» »

Kolesni cilinder - znaki odpovedovanja

Kolesni cilinder - znaki odpovedovanja

TonyTony ::

Stvar je taka. Sem v postopku nakupa novega avta, ki ga predvidoma prevzamem z začetkom septembra.

Na servisu moje 14 let stare kante z blizu 400k km so ob zadnjem popravilu ugotovili, da so kolesni cilindri (zavore) že v zelo slabem stanju. Da načeloma lahko zdrži še leto in pol, lahko pa čez 2 tedna gre. In da ne odpovejo takoj, ampak najprej opaziš madeže pod kolesi. In naj me ne skrbi glede varnosti.

Zanima me, če ima kdo izkušnje s tem, kako izgleda odpoved cilindra.
Je s tem avtom še varno vozit 3 mesece in naredit v tem času cca. 15k km? Koliko razumem, ne izgubiš bremz kar naenkrat ampak začneš najprej čutit,da je nekaj narobe in lahko varno peljše avto na servis.

avtek ::

Tega zjebanga boš pa ene podturil? :)

TonyTony ::

Ne, brez skrbi, avto bo šel na bolho za 200 eur za rezervne dele z jasnim opisom, kaj je narobe.
Tudi če bi prikrival kaj je narobe, ga ni človeka z trezno glavo, ki bi kupil zarjavelega dizla z 400k km. Mogoče če bi bil BMW bi se še kdo našel,
za Renaulta pač ne.

ginekk ::

Edin cilinder pri zavorah je tist v motornem prostoru, ki je hkrati priklopljen na servo in na zavorno pedalko. Ponavad je potem vmes do zavor še ABS enota.

Če kjerkoli resno začne puščat zavorna tekočina je to nevozen avto, ker brez pritiska v sistemu tudi ne more bit pritiska na zavorni disk/boben. Simptom je easy prepoznat, pedalka ti ostane v podnu in zavore ne delujejo.

Če maš srečo morda pušča rahlo pri enem - toliko da tist moment še ne vpliva na cel sistem. V tem primeru ti bo avto ob zaviranju vleklo v eno stran.

TonyTony ::

ginekk je izjavil:

Edin cilinder pri zavorah je tist v motornem prostoru, ki je hkrati priklopljen na servo in na zavorno pedalko. Ponavad je potem vmes do zavor še ABS enota.

Če kjerkoli resno začne puščat zavorna tekočina je to nevozen avto, ker brez pritiska v sistemu tudi ne more bit pritiska na zavorni disk/boben. Simptom je easy prepoznat, pedalka ti ostane v podnu in zavore ne delujejo.

Če maš srečo morda pušča rahlo pri enem - toliko da tist moment še ne vpliva na cel sistem. V tem primeru ti bo avto ob zaviranju vleklo v eno stran.


Ampak to se navadno ne zgodi nenadoma, da ti zavore odpovejo?
Oz. imaš čas, da ustaviš?
Ne gre pa se za glavni cilinder, ampak za cilindre, ki so na vseh 4 kolesih. 2 sta pač zelo slaba, 2 sta še ok.

mn ::

To so verjetno cilindri v zavornih čeljustih, in če na servisu trdijo da so zavore varne, so verjetno varne, zakaj meniš da ne bi bile.

Tisto s pedalom, ki pade notri, se zgodi če je problem v glavnem cilindru in še to verjetno pomaga da pumpaš zavore. Tukaj pri tebi bi rekel je problem, da lahko zavorna tekočina uhaja in to se ne zgodi nenadoma ampak počasi, pa še to bo prej lučka posvetila preden bodo zavore odpovedale.

krucymucy ::

Da bi zavorna celjust tako na hitro odpovedala se nisem videl, niti slisal o tem.
Sem pa dozivel kako je ko poci gumijasta cev, ki gre na zavorno celjust. Not fun. Takrat ostanes brez zavor prakticno.
Od takrat imam preventivo.

mugen999 ::

avtek je izjavil:

Tega zjebanga boš pa ene podturil? :)

Stara kanta je stara kanta. In ce nekdo da par 100e za staro kanto mora pricakovati da bodo problemi z njo. Podturjenje pa pomeni nekaj drugega in sicer da prodas avto za recimo 10k eur in zatajis da avto recimo kuri ful olja. Ja takrat si pa nat****l cloveka. In take lopove bi bilo treba preganjat

TonyTony ::

mn je izjavil:

To so verjetno cilindri v zavornih čeljustih, in če na servisu trdijo da so zavore varne, so verjetno varne, zakaj meniš da ne bi bile.

Tisto s pedalom, ki pade notri, se zgodi če je problem v glavnem cilindru in še to verjetno pomaga da pumpaš zavore. Tukaj pri tebi bi rekel je problem, da lahko zavorna tekočina uhaja in to se ne zgodi nenadoma ampak počasi, pa še to bo prej lučka posvetila preden bodo zavore odpovedale.


Hm, ne vem če so cilindri v zavorni čeljusti. Ker meni so rekli, da je navadno prvi znak, da cilinder popušča da ostaja madež na tleh pod avtom, v redkem primeru, da pa odpove nenadoma in se celotna tekočina izlije med vožnjo (kar je sicer malo verjetno) pa se to čuti kot mehek pedal in da pedal ostaja noter, da pa ne odpove tako hitro, da ne moreš avta ustavit. Da pa je navadno prvi znak madež pod kolesom. Zagtovo pa ne gre za glavni cilinder, ker so rekli da sta sprednja 2 še ok za nekaj časa, zadnja 2 pa precej slaba.

fikus_ ::

Olje zacne pocasi puscati in ga zmanjka. V rezervoarcku za olje je plovec s stikalom, ki ti javi premajhen nivo olja, tako da te prej opozori.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

darkolord ::

da pa odpove nenadoma in se celotna tekočina izlije med vožnjo (kar je sicer malo verjetno) pa se to čuti kot mehek pedal in da pedal ostaja noter, da pa ne odpove tako hitro, da ne moreš avta ustavit.
Meni se je to zgodilo pred kratim, nekaj pritiskov na pedalo in je bilo to to, vsa tekočina zunaj. Recimo časa za par križišč po mestu, na AC bi znal biti problem.

Okvara zavornega sistema se je izpisala, ko je bil pedal že v podnu.

Daniel ::

Išči na Autodoc, okvir kolutne zavore, če so disk zavore. Zadeva se da menjati, je pa vprašanje ali se izplača. Nedolgo nazaj sva s kolegom, ki se bolj spozna na te reči ravno enega kompletno razstavila, očistila in zložila nazaj skupaj, res pa, da je avto star 10 let in ima dosti manj kilometrov in da zadeva ne gre skupaj kar tako, ker so notri močne vzmeti. Večinoma se menjuje, dostikrat moraš tudi starega poslati nazaj (lahko tudi vprašaš na GMT).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

TonyTony ::

darkolord je izjavil:

da pa odpove nenadoma in se celotna tekočina izlije med vožnjo (kar je sicer malo verjetno) pa se to čuti kot mehek pedal in da pedal ostaja noter, da pa ne odpove tako hitro, da ne moreš avta ustavit.
Meni se je to zgodilo pred kratim, nekaj pritiskov na pedalo in je bilo to to, vsa tekočina zunaj. Recimo časa za par križišč po mestu, na AC bi znal biti problem.

Okvara zavornega sistema se je izpisala, ko je bil pedal že v podnu.


Pa so bremze delovale 100% med popuščanjem ali so izgubile del moči oz. se je avto zaustavljal počasneje?

SambaShare ::

TonyTony je izjavil:

In da ne odpovejo takoj, ampak najprej opaziš madeže pod kolesi. In naj me ne skrbi glede varnosti.


Če že greš na to foro, raje redno spremljaj nivo zavorne v rezervarčku.

SambaShare ::

Daniel je izjavil:

Išči na Autodoc, okvir kolutne zavore, če so disk zavore. Zadeva se da menjati, je pa vprašanje ali se izplača.


Obnova cilindrov je drugače lahko smešno poceni, tam ranga 20€ (batek, tesnila). Je pa na starih avtomobilih res lahko muka to spraviti narazen.

TonyTony ::

SambaShare je izjavil:

TonyTony je izjavil:

In da ne odpovejo takoj, ampak najprej opaziš madeže pod kolesi. In naj me ne skrbi glede varnosti.


Če že greš na to foro, raje redno spremljaj nivo zavorne v rezervarčku.


To preverjam.
Je pa spet odvisno od vrste odpovedi. Lahko da nič prej ne pušča, pa odpove med vožnjo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15926151 (15313) FireSnake
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8515078 (11026) TheBlueOne
»

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Oddelek: Na cesti
4223542 (14109) jozekuch
»

Megane - Piskanje med zavijanjem

Oddelek: Na cesti
255993 (4423) smacker
»

Kar naenkrat sprememba delovanj bremz v avtu.

Oddelek: Loža
144944 (4507) SkIDiver

Več podobnih tem