Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Utk ::
https://www.zurnal24.si/avto/porsche-pa...
Porsche razvija 6 taktni ice motor...in lastnik se čudi da gre vse v maloro.
Kot da bi šel leta 1905 razvijat kočijo, ki jo bi konji potiskali in ne vlekli...
Porsche razvija 6 taktni ice motor...in lastnik se čudi da gre vse v maloro.
Kot da bi šel leta 1905 razvijat kočijo, ki jo bi konji potiskali in ne vlekli...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Miki N ::
Mogoče je kdo že objavil, samo junija je bil podatek, da je v Nemčiji prodaja e-wagnov padla praktično za tretjino. Razlog menda zmanjšanje subvencij.
https://www.avtomobilizem.com/novice/el...
Preden pošizite ... to je mogoče čisto neironično DOBRA novica za trg EV, ki bo končno omilila neusmiljeno odiranje kupcev s previsokimi cenami. Rabijo eno brco v jajca da postanejo malo realnejši in prijaznejši do drobnice.
https://www.avtomobilizem.com/novice/el...
Preden pošizite ... to je mogoče čisto neironično DOBRA novica za trg EV, ki bo končno omilila neusmiljeno odiranje kupcev s previsokimi cenami. Rabijo eno brco v jajca da postanejo malo realnejši in prijaznejši do drobnice.
Utk ::
Ja, to je sigurno en fakju industriji. Ampak v naslednjem koraku, če se ne bo kaj zgodilo, bo folk res začel kupovat kitajce.
Miki N ::
Pač folk jim govori že leta zdaj: ne moremo okrog slona previsokih cen. Ta problem ne bo šel stran. Še hujši utegne postani.
Pač veliko folku je čisto fajn reševati planet skupaj z lastniki jaht - samo ne za jahtaške cene. Pa ne mu zdaj kot rešitev ponujati nekih mali distopičnih avtovčkov iz lunaparka, je žaljivo. Folk se še dobro spomni, ko so kupovali uporabne avte za "razumno ceno" kot bi rekel Clarkson in ne srati, da se zdaj ne da.
Pač veliko folku je čisto fajn reševati planet skupaj z lastniki jaht - samo ne za jahtaške cene. Pa ne mu zdaj kot rešitev ponujati nekih mali distopičnih avtovčkov iz lunaparka, je žaljivo. Folk se še dobro spomni, ko so kupovali uporabne avte za "razumno ceno" kot bi rekel Clarkson in ne srati, da se zdaj ne da.
DamijanD ::
A je bil ta padec prodaje EVjev lepo porazdeljen ali je recimo Tesla doživela manjši padec?
IL_DIAVOLO ::
https://www.zurnal24.si/avto/porsche-pa...
Porsche razvija 6 taktni ice motor...in lastnik se čudi da gre vse v maloro.
Kot da bi šel leta 1905 razvijat kočijo, ki jo bi konji potiskali in ne vlekli...
Trg pravi drugace.
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/z...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Miki N ::
A je bil ta padec prodaje EVjev lepo porazdeljen ali je recimo Tesla doživela manjši padec?
Če je razlog recimo temu nezaupanje v nadaljevanje visokih subvencij (ne vem - članek nekaj govori o tem) .. potem je čisto vseeno ali je Tesla ali ne, končno tesle niti niso več nek prestižen rang v tem svetu norih cen.
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
https://www.zurnal24.si/avto/porsche-pa...
Porsche razvija 6 taktni ice motor...in lastnik se čudi da gre vse v maloro.
Kot da bi šel leta 1905 razvijat kočijo, ki jo bi konji potiskali in ne vlekli...
Trg pravi drugace.
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/z...
Trg pravi da icejev več sploh noče, slabih električnih pa tudi ne.
Če bi trg pravil to kar praviš da pravi, bi padec električnih nadomestila rast naftašev. Pa ga ni, tudi naftaši so padli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IL_DIAVOLO ::
Predragih in olupljenih električnih jajc itak noben vec noce, predragih ice-jev zaradi ogromnih investicij v električno proizvodnjo + okoljskih standardov pa tudi ne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Kayzon ::
Leto 2035, ko želi EU dovoliti le še prodajo 100-odsotno električnih vozil se hitro približuje. Ta hip pa električna vozila kupcev tako v Evropi, kot v Sloveniji pretirano ne zanimajo. Še več, prodaja je v primerjavi z enakim obdobjem lani v Sloveniji močno zmanjšala.
Kaksen je koncni cilj, bojo odnehal s tem posiljevanjem EV?
Kaksen je koncni cilj, bojo odnehal s tem posiljevanjem EV?
Miki N ::
Leto 2035, ko želi EU dovoliti le še prodajo 100-odsotno električnih vozil se hitro približuje. Ta hip pa električna vozila kupcev tako v Evropi, kot v Sloveniji pretirano ne zanimajo. Še več, prodaja je v primerjavi z enakim obdobjem lani v Sloveniji močno zmanjšala.
Kaksen je koncni cilj, bojo odnehal s tem posiljevanjem EV?
Kaka prodaja? Leta '35 boš vse rental in boš Hepi Pepi - no saj tak je plan.
gruntfürmich ::
A stanovanja ni problem rentat, avto pa je? Je avto zadnja utrdba idiotskega balkanizma?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
zodiak ::
Ti vidiš MG pa rečeš kitajc... lol, kak MG neki, ga še nisem videl tu... e, dragi moj, tukaj je slovenski zlati standars. tj Passat oz Magotan po kitajsko, samo še simbol prejšnje dobe. Ne samo avtoindustrija, trenutno poteka sistematično uničevanje letalskih prevoznikov iz EU. Na letalu vidim, da avstralci potujejo s China Eastern do Shanghaia in pol naprej na Sydney. Ker letijo Kitajci čez Rusijo so pač ful konkurenčni. In zahodnjaka zanima le denar, briga ga za poreklo firme. Sun Tzu. Osebje na letališčih ni vajeno, da se njihova letališča spreminjajo počasi v hube za Asia Pacific, zato so stalni zapleti z vizami. Samo so Kitajci zelo dobre volje in se da vse rešiti. Pravkar so nam nam nove vize podaljšali iz 2 na 5 let, marsikatera država pa jih ne rabi več, npr nazadnje Norveška. Ne bodo oni gledali, da jim arabci čez Dubaj vozijo turiste. Tudi sami lahko kupijo 100 widebody pa se grejo biznisa.
Da pa ne bi kdo fantaziral, da je njihov cilj vaše blagostanje. Njihov cilj je, da bomo vsi delali za njih in jim je vseeno kako se mate pri tem.. Vedo, da bo trajalo kako generacijo ampak končni cilj, da so oni nova ZDA, pa je jasen.
MG je samo značka, ki se prodaja samo v Evropi, na kitajskem je po to SAIC Motor (IM, Rising Auto, Roewe, Maxus, Wuling).
Lol valda je kitajc, če jih delajo na Kitajskem.
2dark ::
gruntfürmich je izjavil:
A stanovanja ni problem rentat, avto pa je? Je avto zadnja utrdba idiotskega balkanizma?
Sej avto tud večina renta na 6 do 8 let. Temu se reče obročno odplačevanje.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
sbawe64 ::
gruntfürmich je izjavil:
A stanovanja ni problem rentat, avto pa je? Je avto zadnja utrdba idiotskega balkanizma?
Tole mantro najem vs kupiti so Nemci dolgo časa prakticirali najem.
Sedaj jambrajo, da so šli najemnine zelo gor, in če greš kam drugam so druge cene kot za obstoječe (stare) najemne pogodbe.
Medtem je v Slo obrok kredita enak mesečni najemnino.
Lastniška stanovanja (70%) so varovalka, da še nimamo mest polnih brezdomcev.
Ko bodo 1* taveliki ala Vonovia začeli kupovati nepremičnine, potem bo druga pesem.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
delavec44 ::
Pa tudi primerjati to dvoje ni logično. Stanovanje rabiš, avto ni nujen. Pa tudi, če bi bil, dobiš avto za 2k€, ki gre iz A v B. Stanovanje pa lahko le najameš, če nimaš denarja.
sbawe64 ::
Mogoče je kdo že objavil, samo junija je bil podatek, da je v Nemčiji prodaja e-wagnov padla praktično za tretjino. Razlog menda zmanjšanje subvencij.
https://www.avtomobilizem.com/novice/el...
Preden pošizite ... to je mogoče čisto neironično DOBRA novica za trg EV, ki bo končno omilila neusmiljeno odiranje kupcev s previsokimi cenami. Rabijo eno brco v jajca da postanejo malo realnejši in prijaznejši do drobnice.
Zeleni minister že dela za reševanje domačih avto proizvajalcev
https://www.spiegel.de/wirtschaft/spd-f...
Številke prodaje:
The Wolfsburg-based group's profits fell by 14 percent in the first half of the year, BMW by almost 15 percent, and Mercedes-Benz by almost 16 percent. The crisis is also dragging down automotive suppliers.
https://www.spiegel.de/wirtschaft/spd-f...
predzadnji odstavek
Pa tudi primerjati to dvoje ni logično. Stanovanje rabiš, avto ni nujen. Pa tudi, če bi bil, dobiš avto za 2kEUR, ki gre iz A v B. Stanovanje pa lahko le najameš, če nimaš denarja.
Zanašati se na javni promet izven LJ je žalitev (ter nimaš do službe 5 minut peš), v tem primeru avto potrebuješ.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
hojnikb ::
https://www.zurnal24.si/avto/porsche-pa...
Porsche razvija 6 taktni ice motor...in lastnik se čudi da gre vse v maloro.
Kot da bi šel leta 1905 razvijat kočijo, ki jo bi konji potiskali in ne vlekli...
hahahaha, 6 taktni motor O maj gad, to je se slabs, k tist njihov e-fuel bullshit. Porsche je očitno se en nemc, k bo za odstrel. No mogoče jim rata prodat to znamk in knowhow (k ni ICE) komu k s tem zna.
#brezpodpisa
2dark ::
Zanašati se na javni promet izven LJ je žalitev (ter nimaš do službe 5 minut peš), v tem primeru avto potrebuješ.
Do 5 km ne rabiš avtomobila. Lahko kolesariš.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
sbawe64 ::
Dobre rešitve NE potrebujejo subvencij (za evje !)
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/z...
Upad prodaje so avgusta v medletni primerjavi zabeležili vsi štirje najpomembnejši evropski trgi za proizvajalce avtomobilov. V Nemčiji je bil 27,8-odstoten, v Franciji 24,3-odstoten, v Italiji 13,4-odstoten, v Španiji pa 6,5-odstoten. Slovenija je medtem dosegla 13,5-odstotno rast.
Povsem električnih avtomobilov je bilo avgusta v EU registriranih 92.627, kar je 43,9 odstotka manj kot avgusta lani. V Nemčiji je število upadlo za 68,8 odstotka, v Franciji pa za 33,1 odstotka.
Proizvajalci:
dokler bodo cene vesoljske, boste gledali pleh na parkirišču pri domači tovarni.
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/z...
Upad prodaje so avgusta v medletni primerjavi zabeležili vsi štirje najpomembnejši evropski trgi za proizvajalce avtomobilov. V Nemčiji je bil 27,8-odstoten, v Franciji 24,3-odstoten, v Italiji 13,4-odstoten, v Španiji pa 6,5-odstoten. Slovenija je medtem dosegla 13,5-odstotno rast.
Povsem električnih avtomobilov je bilo avgusta v EU registriranih 92.627, kar je 43,9 odstotka manj kot avgusta lani. V Nemčiji je število upadlo za 68,8 odstotka, v Franciji pa za 33,1 odstotka.
Proizvajalci:
dokler bodo cene vesoljske, boste gledali pleh na parkirišču pri domači tovarni.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
Velki ::
No pa smo spet tam, to se hajpa v nebo, bo kmalu že na nivoju korone, kmalu bo konec sveta. In se bo spet začelo printat da slučajno ne pade pospešek dobičkov.
aviator ::
Zanimivo je to da se pri EV poudarja ekologija, a kiniezi so sli na strom, ker imajo ogromno odlicnega premoga, nimajo pa veliko nafte in je EV stvar poceni, a čist nic eko samozadostnosti. Če te nekdo ne mara, ti slučajno embargo, ali potaplja tankerje..kolm pa je tam kjer je.
Solarna in veter ta dopolnitev je ok, ne more pa biti glavni vir, kar nazalost vedo Nemci, ki na polno uvazajo elektriko iz Poljske.Bodi no resen, industrija ne more delat, če grid niha.
Celotna stvar je v EU bila napačno predstavljena in forsirana. Sej kk bi lahko bili ob nafto?Kitajc že ve kaj se gre.
Zanimivo je...da ima večino dobrega premoga v Evropi Ukrajina. Ter Poljaki.
Prehod ubistvu ne bo zelen...ampak se bolj črn.
Solarna in veter ta dopolnitev je ok, ne more pa biti glavni vir, kar nazalost vedo Nemci, ki na polno uvazajo elektriko iz Poljske.Bodi no resen, industrija ne more delat, če grid niha.
Celotna stvar je v EU bila napačno predstavljena in forsirana. Sej kk bi lahko bili ob nafto?Kitajc že ve kaj se gre.
Zanimivo je...da ima večino dobrega premoga v Evropi Ukrajina. Ter Poljaki.
Prehod ubistvu ne bo zelen...ampak se bolj črn.
Sparkxl ::
Dobre rešitve NE potrebujejo subvencij (za evje !)
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/z...
Upad prodaje so avgusta v medletni primerjavi zabeležili vsi štirje najpomembnejši evropski trgi za proizvajalce avtomobilov. V Nemčiji je bil 27,8-odstoten, v Franciji 24,3-odstoten, v Italiji 13,4-odstoten, v Španiji pa 6,5-odstoten. Slovenija je medtem dosegla 13,5-odstotno rast.
Povsem električnih avtomobilov je bilo avgusta v EU registriranih 92.627, kar je 43,9 odstotka manj kot avgusta lani. V Nemčiji je število upadlo za 68,8 odstotka, v Franciji pa za 33,1 odstotka.
Proizvajalci:
dokler bodo cene vesoljske, boste gledali pleh na parkirišču pri domači tovarni.
Čakaj malo...nekaj tu ne štima! Kako tako veliki upadi? Ko so marca letos bili upadi mnogo manj apokaliptični kot zdaj, so mi glavni EV apostoli tukaj zagotavljali, da je to povsem normalno za začetek leta in konec leta bo pod črto rast.
V teh trenutnih številkah se še skriva ena malenkost, ki je noben ne opazi. Te mizerne številke držijo pri življenju še samo prisilni nakupi na podjetja preko davkov in bonitete. V recimo avstriji je teh okrog 70%. Če se zraven subvencij še ta prisila ukine, se lahko fabrike dol zaprejo, ker privat kupcev pratično ni.
Kaj jaz pravim že cel čas? EVji so umeten produkt subvencij in 0% OM. Brez tega je RIP. Zapomnite si, peak EV je že davno za nami.
Kar se cen tiče...če kdo misli da bo to kdaj ceneje, se globoko moti. Ne bo.
Pri ICE gre takole: večji je avto, večja je marža. Več se zasluži z velikimi avti kot z malimi.
Pri EV pa gre tako: večji je avto, manjša je marža, ker so baterije pesjansko drage in nimamo dobavne verige v naših rokah. Plačujemo premium ceno kitajcem, ki ownajo vse od šaufle do končnega produkta.
Torej edina šansa ki jo imamo so mali avti, ki so dejansko edini smiselni evji.
A ni bolje da natfni denar ostane doma, kot pa fila Arabce in oligarhe?
Kaj rajši filaš? Arabce, ali pernato štrom hunto, ki denar preliva na ciper? Jaz nič od tega in edino kar me zanima je, kaj je ceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Utk ::
Fake news. Tu si poglejte deleže električnih po mesecih. Vidile boste da tudi letos in tudi v avgustu stalno rahlo raste ali je pa okoli nule. Odvisno kakšne subvencije kje ustavijo ali začnejo. Izjema je lanski avgust ko se je najbrž nekaj izjemnega zgodilo, morda kakšne zaostale dobave tesel ali kaj takega.
https://www.euronews.com/business/2024/...
Novinarji pa kot novinarji, fakenewsajo na veliko. Novica meseca je padec prodaje vseh avtov, ne pa električnih. Če bi bil problem v električnih, bi njihov padec nadoknadili vsemogočni dizli. Pa ga niso. Tudi dizli so padli.
Vi pa nasedate na te klikbaite kot muhe na drek.
https://www.euronews.com/business/2024/...
Novinarji pa kot novinarji, fakenewsajo na veliko. Novica meseca je padec prodaje vseh avtov, ne pa električnih. Če bi bil problem v električnih, bi njihov padec nadoknadili vsemogočni dizli. Pa ga niso. Tudi dizli so padli.
Vi pa nasedate na te klikbaite kot muhe na drek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
DamijanD ::
Jp. Oziroma drugače, če se EVji ne bi prodajali, golfi in passati bi šli pa kot vroče žemljice pol VW ne bi jamral.
mailer ::
Osnoven Golf stane 25k€. Jamranje bo kar stalnica. Ljudski avto ni več tako ljudski, kot ga imenujejo.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
redtech ::
Za Utk je EV vse kar ima kondenzator, izkrivljena statistika. Pravih EV se proda manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: redtech ()
KobayashiM ::
A ni bolje da natfni denar ostane doma, kot pa fila Arabce in oligarhe?
Valda bolje da futramo Goloba in njegove elektro tajkune
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ganon ()
Utk ::
Za Utk je EV vse kar ima kondenzator, izkrivljena statistika. Pravih EV se proda manj.
Lažeš kot ponavadi in kot ostali, ki vam ni všeč realnost. Ki je taka, da ima vw problem, ker je nekonkurenčen pri električnih, dizlov pa izven Evrope, pa niti v Evropi, več nihče noče. Vaša realnost vam pa pravi, da ima problem, ker preveč vlaga v EV. Vlaga veliko, samo efekta pravega ni. In zato ima problem. Ne zarad tistih milijard.
Zame je pa električni avto tist, ki nima motorja na nafto, nikoli nisem reku nič drugega.
Vse to je bilo napovedano že 10 let nazaj. Dveh linij modelov ne bojo mogli vzdrževat, morali se bojo odločit za eno ali drugo, ker drugače bo ena IN druga predraga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
a_borlak ::
KobayashiM je izjavil:
A ni bolje da natfni denar ostane doma, kot pa fila Arabce in oligarhe?
Valda bolje da futramo Goloba in njegove elektro tajkune
Sem takoj za, da podpiramo slovensko naftno industrijo, samo ne vem, kje ima slednje vrtine ...
Kaj jaz pravim že cel čas? EVji so umeten produkt subvencij in 0% OM. Brez tega je RIP. Zapomnite si, peak EV je že davno za nami.
Kar se cen tiče...če kdo misli da bo to kdaj ceneje, se globoko moti. Ne bo.
Pri ICE gre takole: večji je avto, večja je marža. Več se zasluži z velikimi avti kot z malimi.
Pri EV pa gre tako: večji je avto, manjša je marža, ker so baterije pesjansko drage in nimamo dobavne verige v naših rokah. Plačujemo premium ceno kitajcem, ki ownajo vse od šaufle do končnega produkta.
Torej edina šansa ki jo imamo so mali avti, ki so dejansko edini smiselni evji.
A ni bolje da natfni denar ostane doma, kot pa fila Arabce in oligarhe?
Kaj rajši filaš? Arabce, ali pernato štrom hunto, ki denar preliva na ciper? Jaz nič od tega in edino kar me zanima je, kaj je ceneje.
Ni res, dražji je EV, večja je marža. Baterija danes stane okoli 100€/kWh, zdaj pa računaj, če daš v avto 100kWh baterijo, je to 10k€ in take baterije imajo praviloma avti s ceno krepko nad 80k€. Skratka, tu se tvoja računica ne izzide. Problem so mali avti, ki jih želiš prodajati za 15k€ in notri stlačiti 40kWh baterijo, tam je baterija lep del cene. In ko smo ravno pri energentu, elektriko zna danes delati vsak, nafte pa zaenkrat še ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
karafeka ::
Ja pa ne moreš imet samo 15 milijard dobička na leto. To je čist premalo. Zato se pa bunijo in grozijo zapiranjem.
mikhaair ::
Glede na to, da je mY najbolj prodajan avto globalno, ter da Tesla copy/pejsta fabrike po svetu, proizvodnja baterij narašča, ter se le te cenijo, ni težko napovedati kaj sledi na trgu novih avtomobilov.
Malidelničar ::
Audijeva tovarna v Bruslju morda v roke Kitajskemu Niu
Belgijski časnik De Tijd je poročal, da je kitajski proizvajalec prestižnih avtomobilov Nio eden od resnejših kandidatov za nakup Audijeve tovarne v Bruslju in ta hip pripravlja ponudbo za nakup.
Audi zaradi majhnega povpraševanja po modelu Q8 e-tron, ki ga izdeluje v Bruslju, razmišlja o zaprtju tovarne.
Nio ni komentiral zapisa belgijskega časnika, prav tako ne Audi.
Nio bi se s proizvodnjo avtomobilov v Evropi izognil dodatnim 21 odstotnim carinam, ki jih ta hip plačuje za električne avtomobile izdelane na Kitajskem. Nio je v prvih osmih mesecih letos v Evropi prodal 1.777 avtomobilov. Najbolje prodajan je bil model ET7.
https://live.finance.si/audijeva-tovarn...
Kako kaj komentirate ta razvoj dogodkov? Je to znamenje 'things to come'?
Belgijski časnik De Tijd je poročal, da je kitajski proizvajalec prestižnih avtomobilov Nio eden od resnejših kandidatov za nakup Audijeve tovarne v Bruslju in ta hip pripravlja ponudbo za nakup.
Audi zaradi majhnega povpraševanja po modelu Q8 e-tron, ki ga izdeluje v Bruslju, razmišlja o zaprtju tovarne.
Nio ni komentiral zapisa belgijskega časnika, prav tako ne Audi.
Nio bi se s proizvodnjo avtomobilov v Evropi izognil dodatnim 21 odstotnim carinam, ki jih ta hip plačuje za električne avtomobile izdelane na Kitajskem. Nio je v prvih osmih mesecih letos v Evropi prodal 1.777 avtomobilov. Najbolje prodajan je bil model ET7.
https://live.finance.si/audijeva-tovarn...
Kako kaj komentirate ta razvoj dogodkov? Je to znamenje 'things to come'?
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
fikus_ ::
Ne bo prva tovarna v EU, ki so jo kupili Kitajci. Tako je, če poslušaš woke politiko, ki ti nekaj obljublja, sprejema zakone, ki ti omogočajo preživetje, narod pa ugotovi, da je vse to nateg in odgovori po svoje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
J.McLane ::
Kaj so pa pričakovali? Dali so davke na uvoz iz kitajske, a so mislili da bodo Kitajci potem potegnili kratko? Itak da bodo začeli postavljat tovarne po EU in se tako izognili davkom. Saj po eni strani je to win za EU, ker vsaj nekaj dobaviteljev bo delalo za te tovarne, pa nove zaposlitve...
V zgodovini je bilo tega že veliko, samo prostor za EU proizvajalce se z vsakim prihodom novega igralca dodatno skrči.
Japonci so v 90ih preplavili vse globalne trge, isto so postavili/prevzeli lokalne fabrike.
Korejci malo kasneje so storli isto
Kitajci bodo storili isto
Jaz največji problem Evropejcev vidim v tem, ker brand loyalty na Kitajskem pada in je to glavni problem, da vso to vlaganje VW na kitajsko in nekoč superioren brand močno izgublja na veljavi, ker so kitajci na njihovem trgu postali toliko boljši.
V zgodovini je bilo tega že veliko, samo prostor za EU proizvajalce se z vsakim prihodom novega igralca dodatno skrči.
Japonci so v 90ih preplavili vse globalne trge, isto so postavili/prevzeli lokalne fabrike.
Korejci malo kasneje so storli isto
Kitajci bodo storili isto
Jaz največji problem Evropejcev vidim v tem, ker brand loyalty na Kitajskem pada in je to glavni problem, da vso to vlaganje VW na kitajsko in nekoč superioren brand močno izgublja na veljavi, ker so kitajci na njihovem trgu postali toliko boljši.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
al1976 ::
Med tem ko EU ukinja razvoj ICE pa gre ta na Kitajskem lepo dalje:
Weichai Power reaches another efficiency milestone: 53.09% Thermal Efficiency for a Diesel Engine
https://www.powertraininternationalweb....
Weichai Power reaches another efficiency milestone: 53.09% Thermal Efficiency for a Diesel Engine
https://www.powertraininternationalweb....
fikus_ ::
Ladijski dizli imajo že desetletja čez 40% mehanski izkoristek. V tvoji novici je "Thermal Efficiency", ki je večji od mehanskega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Telbanc ::
https://live.finance.si/na-evropskem-pr...
"Na evropskem prodajnem prestolu letos dacia sandero, tesla model Y šele na osmem mestu 2
Zadnji podatki o prodaji avtomobilov v Evropi so pokazali na precejšen upad, obenem pa so opozorili na spremembe med najbolje prodajanimi modeli. Lani je bil najbolj priljubljen avto v Evropi tesla"
Evo, kam smo prišli. Dacia, kraljica avto trga, "avto za 13000 evrov".
"Na evropskem prodajnem prestolu letos dacia sandero, tesla model Y šele na osmem mestu 2
Zadnji podatki o prodaji avtomobilov v Evropi so pokazali na precejšen upad, obenem pa so opozorili na spremembe med najbolje prodajanimi modeli. Lani je bil najbolj priljubljen avto v Evropi tesla"
Evo, kam smo prišli. Dacia, kraljica avto trga, "avto za 13000 evrov".
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Miki N ::
Kako ponižanje. Še Nodi se bo v svoji Dači vozil ko Tito mimo Teslačev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
Telbanc ::
Kupna moč se je sesula. V evropi. Zato ljudje ne kupujejo več z čustvi ampak vedno bolj racionalno.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
fikus_ ::
Vidiš cel kup nemških tablic na Dacii...
Lahko to potrdim. Me je letos na dopustu to presenetilo, koliko je DE tablic na Daciah.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
jan_g ::
Malidelničar je izjavil:
Audijeva tovarna v Bruslju morda v roke Kitajskemu Niu
Belgijski časnik De Tijd je poročal, da je kitajski proizvajalec prestižnih avtomobilov Nio eden od resnejših kandidatov za nakup Audijeve tovarne v Bruslju in ta hip pripravlja ponudbo za nakup.
Audi zaradi majhnega povpraševanja po modelu Q8 e-tron, ki ga izdeluje v Bruslju, razmišlja o zaprtju tovarne.
Nio ni komentiral zapisa belgijskega časnika, prav tako ne Audi.
Nio bi se s proizvodnjo avtomobilov v Evropi izognil dodatnim 21 odstotnim carinam, ki jih ta hip plačuje za električne avtomobile izdelane na Kitajskem. Nio je v prvih osmih mesecih letos v Evropi prodal 1.777 avtomobilov. Najbolje prodajan je bil model ET7.
https://live.finance.si/audijeva-tovarn...
Kako kaj komentirate ta razvoj dogodkov? Je to znamenje 'things to come'?
Menda je CEO zanikal, da bojo kupili Audijevo tovarno. Izjava v smislu: če je predraga za Audi, je predraga tudi za Nio. Drugače pa sem ravno včeraj bral novico, da se EU in Kitajska še pogajata glede carin na avte. Tako da je možno, da bo prišlo do kakšnega dogovora, ki ne bo tako restriktiven kot se je govorilo.
fikus_ ::
Belgija je draga, če bi bila tovarna v Madžarski (ena EV fabrika s Kitajskim vložkom se že gradi), Slovaški, Češki, Poljski,... tam je ceneje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
WizzardOfOZ ::
Lahko bi mi že Francoze ven vrgli, pa Revoz dali kitajcem, pod pogojem, da jim ne dajemo subvencij in da zaposlijo za pošteno plačo naše ljudi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3p ::
V medijih pišejo o težavah VW, ki da bo za sabo potegnil tudi Slovensko gospodarstvo, ampak resnica je, da imajo težave VSI. Poglejte vrednost delnic. Padec v tekočem letu: VW 21%, BMW 32%, Mercedes 12%, edino Renaultu je vrednost celo narasla za 3%. Številke usklajene z inflacijo so seveda še slabše in je tudi Renault v rdečih.
A smo na robu depresije?
Ne, smo preko roba tega, da Evropa izgubi vodilno vlogo pri izdelavi avtomobilov.
Par očitnih zadev.
1) Prodaja avtomobilov je po Covid obdobju padla. Najprej zaradi dobaviteljske krize. Še zdaj ni na predcovidnem nivoju. Proizvajalci so reč oligopolno kompenzirali s privijanjem cen. Prodaja slaša, dobički boljši, vse dobro. Dokler lahko upaš, da bo tudi prodaja spet oživela. :/
2) Evropska avtomobilska industrija je namesto vlaganja v razvoj razvijala "čiste dizle". Že pred leti je bilo na cesti evidentno, da so v krizi. To, da na avto zadaj napopaš štiri auspuhe, spredaj oversized otmenni logotip in "izumiš" novo trendiš barvo, ni razvoj.
3) In seveda ekspeditivni kitajci, vključno z (kao) nedovoljenimi državnimi subvencijami. Evropejci se kao ne gremo elektrike (ker imamo zanič omrežje, ne znamo proizvesti konkurenčnih komponent po konkurenčni ceni, in ker smo po miselnosti ostali v 20-tem stoletju). Ampak kitajci so vmes poleteli tudi pri drugih lastnostih avtov. Spomnim se prvih kitjacev, ki so poskusno pomolili nos v evropo. Če se ne motim, je avto dobil 2 EURO-NCAP zvezdici. Pa poglejmo izide zadnjih dveh let: https://www.euroncap.com/en/ratings-rew...
"Poceni brezvezni kitajci - vsi 5 zvezdic." Evropejci? Poglejmo Renaulta, ki je bil včasih vodilni v varnosti...
In ja, seveda, če bo prišlo do krčenja, bojo najbrž Nemci in Francozi najprej poskrbeli za službe doma, sicer bojo imeli politiki štalo. Podizvajalci, kot mi? Ja, več sreče prihodnjič.
Telbanc ::
A ni blo par mesecev nazaj, da kolk "robusten" trg dela da imamo?
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11584 (2145) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 29564 (16352) | m0LN4r |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 34911 (30133) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36317 (31027) | nevone |