» »

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

««
11 / 15
»»

stara mama ::

kow je izjavil:


Bedarija. Zaslon na dotik je univerzalni uporabniski vmesnik. Se stare mame znajo danes tapkati po telefonih in tablicah.

Rajš v temi šlatamo oblike, kot ravno šajbo kjer ne veš, kaj si zadel...
Samo to vam Muskovi sekti ni jasno, marketing vas pa uspešno prepričuje da je to "novo", "boljše", "kul", in predvsem vredno višje cene!!
Koga še sploh briga pozornost na cesto!
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Utk ::

do takrat bo treba pa s tem kar imamo preživeti, ker avto pač ni nuja, za nenujne izdatke se pač ne daje po 20k in več.

Avto JE nuja. Ne rabi bit ne vem kaj, mora pa bit.

stara mama ::

Tule se celo z nabijačem Utkjem strinjam, ker v teh časih se pričakuje da si ob 7.00 na delovne mmestu, ob 15.00 da pod nujno prevzameš froca iz vrtca, pa optimizacija stroškov (ukinjanje bankomatov, manjših pošt, bančnih poslovalnic, trgovin..) tud zahtevajo dodatne poti ki jih enostavno z biciklom nebi sfolgal.
Žal nas razmere silijo v lastništvo osebnega prevoza, vsi pa tud ne mormo živet v LJ-center.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Vse odvisno kako se bodo stvari odvijale. Če bo svet šel jedersko smer, se zna naredit nova renesanca zaradi elektrifikacije. Če pa se bomo šli brez, bomo pa šparal na elektriki, ker bo draga kot pes. V vsakem premieru pa bo to še dolgo trajalo, saj se nove elektrare ne bodo kmalu postavile.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

3p ::

kow je izjavil:

Odvisno od situacije. Je pa zaslon veliko boljsi, ko ne vozis. Gumbi bodo izumrli. Ne vsi naenkrat, jih bo pa vse manj. In to je dobro.


Seveda je zaslon na dotik drugače ok. Ampak ne v avtu. Ko ne vozim, ne sedim v avtu. Če pa se, zelo redko, zgodi (trajekt, vlak), pa šlatam po telefonu.

Gumbi v avtu bojo že mogoče izumrli. Ampak tod naokoli smo še prestavni ročici podaljšali življenje za pol stoletja. Ker samo pravi dec ve kdaj šaltat.

Za avto, za nepomembne zadeve, kot je glasba, klima, navigacija, je glasovno upravljanje bolj primerno kot zaslon. Če smo že pri tem.

Magic1 ::

3p je izjavil:

kow je izjavil:

Odvisno od situacije. Je pa zaslon veliko boljsi, ko ne vozis. Gumbi bodo izumrli. Ne vsi naenkrat, jih bo pa vse manj. In to je dobro.


Seveda je zaslon na dotik drugače ok. Ampak ne v avtu. Ko ne vozim, ne sedim v avtu. Če pa se, zelo redko, zgodi (trajekt, vlak), pa šlatam po telefonu.

Gumbi v avtu bojo že mogoče izumrli. Ampak tod naokoli smo še prestavni ročici podaljšali življenje za pol stoletja. Ker samo pravi dec ve kdaj šaltat.

Za avto, za nepomembne zadeve, kot je glasba, klima, navigacija, je glasovno upravljanje bolj primerno kot zaslon. Če smo že pri tem.

Ohh, bravo, kolk si ti napreden. Prestavna ročica ima čisto realno uporabno vrednost. Samo tebe efektivnost pač ne zanima. Še elektro motor bi profitiral s menjalnikom. Vprašanje je le, komu bi se splačalo.
Magic

mikhaair ::

Fabrike na Kitajskem so naredili za kitajski trg, kakšne budalaščine so to, da zaradi rusije....
Knofov pa ne rabiš drkat, ker večino sistemov sploh ne rabiš upravljat, kar pa, je na volanu. Ali pa celo dela glasovno upravljanje.
Elektrifikacija pa je že danes realnost, saj je mY najbolj prodajan avtomobil na svetu, sledijo pa hibridi.

karafeka ::

Jaz sem si vedno želel spremembo temperature za klimo/ventilacijo na volanu. Veliko raje, kot pa kontrole za radio.

temni_princ ::

A pogosto menjas nastavitve ventilacije? Jaz jo imam skos na Auto in 21 stopinj. Enkrat nastavis in to je to.

WizzardOfOZ ::

temni_princ je izjavil:

A pogosto menjas nastavitve ventilacije? Jaz jo imam skos na Auto in 21 stopinj. Enkrat nastavis in to je to.


Ja nekak tako. 21.5 stopinje celzija in automatska klima. Edino, če žena hoče topleje, vklopim dvoconsko in naj si sama nastavi temperaturo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

3p ::

Magic1 je izjavil:

Ohh, bravo, kolk si ti napreden. Prestavna ročica ima čisto realno uporabno vrednost. Samo tebe efektivnost pač ne zanima. Še elektro motor bi profitiral s menjalnikom. Vprašanje je le, komu bi se splačalo.


Seveda, zaradi učinkovitosti furaš šalthebl. :))
Predvidevam, da zaradi učinkovitosti voziš tudi manj kot tono težak avto z mini motorjem. (aja ne to pa ne)

Magic1 ::

Da, vozim avto z malim motorjem, ki ima nakaj čez tono. In bi vsem SUVjem nabil fajn dodatno takso. Neglede na pogon.
Magic

roCkY ::

Utk je izjavil:

viper66 je izjavil:

Utk je izjavil:

nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...

Vi ne razumete, da nobody gives a fuck za vas. Še najmanj pa VW, bmw, mercedes in podobni.
Kaj imajo oni od tega, če ti kupuješ 7 let stare avte?


Who gives a fuck about EV's, please do tell?

ti še kr ne gre v glavo, če trg ne sprejme EV (oziroma je veliko več dejavnikov trenutno za notranje izgorevanje kot EV) se ti ekonomsko ne izplača prodaja vozil, torej jih tudi sestavljal ne boš ali kako

Zakaj ima potem vw problem? Sej še zmeraj delajo dizle, kitajci jih pa ne, zakaj potem jokajo? Čudno samo da se kitajci ne tepejo za te dizle.

Problem je EU CO2 diktatura. Industrija nima rešitev oz. nima cenovno sprejemljivih rešitev za to kar EU CO2 diktatura zahteva.
Kitajci delajo lahko več EV ker delajo tudi umazane baterije. In ja imajo cenejšo državo. IN posledično tudi cenejšo delovno silo. V EU baterij ne dela praktično nihče.
Co2 kuponi bodo kot trenutno kaže sesuli EU. Tale sistem kuhanja žabe bo že čez 3-4 leta zelo ZELO vroč po letu 2030 bo zavrelo, če bo šlo po birokratskem planu naprej.

WizzardOfOZ ::

Magic1 je izjavil:

Da, vozim avto z malim motorjem, ki ima nakaj čez tono. In bi vsem SUVjem nabil fajn dodatno takso. Neglede na pogon.


Kater avto voziš? Da vidim, kok je moj SUV "težji" in "večji".
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

SUV je že po definiciji težji in višji, kot navaden avto.

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

SUV je že po definiciji težji in višji, kot navaden avto.


Kakšna pa je definicija SUVa?

Hyundai Kona je namreč klasificiran kot SUV. Pa recimo chervolet suburban tudi. Ampak kono spraviš v prtljažnik suburbana.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

SUV @ Wikipedia

Ti vse lepo piše.

nejc_nejc ::

kow je izjavil:

feryz je izjavil:

Velikanski zasloni v avtih so zato, da lahko na njem majhen gumb za klimo pritisneš.
Potem se uporabnost že počasi neha.


Bedarija. Zaslon na dotik je univerzalni uporabniski vmesnik. Se stare mame znajo danes tapkati po telefonih in tablicah.


Napačno franc ima prav
zaslon na dotik je v vozilu največji možen idiotizem.

WizzardOfOZ ::

There is no commonly agreed-upon definition of an SUV and usage of the term varies between countries.


Torej, kar je SUV za ameriko, ni nujno SUV za Slovenijo.

Kaj je potem definicija SUVa v Sloveniji? Vse kar ima 4x4 pogon? Vse kar je višje od 20cm od tal? Vse kar je težje od 1.5 tone?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

pegasus ::

Vse kar ima Cd>0.13 8-)

Sc0ut ::

roCkY je izjavil:

Utk je izjavil:

viper66 je izjavil:

Utk je izjavil:

nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...

Vi ne razumete, da nobody gives a fuck za vas. Še najmanj pa VW, bmw, mercedes in podobni.
Kaj imajo oni od tega, če ti kupuješ 7 let stare avte?


Who gives a fuck about EV's, please do tell?

ti še kr ne gre v glavo, če trg ne sprejme EV (oziroma je veliko več dejavnikov trenutno za notranje izgorevanje kot EV) se ti ekonomsko ne izplača prodaja vozil, torej jih tudi sestavljal ne boš ali kako

Zakaj ima potem vw problem? Sej še zmeraj delajo dizle, kitajci jih pa ne, zakaj potem jokajo? Čudno samo da se kitajci ne tepejo za te dizle.

Problem je EU CO2 diktatura. Industrija nima rešitev oz. nima cenovno sprejemljivih rešitev za to kar EU CO2 diktatura zahteva.
Kitajci delajo lahko več EV ker delajo tudi umazane baterije. In ja imajo cenejšo državo. IN posledično tudi cenejšo delovno silo. V EU baterij ne dela praktično nihče.
Co2 kuponi bodo kot trenutno kaže sesuli EU. Tale sistem kuhanja žabe bo že čez 3-4 leta zelo ZELO vroč po letu 2030 bo zavrelo, če bo šlo po birokratskem planu naprej.


Pa ni mi jasno, nikjer ni več pozivov, da se to sranje ukine.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

fikus_ ::

Euro ncap bo od naslednjega leta odšteval zvezdice, če nekaterih funkcij ne bo na gumb, ročko,...

Tako, da so že spoznali, da veliki zasloni in tapkanje po njih ni najbolje za varnost.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

roCkY ::

Ne gre le za varnost. Nerodno je v praksi.
Zakaj najprej zapret en predal, drugega odpret, najti pravo točko na steklu (kot bi iskal par nogavic), če je za velikokrat rabljene funkcije lahko gumb vedno na istem mestu.

WizzardOfOZ ::

pegasus je izjavil:

Vse kar ima Cd>0.13 8-)


Tesla S ima 0.24. Torej je to tudi SUV?
When the Model S debuted in 2012 it did so with a drag coefficient of 0.24.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Problem je EU CO2 diktatura. Industrija nima rešitev oz. nima cenovno sprejemljivih rešitev za to kar EU CO2 diktatura zahteva.
Kitajci delajo lahko več EV ker delajo tudi umazane baterije. In ja imajo cenejšo državo. IN posledično tudi cenejšo delovno silo. V EU baterij ne dela praktično nihče.
Co2 kuponi bodo kot trenutno kaže sesuli EU. Tale sistem kuhanja žabe bo že čez 3-4 leta zelo ZELO vroč po letu 2030 bo zavrelo, če bo šlo po birokratskem planu naprej.

Kitajci delajo EV, ker so dejansko boljši za zrak. Pustimo filozofiranje kolk je co2 škodljiv, globalno segrevanje, blabla, ampak če vzamemo konkretno milijonsko mesto na Kitajskem, če ga napolneš z bencinarji, kaj šele dizli, bo zrak za umret. Dobesedno. EV jim ta problem kar dobro rešuje.
Ampak EVji se ne bojo ustavili na Kitajskem, ne glede kaj dela ali ne dela Evropa. Kako bo VW, ali pa EU, razložila ljudem, da EVji na Kitajskem delujejo, pri nas pa ne morejo? So Kitajci bolj napredni?
Ni problem v diktaturi, CO2 in ne vem čemu, ampak v tem, da zaostajamo. In če ukinemo evropske EVje, bomo zaostajali samo še bolj.
Ali so prava pot CO2 kuponi ali kaj drugega se pa naj kdo drug odloči. Sigurno pa ni to edini zajeb zadnjih 20 let. Še večji zajeb je bil vztrajanje na dizlu. In še večji zajeb bo "ščitenje" avtoindustrije, ki ji dela nazadnje več škode kot koristi. EU naj poskrbi, da bo VW imel pogoje za naredit konkurenčne EV-je, za drugo se pa naj ne briga. Če jih bo naredil tudi zares, bo vse v redu, če jih ne bo znal ali hotel, bo pa pač propadel.

feryz ::

Ja, Kitajci so bolj napredni. V mestih za velikostne razrede od vseh ostalih. Zato tam to deluje.
V Evropi pa smo svetlobna leta stran od tega.
In še tendence so proti nam. Kitajci se hitro izobražujejo na bolje, pri nas pa doktorje in inženirje uvažamo v mesta.

Sicer pa si blebetanje, kako nas bodo Kitajci pojedli in podobno in kako so VW in kompanija nesposobni, lahko nekam vtaknete.
VW tudi ID3 prodaja za 15 jurjev na Kitajskem, verjetno celo z dobičkom. V Evropi pa ga, za kolikor ga.
Koliko pravite da je kitajskih tovarn v Evropi? In ko bodo, če sploh bodo, bomo potem videli, po koliko bodo taki avtomobili. Ko bodo na njih obešeni naši predpisi, naši davki, naše plače, naš strošek energije in naši prikoritniki. Neke strašne razlike ne bo. Če sploh bo.

Utk ::

V ceni ne bo velike razlike ne, bojo imeli pa večje baterije, več opreme, in ne bi se čudil, da celo bolj kvalitetni nazadnje. Kot so tudi korejski in japonski.

feryz ::

Korejski in japonski so bolj kvalitetni?
A to si v Lady prebral?
Več opreme, to ja. Navsezadnje samo kljukico naredijo v softwaru in je rešen problem.

Zanimivo, zadnjič sem si od tašče sposodil Suzuki Vitaro, kake 4 leta staro. Takrat so dali manj kot 16 jurjev za to čudo. Kot praviš, cenen avtek izpred štirih let je dobesedno nabasan z vsemi pripomočki. Zanimivo da ima radarski tempomat, celo lane assist je do neke mere uporaben. Da ne omenjam vsega mogočega ogrevanja, od zicev, volana in podobno.

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

Korejski in japonski so bolj kvalitetni?
A to si v Lady prebral?
Več opreme, to ja. Navsezadnje samo kljukico naredijo v softwaru in je rešen problem.

Zanimivo, zadnjič sem si od tašče sposodil Suzuki Vitaro, kake 4 leta staro. Takrat so dali manj kot 16 jurjev za to čudo. Kot praviš, cenen avtek izpred štirih let je dobesedno nabasan z vsemi pripomočki. Zanimivo da ima radarski tempomat, celo lane assist je do neke mere uporaben. Da ne omenjam vsega mogočega ogrevanja, od zicev, volana in podobno.


Kvaliteta japonskih avtomobilov je konkretno višja od evropskih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

V Lady piše, ja.
Lahko pa ti točno poveš, kje se vidi ta konkretno višja kvaliteta.
Ko te bo enkrat Japonec jebal v glavo, ne boš niti pomislil več, da bi še kdaj v življenju to znamko kupil.

Utk ::

Lahko pa ti točno poveš, kje se vidi ta konkretno višja kvaliteta.

Razen v vseh statistikah, ki obstajajo, čisto nikjer.

bm1973 ::

feryz je izjavil:


Več opreme, to ja. Navsezadnje samo kljukico naredijo v softwaru in je rešen problem.

Tako nekako.

Vse je že vgrajeno, sam aktivno ni...

Ker so te zadeve tako poceni, da se ne splača zafrkavati s posebno linijo...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

gruntfürmich ::

WizzardOfOZ je izjavil:

starfotr je izjavil:

SUV je že po definiciji težji in višji, kot navaden avto.


Kakšna pa je definicija SUVa?

definicija suva je tisti avto, ki bi ga dotični prepovedal...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

V Lady piše, ja.
Lahko pa ti točno poveš, kje se vidi ta konkretno višja kvaliteta.
Ko te bo enkrat Japonec jebal v glavo, ne boš niti pomislil več, da bi še kdaj v življenju to znamko kupil.


Ja, v Lady piše (karkoli že Lady je).

Japonc me še ni zajebaval, sem jih pa začel vozit ravno zato, ker evropska jajca niso delovala, kot bi morala.

Če pa hočeš dokaz kvalitete, so pa med prvih 10 najbolj zanesljivih avtomobilov samo trije evropejci.

gruntfürmich je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

starfotr je izjavil:

SUV je že po definiciji težji in višji, kot navaden avto.


Kakšna pa je definicija SUVa?

definicija suva je tisti avto, ki bi ga dotični prepovedal...


Ker je luzer, pa si ga ne more privoščit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Kona je kar lepo Crossover, čeprav 2024 je kar zrastla in postala še bolj grda :D

Znajo korejci naredit vredu EV, tud evropejci če se potrudijo, sam mal preveč so bili pohlepni z cenami.

WizzardOfOZ ::

deco16 je izjavil:

Kona je kar lepo Crossover, čeprav 2024 je kar zrastla in postala še bolj grda :D

Znajo korejci naredit vredu EV, tud evropejci če se potrudijo, sam mal preveč so bili pohlepni z cenami.


Lahko poveš definicijo Crossoverja?

Ker očitno je za večino ljudi Crossover in SUV eno in isto in vse paše pod SUV.
Crossovers can be anywhere from subcompact to full-sized. But despite this, manufacturers will often refer to a crossover as a "small-sized SUV" or "compact SUV."
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

KobayashiM ::

Utk je izjavil:

Problem je EU CO2 diktatura. Industrija nima rešitev oz. nima cenovno sprejemljivih rešitev za to kar EU CO2 diktatura zahteva.
Kitajci delajo lahko več EV ker delajo tudi umazane baterije. In ja imajo cenejšo državo. IN posledično tudi cenejšo delovno silo. V EU baterij ne dela praktično nihče.
Co2 kuponi bodo kot trenutno kaže sesuli EU. Tale sistem kuhanja žabe bo že čez 3-4 leta zelo ZELO vroč po letu 2030 bo zavrelo, če bo šlo po birokratskem planu naprej.

Kitajci delajo EV, ker so dejansko boljši za zrak. Pustimo filozofiranje kolk je co2 škodljiv, globalno segrevanje, blabla, ampak če vzamemo konkretno milijonsko mesto na Kitajskem, če ga napolneš z bencinarji, kaj šele dizli, bo zrak za umret. Dobesedno. EV jim ta problem kar dobro rešuje.
Ampak EVji se ne bojo ustavili na Kitajskem, ne glede kaj dela ali ne dela Evropa. Kako bo VW, ali pa EU, razložila ljudem, da EVji na Kitajskem delujejo, pri nas pa ne morejo? So Kitajci bolj napredni?
Ni problem v diktaturi, CO2 in ne vem čemu, ampak v tem, da zaostajamo. In če ukinemo evropske EVje, bomo zaostajali samo še bolj.
Ali so prava pot CO2 kuponi ali kaj drugega se pa naj kdo drug odloči. Sigurno pa ni to edini zajeb zadnjih 20 let. Še večji zajeb je bil vztrajanje na dizlu. In še večji zajeb bo "ščitenje" avtoindustrije, ki ji dela nazadnje več škode kot koristi. EU naj poskrbi, da bo VW imel pogoje za naredit konkurenčne EV-je, za drugo se pa naj ne briga. Če jih bo naredil tudi zares, bo vse v redu, če jih ne bo znal ali hotel, bo pa pač propadel.


Kitajcem se jebe za zrak, delajo EV, ker vidijo konkurenčno prednost v EV in jih država Kitajska spredaj in zadaj subvencionira. Samo letos so Kitajci odprli 64 novih termoelektrarn na premog. Niti pomislijo ne na nebuloze kot so CO2 kuponi. Jebe se njim za zrak, zelena agenda jim je všeč ker si not z izdatno dirigirano državno pomočjo pridobivanju konkurenčno prednost. Pri ICE niso imeli šans.

fikus_ ::

Kitajci kar konkretno delajo na izboljšanju zraka, ker so imeli/imajo po nekaterih mestih kar konkretno slab/onesnažen zrak.
Ja Kitajci subvencionirajo marsikaj, to dela tudi EU, Usa,... SLO subvencionira proizvodnjo v Revozu. Kaj pa zdaj????
Pri ICE so kupili Volvo, tako da osnovo imajo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Sem precej prepričan, da ne delajo termoelektrarn na premog sred večjih mest, če že, so na obrobju, z vetrom stran od mesta, itd.
In tudi to je boljše kot kurjenje nafte na ulicah. TEŠ6 je morda kar problem za okolico, ampak predstavljaj si, da tam v 3 km okolici tistega bloka živi 600,000 ljudi, s 400,000 avti. Elektrarna ne bi bila več največji problem.

WizzardOfOZ ::

Kitajci ne vozijo dizlov po mestih. Imajo enake omejitve kot japonci. V mestih samo bencinarji kot osebna vozila, dizel je prepovedan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

O SUV smo že imeli debate, ampak lahko izpustimo neke kratice, vsi avti, ki so preveliki in njim ter vsem ostalim v prometu zastrejo pogled na cesto, ki ne morejo normalno prevoziti ulice, brez da su vsi ne umaknejo, ali če ga parkirajo in štrli pol avta na ulico, so problem. ;(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

njyngs ::

Namesto nekih splošnih cestnin glede na kubikaže/moč, bi bil čas, da preidemo na cestnine glede na težo vozil. Bi hitro obrnili trend SUV/CUV.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

WizzardOfOZ ::

Gregor P je izjavil:

O SUV smo že imeli debate, ampak lahko izpustimo neke kratice, vsi avti, ki so preveliki in njim ter vsem ostalim v prometu zastrejo pogled na cesto, ki ne morejo normalno prevoziti ulice, brez da su vsi ne umaknejo, ali če ga parkirajo in štrli pol avta na ulico, so problem. ;(


Pol vse kombije tudi iz cest umaknemo? Pa kamione?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Gregor P ::

A se kombiji obravnavajo enako not navadni avtomobili? Da o tovornjakih niti ne izgubljam besed :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

3p ::

Gregor P je izjavil:

O SUV smo že imeli debate, ampak lahko izpustimo neke kratice, vsi avti, ki so preveliki in njim ter vsem ostalim v prometu zastrejo pogled na cesto, ki ne morejo normalno prevoziti ulice, brez da su vsi ne umaknejo, ali če ga parkirajo in štrli pol avta na ulico, so problem. ;(


Ti bi kar ukinil molzno kravo avtomobilske industrije?

Ne pozabimo.
1) Avtoindustrija: "Začnimo delati večje avte in jih poimenujmo ... hmmm... aja, športni pomožni avto. Ker so večji in posebni (manjše serije), privijmo ceno, recimo, za 50% v primerjavi s podobnim avtom z drugače zapognjenim plehom in manjšimi kolesi."
2) Folk, ki nima nobene potrebe po SUVjih: "Hmm. Ne vidim več preko avta pred mano, pa ta poleg mene tudi zgleda, kot da bo peljal preko mene. Tak avto imel bi tudi jaz!"
3) Prodaja SUVjev poleti. Avtoindustrija: "Sicer se jih proda že enako kot navadnih vozov, ampak pustimo 30% višjo ceno, ker "pleh pa ja stane"."
4) Prodaja SUVjev še bolj poleti. SUV proda novega SUVja. Avtomobilski izum stoletja.
5) Avtoindustrija: "Zdaj so "klasični" avti postali maloserijski. Nič, dajmo jih podražit za 30%. Ker eksotika pa ja stane!"
6) Še zadnji narod, ki je hotel kupiti klasiko, vidi da golf stane isto kot terenski-golf. In kupi SUVja.

Utk ::

Ja...v eni temi jamranje, kako nihče nima za EV, čeprav je ta dejansko cenejši, v drugi temi vsi kupujejo SUV-e...naj razume kdor more.

gruntfürmich ::

njyngs je izjavil:

Namesto nekih splošnih cestnin glede na kubikaže/moč, bi bil čas, da preidemo na cestnine glede na težo vozil. Bi hitro obrnili trend SUV/CUV.

ne boš verjel, ampak ne. večina teh vaših famoznih SUVjev je konkretno lažja od nemških karavanov, ki jih baje slovenski vozniki nujno potrebujejo...

3p je izjavil:

Ti bi kar ukinil molzno kravo avtomobilske industrije?

Ne pozabimo.
1) Avtoindustrija: "Začnimo delati večje avte in jih poimenujmo ... hmmm... aja, športni pomožni avto. Ker so večji in posebni (manjše serije), privijmo ceno, recimo, za 50% v primerjavi s podobnim avtom z drugače zapognjenim plehom in manjšimi kolesi."
2) Folk, ki nima nobene potrebe po SUVjih: "Hmm. Ne vidim več preko avta pred mano, pa ta poleg mene tudi zgleda, kot da bo peljal preko mene. Tak avto imel bi tudi jaz!"
3) Prodaja SUVjev poleti. Avtoindustrija: "Sicer se jih proda že enako kot navadnih vozov, ampak pustimo 30% višjo ceno, ker "pleh pa ja stane"."
4) Prodaja SUVjev še bolj poleti. SUV proda novega SUVja. Avtomobilski izum stoletja.
5) Avtoindustrija: "Zdaj so "klasični" avti postali maloserijski. Nič, dajmo jih podražit za 30%. Ker eksotika pa ja stane!"
6) Še zadnji narod, ki je hotel kupiti klasiko, vidi da golf stane isto kot terenski-golf. In kupi SUVja.

zanimivo razmišljanje.
ampak za samoreflexijo pa ne ostane več možganskih kapacitet?
recimo v stilu: včasih so preživeli s samo 1 parom čevljev. zakaj jih imam jaz sedaj 20?
včasih so šli za 1 teden na dopust in konec, danes pa rinemo na morje vsake šolske počitnice...
itd...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

gruntfürmich je izjavil:

njyngs je izjavil:

Namesto nekih splošnih cestnin glede na kubikaže/moč, bi bil čas, da preidemo na cestnine glede na težo vozil. Bi hitro obrnili trend SUV/CUV.

ne boš verjel, ampak ne. večina teh vaših famoznih SUVjev je konkretno lažja od nemških karavanov, ki jih baje slovenski vozniki nujno potrebujejo...


Testirajma to teorijo - recimo grema primerjat zadnji Golf karavan in zadnji Tiguan - podobno prostora, podoben namen, če gledaš v povprečju.

Golf karavan ima z 1.5 etsi težo 1365 kg.
Tiguan z 1.5 eTsi ima težo 1616 kg.

In vem, da bo zdaj nekdo bentil da je T-Roc dobra primerjava za Golfa karavana - ne ni, če gledamo osnovni namen nakupa in količino prostora, je Tiguan kar tista taprava primerjava. In je za 250kg težji. Torej v osnovi je Tiguan SUV težji za toliko kot je Golf karavan težek z 4 potniki.

Zdaj pa zaradi večje teže (toliko je težak lastnikov EGO) potem posledično trpi cesta in pa okolje zaradi višje porabe (ki ni vezana samo na težo, ampak tudi na obliko in večji zračni upor).
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

WizzardOfOZ ::

golf pa tiguan nista ravno primerljiva. Prej golf in t-roc. Tam je pa razlika v teži že dosti manjša.

Recimo jaz lahko primerjam subaru XV in imprezo. XV je dobesedno samo konkretno povišana impreza s plastičnimi obrobami. Razlike je pa od 45 do 87kg (in pa -50kg, če primerjamo z WRX STi), odvisno od modela in opreme (najbolj "napolnjen" xv ima dosti več opreme od impreze)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

WizzardOfOZ je izjavil:

golf pa tiguan nista ravno primerljiva. Prej golf in t-roc. Tam je pa razlika v teži že dosti manjša.

Recimo jaz lahko primerjam subaru XV in imprezo. XV je dobesedno samo konkretno povišana impreza s plastičnimi obrobami. Razlike je pa od 45 do 87kg (in pa -50kg, če primerjamo z WRX STi), odvisno od modela in opreme (najbolj "napolnjen" xv ima dosti več opreme od impreze)

Sem posebej napisal Golf KARAVAN pa Tiguan. In tukaj je razlike 250kg.

Golf navadni je pa res primerljiv z T-Roc, pa še vedno je težji T-Roc.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()
««
11 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19912035 (2596) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26331123 (17911) m0LN4r
»

Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
14736788 (31498) nevone

Več podobnih tem