» »

Pooblaščeni servisi garancija večji TV

Pooblaščeni servisi garancija večji TV

Bellzmet ::

Zdravo,

kako imajo pooblaščeni servisi (Philips, Sony, LG,...) pri nas urejeno, če se ti v garanciji pokvari večji TV recimo od 65 inch naprej.

Glede na to, da je zadevo težko spraviti v avto...ali pridejo na dom servisirat, zahtevajo da pripelješ tja...? Se pravi samo za garancijska popravila.

JeBelaCesta ::

kako si pa na dom pripeljal tako velik TV?
če je gar. popravilo je tudi strošek pošiljanja njihov...
lep pozdrav iz višav ;-)

Utk ::

Če si ziher, da je garancija, naročiš gls ali nekoga in naj vozijo, itak nazadnje mora to garancija pokrit.

andrej69 ::

Bellzmet je izjavil:

Zdravo,

kako imajo pooblaščeni servisi (Philips, Sony, LG,...) pri nas urejeno, če se ti v garanciji pokvari večji TV recimo od 65 inch naprej.

Glede na to, da je zadevo težko spraviti v avto...ali pridejo na dom servisirat, zahtevajo da pripelješ tja...? Se pravi samo za garancijska popravila.


Načeloma ti uredijo dostavo v servis in nazaj. Kar pa se tiče servisiranja na domu, se to zelo malo prakticira.

Runner71 ::

Mora biti pa izdelek zapakiran v originalno embalažo in ne urejajo če se kaj polomi med prevozom...potem se pa ti s prevoznikom ubadaj....če je v garanciji, pelji tja kjer si kupil in naj se oni potem s tem ubadajo....

Bellzmet ::

@andrej69: na čigave stroške pa uredijo prevoz?

@runner71: ja če peljem tja kamor sem kupil, lahko peljem tudi direkt na servis...

JeBelaCesta je izjavil:

kako si pa na dom pripeljal tako velik TV?
če je gar. popravilo je tudi strošek pošiljanja njihov...


Ja naročiš in pripeljejo s kombijem. 75 inch TV pa potem ne gre v avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

DePalmo ::

Verjetno je dostava na servis oz. prodajno mesto tvoj problem. Lahko jih pa pokličeš in vprašaš za opcije.

Sem prejšnji teden spraševal za teklano stezo v Decathlonu kako je s tem. Moraš jo dostavit k njim, da nato oni pogledajo če jo lahko popravijo ali jo pošljejo naprej. Si predstavljaš kako bom stlačil tekalno stezo v avto? TV bi še nekako.

val46 ::

Pri meni je bilo tako, da sem klical trgovino, kjer sem kupil tv in so mi kar oni dali telefonsko številko servisa, da se kar z njimi dogovorim. Sem jih klical, povedal kaj je problem in so oni(na njihove stroške) naročili GLS, da pride po TV. Je pa bilo izrecno navodilo, naj zapakiram TV v original škatlo z original stiroporjem, ki sem ga dobil, ko sem kupil TV. Tako da te stvari je dobro imeti nekje spravljene, ne jih stran metat.

Predvidevam, da je povsod tako. Morda nekje ne naročijo oni prevoza, je to tvoja naloga, ampak ponavadi pošljejo vsaj na mail nalepko od GLS/DHL/DPD,...da nalepiš na paket in počakaš da pride hitra pošta iskat. V tem primeru moraš videti s katero pošto imajo oni dogovor(glede na nalepko) in potem kontaktiraš dostavno službo. V glavnem, do sedaj sem še vsako stvar v garanciji pošiljal na njihove stroške.

styrian ::

Najameš si kombi in odpeljaš tja. Če tudi tja notri ne gre, pa najameš Slovenske železnice, da pridejo naložit s tovornjakom.

fikus_ ::

Še vedno pa moraš zapakirati v embalažo in na način, kot si dobil TV ob nakupu. Podobno velja tudi za nekatere druge podobne stvari.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Groot ::

fikus_ je izjavil:

Še vedno pa moraš zapakirati v embalažo in na način, kot si dobil TV ob nakupu. Podobno velja tudi za nekatere druge podobne stvari.


Ne prodajaj bučk, nič ti ni potrebno zapakirati v originalno embalažo. Če boš zadevo pošiljam po poti/kurirju, je seveda na tebi, da zagotoviš, da je zadeva ustrezno zapakirana. Ampak zapakiraš lahko v karkoli, ni prav nobene obveznosti hraniti originalno embalažo. To je stara vraža, s katero ljudje radi opravičujejo svoje obsesivne motnje po hrčkanju vseh stvari doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

starfotr ::

Škatlo in pack material za kakovostno zapakirat 75 colski TV je prekleto težko dobit.

Če ne drugega, jo je treba nekje naročit, da jo naredijo po meri in prevzet ter nato poslat okvarjen TV na servis. Logistika je kar problem pr teh velikih stvareh.

fikus_ ::

Res verjetno ni zahtevana originalna embalaža, ampak pri katerikoli drugi, boš težko razložil, da si dobro zapakiral, če bo TV mehansko poškodovan, moker,.... .
Poleg tega morajo biti na embalaži oznake, da je zadeva lomljiva (kozarec), da mora biti pokonci (puščici navzgor), da ne sme biti izpostavljeno dežju (marela),...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

misek ::

Marsikateri znanec v tujini pravi, da pri njih pridejo serviserji kar na dom. Če je to v manjšini pa ne vem.

Magic1 ::

Tukaj pridemo do problema, kako zapakirat. Ali ima folk v stanovanju res prostor, da hrani embalažo, ali je to sploh njihova dolžnost? Jaz sem imel 1 leto škatlo, samo imam plac. V neoriginalno škatlo pa zadeve nikoli ne boš varno zapakiral. Sploh za dostavne službe, kjer pol to premetavajo. Njim nalepke bolj malo pomenijo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

bm1973 ::

Jaz jo imam na podstrešju, sam mislim, da je TV že izven garancije...

fikus_ ::

Ja, potem se ti pa zgodi to, da imaš polno podstrešje embalaže :D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Magic1 ::

Kako pa spraviš 2m x 1,5m škatlo na podstrešje:))?
Magic

val46 ::

Groot je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Še vedno pa moraš zapakirati v embalažo in na način, kot si dobil TV ob nakupu. Podobno velja tudi za nekatere druge podobne stvari.


Ne prodajaj bučk, nič ti ni potrebno zapakirati v originalno embalažo. Če boš zadevo pošiljam po poti/kurirju, je seveda na tebi, da zagotoviš, da je zadeva ustrezno zapakirana. Ampak zapakiraš lahko v karkoli, ni prav nobene obveznosti hraniti originalno embalažo. To je stara vraža, s katero ljudje radi opravičujejo svoje obsesivne motnje po hrčkanju vseh stvari doma.


Nikjer ni napisano, da je POTREBNO zapakirati v originalno embalažo, ampak ko bo poškodba med prevozom ali nakladanjem/razkladanjem, se pa pol ti kregaj z njimi, ali je bila njihova ali tvoja krivda, ker stvar ni bila pravilno zapakirana. In boljše kot original škatla s vsemi original stiroporji, ki varujejo tudi razne vogale in podobno, pač ne obstaja. Če bi, oziroma če bi bili problemi s prevozom v originalnih škatlah, bi že proizvajalci najbrž to ugotovili in naredili kake dodatne teste, kaj bi bilo boljše za zapakirat. In verjemi, to, da spraviš original embalažo ravno za take primere, ni nobeno hrčkanje. Če ti tko misliš, pol ok, ampak jaz to naredim predvsem zato, da če pride do okvare kakšne take zadeve, se ne rabim "j...t", kako to dovolj dobro zapakirat, da stvari kdo ne bi sam še dodatno poškodoval. Je pa res da živim v hiši in imam klet+podstrešje dovolj veliko, da lahko spravim tisti dve škatli od tv-ja, pa še od kake druge zadeve zravn. Če si pa v 50 kvadratnem stanovanju pa verjamem da je problem ja.

socialec ::

Pokliči trgovino, da ti povejo, da lahko kar na servis pelješ, če hočeš malo hitreje, račun seveda vzemi poleg.

val46 ::

Magic1 je izjavil:

Kako pa spraviš 2m x 1,5m škatlo na podstrešje:))?

Vau...k eni še vedno mislijo da so podstrešja v hišah zaprta z eno loputo 50x50 cm! Jaz imam za na podstrešje čisto enaka vrata, kot za vsako sobo v hiši veš. In če sem spravil škatlo s TV v dnevno, lahko tudi samo škatlo potem spravim na podstrešje.

Hudobec82 ::

Izkušnje zadnih cajtov kažejo, da kar je zahtevnejših popravil v garanciji se večinoma senda v Velenje na NTT. Kar ni v garanciji se razn kakega poknenga kondenzatorja ne popravlja nikjer, ker nima smisla.

bm1973 ::

fikus_ je izjavil:

Ja, potem se ti pa zgodi to, da imaš polno podstrešje embalaže :D

Jebi ga, me čaka pucanje in da do konca položim izolacijo...

Hudobec82 je izjavil:

Izkušnje zadnih cajtov kažejo, da kar je zahtevnejših popravil v garanciji se večinoma senda v Velenje na NTT. Kar ni v garanciji se razn kakega poknenga kondenzatorja ne popravlja nikjer, ker nima smisla.

Ko bo izven garancije, jo bom sam popravil :).

Vmes pa že kupil novo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

Glugy ::

val46 je izjavil:

ponavadi pošljejo vsaj na mail nalepko od GLS/DHL/DPD,...da nalepiš na paket in počakaš da pride hitra pošta iskat. V tem primeru moraš videti s katero pošto imajo oni dogovor(glede na nalepko) in potem kontaktiraš dostavno službo. V glavnem, do sedaj sem še vsako stvar v garanciji pošiljal na njihove stroške.


A na e-mail? Da se morš pol še z printanjem bockat? Kdo pa ma sploh še tiskalnik doma dandanes, to ni več standard. Pol morš pa še v knjigarno it da ti natisnejo. Ja res super sistem.

val46 ::

Glej, ne vem...če nimaš kakega frenda, ki bi mel tiskalnik doma, pa pač greš v papirnico. Al pa na prvo pošto, tko, btw. Tudi tam lahko sprintaš, če še ne veš. Lohk se pa dogovoriš, da ti pošljejo nalepko po navadni pošti, sam pol boš čakal še kak dan. Glej, meni je ni rabilo, ker so oni poslali GLS k meni in je imel že nalepko pripravljeno, je sam prlepu na paket in naložil. Pa čez 14 dni nazaj pripeljal, brez kake poštnine al kaj podobnega. Se je pa šlo za NTT servis iz Velenja ja, če koga zanima. Praviš ja, res super sistem. Kaj bi ti raje? Iskal nekoga da ma kombi, da ti lahko naloži pa pelje v trgovino kjer si kupil, pol pa isto za nazaj? Ne vem, če maš ti boljši sistem, idejo, karkoli, nam pa zaupaj.

hodu63 ::

Če je že govora o NTT imajo tudi svojo embalažo, ki ti jo lahko pošljejo. Je pa to univerzalna embalaža, ki aparata ne ščiti tako dobro kot originalna, saj se notranji vložki ne prilegajo aparatu tako dobro kot originalni. Zadeve se zaradi pošiljanja lahko kar precej zavlečejo. Npr. ti danes prijaviš okvaro, jutri bo GLS pri tebi doma, šele pojutrišnjem pa pri njih. Če je vmes vikend ko GLS ne dela pa še dodatno 2 dneva, torej 3-5 dni, da tv pride do njih. Iz servisa k tebi ravno tako. Če se ti mudi in ne vzdržiš brez tv aparata je zato najbolje, da jim ga sam dostaviš. Imajo pa zdaj pooblačen servis za vse živo. Sprva so imeli samo Philips, potem so vzeli še Vivax, sedaj pa še Lg in Samsung.

DamijanD ::

val46 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Kako pa spraviš 2m x 1,5m škatlo na podstrešje:))?

Vau...k eni še vedno mislijo da so podstrešja v hišah zaprta z eno loputo 50x50 cm! Jaz imam za na podstrešje čisto enaka vrata, kot za vsako sobo v hiši veš. In če sem spravil škatlo s TV v dnevno, lahko tudi samo škatlo potem spravim na podstrešje.

Jaz sem svojo moral pač stisniti skupaj in zviti - cela ni šla skozi loputo(, ki se je zmanjšala zaradi izolacije...)

starfotr ::

Ne vem, če se transport izvaja s firami, kot je GLS ali DPD.

Imajo namreč omejitev po dimenzijah in tudi masi. Po dimenzijah se zlahka preseže omejitev, ker gre za ogromne zaslone, po masi pa malo težje ob današnjih precej lahkih zaslonih.

hodu63 ::

Starfotr, če imaš z dostavno službo sklenjeno individualno pogodbo, kot ima npr Ntt z GLS potem prevzamejo brez vprašanja.

val46 ::

S kom pa misliš da ga izvajajo? Da se en njihov stric prevaža po sloveniji gor in dol s kamionom in pobira/dostavlja televizije? Valda imajo pogodbo z GLS. Je pa res da k meni ni prišel navaden potnik s kombijem, ampak en z enim manjšim kamiončkom, ampak ravno tako GLS.

DamijanD je izjavil:

val46 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Kako pa spraviš 2m x 1,5m škatlo na podstrešje:))?

Vau...k eni še vedno mislijo da so podstrešja v hišah zaprta z eno loputo 50x50 cm! Jaz imam za na podstrešje čisto enaka vrata, kot za vsako sobo v hiši veš. In če sem spravil škatlo s TV v dnevno, lahko tudi samo škatlo potem spravim na podstrešje.

Jaz sem svojo moral pač stisniti skupaj in zviti - cela ni šla skozi loputo(, ki se je zmanjšala zaradi izolacije...)


No, jaz mam pa podstrešje, k je dejansko veliko še za eno mansardno stanovanje. In imam do njega stopnice ter čisto navadna vhodna vrata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje garancije - original embalaža?

Oddelek: Loža
211830 (1300) starfotr
»

Vracanje televizorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
789844 (7360) jJack
»

Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Strojna oprema
42292900 (50033) joze67
»

Ali shranjujete originalne škatle?

Oddelek: Loža
274261 (3322) NonPlusUltra
»

DIRT 2- Problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
516551 (6158) IvoJan

Več podobnih tem