Forum » Na cesti » Rabljena Octavia karavan kot družinski avto
Rabljena Octavia karavan kot družinski avto
HotBurek ::
Mogoče za dodat/pokomentiram to o "športni vožnji". Meni npr. ni do divjanja po ovinkasti cesti. Glede na to, kolk jih js ulovim, in kolk drugih mene ulovi, sem na domači cesti počasnejši od povprečja.
Gre se zgolj za to, da se tak (spredi mašina, zadaj pogon, 50/50) lepše pelje skozi ovinke pri povsem normalni hitrosti, ko audi/golf. And i like that.
Gre se zgolj za to, da se tak (spredi mašina, zadaj pogon, 50/50) lepše pelje skozi ovinke pri povsem normalni hitrosti, ko audi/golf. And i like that.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
tony1 ::
Nikakor ne. Oprosti, moram biti ciničen: imaš sploh izpit?
Pelješ se 200 na uro in vidiš, da se e39 pri 200 pelje bolj mirno kot pri 130 (na berlingu nisem probal, ker še 180 ne gre, pa tudi sicer je preglasen in je brezveze).
Zdaj pa še normalna vožnja:
Zapelješ čez luknjo s (kaj šele če rečem naloženim, pa niti ni treba, da je) karavanom (prvi letniki so imeli hidravliko, kasnejši pa zračne blazine zadaj) in vidiš razliko.
Pelješ se 110 na uro in vidiš, kako berlingo postane neudobno glasen in se ti hitreje ne da voziti.
Zapelješ se v rondo, daš gas, in volan te še vedno uboga. Zapelješ ven iz rondoja in spustiš volan, ta se pa kar sam poravna. Če kaj od tega narediš na FWDju, greš v maline...
Kakšno pisanje je to, primerjati cizo na kolesih z executive limuzino, samo zato, ker je stara. Vi generacija Z, ki morate imeti vsako leto nov telefon, ker bi drugače še fizično zboleli, boste cel svet spravili v k.... .
Zaradi vas ne bo Greta nikoli naredila šole!
Pelješ se 200 na uro in vidiš, da se e39 pri 200 pelje bolj mirno kot pri 130 (na berlingu nisem probal, ker še 180 ne gre, pa tudi sicer je preglasen in je brezveze).
Zdaj pa še normalna vožnja:
Zapelješ čez luknjo s (kaj šele če rečem naloženim, pa niti ni treba, da je) karavanom (prvi letniki so imeli hidravliko, kasnejši pa zračne blazine zadaj) in vidiš razliko.
Pelješ se 110 na uro in vidiš, kako berlingo postane neudobno glasen in se ti hitreje ne da voziti.
Zapelješ se v rondo, daš gas, in volan te še vedno uboga. Zapelješ ven iz rondoja in spustiš volan, ta se pa kar sam poravna. Če kaj od tega narediš na FWDju, greš v maline...
Kakšno pisanje je to, primerjati cizo na kolesih z executive limuzino, samo zato, ker je stara. Vi generacija Z, ki morate imeti vsako leto nov telefon, ker bi drugače še fizično zboleli, boste cel svet spravili v k.... .
Zaradi vas ne bo Greta nikoli naredila šole!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
ZveeZ ::
Nikakor ne. Oprosti, moram biti ciničen: imaš sploh izpit?
Pelješ se 200 na uro in vidiš, da se e39 pri 200 pelje bolj mirno kot pri 130 (na berlingu nisem probal, ker še 180 ne gre, pa tudi sicer je preglasen in je brezveze).
Zdaj pa še normalna vožnja:
Zapelješ čez luknjo s (kaj šele če rečem naloženim, pa niti ni treba, da je) karavanom (prvi letniki so imeli hidravliko, kasnejši pa zračne blazine zadaj) in vidiš razliko.
Pelješ se 110 na uro in vidiš, kako berlingo postane neudobno glasen in se ti hitreje ne da voziti.
Zapelješ se v rondo, daš gas, in volan te še vedno uboga. Zapelješ ven iz rondoja in spustiš volan, ta se pa kar sam poravna. Če kaj od tega narediš na FWDju, greš v maline...
Kakšno pisanje je to, primerjati cizo na kolesih z executive limuzino, samo zato, ker je stara. Vi generacija Z, ki morate imeti vsako leto nov telefon, ker bi drugače še fizično zboleli, boste cel svet spravili v k.... .
Zaradi vas ne bo Greta nikoli naredila šole!
Peesda nwm kj ima hidravlika veze s pogonom. C5 jo ravno tako ima in to vrhunsko, pa je prednji pogon.
Prav tako se na prednjem pogonu volan sam poravna ce ga spustis na poti iz zavoja.
Sorry ampak pri normalni voznji, razlike v udobju ali uzitku ni, ker pac vozis prepocasi, da bi prisel pogon do izraza.
No razen v snegu, ko tudi lagana voznja ne pomaga v hrib in bmwjasi parkirajo v dolini in prosijo fwd-jase, da jih zategnejo do doma;)
Brez heca, sem to videl na lastne oci, ko sem zivel v vukojebini. Pred zadnjim vzponom, so bili parkirani starejsi bmwji (1ka in 3ka cca 2010 letnik), jaz pa z Getzem brez problema uzival v understeeringu do vrha:)
tony1 ::
"C5 jo ravno tako ima in to vrhunsko, pa je prednji pogon."
Ah, kje, Berlingo je čisto enako udoben avto, dokler ne divjaš z njim.
Ah, kje, Berlingo je čisto enako udoben avto, dokler ne divjaš z njim.
ZveeZ ::
MikeRotch ::
Nikakor ne. Oprosti, moram biti ciničen: imaš sploh izpit?
Pelješ se 200 na uro in vidiš, da se e39 pri 200 pelje bolj mirno kot pri 130 (na berlingu nisem probal, ker še 180 ne gre, pa tudi sicer je preglasen in je brezveze).
Imam izpit, že "par" let :) Govoril sem o E38. Iz izkušenj, seveda. Jaz sem cca. 13-14 let nazaj svojega prodal ravno zaradi razlogov, ki sem jih napisal. Je zanič družinski avto. Kljub velikosti ni funkcionalnega prostora za družino. Športen pa tudi ni, niti malo, kljub RWD in solidni razporeditvi teže. Tudi z m62 in "takratkim" menjalnikom je po zmogljivostih na ravni sodobnega 2.0 dizla.
Poleg tega sem pisal o normalni vožnji. Za večino Slovencev 200kmh ni normalna vožnja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MikeRotch ()
tony1 ::
Res je, kaj je zmogljiv motor, se je z leti spremenilo. Tako pač je, dobili smo turbo mlinčke in... električarje.
Ne more biti definicija športnosti samo kako hitro pride do hitro - potem ferari testarosa ni športen avto, ker je vsaka tesla 3x hitrejša:
"Športen pa tudi ni, niti malo, kljub RWD in solidni razporeditvi teže."
E38 je, kljub temu, da je predsedniška limuzina, do amena športno naravnan. Ja, je udoben do amena, ampak je dobesedno narejen za divjanje. Že v časih e32 se je npr. točno vedelo za en AC odcep, kako hitro se da čezenj peljati, in to so hitrosti malo pod 200 na uro. Z normalnim avtom bi šel pri pol manj na streho.
e38 ni družinski avto? Ima 500+ litrov kufra, pet vrat, zadaj ogromno placa. V e39 sem v kufru vozil otroški voziček ko gospod, pa sploh karavan ni bil.
Niti slučajno ni udobnejši. Daj si no poglej kakšno podvozje ima en in drug. Halo?
Spet eden, ki ni nikoli vozil e39. e39 nima nobenih čričkov, niti danes ne. Berlingu grdo zaškripajo vrata če jih samo previdno zapreš.
Ne more biti definicija športnosti samo kako hitro pride do hitro - potem ferari testarosa ni športen avto, ker je vsaka tesla 3x hitrejša:
"Športen pa tudi ni, niti malo, kljub RWD in solidni razporeditvi teže."
E38 je, kljub temu, da je predsedniška limuzina, do amena športno naravnan. Ja, je udoben do amena, ampak je dobesedno narejen za divjanje. Že v časih e32 se je npr. točno vedelo za en AC odcep, kako hitro se da čezenj peljati, in to so hitrosti malo pod 200 na uro. Z normalnim avtom bi šel pri pol manj na streho.
e38 ni družinski avto? Ima 500+ litrov kufra, pet vrat, zadaj ogromno placa. V e39 sem v kufru vozil otroški voziček ko gospod, pa sploh karavan ni bil.
"C5 jo ravno tako ima in to vrhunsko, pa je prednji pogon."
Ah, kje, Berlingo je čisto enako udoben avto, dokler ne divjaš z njim.
Nov model berlingota verjamem, da je do 130kmph opazno udobnejsi od 20 let starega bmwja. Pa ce je to 5ka 7ka al 9ka. Vsaj crickov nima;)
Niti slučajno ni udobnejši. Daj si no poglej kakšno podvozje ima en in drug. Halo?
Spet eden, ki ni nikoli vozil e39. e39 nima nobenih čričkov, niti danes ne. Berlingu grdo zaškripajo vrata če jih samo previdno zapreš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
MikeRotch ::
E38 je, kljub temu, da je predsedniška limuzina, do amena športno naravnan.
Ne ni. Je 2 toni težka krava s 7s do 100, počasnim menjalnikom, zadušenim zvokom, brez občutka na volanu (v kontekstu športnih avtomobilov seveda). Btw, moj je imel sport paket z nekoliko nižjim podvozjem, drugim volanom in krajšimi prestavami.
e38 ni družinski avto? Ima 500+ litrov kufra, pet vrat, zadaj ogromno placa. V e39 sem v kufru vozil otroški voziček ko gospod, pa sploh karavan ni bil.
500+ litrov kufra ti ne koristi dosti, če je odprtina premajhna, da stlačiš not povprečen voziček.
Spet eden, ki ni nikoli vozil e39. e39 nima nobenih čričkov, niti danes ne. Berlingu grdo zaškripajo vrata če jih samo previdno zapreš.
Ja, definitivno :) e39 se pri 580.000km šele dobro ogreje :)
tony1 ::
"Je 2 toni težka krava s 7s do 100, počasnim menjalnikom, zadušenim zvokom, brez občutka na volanu (v kontekstu športnih avtomobilov seveda)."
Odvisno od konteksta. Petica je v primerjavi s trojko upokojenski avto. Ampak, je pa najbolj športen med upokojenskimi avti. Pa primerjaj e38 z S klaso.
Kaj te je zmotilo na e38 ne vem, 1700 kilogramska e32 se je peljala kot razred manjši avto. Občutek na volanu pa je zagotovo problem polža s pomožnim volanom, ki ga nihče ni vzdrževal (bom nehal pisati, ker na celem netu ni dovolj prostora). Ja, ko je star, je zanič do amena. E39 v šestvaljnikih nima te težave.
" Ja, definitivno :) e39 se pri 580.000km šele dobro ogreje :)"
Drži - če se je v zadnjih 20ih letih vanj vložilo 40 jurjev za mehankarijo. Verjetno tudi 10 jurjev za ličarja in kleparja. To ni avto za škrteže, poklicne reveže in cigane.
Odvisno od konteksta. Petica je v primerjavi s trojko upokojenski avto. Ampak, je pa najbolj športen med upokojenskimi avti. Pa primerjaj e38 z S klaso.
Kaj te je zmotilo na e38 ne vem, 1700 kilogramska e32 se je peljala kot razred manjši avto. Občutek na volanu pa je zagotovo problem polža s pomožnim volanom, ki ga nihče ni vzdrževal (bom nehal pisati, ker na celem netu ni dovolj prostora). Ja, ko je star, je zanič do amena. E39 v šestvaljnikih nima te težave.
" Ja, definitivno :) e39 se pri 580.000km šele dobro ogreje :)"
Drži - če se je v zadnjih 20ih letih vanj vložilo 40 jurjev za mehankarijo. Verjetno tudi 10 jurjev za ličarja in kleparja. To ni avto za škrteže, poklicne reveže in cigane.
Kalibri ::
Utk ::
To ni avto za škrteže, poklicne reveže in cigane.
Se pravi, ni za 90% tistih, ki ga danes imajo.
MikeRotch ::
Kaj te je zmotilo na e38 ne vem, 1700 kilogramska e32 se je peljala kot razred manjši avto. Občutek na volanu pa je zagotovo problem polža s pomožnim volanom, ki ga nihče ni vzdrževal (bom nehal pisati, ker na celem netu ni dovolj prostora). Ja, ko je star, je zanič do amena. E39 v šestvaljnikih nima te težave.
Ja ja, vzdrževanje je problem :) To bo to :) Čeprav je bil avto star 10 let, ko sem ga prodal.
Dejstva pač. Nov Berlingo je bistveno boljši družinski avto kot stara sedmica.
Saj voziček lahko zložiš, predenj ga tlačiš noter. Sicer je frocom vseeno, dovolj je marela, ta je pa še v Lupota šla.
Ne "lahko zložiš". Moraš ga zložiti, pa pomožnosti mora biti tak, da se res zloži na majhno. Drugače niti v sanjah ne gre not.
Kalibri ::
Zakaj pa ga ne bi zložil? Je kakšen mačo problem v zlaganju ali kaj? Tudi obleke imaš zložene v kovčku in jih moraš zložiti predenj jih daš v kovček. No, ni ti jih treba, vendar večina jih zloži. Kot se tudi večina ne obremenjuje z zlaganjem vozička. No, morda so BMW-jaši posebni še v čem.
tony1 ::
"Občutek na volanu pa je zagotovo problem polža s pomožnim volanom, ki ga nihče ni vzdrževal (bom nehal pisati, ker na celem netu ni dovolj prostora). Ja, ko je star, je zanič do amena."
"Ja ja, vzdrževanje je problem :) To bo to :) Čeprav je bil avto star 10 let, ko sem ga prodal."
Sorry, nisva se razumela. Ni šlo za vzdrževanje avta, ampak vzdrževanje polža s pomožnim volanom, ki bi ga moral nekdo vsakih 50k km s specialnim orodjem zategniti na tak moment, kot to naredi omenjeno orodje. Če se tega ne naredi, se zobniki v njem prekomerno obrabijo (uničijo) in ne pomaga več, če se ga samo na pamet zategne. Po desetih letih in 250k km je lahko tak volanski mehanizem že uničen.
" Dejstva pač. Nov Berlingo je bistveno boljši družinski avto kot stara sedmica."
Tega nihče ne bi zanikal.
Ne drži pa, da se vsak berlingo bolje pelje kot vsaka e39. Lepo sem napisal, da vzdrževanje e39 stane dva jurja na leto in taka e39 se mnogo, mnogo bolje pelje od kolmkište na kolesih.
"Ja ja, vzdrževanje je problem :) To bo to :) Čeprav je bil avto star 10 let, ko sem ga prodal."
Sorry, nisva se razumela. Ni šlo za vzdrževanje avta, ampak vzdrževanje polža s pomožnim volanom, ki bi ga moral nekdo vsakih 50k km s specialnim orodjem zategniti na tak moment, kot to naredi omenjeno orodje. Če se tega ne naredi, se zobniki v njem prekomerno obrabijo (uničijo) in ne pomaga več, če se ga samo na pamet zategne. Po desetih letih in 250k km je lahko tak volanski mehanizem že uničen.
" Dejstva pač. Nov Berlingo je bistveno boljši družinski avto kot stara sedmica."
Tega nihče ne bi zanikal.
Ne drži pa, da se vsak berlingo bolje pelje kot vsaka e39. Lepo sem napisal, da vzdrževanje e39 stane dva jurja na leto in taka e39 se mnogo, mnogo bolje pelje od kolmkište na kolesih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Eduardo ::
E39 je pa ja iz prazgodovine? Tehnologija letnik 95. To ti danes po udobju nese skoraj vsaka platforma. Tehnologija bo ja oldtimer kakor kamlu avti.
Sploh pa RWD že dolgo ni top performer. AWD je kar hočeš, če nisi drifter.
Sploh pa RWD že dolgo ni top performer. AWD je kar hočeš, če nisi drifter.
tony1 ::
"To ti danes po udobju nese skoraj vsaka platforma."
Ja, iz istega razreda. Ampak ne pa iz tri klase nižjega razreda, tj. kolmkište.
Ja, iz istega razreda. Ampak ne pa iz tri klase nižjega razreda, tj. kolmkište.
IL_DIAVOLO ::
Vsaka platforma ima klimo, torej boljse.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
tony1 ::
Que? Kako smo pa na klimo prišli?
Regijska oprema e39 v Slo so bile sprednje meglenke in avt. klima.
Regijska oprema e39 v Slo so bile sprednje meglenke in avt. klima.
Blinder ::
E39 je pa ja iz prazgodovine? Tehnologija letnik 95. To ti danes po udobju nese skoraj vsaka platforma.
pa kaj misliš, da vsi avti imajo vpeta kolesa kot nakupovalni voziček? Kakšna ignoranca .. če nimaš pojma bodi raje tiho kot da širiš tle lažne informacije
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Sheteentz ::
Evo, kupili smo 5008 1.6 THP bencinarja turbaka avtomatika s 165 konjički, to bo kar zabavna vožnja. Bom videl, kako je z navorom v nizkih obratih. Se da te bencince turbake tunat, je kaj gaina? Da ga naredim bolj dizl-wannabe? Ker tist dizlaški torque pri nizkih obrati je res secksy.
Sem se pa presenetljivo hitro navadil na ta sci-fi dizajn od 5008. Smo šli gledat še enega Kodiaqa, ki je deloval kot neka cenena Dacia proti Pežoju, o fuj.
Sem se pa presenetljivo hitro navadil na ta sci-fi dizajn od 5008. Smo šli gledat še enega Kodiaqa, ki je deloval kot neka cenena Dacia proti Pežoju, o fuj.
hojnikb ::
BMW je men gut. Spredaj mašina, zadaj pogon, 50/50. To je nekak osnova. In če rad voziš, in prvo voziš front antrib, pol ko probaš hek antrib, ne greš več nazaj. Al pa imaš trdo glavo pa ponavljaš, da je audi/golf najboljši. :)
Če je prioriteta vozniska izkusnja in morejo bit ti specsi, potem je odgovor v resnic samo en;
miata.
Ker izpolne vse te točke, hkrati pa nisi basic bitch čoban, k mu je uspel napraskat skup za E serijo BMWja.
In bo bistveno ceneje zivet s tem, kot pa s katerkimkol BMWjom. In nebo treba met mehanika, avtovlekarja in kleparja na speeddial.
Če isces toaster za A-B (kar je namen te teme) potem pač ne gledas starih kant z rwd ali dvem sedezim. Potem isces toaster, ki te najbols in najcenej prpele iz A-B. Torej premijski nemci odpadejo ze v startu.
Evo, kupili smo 5008 1.6 THP bencinarja turbaka avtomatika s 165 konjički, to bo kar zabavna vožnja. Bom videl, kako je z navorom v nizkih obratih. Se da te bencince turbake tunat, je kaj gaina? Da ga naredim bolj dizl-wannabe? Ker tist dizlaški torque pri nizkih obrati je res secksy.
Sem se pa presenetljivo hitro navadil na ta sci-fi dizajn od 5008. Smo šli gledat še enega Kodiaqa, ki je deloval kot neka cenena Dacia proti Pežoju, o fuj.
Tole je pa kr strel v kolno. Verjetno en izmed najslabsih turbo motorjev od francozov. And that's sayin something..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Baje so novi motorji boljsi, samo kdo ve koliko boljsi + francoski avtomatik
Vsekakor bi bil pozoren na pitje olja in ketno.
Vsekakor bi bil pozoren na pitje olja in ketno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Sheteentz ::
EAT8 Aisin-Toyota 8-speed automatic transmission, kakšen francoski avtomatik fantje, to je samurajska kvaliteta.
ZveeZ ::
MikeRotch ::
Evo, kupili smo 5008 1.6 THP bencinarja turbaka avtomatika s 165 konjički, to bo kar zabavna vožnja. Bom videl, kako je z navorom v nizkih obratih. Se da te bencince turbake tunat, je kaj gaina? Da ga naredim bolj dizl-wannabe? Ker tist dizlaški torque pri nizkih obrati je res secksy.
Navora je za izvoz pri nizkih obratih. Max navor imaš pri 1400 obratih. Za vozit je super motor.
Ima pa kup problemov. Kot je Hojnikb napisal, verjetno en najmanj zanesljivih motorjev zadnjih časov. Googlaj "Princ engine problems". Večino težav se da rešiti preventivno in z rednim servisiranjem, ki je bolj pogosto od predpisanega.
Sheteentz ::
Berem, da so problematični NXX, ki pa itak niso v Peugeotih, ampak v Minijih in BMW-jih. Ali pa se motim?
hojnikb ::
Ja, motis se. N13 izvedba ni bistveno drugačna od pizojovih. Osovna je ista, kot tudi problemi.
In če je rabljen, ti nič ne koristi bolse vzdrzevanje, ker je prejsni lastnik ze nardil skodo.
Taksni avtomobili se kupijo novi, na lizing, se zgonijo do konca jamstva, se proda, potem pa rinse and repeat.
Nikol nebom razumel folka, k zavedno kupi _rabljen_ avto z motorjem, k ima en kup serijskih problemov. Al res tok sovraste zanesljivot in svoj denar, al pa hočte bit rdeči kriz za lokalnega mehanika...
In če je rabljen, ti nič ne koristi bolse vzdrzevanje, ker je prejsni lastnik ze nardil skodo.
Taksni avtomobili se kupijo novi, na lizing, se zgonijo do konca jamstva, se proda, potem pa rinse and repeat.
Nikol nebom razumel folka, k zavedno kupi _rabljen_ avto z motorjem, k ima en kup serijskih problemov. Al res tok sovraste zanesljivot in svoj denar, al pa hočte bit rdeči kriz za lokalnega mehanika...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Ja, motis se. N13 izvedba ni bistveno drugačna od pizojovih. Osovna je ista, kot tudi problemi.
In če je rabljen, ti nič ne koristi bolse vzdrzevanje, ker je prejsni lastnik ze nardil skodo.
Taksni avtomobili se kupijo novi, na lizing, se zgonijo do konca jamstva, se proda, potem pa rinse and repeat.
Nikol nebom razumel folka, k zavedno kupi _rabljen_ avto z motorjem, k ima en kup serijskih problemov. Al res tok sovraste zanesljivot in svoj denar, al pa hočte bit rdeči kriz za lokalnega mehanika...
Je pa lep
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Sheteentz ::
Fantje, ne me strašit! Berem, da so tile princi po letu 2015 boljši. Razen, če imate s prve roke podatke, da se tudi 2018 modeli kvarijo. Naj bi se pa olje menjalo na vsake 10k kilometrov in ne na 20k kot je priporočeno. Pa ketno bo verjetno tudi za zamenjat na avtu, ki ima 100k kilometrov. Še dobro, da imam od avtotehne VIS 5 letno jamstvo, če že vozim takšno rusko ruleto na štirih kolesih, kot vi pravite :D
hojnikb ::
tisto 5 letno jamstvo je vprasanje kaj pokriva in pod kakimi pogoji.. to ni tovarniska garancija...
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Fantje, ne me strašit! Berem, da so tile princi po letu 2015 boljši. Razen, če imate s prve roke podatke, da se tudi 2018 modeli kvarijo. Naj bi se pa olje menjalo na vsake 10k kilometrov in ne na 20k kot je priporočeno. Pa ketno bo verjetno tudi za zamenjat na avtu, ki ima 100k kilometrov. Še dobro, da imam od avtotehne VIS 5 letno jamstvo, če že vozim takšno rusko ruleto na štirih kolesih, kot vi pravite :D
Sem imel octavio dsg 2016 letnik do lani, torej skoraj 8 let. Z njo naredil skoraj 200k km brez enega samega problema, samo redni servisi, ki so smešno poceni. Pri nepooblaščenem je skoraj da nemogoče prit preko 150€
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Sheteentz ()
bm1973 ::
Mah, Octavio (več modelov) imam od leta 2009.
Neke resne zadeve ni bilo, razen 1x, ko je šel zobnik 2 prestave v menjalniku. Zamenjano.
To, da sem 2x menjal hladilnik klime, pač ni okvara, ampak poškodba od kamna, ki je priletel skozi masko.
Ostalo redna vzdrževanja potrošnega materiala.
Neke resne zadeve ni bilo, razen 1x, ko je šel zobnik 2 prestave v menjalniku. Zamenjano.
To, da sem 2x menjal hladilnik klime, pač ni okvara, ampak poškodba od kamna, ki je priletel skozi masko.
Ostalo redna vzdrževanja potrošnega materiala.
Sheteentz ::
Fantje, ne me strašit! Berem, da so tile princi po letu 2015 boljši. Razen, če imate s prve roke podatke, da se tudi 2018 modeli kvarijo. Naj bi se pa olje menjalo na vsake 10k kilometrov in ne na 20k kot je priporočeno. Pa ketno bo verjetno tudi za zamenjat na avtu, ki ima 100k kilometrov. Še dobro, da imam od avtotehne VIS 5 letno jamstvo, če že vozim takšno rusko ruleto na štirih kolesih, kot vi pravite :D
Sem imel octavio dsg 2016 letnik do lani, torej skoraj 8 let. Z njo naredil skoraj 200k km brez enega samega problema, samo redni servisi, ki so smešno poceni. Pri nepooblaščenem je skoraj da nemogoče prit preko 150€
Jaz sem pisal o 5008 1.6 bencincu.
Pomotoma sem te hotel zbrisat, sori.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup družinskega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 12658 (4634) | miha98 |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 76222 (15807) | FiReFTW |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28316 (5820) | KTr1sk |
» | Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10149 (8303) | videc |