» »

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

««
14 / 14
»
»»

bm1973 ::

njyngs je izjavil:


Dejansko je tvoje jamranje bolj levičarsko kot moj predlog - ti hočeš da tisti z močnejšimi luksuznimi avti več plačajo. Foušija levičarska te matra. Mesec J***.

Nope, hočem, da nihče ne plača nič.

Sem absolutno proti davkom...

FrRoSt je izjavil:


In ta 2M ljudi noče večjih davkovdavkov, hočejo SUVe in podnebne spremembe njih ne bodo doletele, ker oni ne onesnažujejo!!?

Avti v Evropi že zdavnaj niso več problematični pri globalnem segrevanju.

Je cel kup drugih večjih onesnaževalcev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

bm1973 ::

starfotr je izjavil:


Avti pri nas so mnogo premalo obdavčeni. Poglej si kake bolj severne države koliko davka plačajo na avto. Identično je z nepremičninami.

Imajo pa precej boljše javne storitve.

No, zdaj ne več, ko so dobili cel kup migrantov, ki so izkoristili sistem do konca.

Država bi morala biti čim bolj vitka, s čim manj zaposlenimi, in dobrimi storitvami... In ustreznimi davki...

starfotr ::

Denar za te storitve je pa padel z neba?

Javne storitve se financirajo iz davkov.

WallSreet ::

KobayashiM je izjavil:

Kolkr berem Wallsreeta je očitno Rimac najbolj daleč z robotaxiji. Je imel event že pred meseci, Tesla ga bo imela šele oktobra (če ga ne bo spet prestavila)...


Ne vem kaj še potrebuješ? Nihče ne bo nič prestavljal.

https://x.com/elonmusk/status/183912433...

pegasus ::

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/evro... ... vse gre po planu, idealno že v 2025 ne bo več ICE avtov za prodat sploh :D

hojnikb ::

feryz je izjavil:

Ja, Kitajci so bolj napredni. V mestih za velikostne razrede od vseh ostalih. Zato tam to deluje.
V Evropi pa smo svetlobna leta stran od tega.
In še tendence so proti nam. Kitajci se hitro izobražujejo na bolje, pri nas pa doktorje in inženirje uvažamo v mesta.

Sicer pa si blebetanje, kako nas bodo Kitajci pojedli in podobno in kako so VW in kompanija nesposobni, lahko nekam vtaknete.
VW tudi ID3 prodaja za 15 jurjev na Kitajskem, verjetno celo z dobičkom. V Evropi pa ga, za kolikor ga.
Koliko pravite da je kitajskih tovarn v Evropi? In ko bodo, če sploh bodo, bomo potem videli, po koliko bodo taki avtomobili. Ko bodo na njih obešeni naši predpisi, naši davki, naše plače, naš strošek energije in naši prikoritniki. Neke strašne razlike ne bo. Če sploh bo.


ID3 niti za 15 jurjov ni konkurenčen na kitajskem, zato jih pa skor nč ne prodajo...

bm1973 je izjavil:

Jaz ostajam zaenkrat pri starih dizlih, vsaj 2.0, dokler še bodo... Po možnosti brez DPF, AD Blue sranja...

Potem pa bencinar, potencialno hibrid.

Par mojih kolegom/znancev sprobalo EV, pa so ugotovitve sledeče:

- Zafrknjeno polnenje, ki so še slabše ko jih bo več. Avto za ceno 80k čez noč pustiti na javni polnilnici ni najbolj varno.
- Daljša potovanje časovno nepredvidljiva. Saj se da, ampak če loviš letalo, trajekt, nikoli ne veš kdaj boš moral narediti postanek za pol ure polnjenja.
- Polnilna infrastruktura nezdružljiva. Milijon accountov za milijon ponudnikov.
- Ne moreš ravno voziti hitro, ker se baterija sprazni 2x hitreje. Pač EV (vsaj velika večina) nima menjalnika.
- Investicija doma, posledična draga omrežnina
- Avto ni pripravljen za vožnjo, ko potrebuješ
- Strah, ali boš z 10% baterije prišel domov ali ne. Pri ICE pokličeš kolega in pride s kantico.
- Draga popravila, vse je 5k plus... Pri Mercedezu je baterijski sklop 15k...
- Mehaniki nimajo pojma o EV. Se bo samo menjalo, kar je strošek nekaj 1000 EUR vsakič.


Z nobenim od nastetih zadev nebi mel tezav, če bi kupl resn avto (beri tesla)...


Draga popravila, mehaniki? Sj ne kupuješ nemskega dizla.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WallSreet ::

Evo objavljeno 17 ur nazaj, dobra razlaga:

Utk ::

Septembra v Sloveniji letos rekordna prodaja električnih avtov, se trend obrača?
Peugeot je z modeloma e-208 in e-2008 septembra ustvaril tri četrtine letne prodaje, volkswagen z ID.3 skoraj polovico. Poleg razreda električnih je zrasel celoten slovenski avtomobilski trg.


https://www.finance.si/avto/septembra-v...

Ima kdo cel članek? Ljudje bojo kupovali za primerno ceno, 27 jurjev za twinga pa pač ne bojo dali.

Gregor P ::

Nekaj izsekov:

In kaj je spodbudilo usihajoč trg električnih avtomobilov? Avtotrgovci pravijo, da ugodne ponudbe in višje subvencije pri nakupu, ki jih je Borzen objavil avgusta. Za električne avtomobile s ceno do 35 tisoč evrov je subvencijo zvišal s 6.500 na 7.200 evrov, do cene 45 tisoč evrov pa s 4.500 na 6.500 evrov.
...
Pregledali smo statistiko in našli nekaj modelov, ki po rasti odstopajo od povprečja. Peugeotova modela e-208 in e-2008 sta pretekli mesec našla 18 oziroma 14 kupcev, kar je 77 odstotkov celoletne prodaje. "Razlog za rast ni prodaja fizičnim osebam, ampak večji nakup podjetja. Katerega, vam ne moremo zaupati," so nam pojasnili pri distributerju znamke P Automobil Import.
...
Pretekli mesec se je okrepila tudi prodaja volkswagna ID.3. Bilo je 44 registracij, v celem letu pa 101. "September je bil odličen za znamko Volkswagen. Opazili smo, da zvišane subvencije Borzena delujejo, da se med Slovenci spet povečuje zanimanje za električne avtomobile. To dokazujeta prodaja v septembru in naročila za prihodnje mesece," je komentiral direktor Volkswagna v Porscheju Slovenija Marko Škriba.
...
Na pozitiven trend je opozorila tudi prodaja na celotnem avtomobilskem trgu ne glede na vrsto pogona ... Najbolje prodajani model je bil renault clio s kar 298 registracijami (septembra lani le 52).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparkxl ::

"Avtotrgovci pravijo, da ugodne ponudbe in višje subvencije pri nakupu, ki jih je Borzen objavil avgusta."
"Razlog za rast ni prodaja fizičnim osebam, ampak večji nakup podjetja"

...ali z drugimi besedami: brez velikih popustov in subvencij to ne kupi noben. S tem pa samo podjetja, ki pa so skozi davke in boniteto v to "prisiljena".

J.McLane ::

A podjetja dobijo enako subvencijo kot fizične osebe? Sem mislil da imajo podjetja druge ugodnosti (DDV, boniteta...)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

c3p0 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

bm1973 je izjavil:

Saj Tesla CyberTruck je že. Težji od 3500 kg, pa ga z B kategorijo ne moreš vozit...


Sej bodo sedaj prestavili B kategorijo na 4300kg zarad tega. :))


Naj kar ostane v C kat. Zadeva je res "truck", ni šans da to parkiraš pred Lidl, ker rabiš 3 parkirne prostore. Kdor ga je videl v živo, ve.

Miki N ::

Gregor P je izjavil:


Pregledali smo statistiko in našli nekaj modelov, ki po rasti odstopajo od povprečja. Peugeotova modela e-208 in e-2008 sta pretekli mesec našla 18 oziroma 14 kupcev, kar je 77 odstotkov celoletne prodaje. "Razlog za rast ni prodaja fizičnim osebam, ampak večji nakup podjetja. Katerega, vam ne moremo zaupati," so nam pojasnili pri distributerju znamke P Automobil Import.


Ou ou... tole imam slab občutek, da se nekje v ozadju naši cekini menjajo lastnika na nek zvit način ... 8-O

WizzardOfOZ ::

c3p0 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

bm1973 je izjavil:

Saj Tesla CyberTruck je že. Težji od 3500 kg, pa ga z B kategorijo ne moreš vozit...


Sej bodo sedaj prestavili B kategorijo na 4300kg zarad tega. :))


Naj kar ostane v C kat. Zadeva je res "truck", ni šans da to parkiraš pred Lidl, ker rabiš 3 parkirne prostore. Kdor ga je videl v živo, ve.


Sem ga videl v živo in gre lepo v boxe pred lidlom, hoferjem in merkatorjem. Ni tako velik kot ga hočeš pokazat. Tundra s katero se vozi en tukaj v ljubljani je kak meter daljša pa ene 15cm širša in vsaj pol metra višja, pa jo spraviš v box, samo zadaj kak meter ven štrli iz boxa.
Je pa CT bolj malček v primerjavi s tistimi pickupi, ki jih vidiš vozit po texasu. Ker tam je pa vse vsaj 6m dolgo in 2.5m visoko na 3x prevelikih gumah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

denabiker ::

starfotr je izjavil:

bm1973 je izjavil:

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...

Edino kar zna Slo-Tech inteligenca sproducirat...


Avti pri nas so mnogo premalo obdavčeni. Poglej si kake bolj severne države koliko davka plačajo na avto. Identično je z nepremičninami.


A to se tudi kuha nekaj v tej vladi??? Ker sem že slišal pametnjakoviče iz vlade za neke kao predloge, pa so primerjali itak z najhujšim sistemom kar se tiče avtov, ja na Danskem....

denabiker ::

viper66 je izjavil:

v Slo ne bo nikoli EV glavna opcija, enostavno kupne moči ni, 4 povprečne plače...dobiš recimo 6k, kje imate EV za 6k, kot drugi avto pri hiši je dovolj da gre čez tehničnega, pa da vžge, za družinskega se pa nekako stegneš tja do 17 ali 18k€, to je to...

pa recimo da velja prepoved v EU za motorje na notranje izgorevanje, glede na to kako kaže ljudskim vozilom, Nemci tega ne dopustijo, raje zapustijo EU, kot da to podpišejo...ker bo potem v Deučlandiji revolt....


Pri nas folk res nima denarja, da bi kupovalo kar tako avte za 40k-50k, če bi spacali skupaj en srednji razred ranga golfa s solidnim dometom za ene 19-22 bi pomojem šlo, ali pa dajo takšno ceno 19.999 e-golf akcija bla bla, pa da je dober domet to bi šlo.... tak pa tudi pri VW-ju so kar nekam odjadrali z modeli ID in višjo ceno, kar za enega povprečnega Janeza je že problem, kateri je tak skos v kreditih in škrtari celo življenje...

Nismo mi tako kot na severu, ko kupujejo avte na par let in so srečni za balkance, da odpeljejo te stare modele, da se jih rešijo, da si lahko kupijo nov lep model...

Sem dosti bil gor, pa dosti ljudi spoznal, ker smo delali na projektih, pa to so ljudje kupovali avte kar naprej rezervirali za nov model, staro za novo, kakor se je pojavil novi...

bm1973 ::

Tudi na severu se ne kupuje več tako avtov. Vidim veliko Švabom z Daciami...

Je pa res, da 10 let nazaj, če si imel eno inženirsko službo, se je folk preseraval.

Kolega od sodelavca kupoval Mercedez A, na koncu doplačal 15k za dodatno opremo. Pa ajde...

WizzardOfOZ ::

Prvo naj umaknejo subvencije, pol naj začnejo cenejše avte delat, pa bo kej iz tega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Twixz ::

denabiker je izjavil:

viper66 je izjavil:

v Slo ne bo nikoli EV glavna opcija, enostavno kupne moči ni, 4 povprečne plače...dobiš recimo 6k, kje imate EV za 6k, kot drugi avto pri hiši je dovolj da gre čez tehničnega, pa da vžge, za družinskega se pa nekako stegneš tja do 17 ali 18k€, to je to...

pa recimo da velja prepoved v EU za motorje na notranje izgorevanje, glede na to kako kaže ljudskim vozilom, Nemci tega ne dopustijo, raje zapustijo EU, kot da to podpišejo...ker bo potem v Deučlandiji revolt....


Pri nas folk res nima denarja, da bi kupovalo kar tako avte za 40k-50k, če bi spacali skupaj en srednji razred ranga golfa s solidnim dometom za ene 19-22 bi pomojem šlo, ali pa dajo takšno ceno 19.999 e-golf akcija bla bla, pa da je dober domet to bi šlo.... tak pa tudi pri VW-ju so kar nekam odjadrali z modeli ID in višjo ceno, kar za enega povprečnega Janeza je že problem, kateri je tak skos v kreditih in škrtari celo življenje...

Nismo mi tako kot na severu, ko kupujejo avte na par let in so srečni za balkance, da odpeljejo te stare modele, da se jih rešijo, da si lahko kupijo nov lep model...

Sem dosti bil gor, pa dosti ljudi spoznal, ker smo delali na projektih, pa to so ljudje kupovali avte kar naprej rezervirali za nov model, staro za novo, kakor se je pojavil novi...


No, eni nimamo želje met avto za 25k+, ker pač ne vidim smisla v tem da bi ga imel. Ajd, mogoče zaradi varnosti otrok kupim neko kišto malo novejšo ampak vseeno. Gretje, klima, tempomat (če je, če ni tudi ok) pa to je to, ne rabim digitalnih števcev, senzorjev za parking, masaže riti ko se vozim, 27 conske klime.....

Tavečje firme majo pa itak vozne parke pa kupujejo po količini, še posebej se to vidi v gradbenih podjetjih......

c3p0 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Sem ga videl v živo in gre lepo v boxe pred lidlom, hoferjem in merkatorjem. Ni tako velik kot ga hočeš pokazat. Tundra s katero se vozi en tukaj v ljubljani je kak meter daljša pa ene 15cm širša in vsaj pol metra višja, pa jo spraviš v box, samo zadaj kak meter ven štrli iz boxa.
Je pa CT bolj malček v primerjavi s tistimi pickupi, ki jih vidiš vozit po texasu. Ker tam je pa vse vsaj 6m dolgo in 2.5m visoko na 3x prevelikih gumah.


V box mogoče od črte do črte, pomeni, da ne more nihče parkirat normalno zraven. Pa zadaj bi hudo štrlel ven, zato sem rekel da rabi 3 normalne parkirne prostore.

Lokalno je bil en čas en s hummerjem, pa ga je vedno parkiral kar na invalidskem, verjetno čisto legalno. Kaj šele, če si omisli to beštijo.

sbawe64 ::

Drugače so včeraj EU članice glede predloga EU komisije, za uvedbo carin (do 35,3%) na kitajska e-avte predlog podprle, proti so glasovali le Nemčija, Madžarska, Slo, Svk in Malta.

Predsednika uprave MB in VW sta rekla, da zapiranje trga ni dolgoročna rešitev in da sta proti carinam.

Medtem ZDA razmišljajo o popolni prepovedi uvoza e kitajcev, sedaj ko so uvedli 100% carine:
https://edition.cnn.com/2024/09/13/poli...

https://www.techradar.com/vehicle-tech/...
The US Government continues to pile the pressure on Chinese EV makers, with the Biden administration proposing new rules that could block the sale or import of connected vehicles hailing from China and Russia.

Stating national security concerns, the Department of Commerce has proposed a new rule that would prohibit select Chinese software and hardware from American roads. This would include the potential banning of new sales, as well as the removal of said hardware and software from existing road-going vehicles.

According to Reuters, the new rules would make software prohibitions effective on 2027 model-year vehicles. The hardware ban would take effect in the 2030 model-year, or as early as January 2029.


Toliko o prostem trgu in konkurenci.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

DamijanD ::

Jaz osebno bi dal kakšnega jurja več za evro avto (recimo, da podpiramo domače) - ampak če je pa razlika prevelika pa "lokalpatriotov" zmanjka...

mikhaair ::

Prepoved ima v ozadju kaj več kot le konkurenco in prosti trg. Kontrola, nadzorovanje, vohunjenje, itd.

WizzardOfOZ ::

c3p0 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


Sem ga videl v živo in gre lepo v boxe pred lidlom, hoferjem in merkatorjem. Ni tako velik kot ga hočeš pokazat. Tundra s katero se vozi en tukaj v ljubljani je kak meter daljša pa ene 15cm širša in vsaj pol metra višja, pa jo spraviš v box, samo zadaj kak meter ven štrli iz boxa.
Je pa CT bolj malček v primerjavi s tistimi pickupi, ki jih vidiš vozit po texasu. Ker tam je pa vse vsaj 6m dolgo in 2.5m visoko na 3x prevelikih gumah.


V box mogoče od črte do črte, pomeni, da ne more nihče parkirat normalno zraven. Pa zadaj bi hudo štrlel ven, zato sem rekel da rabi 3 normalne parkirne prostore.

Lokalno je bil en čas en s hummerjem, pa ga je vedno parkiral kar na invalidskem, verjetno čisto legalno. Kaj šele, če si omisli to beštijo.


Hummer H1 je večji, širši in daljši od TC.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

sbawe64 ::

mikhaair je izjavil:

Prepoved ima v ozadju kaj več kot le konkurenco in prosti trg. Kontrola, nadzorovanje, vohunjenje, itd.

Zda želi, da eu skoči na bandwagon proti CN

1:44, kako so glasovali

6:14 delež v % za baterijo glede na celotno ceno vozila, ford mustang mach e standard in ww id.4 standard
2020 is new 1984
Corona World order

c3p0 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Hummer H1 je večji, širši in daljši od TC.


Je bil oni bolj kompakten.

WizzardOfOZ ::

hummerji so trije:
H1 - vojaški
H2 - GMT820 (Chevrolet Tahoe/GMC Yukon)
H3 - GMT345 (Chevrolet Colorado/GMC Canyon)

Verjetno si videl H3, ki je tam nekje okol 4.9m dolg. Ostalo je vse daljše in večje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

sbawe64 ::

Hummer H1
Hummer H1 @ Wikipedia
Wheelbase
130 in (3,302 mm)

Length
184.5 in (4,686 mm)[1]

Width
86.5 in (2,197 mm)

Height
77 in (1,956 mm)

2004-06: 79 in (2,007 mm)
Pre-2003 Wagon: 75 in (1,905 mm)

//masa ni navedena, tu piše 8114 lb kar je 3680.48 kg https://www.hummer1.com/specs

Če to drži, potem potrebuješ za vožnjo C kategorijo, B je za vozila z maso do 3500 kg.

Hummer H2
Hummer H2 @ Wikipedia
Wheelbase
122.8 in (3,119 mm)

Length
203.5 in (5,169 mm) (pickup)
189.8 in (4,821 mm) (SUV)[3]

Width
81.3 in (2,065 mm)

Height
2002-03: 77.8 in (1,976 mm)
2004-09: 79.0 in (2,007 mm)

Curb weight
6,400 lb (2,903 kg) - 6.0 L
6,614 lb (3,000 kg) - 6.2 L


Hummer H3
Hummer H3 @ Wikipedia
Wheelbase
H3: 111.9 in (2,842 mm)
H3T: 134.2 in (3,409 mm)

Length
H3 188.1 in (4,778 mm) with rear tire carrier
H3T 212.7 in (5,403 mm)

Width
74.7 in (1,897 mm)

Height
2006-07: 73.7 in (1,872 mm)
2008-2010: 73.2 in (1,859 mm)

Curb weight
4,600-4,900 lb (2,087-2,223 kg)


Navaden H3 je 'najmanjši' od vseh modelov.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Gregor P ::

Kako smo že prišli do Hummerjev zdaj?!?8-O

Ker naslov teme je "Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::

In odgovor je preprost: "crkuje"
Dejansko je bilo v temi o EV večkrat omenjeno, da je najboljši čas mobilnosti mimo in posledično to tudi pomeni, da je najboljši čas tudi za proizvajalce mimo...

nejc_nejc ::

DamijanD je izjavil:

In odgovor je preprost: "crkuje"
Dejansko je bilo v temi o EV večkrat omenjeno, da je najboljši čas mobilnosti mimo in posledično to tudi pomeni, da je najboljši čas tudi za proizvajalce mimo...


zakaj?
izdelali bodo nov pogon in to je to.

c3p0 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

hummerji so trije:
H1 - vojaški
H2 - GMT820 (Chevrolet Tahoe/GMC Yukon)
H3 - GMT345 (Chevrolet Colorado/GMC Canyon)

Verjetno si videl H3, ki je tam nekje okol 4.9m dolg. Ostalo je vse daljše in večje.


Ja najbrž. Cybertruck je 1.1m(!) daljši pa 10cm širši.

Gregor P je izjavil:

Kako smo že prišli do Hummerjev zdaj?!?8-O

Ker naslov teme je "Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?"


Če narišemo en krogec, ki je avto. industrija, je notri en manjši krogec EV in en krogec z velikimi terenci, neuporabnimi za 95% lastnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

Sparkxl ::

Zakaj pa rabimo nov pogon?

nejc_nejc ::

Sparkxl je izjavil:

Zakaj pa rabimo nov pogon?


kolikor vidim težijo z onesnaževanjem pri trenutni izbiri oziroma razvoj mora dalje

Zgodovina sprememb…

NuMaN ::

Lahko bi samo ukinili dizle.

Pa vrgli ta denar v javni promet in mrežo kolesarskih stez.

KobayashiM ::

Kateri denar? Si ti tudi en izmed norčkov kj mislijo da je naftna industrija subvencionirana?

NuMaN ::

Subvencije za e pa so kaj?

Zbrane na 1919 ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NuMaN ()

Telbanc ::

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/tota...

"TotalEnergies bo do leta 2030 okrepil črpanje nafte in plina"

"Povpraševanje po nafti naj bi se med letoma 2023 in 2050 povečalo za 17 odstotkov
Francoski energetski velikan TotalEnergies namerava do leta 2030 povečevati črpanje nafte in plina, s čimer želi pomiriti vlagatelje glede svoje zavezanosti fosilnim gorivom."

Elektrika na cesti no, kje pa? Kam bo šla ta nafta?
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

nejc_nejc ::

NuMaN je izjavil:

Lahko bi samo ukinili dizle.

Pa vrgli ta denar v javni promet in mrežo kolesarskih stez.


pokaži mi en plan za javni prevoz s potrebnimi ciframi.
tak plan, ki omogoči 90% populacije transport v časovnem intervalu ajde 20 - 30 min iz prve postaje samo delno v konicah

brez skrbi ga nisi v stanju, ker ga ni in ga ne bo, ker ga ne moremo sfinancirati.
bicikl palcov pa sploh ne bom našteval.....kakašna je že bila gonja pri kolesarski v bohinj

torej_ nov pogon ter frej lauf

NuMaN ::

Nov pogon naj pride, ko bo boljši od starega, ne pa na silo.

Pa upokojenci bodo morali kuhati kosilo med 2. in 4. popoldan, ne med 12. in 1.

Sicer malce karikiram, ampak tako pač je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NuMaN ()
««
14 / 14
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19911443 (2004) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26327950 (14738) m0LN4r
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20834809 (30031) kow
»

Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
14736257 (30967) nevone

Več podobnih tem