» »

Vracanje televizorja

Vracanje televizorja

1
2
»

kody ::

Da ti malo brainstormam...
Rezervna embalaza, zracne blazinice, koscki stiropora...ni drago...mogoce pa boste doziveli pozitivno izkusnjo...
Vem, da vas place jebejo in se vam ne da...samo ce to preneses na potrosnika...pol bo se manj folka pei vas v trgovini...

tomaz- ::

ma dej, sem imel izkušnjo s sedežno garnituro pred nekaj leti pri večjem SLO trgovcu v LJ. Že prvi dan smo ugotovili konkretne nepravilnosti v izdelavi in v strukturi usnja na nekaj delih - je bilo popolnoma prebrušeno in tanko na parih delih.. Prijavil stvarno napako, v nekaj dneh je prišel na ogled njihov predstavnik, ugotovil, da gre res za očitno napako in naredil zapisnik. v roku par dni sem sem domov dobil dopis, da napaka res obstaja in mi bodo sedežno garnituro v celoti zamenjali, prosili so me le, če je možnost počakat 2 meseca na dobavo, ker je sedežna po naročilu.. Do takrat sem lahko obstoječo uporabljal, po cca dveh mesecih me res pokličejo, da sedežno imajo, mi jo pripeljejo, jo pregledamo in staro odpeljejo.. SUPER izkušnja, pa je bila zadeva ohoho večja logistična mora kot neka plastična škatla v obliki TV-ja. Pa ni bila ravno najcenejša, sem dal kar dobrih 5 jurčkov za tak model.. Torej se vse da, če se hoče....pa pripeljal jo je njihov tovornjaček z dvema fantoma.. je pa res, da sem bil v dopisu zelo prijazen, brez nekih megalomanskih zahtevkov po vračilu kupnine in enako prijazen odgovor je tudi sledil.. Skratka, tam še kupujem, kadarkoli kaj potrebujem.. Kako so uredili oni z izdelovalcem me pa prav malo briga, to je njihova stvar, ne moja.

Baja ::

RejZoR je izjavil:

Da se vrnemo nazaj k enormnim TV-jem kjer tega proizvajalci nimajo urejenega. Še vedno čakam, da mi podaš realno rešitev za take situacije... Ne neko bedno nabijanje, dejansko rešitev.


najdeš/kupiš primerno veliko in trdno škatlo, na dno postaviš stiropor/zracne mehurcke. na to podlago postaviš tv, tesno obložiš in pokriješ s stiroporjem. zapreš in zalepiš škatlo. nalimaš nalepko lomljivo. pokličeš dostavno služno. bo šlo?

pa daj res povej kje delaš, da slučajno ne zaidem k vam.

Invictus ::

Pismo, a je folk totalno debilen?

Taka tema za vozit TV na servis ?!?!??!!

Kdo je tu prizadet...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sirotka ::

Invictus je izjavil:

Pismo, a je folk totalno debilen?

Taka tema za vozit TV na servis ?!?!??!!

Kdo je tu prizadet...


Dobrodošel na ST :D

solatko ::

RejZoR - Vprašaj na Sony, kako odpeljejo tale televizor na servis, brez kupčeve embalaže:
KD-75XD9405B
Delo krepa človeka

solatko ::

RejZoR - Vprašaj na Sony, kako odpeljejo tale televizor na servis, brez kupčeve embalaže:
KD-75XD9405B
In to celo izven SLO.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

m0LN4r ::

Ne peljejo, to ti kr novega pripeljo in starega odnesejo.

Za take primere si nabavis kombi in univerzalno skatlo oblozrno z mehko pena folijo kjer lepo z pasovi pritrdis tv.

Predstavlji si kot torba za prenpsnik.

Al pa vprasaj kakega steklarja kako mu uspe prevazat ogromne steklene plosce ipd.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

m0LN4r - Sprašujem rajzor-ja, ki ima probleme že z manjšimi, kako jih spravt na servis v SLO brez original embalaže. Sony-u gre nekam v GB iz SLO kar od rok. Embalažo pa pripelje dostavna služba, ki pride iskat in to v stanovanje, tudi če je 5.nadstropje, brez dvigala.
Delo krepa človeka

Mare2 ::

solatko je izjavil:

m0LN4r - Sprašujem rajzor-ja, ki ima probleme že z manjšimi, kako jih spravt na servis v SLO brez original embalaže.


Rajzor je očitno navaden trgovec, če sploh ima primerno izobrazbo ali kakršnokoli. V trgovini naj bi bil nekdo, ki se mu reče trgovski poslovodja. Le-ti imajo v šolskem programu tudi učno snov, ki vsebuje tudi jamstvo, garancijo in logistiko.

Priporočam, da se v primeru težav obrnite na tako osebo.

Lahko po domače rečeš: "Lahko dobim šefa, prosim?"
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

Mare2 - Ti si pa optimist - šef je kolega ali žlahtovec lastnika trgovine in po navadi zna samo hebat zaposlene, da imajo čiste vitrine, pulte, tla,... Imam kar nekaj slabih izkušenj s takimi "šefi", se po navadi s prodajalcem lažje zmeniš, če ne s prvim, pa z drugim, kateremu se gre za stranke, navkljub slabi plači. Pač rad opravlja svoj posel.
Delo krepa človeka

Arey ::

RejZoR je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Arey, on je le eden izmed tipičnih prodajalcev v SLO, ki nič ne vejo, se jim nič ne da in se jim "jebe" za potrošnika. Pustimo ga, naj živi naprej v svojem svetu. Itakne bo povedal kdo je, da o tem ne bo izvedel šef.

Seveda cenim vse druge prodajalce, ki imajo vsaj normalen odnos do strank. Se zavedajo, da so stranke takorekoč njihov delodajalec.


Pol pa ti genijalc brihten povej kako spravit TV velikosti 49+ inčev (oz kakršnekoli velikosti for that matter) brez embalaže na servis na drugem koncu slovenije? A misliš da ima vsaka štacuna celo skladišče praznih škatel za vsakega proizvajalca posebej za folk, ki nazaj privleče TV brez embalaže? Al pa osebnega dostavljalca, ki bo osebno previdno dostavil aparat brez embalaže na servis? Tle se sploh ne gre da se noče ustrežt stranki, tle se gre, KAKO to izvest. Daj mi praktični primer kako. Pa ne neko nerealni bullshit, dejansko rešitev.

Majhne stvari ni noben problem, se pač nabaše s papirjem al pa stiroporom in pošlje na servis ane. Zapovrhu vglavnem nič ni tolk občutljivega kot LCD-ji. Kako boš pa TV, ki se lahko poškodujejo še v originalni embalaži? Ne vem, dej povej. Bi prav rad slišal.

Sej nihče ne pravi da je to super idealna rešitev, ampak tako pač je, in znajdite se. Ni moj problem. Kako naj recimo nekdo, ki živi v relativno majhnem flatu, hrani vso embalažo za vse (četudi samo večje) izdelke? Ne more.
Verjamem da je jeba, ampak je žal (za vas) vaša jeba.

scipascapa ::

Skoraj povsod po blokih so skupni prostori + špajze, jaz imam vse škatle, za vsak drek, shranjeno....ko prodam me kupci kar gledajo kako hehe.

dj_uro ::

kje imaš pa smučke, vozičke, kramo ipd shranjene?
vw-klub.si

Magic1 ::

Kaj pa drugega rabi shranit samski tip, kot pa škatle od svojih igrač?
Magic

dj_uro ::

aja... to imaš pa tudi prav...
onaniranje na original škatle je resen zdravstveni problem, ki se ga da rešit po navadi z nasprotnim spolom, včasih tudi z istim... Vendar je to že drug problem =)

res ne vem v čem je fora tega... nikoli nisem razumel...
vw-klub.si

king67 ::

kody je izjavil:

A vi ste resni, da morem zdaj hranit skatlo od vsega sranja, ki sem ga kupil?

Ne, trgovec bo hranil škatle od vsega sranja od vseh kupcev...

lp,
king67

kody ::

Zato pa kupijte v Sloveniji...
Kjer lahko trgovec jebe kupca...

Mare2 ::

dj_uro je izjavil:

aja... to imaš pa tudi prav...
onaniranje na original škatle je resen zdravstveni problem, ki se ga da rešit po navadi z nasprotnim spolom, včasih tudi z istim... Vendar je to že drug problem =)

res ne vem v čem je fora tega... nikoli nisem razumel...


Dobro primerjavo si dal. Torej shranjuješ ženske v kleti?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

scipascapa ::

dj_uro je izjavil:

kje imaš pa smučke, vozičke, kramo ipd shranjene?


ne smučam, ostala krama so dovolj veliki skupni prostori.

Mare2 ::

scipascapa je izjavil:

dj_uro je izjavil:

kje imaš pa smučke, vozičke, kramo ipd shranjene?


ne smučam, ostala krama so dovolj veliki skupni prostori.


Ti si pravi kupec za toto trgovino ...bang. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

dj_uro ::

Mare2 je izjavil:

dj_uro je izjavil:

aja... to imaš pa tudi prav...
onaniranje na original škatle je resen zdravstveni problem, ki se ga da rešit po navadi z nasprotnim spolom, včasih tudi z istim... Vendar je to že drug problem =)

res ne vem v čem je fora tega... nikoli nisem razumel...


Dobro primerjavo si dal. Torej shranjuješ ženske v kleti?

seveda, kje pa jih ti?
Dol imajo vse, šporhet, pralnico in likalnico...
vw-klub.si

solatko ::

Torej kaj sedaj, se boste poenotili, da televizor lahko daš v popravilo v času garancije tudi brez embalaže ali je to pogoj za uveljavljanje garancije. Kako pa bo to trgovec uredil, pa naj se pozanima pri proizvajalcu.

Škatle po roku, v katerem lahko aparat vrnem v trgovino, romajo med odpaden papir. Do sedaj še nisem imel problemov zaradi škatel, ko sem kaj dajal v popravilo.
Delo krepa človeka

IL DIAVOLO ::

Invictus je izjavil:

Pismo, a je folk totalno debilen?

Taka tema za vozit TV na servis ?!?!??!!

Kdo je tu prizadet...


Fak sem se zdaj nasmejal :))

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Torej kaj sedaj, se boste poenotili, da televizor lahko daš v popravilo v času garancije tudi brez embalaže ali je to pogoj za uveljavljanje garancije.


Solatko, mi že vemo, kako je s tem. V Big Bangu očitno ne. Sedaj niti nimam časa, da bi jih o tem obveščal. Morda jim bo Rejzor prenesel naše nmenje. :)

Poglej ta primer spodaj s klimo.
https://slo-tech.com/forum/t706713/kone...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

fosil ::

Verjamem, da je za prodajalca nerodno če dobi televizor brez embalaže, ampak zato pa so v trgovinah dobro plačani šefi in direktorji, ki morajo to rešit sistemsko, ne da se nek prodajalec na minimalcu ukvarja s tem kako tak tv spravit do servisa.
Je popolnoma nerazumno od ljudi pričakovat da bodo spravljali škatlo za vsako stvar.
Dejansko je veliko že to, da tv sploh pripelje v trgovino. To bi ti morali priti domov popravit, kot belo tehniko.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

solatko ::

Šef je trgovce verjetno že napizdil, ker so vzeli v garancijo TV aparate, brez škatle. Sedaj pa enostavno rečejo - škatla je obvezen dodatek k pokvarjenemu aparatu, drugače jih jaz od šefa slišim, kar se mi pa za nizko plačo ne da.
Delo krepa človeka

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Šef je trgovce verjetno že napizdil


Izgleda da je res. Na spodnjem linku boš našel celo njihovo ustavno pritožbo, kjer so hoteli celo vplivati na vsebino zakonov z delovnega področja ... preberi podrobnosti.

https://www.google.si/search?client=fir...

Dobro bi bilo narediti eno spletno stran, dovolj obiskano, kjer bi objavili take primerke.
Npr. Črna lista prodajaln, prodajalcev.

https://www.google.si/search?client=fir...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jJack ::

Ko sem še sam delal v IT trgovini, smo v primeru, da stranka ni imela škatle, poklicali na servis, kjer so nam poslali prazno škatlo (povedal si servisreju koliko inch in kateri model TV-ja je). Potem si lepo zapakiral TV in ga predal dostavni službi. TV se je iz servisa vrnil nepoškodovan in popravljen. Ne vem kaj toliko komplicirate, stvar se vedno da rešiti s strani prodajalca, je pa vprašanje ali se bo hotel za stranko potruditi.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5321122 (12504) RejZoR
»

Vrnitev artikla (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
566074 (4356) St235
»

Ali je embalažo potrebno obdržati?

Oddelek: Kaj kupiti
153074 (2865) billy
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
886223 (4813) Zheegec

Več podobnih tem