Slo-Tech - Uber je v ZDA predstavil več novih storitev, s katerimi strankam ponujajo nižje cene. V več ameriških mestih (Baltimore, Boston, Chicago, Dallas, New York City, Philadelphia, San Francisco) so ponudili deljenje vožnje (Route Share), ki omogoča 50-odstotne prihranke. Uberjev direktor za produkte je dejal, da bodo lahko uporabniki rezervirali sedež na vnaprej določenih trasah, po katerih bodo Uberjevi avtomobili vozili vsakih 20 minut. Postaje bodo vnaprej določene, torej je Uber izumil - avtobus.
V vsakem mestu bo več tovrstnih tras, ki naj bi jih bil Uber izbral po analizi opravljenih voženj v preteklosti. Med vožnjo se bo avtomobil lahko še ustavil več določenih mestih, skupno pa bo poleg voznika vozil največ tri osebe. Sedež bo moč rezervirati od 7 dni do 10 minut pred vožnjo.
V prihodnosti želijo pridobiti tudi davčne olajšave, ki so v ZDA dostopne le, če tovrstne prevoze opravljajo vozila z vsaj šestimi sedeži. Za zdaj bodo na Route Share vozili ljudje, v prihodnosti pa se Uber spogleduje tudi s samovozečimi taksiji. Poleg Route Share bo Uber ponudil še nekaj drugih možnosti, denimo vnaprejšnji nakup in plačilo voženj, ki bo možno ob mesečni naročnini treh dolarjev. S tem se bodo lahko uporabniki izognili koničnim cenam (surge pricing). Uber je torej izumil - vozovnice. Možno jih bo kupiti tudi več v paketih po 5, 10, 15 ali 20 in pridobiti dodaten popust. Uber je torej izumil - točkovne voznice.
Novice » Ostale najave » Uber izumil avtobus

harmonkar9 ::
protestiram proti članku. To je podobna nesramnost kot tista, da je Musk izumil manj učinkovito podzemno z avti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harmonkar9 ()

mepako ::
kaj ste tečni. Če bi bil pa članek napisan čustveno nezaznamovano, bi pa pod njem sledili komentarji:
"torej so izumili avtobus ROFL"
"nevem zakaj to rabmo, saj imamo že LPP"
"danes se pa res iz vsake neumnosti dela novica"
itd.
"torej so izumili avtobus ROFL"
"nevem zakaj to rabmo, saj imamo že LPP"
"danes se pa res iz vsake neumnosti dela novica"
itd.

kow ::
Ni potrebe po pretvarjanju, da ni razlike ali pise neumnosti komentator ali "novinar" oz. pisec novice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Tody ::
Novica je zelo dobra. Nehajte že jest pohan zrak ki vam ga dajajo korporacije... Bedne ideje pač zaslužijo malce posmeha... Če že imajo vse te podatke, bi lahko to naredil dinamično. Torej vidiš kje vse so avti, ki gredo v tvojo smer pa lahko enga zahaklaš,... če maš srečo se sam pelješ če ne pač se gužvaš še s tremi mandljci. Ni potrebe po točno določenih trasah, postajah,... To vzame stran tisto kar folk koristi, da se ne ustavlja na vsaki postaji in gužva s tujci.
Se strinjam da so izumil toplo vodo.
Se strinjam da so izumil toplo vodo.

kow ::

pegasus ::
Ena prednost, ki jo imajo pred retro avtobusarji, je realtime vpogled v željene poti, vstope in izstope. Kar jim omogoča, da namesto statičnih poti javnega potniškega prometa ponudijo demand-based storitev. Tako se bo storitev prilagajala uporabniku in ne obratno, kot je sedaj. In to jo v mojih očeh dela dobrodošlo.

OutOfTheBox ::
V roku 20 let se avta sploh ne bo več splačalo met, ker bodo vse poti kamor greš tako prevozno optimizirane, kar je v bistvu super. To bo zgledalo tako:
- "A: Kolega, bi šel ti dans na en drink?"
- "B: Komot. Moj uber pelje mimo čez 4 minute, naslednji pa čez 9 minut, in še naslednji čez 13. Samo oblečem se in zobe ubijem pa vzamem drugega. Ti je kul"?
- "A: Super. Moj bo tukaj čez 3 minute, naslednji pa čez 10 minut, ampak moja vožnja do [vstavi lokacijo] traja 20 min, tvoja pa samo 10, zato bom vzel tega da se ne bova čakala".
- "A: Super, se vidimo. Kisses"
- "B: mwa mwa mwa"
- "A: Ajde prekini"
- "B: Ok čaw"
- "A: mwa mwa"
- "A: Kolega, bi šel ti dans na en drink?"
- "B: Komot. Moj uber pelje mimo čez 4 minute, naslednji pa čez 9 minut, in še naslednji čez 13. Samo oblečem se in zobe ubijem pa vzamem drugega. Ti je kul"?
- "A: Super. Moj bo tukaj čez 3 minute, naslednji pa čez 10 minut, ampak moja vožnja do [vstavi lokacijo] traja 20 min, tvoja pa samo 10, zato bom vzel tega da se ne bova čakala".
- "A: Super, se vidimo. Kisses"
- "B: mwa mwa mwa"
- "A: Ajde prekini"
- "B: Ok čaw"
- "A: mwa mwa"

bm1973 ::
OutOfTheBox je izjavil:
V roku 20 let se avta sploh ne bo več splačalo met, ker bodo vse poti kamor greš tako prevozno optimizirane, kar je v bistvu super. To bo zgledalo tako:
- "A: Kolega, bi šel ti dans na en drink?"
- "B: Komot. Moj uber pelje mimo čez 4 minute, naslednji pa čez 9 minut, in še naslednji čez 13. Samo oblečem se in zobe ubijem pa vzamem drugega. Ti je kul"?
- "A: Super. Moj bo tukaj čez 3 minute, naslednji pa čez 10 minut, ampak moja vožnja do [vstavi lokacijo] traja 20 min, tvoja pa samo 10, zato bom vzel tega da se ne bova čakala".
- "A: Super, se vidimo. Kisses"
- "B: mwa mwa mwa"
- "A: Ajde prekini"
- "B: Ok čaw"
- "A: mwa mwa"
Sanjaj...
Mogoče to deluje v kakem velemestu, na vasi ne bo nikoli...

OutOfTheBox ::
Vas ne, mesto pa normalno. Pa ne bo potreba da je velemesto. Že tako kot je npr Kranj se bo to dalo izpeljat. Če maš podatke o destinacijah in navadah ljudi, lahko zadevo pač predvidiš. Podobno kot avtobus na delo ne vozi ob 2h zjutraj ampak ob 7h.

kow ::
Cez 20 let bo voznja z "uberjem" se veliko cenejsa, ker ne bo voznika. Prodajte parkirna mesta se pravi cas. Ce bi ugibal, bodo cez 20 let gospodinjstva v slovenskih mestih imela 1 lastniski avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

OutOfTheBox ::
Vsekakor se bo število avtomobilov na človeka v prihodnosti zmanjšalo. Pa da ne bo pomote - 20 let za Slovenijo, amerika oz. bolj razvite države bodo to mele dost prej.

WhiteAngel ::
OutOfTheBox je izjavil:
Vas ne, mesto pa normalno. Pa ne bo potreba da je velemesto. Že tako kot je npr Kranj se bo to dalo izpeljat. Če maš podatke o destinacijah in navadah ljudi, lahko zadevo pač predvidiš. Podobno kot avtobus na delo ne vozi ob 2h zjutraj ampak ob 7h.
Če si v Kranju, se usedeš na kolo in si na drugem koncu v 5 minutah. Uber ima preveč keša in ga nekako mora zagonit/oprat. Nič novega. Pa malo hypa, pa bo

OutOfTheBox ::
Če si v Kranju, se usedeš na kolo in si na drugem koncu v 5 minutah.
Dostkrat to pač ni opcija. Npr dodatna prtljaga, se ti ne da, ali pač nočeš priti na cilj prešvican. Razlogov je dost zakaj tega nekdo ne bi naredil.

socialec ::
Ja, če bo zneslo, da ne bo potrebno avta več, četudi malo planiranja in poolinga, bi to znalo biti v redu.
Za morebiten prihranek se pač ne bojte, bodo ga kje podvojenega počrpali :D
Za morebiten prihranek se pač ne bojte, bodo ga kje podvojenega počrpali :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

starfotr ::
OutOfTheBox je izjavil:
V roku 20 let se avta sploh ne bo več splačalo met, ker bodo vse poti kamor greš tako prevozno optimizirane, kar je v bistvu super. To bo zgledalo tako:
- "A: Kolega, bi šel ti dans na en drink?"
- "B: Komot. Moj uber pelje mimo čez 4 minute, naslednji pa čez 9 minut, in še naslednji čez 13. Samo oblečem se in zobe ubijem pa vzamem drugega. Ti je kul"?
- "A: Super. Moj bo tukaj čez 3 minute, naslednji pa čez 10 minut, ampak moja vožnja do [vstavi lokacijo] traja 20 min, tvoja pa samo 10, zato bom vzel tega da se ne bova čakala".
- "A: Super, se vidimo. Kisses"
- "B: mwa mwa mwa"
- "A: Ajde prekini"
- "B: Ok čaw"
- "A: mwa mwa"
Temu se reče delujoč javni prevoz ne pa uber.

socialec ::
Problem je zasebnost, da ne more vsak socialec podj* starega fotra, ki mu servisi/trgovine dostavljajo nadomestne aparate za čas popravila.

Tody ::
Kow ker slovenci tega nismo hotl plačat, go opti je imel točno to sceno. Kombi je vozil na x časa na relacijah, kjer je folk šel gor in postajah ki niso bile uradne ampak so naredil anketo, ukc, btc in podobne točke kjer folk dela. Dokler je bilo zastojn oz financirano od eu je šlo za silo, ko je bilo treba pokazat zelence pa naenkrat te storitve ni noben potreboval

matobeli ::
Itak, javni promet pali (izven Lj) samo če nimaš izbire (si pod 18 oziroma nimaš izpita) ali če je zastonj.
Penziči so stiskači, mladina pa nima.
Penziči so stiskači, mladina pa nima.

kow ::
Kow ker slovenci tega nismo hotl plačat, go opti je imel točno to sceno. Kombi je vozil na x časa na relacijah, kjer je folk šel gor in postajah ki niso bile uradne ampak so naredil anketo, ukc, btc in podobne točke kjer folk dela. Dokler je bilo zastojn oz financirano od eu je šlo za silo, ko je bilo treba pokazat zelence pa naenkrat te storitve ni noben potreboval
Ideja je itak samoumevna. Storitev ni enostavno (profitabilno) implementirati. Drugace bi jo ze imeli. Bomo videli, ce bo Uberju uspelo (vsaj na dolocenih obmocjih, kjer je ekonomika smiselnejsa).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Glugy ::
Verjetno v zelo velikih mestih ob določenih trasah in časih je to morda celo ekonomsko upravičeno, še posebej z novimi davčnimi olajšavami katere bodo pridobil s tem. Tak "bus"-avto namreč ne rab namenskih avtobusnih postaj in so zato trase lahko bolj dovršene. Pa še algoritmi poskrbijo da lahko trase posodabljajo za največji izkoristek, ker nisi omejen na statične postaje kot jih imajo navadni avtobusi.

feryz ::
Uber v Kranju!? Dajte no mir, kaj pa naj dela uber v Kranju?
Čaka uro ali dve, da se bo komu kam zapeljalo?
Slovenija je mrtva razen dveh ali treh mest. Sry, dveh ali treh malo večjih vasi.
Čaka uro ali dve, da se bo komu kam zapeljalo?
Slovenija je mrtva razen dveh ali treh mest. Sry, dveh ali treh malo večjih vasi.

BigWhale ::

starfotr ::
Verjetno v zelo velikih mestih ob določenih trasah in časih je to morda celo ekonomsko upravičeno, še posebej z novimi davčnimi olajšavami katere bodo pridobil s tem. Tak "bus"-avto namreč ne rab namenskih avtobusnih postaj in so zato trase lahko bolj dovršene. Pa še algoritmi poskrbijo da lahko trase posodabljajo za največji izkoristek, ker nisi omejen na statične postaje kot jih imajo navadni avtobusi.
V velikih mestih razvitih držav imajo delujoč javni promet in ne uber avtobusa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Študija: opustitev lastništva vozil in prehod na Uber ali Lyft bi negativno vplivalaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7120 (4983) | kow |
» | Uber in Lyft povzročata več onesnaževanja in zastojev, kot jih odpravljataOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7572 (4727) | MrStein |
» | Popolna prepoved Uberja v Italiji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 35763 (31230) | konspirator |
» | Preveč regulative: Uber se po treh letih umika iz Danske (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 23406 (21174) | kotanyi |
» | Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 62022 (51370) | Glugy |