Slo-Tech - Mercedes-Benz, ki je bil napovedal popoln prehod na električna vozila po letu 2030, kjer bo to trg dopuščal, je sedaj omilil ton. Ob razgrnitvi poslovnih rezultatov za zadnje četrtletje minulega leta so dodali, da bo leta 2030 bržkone le polovica njihovih novih avtomobilov električnih. Vozila z bencinskimi motorji in hibridi bodo še vrsto let ostala del ponudbe. Izvršni direktor Ola Källenius je dejal, da niti v Evropi, ki je najbolj elektrificiran trg na svetu, leta 2030 ne bodo mogli v celoti preiti na elektriko. Dodaja, da bodo tempo prehoda naposled narekovali potrošniki, da pa bo Mercedes-Benz pripravljen. Šele leta 2030 bo polovica vozil električnih in ne že prihodnje leto, kot so napovedovali.
Prodaja električnih vozil v Evropi se sicer močno povečuje. V prvi polovici minulega leta se je povečala za 55 odstotkov, da so dosegli že 13-odstotni delež. V Severni Ameriki in na Kitajskem je zanimanje nekoliko manjše, prehod pa počasnejši. V ZDA je tržni delež električnih vozil osemodstotni. Tudi Teslin direktor Elon Musk je za leto 2024 napovedal počasnejšo rast, Rivian in Lucid pa sploh ne pričakujeta rasti.
Lani je Evropski parlament sprejel prepoved prodaje novih dizelskih in bencinskih avtomobilov po letu 2035. Na koncu je Svet sprejel kompromisni predlog, da bodo dovoljeni tudi avtomobili na ogljično nevtralna tekoča goriva. Za zdaj se torej zdi leto 2035 - za nove avtomobile - tista skrajna meja.
Novice » Ostale najave » Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let
Glugy ::
Lepo. Nočem imet vira umazanega zraka direkt pred svojim nosom. Zdravje bo na dolgi rok zato vsaj malo bolj nagnjeno k hvaležnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
borut_p ::
Meja se bo se 10x premaknila, ce ne bo cudeza v fuziji. Potem se razsiritev celotne napajalne mreze ... 25let ... mogoce takrat lahko upamo na kaksen preboj. Tam leto 2050 bo mogoce bolj realno.
Gregor P ::
Čist presenečen ... nisem
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
twom ::
Lepo. Nočem imet vira umazanega zraka direkt pred svojim nosom. Zdravje bo na dolgi rok zato vsaj malo bolj nagnjeno k hvaležnosti.Imaš prav. Smrad in uničeno zdravje naj imajo pred svojim nosom drugi.
p.s. mal je dobro poznat celoto in ozadje te zelenosti, npr (negativen) vpliv fotovoltaičnih elektrarn na stabilnost omrežja, pa da se danes polovico elektrike proizvede v termo elektrarnah (seveda daleč od tvojega nosu), ps nismo še nobene nafte zamenjal z elektriko, itd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
Miki N ::
Ok, govoriti pavšalno, da je Zelena agenda POPOLNA prevara je seveda pretiravanje ... predstavljajte si jo raje kot marketinško kampanjo, reklamo: kupec, previdno! Oziroma v Slotech govorici: imejte vazelin na zalogi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
AgJ1 ::
Edino pametno, da so signalizirali potrošnikom, da ne gori voda in da naj ne rinejo na silo v električne avtomobile, saj sami nimajo še konkurenčne rešitve, ki bi vključevala tudi mrežo hitrih polnilnic enakovredne Tesla SC mreži.
Tesle so po drugi strani zaradi neumnih Muskovkh kapric za kupce manj privlačne, kot bi lahko bile, tako da je ta poteza dobrodošla in pametna.
Upam da isto sporočijo tudi iz VAG skupine in Toyote in BMWja. Noben od njih trenutno ni konkurenčen Tesli, ta pa se z idiotskimi prijemi kot so tipke namesto ročk za smernike, brez instrumentov pred očmi voznika ipd. sama strelja v lastno koleno, tako da imajo legacy proizvajalci še nekaj časa, da pridejo blizu.
Za začetek če bi vzpostavili neko omrežje hitrih polnilnic, bi bilo že veliko, ker to je trenutno glavni adut Tesle.
Tesle so po drugi strani zaradi neumnih Muskovkh kapric za kupce manj privlačne, kot bi lahko bile, tako da je ta poteza dobrodošla in pametna.
Upam da isto sporočijo tudi iz VAG skupine in Toyote in BMWja. Noben od njih trenutno ni konkurenčen Tesli, ta pa se z idiotskimi prijemi kot so tipke namesto ročk za smernike, brez instrumentov pred očmi voznika ipd. sama strelja v lastno koleno, tako da imajo legacy proizvajalci še nekaj časa, da pridejo blizu.
Za začetek če bi vzpostavili neko omrežje hitrih polnilnic, bi bilo že veliko, ker to je trenutno glavni adut Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
HotBurek ::
...da bodo tempo prehoda naposled narekovali potrošniki...
Tako. Prvi tempo bo na volitvah zmetat ven vse prodane pomijeke v EU parlamentu.
Tako. Prvi tempo bo na volitvah zmetat ven vse prodane pomijeke v EU parlamentu.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
mailer ::
Stikala se na srečo vračajo nazaj, dokler si bom lahko privoščil eko vozilo bomo tam tam izpred 2010 glede na cockpit.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
nekikr ::
Tole je pa en hudo grd prispevek Matej, zavajujoč in lažnjiv. Original novica gre takole:
Naslov:
Nič ne bodo "zamudili" in da "bodo pripravljeni". Že danes so pripravljeni, pa EV nihče noče. To je ogromna razlika. Nadalje pišejo, da bi lahko, če se baterije pocenijo še za vsaj 30%, morda lahko okoli leta 2030 nekako konkurirali klasičnim motorjem in s tem povečali prodajo. Prispevek je spisan kot da jim ljudje denar mečejo v hrbet, oni ga pa nočejo, realnost je pa povsem drugačna. Tesla je svoj bazen fanatikov počasi napolnila, ostali pa capljajo tam nekje daaaaaleč zadaj in se jim EV dejansko ne izplača (kar je omenjeno na hitro v enem stavku, dejansko je pa velik problem za prehod na EV - kar piše v original člankih).
Naslov:
Mercedes-Benz scales back electric ambitions as EV pessimism grows
Nič ne bodo "zamudili" in da "bodo pripravljeni". Že danes so pripravljeni, pa EV nihče noče. To je ogromna razlika. Nadalje pišejo, da bi lahko, če se baterije pocenijo še za vsaj 30%, morda lahko okoli leta 2030 nekako konkurirali klasičnim motorjem in s tem povečali prodajo. Prispevek je spisan kot da jim ljudje denar mečejo v hrbet, oni ga pa nočejo, realnost je pa povsem drugačna. Tesla je svoj bazen fanatikov počasi napolnila, ostali pa capljajo tam nekje daaaaaleč zadaj in se jim EV dejansko ne izplača (kar je omenjeno na hitro v enem stavku, dejansko je pa velik problem za prehod na EV - kar piše v original člankih).
ViperR ::
Se bo ljubiteljem športnih avtomobilov splačalo kupit avto pred prepovedjo, ali mislite da bodo električni športno avtomobili prav tako dobri, če ne boljši?
twom ::
Edino pametno, da so signalizirali potrošnikom, da ne gori voda in da naj ne rinejo na silo v električne avtomobile, saj sami nimajo še konkurenčne rešitve, ki bi vključevala tudi mrežo hitrih polnilnic enakovredne Tesla SC mreži.Polnjenje bi moralo biti že davno standardizirano. Si predstavljaš da bi vsako znamko avtomobilov polnil na za njih posebnih bncinskih pumpah?
Polnilnice morajo biti infratruktura, ne pa od Tesle ali pa Mercedesa.
V preteklosti so se tehnologije menjale ker so bile ljudem cenejše in udobnjše. Zadnja leta se pa nove (in dražje) stvari forsira z zakoni. Recimo LED žernice. Nazadnje so bile navadne žarnice po 0.5 EUR, LED-ic ni pod desetkratnik te cene.
twom ::
Avtomobilov na bencin nebi smeli prepovedat.
Naj ostanejo Ferarriji, Lamborghiniji, M BMWji in ostali na bencin za navdušence, nostalgike in ostale ljubitelje. Bencin zna bit mal dražji, vozil se bomo pa s tistim kar bo ceneje (če bo to elektrika, naj bo pa elelktrika...)
Naj ostanejo Ferarriji, Lamborghiniji, M BMWji in ostali na bencin za navdušence, nostalgike in ostale ljubitelje. Bencin zna bit mal dražji, vozil se bomo pa s tistim kar bo ceneje (če bo to elektrika, naj bo pa elelktrika...)
s1m0n ::
Ko bo za polnilnice en app ali možnost plačila s kartico/NFC... na sami polnilnici bo to to do takrat pa so lahko vsi, ki jih proizvajajo, postavljajo, dajajo v najem tiho.
Glugy ::
Lepo. Nočem imet vira umazanega zraka direkt pred svojim nosom. Zdravje bo na dolgi rok zato vsaj malo bolj nagnjeno k hvaležnosti.Imaš prav. Smrad in uničeno zdravje naj imajo pred svojim nosom drugi.
p.s. mal je dobro poznat celoto in ozadje te zelenosti, npr (negativen) vpliv fotovoltaičnih elektrarn na stabilnost omrežja, pa da se danes polovico elektrike proizvede v termo elektrarnah (seveda daleč od tvojega nosu), ps nismo še nobene nafte zamenjal z elektriko, itd
Koristi so večje tako da kr lepo naprej v zeleno prihodnost. Če se vir onesnaženja premakne stran od večjega števila prebivalstva k manjšemu je to net korist za vse ker pomeni manjše stroške za zdravstveni sistem na dolgi rok. Žal tako je. A boš raj pred zdravstvenimi težavami rešil 5 ljudi al rajš 1000 ? Da ne govorimo o tem da več primerov kot je ki jih mora zdravstveni sistem obravnavat manjša je kvaliteta vsake posamezne obravnave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Daniel ::
Dokler se Mercedes poslužuje stikal, ki ob določenih pogojih popolnoma onesposobijo vozilo je bolje da se tega posla sploh ne gredo. Nakaj branja EV Clinic objav na FB razodene marsikaj.
kriptobog ::
Kaj takega haha. Sicer mislim, da je razlog drugje. Ljudje raje kupujejo druge znamke, predvsem kitajcke, ki evropsko EV industrijo sisajo po levi in desni.
starfotr ::
In to so sedaj uspeli povedat? Saj ne, da imajo že danes vse plane potrjene za več generacij vozil in dizajn zamrznjen. Torej točno vedo kake avte bodo proizvajali naslednje desetletje.
Tole je kar nekaj. Upam si trditi, da je to zastonj reklama.
Tole je kar nekaj. Upam si trditi, da je to zastonj reklama.
twom ::
Temu se reče transfer svinjarije iz bogatega okolja v revno. Se pravi... bogataški center Ljubljane bo imel (z dragimi EV vozili) čist zrak, šoštanjčani s termoelektrarno in starimi bencinarji bojo imel pa onesnažen zrak.Lepo. Nočem imet vira umazanega zraka direkt pred svojim nosom. Zdravje bo na dolgi rok zato vsaj malo bolj nagnjeno k hvaležnosti.Imaš prav. Smrad in uničeno zdravje naj imajo pred svojim nosom drugi.
p.s. mal je dobro poznat celoto in ozadje te zelenosti, npr (negativen) vpliv fotovoltaičnih elektrarn na stabilnost omrežja, pa da se danes polovico elektrike proizvede v termo elektrarnah (seveda daleč od tvojega nosu), ps nismo še nobene nafte zamenjal z elektriko, itd
Koristi so večje tako da kr lepo naprej v zeleno prihodnost. Če se vir onesnaženja premakne stran od večjega števila prebivalstva k manjšemu je to net korist za vse ker pomeni manjše stroške za zdravstveni sistem na dolgi rok. Žal tako je. A boš raj pred zdravstvenimi težavami rešil 5 ljudi al rajš 1000 ? Da ne govorimo o tem da več primerov kot je ki jih mora zdravstveni sistem obravnavat manjša je kvaliteta vsake posamezne obravnave.
Problem s čistim zrakom se rešuje celostno, ne da svinjarijo uturiš drugemu (tko k z izvozom "reciklirane" odpadne embalaže v Afriko)
Dilema koga rešit je pa baje precej filozovska tudi pri samovozečih vozilih (ko bo šlo kaj narobe, in se bojo algoritmi odločali v koga zapeljat ali ne)...
Vsak naj ima svojo svinjarijo pred svojim nosom. Na ta način bo najhitreje manj svinjarije.
starfotr ::
V Velenju najbolj smrdi rudnik. In ne izpust iz TEŠ. TEŠ ima res super izgorevanje in ni problematičen.
m314 ::
Politiki bi morali namesto deklaracij najprej zagotoviti polnilno infrastrukturo enako kot pri fosilnih gorivih. To pomeni enake načine plačevanja in enako razpoložljivost polnilnih postaj. Potem pa bi morala cena goriv odražati škodo, ki jo povzročajo zdravju in okolju. Tudi pri nafti veliko onesnaženja ostaja na črpališčih, daleč od nas. Škodo zaradi podnebnih sprememb (pogostejša in močnejša neurja) bi morali plačevati izključno v ceni goriv, ne pa s splošnimi davki. Potem bo tudi razmišljanje na tem forumu drugačno.
Pa še namig: če avto lahko polnite doma, je kljub višji nakupni ceni dolgoročno cenejši. Kdaj se tehtnica prevesi v vašo korist, si lahko izračunate glede na letno št. prevoženih kilometrov.
Pa še namig: če avto lahko polnite doma, je kljub višji nakupni ceni dolgoročno cenejši. Kdaj se tehtnica prevesi v vašo korist, si lahko izračunate glede na letno št. prevoženih kilometrov.
roCkY ::
S CO2 davčno diktaturo ravno to hočejo naredit. Ampak denarja je vedno premalo in neznano kam pobegne.
Sicer pa za elektrifikacijo prometa bo treba še kakšen tehnološki preboj in pocenitev. To bo morala priznat tudi mestna politika. Če pade dostopnost transporta za 10-20-x% zaradi cen se bo sesula celotna ekonomija.
Sicer pa za elektrifikacijo prometa bo treba še kakšen tehnološki preboj in pocenitev. To bo morala priznat tudi mestna politika. Če pade dostopnost transporta za 10-20-x% zaradi cen se bo sesula celotna ekonomija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roCkY ()
7982884e ::
Meja se bo se 10x premaknila, ce ne bo cudeza v fuziji. Potem se razsiritev celotne napajalne mreze ... 25let ... mogoce takrat lahko upamo na kaksen preboj. Tam leto 2050 bo mogoce bolj realno.
ne rabimo fuzije. in je definitivno ne bomo imeli v 20 letih.
imamo pa ze resitev, ki se imenuje jedrska energija, vendar je pod nepravicnimi regulacijami glede na ostale vire in je tarca neresnicnih obtozb glede odpadkov (ki jih je velikostne rede manj kot drugod) in varnosti, tako da bomo ocitno se dalje metali milijarde za vetrnice in panele, ki ne resujejo problema v nobeni meri.
antonija ::
pa EV nihče noče.Jaz bi ga imel... ampak ne za 2x-3x cene ICE ekvivalenta, 20x daljsim tanjkanjem in 1/3 dometa.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
DamijanD ::
domet in hitrost tankanja ne bosta nikoli dohitela ICEja - vsaj ne dokler tankanje pomeni filanje baterij.
Meni osebno se zdi problem samo cena. Recimo Passat štarta s približno 37k, ID.7 pa z okrog 55k ; 308SW štarta s 22k, elektrika je pa čez 40k
Vem, da je nivo opreme različen - ampak nekomu, ki mu zadošča osnovna verzija ICEja, nič ne pomaga, če dobi v štromarju neke bonbončke, ki jih ne rabi (in si jih ne more privoščit).
Meni osebno se zdi problem samo cena. Recimo Passat štarta s približno 37k, ID.7 pa z okrog 55k ; 308SW štarta s 22k, elektrika je pa čez 40k
Vem, da je nivo opreme različen - ampak nekomu, ki mu zadošča osnovna verzija ICEja, nič ne pomaga, če dobi v štromarju neke bonbončke, ki jih ne rabi (in si jih ne more privoščit).
daruk ::
pa EV nihče noče.Jaz bi ga imel... ampak ne za 2x-3x cene ICE ekvivalenta, 20x daljsim tanjkanjem in 1/3 dometa.
Bi ga kupil za skoraj isto ceno kot ICE ekvivalenta, časom porabljenim za tankanje 30x KRAJŠIM in dometa zadosti za 95 % vseh voženj brez vmesnega filanja? To že obstaja, precej modelov se dobi za podobne cene kot primerljive ICE izvedenke ali celo za nižje nakupne cene. Recimo električno Opel Mokko dobiš za 25k, kar je samo 1,5k več kot za bencinsko verzijo iste moči z avtomatskim menjalnikom. 1,5k na gorivu in servisih prineseš notri v cca enem letu. Čas porabljen za filanje je 10 sekund, pri bencinarju je to vsaj 5 minut na črpalki, kar je 300 sekund, 10 sekund da vklopiš in izklopiš kabel, fila se ti doma čez noč. Pa Opel Mokka sploh ni edin tak model kjer razlika med ICE in EV ni velika, je še kar nekaj takih modelov. Recimo Teslo model 3 SR se dobi celo za nižjo ceno kot primerljiv ICE iste moči in opreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: daruk ()
daruk ::
Al pa recimo Škoda Enyaq, dobi se ga zdele po subvenciji eko sklada za 28.500 EUR. Dizelska Škoda Octavia 22 kW NIŽJE moči in z manj opreme stane samo cca 2 jurja manj, kar se ti na gorivu in servisih povrne v dobrem letu. Če pa gledaš dizelsko Škodo Octavio iste ali večje moči in opreme kot električna, potem je pa že 14 jurjev dražja..
https://www.porschekoper.com/novice/nov...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.porschekoper.com/novice/nov...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: daruk ()
Gregor P ::
... in zakaj že človek običajno kupi dizelsko različico škode?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
daruk ::
Ja ne vem, eni so pač tok neumni, jebiga. Sej bencinska iste ali večje moči od električne pa pride malo pod 35k, kar je še vedno cca 7 jurjev DRAŽJE od električne verzije po subvenciji (subvencije je 6500 EUR). Električna je moči 132 kW. Grem na avto net, vnesem Škodo Octavio, dam filter nad 130 kW in razvrsti po ceni od najcenejšega naprej. In najcenejša primerljiva bencinaska Škoda Octavia je malo pod 35k. Električna je iste cene, vendar dobiš še 6500 EUR subvencije eko sklada, tako da je efektivno 6500 EUR cenejša. Pa pri električni imaš ogrevanje avtomobila na daljavo, tako da sedeš v toplega, pri bencinski in dizelski tega nimaš..
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: daruk ()
antonija ::
No, tistihle 25kEUR za Opla je reklama za vozila iz zaloge, z vsemi moznimi subvencijami, oskubljeno opremo do amena, itd.
Ista cena my ass.
Ista cena my ass.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: antonija ()
kow ::
Boomerji v mercedesih se nam bodo kmalu smilili, ko jih bodo po mestnih vpadnicah po levi in desni prehitevale razne EV igracke za 15k evrov. Se bodo pa vsaj udobno vozili, ce ze ne poceni.
Gregor P ::
... ker do zdaj si pa mercedese kupoval zaradi česar drugega kot udobja? Ok razen če si kupoval Brabuse
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
twom ::
... in zakaj že človek običajno kupi dizelsko različico škode?daruk ni dojel
da mu jaz razložim, ker se z njo dela veliko kilometrov...
pa še enkrat, trenuten način poljenja je no go ob večjem deležu EV vozil
če se dandanes na morje pripelje 100 EV vozil, se lahko vsak 3 ure fila, ko bo takih 1000 vozil, to ne bo več delovalo
če si v bloku, pa že ob tej penetraciji EV vozill to ne gre
trenutno so EV vozila v svojih pionirskih časih divjega zahoda
kow ::
... ker do zdaj si pa mercedese kupoval zaradi česar drugega kot udobja? Ok razen če si kupoval Brabuse
Ja, sam te niso prehitevali 5x cenejsi avtomobili. Zna bit, da bo kaksen boomer uzaljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Zolaro ::
No, tistihle 25kEUR za Opla je reklama za vozila iz zaloge, z vsemi moznimi subvencijami, oskubljeno opremo do amena, itd.
Ista cena my ass.
Pojma nimaš. Upoštevat moraš da če vozilo stane do 35.000 EUR od eko sklada dobiš 6500 EUR subvencije. Gledat moraš DEJANSKE CENE!
Električno Opel MOkko dobiš po subvenciji že za 25 tisoč evrov.
Citat iz spodnjega linka:
"S pridobitvijo EKO subvencije za nakup električnega vozila je končna cena 25.124 eur."
Link: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Drugi link: "MOŽNOST PRIDOBITVE SUBVENCIJ EKO SKLADA V VIŠINI 6.500EUR - KONČNA CENA VOZILA: 25.199EUR"
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Motor električne Opel Mokke ima 100 kW, da je zadeva primerljiva mora met avtomatski menjalnik. Pa poglejmo koliko stane NAJCENEJŠA nova bencinska Opel moka enake moči z avtomatskim menjalnikom (no pravzaprav je bencinska celo 4 kW manjše moči od električne):
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
NAJCENEJŠA nova bencinska Opel moka enake moči z avtomatskim menjalnikom torej stane 23.225 EUR. Električna po subvenciji pa 25.124. Razlike je torej manj kot 2 jurja. To prineseš na gorivu in servisih notr v 1 letu.
Skratka razlike RES niso velike. Tesla model 2 SR pa stane celo MANJ za nakup kot primerljiv bencinar. Vožnja pa 6x cenejša če ga filaš doma. Pa še na servisih prišparaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zolaro ()
borut_p ::
Se je kdo vprasal za koliko bo e avto prodal? Se novi se ne prodajajo, kaj sele stari. Dizla bos vedno prodal vsaj na balkan
Izguba vrednosti na e avtu je taka, da se ga ne splaca kupit nikoli.
Izguba vrednosti na e avtu je taka, da se ga ne splaca kupit nikoli.
Zolaro ::
Se je kdo vprasal za koliko bo e avto prodal? Se novi se ne prodajajo, kaj sele stari. Dizla bos vedno prodal vsaj na balkan
Izguba vrednosti na e avtu je taka, da se ga ne splaca kupit nikoli.
Za pravo ceno boš prodal zlahka. Zakaj misliš da se rabljeni električni prodajajo za tako visoke cene a? Recimo primer. 3 leta stara Tesla model 3 standard range se prodaja za 34 jurjev na avto.netu, nova stane po subvenciji 37,5 jurje, torej samo 3500 € dražje. Kateri nov avto še izgubi samo dobre 3 jurjev v treh letih? Tudi 3 leta stare long range vrjante se prodajajo za samo nekaj jurjev ceneje kot pa je danes cena novih..
borut_p ::
3 leta stara tesla je ob nakupu bila 80.000eur
Zdaj je tesla pod ceno, ker drugace nebi nic prodali
Zdaj je tesla pod ceno, ker drugace nebi nic prodali
Zolaro ::
3 leta stara tesla je ob nakupu bila 80.000eur
Ni res, niti podrazno ni res. Govorimo o modelu 3, ne o modelu S.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zolaro ()
turan ::
Tesla model 3 leta 2020 je bila 44 jurjev:
https://web.archive.org/web/20201127032...
Danes je osnovna cena za isti avto 42 jurjev, samo leta 2020 je bila subvencija 7500 €, danes je pa 4500 €. Leta 2020 je bila tesla po subvenciji celo CENEJŠA kot je danes.
https://web.archive.org/web/20201127032...
Danes je osnovna cena za isti avto 42 jurjev, samo leta 2020 je bila subvencija 7500 €, danes je pa 4500 €. Leta 2020 je bila tesla po subvenciji celo CENEJŠA kot je danes.
Utk ::
Ja, samo da 2020 si dobil za 40 jurjev tudi bmw 5 ali v tem rangu, danes pa še poštenega passata ne.
Lahko za rabljene električne, jaz se bi bolj vprašal komu boš čez 5 let prodal 1,0 mlinčka, ki ga danes plačaš 30 jurjev, ali pa celo bog ne daj kakega dizla.
Lahko za rabljene električne, jaz se bi bolj vprašal komu boš čez 5 let prodal 1,0 mlinčka, ki ga danes plačaš 30 jurjev, ali pa celo bog ne daj kakega dizla.
Kodrnusa ::
Kako z električnim avtom se peljati 500km, parkirati na letaliscu, in čez 14 dni se odpeljati brez vseh kolobocij preračunavanja, planiranja. V enačbo se 2 otroka in žena...
Aha ne gre. Nasveti vzami rentacar, ali kaj drugega ne pride v postev.
Se pa strinjam da je električni avto super za drugi avto. Ampak kdo bo dal za drugi avto 40k (tesla).
Aha ne gre. Nasveti vzami rentacar, ali kaj drugega ne pride v postev.
Se pa strinjam da je električni avto super za drugi avto. Ampak kdo bo dal za drugi avto 40k (tesla).
Utk ::
Ni problem se vozit 6 ur do letališča, ni problem prit tam 3 ure prej, problem je ustavit se na polnilnici za pol ure.
Kodrnusa ::
Ja za ene je. Mi se nikoli ne ustavimo samo pičimo. Pa ko prideš na letališče, ali so polnilnice, oziroma ali lahko imas prikljucenga 14 dni na polnillnici? Pa spet najbrz placas ful ce sploh lahko. 6 ur? 145 tempomat. To z elektricnim ne gre vem. Pa ko prides nazaj rabis poln avto ne prazen a ne. Pa kdo pride 3 ure prej na letalisce? 2 uri ali 1,5 ure prej. Zdej bom pa zaradi polnjenja startal se uro prej.
Doma natocim, pridem tja in nazaj, nobenih skrbi.
Kok problemov in tezav sem nastel z elektricnim samo za 1 trip..
Pa pejte mal po svetu. Mogoce v razviti evropi elektricni so smiselni vsaj za drugi avto. Drugje pa ICEji se 50 let minimalno bodo kraljevali...
Doma natocim, pridem tja in nazaj, nobenih skrbi.
Kok problemov in tezav sem nastel z elektricnim samo za 1 trip..
Pa pejte mal po svetu. Mogoce v razviti evropi elektricni so smiselni vsaj za drugi avto. Drugje pa ICEji se 50 let minimalno bodo kraljevali...
feryz ::
Ne bodo kraljevala. A ne bereš člankov, pod katerimi postaš?
Prepovedali jih bodo!
O tem ne odločamo mi, ampak idioti, ki jih v limuzinah vozijo šoferji od letala do letala. Boli njih kita, kako običajni smrtnik pride do aviona.
Še najboljše, če sploh ne more priti. Ker je to v njegovem interesu. Da nikamor ne gre.
Prepovedali jih bodo!
O tem ne odločamo mi, ampak idioti, ki jih v limuzinah vozijo šoferji od letala do letala. Boli njih kita, kako običajni smrtnik pride do aviona.
Še najboljše, če sploh ne more priti. Ker je to v njegovem interesu. Da nikamor ne gre.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | V Veliki Britaniji od leta 2035 novi avtomobili le še brez emisij (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 13077 (8962) | Utk |
» | Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 56110 (47628) | Comandante |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20614 (16833) | trancer01 |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 86957 (78881) | AštiriL |