Forum » Na cesti » Rabljena Octavia karavan kot družinski avto
Rabljena Octavia karavan kot družinski avto
Sheteentz ::
offtopic - mater so tile bmw-ji grdi, prav kličejo po parkiranju na mestih za invalide
ontopic - tole bo družinski avto. ona ga bo furala v službo, jaz ga bom občasno fural v službo, pa naokoli bom peljal familijo po izletih, pa v bauhaus bom hodil po gradbeni material, hehe. Kodiaq se mi dopade, ker je tudi vsaj na pogled offroad capable, tako gremo lahko tudi na kakšen bolj gorski izlet, brez strahu, da spodaj nasedem na kakšen kamen. Insignia je ful nizka, se pa ful poceni dobijo cca 4-5 let stari modeli.
Mi je malo žal, da ni Dacia Bigster že ene par let na tržišču, pa tudi Jogger je kr luštna kanta, ki je ni škoda za na teren ali za praske nabirat po parkiriščih. Ampak kaj, ko imajo tele Dacie orng podhranjene motorje, kaj kurca tem ljudem pri Dacii ni jasno.
Edit: Bigster bo samo trivaljnik, wtf?!? Jaz hočem 4 valje in dva jurja kubikov, suncežarko
Edit2: uf, hvala bogu, bo tudi štirivaljnik.
"Druga novost je zmogljivejši električno samooskrbni hibridni pogon hybrid 155, ki ima 1,8-litrski bencinski štirivaljnik z 79 kW in 170 Nm, ki je povezan z elektromotorjem (36 kW) in generatorjem (15 kW) ter pogonskim akumulatorjem zmogljivosti 1,4 kWh. 114 kW skupne sistemske moči se preko znanega multimodalnega samodejnega menjalnika brez sklopke - slednjemu so zgornjo mejo navora povišali na 450 Nm - prenaša na prednji kolesi. "
ontopic - tole bo družinski avto. ona ga bo furala v službo, jaz ga bom občasno fural v službo, pa naokoli bom peljal familijo po izletih, pa v bauhaus bom hodil po gradbeni material, hehe. Kodiaq se mi dopade, ker je tudi vsaj na pogled offroad capable, tako gremo lahko tudi na kakšen bolj gorski izlet, brez strahu, da spodaj nasedem na kakšen kamen. Insignia je ful nizka, se pa ful poceni dobijo cca 4-5 let stari modeli.
Mi je malo žal, da ni Dacia Bigster že ene par let na tržišču, pa tudi Jogger je kr luštna kanta, ki je ni škoda za na teren ali za praske nabirat po parkiriščih. Ampak kaj, ko imajo tele Dacie orng podhranjene motorje, kaj kurca tem ljudem pri Dacii ni jasno.
Edit: Bigster bo samo trivaljnik, wtf?!? Jaz hočem 4 valje in dva jurja kubikov, suncežarko
Edit2: uf, hvala bogu, bo tudi štirivaljnik.
"Druga novost je zmogljivejši električno samooskrbni hibridni pogon hybrid 155, ki ima 1,8-litrski bencinski štirivaljnik z 79 kW in 170 Nm, ki je povezan z elektromotorjem (36 kW) in generatorjem (15 kW) ter pogonskim akumulatorjem zmogljivosti 1,4 kWh. 114 kW skupne sistemske moči se preko znanega multimodalnega samodejnega menjalnika brez sklopke - slednjemu so zgornjo mejo navora povišali na 450 Nm - prenaša na prednji kolesi. "
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sheteentz ()
Eduardo ::
Mi smo imeli in imamo level up sorodnika Octavie. Smo večinoma imeli nemce. Verjetno zadnji od VAG, ker imajo od problemov, ki so skoraj s sigurnostjo predvideni pa do to in tam kak večji ali manjši. Naš trenutni dizel je ravnokar šel čez 120.000km in tu smo naleteli na prvo kvazi planirano napako, ki je pumpa za hladilno. Ca. 1000EUR, ker se priporoča menjati še jermene katere bi sicer pri 180.000km. Dosti ljudi ima problem s porabo hladilne, ki zna izginjati vključno do neke mere naš. To so popravila od minimalnih do mamutov. Torej naš gre verjetno počasi naprej.
Na servisu sem jim lepo povedal, da je serijska napaka in da če hočejo biti približno konkurenčni naj popravijo zastonj, pa so mi samo povedali, da nisem v garanciji. Smo malenkost čez. Recimo kot primerjava imajo korejci do sedem let polne garancije, Toyota pa je pred leti brezplačno menjala turbino, daleč izven garancije, ker je pač bila serijska napaka. Vse to sem naštel in lepo povedal, da če zadeve ne rešijo približno na nivoju konkurence lahko pozabijo, da bi pri nas še stalo kaj od VAG. Dobil 5% popusta, tako da se še malo pohecajo.
Skratka jaz bi gledal kaj z dosti garancije ali pa poceni. In morda japonske avte, ker tu in tam kaj popravijo tudi, če je izven garancije. VAG pa bo pri nas, ko mi bodo dali vsaj pet let garancije, do takrat pa zaradi mene lahko veselo propadajo naprej.
Na servisu sem jim lepo povedal, da je serijska napaka in da če hočejo biti približno konkurenčni naj popravijo zastonj, pa so mi samo povedali, da nisem v garanciji. Smo malenkost čez. Recimo kot primerjava imajo korejci do sedem let polne garancije, Toyota pa je pred leti brezplačno menjala turbino, daleč izven garancije, ker je pač bila serijska napaka. Vse to sem naštel in lepo povedal, da če zadeve ne rešijo približno na nivoju konkurence lahko pozabijo, da bi pri nas še stalo kaj od VAG. Dobil 5% popusta, tako da se še malo pohecajo.
Skratka jaz bi gledal kaj z dosti garancije ali pa poceni. In morda japonske avte, ker tu in tam kaj popravijo tudi, če je izven garancije. VAG pa bo pri nas, ko mi bodo dali vsaj pet let garancije, do takrat pa zaradi mene lahko veselo propadajo naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
tony1 ::
"Naš trenutni dizel je ravnokar šel čez 120.000km in tu smo naleteli na prvo kvazi planirano napako, ki je pumpa za hladilno. Ca. 1000€, ker se priporoča menjati še jermene katere bi sicer pri 180.000km."
Pojma nimam, če je na tem avtu treba razstaviti pol mašine, da prideš do pumpe, ampak jermena ni nujno menjati samo zato, ker si ga vzel dol. Važno je le, da se ga nato natakne enako kot prej, da se tudi nato vrti v isti smeri kot prej.
Žlahta je na VW bencinarju že drugo leto zapored menjala vodno pumpo (avto ima ketno in verjetno pumpo poganja mikrojermen, ne zobati, kot verjetno pri tebi), ker so pač vse zanič in vse puščajo vodo.
Si predstavljaš, da ti menjajo pumpo+zobati jermen, nato pa se ti čez eno leto na servisu spet prismejijo z: menjati je treba pumpo, priporočamo še jermen, just beacuse?
Pojma nimam, če je na tem avtu treba razstaviti pol mašine, da prideš do pumpe, ampak jermena ni nujno menjati samo zato, ker si ga vzel dol. Važno je le, da se ga nato natakne enako kot prej, da se tudi nato vrti v isti smeri kot prej.
Žlahta je na VW bencinarju že drugo leto zapored menjala vodno pumpo (avto ima ketno in verjetno pumpo poganja mikrojermen, ne zobati, kot verjetno pri tebi), ker so pač vse zanič in vse puščajo vodo.
Si predstavljaš, da ti menjajo pumpo+zobati jermen, nato pa se ti čez eno leto na servisu spet prismejijo z: menjati je treba pumpo, priporočamo še jermen, just beacuse?
Eduardo ::
Sem dobil potrjeno tudi od moje bushman mehanika, da je razdrto toliko motorja, da so jermeni nobrainer. Samo je avto mlad in delomo vse na uradnem, da se ga lažje znebimo.
Hladilni sistem ima kvazi več hib. Pri našem je hiba v funkciji, da se pumpa lahko izklopi, da se motor prej segreje. Eko bonbonček. Prihrani tu in tam kakšen € zato da potem vržeš vanj tisočaka. Moj bushman mehanik je rekel, da na tem motorju še ni delal velikega servisa pri 180.000km, zaradi te napake.
Pa sploh nisem nerazumen in avto je do neke mere OK, se fino pelje, četudi je design nekoliko za časom. Ampak ta odnos do znanih serijskih napak pa mi je tako mimo da brezveze. Kjer je treba omenit, da se motor začne pregrevati, tako, da je napaka lahko ultra kritična.
Hladilni sistem ima kvazi več hib. Pri našem je hiba v funkciji, da se pumpa lahko izklopi, da se motor prej segreje. Eko bonbonček. Prihrani tu in tam kakšen € zato da potem vržeš vanj tisočaka. Moj bushman mehanik je rekel, da na tem motorju še ni delal velikega servisa pri 180.000km, zaradi te napake.
Pa sploh nisem nerazumen in avto je do neke mere OK, se fino pelje, četudi je design nekoliko za časom. Ampak ta odnos do znanih serijskih napak pa mi je tako mimo da brezveze. Kjer je treba omenit, da se motor začne pregrevati, tako, da je napaka lahko ultra kritična.
delavec44 ::
"Naš trenutni dizel je ravnokar šel čez 120.000km in tu smo naleteli na prvo kvazi planirano napako, ki je pumpa za hladilno. Ca. 1000€, ker se priporoča menjati še jermene katere bi sicer pri 180.000km."
Pojma nimam, če je na tem avtu treba razstaviti pol mašine, da prideš do pumpe, ampak jermena ni nujno menjati samo zato, ker si ga vzel dol. Važno je le, da se ga nato natakne enako kot prej, da se tudi nato vrti v isti smeri kot prej.
Žlahta je na VW bencinarju že drugo leto zapored menjala vodno pumpo (avto ima ketno in verjetno pumpo poganja mikrojermen, ne zobati, kot verjetno pri tebi), ker so pač vse zanič in vse puščajo vodo.
Si predstavljaš, da ti menjajo pumpo+zobati jermen, nato pa se ti čez eno leto na servisu spet prismejijo z: menjati je treba pumpo, priporočamo še jermen, just beacuse?
Ko daš enkrat 500€ za delo bi ti dajal nazaj star jermen?! Nov je pa koliko, 20€?
Kalibri ::
Ne vem kje ste našli 500 EUR za delo, če je pod kozolcem manj kot toliko delo in material. In daleč od tega, da je treba pol avta razdreti. Drugo je, če se s tem pustiš nategniti in potem menjas vodno pumpo za Jurja.
tony1 ::
" Ko daš enkrat 500€ za delo bi ti dajal nazaj star jermen?! Nov je pa koliko, 20€? "
Oh, marija. Če daš samo nov jermen, je to tako, kot če daš nove gate na usrano rit.
Že 20+ let se na vseh forumih ve, kaj je to menjava zobatega jermena:
-zobat jermen + njegov šponar + njegove rolice
-vsi mikrojermeni + šponarji + rolice
-vodna pumpa
Kje se je pa tebi čas ustavil? Lani dobil internet?
In če je treba razkopati pol motorja, da prideš do njega sta opciji samo dve:
-gorenjska (menjaš pumpo in sestaviš nazaj). Strošek: cena pumpe (130 EUR?) in delo.
-puvaška/skrbna/... (menjaš vse našteto, čeprav je vse 60k km prezgodaj). Strošek: 1000 EUR.
Oh, marija. Če daš samo nov jermen, je to tako, kot če daš nove gate na usrano rit.
Že 20+ let se na vseh forumih ve, kaj je to menjava zobatega jermena:
-zobat jermen + njegov šponar + njegove rolice
-vsi mikrojermeni + šponarji + rolice
-vodna pumpa
Kje se je pa tebi čas ustavil? Lani dobil internet?
In če je treba razkopati pol motorja, da prideš do njega sta opciji samo dve:
-gorenjska (menjaš pumpo in sestaviš nazaj). Strošek: cena pumpe (130 EUR?) in delo.
-puvaška/skrbna/... (menjaš vse našteto, čeprav je vse 60k km prezgodaj). Strošek: 1000 EUR.
krho ::
Pri nas je bencinska 3 z 1.4 motorjem in DSGjem. Se pravi je model pred faceliftom in 1.5 motorjem, ki izklaplja tudi 2 cilindra. V garanciji je bila menjana vodna pumpa, ampak sedaj je tega 3 leta in je mir. Razen, če to menjaš na 5 let potem, ker pušča...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Eduardo ::
-gorenjska (menjaš pumpo in sestaviš nazaj). Strošek: cena pumpe (130 EUR?) in delo.
-puvaška/skrbna/... (menjaš vse našteto, čeprav je vse 60k km prezgodaj). Strošek: 1000 EUR.
Delo je bolj DELOOOOOOO. Skupaj je bila menda samo pumpa brez servisa jermenov krepko čez polovico all inna.
Sc0ut ::
Od kje menjava zobatega jermena 1000eur?
Kit na autodoc je 200eur od continentala. Delo max 8 ur plus kake drobnarije, torej max 600eur.
Kit na autodoc je 200eur od continentala. Delo max 8 ur plus kake drobnarije, torej max 600eur.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Eduardo ::
Melo več kot 900€ s 5% popustom. Menjava tiste kar drage pumpe, ki preklaplja + vsi jermeni in kar je okoli. VW servis. Vse zaradi pumpe, kjer pa ti ni treba menjati jermenov in te potem pride, le se prav spomnem nekje okoli 600€. Pa to če je avto dan čez garancijo in je znana serijska napaka bo lepo zakasirano.
delavec44 ::
" Ko daš enkrat 500EUR za delo bi ti dajal nazaj star jermen?! Nov je pa koliko, 20EUR? "
Oh, marija. Če daš samo nov jermen, je to tako, kot če daš nove gate na usrano rit.
Že 20+ let se na vseh forumih ve, kaj je to menjava zobatega jermena:
-zobat jermen + njegov šponar + njegove rolice
-vsi mikrojermeni + šponarji + rolice
-vodna pumpa
Kje se je pa tebi čas ustavil? Lani dobil internet?
In če je treba razkopati pol motorja, da prideš do njega sta opciji samo dve:
-gorenjska (menjaš pumpo in sestaviš nazaj). Strošek: cena pumpe (130 EUR?) in delo.
-puvaška/skrbna/... (menjaš vse našteto, čeprav je vse 60k km prezgodaj). Strošek: 1000 EUR.
Lahko sedaj pametuješ kakor hočeš ampak je še vedno neumnost, da jermena ne menjaš, če ga imaš snetega. Logično da menjaš vse našteto 60kkm prej. Strošek kit-a 150EUR. Dela je pa enako, če je motor že razdrt.
Če se pa oziraš na moj komentar 20EUR, je pa tretja opcija. Menjaš pumpo in jermen in potem čez 60kkm narediš velik servis. Vseeno je bolje, da se 60kkm voziš z novim jermenom na starih rolicah, kot da starega daješ nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
tony1 ::
Jao, pa saj jaz nisem nič drugega napisal.
Smo pa prišli iz 20 na 180 EUR, v resnici pa 1000 ali pa 600 EUR.
Sam bi naslednjič kupil riž.
Smo pa prišli iz 20 na 180 EUR, v resnici pa 1000 ali pa 600 EUR.
Sam bi naslednjič kupil riž.
delavec44 ::
tony1 ::
"Vseeno je bolje, da se 60kkm voziš z novim jermenom na starih rolicah, kot da starega daješ nazaj."
Pa smo spet nazaj pri prvotnem postu. Ne, to tehnično nima smisla. Lahko narediš, če misliš, da boš kaj naredil, in lažje spal. Nove gate na usrano rit.
Pa smo spet nazaj pri prvotnem postu. Ne, to tehnično nima smisla. Lahko narediš, če misliš, da boš kaj naredil, in lažje spal. Nove gate na usrano rit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
Če kaj nuca: časi, ko so jermeni pokali po 5 letih in treh mesecih, in ko Porsche SLO zanalašč leta 98 ni v SLO navodila za uporabo napisal intervala menjave jermena, da se je lažje ribarilo v kalnem z oceno 5 let/90k km, so minili že 20 let nazaj...
Današnji jermeni (ki imajo na zadnji strani platno, pa ojačani so s kevlarjem in kaj jaz vem kakšnega boga še) se ne trgajo kar brez veze, zato tudi zdržijo 2x več kot 20 let nazaj.
Če ni jermen na prvi pogled videti, kot da bo jutri šel cugrunt, bo predpisan interval zdržal, tudi, če se ga je enkrat snelo...
Današnji jermeni (ki imajo na zadnji strani platno, pa ojačani so s kevlarjem in kaj jaz vem kakšnega boga še) se ne trgajo kar brez veze, zato tudi zdržijo 2x več kot 20 let nazaj.
Če ni jermen na prvi pogled videti, kot da bo jutri šel cugrunt, bo predpisan interval zdržal, tudi, če se ga je enkrat snelo...
delavec44 ::
Ne vem, jaz ga imam v olju na 3 valjnem PSA motorju. Me skrbi luščenje, verjetno ti ne rabim razlagati.
Pezdicek ::
Tesle pa že ne bom vozil, hvala lepa, saj nimam appla, ampak ljudskega androida :D
Kar kupi. Sploh ko ti bo crknila baterja pa boš skeširal par jurjev za popravila. Poslušaj Hojnikove nasvete.
Imam 2018 - 1.0 tsi. 75k Prevoženih.
V teh letih 2x menjana črpalka goriva. ( postala glasna oz cvileč zvok pri zagonu.)
1x menjan kompreosor klime.
Po dveh letih menjan menjalnik in nosilec menjalnika. Čuden zvok ( tuljenje se je pojavil pri zavijanju levo ali desno. ( ni krivda serva)
Osebno me moti zvok motorja, sploh pri zagonu (ropotuljica ).
Trenutno mi nagaja nekaj volan! Čakam Še na termin servisa. Pri zavijanju levo in desno - se sliši pokanje. Upam, da ni volanska letev.
Izteće se mi garancija 2+4.Prvič in nikoli več škode... oz VW grupacije.
- dragi servisi - da ne omenjam.35€ za 1 evečko? Kraja pri belem dnevu.
Sreča, za druga "uradne" servise.
OLja ti nič ne porabi?
Nič...
tony1 ::
ZveeZ ::
En offtopic:
V dilemi sem glede dveh vozil, predvsem zaradi motorja.
Kaj bi vi izbrali: 130hp 1.5 bluehdi (l.2020) ali 120hp 1.7 dci (l.2020), oba avtomatik?
V dilemi sem glede dveh vozil, predvsem zaradi motorja.
Kaj bi vi izbrali: 130hp 1.5 bluehdi (l.2020) ali 120hp 1.7 dci (l.2020), oba avtomatik?
fikus_ ::
Imam 2018 - 1.0 tsi. 75k Prevoženih.
V teh letih 2x menjana črpalka goriva. ( postala glasna oz cvileč zvok pri zagonu.)
1x menjan kompreosor klime.
Po dveh letih menjan menjalnik in nosilec menjalnika. Čuden zvok ( tuljenje se je pojavil pri zavijanju levo ali desno. ( ni krivda serva)
Osebno me moti zvok motorja, sploh pri zagonu (ropotuljica ).
Trenutno mi nagaja nekaj volan! Čakam Še na termin servisa. Pri zavijanju levo in desno - se sliši pokanje. Upam, da ni volanska letev.
Izteće se mi garancija 2+4.Prvič in nikoli več škode... oz VW grupacije.
- dragi servisi - da ne omenjam.35EUR za 1 evečko? Kraja pri belem dnevu.
Sreča, za druga "uradne" servise.
Za boldano so lahko puše stabilizatorja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
ZveeZ ::
IL_DIAVOLO ::
En offtopic:
V dilemi sem glede dveh vozil, predvsem zaradi motorja.
Kaj bi vi izbrali: 130hp 1.5 bluehdi (l.2020) ali 120hp 1.7 dci (l.2020), oba avtomatik?
1.33 tce 160 konjev.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
ZveeZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
En offtopic:
V dilemi sem glede dveh vozil, predvsem zaradi motorja.
Kaj bi vi izbrali: 130hp 1.5 bluehdi (l.2020) ali 120hp 1.7 dci (l.2020), oba avtomatik?
1.33 tce 160 konjev.
je 140hp bistveno slabsi?
IL_DIAVOLO ::
Ni avtomatik.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Sheteentz ::
avtomatik je itak za tiste, ki ne znajo šaltat trololooo
Bajdvej, kako je s to oprostitvijo davka na motorna vozila za velike družine? Kot vidim, velja za velike družine (3 ali več malih kričačev) in v primeru, da gre za uvoz iz druge članice EU? Velja to tudi za rabljena vozila? Štromarjev itak ne mislim kupovati.
Po tej tabeli gledam in za Kodiaqa (141.0g/km) naj bi bil DMV samo 3%. A je to prav?
https://avtoinvest.si/informacije/davek...
Bajdvej, kako je s to oprostitvijo davka na motorna vozila za velike družine? Kot vidim, velja za velike družine (3 ali več malih kričačev) in v primeru, da gre za uvoz iz druge članice EU? Velja to tudi za rabljena vozila? Štromarjev itak ne mislim kupovati.
Po tej tabeli gledam in za Kodiaqa (141.0g/km) naj bi bil DMV samo 3%. A je to prav?
https://avtoinvest.si/informacije/davek...
jan_g ::
DMV dobiš nazaj, ampak je znesek pri običajnih avtih pod 150 evrov. Na FURS strani imaš excel za informativni izračun davka.
Djole ::
avtomatik je itak za tiste, ki ne znajo šaltat trololooo
Bajdvej, kako je s to oprostitvijo davka na motorna vozila za velike družine? Kot vidim, velja za velike družine (3 ali več malih kričačev) in v primeru, da gre za uvoz iz druge članice EU? Velja to tudi za rabljena vozila? Štromarjev itak ne mislim kupovati.
Po tej tabeli gledam in za Kodiaqa (141.0g/km) naj bi bil DMV samo 3%. A je to prav?
https://avtoinvest.si/informacije/davek...
Prejsnji mesec kolegu pomagal pripeljati rabljenega Bmw 218xd Gran Tourer 7 zicev iz Nemčije. Pri oddaji vloge za izracun dmvja preko edavkov je v roku parih ur dobil potrdilo, da je oproscen placila(3 froci).
Djole ::
Ni pisalo na odlocbi koliksen bi bil znesek v primeru placila. Poskusi s kaksnim online izracunom oziroma tisto excel tabelo. Iz glave je mene Tarraco 2.0TDI 190km prisel cca 300€, Ateca 2.0TDI 150km pa manj kot 100€
Sheteentz ::
Toren ni nek orng prihranek, da bi se človek jebal z uvozom avta.
Kako to, da so sedemsedežni 5008 znatno cenejši (primerljiva leta, kilometrina, motor) v primerjavi s Kodiaqom? Kdaj je Škoda postala premijska znamka?
Škoda je le, da je 5008 imho ena grda pokveka, gršega avta še nisem gledal, medtem ko je Škodiaq pravi maneken. Stvar okusa, ampak vseeno...
Kako to, da so sedemsedežni 5008 znatno cenejši (primerljiva leta, kilometrina, motor) v primerjavi s Kodiaqom? Kdaj je Škoda postala premijska znamka?
Škoda je le, da je 5008 imho ena grda pokveka, gršega avta še nisem gledal, medtem ko je Škodiaq pravi maneken. Stvar okusa, ampak vseeno...
delavec44 ::
Djole ::
Toren ni nek orng prihranek, da bi se človek jebal z uvozom avta.
Kako to, da so sedemsedežni 5008 znatno cenejši (primerljiva leta, kilometrina, motor) v primerjavi s Kodiaqom? Kdaj je Škoda postala premijska znamka?
Škoda je le, da je 5008 imho ena grda pokveka, gršega avta še nisem gledal, medtem ko je Škodiaq pravi maneken. Stvar okusa, ampak vseeno...
Jebes se z uvozom, ce je tam vec izbire oziroma tukaj ni tistega kar isces, ali ce je tam ceneje, drugace se pac ne in kupis tu :)
Sheteentz ::
A gotovinski popusti še obstajajo, ali so vse avtohiše zdaj bolj banke, kot pa trgovine z avtomobili? Vsepovsod najedanje z lizingi.
Če že, kolikšen gotovinski popust lahko pričakujem?
Če že, kolikšen gotovinski popust lahko pričakujem?
nejc_nejc ::
V salon pojdi ob koncu meseca, ob koncu triade oziroma ob koncu leta... ter začni najedat.....
Bodo popustili.
Bodo popustili.
HotBurek ::
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
ZveeZ ::
Še ena opcija za velik družinski avto.
Glej opis!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ah za poceni, zanesljiv in hiter druzinski avto, bi raje vzel tega:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Za razliko v ceni pa naredis en mali servis.
MikeRotch ::
Še ena opcija za velik družinski avto.
Glej opis!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Neuporabno za družinski avto. Če imaš večji voziček, ga ne spraviš v prtljažnik. Nima ISO fixa. Na zadnjih sedežih je bolj žalost. Prostora sicer dovolj, ampak nobene mizice, ni USBjev itd.
Motorizacija je pa tudi bolj boga za današnje čase. Sem imel M62 (4.4l V8) s športnim menjalnikom pa ni bil ravno poskočen.
tony1 ::
Še ena opcija za velik družinski avto.
Glej opis!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Spet en revež, ki je imel za auspuh, za tapetnika pa ne.
Kayzon ::
Novi avti so grdi (tako zunaj, kot notri), zakomplicirani z nepotrebno elektroniko, skos neki piska/opozarja/e-e-e-e-eeee, ter nekvalitetni.
Zato, če imaš svoje otroke kolker kej rad, potem je najboljši način, da to pokažeš tako, da kupiš BMW E39 karavan/touring.
Je pa res, da je treba neki časa pri iskanju prave mašine (3 litre), kater menjalnik, ter seveda notranjost (barva, material).
Kaj je fora da v vsaki temi o avtih predlagas bmw karavan?
tony1 ::
Ker je najboljši avto vseh časov. Tako so napisale vse najpomembnejše svetovne revije, boljšega avta od takrat naprej pa ni naredil ne BMW ne kdo drug. Vse je eno sranje. Konfekcija.
Ni pa ugoden (mehanik te pride 2 jurja na leto mimogrede), poraba je čez 10 litrov ves čas, rabil bi imeti sošolca (žlahtnika?), ki je varilec, klepar in ličar v eni osebi - ker ti rje noben normalen ne bo več hotel popravljati.
Aja, otroci letnik 1999, ki zaljubljeno gledate tesle, prosim, preskočite tale post. Hvala.
Ni pa ugoden (mehanik te pride 2 jurja na leto mimogrede), poraba je čez 10 litrov ves čas, rabil bi imeti sošolca (žlahtnika?), ki je varilec, klepar in ličar v eni osebi - ker ti rje noben normalen ne bo več hotel popravljati.
Aja, otroci letnik 1999, ki zaljubljeno gledate tesle, prosim, preskočite tale post. Hvala.
matobeli ::
Edini avto k "zgleda" pa lahko pelje tavelk hladilnik.
Sam če že morš zgledat pol vzameš vsaj nekej da ne oboli denarnica (pri nakupu):
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Sam če že morš zgledat pol vzameš vsaj nekej da ne oboli denarnica (pri nakupu):
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
HotBurek ::
BMW je men gut. Spredaj mašina, zadaj pogon, 50/50. To je nekak osnova. In če rad voziš, in prvo voziš front antrib, pol ko probaš hek antrib, ne greš več nazaj. Al pa imaš trdo glavo pa ponavljaš, da je audi/golf najboljši. :)
Meni so sicer najlepše limuzine (e90).
To obdobje (1990 - 2000) so bili vsaj za moj okus res lepi avti. Ko je prišel E30 ven, ga je eden bliz nas imel. Mislim, da sem v Velenju ene parkrat videl rdeč E36 M3 kupe. Pa mislim, da je takrat bil tudi Golf 4-ka tam, z neko VR5 mašino. Kir zvok je to bil. Ali pa Volvo 850 v beli barvi. Pa zrihtana Honda CR-X del Sol (tega sm prav mogu it pogledat, kak se mu reče). Pa itak zrihtan Renault Clio. Uf, pa rdeč Viper (sicer nikol videl v živo).
V tem obdobju so bili še drugi avti, sam se ne spomnem tolk. Ne vem, recmo Renault Megane Maxi, Ford Mondeo, ... Opel Omega/Vectra so takrat bili dokaj pogosti.
Pa seveda po 2000, ko sem prvič videl E46 M3 v rumeni barvi s tapravim felgim.
Danes je s temi SUV vse nekak bolj al man isto. Pa tudi sama dizajn, kot da gre za nek spejs šutl, ki ga je narisal otrok. Notranjost bolj ali manj ista: en ali dva velika zaslona. Pa za BMW se reče da M pomeni marketing (100 logotov vsepovsod).
In od vsega, kar je trenutno na tržišču, so men BMW-ji v rangu E36/E46/E90 nekak solidna sredina.
V kontekstu avto nakupov mislm, da se je način nakupovanja spremenil. Po filingu bi reku, da so takrat ljudje bolj kupili tak avto, kot so hotli (šele potem cena...), danes pa se vse gleda skoz ceno. Pred kratkim je en napisal (mislim, da v temi o kostanju), da nekdo gleda na svet kot računovodja.
Najpogostejši nasvet danes na ST je "kupi Dacio". Fak, ki smo to? Kupi si Vajperja, jebote.
Meni so sicer najlepše limuzine (e90).
To obdobje (1990 - 2000) so bili vsaj za moj okus res lepi avti. Ko je prišel E30 ven, ga je eden bliz nas imel. Mislim, da sem v Velenju ene parkrat videl rdeč E36 M3 kupe. Pa mislim, da je takrat bil tudi Golf 4-ka tam, z neko VR5 mašino. Kir zvok je to bil. Ali pa Volvo 850 v beli barvi. Pa zrihtana Honda CR-X del Sol (tega sm prav mogu it pogledat, kak se mu reče). Pa itak zrihtan Renault Clio. Uf, pa rdeč Viper (sicer nikol videl v živo).
V tem obdobju so bili še drugi avti, sam se ne spomnem tolk. Ne vem, recmo Renault Megane Maxi, Ford Mondeo, ... Opel Omega/Vectra so takrat bili dokaj pogosti.
Pa seveda po 2000, ko sem prvič videl E46 M3 v rumeni barvi s tapravim felgim.
Danes je s temi SUV vse nekak bolj al man isto. Pa tudi sama dizajn, kot da gre za nek spejs šutl, ki ga je narisal otrok. Notranjost bolj ali manj ista: en ali dva velika zaslona. Pa za BMW se reče da M pomeni marketing (100 logotov vsepovsod).
In od vsega, kar je trenutno na tržišču, so men BMW-ji v rangu E36/E46/E90 nekak solidna sredina.
V kontekstu avto nakupov mislm, da se je način nakupovanja spremenil. Po filingu bi reku, da so takrat ljudje bolj kupili tak avto, kot so hotli (šele potem cena...), danes pa se vse gleda skoz ceno. Pred kratkim je en napisal (mislim, da v temi o kostanju), da nekdo gleda na svet kot računovodja.
Najpogostejši nasvet danes na ST je "kupi Dacio". Fak, ki smo to? Kupi si Vajperja, jebote.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
MikeRotch ::
Najpogostejši nasvet danes na ST je "kupi Dacio". Fak, ki smo to? Kupi si Vajperja, jebote.
Ja, seveda. Kupi si neuporaben avto in bankrotiraj. Ker to, da maš 400 konjev je res cilj vsakega pravega dedca.
Btw, pišeš o RWD in 50:50 razporeditvi teže, športni vožnji in v isti sapi lepiš neke zastarele 5 meterske krave, ki se peljejo slabše kot nov Berlingo. Malo objektivnosti ne škodi :)
tony1 ::
"neke zastarele 5 meterske krave, ki se peljejo slabše kot nov Berlingo."
Nimaš pojma. Brez zamere, sem v kravi prevozil 15 let in v službenem berlingu 7 let.
Nimaš pojma. Brez zamere, sem v kravi prevozil 15 let in v službenem berlingu 7 let.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup družinskega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 12651 (4627) | miha98 |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 76219 (15804) | FiReFTW |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28316 (5820) | KTr1sk |
» | Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10149 (8303) | videc |