» »

Avto za dolge razdalje - omejen budget

Avto za dolge razdalje - omejen budget

1
2
3

iso2000 ::

Če lahko polniš avto doma ali v službi, oz. imaš dostop do domače polnilnice bi vsekakor predlagal električni avto. Že samo z razliko v ceni goriva je prihranek kar konkreten v življenski dobi avtomobila. Trenutna akcija za ID3, kjer si po prejeti subvenciji na 28500 EUR, je po mojem mnenju kar zanimiva. Mislim da s to baterijo bi bil doseg ok tudi v zimskih mesecih.

bemfa ::

Škoda Octavia, 2.0 tdi, 115KM je po ceniku 27.500, če spogajaš 8% popusta jo dobiš za 25k. Pred letom dni so dajali do 12%, zdaj prihaja tudi facelift, tako da bi se najbrž dalo.

feryz ::

ID3 ni za 30 do 40k. To je škatla za okrog hiše, ne glede na doseg.
Kot tudi teslo trojka ni in podobne igrače.
Vsaj po mojem mnenju. Drugači jih lahko delaš tudi s twingotom. Vse sorte čudaki so na svetu.

Utk ::

Tako je. Jaz pod bemfom za 180 jurjev sploh ne bi gledal.

iso2000 ::

feryz je izjavil:

ID3 ni za 30 do 40k. To je škatla za okrog hiše, ne glede na doseg.
Kot tudi teslo trojka ni in podobne igrače.
Vsaj po mojem mnenju. Drugači jih lahko delaš tudi s twingotom. Vse sorte čudaki so na svetu.

No, jaz naredim manj kilometrov, tako da ne morem soditi. Meni za ca. 25k km letno tesla 3 odlično služi.

feryz ::

Lahko se delaš sarkastičnega, ampak boš tudi ti, mogoče, prilezel v moja leta.
Ko križu ni več vseeno, koliko ga šeklja in koliko švica steče po njem.
Ko te enkrat uščipne fajn, je težko še kdaj odličen.

a_borlak ::

matobeli je izjavil:

Alpa nekaj takega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Podatki ne štimajo, 64kWh variante imajo 150kW motor, tako da je smiselno dobro preverit. Sicer pa nov ID3 je po subvenciji 28,5k, kar tudi zadošča pogoju KP-LJ, pa še eko kredit dobiš. Vožnja na elektriko te stane med 3-4EUR/100km pri avtocestni porabi, če polniš doma. Recimo pol manj, kot nafta. Poleg tega imaš na avtocesti enako obrabo gum, strošek servisa je praviloma nižji ... skratka, če imaš možnost polnit doma, je o tej možnosti smiselno razmišljat. Tudi kakšen MG4 se najde, Kona, itd.

Popravek - sem pogledal slike pri tem Soulu, gre zagotovo za 40kWh različico, ker 226km dometa in cca 80% baterije ne gresta skupaj z 64kWh baterijo, razen če ga niso zadnjih 1000km ves čas divje gnali po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

sbawe64 ::

Za ac je Citroen c5 hdi, škoda superb.

matobeli je izjavil:

Alpa nekaj takega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

To je raven cliota, za po Lublan.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

hojnikb ::

feryz je izjavil:

Lahko se delaš sarkastičnega, ampak boš tudi ti, mogoče, prilezel v moja leta.
Ko križu ni več vseeno, koliko ga šeklja in koliko švica steče po njem.
Ko te enkrat uščipne fajn, je težko še kdaj odličen.


Obstajajo cenejse varjante se vozit udobno (ali pa -- nora ideja vem; se sploh ne vozis tolk) kot 7er ali S klasa....
Ampak če si navajen kaviarja, potem pač ne razumes, da nekater folk nima sanse jst kaj več k riz...
#brezpodpisa

nejc_nejc ::

Res ne štekam.
Možakar se bo dnevno vozil KP - LJ ter nazaj in tukaj mu nekateri predlagajo neke male vzigalnike.
Posebej pozimi, ko bo na vrhniškem klancu kolona in cakalni čas ene 4h naj se hebe z elektro polizdelkom. Matr ste mazohisti.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če ne bi bli mazohisti, bi mu predlagali naj zamenja službo.

a_borlak ::

nejc_nejc je izjavil:

Res ne štekam.
Možakar se bo dnevno vozil KP - LJ ter nazaj in tukaj mu nekateri predlagajo neke male vzigalnike.
Posebej pozimi, ko bo na vrhniškem klancu kolona in cakalni čas ene 4h naj se hebe z elektro polizdelkom. Matr ste mazohisti.


Električni polizdelki pozimi bolje delajo, kot si misliš in 4 ure v zastoju pomeni max 4kWh energije v tem času. Ampak ti že veš, ker voziš dnevno EV.

nejc_nejc ::

Z "gokardi", se nebi dnevno vozil KP - LJ in nazaj.
Aja ti že veš, se dnevno voziš po tej relaciji :)

codeMonkey ::

Kolega se je na tej relaciji vozil dnevno s Fabio TDI.

feryz ::

hojnikb je izjavil:

feryz je izjavil:

Lahko se delaš sarkastičnega, ampak boš tudi ti, mogoče, prilezel v moja leta.
Ko križu ni več vseeno, koliko ga šeklja in koliko švica steče po njem.
Ko te enkrat uščipne fajn, je težko še kdaj odličen.


Obstajajo cenejse varjante se vozit udobno (ali pa -- nora ideja vem; se sploh ne vozis tolk) kot 7er ali S klasa....
Ampak če si navajen kaviarja, potem pač ne razumes, da nekater folk nima sanse jst kaj več k riz...
Nisem jaz trdil, da je treba neke hude klase, ampak ti.
Mu pa zgoraj tudi cliota predlagajo. Med drugim.
In ja, tudi overpriced električne škatle. Kitajska mg jajca in podobno.

hojnikb ::

s kitajskimi jajci se bo se vedno bolje (in z manj glavobola) vozu k z 5-10 let staro nemsko premijo...

Prefuram ogromno kilometrov v pregovorno se večji jajci k clio (čeprav je kanta večja in tezja) in je tudi voznja v C segmentu "milina"... Pod pogojem seveda da nisi 80 ali pač kjub bogatiji se vedn po strehah nosis panele....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Urkee ::

Govorim kot voznik, ki naredi letno 40k+ km.

Odmisli razne (novejše) 1.* HDI/DCI motorje, so kul, nizka poraba in vse ampak s sabo pripeljejo cel kup problemov.
Če ne drugega ADBlue črpalka zdrži ravno dva cikla menjave gum. Ker je ulita v rezervoar se menja kompletna, kar pa ni poceni. Plus standard francoskih vozil, okvare na elektroniki... Parksenzorji se derejo v prazno, če je avto na dežju in podobno. Na žalost govorim iz prve roke. S tem da uradnih servisev sploh ne bi komentiral, ker kljub garanciji ne priznajo vseh hib vozila oz. se jih lotevajo "kot bolan srat".
Če pa si malo na ADHD strani te bodo še motili vsi črički v notranjosti vozila, kateri pridejo na plano po 100-150k.

Tudi novejši 2.0 TDIji VAG grupe niso več kar so bili... Poraba olja je kar pogosta težava nad 200k. Tudi iz prve roke.

Osebno sem zvozil dva volva nad 300k, brez večjih posegov v motor in tudi trenutno vozilo je te znamke, trenutno "going strong" na 250k. Glede na trenutno stanje bo šel krepko čez 300k. Seveda so bila vsa vozila letnika pred korono.
Bo pa moj naslednji definitivno mercedes po zgledu nemških taksistov. Tist evro več za registracijo 2.0+ bom že pogoltnil.

Bi pa za udobnost vožnje definitivno priporočal aktivni tempomat in pa avtomatski menjalnik (nekaj kar ni CVT, ker bos valje pobrusil s stalno hitrostjo glede na kolicino prevozenih km).

a_borlak ::

nejc_nejc je izjavil:

Z "gokardi", se nebi dnevno vozil KP - LJ in nazaj.
Aja ti že veš, se dnevno voziš po tej relaciji :)


Ne, se je pa moj kolega, brez težav ;).

nejc_nejc ::

moj tudi, pa je popizdil od tresenja

a_borlak ::

Katerega tresenja, s katerim avtom?

matobeli ::

Očitno z neko zjahano kanto z zjebano optiko in slabo centriranimi gumami.

Utk ::

Ravno po avtocesti je najmanjša razlika. Če je nek vseeno kolk tolk dober avto, ne da je glasen, plava, itd. Sigurno je pa komot glih tolk udoben kot vsak suv.

nejc_nejc ::

a_borlak
in sedaj nam boš razlagal, da se po razsutem VP na AC KP - LJ v tejle varianti ter s to medosno



bolje pelješ kot v spodnjih rabljenih

4 prvi, ki sem jih našel



Landscapes1 ::

Likalnik je izjavil:

Nisem hotel načeti EV debate, da bi se zopet pregovarjali kaj je boljše in kaj ne....ja strošek elektrane je bil visok...vendar imam kurjavo, bencin in vso ostalo elektriko pokrito...zame se definitivno izplača.

glede pokvarljivosti EV, se prav tako zavedam, da se kvarijo tako kot ICE avtomobili...ampak ni pa rednih stroškov katere sem naštel že prej zgoraj (razen gum)

sicer pa, žal OP-ju ne znam pomagati in svetovati kateri avto kupiti za dolge razdalje in da ne bo zraven bankrotiral....mogoče 10 let starega pasata s katerim bo v 5tih letih dodatno obrnil še 200k km....servisira ga pod kozolcem, kjer bo dobil poceni rezervne dele in menjavo za njih....ko bo avto obrnil 400k km, ga pa proda za simbolično ceno....pod črto bo naredil še najmanjšo izgubi


To mi je v resnici ena izmed večjih dilem...
Ali se bolj splača vzet neki rabljenega za 10 čukov, pa potem met servise in zajebancije pa pač vzdrževat...
Ali naj pač dam 25 jurjev za nov avto in upam, da bo zdržal čimdlje z čimmanj stroški.
Stroškovno ni dvoma, da se bolj izplača stara kanta. Problem je v tem, ker avto res rabim dnevno in si ne morem (več) vsaka 2 meseca vzet dopusta, da ga popravljam.
Po drugi strani pa, obstaja kup tem in izkušenj, kjer ljudje pišejo kako imajo par let star avto že 2-3 tedne pri pooblaščencu, ki ne ve kaj z njim oz. kaj je narobe.
In potem je seveda glavno vprašanje, al it v investicijo 20-25k za nov avto, ki bo ravno tako lahko stal par tednov na servisu in boš rabil rent-a-car al pač kupit neki starejšega, pa bodo isto problemi. In boš isto lahko rental.
Sicer pa hvala za podeljeno lastno izkušnjo, to veliko pomeni, ko nekdo da nasvet na podlagi svojih dejanskih izkušenj...

Glede ostalih vpisov pa: žal polovica predlaganih avtov ni več v dizel izvedbi za moj budget. Recimo najcenejši dizel Ford Fokus je skoraj 28 jurjev...Clio diesel je samo ena varianta dizel z 100km...Corollo za ta denar dobiš samo bencinca 1.5 npr. ipd....

Zgodovina sprememb…

David Novak ::

Zadnja leta je vedno slabše s kvaliteto. Nekaj so krive eko uredbe, nekaj požrešnost managerjev in se posledično varčuje na kvaliteti. Vprašaj še zanesljivega avtomehanika, s katerimi modeli (predvsem motorji!) je najmanj problemov.

miha98 ::

pegasus je izjavil:

miha98 je izjavil:

Tesla se kar redno videvajo na odstavnih pasih, ker zmanjka štroma...
Ha? Kje? Po 200k po autobahnih nisem videl še nobene. Videl sem pa dolg seznam bavarcev, tudi gorečih ...


Na instagramu .

a_borlak ::

nejc_nejc je izjavil:

a_borlak
in sedaj nam boš razlagal, da se po razsutem VP na AC KP - LJ v tejle varianti ter s to medosno



bolje pelješ kot v spodnjih rabljenih

4 prvi, ki sem jih našel





Po avtocesti ti je čisto vseeno, še najbolj pomembno ti je, kako ti je udoben sedež in pritikline, kot je recimo radarski tempomat. Tako recimo ima ID3 medosno razdaljo 277cm, Tesla 3 288cm, kajpazdaj? Ja, tudi T3 dobiš za 25k rabljeno po subvenciji.

IL_DIAVOLO ::

Vsak karavan ali limuzina z avtomatikom in radarskim tempomatom bo dobra izbira. Le da bo verjetno treba odmislit avtomatika in radarski tempomat za 25k.

Saj 100km voznje z rocnim dizlom tudi ni nek izziv.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Motion ::

vzemi neki tazga. 1.6 TDI, će se vožis sam v avtu je dovolj močan. Poceni za vzdrževat, pa trpežen.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

ča pa vidiš da je res mal premalo ga mapiraš na 140 konjev in potem bo sigurno dovolj tudi če je avto napolnjen.
5 brzin pa niti ni moteče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

codeMonkey ::

Mene bi 5 prestav precej motilo za vsakodnevno voznjo po AC

Motion ::

Glede hrupa, za potovalne hitrosti do 130 km/h, je 1.6 po defoltu tišji motor.

kriptobog ::

1.6 tdi je nekaj najslabsega kar so kadarkoli naredili pri vag grupi.

codeMonkey ::

Imam Octavio Greenline, ki ima tocno ta motor in 6 prestav. Zato si tezko predstavljam brez. Je pac toliko bolj udobno.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Za 25 dobiš corollo hibrida, ki ima že v osnovi radarski tempomat in se v zastojih skoraj sam pelje. Pa 10 let garancije, oz. v tem primeru najbrž bolj pride v poštev 200,000 km. Če se ne motim je na baterijo garancija 10 let ne glede na km.

Motion ::

kriptobog je izjavil:

1.6 tdi je nekaj najslabsega kar so kadarkoli naredili pri vag grupi.

zakaj?

dosti slišim da je eden boljših dizlov ki so jih naredili.

Utk je izjavil:

Za 25 dobiš corollo hibrida, ki ima že v osnovi radarski tempomat in se v zastojih skoraj sam pelje. Pa 10 let garancije, oz. v tem primeru najbrž bolj pride v poštev 200,000 km. Če se ne motim je na baterijo garancija 10 let ne glede na km.

pri vsem prometu in gužvi na primorki bi rekel da je kakršen koli tempomat bolj ali manj neuporaben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

Utk ::

pri vsem prometu in gužvi na primorki bi rekel da je kakršen koli tempomat bolj ali manj neuporaben.

Wat? In potem bo spet jokal, da ga žalim. Radarski tempomat je ravno v gužvi najbolj uporaben. Še enkrat bom počasi napisal, ker vidim, da si bolj počasen. V takih pogojih se osnovna toyota za 25 jurjev (ali pa še manj, če najdeš cenejši model) vozi praktično sama. In to gladko, brez cukanja, v nasprotju z ostalimi, tudi premium, avtomatiki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

kriptobog je izjavil:

1.6 tdi je nekaj najslabsega kar so kadarkoli naredili pri vag grupi.


Zaenkrat 240k km brez tezav.

Motion ::

Utk je izjavil:

pri vsem prometu in gužvi na primorki bi rekel da je kakršen koli tempomat bolj ali manj neuporaben.

Wat? In potem bo spet jokal, da ga žalim. Radarski tempomat je ravno v gužvi najbolj uporaben. Še enkrat bom počasi napisal, ker vidim, da si bolj počasen. V takih pogojih se osnovna toyota za 25 jurjev (ali pa še manj, če najdeš cenejši model) vozi praktično sama. In to gladko, brez cukanja, v nasprotju z ostalimi, tudi premium, avtomatiki.


pri teki kulturi vožje ko se ti 5m pred nosov vržejo pred tebe je kar nadležno.

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Za 25 dobiš corollo hibrida, ki ima že v osnovi radarski tempomat in se v zastojih skoraj sam pelje. Pa 10 let garancije, oz. v tem primeru najbrž bolj pride v poštev 200,000 km. Če se ne motim je na baterijo garancija 10 let ne glede na km.


Jaz bi tudi to gledal v tem rangu.

Utk ::

pri teki kulturi vožje ko se ti 5m pred nosov vržejo pred tebe je kar nadležno.

Kaj ima radarski tempomat s tem?

Motion ::

Motion je izjavil:

Utk je izjavil:

pri vsem prometu in gužvi na primorki bi rekel da je kakršen koli tempomat bolj ali manj neuporaben.

Wat? In potem bo spet jokal, da ga žalim. Radarski tempomat je ravno v gužvi najbolj uporaben. Še enkrat bom počasi napisal, ker vidim, da si bolj počasen. V takih pogojih se osnovna toyota za 25 jurjev (ali pa še manj, če najdeš cenejši model) vozi praktično sama. In to gladko, brez cukanja, v nasprotju z ostalimi, tudi premium, avtomatiki.


pri taki kulturi vožje ko se ti 5m pred nosov vržejo pred tebe je kar nadležno.

Utk ::

Aha, razumem, ne znaš vozit, niti s tempomatom niti brez, v tem je problem...

Motion ::

Utk je izjavil:

Aha, razumem, ne znaš vozit, niti s tempomatom niti brez, v tem je problem...
ja sam en je pravi naćin vožje.... in vsi drugi delajo napačno

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

Utk ::

Če se ti že sam v štartu voziš 5m zadaj, da ti ne bo šel nekdo vmes, je to narobe.
Narobe je tudi, če ne znaš pripravit radarskega tempomata, da vozi 5m nazaj (če bi že to rad).
Radarski tempomat zna vozit na enaki razdalji kot ti, brez skrbi.

miha98 ::

Oktavia to je šrot. Sem se peljal zadi, kot paradajz turist. Kupi BMW...

Motion ::

in kaj ti pomaga če ga nastaviš na 30m in potem ti vsi v gužvi skačejo pred tebe?

Utk ::

Pa ga nastavi na 10 ali pa 5 zarad mene.

Motion ::

miha98 je izjavil:

Oktavia to je šrot. Sem se peljal zadi, kot paradajz turist. Kupi BMW...

BWM je šrot kupi RRja, pa še voznika najami zraven

WhiteAngel ::

feryz je izjavil:


Ko križu ni več vseeno, koliko ga šeklja in koliko švica steče po njem.
Ko te enkrat uščipne fajn, je težko še kdaj odličen.


Pezračevanje sedežev imajo tudi Korejci od i30tke naprej...

feryz ::

Ni fora v prezračevanju, ampak v materialih za zice.
Če je dober, prezračevanja niti prižgati ne rabiš (oziroma ga moraš sklopiti, ker se samodejno prižge).
Za vse ostalo velja enako.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj avto izgubi na ceni? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
968249 (3716) Utk
»

Avto za 200km na dan (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1149616 (6526) SloKin
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13720100 (13686) BoredMarvin
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6111948 (10356) zez
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16327516 (18766) Superboyy

Več podobnih tem