Slo-Tech - Velikan na področju izposoje avtomobilov Hertz je sporočil, da bodo predčasno odprodali tretjino električnega voznega parka, kar pomeni približno 20.000 vozil. Pred trem leti jih je Hertz množično naročal, ko je želel elektrificirati 20 odstotkov svojega voznega parka, a so imeli tedaj obratne probleme. Tesla in Polestar nista mogla dovolj hitro izpolniti naročil, ki so bila res ogromna. Hertz je želel 100.000 Teslinih modelov 3 in 65.000 Polestarjevih 2s. Na koncu je uspel Hertz pridobiti 60.000 avtomobilov oziroma 11 odstotkov vseh svojih vozil.
Zakaj torej sprememba? Že jeseni je Hertz dejal, da so znižanja cen električnih vozil povzročila višje stroške amortizacije. To je pomembno, ker avtomobile po nekaj letih prodajo, njihova vrednost ob prodaji pa je ključni del finančne enačbe. Druga težava pa so pogosta popravila, ker so se ljudje z električnimi vozili pogosteje zapletali v prometne nesreče. Popravila vozil Tesla so bila v povprečju 20 odstotkov dražja od drugih električnih avtomobilov.
In tako je Hertz ugotovil, da električna vozila še niso primerna za rent-a-car. Letos bodo prodali 20.000 električnih avtomobilov različnih znamk, med katerimi bo največ tesel, a tudi chevroleti, kie tudi kakšen bmw in nissan. Hertz bo odpisal 245 milijonov dolarjev, kar bodo izkazali v naslednjem kvartalnem poročilu. Odprodane avtomobile bodo nadomestili z bencinskimi.
Novice » Ostale najave » Hertz prodaja 20.000 električnih vozil, ker se ljudje preveč zaletavajo
kow ::
In kaj je razlaga za pogostejse zapletanje v prometne nesrece? Ce so boljsi pospeski, se to pac omeji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Morda slepo zaupanje v FSD oz. avtopilota?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
starfotr ::
Vse to in še neznanje upravljanja vozila. Ker se je treba naučiti prižgat žmigavce itd., ker butasti proizvajalci spreminjajo ročke in gumbe v touch gumbe.
fikus_ ::
Njihovo izjavo, "ker so se ljudje z električnimi vozili pogosteje zapletali v prometne nesreče" bi jaz jemal z rezervo. Verjamem, da je marsikdo "testiral" pospeške in verjetno zaredi tega kakšna nesreca več.
Bolj jih verjetno moti financna plat, visje zavarovanje, drazja popravila, dolgo cakanje na konec popravila,... Skratka financni izplen rentanja EV.
Bolj jih verjetno moti financna plat, visje zavarovanje, drazja popravila, dolgo cakanje na konec popravila,... Skratka financni izplen rentanja EV.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
kow ::
Vse to in še neznanje upravljanja vozila. Ker se je treba naučiti prižgat žmigavce itd., ker butasti proizvajalci spreminjajo ročke in gumbe v touch gumbe.
Enake probleme imas pri modernih ICE.
Morda slepo zaupanje v FSD oz. avtopilota?
Pri Polestar avtomobilu? Zopet nisi premislil?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
starfotr ::
Še vedno ni takega ekstrema, kot je pa pri EV. Ročko za žmigavce ima danes skoraj vsak, razen seveda Tesla.
Gregor P ::
Hočeš reči, da Polestar nima avtopilota? Morda premisliš tole še enkrat
Morda slepo zaupanje v FSD oz. avtopilota?
Pri Polestar avtomobilu? Zopet nisi premislil?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
tomlin ::
Hertz se je zaletel z nabavo EV, bolj kot njegovi avtomobili. Zdaj gre nazaj na bencinarje. Nič novega, kot sem že rekel 100 + let znanja in izkušenj bencina odtehta 20- let nedodelanih električnih novotarij.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
M. Friedman
p0ki ::
Lahko potrdim, da je veliko več nesreč z električnimi vozili kot pa z navadnimi.
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"
Moe_Lester ::
feryz ::
Zadnjič je bilo brati, da se ljudje pri Hertzu pritožujejo zaradi polnjenja in nočejo najemati električnih avtov. Verjetno je to razlog.
Zdaj so si pač izmislili nekaj priročnega, toliko da se lahko znebijo nebodijihtreba.
Zdaj so si pač izmislili nekaj priročnega, toliko da se lahko znebijo nebodijihtreba.
Kripto mesi ::
Moe_Lester je izjavil:
Še vedno ni takega ekstrema, kot je pa pri EV. Ročko za žmigavce ima danes skoraj vsak, razen seveda Tesla.
V čem je point pisarnja takih očitnih nesmislov po forumih? Res ne razumem kaj imajo ljudje od tega oz. kak miselni proces stoji za tem.
Kaj blodis, nova tesla 3 nima rocke za smernike.
Gregor P ::
Le da si ti napisal to tako, kot da si on to z žmigavci sedaj izmišlja, kar ni bilo lepo.
https://jalopnik.com/lets-bitch-about-t...
https://jalopnik.com/lets-bitch-about-t...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Moe_Lester ::
Saj si zmišljuje. Stavek "Ročko za žmigavce ima danes skoraj vsak, razen seveda Tesla." nima veze s temo.
Enako, kot, če bi napisal, da Renaulti nimajo vetrobranskega stekla, ker so enkrat 30 let nazaj delali Renault Spider, ki nima stekla.
Enako, kot, če bi napisal, da Renaulti nimajo vetrobranskega stekla, ker so enkrat 30 let nazaj delali Renault Spider, ki nima stekla.
Gregor P ::
Lepo je nakazal na trend, ki se ga gre Tesla in se lahko zelo hitro zgodi, da ga bodo kopirali ostali in bomo potem vsi na slabšem. In te nepremišljene spremembe v kabini vplivajo na vožnjo in varnost voznikov ter je povezano tudi s to temo; že samo če so morali med vožnjo večkrat klikati pa ekranu kot bi sicer.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Gregor P ::
Ne gumbi za smernike per se, ampak na splošno velik zaslon in odstranitev nekaterih fizičnih gumbov v potniški kabini, pa skoraj zagtovo da.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Sparrow ::
Mene tudi zanima kaj je razlog (če je to sploh res) da imajo električni avtomobili več nesreč. Ideje o večjih zaslonih in manjku ročk so v tej fazi le špekulacije.
Sam bi ugibal, da zna biti razlog tudi to, da Hertz ni bil pripravljen z infrastrukturo. Če daješ električne avtomobile v najem, moraš skorej zihr met nekaj hitrih polnilnic na vsaki lokaciji. Sem bral zgodbe kako so bili najemniki razočarani ko so dobili avto z 50% napolnjeno baterijo.
Sam bi ugibal, da zna biti razlog tudi to, da Hertz ni bil pripravljen z infrastrukturo. Če daješ električne avtomobile v najem, moraš skorej zihr met nekaj hitrih polnilnic na vsaki lokaciji. Sem bral zgodbe kako so bili najemniki razočarani ko so dobili avto z 50% napolnjeno baterijo.
IL_DIAVOLO ::
Neslisna brzina in avtomatika.
Drivers who switch from a classic car to an electric model often have too little awareness of how an electric car reacts. Before they realise it, they speed away and bang into something. Axa's figures also show that most accidents happen when accelerating, not when braking. In addition, the larger electric cars are extremely fast. Owners often don't dare to press the accelerator pedal. All this together leads to 50 percent more accidents than with regular cars.
Adjusting the driving style is therefore advised: take into account the much more agile acceleration of the cars, handle the accelerator with more care and keep your distance.
The misjudgement of those unexpected accelerations is therefore the main cause of accidents with electric cars, say the experts at Axa. But when they collide with similar models with fuel engines, electric cars usually come out the least damaged. Electric cars are generally a lot heavier than classic cars because they carry a lot of batteries. And it is the lightest car that suffers the most damage in a collision.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Sparrow ::
Hmm zanimivo. Bi si mislil, da so Tesle pri Hertzu zaklenjene na "chill" mode. V tem načinu se avto obnaša zelo podobno kot ICE avto (pospešuje bolj postopoma in ne sunkovito)
Utk ::
Zadnjič je bilo brati, da se ljudje pri Hertzu pritožujejo zaradi polnjenja in nočejo najemati električnih avtov. Verjetno je to razlog.
Zdaj so si pač izmislili nekaj priročnega, toliko da se lahko znebijo nebodijihtreba.
Oglasi so na internetu. Če greš gledat imajo tesle nekega letnika v povprečju več narejenih km kot ostali. Tako da to da niso šle v promet, ni res.
starfotr ::
Sicer pa ali ne vidite, da gre za biznis.
Herz je naredil posel EV. In je bila zastonj reklama v medijih za njih in proizvajalce EV.
Sedaj prodaja EV. Spet zastonj reklama v medijih za njih, EV proizvajalce in ICE proizvajalce.
Pa še lažje bodo prodali EV in naredili biznis zaradi reklame.
Koliko bo novih izposoj pri njih zaradi reklame in ne pri Sixtu, Enterprisu, Avisu itd.
Skratka, posel se jim izplača. In najbrž prodajajo, dokler je še kaj vredno, ker cene EV bodo najbrž tudi padle, glede na to da rast ni neskončna. In da se rabljeni avti ne bodo prodajali v nedogled po višjih cenah od novih.
Herz je naredil posel EV. In je bila zastonj reklama v medijih za njih in proizvajalce EV.
Sedaj prodaja EV. Spet zastonj reklama v medijih za njih, EV proizvajalce in ICE proizvajalce.
Pa še lažje bodo prodali EV in naredili biznis zaradi reklame.
Koliko bo novih izposoj pri njih zaradi reklame in ne pri Sixtu, Enterprisu, Avisu itd.
Skratka, posel se jim izplača. In najbrž prodajajo, dokler je še kaj vredno, ker cene EV bodo najbrž tudi padle, glede na to da rast ni neskončna. In da se rabljeni avti ne bodo prodajali v nedogled po višjih cenah od novih.
stara mama ::
Hertz ve, da bo cena EVjem strmo padla zarad baterije.
Pa ne mi spet o nezaznavni degradaciji linearno proti 0 in o madžarskih garažnih servisih, ker vemo da v praksi nič od tega ni res.
Pa ne mi spet o nezaznavni degradaciji linearno proti 0 in o madžarskih garažnih servisih, ker vemo da v praksi nič od tega ni res.
damirez ::
MIHAc27 ::
Ajde prvih 500-1000m z električnim (Zoe) sem se res peljal kot po jajcih. Pa zaviral z levo nogo in preveč sunkovito. Potem sem dobil občutek in se nekak navadil, kako je treba vozit. Avtomatika pač prej še nobenega nikoli nisem imel v rokah. Ampak potem je avto kot avto. Ne vem zakaj bi bilo kaj več možnosti, za nesrečo.
Preizkusil od takrat še kup drugih EV in pri vseh je podobno. Pač malce drugačen občutek, ko se prvič usedeš, ampak to je isto tudi, če iz bencinarja prešaltaš na dizla ali iz ene znamke v drugo.
Teli mali jajčki za 2 od smarta so tudi hitrejši, kot izgledajo. Enega sem malce sprobal.. ma takoj je imel 80kmh.
Pa kako, da gre Avant2go-ju dobro? Oni imajo samo električne, pa vsak mesec dokupujejo še nova vozila? A njihovi uporabniki se pa ne zaletavamo?
Preizkusil od takrat še kup drugih EV in pri vseh je podobno. Pač malce drugačen občutek, ko se prvič usedeš, ampak to je isto tudi, če iz bencinarja prešaltaš na dizla ali iz ene znamke v drugo.
Teli mali jajčki za 2 od smarta so tudi hitrejši, kot izgledajo. Enega sem malce sprobal.. ma takoj je imel 80kmh.
Pa kako, da gre Avant2go-ju dobro? Oni imajo samo električne, pa vsak mesec dokupujejo še nova vozila? A njihovi uporabniki se pa ne zaletavamo?
feryz ::
Dejstvo je eno.
Ko jaz dobim nadomestni avto in piše, da je na voljo še za 20 km goriva, imam zadevo rešeno čez tri minute.
Ko dobiš štromarja in piše, da imaš še za 20 km štroma, zadeva ni več tako preprosta.
Upati, da bodo ljudje vedno pripeljali poln avto nazaj, je pa zgolj upanje.
Ko jaz dobim nadomestni avto in piše, da je na voljo še za 20 km goriva, imam zadevo rešeno čez tri minute.
Ko dobiš štromarja in piše, da imaš še za 20 km štroma, zadeva ni več tako preprosta.
Upati, da bodo ljudje vedno pripeljali poln avto nazaj, je pa zgolj upanje.
Moe_Lester ::
stara mama je izjavil:
Hertz ve, da bo cena EVjem strmo padla zarad baterije.
Pa ne mi spet o nezaznavni degradaciji linearno proti 0 in o madžarskih garažnih servisih, ker vemo da v praksi nič od tega ni res.
Kako vemo, da v praksi ni res?
Si imel že veliko EVjev? Imaš kakšne podatke, ki javnosti niso dostopni?
Utk ::
Ja, pa tudi nekih strašnih popustov tesla enostavno ne da. Tist razne accorde in camryje dobi hertz ceneje kot mi cliota, in čez 3 leta jih proda po isti ceni kot jih je kupil. Strošek je samo vzdrževanje - pa še tu vprašanje kolk ga je. Normalno, pri tesli to ne gre.
Moe_Lester ::
Dejstvo je eno.
Ko jaz dobim nadomestni avto in piše, da je na voljo še za 20 km goriva, imam zadevo rešeno čez tri minute.
Ko dobiš štromarja in piše, da imaš še za 20 km štroma, zadeva ni več tako preprosta.
Upati, da bodo ljudje vedno pripeljali poln avto nazaj, je pa zgolj upanje.
Še nikoli nisem dobil rentala, ki ne bi imel polnega tanka goriva.
Pri EVjih, koliko berem, so precej bolj površni in ljudem dajejo avtomobile s 50%. https://www.businessinsider.com/renting...
Je pa res, da je določene stvari pri EV treba vedet. Npr. to, da daš cilj v navigacijo in ti bo avto sam povedal kdaj in kje polniti. Povprečen voznik, ki ga avtomobili ne zanimajo si ne bo vzel 5 minut, da si pogleda navodila. Tukaj bi se lahko Hertz veliko bolj potrudil.
Btw, 17" Američanov ne ve, da tesla dela električne avtomobile. https://insideevs.com/news/568421/ev-br...
nejc_nejc ::
Če te proizvajalec direkt nategne in regulira ceno izdelka na krepek dvomestni procent navzdol, za razliko od ostalih klasičnih proizvajalcev, ki te bolj na fino nategujejo.
Kaj boš izbral?
So zavzeli politiko enako proizvodnji mobijem. Ali je ok ali ne je pa odločitev..........
Kaj boš izbral?
So zavzeli politiko enako proizvodnji mobijem. Ali je ok ali ne je pa odločitev..........
Heisenberg ::
Tole z nesrečami je čista laž
Ne gredo v uporabo in nemogoče jih je prodati naprej, ta problem imajo vsa električna vozila
Ne gredo v uporabo in nemogoče jih je prodati naprej, ta problem imajo vsa električna vozila
zavajon ::
Lahko potrdim, da je veliko več nesreč z električnimi vozili kot pa z navadnimi.
In kdo si ti, da lahko to potrdiš? Če delaš na zavarovalnici in imaš podatke o tem, bi moral to napisati ;)
Heisenberg je izjavil:
Tole z nesrečami je čista laž
Ne gredo v uporabo in nemogoče jih je prodati naprej, ta problem imajo vsa električna vozila
Pa jih je res nemogoče prodati? Morda je le problem pri ceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
mn ::
Recimo porocilo zavarovalnice:
Tesla drivers have the highest accident rate
Zakaj? Ne vem, ugibal bi predvsem Autopilot, ki je ravno dovolj dober da je nevaren in mogoce zmogljivosti?
Tesla drivers have the highest accident rate
Zakaj? Ne vem, ugibal bi predvsem Autopilot, ki je ravno dovolj dober da je nevaren in mogoce zmogljivosti?
mn ::
Recimo porocilo zavarovalnice:
Tesla drivers have the highest accident rate
Zakaj? Ne vem, ugibal bi predvsem Autopilot, ki je ravno dovolj dober da je nevaren in mogoce zmogljivosti?
Eh, pa se nekaj, ce tole drzi:
https://insideevs.com/news/702055/tesla...
So podatki malce zavajujhoci, namrec kar merijo je vozniki katerih znamk imajo najvec nesrec v kartoteki. Torej nekdo, ki je povzrocil nesreco v preteklosti in potem kupil Teslo, je v tej statistiki kot voznik Tesle.
stara mama ::
Moe_Lester je izjavil:
stara mama je izjavil:
Hertz ve, da bo cena EVjem strmo padla zarad baterije.
Pa ne mi spet o nezaznavni degradaciji linearno proti 0 in o madžarskih garažnih servisih, ker vemo da v praksi nič od tega ni res.
Kako vemo, da v praksi ni res?
Si imel že veliko EVjev? Imaš kakšne podatke, ki javnosti niso dostopni?
Vemo iz prakse da nobena Litij-ionska baterija ni šla proti 0% ker: prenosniki, telefoni, druge naprave
Vemo da garažni servis vseno rabi kvalitetno celico (ki ne bo poceni), če ni kvalitetna in delo po standardih, je pa ognjemet (še tovarniško se dogaja)
Sem se svoj čas dost ukvarjal z gradnjo baterijskih paketov (baterijska orodja, el. bicikli), tako da ja, iz prakse!!
kow ::
Dej stara mama nehajt trolat... baterija v prenosniku in v avtu ne deluje v enakih pogojih. Razen, ce tvoj prenosnik hladi baterije... jaz takega se nisem videl.
Spura ::
stara mama ::
Dej stara mama nehajt trolat... baterija v prenosniku in v avtu ne deluje v enakih pogojih. Razen, ce tvoj prenosnik hladi baterije... jaz takega se nisem videl.
Prenosnik res ne lavfa v enakih pogojih, ne pomeni pa, da baterija zarad tega odpove na čisto drugačen način.
Al ti to boljše veš?
kow ::
Baterija seveda enkrat odpove... nic ni vecno. Jasno, da ne bo sla linearno proti 0%. Le, da je vseeno ce odpove ko je ze zdavnaj amortizirana.
stara mama ::
Moe_Lester ::
stara mama je izjavil:
Moe_Lester je izjavil:
stara mama je izjavil:
Hertz ve, da bo cena EVjem strmo padla zarad baterije.
Pa ne mi spet o nezaznavni degradaciji linearno proti 0 in o madžarskih garažnih servisih, ker vemo da v praksi nič od tega ni res.
Kako vemo, da v praksi ni res?
Si imel že veliko EVjev? Imaš kakšne podatke, ki javnosti niso dostopni?
Vemo iz prakse da nobena Litij-ionska baterija ni šla proti 0% ker: prenosniki, telefoni, druge naprave
Vemo da garažni servis vseno rabi kvalitetno celico (ki ne bo poceni), če ni kvalitetna in delo po standardih, je pa ognjemet (še tovarniško se dogaja)
Sem se svoj čas dost ukvarjal z gradnjo baterijskih paketov (baterijska orodja, el. bicikli), tako da ja, iz prakse!!
Vemo, da baterija na prenosniku po 4-5 letih uporabe brez težav ohrani 80% kapacitete. Pa jo lahko vsak dan polniš na 100% in segrevaš na 50 stopinj celzija ali celo več.
Vemo tudi, da baterije v avtomobilih z ustreznim uravnavanjem temperature po 300.000 kilometrih ohranijo okrog 90% kapacitete +- par %, kar je približno toliko kot je življenjska doba motorjev z notranjim izgorevanjem.
Kapaciteta ne pada linearno, ampak tudi, če bi, baterija še vedno čisto solidno služi po 500.000 - 600.000km. Ko kapaciteta pade pod uporabno vrednost za osebni avto je baterija še vedno nekaj vredna. 75kWh baterija iz Tesle, ki ima samo še 40kWh uporabne kapacitete je lahko odličen hranilnik energije za hišo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hertz prodaja 20.000 električnih vozil, ker se ljudje preveč zaletavajo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25620 (4658) | Gregor P |
» | Na Norveškem lani 80 odstotkov prodanih avtomobilov že električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20600 (14799) | Utk |
» | Tesla se pridružuje klubu bilijon (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 18577 (16465) | wechta |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58865 (53191) | Jackass |
» | Chebela - mobilnost prihodnosti (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 16181 (14599) | Matako |