Forum » Pomoč in nasveti » Vracanje televizorja
Vracanje televizorja
gazer ::
Zivjo! Imam eno vprasanje. Torej pred kratkim se mi je pokvarila televizija in prvic v zivljenju hocem uveljaviti garancijo pri big bangu. Problem je ker je stiropor v katerem je bila televizija pocil na vec kosov in nimam originalne skatle. So lahko v mojem primeru kaksne tezave, da ne bi sprejeli televizije brez originalne skatle, ter zascite? Hvala vnaprej na odgovore
Mare2 ::
Zivjo! Imam eno vprasanje. Torej pred kratkim se mi je pokvarila televizija in prvic v zivljenju hocem uveljaviti garancijo pri big bangu. Problem je ker je stiropor v katerem je bila televizija pocil na vec kosov in nimam originalne skatle. So lahko v mojem primeru kaksne tezave, da ne bi sprejeli televizije brez originalne skatle, ter zascite? Hvala vnaprej na odgovore
Za uveljavljanje garancije pa res ne rabiš stiropora.
Drugo pa je, če pošlješ po pošti. Pošiljko je treba ustrezno zaščititi. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Magic1 ::
Če jim na serviš dostaviš nepoškodovan televizor, sploh ne rabiš kakršnjekoli zaščite. Za pošiljanje prek pošte, pa boš rabil vse.
Magic
RejZoR ::
Ne. Big Bang mora stvar nekako spravit na servis (oni namreč niso serviser), kar pa se dela preko dostavnih služb. Če ni embalaže je to nemogoče zanesljivo izvesti. Lahko jih kontaktiraš in se pogovoriš če bi bilo izvedljivo ampak ne se čudit, če ti bojo zavrnili in te napotili direktno na servis.
Zaradi česar je sranje pri raznih čudnih brandih kjer jih šraufa en privatnik v neki vukojebini. Recimo pri Philipsu je sicer pogoj, da obdržiš originalno škatlo, ampak samo pokličeš dostavno službo, naročiš prevoz na servis, ti jo poberejo, zrihtajo in vrnejo na isti naslov. Again, pogoj je originalna škatla, da je stvar dobro zaščitena.
Zaradi česar je sranje pri raznih čudnih brandih kjer jih šraufa en privatnik v neki vukojebini. Recimo pri Philipsu je sicer pogoj, da obdržiš originalno škatlo, ampak samo pokličeš dostavno službo, naročiš prevoz na servis, ti jo poberejo, zrihtajo in vrnejo na isti naslov. Again, pogoj je originalna škatla, da je stvar dobro zaščitena.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
...:TOMI:... ::
Torej, najbolje, da uveljaviš stvarno napako, ki pa jo lahko samo pri prodajalcu. Potem je pa res njegov problem, kako to logistično reševat.
Ne vidim problema, da serviserji ne bi hodili na dom, saj ni stranka kriva, da se je pokvarilo v garanciji. Torej, naj uvoznik/dobavitelj lepo uredi, da pridejo serviserji na dom, če ne morejo odpraviti napake tam, naj odpeljejo in pripeljejo nazaj. Saj z gospodinjskimi aparati je isto. Serviser pride na dom.
Ne vidim problema, da serviserji ne bi hodili na dom, saj ni stranka kriva, da se je pokvarilo v garanciji. Torej, naj uvoznik/dobavitelj lepo uredi, da pridejo serviserji na dom, če ne morejo odpraviti napake tam, naj odpeljejo in pripeljejo nazaj. Saj z gospodinjskimi aparati je isto. Serviser pride na dom.
Tomi
tomaz- ::
Tudi reklamacijo iz naslova garancije ti prodajalec mora sprejet, ne glede na to, ali je embalaža prisotna ali ne.. Nikjer to ni pogojeno in prodajalec te ne sme zavrniti.. Verjetno bodo kakšne daljše face pri prodajalcih, ampak če te zavrne in te pošlje na servis, nima prav in ga pač opozoriš na to. Sicer pa verjetno ni tako težko sprintat dela ZVPot-RS, v katerem lepo piše, da garancijo lahko uveljavljaš tako pri prodajalcu, kot na servisu.. Mu pač to pomoliš pred nos in ga pobaraš, če je res njegov namen, da krši določila.. ČE pa ti najde on določilo, kjer piše, da mora biti artikel zapakiran v originalni embalaži, drugače mu ga ni treba sprejet, naj pa kar najde, hehe
shmandi ::
Na garancijskem listu imaš tudi verjetno seznam pooblaščenih servisu in lahko dostaviš direktno.
Magic1 ::
Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake.
To je navedba od tržnega inšekorata, na zps tudi pravijo, da lahko uveljavljaš odpravo nakake pri poljubnem od teh treh. Nikjer ne piše, da mora biti kakorkoli posebno zavarovano ob predaji izdelka. Je pa fajn, da je, da ti ga ne nenamerno poškodujejo in potem nate prevalijo krivdo. Seveda lahko poslikaš pred predajo, ali rečeš, da ti napišejo, da ni fizičnih poškodb.
Magic
...:TOMI:... ::
Vsekakor se vedno (če je firma kaj vredna) naredi zapisnik, kjer se napiše stanje izdelka in se en izvod preda stranki.
Tomi
RejZoR ::
In trgovina pa naj izdelek magično teleportira na servis? Al resno mislite, da ima vsaka firma kar nekoga na voljo, da bo pa ta izdelek osebno dostavljal servisu brez embalaže? To se vse dela preko dostavnih služb. Smo že pošiljal stvari v neoriginalnih embalažah in so prišle na servis vse razjebane. Od takrat naprej tega ne delamo več. Al originalna embalaža al pa pelji sam.
TV-ji so ena taka bedno sivo območje kjer serviserji ne hodijo po domovih kot za belo tehniko, so pa veliki modeli tolk štorasti in občutljivi, da se jih težko vozi okoli, če ni v originalni embalaži, ki je specifično namenjena za transport takih delikatnih stvari.
Tle se sploh ne gre za to, da ti trgovina "noče" sprejeti zadeve ampak da je iz praktičnega vidika ne more. Boš ti odgovarjal če se razbije vmes al bo trgovina? Dostavna služba se ti bo samo smejala če boš nezaščiteno zadevo dal preko njih, ker oni garantirano ne bojo odgovarjali. Torej?
Ne vem, zakoni so včasih tud mal butasti. Ko so jih pisali verjetno niso imel v mislih reklamiranja LCD TV-ja diagonale 60 inčev, ki počijo že če jih samo grdo pogledaš, pa še brez orignalne embalaže... Nimam pojma kako se to praktično rešuje, da stranka ni prikrajšana. Je pa tud treba razumet, da trgovec ne more v temu primeru pomahat z magično palčko ampak ima precej zajebano situacijo.
TV-ji so ena taka bedno sivo območje kjer serviserji ne hodijo po domovih kot za belo tehniko, so pa veliki modeli tolk štorasti in občutljivi, da se jih težko vozi okoli, če ni v originalni embalaži, ki je specifično namenjena za transport takih delikatnih stvari.
Tle se sploh ne gre za to, da ti trgovina "noče" sprejeti zadeve ampak da je iz praktičnega vidika ne more. Boš ti odgovarjal če se razbije vmes al bo trgovina? Dostavna služba se ti bo samo smejala če boš nezaščiteno zadevo dal preko njih, ker oni garantirano ne bojo odgovarjali. Torej?
Ne vem, zakoni so včasih tud mal butasti. Ko so jih pisali verjetno niso imel v mislih reklamiranja LCD TV-ja diagonale 60 inčev, ki počijo že če jih samo grdo pogledaš, pa še brez orignalne embalaže... Nimam pojma kako se to praktično rešuje, da stranka ni prikrajšana. Je pa tud treba razumet, da trgovec ne more v temu primeru pomahat z magično palčko ampak ima precej zajebano situacijo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Magic1 ::
Malo sanjaš. A zdaj mora pa stranka hranit škatlo za 60 inch TV, če bodo jajca slučajno crknila?!? Folk v stanovanjih bo skakal od veselja. Po zakonu jo lahko dostaviš na poljubno mesto, kako pa bodo oni naprej rihtal zadeve pa ni problem kupca.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
reeves ::
In trgovina pa naj izdelek magično teleportira na servis? Al resno mislite, da ima vsaka firma kar nekoga na voljo, da bo pa ta izdelek osebno dostavljal servisu brez embalaže? To se vse dela preko dostavnih služb. Smo že pošiljal stvari v neoriginalnih embalažah in so prišle na servis vse razjebane. Od takrat naprej tega ne delamo več. Al originalna embalaža al pa pelji sam.
Kupec ima pravico uveljavljati garancijo tam, kjer je izdelek kupil. In za to ni potrebna originalna embalaža. Brez problema lahko prineseš TV v rokah in ga daš na pult in rečeš zrihtajte. Če ne bodo hoteli sprejeti, pokliči inšpekcijo. Kako bo prodajalec spravil izdelek od trgovine do servisa ni kupčeva stvar.
Originalna embalaža je obvezna, če hočeš izdelek vrniti (zamenjava, dobropis, vračilo kupnine)
smacker ::
Kot da ni dovolj, da hranimo .zip fajle da jih lahko seedamo na torrentu, zdaj moramo hranit še škatle od TVjev
cebelar123 ::
RejZoR tukaj piše s stališča trgovine. Ampak resnica je taka, da ne rabiš orginal škatle. Kaj pa dejansko trgovina naredi pa nebi vedo, če prideš z 65" TVjem.
Mene so tudi BigBangu, ko je bil problem z embalažo "šlo se je sicer za tipkovnico" poučili da ne rabim orginal embalaže pri uveljavljanju garancije.
Fora je bila v tem, da so zamenjali embalaži pri prodaji in se koda na škatli ni potem ujemala s kodo na tipkovnici. Ampak nima veze, ko sem nekaj težil kako je z garancijo sem dobil odgovor, da orginal škatla ni potrebna za uveljavljanje garancije.
Mene so tudi BigBangu, ko je bil problem z embalažo "šlo se je sicer za tipkovnico" poučili da ne rabim orginal embalaže pri uveljavljanju garancije.
Fora je bila v tem, da so zamenjali embalaži pri prodaji in se koda na škatli ni potem ujemala s kodo na tipkovnici. Ampak nima veze, ko sem nekaj težil kako je z garancijo sem dobil odgovor, da orginal škatla ni potrebna za uveljavljanje garancije.
...:TOMI:... ::
Zato se pa za take zadeve pokliče uradni servis in se jim reče, da naj pridejo uredit na dom. Če ne morejo, naj zaradi mene pokličejo helikopter in naj pride iskat.
Skrajni čas je, da proizvajalci nehajo več delat tako zanič komponente, da to crkuje non stop. Naj delajo dobro, pa tudi dela s poprodajno podporo ne bodo imeli toliko.
RejZoR, ravno BB zaračunava vse živo (priklope, montaže ipd.), poleg tega ima še cene lepo navite, tako, da naj kar lepo požrejo in uredijo. Sicer se pa embalaža lahko tudi kupi, če še kdo ne ve za to. Obstaja kar nekaj firm, ki prodajajo škatle in podobne zadeve. Pa naj BB lepo spakira in to zaračuna dobavitelju/serviserju. Ne vem, samo jambranje vse povsod.
Držite se zakona, drugače pa zaprite in pojdite prodajat v kako drugo državo.
Skrajni čas je, da proizvajalci nehajo več delat tako zanič komponente, da to crkuje non stop. Naj delajo dobro, pa tudi dela s poprodajno podporo ne bodo imeli toliko.
RejZoR, ravno BB zaračunava vse živo (priklope, montaže ipd.), poleg tega ima še cene lepo navite, tako, da naj kar lepo požrejo in uredijo. Sicer se pa embalaža lahko tudi kupi, če še kdo ne ve za to. Obstaja kar nekaj firm, ki prodajajo škatle in podobne zadeve. Pa naj BB lepo spakira in to zaračuna dobavitelju/serviserju. Ne vem, samo jambranje vse povsod.
Držite se zakona, drugače pa zaprite in pojdite prodajat v kako drugo državo.
Tomi
reeves ::
RejZoR tukaj piše s stališča trgovine.
To razumem. Tudi, da jih to jezi.
Ampak še vseeno nima pravice reči stranki:
Al originalna embalaža al pa pelji sam.
Mare2 ::
Od takrat naprej tega ne delamo več. Al originalna embalaža al pa pelji sam.
K vam v vašo trgovino itak ne hodi kupovat noben normalen državljan. Ne vem, kaj se usajaš tule.
Morda kak naivnež...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Glugy ::
Če pa trgovina nima ustrezne embalaže da bi dostavla do svojih servisov pol je pa tud mal boga trgovina to. Se bojo že znajdl madona.
kody ::
Ko sem reklamiral indukcijo v nemcijo...
In jim sporocil, da nimam vec embalaze, smo se uskldili v kaksni naj jo njim posljem in se placali so za posto in embalazo vnaprej (je pa res, da so tocno vedelikokoliko stane posiljanje in embalaza v sloveniji)
Bo boste trgovine v slo tako skrbele za kupce se vrnem...
Ne pa...pelji sam...pol najboljse da grem na kontejner iskat in si jo domov pripeljem, v trgovino pa samo denar posljem
In jim sporocil, da nimam vec embalaze, smo se uskldili v kaksni naj jo njim posljem in se placali so za posto in embalazo vnaprej (je pa res, da so tocno vedelikokoliko stane posiljanje in embalaza v sloveniji)
Bo boste trgovine v slo tako skrbele za kupce se vrnem...
Ne pa...pelji sam...pol najboljse da grem na kontejner iskat in si jo domov pripeljem, v trgovino pa samo denar posljem
sirotka ::
...:TOMI:... je izjavil:
Zato se pa za take zadeve pokliče uradni servis in se jim reče, da naj pridejo uredit na dom. Če ne morejo, naj zaradi mene pokličejo helikopter in naj pride iskat.
Skrajni čas je, da proizvajalci nehajo več delat tako zanič komponente, da to crkuje non stop. Naj delajo dobro, pa tudi dela s poprodajno podporo ne bodo imeli toliko.
RejZoR, ravno BB zaračunava vse živo (priklope, montaže ipd.), poleg tega ima še cene lepo navite, tako, da naj kar lepo požrejo in uredijo. Sicer se pa embalaža lahko tudi kupi, če še kdo ne ve za to. Obstaja kar nekaj firm, ki prodajajo škatle in podobne zadeve. Pa naj BB lepo spakira in to zaračuna dobavitelju/serviserju. Ne vem, samo jambranje vse povsod.
Držite se zakona, drugače pa zaprite in pojdite prodajat v kako drugo državo.
Seveda, za vsako malo sranje, bo prišel na dom popravljat, kaj naj reče HP, ki ma po novem servis v tujini?
Si ti morda tist BMW tomi :D?
Mare2 ::
Ko sem reklamiral indukcijo v nemcijo...
In jim sporocil, da nimam vec embalaze, smo se uskldili v kaksni naj jo njim posljem in se placali so za posto in embalazo vnaprej (je pa res, da so tocno vedelikokoliko stane posiljanje in embalaza v sloveniji)
Bo boste trgovine v slo tako skrbele za kupce se vrnem...
Ne pa...pelji sam...pol najboljse da grem na kontejner iskat in si jo domov pripeljem, v trgovino pa samo denar posljem
Bigbang bi morali že zdavnaj zapreti. Meče slabo luč na vso Slovenijo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
opeter ::
Kje pa Rejzor dela? Pri AGT-ju?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
mihec87 ::
V čem pa dobiš artikel nazaj?
Ravno v bigbangu ko sem prenosni računalnik dal v garancijsko popravilo sem ga v trgovino prinesel v orig. škatli nazaj pa dobil zavitega v stretch folijo isto pri kolegu.
Ravno v bigbangu ko sem prenosni računalnik dal v garancijsko popravilo sem ga v trgovino prinesel v orig. škatli nazaj pa dobil zavitega v stretch folijo isto pri kolegu.
Mare2 ::
Zadeva je taka: Ko človek kupi nek proizvod (televizor) pričakuje, da bo brezhibno deloval celotno življenjsko dobo. Proizvajalec garantira, da bo deloval vsaj v času garancijske dobe. Če se prej pokvari, ga je pač treba popraviti. Škatla (embalaža) tu nima veze.
Nekateri ne razumejo tega. Je težko to razumet.
Nekateri ne razumejo tega. Je težko to razumet.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
St235 ::
In trgovina pa naj izdelek magično teleportira na servis? Al resno mislite, da ima vsaka firma kar nekoga na voljo, da bo pa ta izdelek osebno dostavljal servisu brez embalaže? To se vse dela preko dostavnih služb. Smo že pošiljal stvari v neoriginalnih embalažah in so prišle na servis vse razjebane. Od takrat naprej tega ne delamo več. Al originalna embalaža al pa pelji sam.
TV-ji so ena taka bedno sivo območje kjer serviserji ne hodijo po domovih kot za belo tehniko, so pa veliki modeli tolk štorasti in občutljivi, da se jih težko vozi okoli, če ni v originalni embalaži, ki je specifično namenjena za transport takih delikatnih stvari.
Tle se sploh ne gre za to, da ti trgovina "noče" sprejeti zadeve ampak da je iz praktičnega vidika ne more. Boš ti odgovarjal če se razbije vmes al bo trgovina? Dostavna služba se ti bo samo smejala če boš nezaščiteno zadevo dal preko njih, ker oni garantirano ne bojo odgovarjali. Torej?
Ne vem, zakoni so včasih tud mal butasti. Ko so jih pisali verjetno niso imel v mislih reklamiranja LCD TV-ja diagonale 60 inčev, ki počijo že če jih samo grdo pogledaš, pa še brez orignalne embalaže... Nimam pojma kako se to praktično rešuje, da stranka ni prikrajšana. Je pa tud treba razumet, da trgovec ne more v temu primeru pomahat z magično palčko ampak ima precej zajebano situacijo.
Jao nabijaš v tri dni da glava peče. Pa se ti sploh zavedaš da so VSI stroški, ki jih ima stranka ob uveljavljanju garancije del garancijskega zahtevka? Torej tudi to v kaj bo TV zavit in kako bo dostavljen na servis. Namesto, da bi stranki rekel hvala, da je dostavila izdelek v trgovino, take buče serješ.
gazer ::
Samo dam en update pa da se zakljuci tema. Po 3 urah iskanja sem nasel embalažo. Lepo zapakiral, kot da je novo in odpeljal v big bang(tržaška). Kako pa se je delavec tam obnašal do mene pa mi je dvignilo pritisk. Namreč govoril mi je, da sem se ne vozi za uveljavljanje garancije ampak moram namreč sam odpeljati na servis. Prej je hotel televizijo še sam testirati, da le nebi rabil poslati. Človek jo je skoraj da metal po podu... Po 10min prepiranja je končno popustil ter prevzel. Samo da sem to rešil.
Arey ::
In trgovina pa naj izdelek magično teleportira na servis? Al resno mislite, da ima vsaka firma kar nekoga na voljo, da bo pa ta izdelek osebno dostavljal servisu brez embalaže? To se vse dela preko dostavnih služb. Smo že pošiljal stvari v neoriginalnih embalažah in so prišle na servis vse razjebane. Od takrat naprej tega ne delamo več. Al originalna embalaža al pa pelji sam.
TV-ji so ena taka bedno sivo območje kjer serviserji ne hodijo po domovih kot za belo tehniko, so pa veliki modeli tolk štorasti in občutljivi, da se jih težko vozi okoli, če ni v originalni embalaži, ki je specifično namenjena za transport takih delikatnih stvari.
Tle se sploh ne gre za to, da ti trgovina "noče" sprejeti zadeve ampak da je iz praktičnega vidika ne more. Boš ti odgovarjal če se razbije vmes al bo trgovina? Dostavna služba se ti bo samo smejala če boš nezaščiteno zadevo dal preko njih, ker oni garantirano ne bojo odgovarjali. Torej?
Ne vem, zakoni so včasih tud mal butasti. Ko so jih pisali verjetno niso imel v mislih reklamiranja LCD TV-ja diagonale 60 inčev, ki počijo že če jih samo grdo pogledaš, pa še brez orignalne embalaže... Nimam pojma kako se to praktično rešuje, da stranka ni prikrajšana. Je pa tud treba razumet, da trgovec ne more v temu primeru pomahat z magično palčko ampak ima precej zajebano situacijo.
Tako ti kot jaz veva, da ste dolžni tv v garancijskem roku poservisirat tudi, če vam ga pripeljejo brez vse embalaže. Kako postopate naprej, je to vaša stvar in ne stvar kupca.
Mare2 ::
Arey, on je le eden izmed tipičnih prodajalcev v SLO, ki nič ne vejo, se jim nič ne da in se jim "jebe" za potrošnika. Pustimo ga, naj živi naprej v svojem svetu. Itakne bo povedal kdo je, da o tem ne bo izvedel šef.
Seveda cenim vse druge prodajalce, ki imajo vsaj normalen odnos do strank. Se zavedajo, da so stranke takorekoč njihov delodajalec.
Seveda cenim vse druge prodajalce, ki imajo vsaj normalen odnos do strank. Se zavedajo, da so stranke takorekoč njihov delodajalec.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
IL_DIAVOLO ::
Televizijo nesi na deponijo, bos prihranila cas in zivce.
Ps: Zanimivo, vsi omenjate škatlo(jebe se njim za škatlo), noben pa racuna in potrdila o garanciji.
Ps: Zanimivo, vsi omenjate škatlo(jebe se njim za škatlo), noben pa racuna in potrdila o garanciji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
solatko ::
sirotka - Pri HP ni problema - GLS pripelje embalažo, prevzame prenosnik in v cca 5-ih dnevih pripelje, popravljenega, z naloženim OS (v jeziku, ki mu pripada) nazaj.
Nobene embalaže ne rabiš, če je bil izdelek kupljen pri nas, kako je s tistimi v tujini pa ne vem, ker še nisem imel takega primera.
Hvala bogu, da ni več veliko servisov v SLO, saj so bili zaradi majhnih količin prodanih artiklov, bolj kot ne, alergični na vsakega, ki je rabil garancijsko popravilo.
Prvi, ki naj uredi servis kjerkoli zunaj je ASUS.
Nobene embalaže ne rabiš, če je bil izdelek kupljen pri nas, kako je s tistimi v tujini pa ne vem, ker še nisem imel takega primera.
Hvala bogu, da ni več veliko servisov v SLO, saj so bili zaradi majhnih količin prodanih artiklov, bolj kot ne, alergični na vsakega, ki je rabil garancijsko popravilo.
Prvi, ki naj uredi servis kjerkoli zunaj je ASUS.
Delo krepa človeka
RejZoR ::
Arey, on je le eden izmed tipičnih prodajalcev v SLO, ki nič ne vejo, se jim nič ne da in se jim "jebe" za potrošnika. Pustimo ga, naj živi naprej v svojem svetu. Itakne bo povedal kdo je, da o tem ne bo izvedel šef.
Seveda cenim vse druge prodajalce, ki imajo vsaj normalen odnos do strank. Se zavedajo, da so stranke takorekoč njihov delodajalec.
Pol pa ti genijalc brihten povej kako spravit TV velikosti 49+ inčev (oz kakršnekoli velikosti for that matter) brez embalaže na servis na drugem koncu slovenije? A misliš da ima vsaka štacuna celo skladišče praznih škatel za vsakega proizvajalca posebej za folk, ki nazaj privleče TV brez embalaže? Al pa osebnega dostavljalca, ki bo osebno previdno dostavil aparat brez embalaže na servis? Tle se sploh ne gre da se noče ustrežt stranki, tle se gre, KAKO to izvest. Daj mi praktični primer kako. Pa ne neko nerealni bullshit, dejansko rešitev.
Majhne stvari ni noben problem, se pač nabaše s papirjem al pa stiroporom in pošlje na servis ane. Zapovrhu vglavnem nič ni tolk občutljivega kot LCD-ji. Kako boš pa TV, ki se lahko poškodujejo še v originalni embalaži? Ne vem, dej povej. Bi prav rad slišal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Mare2 ::
Pol pa ti genijalc brihten povej kako spravit TV velikosti 49+ inčev (oz kakršnekoli velikosti for that matter) brez embalaže na servis na drugem koncu slovenije? Al pa osebnega dostavljalca, ki bo osebno previdno dostavil aparat brez embalaže na servis?
O tem je pisal solatko danes ponoči ob 00:13:02 uri. Seveda mora biti človel res zelo brihten, da to pogrunta. :)
Sicer se mi pa ne da s tabo ukvarjat niti v trgovini kaj šele tu na forumu.
Če mi poveš svoje podatke ti bo tvoj direktor vse to razložil najkasneje v roku 5 dni. Mu bom sporočil, da ti določene stvari še niso jasne.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Magic1 ::
Sej verjetno še direktorju niso jasne in potem daje napačna navodila zaposlenim. (mogoče pa namerno, ker folk se ne zaveda svojih pravic)
Magic
RejZoR ::
Pol pa ti genijalc brihten povej kako spravit TV velikosti 49+ inčev (oz kakršnekoli velikosti for that matter) brez embalaže na servis na drugem koncu slovenije? Al pa osebnega dostavljalca, ki bo osebno previdno dostavil aparat brez embalaže na servis?
O tem je pisal solatko danes ponoči ob 00:13:02 uri. Seveda mora biti človel res zelo brihten, da to pogrunta. :)
Sicer se mi pa ne da s tabo ukvarjat niti v trgovini kaj šele tu na forumu.
Če mi poveš svoje podatke ti bo tvoj direktor vse to razložil najkasneje v roku 5 dni. Mu bom sporočil, da ti določene stvari še niso jasne.
Povedal je točno NIČ. Za primer da fakin laptop, ki so vsi iste oblike in majhnih dimenzij, da jih lahko skoraj varno spakiraš v jebeno kuverto z mehurčki. In za povrhu da za primer eno največjih firm na celem svetu (HP), katera ima SAMA globalno urejeno logistiko dostavljanja aparatov brez embalaže. Ja, bom že vedel, ker je HP čista poezija kar se tiče reklamiranja česarkoli (sploh zaradi DOA protokola). Nekaj kar 99% drugih proizvajalcev nima sploh.
Da se vrnemo nazaj k enormnim TV-jem kjer tega proizvajalci nimajo urejenega. Še vedno čakam, da mi podaš realno rešitev za take situacije... Ne neko bedno nabijanje, dejansko rešitev.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Realna resitev je zelo enostavna - to je tvoj problem. Ce prodas televizor si dolzan prevzet tveganje , da bo lahko prislo do garancijskega zahtevka in ga bos moral uredit. As simple as that, ce vames denar od stranke moras del tega namenit tudi za protokole v primeru okvar. Tako da vse kar lahko naredis je da potegnes glavo iz riti in nehas delat bedaka iz sebe.
Magic1 ::
Si v Sloveniji, kjer obstajajo naši zakoni. Ko si se odločil prodajat, moraš poskrbet da zadostiš vsem zakonom. Kako boš to izvedel je tvoj problem in ne kupčev.
Magic
BlueKnight ::
Zakaj bi vam tukaj zastonj izboljševali poslovne procese? Če ne znate sami rešiti tega problema plačajte.
Assumption is the mother of all fuckups!
"Under Siege 2:Dark Territory"
"Under Siege 2:Dark Territory"
tomaz- ::
Rejzor: Tvoja rešitev se skriva v ZAKONSKIH določilih, ki jasno navajajo, da je to TVOJ problem, ki ga SAM rešuj, ali pa prenehaj poslovat... Dejstvo, da je tebi nekaj težko, potrošnika prav malo briga.. Denar od kupnine pa verjetno ni bilo tako težko spravit v blagajno, kajne????
Mare2 ::
Še vedno čakam, da mi podaš realno rešitev za take situacije... Ne neko bedno nabijanje, dejansko rešitev.
Evo, dobiš zastonj nasvet:
Daš odpoved pa greš na zavod. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
shmandi ::
Mi smo večje televizorje šli popravljati na dom, da ni bilo težav s pošiljanjem. Noben ne more od stranke pričakovati, da bo 40kg težak TV lastnoročno prinesla v servis, trgovino.
kuvanasarma ::
Še vedno čakam, da mi podaš realno rešitev za take situacije... Ne neko bedno nabijanje, dejansko rešitev.
Evo, dobiš zastonj nasvet:
Daš odpoved pa greš na zavod. :)
Lahko kupite en avto ali kombi, malo večji kot so npr: Kangoo, Caddy, Partner, magari Transtit ali pa Fiat Fullback-a, zadnji del obložite s peno ter bubbly folijo.
Nato previdno TV položite v tovorni/prtljažni del vozila. (Če je tv na stojalu, to odvijete (Za to uporabite izvijač z primerno velikostjo glave))
Nato ta avto, nekdo ki zna vozit, prepelje s točke A(vaša trgovina) do točke B (servis).
Po uspešnem popravilu postopek ponovite v obratnem vrsten redu.
P.S. ni treba kupiti novega vozila.
RejZoR ::
Realna resitev je zelo enostavna - to je tvoj problem. Ce prodas televizor si dolzan prevzet tveganje , da bo lahko prislo do garancijskega zahtevka in ga bos moral uredit. As simple as that, ce vames denar od stranke moras del tega namenit tudi za protokole v primeru okvar. Tako da vse kar lahko naredis je da potegnes glavo iz riti in nehas delat bedaka iz sebe.
Džizus, da vam obrnem vprašanje. KAKO BI VI TO HIPOTETIČNO REŠILI. Sej vem da zahtevam veliko od vsega tega enormnega intelekta tukaj na Slo-Tech ampak vseeno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Glugy ::
Kako pa v tujini to rešujejo? Gotov imajo v tujini dost takih primerov v trgovinah kjer je kupcev še 100x več.
Verjetn imajo kkšno rezervno embalažo pripravljeno ; sigurno pa imajo neko proceduro da jih take osnovne zadeve ki se lahko zgodijo ne ujamejo nepripravljene.
Verjetn imajo kkšno rezervno embalažo pripravljeno ; sigurno pa imajo neko proceduro da jih take osnovne zadeve ki se lahko zgodijo ne ujamejo nepripravljene.
tomaz- ::
Evo, iz "ust" si mi vzel.. Namesto, da polovica prodajalcev v trgovini surfa po netu in si praska nosove, naj malce brainstormajo, kako imajo DRUGI to urejeno in povzemite model.. Fak, saj niso vsi tako levi in trdi kot se vi zdalje predstavljate.. Drugače pa ukinite prodajo vseh večjih artiklov, pa bo.. Boste pa od USB ključkov živeli
Magic1 ::
Treba po uvoznika malo zmasirat v tej smeri. Če ne bo kakšnega pametnega dogovora, pač lahko nehate prodajat dotično znamko. Za mele prodajalce je verjetno to kar problem.
Kako pa dobite nove televizorje? Ali jih gre trgovina iskat, ali jih uvoznik dostavi?
Kako pa dobite nove televizorje? Ali jih gre trgovina iskat, ali jih uvoznik dostavi?
Magic
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23363 (14745) | RejZoR |
» | Vrnitev artikla (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 7653 (5935) | St235 |
» | Ali je embalažo potrebno obdržati?Oddelek: Kaj kupiti | 3766 (3557) | billy |
» | Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7421 (6011) | Zheegec |