Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Wrop ::
Tako bodo poskrbeli za svoje doma, kot so to skrbeli do sedaj. Kupcev jim bo hitro zmanjkalo.
Malidelničar ::
Kitajci prevzemajo povsod po vertikalni dobaviteljski verigi:
Kitajski Luxshare prevzel nemškega proizvajalca avtomobilskih delov Leoni
Berlin, 17. septembra - Nemškega proizvajalca delov za avtomobilsko industrijo Leoni je prevzel kitajski dobavitelj električnih komponent Luxshare. Za večinski delež v nemškem podjetju je odštel 320 milijonov evrov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
https://www.sta.si/3343232/kitajski-lux...
Kitajski Luxshare prevzel nemškega proizvajalca avtomobilskih delov Leoni
Berlin, 17. septembra - Nemškega proizvajalca delov za avtomobilsko industrijo Leoni je prevzel kitajski dobavitelj električnih komponent Luxshare. Za večinski delež v nemškem podjetju je odštel 320 milijonov evrov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
https://www.sta.si/3343232/kitajski-lux...
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
redtech ::
Bomo videli, EU ima še prednost v kvaliteti, čez X let še tega ne bomo več imeli, kaj bomo potem delali, da bomo odplačevali dolgove?
pegasus ::
3p ::
Malidelničar ::
Bomo videli, EU ima še prednost v kvaliteti, čez X let še tega ne bomo več imeli, kaj bomo potem delali, da bomo odplačevali dolgove?
Naštej področja, kjer imamo prednost v kvaliteti.
Rolls-Royce, Jaguar, Ferrari, Maserati, Mercedes-Maybach class, Morgan Motor Company, Lamborghini, Aston Martin, Porsche, Bugatti, Rimac, McLaren Automotive, Land Rover, ...
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
sbawe64 ::
Vsi razen zadnjega so draga eksotika, pri novih Land Rover je 'kvalitetna' samo cena.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
fikus_ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Lahko bi mi že Francoze ven vrgli, pa Revoz dali kitajcem, pod pogojem, da jim ne dajemo subvencij in da zaposlijo za pošteno plačo naše ljudi.
So se menda nekaj dogovarjali za Revoz, pa je, kot kaže, bila Madžarska bolj ugodna, tam gradijo novo tovarno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
WizzardOfOZ ::
Malidelničar je izjavil:
Bomo videli, EU ima še prednost v kvaliteti, čez X let še tega ne bomo več imeli, kaj bomo potem delali, da bomo odplačevali dolgove?
Naštej področja, kjer imamo prednost v kvaliteti.
Rolls-Royce, Jaguar, Ferrari, Maserati, Mercedes-Maybach class, Morgan Motor Company, Lamborghini, Aston Martin, Porsche, Bugatti, Rimac, McLaren Automotive, Land Rover, ...
Jaguar in Land rover sta od indijske firme Tata.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
3p ::
Malidelničar je izjavil:
Bomo videli, EU ima še prednost v kvaliteti, čez X let še tega ne bomo več imeli, kaj bomo potem delali, da bomo odplačevali dolgove?
Naštej področja, kjer imamo prednost v kvaliteti.
Rolls-Royce, Jaguar, Ferrari, Maserati, Mercedes-Maybach class, Morgan Motor Company, Lamborghini, Aston Martin, Porsche, Bugatti, Rimac, McLaren Automotive, Land Rover, ...
Naštevaš blagovne znamke, ne področij.
Med suprvoze si vtaknil dražje VW-je (Porsche, Bugatti, Rimac, Lamborghini). Če se bo VWju zataknilo, bo to odprodal za evre.
Land-Roverj in Jaguarj sta že nekaj časa indijska (Tata motors).
Maserati bo mogoče šel že kmalu: https://www.roadandtrack.com/news/a6172...
Morgan je v lasti investicijske družbe, ki ga bo ob priliki prodala najboljšemu ponudniku.
Itd.
Koliko avtov letno pa ostali izdelajo, skupaj? In koliko ljudi potrebujejo, da tole izdelajo? In kakšna prihodnost se obeta temle bencinarjem, ko bojo lastniki ugotovili, da jih, tam kjer je res pomembno (pred semaforjem) spizdi poceni električar?
njyngs ::
Kam se ti pa mudi na semaforju? A se ti mudi čakat na naslednjo rdečo? A ko maš EV več ne veljajo CPP in omejitve hitrosti? Kaj točno si hotel povedat s primerjavo ICE in EV? Da bo ena mlada mamica v EV postala dirkač od semaforja do semaforja?
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
DamijanD ::
"Poceni brezvezni kitajci - vsi 5 zvezdic." Evropejci? Poglejmo Renaulta, ki je bil včasih vodilni v varnosti...
Problem teh zvezdic je, da tudi če imaš statično najbolj varen avto (varna kletka, zmečkljive cone, ni da ni) - nimaš pa vse te aktivne varnosti (ki lahko dela ali pa ne), potem ne boš dobil 5 zvezdic.
3p ::
"Poceni brezvezni kitajci - vsi 5 zvezdic." Evropejci? Poglejmo Renaulta, ki je bil včasih vodilni v varnosti...
Problem teh zvezdic je, da tudi če imaš statično najbolj varen avto (varna kletka, zmečkljive cone, ni da ni) - nimaš pa vse te aktivne varnosti (ki lahko dela ali pa ne), potem ne boš dobil 5 zvezdic.
Seveda, nismo več leta 2008. Dandanes je "kletka" za osnovo, in vsi ti dodatni sistemi, ki pa morajo delovati, da dobiš dobro oceno, za na vrh.
Dolphin: https://cdn.euroncap.com/media/82666/eu...
Captur: https://www.euroncap.com/en/results/ren...
Cenejši evropski avti pogosto teh sistemov nimajo ali pa so zastareli. Ja, elektronika nam na tej celini ne gre od rok, vsaj ne hitro in poceni.
viper66 ::
v Slo ne bo nikoli EV glavna opcija, enostavno kupne moči ni, 4 povprečne plače...dobiš recimo 6k, kje imate EV za 6k, kot drugi avto pri hiši je dovolj da gre čez tehničnega, pa da vžge, za družinskega se pa nekako stegneš tja do 17 ali 18k€, to je to...
pa recimo da velja prepoved v EU za motorje na notranje izgorevanje, glede na to kako kaže ljudskim vozilom, Nemci tega ne dopustijo, raje zapustijo EU, kot da to podpišejo...ker bo potem v Deučlandiji revolt....
pa recimo da velja prepoved v EU za motorje na notranje izgorevanje, glede na to kako kaže ljudskim vozilom, Nemci tega ne dopustijo, raje zapustijo EU, kot da to podpišejo...ker bo potem v Deučlandiji revolt....
Lonsarg ::
Cez nekaj let bodo novi EV enako dragi kot bencinski. Ker pa folk kupuje do 20 let rabljene bo pa pac trajalo se nadajnih 20 let da tudi tisti ki kupujejo rabljene pridejo do EV.
Zato je zelo vazno da se doseze 2035 prehod novih na EV, zato ker to pomeni prehod rabljenih do 2055.
Skratka zadeve gredo pocasi.
Zato je zelo vazno da se doseze 2035 prehod novih na EV, zato ker to pomeni prehod rabljenih do 2055.
Skratka zadeve gredo pocasi.
zodiak ::
Bomo videli, EU ima še prednost v kvaliteti, čez X let še tega ne bomo več imeli, kaj bomo potem delali, da bomo odplačevali dolgove?
Naštej področja, kjer imamo prednost v kvaliteti.
Kroglični ležaji. Nemški so občutno boljši kot kitajski. Je nek video na spletu bil pred kratkim. Kitajski se je vrtel 4x počasneje.
viper66 ::
je že čas da se tale norija z EV kr lepo ustavi, EV se lahko gredo bogate države, ne neka podhranjena Slovenija, katera ima težave od A do Ž...od kje pa naj bi vzeli take kapacitete štroma, kot jih rabimo? Da imamo samo 1/3 vsega voznega parka v Sloveniji na štrom, bomo imeli parne in nepardne dneve kdaj bo kdo lahko sploh štrom imeu pr bajt...pa ne bodte nori, enostavno Slo elektro omrežje tega ne prenese, gospodinjstva pa tud ne zmorejo sfinancirat 40k kolkor te pride SE, plus hladilnik ter neko minimalnistično štrom sranje na 4 kolesih...
al bo pernati vsem gospodinjstvom enostavno zaračunau še ekstra par 10k dolga, da se bodo po strehah montirale SE, pa da imajo bajte še hladilnike montirane, pa vsaj 1 štrom štirikolesnik pred bajto parkiran....
povprečno gospodinjstvo že tko al tko diha na škrge, vsaka investicija nad 10k je prigarana, vsak € 3x obrnen predn se ga da v obtok...vi pa sanjate o nekih EV-jih...
Vreména bodo Kranjcem se zjasnile....does ring a bell?
al bo pernati vsem gospodinjstvom enostavno zaračunau še ekstra par 10k dolga, da se bodo po strehah montirale SE, pa da imajo bajte še hladilnike montirane, pa vsaj 1 štrom štirikolesnik pred bajto parkiran....
povprečno gospodinjstvo že tko al tko diha na škrge, vsaka investicija nad 10k je prigarana, vsak € 3x obrnen predn se ga da v obtok...vi pa sanjate o nekih EV-jih...
Vreména bodo Kranjcem se zjasnile....does ring a bell?
pegasus ::
Da da ... in potem bodo Kranjci namontirali fotovoltaiko in se osvobodili suženjskih spon naftarjefv. Dokler tega ne storijo, pa bo megla in smog :D
viper66 ::
Da da ... in potem bodo Kranjci namontirali fotovoltaiko in se osvobodili suženjskih spon naftarjefv. Dokler tega ne storijo, pa bo megla in smog :D
megla in smog...hm, katere države mejijo na SLO? Kakšna je situacija z gospodarstvom v teh državah, kakšni so deleži energentov v proizvodnjem sektorju? Kako se ogrevajo privat gospodinjstva? Mal si poglej številke, boš začuden...
Od jodlarjev dobimo samo poplave, ko odprejo zapornice in to je to, špagetarji so narod zase, glupi do amena, vase zagledani, gulaš sereš bo tud svinjala zrak ko bo končana tovarna komunistične partije, da ne govorimo o stanju vodnih virov in ostalega, Hrvaško rešuje obala, tam imajo zračne mase svoje zakonike
ne mi o megli in smogu... Slo ima žal preveč sosed okoli, raje imam izolirano državo ko je UK ali Irska kot da sem obkrožen z vseh strani z drekači.. too many cooks spoil the broth
lahko je cela Slovenija ena sama zelena oaza, doesn't do shit, ker imaš okoli in okoli države, ki se tako ali drugače poserjejo na EU zakonike...poglej si jodlarje, kolikokrat so bila opozorila s strani EU zaradi Schengna, pa koliko zaleže.. Orban dela po svoje, ne jebe on von Zlajnane...mu dam prau...ima vsaj spine...za razliko od mnogih...Hrvaška pa tud seveda vse kar EU ukaže uboga...seveda, pol pa svizec zavije čokolado v folijo...
lahko EU sprejme 100x direktivo da do 2035 ni več prodaje dizlašev...Nemci bodo naredili po svoje, al pa gredo ljudska kola v zgodovino...kinez naredi ceneje, ima resurse...ima cenejše work force itd, partija jih še financira, in dumping je uspeu...
Lonsarg ::
Ti in podobni še vedno ne razumete. Brez pushanja EVjev v EU bi se zgodila situacija ko bi Kitajci (no pa še kdo drug, recimo Tesla) lahko brez konkurence preplavili EU trg s svojimi EVji, zraven bi še postavili svoje EV polnilno infrastrukturo in viola, EU bi bil v nemilosti tujih proizvajalcev avtomobilov in tujih lastnikov EV polnilne infrastrukture.
Direktive se bodo še najbrž malo zamikale in/ali bomo dobili kompromise, ampak v grobem se gre v to smer.
Zelo verjeten kompromis je da bodo PHEV dovolili za vedno ali vsaj še za desetletja.
Direktive se bodo še najbrž malo zamikale in/ali bomo dobili kompromise, ampak v grobem se gre v to smer.
Zelo verjeten kompromis je da bodo PHEV dovolili za vedno ali vsaj še za desetletja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
viper66 ::
Ti in podobni še vedno ne razumete. Brez pushanja EVjev v EU bi se zgodila situacija ko bi Kitajci (no pa še kdo drug, recimo Tesla) lahko brez konkurence preplavili EU trg s svojimi EVji, zraven bi še postavili svoje EV polnilno infrastrukturo in viola, EU bi bil v nemilosti tujih proizvajalcev avtomobilov in tujih lastnikov EV polnilne infrastrukture.
koliko imaš ti kot proizvajalec avtomobilov zaslužka, če avtomobila ne prodaš?
teslo kupi teslo, EV si pa lahko kinezi vtaknejo kamor želijo, dokler mene avto za 5k pripelje od točke A do točke B, pa razen rednih servisov ter novih gum vsake par let nimam ( seveda je tu še tehnični in registracija..) je to za 3/4 populacije Slovenije vrh glave...
če mi pa EV prodajo za par mesečnih plač, pa imam doseg kot pri dizelašu ali bencinarju, potem se šele lahko pričnemo pogovarjat...koliko bodo prodali EV oziroma koliko časa bodo imeli tovarne, salone itd pri živjenju, ali jih bo partija financirala v nedogled?
ti ter podobni tebi pa ne razumete vidika povprečnega uporabnika, ki mu gredo EV jajca na k...., če ne slišim motorja, če mi navigacija pomaga pri vsaki jebeni ulici, da imam polovico armature v led zaslonu, nonstop ti neki gor utripa pa meče opozorila vsakič ko si 3km čez omejitev, ali pa si faliu neko stransko pot, nek obvoz zaradi nekih del na cesti.., pol je vseen če dam avto za vozit bernskemu planšarju al pa čivavi, to avtu tud vzame nekaj duše...nekateri pač tega ne razumete...
kitajc lahko naredi 1 mil avtov dnevno, trg pove svoje, če pa ima denar da mu skladišča stojijo polno robe, pa ladje čakajo nekje na morju me pa tud ne gane...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: viper66 ()
DamijanD ::
viper66 - ti malo mešaš nove avte z EVji - tudi novi ICEji imajo zaslone veš.
Drugače bi pa glede na opis bil zate idealen id3, ker v tem avtu so želo šparali z displayi
Drugače bi pa glede na opis bil zate idealen id3, ker v tem avtu so želo šparali z displayi
bm1973 ::
viper66 - ti malo mešaš nove avte z EVji - tudi novi ICEji imajo zaslone veš.
Zasloni v avtu so navadno sranje, ker motijo koncentracijo. Večina folka rabi samo brzinomer in par lučk za probleme, pol se pa že neha.
Folk ni sposoben obdelovati poplave informacij ter še vozit...
In nek faking zaslon jemati kot napredek avto industrije???? Bi pričakoval, da bodo danes avti že ledbeli, ne pa da so isti kot 100 let nazaj...
viper66 ::
vem da so LED tudi v ICE kantah, recimo temu sentimentalnost ali pa spomini na otroštvo, ko sem kot otrok hodil na morje s starši, imel si mogoče že celo 4 vrata, pa volan, šaltheber pa gas in dolga luč...meni ta infotainment nekak ne potegne..keep your eyes on the road pravim, v tem tempu še prehit pride žal lahko do nesreč...
avto ki pripodi mim prehoda za pešce vsaj da nek zvok od sebe, EV je pretih, dostikrat ga slišiš ko je že mimo tebe
gre pa očitno nekak svet v EV (vsaj momentalno, kaj bo čez 5 let noben ne ve...)
avto ki pripodi mim prehoda za pešce vsaj da nek zvok od sebe, EV je pretih, dostikrat ga slišiš ko je že mimo tebe
gre pa očitno nekak svet v EV (vsaj momentalno, kaj bo čez 5 let noben ne ve...)
J.McLane ::
Nekateri enostavno ne dojemate da smo (bili?) deležni kar močne inflacije, klanfat tule gor, da te ICE za 5k EUR pripelje od točke A do B je naravnost butasto, ker to je lahko samo 15 let star ICE, takrat pa EVjev na trgu skoraj da ni bilo.
Če pričakuješ da bodo reveži, ki se okrog vozijo v starih avtih za 5k EUR držali štango gospodarstvu se močno motiš. Štango avtoindustriji držijo tisti, ki kupijo nov avto za 40kEUR, pa če ti to gre še tako v nos. Vprašanje je samo ali naj bo ta avto za to ceno ICE ali EV ali PHEV ali... Časi ko je bil Golf 18k EUR so bili mino tam nekje 10 let nazaj, če teh 18k EUR popraviš za inflacijo je to danes 26k EUR in točno tu se tudi začnejo EV-ji ala ID.3 in podobno, po subvenciji (kolikor Janeza pač stane).
Čakam.
Tri, dva, ena.... subvencija... bla.. bla...
Če pričakuješ da bodo reveži, ki se okrog vozijo v starih avtih za 5k EUR držali štango gospodarstvu se močno motiš. Štango avtoindustriji držijo tisti, ki kupijo nov avto za 40kEUR, pa če ti to gre še tako v nos. Vprašanje je samo ali naj bo ta avto za to ceno ICE ali EV ali PHEV ali... Časi ko je bil Golf 18k EUR so bili mino tam nekje 10 let nazaj, če teh 18k EUR popraviš za inflacijo je to danes 26k EUR in točno tu se tudi začnejo EV-ji ala ID.3 in podobno, po subvenciji (kolikor Janeza pač stane).
Čakam.
Tri, dva, ena.... subvencija... bla.. bla...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Utk ::
Ja, tistih, ki kupujejo avte za 5 jurjev, ne bo nihče vprašal kaj bi oni radi. Nikogar ne briga. Tudi avti za 18 jurjev nikogar več ne brigajo. Še kitajci se nočejo it boja na tem trgu. Pripeljali so suve, ki se začnejo pri 25 jurjih in gor, bolj celo okoli 35 jurjev, in to je to. Jajca za 15 jurjev bojo pa morda delali fiat, dacia in podobni. Še to vprašanje. Kitajci že ne. Ni tu denarja.
Ni problem, če kupujemo kitajce za 12 jurjev (ki jih itak ni), problem bojo imeli ko bomo začeli kupovat kitajce za 30 jurjev.
Ni problem, če kupujemo kitajce za 12 jurjev (ki jih itak ni), problem bojo imeli ko bomo začeli kupovat kitajce za 30 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
viper66 ::
Nekateri enostavno ne dojemate da smo (bili?) deležni kar močne inflacije, klanfat tule gor, da te ICE za 5k EUR pripelje od točke A do B je naravnost butasto, ker to je lahko samo 15 let star ICE, takrat pa EVjev na trgu skoraj da ni bilo.
Če pričakuješ da bodo reveži, ki se okrog vozijo v starih avtih za 5k EUR držali štango gospodarstvu se močno motiš. Štango avtoindustriji držijo tisti, ki kupijo nov avto za 40kEUR, pa če ti to gre še tako v nos. Vprašanje je samo ali naj bo ta avto za to ceno ICE ali EV ali PHEV ali... Časi ko je bil Golf 18k EUR so bili mino tam nekje 10 let nazaj, če teh 18k EUR popraviš za inflacijo je to danes 26k EUR in točno tu se tudi začnejo EV-ji ala ID.3 in podobno, po subvenciji (kolikor Janeza pač stane).
Čakam.
Tri, dva, ena.... subvencija... bla.. bla...
ja seveda taki držijo gospodarstvo ki kupijo avto za 30k naprej...malo morgen, backspine so gospodinjstva..bogatun več kot potrošit ne more, ker se dolgočasi, gospodinjstva pač morajo, ker life je pač life...
inflacija gore dole, če plače ne sledijo, tud denarja ni..common sense
Ja, tistih, ki kupujejo avte za 5 jurjev, ne bo nihče vprašal kaj bi oni radi. Nikogar ne briga. Tudi avti za 18 jurjev nikogar več ne brigajo. Še kitajci se nočejo it boja na tem trgu. Pripeljali so suve, ki se začnejo pri 25 jurjih in gor, bolj celo okoli 35 jurjev, in to je to. Jajca za 15 jurjev bojo pa morda delali fiat, dacia in podobni. Še to vprašanje. Kitajci že ne. Ni tu denarja.
Ni problem, če kupujemo kitajce za 12 jurjev (ki jih itak ni), problem bojo imeli ko bomo začeli kupovat kitajce za 30 jurjev.
ni denarja pri izdelavi avta ki stane cca 15 do 20k€ da ga spraviš na cesto, ni problema, pač kupuješ stara jajčka dokler gre...
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: viper66 ()
Utk ::
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
Vi ne razumete, da nobody gives a fuck za vas. Še najmanj pa VW, bmw, mercedes in podobni.
Kaj imajo oni od tega, če ti kupuješ 7 let stare avte?
J.McLane ::
Nekateri enostavno ne dojemate da smo (bili?) deležni kar močne inflacije, klanfat tule gor, da te ICE za 5k EUR pripelje od točke A do B je naravnost butasto, ker to je lahko samo 15 let star ICE, takrat pa EVjev na trgu skoraj da ni bilo.
Če pričakuješ da bodo reveži, ki se okrog vozijo v starih avtih za 5k EUR držali štango gospodarstvu se močno motiš. Štango avtoindustriji držijo tisti, ki kupijo nov avto za 40kEUR, pa če ti to gre še tako v nos. Vprašanje je samo ali naj bo ta avto za to ceno ICE ali EV ali PHEV ali... Časi ko je bil Golf 18k EUR so bili mino tam nekje 10 let nazaj, če teh 18k EUR popraviš za inflacijo je to danes 26k EUR in točno tu se tudi začnejo EV-ji ala ID.3 in podobno, po subvenciji (kolikor Janeza pač stane).
Čakam.
Tri, dva, ena.... subvencija... bla.. bla...
ja seveda taki držijo gospodarstvo ki kupijo avto za 30k naprej...malo morgen, backspine so gospodinjstva..bogatun več kot potrošit ne more, ker se dolgočasi, gospodinjstva pač morajo, ker life je pač life...
inflacija gore dole, če plače ne sledijo, tud denarja ni..common sense
Ja, tistih, ki kupujejo avte za 5 jurjev, ne bo nihče vprašal kaj bi oni radi. Nikogar ne briga. Tudi avti za 18 jurjev nikogar več ne brigajo. Še kitajci se nočejo it boja na tem trgu. Pripeljali so suve, ki se začnejo pri 25 jurjih in gor, bolj celo okoli 35 jurjev, in to je to. Jajca za 15 jurjev bojo pa morda delali fiat, dacia in podobni. Še to vprašanje. Kitajci že ne. Ni tu denarja.
Ni problem, če kupujemo kitajce za 12 jurjev (ki jih itak ni), problem bojo imeli ko bomo začeli kupovat kitajce za 30 jurjev.
ni denarja pri izdelavi avta ki stane cca 15 do 20k€ da ga spraviš na cesto, ni problema, pač kupuješ stara jajčka dokler gre...
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
No pa dej izračunaj minimun TCO za od točke A do B 30 km:
- MG ZS EV (50 kWh) letnik 2022, uvoz iz Nemčije, slovenska subvencija 3k €, spraviš na cesto za 13k €, preostala garancija 5 let
- Renault Clio TCe 90 letnik 2022 12k €
- 15 let star avto za 5k €
Me res zanima kako boš nateginl cifre da bodo tebi pasale
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
Vi ne razumete, da nobody gives a fuck za vas. Še najmanj pa VW, bmw, mercedes in podobni.
Kaj imajo oni od tega, če ti kupuješ 7 let stare avte?
Posredno delno tudi taki vplivajo, ker ko nek "racionalnež" kupuje avto za 40k € morda gleda tudi na resale value in če kupcev za njegovega rablejenga ne bo to pomeni da na koncu lastništva ne bo dobil toliko kot je računal. Smo videli kako so neakteri rent-a-car računali tole.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
WizzardOfOZ ::
ja seveda taki držijo gospodarstvo ki kupijo avto za 30k naprej...malo morgen, backspine so gospodinjstva..bogatun več kot potrošit ne more, ker se dolgočasi, gospodinjstva pač morajo, ker life je pač life...
inflacija gore dole, če plače ne sledijo, tud denarja ni..common sense
Pa ne v Sloveniji. Tukaj se potem malo manj poje, samo da je nemški avto pred bajto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
J.McLane ::
Marsikomu bi koristilo, da bi manj pojedel... Bi malo manj obremenjeval zdravstveno blagajano.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Posredno delno tudi taki vplivajo, ker ko nek "racionalnež" kupuje avto za 40k € morda gleda tudi na resale value in če kupcev za njegovega rablejenga ne bo to pomeni da na koncu lastništva ne bo dobil toliko kot je računal. Smo videli kako so neakteri rent-a-car računali tole.
To bi bilo pomembno, če bi neka znamka, ali pa pogon, odstopala od drugih pri rabljenih. Če so vsi tu nekje, potem kaj veliko glede tega ne moreš naredit.
Lahko samo voziš tistega, ki si ga kupil novega, par let več, in tako izgubiš nekaj manj.
feryz ::
Velikanski zasloni v avtih so zato, da lahko na njem majhen gumb za klimo pritisneš.
Potem se uporabnost že počasi neha.
Potem se uporabnost že počasi neha.
Magic1 ::
Vsak lahko dela s svojim denarjem, kot želi. Samo glede na to, da se kriza po EU še začela ni pa je prodaja že zgrmela, lahko pove dosti o zmožnosti kupcev. Seveda je posledica visokih cen tudi visoke cene rabljenih. Samo kaj pomaga to avto industriji, če se bo življenska doba starih posledično še konkretneje podaljšala? Jaz že 4 leta gledam za malo večjim avtom, ki ga realno ne rabim. Pač luksuz. Pa si ne morem upravičit dodatnega mesečnega stroška 400€+ za ta luksuz. Razlika teh 400€ neto je za 70% Slovencev razlika med easy delovnim mesecem in spuščanjem duše na šihtu.
Magic
WizzardOfOZ ::
Marsikomu bi koristilo, da bi manj pojedel... Bi malo manj obremenjeval zdravstveno blagajano.
Problem je, ker taki jedo poceni in slabo hrano, da se potem z nemškim avtom večkrat peljejo do zdravnika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bm1973 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Marsikomu bi koristilo, da bi manj pojedel... Bi malo manj obremenjeval zdravstveno blagajano.
Problem je, ker taki jedo poceni in slabo hrano, da se potem z nemškim avtom večkrat peljejo do zdravnika.
Problem je, ker to ne bi nič rešilo zdravstvene blagajne... Samo tebe, ker ne zgubljaš časa okoli zdravnikov...
Oni bodo tisti denar spušili ne glede na zdravje folka...
Gregor P ::
Velikanski zasloni v avtih so zato, da lahko na njem majhen gumb za klimo pritisneš.... pa še tega moraš najprej zadeti med vožnjo
...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
3p ::
je že čas da se tale norija z EV kr lepo ustavi, EV se lahko gredo bogate države, ne neka podhranjena Slovenija, katera ima težave od A do Ž...od kje pa naj bi vzeli take kapacitete štroma, kot jih rabimo? Da imamo samo 1/3 vsega voznega parka v Sloveniji na štrom, bomo imeli parne in nepardne dneve kdaj bo kdo lahko sploh štrom imeu pr bajt...pa ne bodte nori, enostavno Slo elektro omrežje tega ne prenese, gospodinjstva pa tud ne zmorejo sfinancirat 40k kolkor te pride SE, plus hladilnik ter neko minimalnistično štrom sranje na 4 kolesih...
al bo pernati vsem gospodinjstvom enostavno zaračunau še ekstra par 10k dolga, da se bodo po strehah montirale SE, pa da imajo bajte še hladilnike montirane, pa vsaj 1 štrom štirikolesnik pred bajto parkiran....
povprečno gospodinjstvo že tko al tko diha na škrge, vsaka investicija nad 10k je prigarana, vsak € 3x obrnen predn se ga da v obtok...vi pa sanjate o nekih EV-jih...
No, doba bencinarjev se pač končuje, tako kot se je pred ~100 leti končala doba kočij in konjev. Res je, da kje v revnih rovtah daleč od tu še vedno potujejo z oslom, in orjejo z volom.
Podobno bo pri elektifikaciji. Seveda bojo potrebna vlaganja v omrežje in elektrarne. Eni so se tega že lotili, drugi še mečkamo. Čez 30 let bojo eni že na elektriki, nas pa bojo gledali, tako kot zdaj mi "revčke" na oslu. Vlaganja v infrastrukturo pač stanejo. Tudi železnice in ceste niso bile zastonj. Pa elektroomrežje, kot ga imamo. Problem je, da v svetovnem merilu, po standardu, lezemo nazaj. Varčujemo pri infrastrukturi, ker so javna vlaganja (in davki) vse večji tabu in nebodigatreba. Res pa je, da bomo na ta način za nekaj let podaljšali življenje svoji avtoindustriji. Ampak to bo delovalo, dokler ne bo novi, ali rabljen, BYD "clio" (ali pa "pasat", če hočete) stal manj od "našega clia" (*), ob tem da bo bolj zanesljiv in bolj nobel. Takrat bo tudi plebsu naenkrat več ne bo vseeno za brezvezne EVje in energetsko infrastrukturo. In takrat nekaj bo.
(*) Bi že, ampak zaenkrat se kitajcem ne mudi tako zelo, in na račun naših cen kujejo dobre dobičke. V prihodnje pa bomo najbrž na njihovo robo navili carine, da bomo še naprej kupovali predrage "čiste dizle".
kow ::
3p ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Problem je, ker taki jedo poceni in slabo hrano, da se potem z nemškim avtom večkrat peljejo do zdravnika.
Se pa peljejo udobno.
Velikanski zasloni v avtih so zato, da lahko na njem majhen gumb za klimo pritisneš.
Potem se uporabnost že počasi neha.
Bedarija. Zaslon na dotik je univerzalni uporabniski vmesnik. Se stare mame znajo danes tapkati po telefonih in tablicah.
Je, ampak povsem neprimeren za med vožnjo. Ker zaenkrat moraš še kar precej gledati na cesto, kljub asistenčnim sistemom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3p ()
mikhaair ::
Nekateri enostavno ne dojemate da smo (bili?) deležni kar močne inflacije, klanfat tule gor, da te ICE za 5k EUR pripelje od točke A do B je naravnost butasto, ker to je lahko samo 15 let star ICE, takrat pa EVjev na trgu skoraj da ni bilo.
Če pričakuješ da bodo reveži, ki se okrog vozijo v starih avtih za 5k EUR držali štango gospodarstvu se močno motiš. Štango avtoindustriji držijo tisti, ki kupijo nov avto za 40kEUR, pa če ti to gre še tako v nos. Vprašanje je samo ali naj bo ta avto za to ceno ICE ali EV ali PHEV ali... Časi ko je bil Golf 18k EUR so bili mino tam nekje 10 let nazaj, če teh 18k EUR popraviš za inflacijo je to danes 26k EUR in točno tu se tudi začnejo EV-ji ala ID.3 in podobno, po subvenciji (kolikor Janeza pač stane).
Čakam.
Tri, dva, ena.... subvencija... bla.. bla...
ja seveda taki držijo gospodarstvo ki kupijo avto za 30k naprej...malo morgen, backspine so gospodinjstva..bogatun več kot potrošit ne more, ker se dolgočasi, gospodinjstva pač morajo, ker life je pač life...
inflacija gore dole, če plače ne sledijo, tud denarja ni..common sense
Ja, tistih, ki kupujejo avte za 5 jurjev, ne bo nihče vprašal kaj bi oni radi. Nikogar ne briga. Tudi avti za 18 jurjev nikogar več ne brigajo. Še kitajci se nočejo it boja na tem trgu. Pripeljali so suve, ki se začnejo pri 25 jurjih in gor, bolj celo okoli 35 jurjev, in to je to. Jajca za 15 jurjev bojo pa morda delali fiat, dacia in podobni. Še to vprašanje. Kitajci že ne. Ni tu denarja.
Ni problem, če kupujemo kitajce za 12 jurjev (ki jih itak ni), problem bojo imeli ko bomo začeli kupovat kitajce za 30 jurjev.
ni denarja pri izdelavi avta ki stane cca 15 do 20k€ da ga spraviš na cesto, ni problema, pač kupuješ stara jajčka dokler gre...
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
No pa dej izračunaj minimun TCO za od točke A do B 30 km:
- MG ZS EV (50 kWh) letnik 2022, uvoz iz Nemčije, slovenska subvencija 3k €, spraviš na cesto za 13k €, preostala garancija 5 let
- Renault Clio TCe 90 letnik 2022 12k €
- 15 let star avto za 5k €
Me res zanima kako boš nateginl cifre da bodo tebi pasale
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
Vi ne razumete, da nobody gives a fuck za vas. Še najmanj pa VW, bmw, mercedes in podobni.
Kaj imajo oni od tega, če ti kupuješ 7 let stare avte?
Posredno delno tudi taki vplivajo, ker ko nek "racionalnež" kupuje avto za 40k € morda gleda tudi na resale value in če kupcev za njegovega rablejenga ne bo to pomeni da na koncu lastništva ne bo dobil toliko kot je računal. Smo videli kako so neakteri rent-a-car računali tole.
Edino pri onem MGju iz DE ne veš, če velja garancija v SLO...
kow ::
viper66 ::
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
Vi ne razumete, da nobody gives a fuck za vas. Še najmanj pa VW, bmw, mercedes in podobni.
Kaj imajo oni od tega, če ti kupuješ 7 let stare avte?
Who gives a fuck about EV's, please do tell?
ti še kr ne gre v glavo, če trg ne sprejme EV (oziroma je veliko več dejavnikov trenutno za notranje izgorevanje kot EV) se ti ekonomsko ne izplača prodaja vozil, torej jih tudi sestavljal ne boš ali kako
Lonsarg ::
Trg bo sprejel EV ko bodo stali enako kot ICE.
Nobene višje znanosti ni tu, skratka nič ni od ljudi odvisno, vse je odvisno od proizvajalcev avtomobilov, kdaj to dosežejo.
Nobene višje znanosti ni tu, skratka nič ni od ljudi odvisno, vse je odvisno od proizvajalcev avtomobilov, kdaj to dosežejo.
Utk ::
nekateri ne razumete ene osnovne zadeve, nekomu je avto točno točka A do B, nič več...pa nej bo na trgu tako ali drugačno sranje od ponudbe, še vedno bo gledou kaj za minimum dobi da ga odpelje do A do B...
Vi ne razumete, da nobody gives a fuck za vas. Še najmanj pa VW, bmw, mercedes in podobni.
Kaj imajo oni od tega, če ti kupuješ 7 let stare avte?
Who gives a fuck about EV's, please do tell?
ti še kr ne gre v glavo, če trg ne sprejme EV (oziroma je veliko več dejavnikov trenutno za notranje izgorevanje kot EV) se ti ekonomsko ne izplača prodaja vozil, torej jih tudi sestavljal ne boš ali kako
Zakaj ima potem vw problem? Sej še zmeraj delajo dizle, kitajci jih pa ne, zakaj potem jokajo? Čudno samo da se kitajci ne tepejo za te dizle.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
viper66 ::
vw joka ker kitajci kar naenkrat ne kupijo več ljudskega vozila, ampak imajo svojih znamk preveč, že kitajci se konsolidirajo, ker premajhni proizvajalci enostavno ne preživijo, prodaja vagna na evropskih tleh ni dosti slabša, takim kot so vw se pa kitajska slaba prodaja pozna, forecasti so bili vezani glede na dosedanje prodaje, vključena je bila še neka mala rast, kar naenkrat pa se je na kitajskem ustavilo, sedaj pa panika...
enostavno bo treba mal znižat cilje, pa upravni odbor naj si nalije čistega vina, druge ni, neke prave rešitve ni na vidiku, oziroma jaz je ne vidim...
še vedno pa trdim, EV je lahko prihodnost, samo to je govora o 20 do 30 letih vsaj...do takrat bo treba pa s tem kar imamo preživeti, ker avto pač ni nuja, za nenujne izdatke se pač ne daje po 20k in več.
enostavno bo treba mal znižat cilje, pa upravni odbor naj si nalije čistega vina, druge ni, neke prave rešitve ni na vidiku, oziroma jaz je ne vidim...
še vedno pa trdim, EV je lahko prihodnost, samo to je govora o 20 do 30 letih vsaj...do takrat bo treba pa s tem kar imamo preživeti, ker avto pač ni nuja, za nenujne izdatke se pač ne daje po 20k in več.
karafeka ::
Trg bo sprejel EV ko bodo stali enako kot ICE.
Nobene višje znanosti ni tu, skratka nič ni od ljudi odvisno, vse je odvisno od proizvajalcev avtomobilov, kdaj to dosežejo.
Saj so cene se že tam tam.
Samo niso pocenili EVjev, ampak so podražili ICEje (za povprečno več kot 30%).
Zato pa imajo vsi rekordne dobičke.
bm1973 ::
Saj vsi nemški proizvajalci so naredili tovarne na Kitajskem, zato da lahko izvažajo v Rusijo...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11443 (2004) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 27951 (14739) | m0LN4r |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 34811 (30033) | kow |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36257 (30967) | nevone |