» »

Nasvet za star avto

Nasvet za star avto

1
2
3

energetik ::

tony1 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Gledali smo Hyundai, pa nisem prepričan. Eni pravijo, da se dele težko dobi.


Kakšne dele? Saj nismo leta 1988.

Kar se tiče običnih delov za servis jih stoprocentno dobiš v treh dneh/dvakrat na teden, enako kot za evropske znamke.

Podobno bi moralo biti tudi s karoserijskimi. Saj ima Hyundai tovarno tudi na Češkem in, khm, v Turčiji; oboje za sabo potegne ogromna logistična središča in ni hudič, da tudi skladišča delov.
Na mojem Hyundaiu letni 2008 sem spomladi menjal komplet sprednje roke, zaradi luftov. Prevzel sem jih še isti dan pri Eurotonu, oboje skupaj za 90€. Tako da dobi se še vedno prav vse. Če ne aftermarket, pa na uradnem servisu.
Da ne omenjam potrošnega materiala, od filtrov do jermenov in zavornih delov, to je vedno vse na zalogi aftermarket. Pa je kot omenjeno letnik 2008.
vires in numeris

delavec44 ::

V redu, sprejmem, ste me pomirili glede delov. Kot rečeno, govorice pač. Vsak misli, da del za Cliota dobi na vsakem avtoodpadu, za azijca je pa težje.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Mal si "narobe" razumel, za Cliota dobiš, v pravem pomenu besede, zastonj ali pa izjemno poceni. Pa še to je veljalo za Clio II in storia. Za azijce je pa treba plačat v evrih, deli pa so vedno bili.

Razen mogoče za Daihatsu.

BlaY0 ::

Linko je izjavil:

Imam podobnega...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
dela kot urica, tudi prikolico vleče. 600 kg + naloženo.

200k prevoženih, brez težav že 15 let - od novega

Bi se kar strinjal. Eden izmed cenejših avtomobilov kar se servisov tiče. Ni pa ravno varčen... pod 7 povprečja ga težko spraviš.

karafeka ::

Bolj je problem, če nimaš doma dvigala in orodja, da bi lahko sam kaj zamenjal ali pa kakega zaupanja vrednega mehanika.
V nasprotnem primeru imaš pri tako starem avtu, več stroškov z delom in plačevanjem napak mehanika, katerih ure so postale v zadnjih letih zelo drage.

Moj nasvet, takšne stare neksotične avte je ok imet samo v primeru, če ga imaš zmonžnost in voljo sam vzdrževat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

matobeli ::

Na srečo so tudi cene novih avtov tako visoke da se že splača dat 1k servisa za star avto če bo držal zaradi tega še 2 leti dlje. Pri novem ki ga zgoniš v 15 letih je letno ta strošek cca 1.5k za nek navaden avto.

Invictus ::

matobeli je izjavil:

Na srečo so tudi cene novih avtov tako visoke da se že splača dat 1k servisa za star avto če bo držal zaradi tega še 2 leti dlje. Pri novem ki ga zgoniš v 15 letih je letno ta strošek cca 1.5k za nek navaden avto.

Na žalost je to res...

Bo treba stare avte kupit na zalogo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BlaY0 ::

karafeka je izjavil:


Moj nasvet, takšne stare neksotične avte je ok imet samo v primeru, če ga imaš zmonžnost in voljo sam vzdrževat.

8-O

Tale Ford Focus je mainstream avto za SLO razmere. Pa še "prijazen" do mehanika.

Invictus je izjavil:


Na žalost je to res...

Bo treba stare avte kupit na zalogo...

Ne vem zakaj je sploh treba avto kupit. To bo počasi pase.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Colt1911 ::

hojnikb je izjavil:

Colt1911 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

s cliotom bi ti vleku....genij en


Z cloton 1.6 po tvoje nebi, z fokusom 1.4 pa bi ?
Res si humorist!:))


Če je kdo kaj, si ti nepismen... kje je govora o kakem 1.4 focusu? Predlagani so 1.6 z 116HP, kar je dovolj za vleko...

Itk pri vleki ni edina fora v konjih, ampak tudi sasiji oz. tezi avtomobila.Z malo lahko jajcko je bistveno bolj nervozno vlečit kaj večjega kot z večjo skatlo...


Aja ?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
101 konj, 9 manj kot clio.
Pa če že voziš tovor na prikolici ga daš še nekaj v avto če se že bojiš da je prelahak.

PacificBlue je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Colt1911 ()

WizzardOfOZ ::

sbawe64 je izjavil:

pegasus je izjavil:

Ponovno, glej subaruje.

WRX STI 2.5 4*4
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Subaru bencinski motorji 1.5 brez vsega in nekaj ropota pri 134k km ?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Motor v okvari pri 232k km, 1.5 bencinski motorji brez vsega
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...



Včasih se je za vajence avtomehanike priporočalo, da si kupijo Alfo.


Za nepoznavalce je tvoj pogled pravi, za ostale, ki vemo kako gre, je pa za lase privlečen.
Če hočeš subaruja za dolgo časa, se izogiba 1.5 in 2.5 turbo motorja ter vseh dizlov. 1.5 je znan po pitju olja (zato pri pegasusu menjava obročkov), drugi pa je turbak, ki ga noben ne špara, tretji je pa polizdelek, ki so ga nehali proizvajat. Pri prvih dveh se da narediti veliko kilometrov, če paziš, da olja nikoli ne zmanjka. Tretji bo ribnil prej ko slej.

Najboljši motorji od subaruja so 1.6 in 2.0. Teh avtov s temi mašinami je tudi največ, se jih pa najmanj rabljenih prodaja ravno zaradi tega, ker preverjeno delujejo in ga vsak raje vozi. Ponavadi se tak avto prodaja ker je pleh zgnil (na srečo novejši ne gnijejo več) al pa zato, ker se kupi novejši avto. (če mojo ženo vprašaš, noče menjat njenega 2012 letnika z 1.6 motorjem in tovarniško predelavo na plin za noben denar, ker ga parkira v vsako luknjo, ni ji ga škoda, če ga kdo z vrati rukne, servisi so poceni, gume zanj so poceni, dela pa vedno in se vozi izredno poceni na plin. Pa avto ima šele 240k kilometrov.)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

sbawe64 ::

WizzardOfOZ
Kateri model 1.6 vozi ? Od katerega letnika več ne gnijejo ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

WizzardOfOZ ::

matobeli je izjavil:

Mal si "narobe" razumel, za Cliota dobiš, v pravem pomenu besede, zastonj ali pa izjemno poceni. Pa še to je veljalo za Clio II in storia. Za azijce je pa treba plačat v evrih, deli pa so vedno bili.

Razen mogoče za Daihatsu.


Tut za daihatsu vse dobiš. Je toyota lastnik in se da dobit vse dele. Sam a firma se je umaknila iz evrope.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

sbawe64 je izjavil:

WizzardOfOZ
Kateri model 1.6 vozi ?


XV z 1.6 motorjem in CVT menjalnikom, pa stalni štirikolesni pogon. Pa 60 litrov bencinski tank in 45 litrov plinskega, tako da tanka enkrat na 3 mesece bencin, ostalo pa samo plin.

sbawe64 je izjavil:

Od katerega letnika več ne gnijejo ?

Tam nekje od 2003 naprej so že občutno manj gnili, od 2005 naprej še manj, po 2010 pa samo še tam kjer so bili kaj butnjeni in potem slabo popravljeni (kot vsak drug avto).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Evo tole je kištica za prikolo furat, sploh če res nima rje:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Pa sploh ni tako zelo drag glede na ostale oglase.

edit: Uh, automatik. A teli so bli zakaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

WizzardOfOZ ::

Jatco 4EAT je avtomatski menjalnik v tem foresterju. Dela dobro. Preverjeno. Sem ga imel v outbacku 2005, pa smo prevozili ogromno kilometrov tako po cestah, kot tudi po makadamih. Bo pa poraba z njim malo višja, kot z ročnim, ker ima samo 4 prestave. (Pa tudi če bi kaj začel štrajkat, je kompletna obnova vseh lamel, semeringov in ležajev okoli 1000€ z delom vred pri pravem mehaniku.)

Jaz sem osebno bolj fan CVT menjalnikov, ki jih je sam subaru razvil. Eni jih sicer pljuvajo, ker so jim crknili. Ampak s tem menjalnikom avto ni za dirke, ampak za normalno vožnjo. Pri nas zaenkrat deluje cvt na treh avtih in nikjer nobenih problemov. Vožnja je pa s tem menjalnikom odlična.

Pa en nasvet. Če greš starejšega subaruja (forester in impreza pred 2007, outback ima že plastične koloteke za zaščito) gledat zaradi nakupa, greš ob zadnji gumi do vrha amortizerja (ima dost lufta) in trkaš po steni proti sebi. Če so tam luknje in je gnil, se obrneš in greš proč, razen, če ga dobiš za res ugodno ceno in se ti splača zadnji del razdret pa pošvasat. To je rak rana teh starih avtov, ker tja gor nameče sol iz koles med vožnjo nihče pa tam gor ne zaščiti s kakim dinitrolom in nič ne spere ko je polno svinjarije.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Hec pri subarujih je, da so njihovi današnji motorji praktično enaki že 30 let (na 80+ let letalske podlage), tako da če je kaj izpopolnjeno v svoji funkciji, potem so to ti motorji. Zato jih pogosto videvamo tudi v eksperimentalni aviaciji, kjer jih folk predeluje za pogon doma izdelanih letal.

Hudobec82 ::

Tut jest mam XV ja. Smo mel puretecha in 1.0 TSI v familiji, pa sm se naveličal čakanja kdaj bo kej šlo in si zaželu nekej, da bo mal dlje trajalo. Motor ni ne hibrid, ne turbo. Eden zadnih atmosfercev. Pomoje jih ma samo še mazda. V avto se pa dejansko zaljubiš, četud ma bl boge pospeške in kuri pol več kot 1.0 TSI. Rezervni deli so dokej pocen, ker se jih dobi povsod, je simple za servisirat, ... pa notranjost je še vedno precej analogna in glede na ceno avta kr robustno narjena. Ne samo motor, tud stikala, displeji in ostali deli so bl kot ne isti že desetletja. Ne vem, avto za ljubitelje avtomobilov klasične šole.

Škoda edin ker ni več snega pozimi. :) :) :)

WizzardOfOZ ::

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Hudobec82 ::

2021 s CVTjem. Jst na ročnega ne bi šel več. Za ležerno vožnjo je idealen. Kuri pa pozim okol 8. Polet 7. 4x4 pa prav pride tut polet, ko greš kam višje v hribe in so slabše ceste/kolovozi.

IL_DIAVOLO ::

Ne vem kako se lahko zaljubiš v precenjen avto z zastarelo tehnologijo in anemicnim motorjem. Always last pac nobenemu ni v ponos.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

pegasus ::

Enostavno - imaš bolj zanimive reči v življenju za počet kot se slinit nad plehom.

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne vem kako se lahko zaljubiš v precenjen avto z zastarelo tehnologijo in anemicnim motorjem. Always last pac nobenemu ni v ponos.

Zastarela tehnologija deluje in je poceni...

Kdo rabi v avtu cel kup nepotrebnih lučk in ostalega elektronskega sranja ?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Blinder ::

Govora ni o lučkah ampak o motorju in menjalniku, ki ma bl boge pospeške in kuri pol več kot 1.0 TSI. CVT menjalnik pa tudi je najmanj priljubljen menjalnik tle v Evropi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Invictus ::

Motor kot motor, menjalnik kot menjalnik...

Očitno dobro opravljata delo, da ni potrebe po menjavi.

Kaj ti pa pomaga, če imaš Porschejev ne vem kak hud menjalnik? Prideš hitreje na cilj, varčnejše, ceneje, udobneje? Bi rekel da ne...

Navadno penisiranje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne vem kako se lahko zaljubiš v precenjen avto z zastarelo tehnologijo in anemicnim motorjem. Always last pac nobenemu ni v ponos.


Precenjen ravno ni. Je cena tam tam ali celo malo nižje z avtomobili, ki imajo primerno opremo in stalni 4x4 pogon (oh wait, teh skoraj ni več, ker imajo v 99% sedaj haldexa in ta čaka, da en par koles "spodrsne" da se drugi par vklopi)

Preverjena tehnologija pa tudi deluje vedno in povsod. Na leto naredimo par raidov (tudi po 14k kilometrov naenkrat v štirih tednih smo že naredili). In tam potrebujemo zanesljivost. To pa subaru nudi. Z njim sem bil od afrikške vročine do norveškega mrazu. Pa me še ni nikoli pustil na cesti in je delal vedno brez problemov tako na +50 stopinj v afriki, kot tudi na -30 stopinj na mrazu, na 0 nmv kot na 3257 nmv (toliko sem bil s subarujem najvišje (Maroko - Atlas)).

Ja, večina mi sicer govori, da bi moral imeti kako staro toyoto landcruiser / land rover defenderja ali nissana patrola, kot nek "overland" avto, ki ima še manj elektronike in je še bolj zanesljiv. Ampak potem rabiš imeti 2 avta. Vzdrževati 2 avta in tudi plac, da je tak avto parkiran.
Z ženo sva tukaj naredila velik kompromis in si poiskala zanesljivost in uporabnost v enem avtu, ki je hkrati tudi daily. In subaru je avto, ki to je. Je varen, je zanesljiv, je trepežen, poceni za vzdrževat, lahko se odpelje tudi po izredno slabih cestah /makadamih/ kolovozih brez problemov, (samo malo počasneje od klenih terencev), kar pa nadoknadiš potem na asfaltu, kjer pa kleni terenci tega ne zmorejo (ali pa ne za dolgo).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

Blinder je izjavil:

Govora ni o lučkah ampak o motorju in menjalniku, ki ma bl boge pospeške in kuri pol več kot 1.0 TSI. CVT menjalnik pa tudi je najmanj priljubljen menjalnik tle v Evropi.


Ja, ker pri nas večina še vedno šalta hitreje od avtomatika in na splošno je odpor do avtomatikov izredno velik. Sej potem ko enkrat sprobajo, ugotovijo, kako so se motili.

Poraba je relativna. Prvič, ker ko si kupoval avto si to vzel v zakup in drugič, ker ne moreš ravno primerjat avtov z 2WD in avtov z AWD. Že sami prenosi (dodaten del menjalnika, diferenciali in kardani) pridelajo večjo porabo. Če pa primerjaš avtomobile s stalnim štirikolesnim pogonom, je pa poraba dost podobna.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Blinder ::

Invictus je izjavil:

Motor kot motor, menjalnik kot menjalnik...

Očitno dobro opravljata delo, da ni potrebe po menjavi.

Kaj ti pa pomaga, če imaš Porschejev ne vem kak hud menjalnik? Prideš hitreje na cilj, varčnejše, ceneje, udobneje? Bi rekel da ne...

Navadno penisiranje...


motor kot motor? 1.2 TSI, 2000 rpm in ima že največji navor. Hitreje zagrabi pri nižjih obratih kot renaultov 1.2 Tce. Tudi več navora in moči ima in obenem ima tudi manjšo porabo goriva. 1.4 TSi 122 km, vleče ko nor, nad 4000 rpm se opazi, da v resnici nima veliko moči, ker pač navor pada namesto, da bi še vedno naraščal kot pri atmosferskih.
Vozil miljardo automatikov, ko sem prvič vozil DSG sem bil navdušen nad njim. Menja hitro, avtu daje tisti športni občutek kot, da gre več, kot gre v resnici. Ko niža prestavo da vmesni plin da se ne čuti cukanja. Ja ima tudi en defekt, ko se mu v ročnem načinu da komando, da se želi v višjo prestavo si on uzame pol sekunde časa za premislek. Zdej primerjaj to s starejšimi avtomatiki. Smo vozili octavio 1.6 atmosferski z tiptronicom 6 prestav. Že pri mirni vožnji je motor delal pri okoli 4000 rpm, kombinacija atmosferksega motorja in tako nastavljenega menjalnika, slavni nekoč state-of-the-art tiptronic s 6 prestavami
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Blinder ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če pa primerjaš avtomobile s stalnim štirikolesnim pogonom, je pa poraba dost podobna.


še en razlog več, za imet raje vmesne sklopke kot stalni štirikolesni pogon. Ni slučaj, da je stalni štirikolesni pogon šel ven iz uporabe pri avtih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne vem kako se lahko zaljubiš v precenjen avto z zastarelo tehnologijo in anemicnim motorjem. Always last pac nobenemu ni v ponos.


Precenjen ravno ni. Je cena tam tam ali celo malo nižje z avtomobili, ki imajo primerno opremo in stalni 4x4 pogon (oh wait, teh skoraj ni več, ker imajo v 99% sedaj haldexa in ta čaka, da en par koles "spodrsne" da se drugi par vklopi)

Preverjena tehnologija pa tudi deluje vedno in povsod. Na leto naredimo par raidov (tudi po 14k kilometrov naenkrat v štirih tednih smo že naredili). In tam potrebujemo zanesljivost. To pa subaru nudi. Z njim sem bil od afrikške vročine do norveškega mrazu. Pa me še ni nikoli pustil na cesti in je delal vedno brez problemov tako na +50 stopinj v afriki, kot tudi na -30 stopinj na mrazu, na 0 nmv kot na 3257 nmv (toliko sem bil s subarujem najvišje (Maroko - Atlas)).

Ja, večina mi sicer govori, da bi moral imeti kako staro toyoto landcruiser / land rover defenderja ali nissana patrola, kot nek "overland" avto, ki ima še manj elektronike in je še bolj zanesljiv. Ampak potem rabiš imeti 2 avta. Vzdrževati 2 avta in tudi plac, da je tak avto parkiran.
Z ženo sva tukaj naredila velik kompromis in si poiskala zanesljivost in uporabnost v enem avtu, ki je hkrati tudi daily. In subaru je avto, ki to je. Je varen, je zanesljiv, je trepežen, poceni za vzdrževat, lahko se odpelje tudi po izredno slabih cestah /makadamih/ kolovozih brez problemov, (samo malo počasneje od klenih terencev), kar pa nadoknadiš potem na asfaltu, kjer pa kleni terenci tega ne zmorejo (ali pa ne za dolgo).


Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

Blinder je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če pa primerjaš avtomobile s stalnim štirikolesnim pogonom, je pa poraba dost podobna.


še en razlog več, za imet raje vmesne sklopke kot stalni štirikolesni pogon. Ni slučaj, da je stalni štirikolesni pogon šel ven iz uporabe pri avtih.


Gre izključno za šparanje. Že samo en diferencial je dražji od parih lamel v ohišju. In haldex je samo par lamel v ohišju.
Če moraš pa vgradit diferencial in še lamele, da lahko prilagajaš pogon do te mere, da se premakne avto tudi ko ima vso moč samo na enem kolesu, pride pa še konkretno dražje.

Eno kolo na tleh, ostala na vrtečih valjčkih:


Proti enakim:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Blinder je izjavil:


motor kot motor? 1.2 TSI, 2000 rpm in ima že največji navor. Hitreje zagrabi pri nižjih obratih kot renaultov 1.2 Tce. Tudi več navora in moči ima in obenem ima tudi manjšo porabo goriva. 1.4 TSi 122 km, vleče ko nor, nad 4000 rpm se opazi, da v resnici nima veliko moči, ker pač navor pada namesto, da bi še vedno naraščal kot pri atmosferskih.
Vozil miljardo automatikov, ko sem prvič vozil DSG sem bil navdušen nad njim. Menja hitro, avtu daje tisti športni občutek kot, da gre več, kot gre v resnici. Ko niža prestavo da vmesni plin da se ne čuti cukanja. Ja ima tudi en defekt, ko se mu v ročnem načinu da komando, da se želi v višjo prestavo si on uzame pol sekunde časa za premislek. Zdej primerjaj to s starejšimi avtomatiki. Smo vozili octavio 1.6 atmosferski z tiptronicom 6 prestav. Že pri mirni vožnji je motor delal pri okoli 4000 rpm, kombinacija atmosferksega motorja in tako nastavljenega menjalnika, slavni nekoč state-of-the-art tiptronic s 6 prestavami

Kot sem rekel, penisiranje o konjih, navoru, porabi, itn...

Za povprečneža, ki rabi avto za prevoz nekam, skoraj nepomembno na dolgi rok...

Odločitev za avto je tako kot odločanje za babo, na koncu vzameš tisto, kar ti je všeč >:D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Blinder ::

Konji, navor, poraba, ni samo nekaj na papirju ampak je nekaj, kar vpliva na mnenje cloveka kiga ima o avtu. Imaš tudi babe, ki kadar vozijo avto od tipa so cele navdušene nad zmogljivosti, čeprav same vozijo Citroen C1 1.0.
Ena vozila octavio 1.8t 150 km, navdušena nad zmogljivostmi. Ena vozila astro 1.9 cdti 150 km, navdušena. Ena vozila bmw 2.0 184 km diesel, tudi navdušena.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.


Kaj pa je nekonkurenčno? Pogon je nad vsemi. Zanesljivost je daleč pred evropskimi avtomobili. NA motor? Nobenega problema ni dosegat potovalno hitrost na avtocesti s CVT menjalnikom.

Če res rabiš več moči, lahko vzameš močnejši motor. 2.0, 2.5, 3.6 ali pa 1.6 turbo, 2.4 turbo, 2.5 turbo ali pa 3.6.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Blinder je izjavil:

Konji, navor, poraba, ni samo nekaj na papirju ampak je nekaj, kar vpliva na mnenje cloveka kiga ima o avtu. Imaš tudi babe, ki kadar vozijo avto od tipa so cele navdušene nad zmogljivosti, čeprav same vozijo Citroen C1 1.0.
Ena vozila octavio 1.8t 150 km, navdušena nad zmogljivostmi. Ena vozila astro 1.9 cdti 150 km, navdušena. Ena vozila bmw 2.0 184 km diesel, tudi navdušena.

Kot ves čas govorim, penisiranje, oz. v tem primeru pizdoniranje... >:D
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

miha98 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.


A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.


Kaj pa je nekonkurenčno? Pogon je nad vsemi. Zanesljivost je daleč pred evropskimi avtomobili. NA motor? Nobenega problema ni dosegat potovalno hitrost na avtocesti s CVT menjalnikom.

Če res rabiš več moči, lahko vzameš močnejši motor. 2.0, 2.5, 3.6 ali pa 1.6 turbo, 2.4 turbo, 2.5 turbo ali pa 3.6.


Koga briga pogon, če je ostala tehnologija 100 let za leseno zlico.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Hudobec82 ::

S Subaruji smo začel, ker je bla debata o malih, navitih in varčnih Puretech motorjih, ki spustijo jermen in dušo pri 30k km. Iskalo se je rešitev oziroma alternativo. No, in rešitev je starejša preverjena in preizkušena tehnika. Itak pa, da pride s svojimi minusi. To je vsa zgodba.

Po drugi strani mamo pr bajti tut volva s60 2.4. Avto je star 22let. Ni rjast, motor in menjalnik top. Ma 300k navoženih. Kaj je bil Volvo 20+ let nazaj in kaj je zdej. Srce me boli. Kolegi, k so to kupval zadnih 10let pa pravjo, da veje iščejo. Da slabšega in manj zanesljivga avta trenutno ni na trgu. Itak. Kitajski Geegly z Volvo nalepko.

WizzardOfOZ ::

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.


A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?

Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Precenjen je ravno iz tega vidika, ker je cena konkurenčna, vse ostalo je pa nekonkurenčno. Kar je nekonkurenčno, bi moralo biti praviloma VELIKO cenejše, ampak ni. Se morda drazje.


Kaj pa je nekonkurenčno? Pogon je nad vsemi. Zanesljivost je daleč pred evropskimi avtomobili. NA motor? Nobenega problema ni dosegat potovalno hitrost na avtocesti s CVT menjalnikom.

Če res rabiš več moči, lahko vzameš močnejši motor. 2.0, 2.5, 3.6 ali pa 1.6 turbo, 2.4 turbo, 2.5 turbo ali pa 3.6.


Koga briga pogon, če je ostala tehnologija 100 let za leseno zlico.

in kaj je zastarelo? Pojma nimaš.

Pa ne govorit o turbinah. turbine so zelo stara zadeva. Ko sem jaz turbaka (r5 gt turbo) vozil, si ti še iz desnega v lev jajc skakal.
Pol sem se pa naveličal športnih avtomobilov in sem prešaltal na udobnost (avtomatik) in manj konjev, ker tega ne potrebujem. Za vozit se po naših kolonah bi bilo dovolj 50 konjev.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Blinder ::

Lejga, zdej vlači turbino. Sodobna turbina je nekaj novega ja. VW je imel vizijo uporabit "umirejene" turbine na svojih ljudskih avtih. Ostali proizvajalci so sledili. Ti si pa kar mečeš pesek v oči sam sebi, kako je tvoj Subaru nekaj boljšega kot ostali avti. Zraven pa poskušaš prepričat še pol foruma
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Hudobec82 ::

Za Subaru hejterje: Plejade ali Staroselci so ozvezdje na nebu s sedmimi zvezdami. :)

pegasus ::

Cheap, fast, reliable. Pick any two, you can't have all three.
Subarujevci smo izbrali cheap & reliable. Ostali izberite kar vam pač ustreza.

__Devil__ ::

Za tak denar predlagam Golf 5 1.9tdi 90hp, okrog 3k, odvisno od ohranjenosti. Mašina super.

krho ::

Mašina super, pleh ne tako tako. Če kdo pravi, da je brez rje po pragu in prvih blatnikih laže in skriva.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

miha98 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.


A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?

Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.


Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...

hojnikb ::

__Devil__ je izjavil:

Za tak denar predlagam Golf 5 1.9tdi 90hp, okrog 3k, odvisno od ohranjenosti. Mašina super.

vse ostalo pa totaln drek. Za 3 jurje bols da se v kolno ustrelis, bos mel manj psihičnih in finančnih tezav.

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.


A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?

Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.


Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...


E90 je verjetno najslabsi BMW v zadnjih 30 letih... Če to danes kupis rabljeno od kakega 5-15 lastnika, je bolje da ga kr peljes direkt v reciklazo, ker bos mel manj glavobola in najmanj finančne skode. To sploh velja za 4 cilindrske bencinarje, k majo vse mozne tezave k jih lahk ma bencinski motor. Se Yugo55 je bil manjsi glavobol za vzdrzevanje in zanesljivost k to.

Če mislis, da se neki nemore pokvart... kupi E9x in se čudi.
Hint: Če FRM sam narobe pogledas, bos mel ze lightshow na armaturi :))
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.


A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?

Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.


Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...

Bmw se je končal z 2002 ti. Kasnej so samo še jajca.

Blinder je izjavil:

Lejga, zdej vlači turbino. Sodobna turbina je nekaj novega ja. VW je imel vizijo uporabit "umirejene" turbine na svojih ljudskih avtih. Ostali proizvajalci so sledili. Ti si pa kar mečeš pesek v oči sam sebi, kako je tvoj Subaru nekaj boljšega kot ostali avti. Zraven pa poskušaš prepričat še pol foruma

Ne prepričujem nikogar. Vsak je sam svoje sreče kovač. Vendar je tema o bencinskem avtu za 5k€, ki je zanesljiv in lahko vleče prikolico. Subaru spada v to kategorijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

miha98 ::

hojnikb je izjavil:

__Devil__ je izjavil:

Za tak denar predlagam Golf 5 1.9tdi 90hp, okrog 3k, odvisno od ohranjenosti. Mašina super.

vse ostalo pa totaln drek. Za 3 jurje bols da se v kolno ustrelis, bos mel manj psihičnih in finančnih tezav.

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.


A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?

Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.


Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...


E90 je verjetno najslabsi BMW v zadnjih 30 letih... Če to danes kupis rabljeno od kakega 5-15 lastnika, je bolje da ga kr peljes direkt v reciklazo, ker bos mel manj glavobola in najmanj finančne skode. To sploh velja za 4 cilindrske bencinarje, k majo vse mozne tezave k jih lahk ma bencinski motor. Se Yugo55 je bil manjsi glavobol za vzdrzevanje in zanesljivost k to.

Če mislis, da se neki nemore pokvart... kupi E9x in se čudi.
Hint: Če FRM sam narobe pogledas, bos mel ze lightshow na armaturi :))


MOgoče je naslabši ampak moj dela že 6 leto. Ne bom ga prodal. Lahko se čudiš , kaj vse pokrepa pri drugih skret znamkah. Že reno Megane recimo ni ravno sinonim za kvaliteto dandanes. Da o ostalih znamkah niti ne začnem. Nissan bencinarji, Pegeout bencinarji, Opel bencinarji, itd. crkuje kot po tekočem traku vse. Največ elektronika pa tudi mehanske zadeve. BMW je verjetno daleč za temi....

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

miha98 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pol se pa odpelješ tja, kjer je več snega. Jaz ga vedno najdem.

Imaš ročnega ali cvt?

Lahko rečem da tanov ima kr dost manjšo porabo.


A res ? In kje danes najdeš sneg v Sloveniji?

Tam kjer se ti z bavarcem ne moreš vozit.
Letos ga je bilo v hribih dovolj.


Ti sploh veš ne kaj je to BMW.. E90 serija... Tank od avta... Če drugega ne pa se lahko z Kawasakijem z750 sigurno peljem tja tam...

Bmw se je končal z 2002 ti. Kasnej so samo še jajca.

Blinder je izjavil:

Lejga, zdej vlači turbino. Sodobna turbina je nekaj novega ja. VW je imel vizijo uporabit "umirejene" turbine na svojih ljudskih avtih. Ostali proizvajalci so sledili. Ti si pa kar mečeš pesek v oči sam sebi, kako je tvoj Subaru nekaj boljšega kot ostali avti. Zraven pa poskušaš prepričat še pol foruma

Ne prepričujem nikogar. Vsak je sam svoje sreče kovač. Vendar je tema o bencinskem avtu za 5k€, ki je zanesljiv in lahko vleče prikolico. Subaru spada v to kategorijo.



e46 ima par tipičnih napak tudi... oz. hib...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

hojnikb ::

MOgoče je naslabši ampak moj dela že 6 leto. Ne bom ga prodal. Lahko se čudiš , kaj vse pokrepa pri drugih skret znamkah. Že reno Megane recimo ni ravno sinonim za kvaliteto dandanes. Da o ostalih znamkah niti ne začnem. Nissan bencinarji, Pegeout bencinarji, Opel bencinarji, itd. crkuje kot po tekočem traku vse. Največ elektronika pa tudi mehanske zadeve. BMW je verjetno daleč za temi....


Izjema se ne potrjuje pravila. Kupi danes katerkol E90 za pod 3 jurje in si lahk srečn, če v roku enga leta nebo se vsaj pol tega zneska vlozkov, da bo izpravn in brez napak...

e46 ima par tipičnih napak tudi... oz. hib...

Predvsem ta, da so ti avtomobili sedaj stari ze 25 let in majo za sabo vsaj 15 lastnikov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nejc_nejc ::

Izjema se ne potrjuje pravila. Kupi danes katerkol E90 za pod 3 jurje in si lahk srečn, če v roku enga leta nebo se vsaj pol tega zneska vlozkov, da bo izpravn in brez napak...

In je cena 4,5 ajde 5.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avtomobila do 10000eur

Oddelek: Na cesti
485794 (3911) Raptor F16
»

Chevrolet Cruze 1.6 bencin

Oddelek: Na cesti
447461 (5460) tech1
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15524260 (19763) matobeli
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115857 (12405) krneki0001

Več podobnih tem