» »

Omejitev 40 km/h v naseljih?

Omejitev 40 km/h v naseljih?

Dami3n ::

starfotr je izjavil:

Kot že nekajkrat omenjeno. Če niste sposobni vozit vsaj približno po pravilih, vrnite vozniško (ali pa naj vam jo vzamejo), prodajte avto (ali pa naj vam ga zaplenijo). Lahko vam ga tudi sprešajo.

Sem šel prav vprašati ChatGPT, in se seveda strinja z mano:
Na avocesti naj bi bila minimalna varnostna razdalja 72m pri 130 km/h. Ampak v Sloveniji na gorenjski avtocesti se mi zdi promet preveč gost, da bi bilo mogoče tako razdaljo vzpostaviti med vsemi vozili. Kaj ti misliš?


Da ne pišem vsega kar mi je imel povedati, to je glavno:
Gostota prometa: Če bi vsi dosledno držali 70+ metrov razdalje, bi se kapaciteta avtoceste precej zmanjšala.

V zelo gostem prometu je popolna varnostna razdalja pogosto neuresničljiva.

Zaključek: Idealna varnostna razdalja je pogosto neizvedljiva v praksi, kar pomeni, da moraš kot voznik večjo pozornost nameniti predvidevanju dogajanja in imeti vedno načrt B. In tvoje opazovanje kaže na dobro prometno zavedanje.


Da jaz zaključim, eno je, da se trudiš kolikor se da, čeprav nimaš vedno 72m, drugo je pa, če se zanalašč preveč približuješ vozilom pred sabo. Da mora prvi vrniti vozniško je pa že zelo delulu, ker potem na cesti ne bi bilo nobenih vozil.


Jaz vozim pri 30 v 2., ker so itak vedno neki ležeči, težko najdeš cono 3 kjer bi lahko vozil v 3. Da pa se komot, ko si enkrat za zadnjim ležečim.
Pri 50 je pa 3. za najbolj švoh avte tipa 50-60 KM. S turbo motorjem, pa da ni ravno kak dizel, ki se matra pri nizkih obratih, gre po ravninah v 4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dami3n ()

starfotr ::

In če ne bi bilo nobenih vozil, bi z lahkoto držal ustrezno razdaljo.

Seveda ne moreš imeti visoke hitrosti in visoke gostote naenkrat. Če se gostota poveča, se mora hitrost drastično znižat. Pri nižji hitrosti se pa tudi minimalna varnostna razdalja ustrezno skrajša glede na trenutno hitrost.

Dami3n ::

In koliko bi bilo to potem za gorenjsko AC, 50 km/h od 6h do 8h in od 14h do 17h?

ChatGPT mi spet pravi, da Nemci v takem primeru prilagodijo hitrost na 100-110. Lepo za njih in vsa pohvala. Pri nas se vozi na prehitevalnem 160 avto za avtom, pa če je vmes 5m razdalje. Težko en voznik tukaj veliko spremeni. Lahko vozi vsaj zase bolj varno, ampak če se bo šel voziti 110, ga bodo ostali pojedli, to si potem kot riba med morskimi psi. Če hočeš biti 100% varen, je v takem primeru edino za tovornjakom. Čeprav če boš šel na priporočeno minimalno razdaljo 50m, se ti bo vseeno kdo vrinil v luknjo, tako da moraš hočeš nočeš na 20m.

feryz je izjavil:

Minimalna varnostna razdalja ne upošteva novih avtov. Kjer je reakcijski čas zelo blizu nule.
Kar je nekako logično, ker niso samo novi na cestah.
Ali ipak, da se varno voziti mnogo bližje.

V Sloveniji taka varnostna še nekako prođe, vsaj čez dan. Zunaj ti kamioni skačejo na prehitevalni pred tebe pri taki varnostni razdalji.

Meni tudi ni jasno zakaj bi rabil pri 130 celih 72m, da se ustaviš pred avtom pred tabo, če gledamo najslabši možni primer, da je na cesti npr. železen zaboj in se mora tisti pred tabo ustaviti na 0 km/h. Da ne govorim, da je možnost za kaj takega 1 proti ne vem koliko ničel.
Lahko da je vse to res, zdaj samo govorim, da si je tukaj za računalnikom težko predstavljati. OK, zastopim za meglo in tiste nalete, ki so že bili. Zdaj govorim za jasno in sončno vreme.
Jaz tudi kot feryz mislim, da imamo mlajši do ene 50 let boljši reakcijski čas kot predvideva zakon.
Za 20m razdalje mi je jasno, da se boš težko ustavil, če tisti pred tabo pohodi zavoro naenkrat z vso močjo. Ampak 40-50m, a to res ni dovolj?

Midva s feryzom recimo, da imava reakcijski čas 0,5s namesto običajnih 1s. ChatGPT pravi, da pri 30m razdalje se izogneš naletu za par centimetrov.

Kaj tukaj noben ne upošteva, da ne vidimo samo 100 m naprej, ampak v lepem vremenu vidiš tudi 500 m in več naprej, če je že kdo naletel na kakšen predmet na cesti ali pa če je stoječa kolona. Če bi bila pred avtom pred tabo črna zavesa, a, to bi bilo pa povsem drugače in potem pa res začnejo veljati te varnostne razdalje.
Če začne padati dež res na polno, smo pa še vedno skoraj vsi prilagodili na 100-110, malokateri pogumnež je vztrajal pri 120, kaj šele 130.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dami3n ()

nejc_nejc ::

Recimo Golf na nasprotnem prehitevalnem pasu vozi 12m za Yarisom. Če bi on povečal varnostno na 60m, bi morali trije za njim konkretno zmanjšati hitrost, raje ne govorim na koliko, verjetno 80. Če bi še vsak od tistih treh hotel 60m, bi imel zadnji že 40 km/h.


dej tole kar si napisal, še enkrat prečitaj

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

c23po ::

nejc_nejc je izjavil:

... Je pa čisto logično, ce nekdo pelje 110 in je za njim cca 60m prostora, da se pač pelje enako dalje po PP ...
Se ne pelje po PP. Tam piše: prehitevalni je le za prehitevanje.
Tam tudi piše, da nimaš pravice kršiti zakona, če to počne nekdo drug.
Sedi, šus!


Dami3n je izjavil:

... Kolk je to sploh 60m, da si znamo predstavljat? Avtobus recimo da ima 12m, se pravi za 4 avtobuse, ki vozijo zelo strnjeno. Pa to je misija nemogoče, da boš imel celo pot tako varnostno. Če bi jo hotel vedno vzpostavljat, boš imel same probleme s tem da oviraš promet za sabo, da se ti limajo na zadek, da te prehitevajo na tesno in ne vem kaj še vse ...
Potem boš vprašal, koliko avtobusov znaša 72,2 m (130 km/h), ali pa 50 m (90 km/h) ali pa ... Če bi ne šprical avtošole, bi vedel, da je to v vseh primerih enako. Tisto "enaindvajset, dvaindvajset". In ne boš verjel: voziti na varnostni razdalji je mogoče, ni stresno, je varno in kul. Vsi namišljeni problemi, ki si jih naštel, so posledica nerazčiščenega ojdipovskega kompleksa. Normalen voznik mirno prenese, ko ga nekdo prehiti na tesno, ritopika ima za bedaka in ga niti najmanj ne skrbi da koga ovira, dokler vozi po predpisih.

Sicer pa smo v temi o 40 km/h v naselju (spet) močno zabluzili z izlivanjem frustracij čez bluzerje na prehitevalnem pasu.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

Dami3n je izjavil:

... Midva s feryzom recimo, da imava reakcijski čas 0,5s namesto običajnih 1s. ChatGPT pravi, da pri 30m razdalje se izogneš naletu za par centimetrov ...

Čisto vseeno je, kolikšen reakcijski čas imata recimo vidva s feryzom in kaj ChatGPT pravi o tem. (slednji še vozniške nima) Pomembno je, kaj ostali na cesti pričakujemo od tebe in feryza. Pričakujemo spoštovanje. Tega ne dosežeš z nalepko "feryz v avtu".
Računalniki nimajo spominov.

feryz ::

Na primorki, recimo, imamo narisane oznake za varnostno razdaljo.
Pri 100 km/h imate kakih 5 do 6 avtov na tej razdalji, pri 130 km/h, kar naj bi bilo merodajno, pa 3 do 4.
V normalnih pogojih. Če je čuden dan, jih je še več. Manj pa samo če je prazna AC.

WizzardOfOZ ::

V nedeljo je bila avtocesta od kozine do ljubljane tako prazna popoldne, da se je dalo voziti po desnem pasu konstantno 110km/h z varnostno razdaljo (ki jo določi računalnik v avtu) do avtomobila pred sabo. Milina od vožnje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Miki N ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V nedeljo je bila avtocesta od kozine do ljubljane tako prazna popoldne, da se je dalo voziti po desnem pasu konstantno 110km/h z varnostno razdaljo (ki jo določi računalnik v avtu) do avtomobila pred sabo. Milina od vožnje.


110 LOL! To tapravi vozniki glih šele 4 žmigavce izklopijo, ko pospešujejo!

WizzardOfOZ ::

Glede na to kako se vozijo po levem pasu (150 pa bremzanje na 50, pa spet 150 pa spet zaviranje na 50), si s 110km/h po desnem pasu nekje tam tam, če ne še malo hitrejši.
So noreli po levem pasu mimo. Pa vsake tok časa sem jih potem po desnem pasu prehitel, ko so se zataknili (vsake par minut). Pa potem sem jih še enkrat ujel na ljubljanski obvoznici, tako da kljub njihovem norenju pa živčni vožnji niso nič profitirali. Je pa 110 dovolj, da prideš miren in spočit na cilj, ne pa živčna razvalina, ker večina pač ne zna vozit normalno,....
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

GupeM ::

Malcolm_Y je izjavil:

Če ti tako praviš, bo že držalo.

Seveda bo držalo in lepo, da priznaš.

Malcolm_Y je izjavil:

In pa, seveda, če zbijemo omejitev do 0 km/h, bo hrup na nuli, varnost pa absolutna. Hvaljen Jezus!

Drži. Ampak je to nepotrebno, saj se s 5 km/h lahko premikaš tudi peš, pa bo hrup še vedno praktično na nuli, varnost bo pa tudi še vedno izredno visoka. Pa s kolesom tudi skoraj ne povzročaš hrupa, skoraj nič ne onesnažuješ, pa hitrost 15+ km/h ni nič nenavadnega. Se pa pri kolesu v primerjavi s peš hojo kar precej zmanjša varnost. Še vedno je pa OBČUTNO višja, kot v primeru avtomobilov.

Miki N ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Je pa 110 dovolj, da prideš miren in spočit na cilj, ne pa živčna razvalina, ker večina pač ne zna vozit normalno,....


Ja samo če si superman, si bolj živčen, če greš 110 kot 200 - pri 180 se glih začneš nekje malo sproščat.

WizzardOfOZ ::

Na naših cestah pri 180 pa ne moreš biti sproščen, ko ti za tabo pridrvi avto 2m za rit in ti blenda, ker greš prepočasi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Avenger ::

Na žalost imamo debilen sistem, ki rešuje stvari s kljukicami in sankcijami. Najprej moraš dokazat, da si "sposoben vozit s poznavanjem in praktičnim upoštevanjem CPP", ko dobiš to kljukico, tega nikoli več nihče ne preverja, saj se šteje, da v celoti obvladaš in upoštevaš CPP. Če boš pa to zavestno (kako drugače, saj vse veš?) prekršil, te čakajo sankcije. In, kar se države tiče, je zadeva urejena.

Moral bi obstajat človeški sistem vzgoje, recimo enkrat na leto ali vsaj na 2 leti po 2 šolski uri, lepo s 5 minutno pavzo vmes, kamor bi šli vsi vozniki in bi jim nekatere stvari, recimo to, kar se v praksi najbolj dogaja, razložili še enkrat, minimalen prispevek, nekih 10€ da se pokrije stroške, udeležba pa obvezna. To, koliko profitiraš, če divjaš ali če voziš normalno. Koliko se poveča tveganje s hitrejšo vožnjo. Kako uporabljati prehitevalni pas na avtocesti, kaj naredit, ko si na avtocesti in tebe ali 7 letnega otroka fakin prime srat, odstavni, 4 smerniki, trikotnik, ali?? Kako vozit v večjih rondojih, ki nimajo narisanih črt. Take fore. Ne pozabit, da so 80 letni vozniki delali izpit leta 1965, ko so bili na cestah fičkoti in pravila totalno drugačna. 60 letniki so delali izpit 1980, ko so ZAČELI delat yugota, pol CPP je bilo čisto drugačnega. In potem se čudimo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

fikus_ ::

Bi bilo že na vsakih 10 let zelo dobrodošlo osveževanje teorije in poligon.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

predi ::

Nimamo dovolj inštruktorjev za kaj takega. Še za trenutni workload jih ni dovolj. Nič ne spremljate novic?
https://www.rtvslo.si/slovenija/kako-pr...

Nimamo tudi dovolj nadzora na cestah, zato pa si lahko prekrškarji privoščite izjave v tej temi. Praktično vsak dan kdo koga zgazi zaradi tega, ampak, vse je ok (meni se ne more zgoditi press).

starfotr ::

Avtošol in inštruktorjev je že dovolj. Problem so izpitni centri. Ko gredo danes ljudje na obvezen tečaj varne vožnje, ga tam ne gleda državni organ iz izpitnega centra, če je res opravil zahtevano.

paradajzos ::

kamiKaZaA je izjavil:

starfotr je izjavil:

Cesta je "postala le inkasantska cona policije"


A Štajerci se še vedno niso naučili vozit po ZVCP ali kaj?

Seveda smo se. Kjer je cona 50, vozimo 50 km/h. Ne moreš pa namesto cone 50 dati cono 30, kjer te potem prehitevajo kolesarji. Šole, vrtci in pokopališče naj bo cona 30. Ne pa skozi celotno naselje kot je to Kamnica.

"Razumemo, da je cona 30 v središču mesta oz. strnjenem naselju, česar ni v tem primeru," je dejal.

Da gre za manj poseljeno območje in da tam tudi kolesarji težko vozijo tako počasi, so izpostavili tudi drugi mestni svetniki.

To spominja na severno Bosno (republika Srpska), kjer imaš dolga naselja - no, tabla za naselje je, nakar sledi par kilometrov grmovja brez hiš in nato šele naselje. Ampak tam ob grmovju lepo velja omejitev kot v naselju in če policaji hočejo, se lahko grejo inkasante, ker tam vsi vozijo 80+.

fikus_ je izjavil:

potem se splača nastaviti tempomat...... in voziti...., voziti....., voziti..... do konca omejitve.

Pol metra za tabo pa šlepar, ki ti blinka.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

JBG, lahko prehiteva.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

socialec ::

Fantje, to je izmišljotina, vam ni potrebno preskušati!

nejc_nejc ::

c23po je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

... Je pa čisto logično, ce nekdo pelje 110 in je za njim cca 60m prostora, da se pač pelje enako dalje po PP ...
Se ne pelje po PP. Tam piše: prehitevalni je le za prehitevanje.
Tam tudi piše, da nimaš pravice kršiti zakona, če to počne nekdo drug.
Sedi, šus!

Točno to se dogaja na naših AC, kljub tvoji papeškosti večji od papeža.

WizzardOfOZ ::

Meni je recimo smešno, kako se na delih, kjer so trije pasovi (recimo vrhniški klanec proti logatcu, ...), večina vozi po srednjem namesto, da bi se pomaknili na skrajno desni pas.
A je ljudi sram zapeljat na skrajno desni pas? A res mislijo, da je to samo za tovornjake?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

socialec ::

Ja, tudi jaz redno po zunanjem, se mi zdi zelo uvidevno, če imaš čas. Če vidiš kdaj kakšnega počasneta z ujedo voziti po skrajno desnem pasu, potrobi v smislu prvega dela Bližnja srečanja 3. vrste, pozitiven acknowledgement bosta globoki noti, ker ne dela melodija, preveč preprosta troblja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

GupeM ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Meni je recimo smešno, kako se na delih, kjer so trije pasovi (recimo vrhniški klanec proti logatcu, ...), večina vozi po srednjem namesto, da bi se pomaknili na skrajno desni pas.
A je ljudi sram zapeljat na skrajno desni pas? A res mislijo, da je to samo za tovornjake?

Meni pa to, predvsem na vrhniškem klancu, ni nič čudno. Skrajni desni pas je totalno v pizdi. Se pa strinjam, da v primeru gostejšega prometa, bi počasnejši lahko šli tja. Če je promet dokaj normalen, me ne moti, da so na srednjem pasu.

predi ::

Tule se recimo vsi otepajo vožnje po skrajno desnem pasu iz nekega razloga.

Hitri ::

Problem je tudi v tem, da se tam pri Vrhniki ta pas "odcepi" desno od voznega pasu - verjetno bi bilo bolje, če bi se dodatni pas odcepil levo od prehitevalnega. Pa tudi talne označbe so drugačne, vse to pa nekako namiguje na to, da je tam za počasnete. Mogoče je ljudem tam vozit pod častjo?

Kakorkoli že, jaz te pasove uporabljam povsem normalno in kadar ni preveč kamionov na cesti, niti ni tako slabo: imaš pač celoten počasni pas zase in se lepo enakomerno pelješ gor, oni na levih dveh pasovih pa gas/bremza...

WizzardOfOZ ::

Tudi kamioni ponavadi ne zapeljejo nanj. Vsaj jaz jih zelo redko vidim na tem stranskem pasu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Meni pa to, predvsem na vrhniškem klancu, ni nič čudno. Skrajni desni pas je totalno v pizdi

Kdaj si se pa blagovolil tam voziti.
Boljši je od VP.

starfotr ::

Problem vrhniškega klanca je, da določeni težki kamioni vozijo zelo počasi. In ker vožnja po počasnem pasu očitno ni obvezna oziorma vožnja po voznem pasu ni prepovedana, potem se gladko prehitevajo na relaciji počasni in vozni pas.

Od Unca proti Postojni so tudi 3 pasovi. In tam je prehitevalni pas tisti ki se pri spremembi iz 3 v 2 pasova "ukine". Tam sem tudi sam že nekajkrat videl zelo nevarne manevre, ker se butli ne vključijo pravočasno na 2 pasa, ampak so na 3 pasih in z nezmanjšano hitrostjo drvijo v zožanje.

Pri obeh lokacijah je dokaz da ljudje v Sloveniji ne znajo vozit po 3 pasovih in da je hitrost na teh odsekih očitno previsoka oziorma so odseki čudno dizajnirani.

c23po ::

nejc_nejc je izjavil:

c23po je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

... Je pa čisto logično, ce nekdo pelje 110 in je za njim cca 60m prostora, da se pač pelje enako dalje po PP ...
Se ne pelje po PP. Tam piše: prehitevalni je le za prehitevanje.
Tam tudi piše, da nimaš pravice kršiti zakona, če to počne nekdo drug.
Sedi, šus!

Točno to se dogaja na naših AC, kljub tvoji papeškosti večji od papeža.

Ne glede na mojo papeškost: če se nekdo pelje po prehitevalnem pasu, tudi zato, ker za njim nihče ne namerava prehitevati, še vedno ne pelje po prometnih predpisih. Vozni pas je za vožnjo, prehitevalni za prehitevanje. Na naših AC se dogaja tako to, kot tudi to, da vozniki upoštevamo predpise. Enako je tudi v Nemčiji in Ameriki. Le, da je na naših AC veliko več feryzov, kot počasnetov.
Računalniki nimajo spominov.

nejc_nejc ::

In ti resno pričakuješ, da bo PP večino časa prazen?

predi ::

c23po je izjavil:

Le, da je na naših AC veliko več feryzov, kot počasnetov.
*triggered* Mene že ne bo nihče označeval za počasneta! Vozim hitro, ampak v skladu s predpisi.

Marsikateri kreten se je na meni že opekel, ker me je šel prehitevat pri nižji omejitvi, ki jo jaz pač moram spoštovati, on pa ne, potem pa cinca pred mano pri višji. Tipični polovičarji.

Avenger ::

predi je izjavil:

Tule se recimo vsi otepajo vožnje po skrajno desnem pasu iz nekega razloga.


Na primorski AC je ista zgodba, folk ne šteka. Vse kar se zgodi je, da tisti na voznem pasu naenkrat vozijo po prehitevalnem, tisti, ki so pa kilometre vozili zgolj po prehitevalnem... pa se pomaknejo desno, na prehitevalnega. Na voznem pasu pa pajki pletejo mreže.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

c23po ::

nejc_nejc je izjavil:

In ti resno pričakuješ, da bo PP večino časa prazen?

Ne. Pravim: če se nekdo pelje po prehitevalnem pasu, tudi zato, ker za njim nihče ne namerava prehitevati, še vedno ne pelje po prometnih predpisih.
Pedi:
Mene že ne bo nihče označeval za počasneta!
"Počasne" moraš razumeti le kot figuro, ki ponazarja nasprotje "feryzom". Jaz označujem tako: vsakdo lahko vozi, koliko si upa, dokler je to v skladu s predpisi. Pizditi čez drugega samo zato, da lahko feryz kršim predpise označim s "ferizeystvo".

Avenger je izjavil:

predi je izjavil:

Tule se recimo vsi otepajo vožnje po skrajno desnem pasu iz nekega razloga.


Na primorski AC je ista zgodba, folk ne šteka. Vse kar se zgodi je, da tisti na voznem pasu naenkrat vozijo po prehitevalnem, tisti, ki so pa kilometre vozili zgolj po prehitevalnem... pa se pomaknejo desno, na prehitevalnega. Na voznem pasu pa pajki pletejo mreže.

In se vsi sprenevedajo, da je na vseh teh mestih hitrost omejena na 100 km/h. Spet bomo deležni poročil o "neskončni množici počasnetov" na prehitevalnem pasu.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

feryz ::

c23po je izjavil:

Le, da je na naših AC veliko več feryzov, kot počasnetov.
Ufff, kaj se motiš.
Na nobenih cestah, naših ali po celi Evropi ni dosti takih, kot sem jaz. Pravzaprav jih moraš z lučjo iskati.
Lahko pa greš enkrat z mano, na 1000 km dolgo pot. Se boš sam prepričal, koliko je še takih.

Ti dam hint, nikoli me nihče ne prehiti, vseh 1000 km. Pa četudi se vlečem naokrog s 175 km/h, kar je bolj boga brzina.
Ok, včasih kakšen lokalec skoči in me prehiti, ker on ima zelo hud avto. Ampak vztraja zgolj minuto. Potem zmanjša hitrost in se vleče dalje naokrog s polžjo brzino.
Jaz pa grem naprej svojo pot in svoj tempo, z prižganim tempomatom.

nejc_nejc ::

Ne. Pravim: če se nekdo pelje po prehitevalnem pasu, tudi zato, ker za njim nihče ne namerava prehitevati, še vedno ne pelje po prometnih predpisih.

Torej se ob prazni cesti na PP, VEDNO, vrneš na VP?

Dami3n ::

Saj bolje da jih ni toliko, ker če srečaš enega takega je zelo redko, da bi te spoštoval. Recimo kako izgleda to spoštovanje, kar sem sam videl samo v enem ali dveh primerih, ti ga prehitiš recimo z 200, potem pustiš njemu da te nazaj, ampak to lepo, ne nekaj na tesno, ravno po tem vidiš da ga s svojim prehitevanjem nisi popolnoma nič užalil. Seveda mora biti za to bolj večerna ura z malo prometa.
Ko imaš enkrat noter 160 itak da te ne bo šel noben prehitevat, razen če mu ti pustiš tako da stopiš iz plina. Če boš šel pa ti še poviševati plin, je pa redko da bo šel kdo all out. Enkrat mi je šla ena Cupra, sva šla do 200 vštric.

Drugače je pa neverjetno koliko te stresira, če recimo kot je bil včeraj en Nemec vozi 120 po prehitevalnem, ti voziš en čas za njim, potem se odločiš da imaš dosti in potegneš s celim gasom po voznem pasu, on vmes prižge desni smernik, tebi se takoj dvigne srčni utrip, pa iz desne se približuje še pospeševalni pas. Ma jaz potem ta večer, pa četudi traja 19h do 1h, ne čutim nekega izboljšanja v počutju, šele potem zjutraj. Samo zaradi takih bedakov, ki ne znajo voziti 100 po voznem, ne, oni morajo 120 po prehitevalnem, čeprav dobro vidijo, da je pred njimi in za njimi vse zabasano.
Ne vem kako je s feryzom pri tem, ampak jaz sem imel enake probleme že 15 let nazaj s prehitevanji po regionalki, redkokdaj da sem prišel miren na cilj, če sem na veliko prehiteval. Ampak vseeno še naprej to delam, se redkokdaj lahko prisilim da vozim za ostalimi. Tudi če kdaj probam, imam potem na števcu že 80, kar ni primerna hitrost na AC.

Tisto z nekimi varnostnimi razdaljami je potem itak larifari, če gredo še taki manevri povsem lepo skozi in nas je bilo 10 na kupu.
Dajte si zapomniti enkrat za vselej, da teh 72m pri 130 in tisti znaki 40 na koncu zaviralnih pasov niso za lepo junijsko vreme (ok, razen prvega tedna), ampak za slabše pogoje. Maksimalna dovoljena hitrost bi po vsej logiki pomenila, da je 130 in 40 za lepo vreme in recimo 100 in 20 za slabo vreme, ampak temu ni tako, ker greš lahko brez slabe vesti po suhem 160, po mokrem pa 130 (oz. 100-160, odvisno od moči dežja). Na koncu zaviralnih greš pa lahko 80 v suhem in 60 v mokrem. Kje je potem 40, za najslabše pogoje kot je sneg? Seveda, najbrž da bodo glede na vsako vreme menjali znake za hitrost. S 40 cestno podjetje samo sebe zaščiti z enim znakom čez celo leto.
No saj na srečo vsaj to folk ve, ker še nisem videl da bi kdo vozil 40 čez ta znak, ampak enako kot jaz 60-80.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dami3n ()

nejc_nejc ::

Ko imaš enkrat noter 160 itak da te ne bo šel noben prehitevat, razen če mu ti pustiš tako da stopiš iz plina. Če boš šel pa

Mah, pri 200+, so mi blendal, ob 5 popoldne.

sbawe64 ::

Na AutoBahnu, kjer ni omejitev in zastojev, povsem upravičeno.
2020 is new 1984
Corona World order

sbawe64 ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/r...

Krajane Blejske Dobrave in okoliških vasi je razburila na novo postavljena prometna signalizacija na glavni cesti, ki pelje proti avtocesti, kjer so na območju izven naselja hitrost pred kratkim znižali na 30 km/h in postavili radar.
2020 is new 1984
Corona World order

starfotr ::

Nesreč do sedaj ni bilo, pišejo občani.


Občani so butli, ki ne vedo da so nesreče tudinv njihovi bližini.

http://nesrece.avp-rs.si/

In da so te ukrepe sprejeli z razlogom.

WizzardOfOZ ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne. Pravim: če se nekdo pelje po prehitevalnem pasu, tudi zato, ker za njim nihče ne namerava prehitevati, še vedno ne pelje po prometnih predpisih.

Torej se ob prazni cesti na PP, VEDNO, vrneš na VP?


Zakaj bi bil na PP ob prazni cesti?

sbawe64 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/r...

Krajane Blejske Dobrave in okoliških vasi je razburila na novo postavljena prometna signalizacija na glavni cesti, ki pelje proti avtocesti, kjer so na območju izven naselja hitrost pred kratkim znižali na 30 km/h in postavili radar.


čisto inkasantstvo. Tam ni bilo nobenih nesreč. Skozi jesenice pa gonjo 100km/h, pa ne policija ne redarji nič ne naredijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

c23po ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne. Pravim: če se nekdo pelje po prehitevalnem pasu, tudi zato, ker za njim nihče ne namerava prehitevati, še vedno ne pelje po prometnih predpisih.

Torej se ob prazni cesti na PP, VEDNO, vrneš na VP?

V citiranem stavku sem povedal le, da ne razumeš prometnih predpisov in zato vlečeš napačne sklepe o svoji in vožnji drugih. To in nič več. Seveda je tudi tvoj sklep o mojem vračanju neutemeljen tako, kot bi bil neutemeljen sklep o zelenih poljih Marsa. Ali regratovih lučkah.

Dami3n je izjavil:

... Samo zaradi takih bedakov, ki ne znajo voziti 100 po voznem, ne, oni morajo 120 po prehitevalnem, čeprav dobro vidijo, da je pred njimi in za njimi vse zabasano ...

A ni interesantno, da se bedaki najdejo vedno pred teboj in da bedakom za njimi ni treba videti, da je pred njimi in za njimi vse zabasano?
Računalniki nimajo spominov.

bm1973 ::

sbawe64 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/r...

Krajane Blejske Dobrave in okoliških vasi je razburila na novo postavljena prometna signalizacija na glavni cesti, ki pelje proti avtocesti, kjer so na območju izven naselja hitrost pred kratkim znižali na 30 km/h in postavili radar.

To je zdaj nova politika občin za filanje denarja...

A so radarji postali tako poceni? Od kje jim denar zanje, ali je zadaj kak privat investitor?

c23po ::

bm1973 je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/r...

Krajane Blejske Dobrave in okoliških vasi je razburila na novo postavljena prometna signalizacija na glavni cesti, ki pelje proti avtocesti, kjer so na območju izven naselja hitrost pred kratkim znižali na 30 km/h in postavili radar.

To je zdaj nova politika občin za filanje denarja...

A so radarji postali tako poceni? Od kje jim denar zanje, ali je zadaj kak privat investitor?

Seveda je privat investitor. Banka (v privatni lasti) kreditira občino, ki z namesti radar in s kaznimi financira odplačevanje predragega radarja. Sreča je, da vedno imaš opcijo ne sodelovati v tej ponzijevi shemi.
Računalniki nimajo spominov.

starfotr ::

Radarji so že dolgo zelo poceni. ROI je neverjetno kratek, vse ostalo je čisti dobiček. Zagotavlja kar nekaj delovnih mest in predvsem skrbi za varnost na nevarnih odsekih.

Investicija je od nekaj 10 do nekaj 100 k€. To je tudi za najmanjšo občino v Sloveniji zanemarljiv strošek. Prinese pa bistveno več nazaj in bistveno hitreje, kot če občina investira v asfalt ali javno razsvetljavo kot všečno predvolilno zapravljanje oziroma razmetavnje denarja. Negativna stran radarjev je ta, da med kršitelji (volilci) ni priljubljen ukrep da se jih kaznuje. Ampak to je nad tem, saj gre za javno varnost.

Najbolj pomembno od vsega ni sam nakup radarja ampak je zelo dosledna vsakodnevna uporaba na različnih lokacijah - torej organizacija dela. Danes obstajajo redarstva oz. občine, ki imajo malo radarjev in so neverjetno učinkovite. Imajo tudi vozila in v njem radarje, ki omogočajo merjenje tudi med vožnjo. Ultimativno. Kar malo vprašajte blejce in bohinjce, kako so sedaj postali umirjeni vozniki, ker so preveč vohrni da bi plačevali kazni.

Bistvo je tudi da so zaposleni strokovnjaki, ki ne delajo administrativnih in procesnih napak, da slučajno na sodišču ne padejo morebitni primeri.

feryz ::

Vrhnika dobi, baje, 7 radarjev.
Enega od teh nekje na začetku Vrhnike iz Logaške strani, torej na pol kilometrski ravnini, kjer lahko dobiš medaljo, če kadarkoli tekom leta vidiš pešca.

Sredi gozda, v bistvu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

predi ::

Načeloma je povsem nepomembno, kje kateri radar stoji.

bm1973 ::

Očitno bo treba kupit radarske motilce...

In en močen laser da skuriš fotoaparat >:D.

link_up ::

jap, v casu lidarjev bodo obsolete.
In and Out


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se pri delu na cesti ne postavi radar?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
617086 (4260) c23po

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23842558 (36755) dzinks63

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48688279 (80979) Gandalfar

Več podobnih tem