Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
DamijanD ::
...ker nimajo dopustov daljših od tedna dni, zato ne potujejo... ker v nedeljo delamo tu enako kot v sloveniji v sredo.... itd
A pa res to hočemo? Ni avta (oz. nobene fizične dobrine) na tem svetu, ki bi mi upravičil tole...
Drugače pa zanimivo. Bjorn pa stalno jamra nad kitajskim SW v avtih...
starfotr ::
In isto mislijo, da bodo cene nižje zaradi tujih prevzemov.
Naj bo to trgovina ali pa storitve.
In uničili bomo domače, da bomo drago kupovali od tujcev. Pa naj bo sladkor ali pa elektrika.
Naj bo to trgovina ali pa storitve.
In uničili bomo domače, da bomo drago kupovali od tujcev. Pa naj bo sladkor ali pa elektrika.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Saj tudi pri nas "partija" stalno subvencionira (avtomobilske) firme.
https://www.delo.si/gospodarstvo/novice...
Če malo poračunamo. 6 milijonov za 75 zaposlenih (75 novih delovnih mest bo zaradi tega več).
75 x 1.253,90 (minimalna bruto plača) x 12 mesecev = 1.128.510|
pa če prištejemo še 75x regres:
75 x 2144,72 (najvišji neobdavčen bruto) = 160.854€
in 75x božičnico (pa če vzamemo največ kar lahko dobijo):
75 x 2.366,79 (ne sme biti višja od zadnje povprečne bruto plače) = 177.509
Torej skupaj 1.466.873€, ostane jim še 4.5 milijona evrov.
Ali če drugače pogledamo, za 4 leta plače jim bomo dali ali pa za eno leto za 300 delavcev (pa potem itak vsako leto take donacije dajemo Revozu), tako da skoraj za eno četrtino delavcev plačo daje vsako leto država.
Ja in? Ali pa za 6mil zaposliti 40 krav na ministrstvu za kulturo iz fdv ali agrft?
Ker lahko eni, naj pa še drugi? Otroško razmišljanje se vam pozna. Namesto da bi oba taka slaba primera izločili, se gremo "če lahko eni, naj pa še drugi" igrice. Zato pa smo tam kjer smo.
Oboje je slabo in morali bi vsi skupaj delati proti temu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
...ker nimajo dopustov daljših od tedna dni, zato ne potujejo... ker v nedeljo delamo tu enako kot v sloveniji v sredo.... itd
A pa res to hočemo? Ni avta (oz. nobene fizične dobrine) na tem svetu, ki bi mi upravičil tole...
Drugače pa zanimivo. Bjorn pa stalno jamra nad kitajskim SW v avtih...
a si niso kitajcki vcasih celo delili postelje? 3 kitajcki na posteljo, vsak je delal svojo izmeno v fabriki. Kar naj imajo vso raketno znanost in tehnologijo in super duper avte. Hvala lepa za tak lifestyle Meni je se 30 dni dopusta na let bilo premalo. Frej vikendi so tudi premalo.
WizzardOfOZ ::
Tudi oni so šli naprej in sedaj hoče vsak svoje stanovanje, svoj avto, .... Zato pa se tako vse razvija, ker uspejo zaenkrat še prodati. Ko se bo trg nasičil, bodo tudi oni imeli enake probleme kot tukaj. Se bo, samo malo kasneje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zodiak ::
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Tu je pa krivda uvoznikov. Iščejo največje marže in to najdeš le pri res slabi robi ki jo drago prodaš, npr Hofer model poslovanja. Majo kitajci kvaliteto tudi tako, da se vse ostalo poskrije, samo ne nudi zaslužka trgovcem.
Vir?
Malidelničar ::
To kar ste rekli - namreč, da EV znamke nimajo vzpostavljenih servisov za primere okvar - se je ta težava že kje pokazala?
Ali pa imajo EV-ji res toliko manj sestavnih delov? Za elektromotor to itak drži - ampak serviserja vseeno rabiš.
Je pa res, da ok baje, da določene simpl stvari pri Tesli, lahko sam popraviš - morda gredo v to smer, da bo kar nekaj popravil avta (izven elektromotorja in softvera ali pa ob hudih totalkah) lahko izvedel uporabnik sam (npr. menjava mehanizma šipe, luči, kakšna konzola, notranja plastika itd.)?
Ali pa imajo EV-ji res toliko manj sestavnih delov? Za elektromotor to itak drži - ampak serviserja vseeno rabiš.
Je pa res, da ok baje, da določene simpl stvari pri Tesli, lahko sam popraviš - morda gredo v to smer, da bo kar nekaj popravil avta (izven elektromotorja in softvera ali pa ob hudih totalkah) lahko izvedel uporabnik sam (npr. menjava mehanizma šipe, luči, kakšna konzola, notranja plastika itd.)?
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
zodiak ::
https://carnewschina.com/2024/03/05/fox...
V tem se sedel zadnjič, to je pa že druga zgodba. Kitajci posegajo v lokalen trg avtov za višji razred, saj en tak velik suv stane 50 ali 60k in to boli VW. Najbrž imate v sloveniji napačno percepcijo voznega parka tu... lj ima najbrž najboljši vozni park v slo pa je to za kitajskega v kakšnem mestu nad 5.000.000 ljudi, kakršnih je nemalo, navaden krš in avtoodpad.
Ko greš zvečer ven, so tu parkirani avti, na tisoče njih, za katere v evropi organizirajo festivale, tu so pa navadno prevozno sredstvo...
Tole je verjetno posledica tega , da je večje mesto. Večje kot je več je možnosti, da se najde več oz. da je kakšen zelo bogat , ki si to lahko privošči. Manjše je mesto manj je tega... Tole je povsod po svetu enako. Nima tu Kitajska nič veze... strelaš nebuloze. Strelaj to kje drugje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zodiak ()
Magic1 ::
Malidelničar je izjavil:
To kar ste rekli - namreč, da EV znamke nimajo vzpostavljenih servisov za primere okvar - se je ta težava že kje pokazala?
Ali pa imajo EV-ji res toliko manj sestavnih delov? Za elektromotor to itak drži - ampak serviserja vseeno rabiš.
Je pa res, da ok baje, da določene simpl stvari pri Tesli, lahko sam popraviš - morda gredo v to smer, da bo kar nekaj popravil avta (izven elektromotorja in softvera ali pa ob hudih totalkah) lahko izvedel uporabnik sam (npr. menjava mehanizma šipe, luči, kakšna konzola, notranja plastika itd.)?
Imaš "serviserje". Vendar na nivoju, imaš težavo s motorjem, menjaj motor, 10kEUR prosim. Baterija, 20kEUR. Aja, pa trajalo bo da del pride.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
WizzardOfOZ ::
Malidelničar je izjavil:
To kar ste rekli - namreč, da EV znamke nimajo vzpostavljenih servisov za primere okvar - se je ta težava že kje pokazala?
Ali pa imajo EV-ji res toliko manj sestavnih delov? Za elektromotor to itak drži - ampak serviserja vseeno rabiš.
Je pa res, da ok baje, da določene simpl stvari pri Tesli, lahko sam popraviš - morda gredo v to smer, da bo kar nekaj popravil avta (izven elektromotorja in softvera ali pa ob hudih totalkah) lahko izvedel uporabnik sam (npr. menjava mehanizma šipe, luči, kakšna konzola, notranja plastika itd.)?
Če pogledam tesle, jim ti motorji kar dost crkujejo.
Ampak zanimivost, 2 sodelavca imata tesli (trojke z enako opremo). En je stalno na servisu, drugi nič problemov, pa oba delata približno enako kilometrov na leto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zodiak ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Tu je pa krivda uvoznikov. Iščejo največje marže in to najdeš le pri res slabi robi ki jo drago prodaš, npr Hofer model poslovanja. Majo kitajci kvaliteto tudi tako, da se vse ostalo poskrije, samo ne nudi zaslužka trgovcem.
Tudi dobre znamke čevljev enako uvažajo. Po 3 različne modele in to je to. Potem pa kupuješ dobre gojzarje, pa ker maš mal širšo nogo ne dobiš pri nas modelov. V tujini pa za vsak model poleg dobiš še WIDE modele, da sedejo na mojo nogo in še za manj denarja kot pri nas.
Pa za hrano je tudi enako. Kako je lahko enak izdelek (brand, ne neka zadeva od trgovine) v italiji tako cenejši? Pri nas redna cena 3.49, v italiji enak izdelek redna cena 2.49EUR, s popustom pa 1.74EUR, kar je polovica cene v slo.
Na prvo žogo bi rekel količina. Več je prodaje večja je možnost nižjih cen. Čista ekonomija. Nima veze z Italijo kot državo sploh. Enako so pri nas Gorenje bela tehnika cenejši v Avstriji kot Sloveniji. Doma imam zmrzovalnik letnik 90 tth iz Avstrije in še vedno dela. Enako gorenje letnik 88.
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Tu je pa krivda uvoznikov. Iščejo največje marže in to najdeš le pri res slabi robi ki jo drago prodaš, npr Hofer model poslovanja. Majo kitajci kvaliteto tudi tako, da se vse ostalo poskrije, samo ne nudi zaslužka trgovcem.
Tudi dobre znamke čevljev enako uvažajo. Po 3 različne modele in to je to. Potem pa kupuješ dobre gojzarje, pa ker maš mal širšo nogo ne dobiš pri nas modelov. V tujini pa za vsak model poleg dobiš še WIDE modele, da sedejo na mojo nogo in še za manj denarja kot pri nas.
Pa za hrano je tudi enako. Kako je lahko enak izdelek (brand, ne neka zadeva od trgovine) v italiji tako cenejši? Pri nas redna cena 3.49, v italiji enak izdelek redna cena 2.49EUR, s popustom pa 1.74EUR, kar je polovica cene v slo.
Benchmarking. Ko uničiš lokalno industrijo oz lokalnega trgovca tudi občasno štej zraven, kupec ostane brez alternative. Slovnceljni pa so bedaki mislili, da bodo prevzemi povečali konkurenco in ponudbo na trgu
Škodoželjnost slovenceljnov ob zapiranju in prodaji lokalnih znamk se slovenceljnu janezu vrne kot bumerang. Zato pa slovencelj janez ponoano v hoferju plača 50x nabavne cene čunga lunga vrtalnika in še ponosen je zraven, ker je kupil hofer, le da je iskra propadla. Slovenceljni, gremo naprej!
Zakaj pa je Iskra vrtalniki propadla? a veš? Mislim, da niso ravno sloveli po kvaliteti. Vsi so hoteli Makita ali Bosch... Perles še dela kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zodiak ()
kriptobog ::
Malidelničar je izjavil:
To kar ste rekli - namreč, da EV znamke nimajo vzpostavljenih servisov za primere okvar - se je ta težava že kje pokazala?
Ali pa imajo EV-ji res toliko manj sestavnih delov? Za elektromotor to itak drži - ampak serviserja vseeno rabiš.
Je pa res, da ok baje, da določene simpl stvari pri Tesli, lahko sam popraviš - morda gredo v to smer, da bo kar nekaj popravil avta (izven elektromotorja in softvera ali pa ob hudih totalkah) lahko izvedel uporabnik sam (npr. menjava mehanizma šipe, luči, kakšna konzola, notranja plastika itd.)?
Imaš "serviserje". Vendar na nivoju, imaš težavo s motorjem, menjaj motor, 10kEUR prosim. Baterija, 20kEUR. Aja, pa trajalo bo da del pride.
Tesla ima servis pa tudi Avto Aktiv mislim, da je pooblascen za njih. Je pa tezava ko je garancije konec. Oni bi menjali motor, takrat peljes drugam. elektromotorje obnavljajo mislim da v Kranju eni, za baterije pa ne vem ce je kdo ze pri nas. Drugace pa furajo potem v Zagreb na EV clinic. Biznis ideja ce se kdo loti, EV servis na nivoju EV clinic pri nas ;)
fikus_ ::
Ste se vsuli na Mateja, ki vam je napisal stvari, ki vam niso všeč. Kitajci znajo marsikaj narediti od poceni škarta, do dragih in kvalitetnih zadev (en kabel ni referenca za CN kvaliteto, ker je pisec iskal poceni varianto). Odvisno koliko si zmožen in pripravljen skeširat, načeloma dražje kot je, bi naj bilo kvalitetnejše, bolj verjetno pa je bolj je kvalitetno, bolj je drago.
EU z DE na čelu je zaspala zaradi vpliva lobijev, ki jim je ohranjanje stanja, kjer so lahko služili in ne razvijali stvari ustrezalo (npr. VW). EU je tudi preveč "socialna" (glede na Usa, CN,...) da bi preživela v svetu.
EU z DE na čelu je zaspala zaradi vpliva lobijev, ki jim je ohranjanje stanja, kjer so lahko služili in ne razvijali stvari ustrezalo (npr. VW). EU je tudi preveč "socialna" (glede na Usa, CN,...) da bi preživela v svetu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Matejjjjj ::
Pa mogoče se ignoranca industrije. Družinam namesto MPV ponujat obrtniško predelano vozilo ali kombi kot prevozno sredstvo je ponižanje. SUV kot rešitev za vse je kolektivni samomor nemcev in ostalih. Res, vsakič kot sem tu je ta občutek hujši. EU industrija je poskusila na suho nategniti domačega kupca, denar pa služiti s prodajo srednjeveške krame, beri passata, azijcem. Ne bo se jim izšlo. Case closed, EU avta nikolo več. Edino kar bi še vzel zahodnega je Tesla X.
Potem pa hitro v najbližji avto salon po kitajca. NOT... Zate ne vem toda jaz imam s kitajskimi zadevami samo slabe izkušnje. Evo ravno pred kakih letom kupil hdmi kabel zadeva več ne deluje. Kupil pri kitajcu... Ko se peljem na cesti pa vidim tele MG - je se prav smejim kakšen folk to kupi. Koliko bo to vredno čez 5 let???
Tu je pa krivda uvoznikov. Iščejo največje marže in to najdeš le pri res slabi robi ki jo drago prodaš, npr Hofer model poslovanja. Majo kitajci kvaliteto tudi tako, da se vse ostalo poskrije, samo ne nudi zaslužka trgovcem.
Vir?
Daj prerasti že te vir zadeve. Kaj od "virov' pa je na netu zaupanja vrednega? Moj vir so moje izkušnje in common sense. Ne bi se vtikal v kitajske avte če ne bi bil praktično stalno v tem trikotniku okoli Šanghaja. Ti rabiš vir, jaz pa se tu in doma in pač lahko primerjam...
fikus_ ::
.
Težava pri novodobnih avtomobilih, tako ICE kot EV, je, če menjaš nekaj bistvenega, moraš to "spariti" z avtomobilskim računalnikom, sicer ne dela. To znajo pooblaščeni servisi in še redko kdo. To pa zna drago stati za nekaj min, dela in opremo, ki jo mora imeti.
Tesla ima servis pa tudi Avto Aktiv mislim, da je pooblascen za njih. Je pa tezava ko je garancije konec. Oni bi menjali motor, takrat peljes drugam. elektromotorje obnavljajo mislim da v Kranju eni, za baterije pa ne vem ce je kdo ze pri nas. Drugace pa furajo potem v Zagreb na EV clinic. Biznis ideja ce se kdo loti, EV servis na nivoju EV clinic pri nas ;)
Težava pri novodobnih avtomobilih, tako ICE kot EV, je, če menjaš nekaj bistvenega, moraš to "spariti" z avtomobilskim računalnikom, sicer ne dela. To znajo pooblaščeni servisi in še redko kdo. To pa zna drago stati za nekaj min, dela in opremo, ki jo mora imeti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Matejjjjj ::
Ti vidiš MG pa rečeš kitajc... lol, kak MG neki, ga še nisem videl tu... e, dragi moj, tukaj je slovenski zlati standars. tj Passat oz Magotan po kitajsko, samo še simbol prejšnje dobe. Ne samo avtoindustrija, trenutno poteka sistematično uničevanje letalskih prevoznikov iz EU. Na letalu vidim, da avstralci potujejo s China Eastern do Shanghaia in pol naprej na Sydney. Ker letijo Kitajci čez Rusijo so pač ful konkurenčni. In zahodnjaka zanima le denar, briga ga za poreklo firme. Sun Tzu. Osebje na letališčih ni vajeno, da se njihova letališča spreminjajo počasi v hube za Asia Pacific, zato so stalni zapleti z vizami. Samo so Kitajci zelo dobre volje in se da vse rešiti. Pravkar so nam nam nove vize podaljšali iz 2 na 5 let, marsikatera država pa jih ne rabi več, npr nazadnje Norveška. Ne bodo oni gledali, da jim arabci čez Dubaj vozijo turiste. Tudi sami lahko kupijo 100 widebody pa se grejo biznisa.
Da pa ne bi kdo fantaziral, da je njihov cilj vaše blagostanje. Njihov cilj je, da bomo vsi delali za njih in jim je vseeno kako se mate pri tem.. Vedo, da bo trajalo kako generacijo ampak končni cilj, da so oni nova ZDA, pa je jasen.
Da pa ne bi kdo fantaziral, da je njihov cilj vaše blagostanje. Njihov cilj je, da bomo vsi delali za njih in jim je vseeno kako se mate pri tem.. Vedo, da bo trajalo kako generacijo ampak končni cilj, da so oni nova ZDA, pa je jasen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
link_up ::
ev ni nic takega, te delajo osnovnosolci pri robotiki. !0x bolj enostaven od ice.
Ko prebijejo naslednji zid(cold fusion) pa naj se javijo. Nimam pojma kdo bo prvi, ampak bo samo en.
Ko prebijejo naslednji zid(cold fusion) pa naj se javijo. Nimam pojma kdo bo prvi, ampak bo samo en.
In and Out
tikitoki ::
Ja še pred električnimi avti so se dogajale nerazumljive stvari. Smo se že takrat spraševali zakaj nimajo avti nekih stvari, ki so zelo praktične in ne stanejo praktično nič. So recimo enkrat končno prišli cdji v avte, ampak ne mp3, to je bilo treba čakat še leta. Ko je že zdavnaj imel vsak kitajski radio usb vhod, je trajalo še leta in leta, da so ga začeli dobivat avti. Potem ko so že zdavnaj imeli avti spodobne ekrane, nemci še zmeraj kasirajo par 100 evrov za rikverc kamero, ki realno stane par evrov. Sem se vozil v čip šit toyoti iz leta 2007, ki je imela kamero. Kater nemc za manj kot 80 jurjev jo je imel...še danes so škrti s temi kamerami.
Potem je bilo razkrito da je v resnici obstajal nemški kartel proizvajalcev, ki se je dogovarjal kdaj bojo dodali kater feature. Ne takoj preveč, ker bi bil to enkraten zaslužek, ampak vsake 2 leti nekaj, da bojo ljudje imeli razlog za menjavo avto.
To je super dokler imaš ti monopol. Ko ga ni,in ko si še zmeraj navajen tako delat, grejo pa stvari hitro po zlu.
Prvo sem pomislil na podlo prakso prezaracunavanja za vsako malenkost. Umetno segregacijo za dobiček.
Ko jebe to golazen. Nej postanejo konkurenčni.
kriptobog ::
Ti vidiš MG pa rečeš kitajc... lol, kak MG neki, ga še nisem videl tu... e, dragi moj, tukaj je slovenski zlati standars. tj Passat oz Magotan po kitajsko, samo še simbol prejšnje dobe. Ne samo avtoindustrija, trenutno poteka sistematično uničevanje letalskih prevoznikov iz EU. Na letalu vidim, da avstralci potujejo s China Eastern do Shanghaia in pol naprej na Sydney. Ker letijo Kitajci čez Rusijo so pač ful konkurenčni. In zahodnjaka zanima le denar, briga ga za poreklo firme. Sun Tzu. Osebje na letališčih ni vajeno, da se njihova letališča spreminjajo počasi v hube za Asia Pacific, zato so stalni zapleti z vizami. Samo so Kitajci zelo dobre volje in se da vse rešiti.
JAMG je srot, dober za eu. Passat je pa itak precenjeno sranje. Koliko je ze trenutni model? Nekaj malega cez 40k vstopni diesel? PA kdo da toliko za passata, lepo vas prosim no.
Za sankcije pa itak ze vemo, da smo sami sebe zajebali. Se spomnim profesorja iz srednje sole, tam nekje v 2005, ko je rekel, pazite Kitajce, oni bodo prevzeli svet.
Dober komentar ima na trenutno tematiko tudi profesor Mrak. Prehajamo v multipolni svet in Evropa se bo morala odlocit ali bo sedela za to globalno mizo ali se bomo se kar podrejali ZDA. Mora pa Evropa kot celota iti v to zgodbo, ker posamezne drzave so v svetovnem merilu cisto premajhne, da bi sploh prisle zraven za to globalno mizo. Tudi Nemcija ali Francija sta cisto premajhni v globalnem merilu. Treba vsi ali nihce. Trenutno nam pa ne kaze dobro. Zanimiva se mi zdijo priporocila Draghija, ampak nekje bo treba dobiti ta denar, ampak ce ga bodo porabili za resevanje VWja in podobnih potem ne bomo naredili nic ane. Resevanje takih je kratkorocna resitev, rabimo pa dolgorocne.
KobayashiM ::
Pocen je, ker imajo letno nekaj milijonov novih inženirjev. Ki imajo znanje in prakso pri 22 kot je pri nas nima noben živeči... ker se izobražujejo na faksih, ki so tudi za zahod nedosegljivi... ker nimajo dopustov daljših od tedna dni, zato ne potujejo... ker v nedeljo delamo tu enako kot v sloveniji v sredo. Ker imajo kitajske letalske firme boljša in modernejša letala od vseh eu prevoznikov, beri floto 100 novih širokotrupnih B787. Ker stane tu pot domov z letalom na navaden dan, 4 urni let, 130 eur.. itd
;) sami superlativi, dejansko pa Kitajsko gospodarstvo stagnira, nepremičninski sektor je že šel v kurac, poraba se zmanjšuje... Does not compute...
Notechis ::
Relativno preprosto, sami smo si to zakuhali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Notechis ()
fikus_ ::
Pred leti, ko je VW ponujal opcijo "avtomobilskega računalnika", ki je omogočal prikazovanje nekaterih podatkov (poraba, povprečna hitrost,....) je bilo za to potrebno doplačati. Če si imel pravega znanca na servisu, ti je z eno "kljukico" to odklenil.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
jan_g ::
No ja, saj ni zgolj VW. Je še cel kup drugih proizvajalcev, ki prodajajo vozila v Evropi, in vsaj v teoriji bi se vedno moral najti vsaj en, ki v segmentu trga z umetno napihnjenimi cenami viša svoj tržni delež z nižjo ceno. Če je res, da so cene umetno napihnjene. Bi pričakoval, da vsaj korejci in japonci ponudijo cenejše avte, če že verjamemo v kartel evropskih proizvajalcev.
Matejjjjj ::
KobayashiM je izjavil:
Pocen je, ker imajo letno nekaj milijonov novih inženirjev. Ki imajo znanje in prakso pri 22 kot je pri nas nima noben živeči... ker se izobražujejo na faksih, ki so tudi za zahod nedosegljivi... ker nimajo dopustov daljših od tedna dni, zato ne potujejo... ker v nedeljo delamo tu enako kot v sloveniji v sredo. Ker imajo kitajske letalske firme boljša in modernejša letala od vseh eu prevoznikov, beri floto 100 novih širokotrupnih B787. Ker stane tu pot domov z letalom na navaden dan, 4 urni let, 130 eur.. itd
;) sami superlativi, dejansko pa Kitajsko gospodarstvo stagnira, nepremičninski sektor je že šel v kurac, poraba se zmanjšuje... Does not compute...
Si prebral na netu,ane? No, oni vsaj inflacije s korono niao pridelali.. blagor nam ane, ki pa smo si jo, nož v hrbet..
KobayashiM ::
KobayashiM je izjavil:
Pocen je, ker imajo letno nekaj milijonov novih inženirjev. Ki imajo znanje in prakso pri 22 kot je pri nas nima noben živeči... ker se izobražujejo na faksih, ki so tudi za zahod nedosegljivi... ker nimajo dopustov daljših od tedna dni, zato ne potujejo... ker v nedeljo delamo tu enako kot v sloveniji v sredo. Ker imajo kitajske letalske firme boljša in modernejša letala od vseh eu prevoznikov, beri floto 100 novih širokotrupnih B787. Ker stane tu pot domov z letalom na navaden dan, 4 urni let, 130 eur.. itd
;) sami superlativi, dejansko pa Kitajsko gospodarstvo stagnira, nepremičninski sektor je že šel v kurac, poraba se zmanjšuje... Does not compute...
Si prebral na netu,ane? No, oni vsaj inflacije s korono niao pridelali.. blagor nam ane, ki pa smo si jo, nož v hrbet..
Ah ja, prebral na netu, ampak to so real data. Če nič drugega se večji naložbeniki iz Kitajskih firm umikajo že par let. Le zakaj? Pa Evergrande se po tvoje tudi ni zgodil?
Matejjjjj ::
Šel v kurac? No, tule zraven gradijo še vedno kot nori en grozd 100 komadov 30 nadstropbih stolpnic. Pač veliko je pa praznih,ja... Medtem pa znanec kupuje na dražbah stroje iz Nemčije, kjer je gradbeništvo pa zares "šlo v kurac".
Magic1 ::
Kitajski se mudi in tega se zaveda, zato probajo narediti čim več na lastnemu razvoju, dokler gre. Oni bodo imeli konkreten problem s svojo staro generacijo, ko ne bo več sposobna delat. Imajo pa to srečo, da jih boli k*** za njih. Oni niso socalni, če ne bo kitajc imel $ lahko zgnije doma. Če pa se bo kdo fliknu na ulico, ga bodo pa hitro odpeljali.
Magic
KobayashiM ::
Seveda gre Nemčija v kurac, ampak Kitajska trenutno tudi ni na dobri poti. Jebejo jih prevelike kapacitete in ornk zmanjšana rodnost.
Matejjjjj ::
Jim privoščiš ane? Živiva pa v narodu, ki ga statiatično dejansko sploh ni več
Na ulici so bolj ali manj samo suhice, petite.. pri nas pa bajse s stegni obsega odraslega kitajca. Kdo je bolj pripravljen na sesutje zdravstva?
Na ulici so bolj ali manj samo suhice, petite.. pri nas pa bajse s stegni obsega odraslega kitajca. Kdo je bolj pripravljen na sesutje zdravstva?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
KobayashiM ::
Pa kaj je narobe s tabo? Kaj jim privoščim? Se samo pogovarjava in sam pač menim da na Kitajskem ni tako čudovito stanje kot ga opisuješ...
fikus_ ::
Se je vsulo piscev, ki CN poznajo iz propagande in predsodkov do nje.
Saj ne da zagovarjam CN, bolj opozarjam na dvojne vatle, propagando in s tem povezane predsodke.
Glejte na svet realno, EU so povozili oz. pomagali povoziti tudi "zavezniki".
Saj ne da zagovarjam CN, bolj opozarjam na dvojne vatle, propagando in s tem povezane predsodke.
Glejte na svet realno, EU so povozili oz. pomagali povoziti tudi "zavezniki".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Matejjjjj ::
No ja, saj ni zgolj VW. Je še cel kup drugih proizvajalcev, ki prodajajo vozila v Evropi, in vsaj v teoriji bi se vedno moral najti vsaj en, ki v segmentu trga z umetno napihnjenimi cenami viša svoj tržni delež z nižjo ceno. Če je res, da so cene umetno napihnjene. Bi pričakoval, da vsaj korejci in japonci ponudijo cenejše avte, če že verjamemo v kartel evropskih proizvajalcev.
Eno so cene. Drugo je pa ponudba. Ni več raznolikosti. SUV ni ne ekonomično, ne praktično ne okolju manj škodljivo vozilo pa je ostal skoraj edina opcija. Nemci vedno naredijo stvari narobe, trpimo pa vsi
Mogoče ne najmanj pomembno, občutek varnosti. Ta pri nas upada, na Kitajskem pa je v porastu, saj je sedanji predsednik naredil pogrom nad tolpami. Tradicionalno pa so oni bolj prestrašeni, kar vidiš po rešetkah
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
fikus_ ::
Glede SUV, dobro so se in še še prodajajo, zato se delajo, ni kakšnega razmišljanja o ekologiji zadaj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Magic1 ::
Narobe svet je zdaj. Po eni strani vse neki okoli ekologije, po drugi strani pa nimaš druge izbire kot 2+ tonski SUV.
Magic
redtech ::
Utk ::
Kar hočem povedat je , da zadeve crkujejo. Kot po tekočem traku. Ja povezal sem prenosnik in projektor. Nisem gledal od kje je narejeno. Prenosnik mislim, da je kitajski za projektor pa ne vem.
Ja, hočeš povedat, da si kupil krš kabel, zato vse kitajsko sux. Kar ni res, ker drugače ti niti projektor ne bi delal. Kupi kitajski projektor za 20 evrov pa bo tudi zanič.
Kitajski avto za 50 jurjev brez skrbi, da ni slabši od nemškega za 50 jurjev.
starfotr ::
Malidelničar ::
Jaz še vedno nimam občutka TBH. A bodo Kitajci res naredili en ogromen tehnološki preboj (in je vse tam znanstvena fantastika) ali pa je globalna EV norija vseeno nek balon in se bo stabiliziralo dolgoročno na višjih stopnjah hibridov in manjšemu deležu full-EV-jev in bodo zaradi težav z zagotavljanjem supporta in servisa vseeno na koncu zmagovalci klasični legacy prozvajalci ....
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Malidelničar ()
kow ::
Kakšna ekologija neki? Avto nikoli ni bil in nikoli ne bo eko. Pač to je samo biznis, da več prodajo.
Ekologije nimamo v izolaciji. Se vedno povprasujemo po transportu in casu. Avto je lahko bolj ali manj ekoloski, ceteris paribus.
Malidelničar je izjavil:
Jaz še vedno nimam občutka TBH. A bodo Kitajci res naredili en ogromen tehnološki preboj (in je vse tam znanstvena fantastika) ali pa je globalna EV norija vseeno nek balon in se bo stabiliziralo dolgoročno na višjih stopnjah hibridov in manjšemu deležu full-EV-jev in bodo zaradi težav z zagotavljanjem supporta in servisa vseeno na koncu zmagovalci klasični legacy prozvajalci ....
Nobenega preboja ni vec potrebno. Elektrika je cenejsi vir energije: ogljikovodiki dolgorocno ne morejo tekmovati. So pa v prednosti pri casu. Ampak, ko se bodo avti chargali wireless, bo prednost samo se na daljsih potovanjih. Kjer se pa ostarela populacija itak ustavi vsakih nekaj 100km, da pretegnejo noge.
Pros vs cons. Elektrika bo zlahka zmagala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
starfotr ::
Iz ogljikovikov načrtujemo nove elektrarne. Konkretno plinske.
Kako torej ogljikovodiki niso prihodnost?
Kako torej ogljikovodiki niso prihodnost?
Magic1 ::
Pozimi ne bomo elektrike uporabljali pa bo. Avto v garažo, doma v bundi pa ne bo potreba po ogljikovodikih. Za osnove potrebe bo NEK, potem se pa čaka na sončne pomladne dni.
Magic
Matejjjjj ::
Kaj je zame bistvo te debate in nauk. Da morate oz moramo nehati gledati evropocentrično na prihodnost. Svetu z 8 milijardami ljudi je popolnoma vseeno s čim se vozimo in bomo vozili evropejci. Celotna evropa je vse bolj samo še statistična napaka v populaciji sveta. Če se azijci odločijo šaltati na elektriko, bodo to izvedli, pa si mislimo mi kar si hočemo. To razumet pa verjamem da ljudem v eu ni enostavno.
In ko pade evropska industrija si mislim, da mi ne bomo mogli privošfiti več ne nemških ne kitajskih avtov. Pa ne samo avtov, niti bolj osnovnih dobrin si ne bomo mogli več privoščiti.
In ko pade evropska industrija si mislim, da mi ne bomo mogli privošfiti več ne nemških ne kitajskih avtov. Pa ne samo avtov, niti bolj osnovnih dobrin si ne bomo mogli več privoščiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
Magic1 ::
Kdo si bo pa lahko privoščil? Kitajci, kjer bo moral vsak delovni poskrbet še za dva starša in mogoče otroka? Tudi Kitajska ne dela vse to za dobrobit ljudstva. Tudi tam bo glavno smetano pobrala manjšina, večini raje pa bodo ostale droptinice. Zdaj so na hitro zrasli, ker so jahali konja rasti. A to se zdaj že počasi ustavlja. Seveda pa je Kitajska ogromna in boš imel regije, kjer se koncentrirajo bogatejši in tam boš imel lokacije velikosti Slovenije, kjer bo vsak avto Monako style.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
J.McLane ::
Ti vidiš MG pa rečeš kitajc... lol, kak MG neki, ga še nisem videl tu... e, dragi moj, tukaj je slovenski zlati standars. tj Passat oz Magotan po kitajsko, samo še simbol prejšnje dobe. Ne samo avtoindustrija, trenutno poteka sistematično uničevanje letalskih prevoznikov iz EU. Na letalu vidim, da avstralci potujejo s China Eastern do Shanghaia in pol naprej na Sydney. Ker letijo Kitajci čez Rusijo so pač ful konkurenčni. In zahodnjaka zanima le denar, briga ga za poreklo firme. Sun Tzu. Osebje na letališčih ni vajeno, da se njihova letališča spreminjajo počasi v hube za Asia Pacific, zato so stalni zapleti z vizami. Samo so Kitajci zelo dobre volje in se da vse rešiti. Pravkar so nam nam nove vize podaljšali iz 2 na 5 let, marsikatera država pa jih ne rabi več, npr nazadnje Norveška. Ne bodo oni gledali, da jim arabci čez Dubaj vozijo turiste. Tudi sami lahko kupijo 100 widebody pa se grejo biznisa.
Da pa ne bi kdo fantaziral, da je njihov cilj vaše blagostanje. Njihov cilj je, da bomo vsi delali za njih in jim je vseeno kako se mate pri tem.. Vedo, da bo trajalo kako generacijo ampak končni cilj, da so oni nova ZDA, pa je jasen.
MG je samo značka, ki se prodaja samo v Evropi, na kitajskem je po to SAIC Motor (IM, Rising Auto, Roewe, Maxus, Wuling).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
fikus_ ::
MG je bila GB znamka avtomobilov, katere so tudi delali v GB. Po propadu firme kar nekaj let kasneje so znamko kupili Kitajci. Ker je znamka v EU poznana (vsaj pri nekaterih) jo Kitajci uporabljajo.
.
Razgledanost ti ni vrlina. Podoben znak so Nacisti izrabili za sebe (tistega, ki ga edinega poznaš), razne variante so pa v uporabi že tisočletja.
.
Saj se nekaj trudijo tudi aftermarketarji. Za vsakega nekaj:
Razgledanost ti ni vrlina. Podoben znak so Nacisti izrabili za sebe (tistega, ki ga edinega poznaš), razne variante so pa v uporabi že tisočletja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Machete ::
Ja, hvala ata fikus za šnel izobraževanje, edino mogoče bi prvi del tvojega odgovora jaz preslikal na tvojo funkcionalno pismenost.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11443 (2004) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 27951 (14739) | m0LN4r |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 34811 (30033) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36257 (30967) | nevone |