Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avtomobila - Red flag filtri
Nakup rabljenega avtomobila - Red flag filtri

Mato989 ::
OutOfTheBox je izjavil:
ampak če pa ti mehanik reče da je avto bil rukjen, prodajalec pa trdi da nikoli ni bil pa je to red flag
Resno vprašanje - kaj pa če prodajalec ne ve da je bil? (ni bil v njegovem lastništvu)
Ampak avto je še vedno tako kot ga opisuje, brezhiben na pogled in vožnjo.
Ne vem, men se zdi to veliko kompliciranje in hitro se lahko najdeš tam da začne kupec grozno komplicirat. Zaradi mene ga pelji k mehaniku, ker imaš pravico vedet v kakšnem stanju je avto, ampak pregled v vsakem primeru plačaš ti.
Če kupec ne ve da je bil ruknjen in ni 1. lastnik pol je vprašanje kako dober lastnik je bil če tega ni vprašal pri mehaniku...
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::
OutOfTheBox je izjavil:
Preden to narediš je treba definirat kaj pomeni "v nulo". Ker pri starem avtu se vedno nekaj najde da je treba v kratkem popravit, zamenjat ipd. Prodajalec ga prodaja brezhibnega, ker takrat pač je, mehanik bo pa rekel, ja zavore maš še za 2000km pol bo treba menjat oz. nekaj v tem kontekstu.
To pomeni da pač ni "v nulo", po novih informacijah.
nekaj je v kratkem drugo je pa "takoj" oz. že gre preko predvidene porabe... če ti reče mehanik da je treba ploščice menjat čez 2.000 km, pol pač to zbije ceno za vrednost ploščic... ampak če pa ti mehanik reče da je avto bil rukjen, prodajalec pa trdi da nikoli ni bil pa je to red flag in naj lepo plača on pol pregled...
Če ti mehanik reče da manjka hladilne tekočine, ali pa da so vzmeti hin da bi jih bilo treba menjat, je to pač daleč od "v nulo" kot pravi prodajalec kajne?
Načeloma pa če nekdo trdi da je avto v "nulo" bi jaz kot kupec pričakoval da ga bom lahko NAJMANJ 1 leto (ob neki povprečni normalni kilometrini) vozil brez kakršnegakoli stroška (tu ne vštejemo če mi poči guma itd...)
Kupuješ rabljen in ne nov avto. RABLJEN!
Kaj pomeni "v nulo" so različna mnenja. Ti bi recimo hotel, da bo brez stroškov celo leto, kar ponavadi niti realno ni mogoče. Redko kdo prodaja dober avto. Ker če je avto dober in brez stroškov, ga pač voziš dalje in ne greš v menjavo, ker se ti ne splača.
Pač ob nakupu rabljenega avta predvidevaš, da lastnik laže in vzameš v zakup en velik servis, kjer boš s svojim mehanikom vse pregledal in zamenjal, da ti bo potem delal leto ali več brez stroškov.
Zato je moje mnenje tako, da če kupuješ avto za 5k, daš 2k na stran, za 3k pa kupiš avto, narediš servis za 1k in nove gume pa registracijo, 1k imaš pa na strani za izredne servise, da lahko takoj poštimaš stvari.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

OutOfTheBox ::
Pač ob nakupu rabljenega avta predvidevaš, da lastnik laže in vzameš v zakup en velik servis, kjer boš s svojim mehanikom vse pregledal in zamenjal, da ti bo potem delal leto ali več brez stroškov.
Zato je moje mnenje tako, da če kupuješ avto za 5k, daš 2k na stran, za 3k pa kupiš avto, narediš servis za 1k in nove gume pa registracijo, 1k imaš pa na strani za izredne servise, da lahko takoj poštimaš stvari.
To je pravilen mindset. Tako sploh ne pride do večjih presenečenj. Če je tvoj budget 5k in daš za avto 5k in maš takoj nekaj za popravit, pa tud če za 300EUR, boš že popizdeval da te je prodajalec nategnil.
Če kupec ne ve da je bil ruknjen in ni 1. lastnik pol je vprašanje kako dober lastnik je bil če tega ni vprašal pri mehaniku...
Večina ljudi ne pelje k mehaniku ko kupuje avto, ampak bojo pripeljali nekoga ki se na zadevo dovolj spozna da reče da je avto trenutno v dobrem stanju, ne morejo pa vedet kaj pa te čaka čez čas (razen za kakšne zavore, ali pa jermen če je dovolj dostopen da se ga da videt bi se še dalo.. ipd, kar je že ogromno).
In tudi ko govorimo o pregledu pri mehaniku. Garantiram da tudi on ne bo vedel za vse skrite napake, ker je to na licu mesta nemogoče. Če bo avto pil hladilno tekočino, velikokrat tega on ne bo vedel (in ne, ni vedno vidna "pena" na palčki, če gre voda v olje).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Gambino ::
Lastnica je bila ženska in so bile feltne obtolčene (nimaš kaj), seveda je bila sprednja desna res v slabem stanju, saj je bilo feltno že težko scentrirati, zato je šla feltna na zadnjo os.
Drugače pa z avtom po 4. letih ni bilo problemov.
Pač, ko kupiš rabljen avto, moraš imeti v vsakem primeru še kakšnega jurja (odvisno od ranga vozila) na rezervi, tudi če je avto v nulo dober, je še vedno star!!!
Že pri novih avtih VW passat 2017 letnik sem imel probleme z zavornim sistemom, pa je bil na servisu rečeno kao vse ok, glej ga zlompa, da je po garancijskem roku bilo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem. Podobno je bilo za 5. sinhron v ročnem menjalniku! Pa sem bil prvi lastnik!

endelin ::

Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()

ZveeZ ::

delavec44 ::
Ja, že nove avte klepljejo samo tega kupec ne ve![]()
Luka Koper ima poseben oddelek za to.
Pa da ne bo kdo narobe razumel. Nahaja se tam, verjetno delajo notri zaposleni avto koncernov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

stara mama ::
Že pri novih avtih VW passat 2017 letnik sem imel probleme z zavornim sistemom, pa je bil na servisu rečeno kao vse ok, glej ga zlompa, da je po garancijskem roku bilo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem. Podobno je bilo za 5. sinhron v ročnem menjalniku! Pa sem bil prvi lastnik!
Roko na srce, kupil si precenjen šrot od avta pod pretvezo "Premium German", ker tok težav kot ima ta znamka zadnjih 5 let iz salona je že tragikomedija.
Pika na I pa je, ko taisti lastniki izjavijo: Sej je pri drugih znamkah enako.
Ceno jim pa gor držijo somišljeniki, ki se stepejo za zgonjenga TDIja.
Če njih črtaš, bi vrednost padla ko shitcoin na kripto borzi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

Gambino ::
stara mama je izjavil:
Že pri novih avtih VW passat 2017 letnik sem imel probleme z zavornim sistemom, pa je bil na servisu rečeno kao vse ok, glej ga zlompa, da je po garancijskem roku bilo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem. Podobno je bilo za 5. sinhron v ročnem menjalniku! Pa sem bil prvi lastnik!
Roko na srce, kupil si precenjen šrot od avta pod pretvezo "Premium German", ker tok težav kot ima ta znamka zadnjih 5 let iz salona je že tragikomedija.
Pika na I pa je, ko taisti lastniki izjavijo: Sej je pri drugih znamkah enako.
Ceno jim pa gor držijo somišljeniki, ki se stepejo za zgonjenga TDIja.
Če njih črtaš, bi vrednost padla ko shitcoin na kripto borzi.
Poglej, kdaj sem ga jaz kupil!
Z avtom v osnovi ni bilo nič narobe, motor je dela BP!
So pa ti motorji na slabem izključno zato, ker se ne delajo redni servisi, ker se jih preprodaja z lažnim številom kilometrov!
Glede na število prodanih nimajo konkurence!

Ahim ::
Hvala za odgovore.
Upam, da bo na pogodbi dovolj prostora, da napišem kot zgoraj omenjeno.
Napaka je sigurno v motorju. O podrobnostih ne bom tukaj pisal. Avto bil pri več mehanikih (vsi bolj ali manj nesposobni), pobrali veliko denarja, pa nič naredili.
Imam že nov avto in obstoječ gre v prodajo. Zmanjkalo $$$ za popravilo. Premala vrednost avta, da bi še vlagal v njega.
LP
Jaz bi tudi ze v oglas napisal po cem sam sklepam da je napaka na motorju, v pogodbo pa potem samo bolj splosno "motor v okvari" (kaj ce je slucajno nekaj drugega narobe z motorjem kot tisto na kar sumis; kot laik pa res ne mores vedeti tocno kaj je, ce niti mehaniki niso bili sposobni tega uredit ...).

Mato989 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
Preden to narediš je treba definirat kaj pomeni "v nulo". Ker pri starem avtu se vedno nekaj najde da je treba v kratkem popravit, zamenjat ipd. Prodajalec ga prodaja brezhibnega, ker takrat pač je, mehanik bo pa rekel, ja zavore maš še za 2000km pol bo treba menjat oz. nekaj v tem kontekstu.
To pomeni da pač ni "v nulo", po novih informacijah.
nekaj je v kratkem drugo je pa "takoj" oz. že gre preko predvidene porabe... če ti reče mehanik da je treba ploščice menjat čez 2.000 km, pol pač to zbije ceno za vrednost ploščic... ampak če pa ti mehanik reče da je avto bil rukjen, prodajalec pa trdi da nikoli ni bil pa je to red flag in naj lepo plača on pol pregled...
Če ti mehanik reče da manjka hladilne tekočine, ali pa da so vzmeti hin da bi jih bilo treba menjat, je to pač daleč od "v nulo" kot pravi prodajalec kajne?
Načeloma pa če nekdo trdi da je avto v "nulo" bi jaz kot kupec pričakoval da ga bom lahko NAJMANJ 1 leto (ob neki povprečni normalni kilometrini) vozil brez kakršnegakoli stroška (tu ne vštejemo če mi poči guma itd...)
Kupuješ rabljen in ne nov avto. RABLJEN!
Kaj pomeni "v nulo" so različna mnenja. Ti bi recimo hotel, da bo brez stroškov celo leto, kar ponavadi niti realno ni mogoče. Redko kdo prodaja dober avto. Ker če je avto dober in brez stroškov, ga pač voziš dalje in ne greš v menjavo, ker se ti ne splača.
Pač ob nakupu rabljenega avta predvidevaš, da lastnik laže in vzameš v zakup en velik servis, kjer boš s svojim mehanikom vse pregledal in zamenjal, da ti bo potem delal leto ali več brez stroškov.
Zato je moje mnenje tako, da če kupuješ avto za 5k, daš 2k na stran, za 3k pa kupiš avto, narediš servis za 1k in nove gume pa registracijo, 1k imaš pa na strani za izredne servise, da lahko takoj poštimaš stvari.
Saj jaz to vem da redkokdo prodaja dobee avto ampak ravno zato sem alergicen na marketinske debilizme
Glej ce je pac lastnik tako preprican da je avto top potem pac bomo to preverili ce se laze pa naj placa
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

stara mama ::
stara mama je izjavil:
Že pri novih avtih VW passat 2017 letnik sem imel probleme z zavornim sistemom, pa je bil na servisu rečeno kao vse ok, glej ga zlompa, da je po garancijskem roku bilo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem. Podobno je bilo za 5. sinhron v ročnem menjalniku! Pa sem bil prvi lastnik!
Roko na srce, kupil si precenjen šrot od avta pod pretvezo "Premium German", ker tok težav kot ima ta znamka zadnjih 5 let iz salona je že tragikomedija.
Pika na I pa je, ko taisti lastniki izjavijo: Sej je pri drugih znamkah enako.
Ceno jim pa gor držijo somišljeniki, ki se stepejo za zgonjenga TDIja.
Če njih črtaš, bi vrednost padla ko shitcoin na kripto borzi.
Poglej, kdaj sem ga jaz kupil!
Z avtom v osnovi ni bilo nič narobe, motor je dela BP!
So pa ti motorji na slabem izključno zato, ker se ne delajo redni servisi, ker se jih preprodaja z lažnim številom kilometrov!
Glede na število prodanih nimajo konkurence!
V osnovi ni blo nič narobe??
Ne spomnim se da bi na kateremkoli avtu moral menjat komplet zavorni sistem (še na idiotsko dizajniranem renaultu ne, je blo dost dve čeljusti).
Sinhron sem pa menjaval enkrat na 400 konjski zadevi z 210kkm podlage - mu je bilo za oprostit.
Ne pa na ganz novem -itaksejihnajvečprodazatosouberalles- holzwagnu!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

Gambino ::
stara mama je izjavil:
stara mama je izjavil:
Že pri novih avtih VW passat 2017 letnik sem imel probleme z zavornim sistemom, pa je bil na servisu rečeno kao vse ok, glej ga zlompa, da je po garancijskem roku bilo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem. Podobno je bilo za 5. sinhron v ročnem menjalniku! Pa sem bil prvi lastnik!
Roko na srce, kupil si precenjen šrot od avta pod pretvezo "Premium German", ker tok težav kot ima ta znamka zadnjih 5 let iz salona je že tragikomedija.
Pika na I pa je, ko taisti lastniki izjavijo: Sej je pri drugih znamkah enako.
Ceno jim pa gor držijo somišljeniki, ki se stepejo za zgonjenga TDIja.
Če njih črtaš, bi vrednost padla ko shitcoin na kripto borzi.
Poglej, kdaj sem ga jaz kupil!
Z avtom v osnovi ni bilo nič narobe, motor je dela BP!
So pa ti motorji na slabem izključno zato, ker se ne delajo redni servisi, ker se jih preprodaja z lažnim številom kilometrov!
Glede na število prodanih nimajo konkurence!
V osnovi ni blo nič narobe??
Ne spomnim se da bi na kateremkoli avtu moral menjat komplet zavorni sistem (še na idiotsko dizajniranem renaultu ne, je blo dost dve čeljusti).
Sinhron sem pa menjaval enkrat na 400 konjski zadevi z 210kkm podlage - mu je bilo za oprostit.
Ne pa na ganz novem -itaksejihnajvečprodazatosouberalles- holzwagnu!
To je bilo vse, kar je bilo za porihtat, pa še to je bolj servis nategoval, da sem moral na koncu po garancijskem roku sam plačat.
No tudi sosed na Hondi je moral zamenjati celoten zavorni sistem, tako da ni to samo na VW!

stara mama ::

Kdo še je od vas menjaval celotni zavorni sistem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

OutOfTheBox ::
Kupil 8 let star avto, vozil 5 let in ga prodal po isti ceni kot je bil kupljen
Po kakšni logiki ni zgubil nič tržne vrednosti, za 60% njegove življenske dobe?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

ZveeZ ::
OutOfTheBox je izjavil:
Kupil 8 let star avto, vozil 5 let in ga prodal po isti ceni kot je bil kupljen
Po kakšni logiki ni zgubil nič tržne vrednosti, za 60% njegove življenske dobe?
Covid obdobje, I guess.
Danes se prodajajo 6 let stari avti za cca 2k manj kolikor sem jaz takrat odstel za novega.
Novi so pa seveda 10k (50%) drazji kot takrat.

Gambino ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kupil 8 let star avto, vozil 5 let in ga prodal po isti ceni kot je bil kupljen. V vsem času samo 5 rednih servisov in novi brisalci.
Inflacija dela svoje, denar pa ni enako vreden, kot takrat, ko si ga kupil, zato so šli tudi novi avti za 30% gor, pa tudi plače za tretino gor, ti pa misliš, da si dobil nazaj enako, kot si dal, smeh!

Blinder ::
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WizzardOfOZ ::
OutOfTheBox je izjavil:
Kupil 8 let star avto, vozil 5 let in ga prodal po isti ceni kot je bil kupljen
Po kakšni logiki ni zgubil nič tržne vrednosti, za 60% njegove življenske dobe?
Kupil v italiji od prvega lastnika s 75k kilometri in ga uvozil za 8k€, prodal za 8k€ v sloveniji 5 let kasneje. Še danes se prodajajo dražje v sloveniji kot sem ga jaz prodal.
WizzardOfOZ je izjavil:
Kupil 8 let star avto, vozil 5 let in ga prodal po isti ceni kot je bil kupljen. V vsem času samo 5 rednih servisov in novi brisalci.
Inflacija dela svoje, denar pa ni enako vreden, kot takrat, ko si ga kupil, zato so šli tudi novi avti za 30% gor, pa tudi plače za tretino gor, ti pa misliš, da si dobil nazaj enako, kot si dal, smeh!
Ker sem si že kupil novega, mi je bilo samo važno, da sem ga prodal, da ni preveč avtov okoli hiše, zato tudi cena taka. Lahko bi ga za 4k več prodajal (po toliko se sedaj prodajajo), vprašanje pa če bi ga prodal.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

stara mama ::
Sej je prav napisal wizzard. Lahko bi bil samo dodal, da so v tistih časih tudi ostali rabljeni avti držali dobro ceno
Nekateri
Ostale vožene (pa čeprav še aktualni model) pa lastniki večinoma cenijo preveč.
Najboj so mi debilne šankovske izjave: Ja, zdaj bi dobu za moj avto ko za novga, mogoče še več, novi so ful dražji, itd itd....
Seveda, kupec bo kar spregledal par let uporabe....
Pol se pa svaljkajo po avtonetu po leto dni ali še več.
Če dnevno spremljaš, TOČNO vidiš kdo ma namen avto prodat, kdo ga pa samo "prodaja"....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()

WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::
Če je avto kakšen teden gor, ali je visoka cena, ali pa ni takšen, kot je oglaševan.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bbbbbb2024 ::
OutOfTheBox je izjavil:
Kadar kupujete rabljen avto, imate kakšne insta red flag-e ki nato zaradi njih oglas preskočite? Pri teh filtrih ne gre samo za zgolj en podatek, ampak tudi poznavanje konteksta oz. situacije.
Npr. velikokrat vidim oglas da je avtu bil narejen glavni servis, nato pa ga po nekaj tisoč km prodaja. Zgolj naključje ali mu je mehanik po glavnem servisu povedal da bodo v kratkem treba menjat še to ali ono (torej dodatni stroški). Zakaj bi ljudje delali glavni servis, če avto nameravajo prodat, ker (verjetno?) glavni servis čeprav mikavno za končnega kupca, prodajalcu (verjetno?) ne da neke dodane vrednosti.
Torej je nakup rabljenega avta takoj po glavnem servisu, lahko red flag?
Obstajajo še kakšne podobne finte na katere je treba pazit in načeloma niso samoumevne?
Kar sem jaz prodajal (lastne) rabljene avte, fizičnim osebam, so me najprej vprašali (9/10) če ima "veliki" servis narejen. Renaulti imajo to drugače, pač na določeno št. km se pač menja nekaj.
Avti so bili sicer redno servisirani.
Ko sem začel razlagati Renault ima tako pa drugače... Je takoj raslo neko čudno nezaupanje.
Za tem vprašanjem se je skrivala bojazen, da bodo kupili avto, ki bo imel še nebroj stroškov zadaj.
Zato sem na to vprašanje samo rekel "ja" in folk je bil nenormalno zadovoljen.
Pri enem službenem avtu, ki smo ga odpisali in sem ga prodajal, mu je pretekel tehnični. Kupcu je bilo to neskončno sumljivo. Češ, ne more narediti tehničnega.
Nič. Avto smo dali na tehničnega, plačali tistih ne vem 30EUR, kupec mi je avto dobesedno izpulil iz rok.
Za temi vprašanji se skriva (nerealno) pričakovanje, da v avto ni potrebno vložiti čisto nič. Kar seveda ne gre.
Naj povem sicer, da mi je vsak na besedo verjel, da je avto vzdrževan. Ker so bili avti na firmo, sem vsakemu skopiral vse račune od vzdrževanj in jim seveda izdal račun. Folk je mislil, da se jim je Marija prikazala. En kupec je kar (nezavedno) tleskal z jezikom.
No, ves avtopark sem odprodal in vse je OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2024 ()

bbbbbb2024 ::
stara mama je izjavil:
Že pri novih avtih VW passat 2017 letnik sem imel probleme z zavornim sistemom, pa je bil na servisu rečeno kao vse ok, glej ga zlompa, da je po garancijskem roku bilo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem. Podobno je bilo za 5. sinhron v ročnem menjalniku! Pa sem bil prvi lastnik!
Sinhron na ročnem menjalniku ne crkne nikoli po definiciji. Po definiciji.
Če pa crkne (je strošen), pa je to zaradi enega od treh vzrokov:
a) sklopka ne razklopi povsem - morda imaš debel predpražnik, ne pritiskaš sklopke dovolj
b) ne znaš menjavati, menjavaš prehitro ali prepočasi in vedno forsiraš sinhron (to se sliši)
c) ne menjavaš pravilno upshift 4-5 ali downshift 6-5, v četrti ga pri prenizkih obratih daš v peto
Morda je menjalnik doživel kakšno čudno menjavanje 2-5 ali menjavanje brez sklopke in je žagalo v nulo.
Jaz sem imel problem na enem avtu, ker se mu je ustavil motor in mu je zvilo vilico. In zaradi zvite vilice ni natančno pretikal na sinhron.
Indikacija je bila, da je avto lepo šel od 1-6, nazaj iz 6-5 pa nikakor.
Tam smo menjali cel menjalnik, ker je mehanik pojasnil, da pri avtu čez 300k ni šanse, damo novo vilico in sinhron, bo menjalnik "brnel".Najbolje menjati cel menjalnik (z rabljenim).
To se čuti na ročici, ročica ne gre gladko v prestavo. Čez čas sploh več noče gladko v prestavo sploh.
Če lepo delaš z menjalnikom, crkne vse prej kot sinhron.
Tu si poglej, kako to dela:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2024 ()

Gambino ::
bbbbbb2024 je izjavil:
stara mama je izjavil:
Že pri novih avtih VW passat 2017 letnik sem imel probleme z zavornim sistemom, pa je bil na servisu rečeno kao vse ok, glej ga zlompa, da je po garancijskem roku bilo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem. Podobno je bilo za 5. sinhron v ročnem menjalniku! Pa sem bil prvi lastnik!
Sinhron na ročnem menjalniku ne crkne nikoli po definiciji. Po definiciji.
Če pa crkne (je strošen), pa je to zaradi enega od treh vzrokov:
a) sklopka ne razklopi povsem - morda imaš debel predpražnik, ne pritiskaš sklopke dovolj
b) ne znaš menjavati, menjavaš prehitro ali prepočasi in vedno forsiraš sinhron (to se sliši)
c) ne menjavaš pravilno upshift 4-5 ali downshift 6-5, v četrti ga pri prenizkih obratih daš v peto
Morda je menjalnik doživel kakšno čudno menjavanje 2-5 ali menjavanje brez sklopke in je žagalo v nulo.
Jaz sem imel problem na enem avtu, ker se mu je ustavil motor in mu je zvilo vilico. In zaradi zvite vilice ni natančno pretikal na sinhron.
Indikacija je bila, da je avto lepo šel od 1-6, nazaj iz 6-5 pa nikakor.
Tam smo menjali cel menjalnik, ker je mehanik pojasnil, da pri avtu čez 300k ni šanse, damo novo vilico in sinhron, bo menjalnik "brnel".Najbolje menjati cel menjalnik (z rabljenim).
To se čuti na ročici, ročica ne gre gladko v prestavo. Čez čas sploh več noče gladko v prestavo sploh.
Če lepo delaš z menjalnikom, crkne vse prej kot sinhron.
Tu si poglej, kako to dela:
Že od novega je bila napaka na 5. sinhronu, tako da, pa ta je bil menjan v garanciji, zajebal so me pri zavorah!

OutOfTheBox ::
vozilo je v okvari
Pri rednem servisu so bili zaznani opilki v oljnem filtru avtomobila.
Sicer je v tem primeru postavil malo previsoko ceno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

hojnikb ::
Itk pa, če kupis 4 cilindrsko bencinsko E9x, si itk retard prve klase, ker tudi če je v prfektnem stanju avto, bos mel probleme slej k prej.
E9x se kupi edino z M47/M57 in pogojno z N52. Vse ostalo je pa ali preveč problematično ali pa v avtu, k je premal vredn. Recimo N47 je se solidn motor, ampak ker so avti ničvredni je sam menjava ketne pol ekonomske totalke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

ššš ::

dice7 ::
Kupil sem tisto carfax porocilo, kjer so tudi navedeni servisi. Na zacetku se kilometri nekak stimajo, potem pa ne vec. Datumi se pa tudi nikoli ne ujemajo
Zakaj bi bili taki zamiki, ali je to normalno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dice7 ()

OutOfTheBox ::
V vsakem primeru če greš avto pogledat, zahtevaš račune in tam vidiš datume.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

OutOfTheBox ::
Jaz osebno ne bi tikal tega avta, al pa karkoli je uvoženega. Ker vzorec je dostkrat tak - iz bolj razvite države se avto ponuca, tam se ga "poštima" in avto roma kot "odpadek" na balkanski trg.

ZveeZ ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

zdenko89 ::
Danes sem šel na 50-kilometrsko turo, kjer sem več ali manj vozil med 2500 in 3000 obrati z občasnimi pospeševanji. AC in 4. ter 5. prestava. Po prihodu domov je to tresenje praktično enako.
Sumim na nekaj dragega - dpf ali egr.
Ali ga moram peljati še na nekaj daljših voženj (100 km) in ga malo terjati?
Je smiselno dodati kakšen aditiv za dizelske motorje?

mugen999 ::

stara mama ::
Le šobe so na K9K siemensove z življenjsko dobo 150k-max 200kkm, strošek novih je nekje 1k€.
Lahk probaš s čistilom za šobe (Antigrippante, LiquiMoly) ali pa jih daš preverit.
Aja pa če bo slučajno katera za menjavo, si prišparaj glavobole in zamenjaj vse 4.
Ne bit kot nekateri specialci ki menjujejo po eno, ali celo to električni in mehanski del vsak posebej.....
Pol pa gre k mehaniku 10x, motor pa nikol ne deluje zares lepo.

Likalnik ::
Jaz ko sem hodil iskat rabljen avto pred leti sem vsakemu rekel da nardiva tako, če pravite da je avto tip top, peljem na popolni pregled na servis uradni, in če oni potrdijo da je vse perfekt kot pravi lastnik plačam jaz, če ne pa on + popravila vsa kar rečejo...
Pol se hitro vidi kdo je ziher
To lahko narediš, če ni avto prestar. Na mojem prejšnjem avtu je bilo treba v povprečju enkrat letno kakšno malenkost na podvozju zamenjat
Kako misliš to? To lahko vedno nardš če mi lastnik ki prodaja avto trdi da je avto "v nulo" pač rečeš ok, gremo na popolni pregled ki stane par stotakov, če bo vse ok in serviser reče da je vse "v nulo" plačam jaz in kupim avto, če pa je treba kaj menjat pa plačaš prodajalec + ceno menjave...
Tako se najbolj vidi kako ziher "v nulo" je avto in njihove besede.
to besedo v "nulo" moraš vzeti z malo rezerve...recimo...zadnjič je bejba prodajala otroški voziček...napisala je kot nov brez znakov uporabe...ko so potencialni kupci prišli tja, je bil vozicek poln pasjih dlak in smrdel po urinu...enako je pri vozilu oziroma vseh zadevah, ki jih kupuješ rabljene. Če avto prodaja ženska si lahko prepričan, da ti bo rekla, da vse dela in, da je avto v nulo...tudi, če se samo po treh kolesih vozi.
Ti to besedo v "nulo" dobesedno preslišiš...si pregledaš avto (ali ti ga pregledajo drugi) dobiš nekako vpogled kaj vse je narobe z avtomobilom...potem pa sam pretehtaš ali gredo te napake pri tebi skozi ali ne...pač noben star avto ni v nulo...tudi za mojega MB kateri je star 20 let bi jaz trenutno rekel, da je v nulo...vse dela, motor, menjalnik itd...če ga bo pa serviser dvignil pa se zna zgoditi, da kakšno napako opazi za katero še jaz ne vem, da obstaja...pač te v "nulo" besede so bolj tako tako...pač ne daš velike teže na to
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()

fikus_ ::
Preveri katere šobe so, pri nekaterih menjaš vložek, ampak cena je na koncu podobna, kot bi menjal komplet.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

stara mama ::
Imajo pa stalno na zalogi nove.

fikus_ ::
Zdenko, preveri na autodoc, za kakšno ceno dobiš šobe, naši mehaniki so zlatarji pri prodaji delov.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

Mato989 ::
Jaz ko sem hodil iskat rabljen avto pred leti sem vsakemu rekel da nardiva tako, če pravite da je avto tip top, peljem na popolni pregled na servis uradni, in če oni potrdijo da je vse perfekt kot pravi lastnik plačam jaz, če ne pa on + popravila vsa kar rečejo...
Pol se hitro vidi kdo je ziher
To lahko narediš, če ni avto prestar. Na mojem prejšnjem avtu je bilo treba v povprečju enkrat letno kakšno malenkost na podvozju zamenjat
Kako misliš to? To lahko vedno nardš če mi lastnik ki prodaja avto trdi da je avto "v nulo" pač rečeš ok, gremo na popolni pregled ki stane par stotakov, če bo vse ok in serviser reče da je vse "v nulo" plačam jaz in kupim avto, če pa je treba kaj menjat pa plačaš prodajalec + ceno menjave...
Tako se najbolj vidi kako ziher "v nulo" je avto in njihove besede.
to besedo v "nulo" moraš vzeti z malo rezerve...recimo...zadnjič je bejba prodajala otroški voziček...napisala je kot nov brez znakov uporabe...ko so potencialni kupci prišli tja, je bil vozicek poln pasjih dlak in smrdel po urinu...enako je pri vozilu oziroma vseh zadevah, ki jih kupuješ rabljene. Če avto prodaja ženska si lahko prepričan, da ti bo rekla, da vse dela in, da je avto v nulo...tudi, če se samo po treh kolesih vozi.
Ti to besedo v "nulo" dobesedno preslišiš...si pregledaš avto (ali ti ga pregledajo drugi) dobiš nekako vpogled kaj vse je narobe z avtomobilom...potem pa sam pretehtaš ali gredo te napake pri tebi skozi ali ne...pač noben star avto ni v nulo...tudi za mojega MB kateri je star 20 let bi jaz trenutno rekel, da je v nulo...vse dela, motor, menjalnik itd...če ga bo pa serviser dvignil pa se zna zgoditi, da kakšno napako opazi za katero še jaz ne vem, da obstaja...pač te v "nulo" besede so bolj tako tako...pač ne daš velike teže na to
Jaz se s tem ne strinjam, potrebno je ljudi naučit da se pravilno izrtažajo, in nič ni boljšega če jih nepravilno izražanje udari po žepu...
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

zodiak ::
stara mama je izjavil:
No sj pravim, tipično za VW fahrerje: Sej tud na drugi znamki je mogu to delat
Kdo še je od vas menjaval celotni zavorni sistem?
Jaz ne pa imam BMW....

Snajper_ ::
P/P je obupen pri tej znamki
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Snajper_ ()

OutOfTheBox ::
Konc koncev majo tud dacie te motorje.
Če gledaš prve renaulte s temi motorji, jih ne vidiš da bi masovno delali čez 200 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

ZveeZ ::
OutOfTheBox je izjavil:
A bi se potencialno Renaultovi TcE motorji šteli pod red flag "filter" ? Izbire renaultov v segmentu med 7-10k je kar nekaj, sam kaj ko maš te TcE motorje, pa me zanima a so res tako slabi kot se govori :)
Konc koncev majo tud dacie te motorje.
Če gledaš prve renaulte s temi motorji, jih ne vidiš da bi masovno delali čez 200 jurjev.
Tcejev je kar nekaj.
Afaik so 1.3tce in stari 0.9tce zanesljivi.

OutOfTheBox ::
1. Veriga lahko odpove
2. Potencialno lahko pije dost olja (kar lahko dodatno pomeni druge probleme)
Avto je trenutno v popolnem stanju z njim nič mehansko narobe, redno servisiran. Fotr dela po 5 jurjev na leto , torej bo potreboval 10 let da jih naštanca dodatnih 50k. Avto je skoraj zagotovo njegov zadnji.
Bojim se sam da bi imel "down the road" probleme. Če menja verigo, se potencialno reši prvega bolj katastrofalnega problema?
Ve kdo kaj več o tem? Big red flag?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

zodiak ::

Snajper_ ::
*velja za vse znamke
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Snajper_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako pametno kupiti rabljeni avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5552 (2682) | OutOfTheBox |
» | Uveljavljanje zahtevkov po nakupu avta od fizične osebe (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 45390 (28838) | mat xxl |
» | Iskanje rabljenega avta do 1500 evrov in nateguni (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14861 (9898) | zobnik |