» »

Organizacija dela (na delovnem mestu)

Organizacija dela (na delovnem mestu)

Grizzly ::

Tema za tiste, ki opravljate pisarniško delo in večino delavnika preživite za računalnikom. Namen teme je izmenjava nasvetov.

Razen v primeru kakšnih sestankov imam delo razporejeno tako, da ga opravljam cca 20 minut, nato kratka pavza, še 20 minut dela in potem daljša paza. Se pravi, šolska ura dela in potem akademskih 15.
Ob zaključku delavnika (ali najkasneje zvečer) naredim pregled odprtih zadev in pripravim todo taskov, ki jih moram opraviti naslednji dan.
Vedno delam samo eno delo hkrati. Tudi če vmes v inbox prileti 100 mailov, ne bom nobenega odprl, preden trenutni task ni zaključen oz. v točki, do koder ga lahko zaključim.
Kadar gre za kakšno posebno delo (ki zahteva več pozornosti), ga opravljam v zgodnih jutranjih urah ali poznih večernih urah, ko ni toliko motečih dejavnikov (maili, telefonski klici itd.).

Kakšna pravila imate ostali? Kako imate organizirano delo oz. čas? Dobrodošli so vsi predlogi za učinkovito organizacijo dela... tudi če ste to samo nekje prebrali ali slišali in ne prakticirate.

Machete ::

Vse čisto kontra kot ti.
Ne delam pavz, če je treba bulim 4h zaporedoma v zaslon, pavza za wc, vodo, kava, malica, uleti kdo z vprašanjem, uleti stranka, kak dobavitelj, kak telfonsnki klic naredim zraven še sprehod, torej se same pripeljejo, delam jih pa ne v nekih rednih intervalih.
Delam 5 stvari hkrati, prejkinjam operacije redno in sprejemam veliko motenj, vprašanj, smalltalka itd, odprem vse maile sproti..
Odprtih zadev nikoli ne beležim, ker (menda jasno) vem kaj imam odprto (odprto je vse kar ni končano in tvori konec projekta), sem pa tja kak task napišem ob monitor, če je kaj takega, kar se zna zgoditi, da bi šlo mimo. Zapišem kako nujno medinformacijo za naprej oz. če jo rabim za nadaljevanje določenega detajla projekta itd..

Todo taske za naslednje dni si nikoli ne zapisujem, ker spet točno vem strukturo dela, ki pelje do cilja.
Res pa da včasih ponoči ali, ko se zbudim simuliram rešitve in prijeme, ki jih bom uporabil kar v mislih.

Sicer pa mislim, da je nasvete dajat brezveze, ker si je že vsak sam našel, kar mu najbolj odgovarja in 'špila'.
Verjetno pa tudi vsi pisarničarji nismo preimerljivi, ker je precej odvisno od dela oz. branže.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Če imaš neke taske, ki se vsi rešijo v pol ure, ali pa v dveh, je pač razlika kot če imaš taske, ki se lahko rešijo v pol ure, dveh urah, enem dnevu, nekateri pa v treh tednih. In ne more vse čakat 3 tedne, če si se ravno tistega lotil...

fikus_ ::

"Res pa da včasih ponoči ali, ko se zbudim simuliram rešitve in prijeme, ki jih bom uporabil kar v mislih."

To zna biti produktivno pri kakšnih zadevah, ko v nekem času ne vidiš rešitve , je pa potrebno biti pazljiv, da ti ne pride v navado, da nisi potem suženj svojega dela, da ne znaš odklopiti dela v svojem prostem času.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

delavec44 ::

Če se cel dan ubadaš z nekim miselnim problemom, kako boš kar odklopil in doma ne razmišljal o tem?

Meni so se najboljše ideje poredile na wc-ju (jeba je samo, če ti noga zaspi :D). Sem pa tudi v postelji študiral ja.

Zgodovina sprememb…

mzakelj ::

delavec44 je izjavil:

Če se cel dan ubadaš z nekim miselnim problemom, kako boš kar odklopil in doma ne razmišljal o tem?

Meni so se najboljše ideje poredile na wc-ju (jeba je samo, če ti noga zaspi :D). Sem pa tudi v postelji študiral ja.


Ah to da ti noga zaspi ni nič takega. Tudi meni ko iščem kake stvari. In na stranišču je edini plac kjer imaš res mir.

Drugače pa delovni dan pokaže kako pa kaj.
Zjutraj 8.00 obvezna kava z sodelovci, nato pregledat emaile. Kak akount odpret, malo pocinit kak trenutn projekt, sestanek v živo ali preko teams. Rešit kako težavo v proizvodnji, in ko sem že tam še pregledat če je kaka miš, tipkovnica itd .. za zamenjat, nato nazaj v pisarno. Kava ob 10.00 z sodelovci in nato še kak email dva tri, kaj popravit v odaljenih pisarnah preko tw, in potem malica v službeni menzi 11.30. Po malici na kavo in cigaret ali dva, malo poklepetat in kako novo zamisel dobit kako kaj izboljšati na področju it-ja, vrnitev v pisarno. Naprej v svoj trenutni projekt in vmes še kako hitro popravilo sodelovcem ali preko tw, nato ob 14.00 kava z sodelovci. Ob 16 + par minut domov. Neobremenjen glede službe. Doma kar naredim je samo posodobitev strežnikov v soboto zvečer da mi ni potrebno na lokacijo.
p.s. kava je pri nas zastonj, časti firma. Je pa res da je razpoloženje izredno sproščeno. Ko pride generalni šef v pisarno se noben ne obrne če se pogovarja z sodelovcem. Nekako imamo tak odnos da vsi vemo kdo je šef, ampak nekako se obnašamo kot en velik krog prijateljev.

Boomerang ::

Neka organiziranost mora biti, drugače se začne dogajat, da te dreza vsak, ki ima 2 minuti časa. Been there, done that.

Sam imam navado, da se po šihtu najprej odklopim. To zgleda tako, da grem na en sprehod, med katerim telefon ne obstaja in sem posledično nedosegljiv. Ko imam za sabo že nekaj prehojenih kilometrov in se vračam domov, razmislim o odprtih taskih. Ko spet pridem do računalnika, odprte taske vržem na kup in jim določim prioriteto. Prioriteto določam na podlagi sledečega: Je bil task že prej planiran? Za kako težavno delo gre? Koliko časa mi bo vzel task in koliko je delo računano? Kakšna je verjetnost, da bom s task hitro zaključil?
Kadar delam v pisarni, dan pogosto začnem v bližnji kavarni, kjer na podlagi prioritete taskov sestavim todo listo. Ali pa se posvetim kakšnim kratkim, nadležnim taskom, ki sicer niso težki in dolgotrajni, jih je pa treba nujno čim prej opraviti.
Potem začnem izvrševati taske s todo liste. Mail odprem samo, če to zahteva task, na primer iskanje kakšne informacije ali pošiljanje maila, ker potrebujem neko informacijo. Po preteku nekega časa sledi obvezna pavza, med katero sem spet nedosegljiv. Če pozvoni telefon (službeni klic), klic vrnem šele ko se vrnem s pavze. Prej seveda ocenim, če je klic vreden mojega časa. Ker veliko imam takih klicev, ki mi vzamejo čas, opravim pa ne nič.
Velikokrat imam delovnik daljši od 8 ur. Da se ne zdi tako dolgo, ga pogosto razstavim in delam v kosih (recimo po 3 ure skupaj in vmes daljše pavze). Ko je delovnika konec, sem za zamudnike na telefon dosegljiv še pol ure. Po preteku tega časa sem dosegljiv samo še določenim telefonskim številkam.

val46 ::

Ma hvala lepa za tako organizacijo dela Boomerang. Če tako delaš, pol si "v službi" cel dan takorekoč. Jaz raje pohitim in naredim vse v tistih "obveznih" 8ih urah, kot da bi tako neki po obrokih delal. Ker potem bi bil lahko v službi od 6h zjutraj pa tja do 22h zvečer vsak dan. Kaj imaš potem od življenja drugega kot le in samo delo?

Aston_11 ::

Prvi post mi je všeč.
Eno stvar naenkrat in odklop po službi.
Cel dan in celo noč razmišljati o službi ni vredno in pripelje do izgorelosti.

Vanadium ::

Jaz načeloma imam tako razporejen dan:
- delam en task po vrsti do konca oziroma do kolikor je možno porinit naprej, vmes, če res prileti neka nujna jeba, pogasim ogenj,
- na jutranjem čaju/kavi/socializaciji s sodelav(ci/kami), kjer imamo pravilo, da se menimo izključno in samo o neslužbenih zadevah, se zadržim največ 15 minut, potem grem pa delat svoje delo (nisem plačan za kofetkanje in čikanje v službenem času),
- če je le možno imam sestanke raje v živo kot preko zoom/teams,
- vmesnih odmorov načeloma nimam (razen malice to si vzamem obvezno 30 minut, tudi če grem samo ven se sprehodit, da malo glavo zluftam),
- na 1.5 do 2 uri grem obvezno natočit si v skodelico vodo na drugi konec hodnika (cca 50 m) v oddelku do avtomata, da se sprehodim in nato nazaj delati.

Imam pa tudi neka naslednja "svoja" nenapisana pravila (in od njih ne odstopam):
- moj delavnik je od 7:00 do 15:00 (včasih malo prej pridem včasih malo kasneje grem (v rangu max 30 minut) in nato + ure koristim ob petkih za prej domov it),
- po 15:30 se službeni telefon avtomatsko preklopi v DND način, ki se pred 8:00 naslednji dan ne izklopi, tako da sem realno preko mobitela dosegljiv od 8:00-15:30,
- vikende sem nedosegljiv in se posvečam družini oziroma privat projektom,
- na dopust službenega telefona ne jemljem,
- nadur nimam interesa delat, ker s privat projekti lahko dovolj zaslužim, če želim.

Gama ::

Nedosegljiv za stranke samo med spanjem,wcjem,sportanjem,v baru, na avijonu,v morju,med sexom pa še kaj se najde. Če nekaj rad počneš ne gledaš na uro pa tudi ne izčrpava te.

Twixz ::

Sam delam sproti vse, ker tipkam res hitro in tudi skeniranje in ostalo delam ob delu z računalnikom (telefon, itd.)
Na 1 uro maximalno vstanem, se sprehodim ven na zrak (2-3 minute), se malo raztegnem, popijem vsaj kozarec vode in grem nazaj. Tudi če čakajo stranke, me boli ku*ac, ker me ne bo zarad nekoga ko ga ne poznam bolel križ, pa še tečen sem potem.
Tako da efektivno delam mogoče 3-4 ure (pozimi do 2, ker je precej manj gužve, ker smo tudi od turizma precej odvisni).

Kolega je pa vodja gradbišča za enega največjih projektov v Sloveniji. 3 ekrane, od tega mu na enem samo maile nabija. Men se zmeša, on pa nekako... Naredi vse kot je treba. :)

Invictus ::

Sam delam 2 službi 8-9 ur dnevno. Support 3rd level.

Veliko cajta poberejo brezzvezni sestanki in prevelika razdrobljenost dela.

Ampak, dokler gre, gre...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Delo od doma počasi zamira (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19917979 (9543) LukiYo
»

Tehnološki velikani ukinjajo delo od doma (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
34427444 (13731) feryz
»

Delo od doma se v Sloveniji očitno (še) ne bo uveljavilo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
33753269 (19103) Baja
»

Prva služba v programiranju

Oddelek: Pomoč in nasveti
242143 (1017) Moe_Lester
»

Microsoftova raziskava: šefi menijo, da zaposleni pri delu od doma niso produktivni (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13213053 (7363) kuall

Več podobnih tem