Forum » Loža » Naročen in neprevzet artikel
Naročen in neprevzet artikel
bizgech ::
Kolega je preko spleta naročil nek izdelek (s plačilom po povzetju). Gre za trgovca iz ene od južnih držav. Izdelek je prišel po pošti, vendar ga potem kolega ni prevzel, ker je nekje drugje našel boljšo opcijo.
Neprevzeta pošiljka je bila potem po nekem času s strani pošte vrnjena nazaj na naslov trgovca. Sledilo je nekaj telefonskih klicev s strani trgovca, danes pa je kolega prejel SMS, kjer ga trgovec obvešča, da bo posredoval odvetnik.
Gre se za 20€, ki jih prodajalec hoče za kritje stroškov pošiljanja... sem mu svetoval, naj plača in pozabi na vse skupaj, saj znesek res ni visok. Ampak kolega vztraja pri neki svoji teoriji, hkrati pa ga skrbi, da bi zaradi neplačila imel kakšne probleme.
Nenazadnje tale kolega pogosto odhaja v to južno državo in ga skrbi, da bi morda kdaj imel kakšne probleme pri vstopu čez mejo. Ali pa, da bi morda res posredoval odvetnik in bi bili potem stroški še večji.
Kako je takem primeru? Je kupec res dolžan plačati, ker se prodajalec ni zavaroval proti neprevzetju in neplačilu (pri plačilu po povzetju vedno obstaja možnost neprevzetja)? Lahko odvetnik kaj iztrži?
Sploh obstaja verjetnost, da bi kupec imel v takem primeru kakšne težave? Ali gre pri vsem tem za napihovanje trgovca, ki bi rad prestrašil kupca? Skratka, kdo ima tu kakšne pravice in kakšne dolžnosti?
Neprevzeta pošiljka je bila potem po nekem času s strani pošte vrnjena nazaj na naslov trgovca. Sledilo je nekaj telefonskih klicev s strani trgovca, danes pa je kolega prejel SMS, kjer ga trgovec obvešča, da bo posredoval odvetnik.
Gre se za 20€, ki jih prodajalec hoče za kritje stroškov pošiljanja... sem mu svetoval, naj plača in pozabi na vse skupaj, saj znesek res ni visok. Ampak kolega vztraja pri neki svoji teoriji, hkrati pa ga skrbi, da bi zaradi neplačila imel kakšne probleme.
Nenazadnje tale kolega pogosto odhaja v to južno državo in ga skrbi, da bi morda kdaj imel kakšne probleme pri vstopu čez mejo. Ali pa, da bi morda res posredoval odvetnik in bi bili potem stroški še večji.
Kako je takem primeru? Je kupec res dolžan plačati, ker se prodajalec ni zavaroval proti neprevzetju in neplačilu (pri plačilu po povzetju vedno obstaja možnost neprevzetja)? Lahko odvetnik kaj iztrži?
Sploh obstaja verjetnost, da bi kupec imel v takem primeru kakšne težave? Ali gre pri vsem tem za napihovanje trgovca, ki bi rad prestrašil kupca? Skratka, kdo ima tu kakšne pravice in kakšne dolžnosti?
matic492 ::
Tvoj kolega je pač pras*c
V praksi ne bo nič, kaj ti misliš, da se bo kdo tožu za 20€.... pa še to mednardno.
Sem delal spletno trgovino in so mi tam skos jamrali, kakšne stroške imajo z ljudmi, ki ne prevzemajo paketov.
V praksi ne bo nič, kaj ti misliš, da se bo kdo tožu za 20€.... pa še to mednardno.
Sem delal spletno trgovino in so mi tam skos jamrali, kakšne stroške imajo z ljudmi, ki ne prevzemajo paketov.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Magic1 ::
Samo da ne bo tožbe izgubil. Ne velja povsod v tujini, da lahko izdelek vrneš/ne prevzameš brez stroškov. Da ne bo potem plačal 10XX več.
Magic
delavec44 ::
Saj nikjer ne velja, da ga lahko ne prevzameš, niti pri nas. Vrneš ga lahko.
Res pa, da lahko kdorkoli naroča po povzetju na tvoj naslov, če te želi hecati. Če ima tvojo telefonsko, še lažje.
Res pa, da lahko kdorkoli naroča po povzetju na tvoj naslov, če te želi hecati. Če ima tvojo telefonsko, še lažje.
Hangman ::
V praksi ne bo nič, kaj ti misliš, da se bo kdo tožu za 20€.... pa še to mednardno.
To je že vprašanje za odvetnika.
Ampak kdo ve, teh 20€ se lahko kasneje sprevrže v malo več (se prodajalec izgovarja, da je izgubil toliko in toliko časa, njegov čas pa je vreden toliko in toliko).
NoFear85 ::
Potrebno preveriti T&C, ponavadi je s potrditvijo narocila s strani prodajalce sklenjena pogodba o nakupu. Vecina prodajalcev ima tam tudi zabelezeno kaj in kako smpritozbami in spori, torej lahko prodajalec vlozi zahtevek, za povracilo nastalih stroskov.
V takih primerih je najugodneje izdelek prevzeti in ga nato vrniti (za spletne nakupe je odstop od pogodbe mozen 14 dni po prevzemu).
V takih primerih je najugodneje izdelek prevzeti in ga nato vrniti (za spletne nakupe je odstop od pogodbe mozen 14 dni po prevzemu).
nokken ::
destroyer2k ::
Potrebno preveriti T&C, ponavadi je s potrditvijo narocila s strani prodajalce sklenjena pogodba o nakupu. Vecina prodajalcev ima tam tudi zabelezeno kaj in kako smpritozbami in spori, torej lahko prodajalec vlozi zahtevek, za povracilo nastalih stroskov.
V takih primerih je najugodneje izdelek prevzeti in ga nato vrniti (za spletne nakupe je odstop od pogodbe mozen 14 dni po prevzemu).
Torej če jaz naročim paket na tebe si ti dolžan prevzeti, tako vsaj razumem tebe.
ginekk ::
destroyer2k je izjavil:
Potrebno preveriti T&C, ponavadi je s potrditvijo narocila s strani prodajalce sklenjena pogodba o nakupu. Vecina prodajalcev ima tam tudi zabelezeno kaj in kako smpritozbami in spori, torej lahko prodajalec vlozi zahtevek, za povracilo nastalih stroskov.
V takih primerih je najugodneje izdelek prevzeti in ga nato vrniti (za spletne nakupe je odstop od pogodbe mozen 14 dni po prevzemu).
Torej če jaz naročim paket na tebe si ti dolžan prevzeti, tako vsaj razumem tebe.
Ne, ker ni on naročil in ti si storil kaznivo dejanje kraje identitete.
V opisanem primeru od OP pa tega ni bilo, ampak se naročnik izogiba odgovornosti, pač neodrasel.
matic492 ::
Ma daj no kake mate, noben podjetnik ne bo nobenga tožu za 20EUR lol, sej več stane da pokliče odvetnika.
Če vam pravim, da to smatrajo kot pač strošek poslovanja v spletnih trgovinah, ker jim to skos delajo.
Če vam pravim, da to smatrajo kot pač strošek poslovanja v spletnih trgovinah, ker jim to skos delajo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
mancini ::
destroyer2k je izjavil:
Torej če jaz naročim paket na tebe si ti dolžan prevzeti, tako vsaj razumem tebe.
Ko ti narocis na koga, le ta sprejme na svoj email potrdilo o nakupu.
In vsak normalen jim odgovori, da ni nicesar narocil.
Ce pa da narocnik lazen email pa je itak vseeno in nimas nic s celo zadevo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38244 (3213) | tomaz- |
» | Naročilo potrjeno - prodajalec dvignil ceno (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6809 (4206) | Yossarian |
» | Pošiljka z odkupnino, pošta nabije kr ene stroške (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19036 (13502) | ...:TOMI:... |
» | Neprevzem pošiljkeOddelek: Loža | 10885 (9302) | bambam20 |