» »

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

««
12 / 14
»»

Magic1 ::

Sej nisem rekel, da se SUV-je prepove. Se jih dodatno obdavči, da ga ne bo šel kupit vsak, ker je "fajn" višje sedet. Tako se tudi avto industrijo prisili, da ne silijo na polno s tem. Vsaj če res mislimo kaj v eko smislu. SUV ima ogromno minusov nasplošno za družbo, a malo plusov za posameznika.
Magic

bm1973 ::

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...

Edino kar zna Slo-Tech inteligenca sproducirat...

fikus_ ::

Magic. torej bi višje obdavčil tisto, kar se tebi ne zdi smiselno in te moti na cesti?!
Seveda pa je čisto naključje, da ti voziš majhno jajčko in ne boš v tisti višji obdavčitvi.

V SLO ne živi samo magic, ampak še 2 milijona drugih.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

deco16 ::

Kako boš pričakoval dodatno obdavčitev, sej so davek na lukuzne avte opustili.

Še z EVji in težo bodo mel 200k stroška za spremenit sistem. Če kaj takega numijo bo pol še kak miljon za spreminat iz kW na kaj drugega...

njyngs ::

bm1973 je izjavil:

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...

Edino kar zna Slo-Tech inteligenca sproducirat...

Absolutno je bolj fer kot pa glede na kubikažo/moč. Teža uničuje ceste, ne kolko moči ma tvoj avto.

Dejansko je tvoje jamranje bolj levičarsko kot moj predlog - ti hočeš da tisti z močnejšimi luksuznimi avti več plačajo. Foušija levičarska te matra. Mesec J***.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Blinder ::

bm1973 je izjavil:

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...


vseeno boljse davek na kg kot sedanji davek na ccm in kW
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Gregor P ::

... in pa davek na težo vozil so dejansko že uvedli ponekod v tujini. Sami levičarji zgleda :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WizzardOfOZ ::

njyngs je izjavil:

bm1973 je izjavil:

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...

Edino kar zna Slo-Tech inteligenca sproducirat...

Absolutno je bolj fer kot pa glede na kubikažo/moč. Teža uničuje ceste, ne kolko moči ma tvoj avto.

Dejansko je tvoje jamranje bolj levičarsko kot moj predlog - ti hočeš da tisti z močnejšimi luksuznimi avti več plačajo. Foušija levičarska te matra. Mesec J***.


Pa dejmo pol še malo zakomplicirat. Bo treba še upošetvat širino gume, ker ima širša guma manjši učinek na asfalt pri isti teži, kot ožja guma.

Pa kamione obdavčit za faktor 10.000, ker toliko bolj uničujejo naše ceste kot osebni avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Saj lahko kompliciraš na enak način tudi pri trenutni opciji - na kW. Lahko analiziraš vzorce hitrosti, širino gume, koliko potnikov se vozi itd.

Lahko pa preprosto priznaš, da je plačevanje cestninske dajatve po teži precej bolj smiseln ukrep, kot po kW.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

FrRoSt ::

fikus_ je izjavil:

Magic. torej bi višje obdavčil tisto, kar se tebi ne zdi smiselno in te moti na cesti?!
Seveda pa je čisto naključje, da ti voziš majhno jajčko in ne boš v tisti višji obdavčitvi.

V SLO ne živi samo magic, ampak še 2 milijona drugih.


:)):)):)):)):)):)) VRHUNSKO!!! :)):)):)):)):))

In ta 2M ljudi noče večjih davkovdavkov, hočejo SUVe in podnebne spremembe njih ne bodo doletele, ker oni ne onesnažujejo!!?

Res je en bogi komunajzer! :)):)):)):)):)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

starfotr ::

bm1973 je izjavil:

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...

Edino kar zna Slo-Tech inteligenca sproducirat...


Avti pri nas so mnogo premalo obdavčeni. Poglej si kake bolj severne države koliko davka plačajo na avto. Identično je z nepremičninami.

WizzardOfOZ ::

njyngs je izjavil:

Saj lahko kompliciraš na enak način tudi pri trenutni opciji - na kW. Lahko analiziraš vzorce hitrosti, širino gume, koliko potnikov se vozi itd.

Lahko pa preprosto priznaš, da je plačevanje cestninske dajatve po teži precej bolj smiseln ukrep, kot po kW.


Ni smiseln. Ampak če ga hočete, si ga ga naredite. Samo ostale davke na avto potem zmanjšajte.
Pa tudi EV so mnogo težji od ICE. EV se bo pa spustilo iz teh davkov?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

gruntfürmich ::

njyngs je izjavil:

Testirajma to teorijo - recimo grema primerjat zadnji Golf karavan in zadnji Tiguan - podobno prostora, podoben namen, če gledaš v povprečju...

primerjati moraš enake cene, ne prostor ali namen. če že praviš da SUVi nimajo nobenega namena, razen da ljudje višje sedijo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

bm1973 je izjavil:

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...

Edino kar zna Slo-Tech inteligenca sproducirat...


Avti pri nas so mnogo premalo obdavčeni. Poglej si kake bolj severne države koliko davka plačajo na avto. Identično je z nepremičninami.


Res je, dejmo vse tok obdavčit, da se nas bo lahko samo par vozilo po cestah, ostali boste pa na avtobusih in vlakih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

WizzardOfOZ je izjavil:

njyngs je izjavil:

Saj lahko kompliciraš na enak način tudi pri trenutni opciji - na kW. Lahko analiziraš vzorce hitrosti, širino gume, koliko potnikov se vozi itd.

Lahko pa preprosto priznaš, da je plačevanje cestninske dajatve po teži precej bolj smiseln ukrep, kot po kW.


Ni smiseln. Ampak če ga hočete, si ga ga naredite. Samo ostale davke na avto potem zmanjšajte.
Pa tudi EV so mnogo težji od ICE. EV se bo pa spustilo iz teh davkov?

Zakaj bi bil EV izvzet? Če je težji potem bolj uničuje infrastrukturo - naj se ga obdavči temu primerno. Seveda je moj predlog samo menjava obračuna cestnine - namesto po kW se naj po kg.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

WizzardOfOZ ::

njyngs je izjavil:


Zakaj bi bil EV izvzet? Če je težji potem bolj uničuje infrastrukturo - naj se ga obdavči temu primerno.


Pa se bo? Jaz ne verjamem. Ker bo potem davek višji in bodo zaradi tega ti dragi avti še dražji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

WizzardOfOZ je izjavil:

njyngs je izjavil:


Zakaj bi bil EV izvzet? Če je težji potem bolj uničuje infrastrukturo - naj se ga obdavči temu primerno.


Pa se bo? Jaz ne verjamem. Ker bo potem davek višji in bodo zaradi tega ti dragi avti še dražji.

Jaz govorim o cestnini, ki jo plačaš o registraciji. Torej menjajmo cestnino po kW za cestnino po kg.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

WizzardOfOZ ::

Cestnina ob registraciji se plačuje na kubaturo motorja (ccm), zavarovanje se plačuje po kilowatih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Cestnina ob registraciji se plačuje na kubaturo motorja (ccm), zavarovanje se plačuje po kilowatih.

No, u get the point.

Obdavčitev so drugi privlekli ven, jaz sem govoril o cestnini. Teža je za cestnino edini smiseln način.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

WizzardOfOZ ::

Zakaj bi sploh plačevali cestnino? Saj so že z našimi davki vse zgradili, sedaj pa plačujemo še davek na davek?
Pa lahko se še navežemo na to, pa rečmo, da naj ljudje še šolnino plačujejo. Zakaj ne? Sej šole smo že zgradili, zdaj je treba pa še en davek na to plačat.
Pa za zdravstvo tudi.

Tok dobro so vas oprali, da bi kar sami določali davke namesto, da bi se proti njim borili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Jaz sem takoj za to, da prenehamo vse plačevat. Ampak še vedno nisem videl letečih pujsov in pa Elvis se še nikjer zunaj ne sprehaja.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Sparkxl ::

Če komu ni jasno kaj je suv: dvignjena napihnjena kanta

Cross: idite na citroen.si. Kake grauže to zdaj producirajo je za kozlat. C4 recimo je top kandidat za najgršo kripo ever

starfotr ::

WizzardOfOZ je izjavil:

njyngs je izjavil:


Zakaj bi bil EV izvzet? Če je težji potem bolj uničuje infrastrukturo - naj se ga obdavči temu primerno.


Pa se bo? Jaz ne verjamem. Ker bo potem davek višji in bodo zaradi tega ti dragi avti še dražji.


Odlično. Avti morajo postati pošastno dragi.

Glede na to, da avto industrija v Evropi crkuje in bo z leti postala prevlada kitajskih avtov, je največja neumnost da bi ohranjali tako številko avtov, kot jih imamo do sedaj. Številka se mora zmanjšat in ne povečat. Ne bomo Kitajcem nosili denarja.

redtech ::

Družba Magna Steyr je zaradi težav v panogi napovedala, da bo odpustila 200 zaposlenih v obratu na avstrijskem Štajerskem

Vedno bližje, je reku poba iz Helle.

Miki N ::

Naj Kitajcu krava crkne!

pegasus ::

Avto industrija si išče nove vire prihodkov:

In related news: vrednost avtov iz osemdesetih bo ponovno narastla ;)

Miki N ::

To bo prava katastrofa za naše supermane, če bodo špecali zavarovalnicam, da si kdaj prehitro vozil.

pegasus ::

Kar je prav. Tako se začne kitajski social credits sistem.

LeQuack ::

3p je izjavil:


No, doba bencinarjev se pač končuje, tako kot se je pred ~100 leti končala doba kočij in konjev. Res je, da kje v revnih rovtah daleč od tu še vedno potujejo z oslom, in orjejo z volom.


No dejansko doba avtomobilov nasploh se končuje, tako kot se je pred ~100 leti končala doba kočij in konjev. V modernih mestih ne bo več avto imel kaj delati.
Quack !

Utk ::

Kje vidiš ti ta moderna mesta?

LeQuack ::

Kje vidiš ti moderne avte? Enaka zasnova že 100+ let, in to prodajajo kot neke inovacije. Pač dejstvo je da prihajajo h koncu, električni ali ne. Bodo še uporabni za relacije in prevoz blaga, ampak vedno manj.
Quack !

Utk ::

Zakaj bi morali imet samo te 2 opciji? Ali avti na jedrski pogon ali nič, samo to imamo?

WallSreet ::

Avenger je izjavil:

V medijih pišejo o težavah VW, ki da bo za sabo potegnil tudi Slovensko gospodarstvo, ampak resnica je, da imajo težave VSI. Poglejte vrednost delnic. Padec v tekočem letu: VW 21%, BMW 32%, Mercedes 12%, edino Renaultu je vrednost celo narasla za 3%. Številke usklajene z inflacijo so seveda še slabše in je tudi Renault v rdečih.

A smo na robu depresije?


Težave imajo izključno tiste avtomobilske znamke ki niso preklopile na EV in se držijo dizelskih avtomobilov kot pijanec ploda. Na to sem opozarjal v temi "so električni avtomobili prihodnost" kjer sem 3 leta nazaj povedal da bo Tesla povozil konkurenco. Danes se to dogaja, Tesla gradi tovarne po celem svetu medtem ko ostali oldtimerji kot so VW in podobni praktično obtičali in ne vedo kako naprej.

Problem je predvsem v tem ker ima Tesla ogromno prednost v programski opremi ki jo nobeno Evropsko avtomobilsko podjetje ni sposobno izdelati. Evropa že dolgo ni znana po kakšnih tehnoloških podjetjih. Če pogledaš najvrednejša Evropska podjetja boš videl da je 3/4 teh predvsem iz področja kozmetike in lepote npr Dior, L'Oréal, LVMH itd. Evropa je zaspala in zdaj plačujemo davek.

Tesla pa gradi nove tovarne po celi Ameriki in po celem svetu. Kmalu naj bi predstavili še robo taksije in potem bo to še zadnji knock out udarec kjer bodo BMW, VW, Toyote imele samo 2 rešitvi, ali obsojen propad ali pa povezava s Teslo. Enostavno je razlika zdaj še prevelika da bi lahko oldtimerji začeli znova in nikoli ne bodo ujeli in konkurirali Tesli. Samo poglej si kakšno tovarno Semi-jev gradi Tesla v Arizoni:



Poglej si za kakšno tovarno gre. To je vsaj tako velika kot tista v Nemčiji. Poleg tega je zraven še Teslina tovarna baterij. Da Giga Texsas tovarne niti ne omenjam.

Tesla bo do konca leta izpopolnil avtonomno vožnjo ter robo taxi. Evropa enostavno nima rešitve in v rokih 5-10 let bodo vse te znamke ki si jih omenil zgoraj propadle ali pa bodo izdelovali zgolj še "luxury avtomobile" v precej majhnih številkah. Pa ne zato ker bili Teslini avtomobili bolj kvalitetnejši ampak preprosto zato ker bo programska oprema tako dobra, da nihče ne bo več želel voziti BMW-ja. To bo tako kot če bi primerjal računalnik z Windowsi ter računalnik brez Windowsa programske opreme. Skratka je v 2024 no-go. Težki časi za Evropo in tudi Japonsko.

LeQuack ::

Na srečo ima Evropa ubogljive davkoplačevalce, ki bodo ves denar vlili v ta podjetja in jih bailoutali. Nato pa od njih kupovali slabše izdelke za več denarja.
Quack !

WhiteAngel ::

WallSreet je izjavil:

To bo tako kot če bi primerjal računalnik z Windowsi ter računalnik brez Windowsa programske opreme. Skratka je v 2024 no-go.


Tega čisto ne razumem. Z Windows si bolj malo pomagam, ker na vseh računalnikih, strežnikih, krmilnikih in telefonih laufam ene sorte linux. Leta 2024 smo, ja.

bciciban_ ::

bm1973 je izjavil:

Super, davek na težo avtov.

Res levičarko komunistična rešitev...

Edino kar zna Slo-Tech inteligenca sproducirat...


To je čist ok rešitev da se zajezi egote, ki mislijo da je treba met 2 tonski SUV za peljat mulca v vrtec.

fikus_ je izjavil:

Magic. torej bi višje obdavčil tisto, kar se tebi ne zdi smiselno in te moti na cesti?!
Seveda pa je čisto naključje, da ti voziš majhno jajčko in ne boš v tisti višji obdavčitvi.

V SLO ne živi samo magic, ampak še 2 milijona drugih.


Ni nobenega razloga za 2 tonske krave na cesti.
Samo ti misliš da je ker maš manjko v hlačah.

Zgodovina sprememb…

WallSreet ::

WhiteAngel je izjavil:

WallSreet je izjavil:

To bo tako kot če bi primerjal računalnik z Windowsi ter računalnik brez Windowsa programske opreme. Skratka je v 2024 no-go.


Tega čisto ne razumem. Z Windows si bolj malo pomagam, ker na vseh računalnikih, strežnikih, krmilnikih in telefonih laufam ene sorte linux. Leta 2024 smo, ja.


Problem je ker omenjene avtomobilske znamke nimajo niti "Linuxa" upam da zdaj razumeš mojo poanto. Električni avtomobil z baterijo ni težko sestaviti, to ga sestavi vsak, ampak programske opreme pa ne zna narediti vsak. Poleg tega ima Teslin algoritem že toliko kilometrine da so ga že praktično izbrusili. Tudi če bi recimo BMW imel programsko opremo bi še vedno trajalo leta in leta da bi vse skupaj izpopolnili.

Ne vem kakšna prihodnost čaka Evropske znamke avtomobilov. Najboljša rešitev bi bila da pojedo svoj ponos in se priključijo Tesli. Kako bi to zgledalo ne vem ampak druge rešitve resnično ni več. Evropa je že tako daleč zadaj da je zdaj glavni problem kako blokirati uvoz Kitajskih EV-jev. To bi lahko še hitreje uničilo Evropsko avtomobilsko industrijo.

Tesla bo pa kmalu začel služiti mastne denarce preko Robo Taxija kjer bodo imeli praktično čez noč na cestah po več 100k taksijev. Preko aplikacije boš enostavno naročil prevoz ki bo bistveno cenejši od vsega ponujenega. Tesla pa bo od tega pobral kakšnih 20-30% kar pomeni da bodo služili kot nori.

Čez čas bodo verjetno uvedli kakšen mesečni paket ali kaj podobnega kar pomeni neomejeno denarja. Vsak avtomobil ki so ga proizvedli bo lahko čez noč postal Taxi. Genialno, ko pomisliš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

bciciban_ ::

Vozim teslo in ne vem o kakem superionem sw ti govoriš.

Autopilot dela za en kurac, polno fantomskega zaviranja na regionalkah, ker misli da se bos zaletel v vozilo na nasprotnem pasu.
FSD je pa že zadnjih X let tik za vogalom.

jernejl ::

WallSreet je izjavil:

Tesla bo pa kmalu začel služiti mastne denarce preko Robo Taxija kjer bodo imeli praktično čez noč na cestah po več 100k taksijev. Preko aplikacije boš enostavno naročil prevoz
Kdaj pa bo ta kmalu? Jaz bom novembra rabil en prevoz in bi mi zadeva prišla precej prav. Njihovo aplikacijo za naročanje si lahko že kje snamem?

WallSreet ::

jernejl je izjavil:

WallSreet je izjavil:

Tesla bo pa kmalu začel služiti mastne denarce preko Robo Taxija kjer bodo imeli praktično čez noč na cestah po več 100k taksijev. Preko aplikacije boš enostavno naročil prevoz
Kdaj pa bo ta kmalu? Jaz bom novembra rabil en prevoz in bi mi zadeva prišla precej prav. Njihovo aplikacijo za naročanje si lahko že kje snamem?


Robo Taxi event je bil najprej mišljen za 8/8/2024 vendar so ga premestili na 10/10 se pravi čez 2 tedna bo event. Ravnokar objavljeno na Twitterju:

https://x.com/MKBHD/status/183905340113...

Takole nekako naj bi vse skupaj delovalo. Če bo to možno že 10 Oktobra pa ne vem.

https://x.com/cb_doge/status/1809587097...

Ideja je, da boš lahko svoj Tesla EV "spremenil" v Taxi in ga "posodil" v času ko ti avtomobila ne potrebuješ in ti sedi na parkirišču. Več bo jasnega 10 Oktobra na predstavitvi. Dvomim pa da bo to že letos, verjetno bodo najprej vse skupaj testirali v ZDA, v Evropi pa bo vse skupaj prišlo z zamikom. Ali pa tudi ne, morda bo za vse veljalo enako glede nato da bo vse skupaj potekalo preko aplikacije. Zanimivo vsekakor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

bciciban_ ::

Pa ti sploh voziš teslo al sam gledaš videje?

WallSreet ::

bciciban_ je izjavil:

Pa ti sploh voziš teslo al sam gledaš videje?


Tesle zaenkrat še nimam, vlagam pa v delnice že nekaj let. Tako da mi je jasno kakšni so njihovi načrti. Samo ne mi zdaj bluziti da si moram lastiti Teslo da vem pri čem smo lol.

Autopilot dela za "en kurac" ker še ni izpopolnjen, to verjetno veš? Kljub temu je Autopilot še vedno boljši od konkurence. Trenutno veliko napihujejo Waymo kot glavnega konkurenta Tesli kar se tiče autopilota vendar ne za dolgo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

bciciban_ ::

WallSreet je izjavil:

bciciban_ je izjavil:

Pa ti sploh voziš teslo al sam gledaš videje?


Tesle zaenkrat še nimam, vlagam pa v delnice že nekaj let. Tako da mi je jasno kakšni so njihovi načrti. Samo ne mi zdaj bluziti da si moram lastiti Teslo da vem pri čem smo lol.


Če bi jo imel bi vedel tole.

bciciban_ je izjavil:

Vozim teslo in ne vem o kakem superionem sw ti govoriš.

Autopilot dela za en kurac, polno fantomskega zaviranja na regionalkah, ker misli da se bos zaletel v vozilo na nasprotnem pasu.
FSD je pa že zadnjih X let tik za vogalom.


Pač avto ki ne zmore brez paničnega zaviranja vozit po regionalkah in krajevnih cestah ni zaupanja vreden da te bo samostojno vozil.

Zgodovina sprememb…

WallSreet ::

bciciban_ je izjavil:

WallSreet je izjavil:

bciciban_ je izjavil:

Pa ti sploh voziš teslo al sam gledaš videje?


Tesle zaenkrat še nimam, vlagam pa v delnice že nekaj let. Tako da mi je jasno kakšni so njihovi načrti. Samo ne mi zdaj bluziti da si moram lastiti Teslo da vem pri čem smo lol.


Če bi jo imel bi vedel tole.

bciciban_ je izjavil:

Vozim teslo in ne vem o kakem superionem sw ti govoriš.

Autopilot dela za en kurac, polno fantomskega zaviranja na regionalkah, ker misli da se bos zaletel v vozilo na nasprotnem pasu.
FSD je pa že zadnjih X let tik za vogalom.


Pač avto ki ne zmore brez paničnega zaviranja vozit po regionalkah in krajevnih cestah ni zaupanja vreden da te bo samostojno vozil.


Sem posodobil svoj komentar. Saj verjetno veš da se FSD izpopolnjuje na podlagi kilometrine. Z drugimi besedami, samo vprašanje časa kdaj bodo autopilot izpopolnili. To je verjetno logično. Pri Tesli pravijo da bodo potrebovali 6 milijard milj da bo avtomobil lahko vozil popolnoma brez človeškega posega. Trenutno so pri 2 milijardah milj. Glede nato da proizvajajo rekordno število avtomobilov bi lahko številko dosegli že konec leta 2025. Kljub temu pa je jasno da je samo vprašanje časa kdaj bo do tega prišlo. To je dejstvo.

bciciban_ ::

To pravijo že X let.
FSD je tik za ovinkom. V realnosti pa še autopilot ne dela zares uporabno in se v zadnjih parih letih ni opazno izboljšal.

WallSreet ::

bciciban_ je izjavil:

To pravijo že X let.
FSD je tik za ovinkom. V realnosti pa še autopilot ne dela zares uporabno in se v zadnjih parih letih ni opazno izboljšal.


Preberi še enkrat kaj sem zapisal.

bciciban_ ::

Zapisal si kaj Tesla pravi

Jaz pa pravim da jim ne verjamem. Podlaga za moje mnenje je avtopilot ki dela danes ravno tako shity kot je delal pred tremi leti.

Če pa jim uspe pa tudi prav, bom pa služil s svojo teslo.
Samo ne računam ravno na to.

Zgodovina sprememb…

Lejga ::

WallSreet je izjavil:

Problem je ker omenjene avtomobilske znamke nimajo niti "Linuxa" upam da zdaj razumeš mojo poanto. Električni avtomobil z baterijo ni težko sestaviti, to ga sestavi vsak, ampak programske opreme pa ne zna narediti vsak. Poleg tega ima Teslin algoritem že toliko kilometrine da so ga že praktično izbrusili. Tudi če bi recimo BMW imel programsko opremo bi še vedno trajalo leta in leta da bi vse skupaj izpopolnili.

Vidim da si "strokovnjak" iz podračja SW krmiljenja močnostne elektronike. Za krmiljenje samega motorja obstajajo namenski čipi že 20 let in spisat SW ni neka velika znanost "električni skiro za 200E deluje na istem principu, vozim ga že 3 sezone, pa sem ostal na cesti samo zaradi prazne baterije". Zadnjič sem gledal krmilnik za motor Tesle, no ja tam notri lahko spraviš AI samo s svinčnikom, toliko o naprednem SW-ju. To za kaj je pa evropska avto industrija v krizi, so pa čisto drugi razlogi. Recimo en tak "Claus Weselsky" ni povezan z avtoindustrijo je pa "Vorzeigebild" in tega se vsi bojijo in seveda mentaliteta "langsam aber sicher".

WallSreet ::

bciciban_ je izjavil:

Zapisal si kaj Tesla pravi

Jaz pa pravim da jim ne verjamem. Podlaga za moje mnenje je avtopilot ki dela danes ravno tako shity kot je delal pred tremi leti.

Če pa jim uspe pa tudi prav, bom pa služil s svojo teslo.
Samo ne računam ravno na to.


"Če pa jim uspe"...napačno razmišljanje saj je samo vprašanje časa kdaj jim bo uspelo saj je vse jasno na podlagi česa izpopolnjujejo FSD in sicer kilometrine. Ali se proizvodnja tesel povečuje ali zmanjšuje? Ali se kilometrina povečuje ali zmanjšuje? Samo vprašanje kdaj bo FSD bolj zanesljiv od človeka.

Drugače je pa to dobra debata te teme kajti ravno to je glavna razlika med BMW-jem ter ostalimi oldtimerji in Teslo. Tako kot sem rekel sam EV je lahko sestaviti skupaj, problem je ker podjetja kot so MBW, VW in podobni nimajo pojma na področju SW-ja, niti nimajo usposobljenih delavcev za te stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

nejc_nejc ::

Kakšno zakonodajo bo pa le potrebno pred uvedbo napisati in tukaj se takoj pridobi par let.

O oddaji avta pijanim mulcem pa nebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()
««
12 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19911725 (2286) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26330055 (16843) m0LN4r
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835316 (30538) kow
»

Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
14736455 (31165) nevone

Več podobnih tem