» »

Dilema: novejši avto z več km ali starejši z manj km

Dilema: novejši avto z več km ali starejši z manj km

zennfra ::

Budžet ni velik, dilema pa.
Kakšne so vaše izkušnje, kaj svetujete. Več kot 5k ne gre.

Horas ::

a ni ravno obratno? mlajši z manj km???
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

kriptobog ::

Za 5k je cisto vseeno kaj vzames, ker bo isti drek.

hojnikb ::

tist k je bolš ohranjen...
#brezpodpisa

peaks ::

Odvisno ksksni so kilometri. 150k večina avtoceste ni isto kot 100k,od tega 40k jebanja po semaforjih in lokalnih luknjah.jaz bi vzel mlajsega s 150k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: peaks ()

TehDucky ::

Pred kratkim (med korono) vzel 3 leta starega Ford Focus s 180kkm za 8500 eur(slovensko poreklo, servisi na 15kkm) ostali so bili takrat po 12000, mogoče še celo proti 15000 seveda z manj kilometri. Torej sem v denarnico pospravil in pripravil vsaj 4000 eur za morebitne servise, v primerjavi z dražjim avtom z manj kilometri.

Potem sem še eno leto kasneje vzel Ford S-Max, tudi 185kkm, 4 leta starega (francoz, servisiran na 30kkm). Vzel za 15000, spet ostali so bili najmanj 20000 eur, večinoma 22000-25000. Spet pripravil 5000 eur za morebitne servise.

Na obeh sem imel za narditi veliki servis, mislim da na focusu 600 eur, na smaxu pa 800 z malim servisom (filtri) vred. Pa en termostat s cevjo mi je zatajil na smaxu, je začelo puščat, je bil kar drag okoli 300 eur. Pa pri naslednjem servisu bo treba en par zavor zrihtat na s-maxu, samo sem že pozabil katere.

V dani situaciji sem se dobro odločil, danes je lahko drugače. Znanec se je leto nazaj odločil, da raje vzame novo Dacio Duster kot pa rabljenega Berlingota (ali pa je bil avto podobne velikosti) ker je bilo premalo razlike.

Pred tem sem imel 6 let staro ibizo s 30kkm, ampak se je tam "premium" za malo kilometrov splačalo, razlike je bilo 1000 eur.

fikus_ ::

Odvisno koliko km delaš. Če malo, potem je @TehDucky-evo razmišljanje pravo, če veliko, boš pa itak raje posegel po novem, še posebej če služiš z avtom. Kje je pa meja???
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

WizzardOfOZ ::

Vzami tistega, ki lahko garantira, da ga je redno in kvalitetno servisiral.

Če ima en avto veliko kilometrov, pa je bil redno in kvalitetno servisiran, imaš manj možnosti, da kaj crkne. Še vedno bo kaj crknilo, ampak v osnovi imaš veliko stvari že zamenjanih. Na slabo servisiranem jih boš pa ti moral menjat, ker jih prej ni noben.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Kaj to pomeni redno in kvalitetno servisiran? Poznam primer ko je imel avto vse štemplje iz uradnega servisa. Pri 180 kkm je zaružil avtomatik. Ker je bilo olje v njem "lifetime". Life se je očitno iztekel pri 180 kkm. Pri 180 kkm pa seveda ni bilo več garancije. Potem je za nazaj lahko bit pameten, da bi bilo dobro kdaj olje zamenjat, ampak človek je vozil na uradni servis, in kot pravijo forumski vsevedci, če nimaš ravno doktorata iz tega, kako naj človek ve bolje od njih? Težko, ampak vseeno mora, če noče jebat ježa.

nosiyo ::

Za take primere dajo firme tudi kulance.

deco16 ::

Dajo ja, al pa ne dajo. Računat na to ...

WizzardOfOZ ::

Glede menjalnika sem pa jaz tudi na uradnem servisu izvedel, da je olje v menjalniku "doživljensko". Na vprašanje, kdaj bo konec življenske dobe avta (da bi mi takrat olje zamenjali) pa niso znali odgovorit.
Američani menjajo olje v cvt-jih na 33.000 milj (50k), pri nas se je na klasičnih avtomatikih menjalo na 60k, na cvt pa naj bi bilo doživljensko.
Jaz ga menjam na svojem cvt-ju na 60k, ker ga gre 12 litrov notri, pa mislim, da bi vsaj toliko moral zdržat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

nosiyo je izjavil:

Za take primere dajo firme tudi kulance.

Ma naj si jo vtaknejo nekam. Če že kao nekaj servisirajo (klinca servisirajo, filtrčke in olje menjajo, pa še to najraje ne bi), in to plačaš kot bedak, potem naj vsaj servisirajo tako kot se spodobi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Glede menjalnika sem pa jaz tudi na uradnem servisu izvedel, da je olje v menjalniku "doživljensko". Na vprašanje, kdaj bo konec življenske dobe avta (da bi mi takrat olje zamenjali) pa niso znali odgovorit.

Sam sem ga pri octavii zamenjal pri 160k km, pa se je potem bistveno lepše prestavljalo.

Če olja ne bi bilo potrebno menjati, ne bi bilo izpusta za olje >:D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Scorpy84 ::

Invictus je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Glede menjalnika sem pa jaz tudi na uradnem servisu izvedel, da je olje v menjalniku "doživljensko". Na vprašanje, kdaj bo konec življenske dobe avta (da bi mi takrat olje zamenjali) pa niso znali odgovorit.

Sam sem ga pri octavii zamenjal pri 160k km, pa se je potem bistveno lepše prestavljalo.

Če olja ne bi bilo potrebno menjati, ne bi bilo izpusta za olje >:D.


Sej ga ni, navoj je samo za dolivanje, ko ga pač sestavijo. Da ga daš ven, moreš s cevko it noter. Mogoče je pri komu drugače, sam pa nisem še srečal takega.

WizzardOfOZ ::

Še nisem videl takega, da bi ti moral s cevko v menjalnik po olje.

Na mojem je vijak za izpust, vijak za merjenje in vijak za nalivanje. Nalivaš dokler pri vijaku za merjenje ne začne teči ven, potem zašraufaš vse nazaj, segreješ avto na točno določeno temperaturo (okoli 40 stopinj) in vijak za merjenje odviješ, da steče odvečno olje ven. Takrat je taprava količina olja v menjalniku.
Prejšnji pa ni imel vijaka za merjenje ampak palčko, da si pogledal, če je olja dovolj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IL_DIAVOLO ::

Popravi starega ali kupi novega. Ce ravno ne rabis uporabljati avtoceste(s takimi prihodki je najbrz ne), potem si kupi i10 ali kaj podobnega.

Opremljen boljse od vecine malo rabljenih avtomobilov, pa verjetno tudi od marsikaterega novega, iz ponudbe osnovnih modelov.

Tudi kaksna kia picanto je opcija. Ista motorizacija, podobno nizko vzdrzevanje. Edino kaj bo drago, bo zavarovanje(cca 500€), servisi na pooblaščencu in malenkost bos preplacal pri lizingu.

Ampak po 5-7 letih bo avto odplacan in se cenejši kot je bil do zdaj- nizje zavarovanje in servisi.

Stare gare, 2010 letnik te bo prisel vsaj 3 jurje in cez 2 leti bos spet iskal drugega. Razmisli.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Blinder ::

Pa saj če nameni 5000 € za nakup avta še ne pomeni, da je revež, ki komaj shaja iz meseca v mesec?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

oracle ::

Jaz sem kupil 2 leta starega z 80.000 km. Sedaj ima 370.000. Dela mnogo bolje od novejšega avta s 170.000, ki je pri hiši.

Vse je v kvaliteti osnovnega avta in vzdrževanja. Jaz prefereiram novejši letnik z več kilometri (če je znotraj garancije so bili servisi zelo verjetno regularni). Če je budžet zelo nizek ocenjujem pa izključno po plehu/podvozju. Vsak star avto bo vsako leto treba kaj popravit, če je cel avto prerjaven pa nimaš kaj.

WizzardOfOZ je izjavil:

Še nisem videl takega, da bi ti moral s cevko v menjalnik po olje.

Na mojem je vijak za izpust, vijak za merjenje in vijak za nalivanje. Nalivaš dokler pri vijaku za merjenje ne začne teči ven, potem zašraufaš vse nazaj, segreješ avto na točno določeno temperaturo (okoli 40 stopinj) in vijak za merjenje odviješ, da steče odvečno olje ven. Takrat je taprava količina olja v menjalniku.
Prejšnji pa ni imel vijaka za merjenje ampak palčko, da si pogledal, če je olja dovolj.

Pri mojem je ista luknja za polnjenje in "merjenje". Za praznjenje pa je ločena.

Enkrat sem menjal, ampak nisem opazil razlike pri prestavljanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oracle ()

sreda ::

Imam nov avto od začetka. Vedno ga servisiram na pooblaščenem. (Star 13 let in 230000 km). Če bi ga letos kupil od mene (kao od 'vestnega' lastnika z dejansko potrjeno servisno knjižico), bi letos moral vložiti še 4000€. (Nova sklopka z vztrajnikom, diski, zavorne ploščice, zimske gume, prednja luč - vdor vlage, kočniki, nosilec motorja, seleni na podvozju. Sicer ga imam namen imeti še vsaj 5 let oz.100000 km.Tako da, če se ta strošek porazdeli na celotno življensko dobo je to 222€ na leto.
Tako da srečno pri nakupu.

Blinder ::

Vidiš, nekateri pa pravijo, da če bi pravočasno menjaval olje teh težav ne bi imel.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WizzardOfOZ ::

Ne vem kaj ima olje z lučmi in zavorami? S samim motorjem in menjalnikom pa ob redni menjavi olja nebi smelo biti nič kaj dosti narobe. Sklopka je pa potrošni material. Dvomasni vstrajnik je pa sploh svojega denarja vreden.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IL_DIAVOLO ::

sreda je izjavil:

Imam nov avto od začetka. Vedno ga servisiram na pooblaščenem. (Star 13 let in 230000 km). Če bi ga letos kupil od mene (kao od 'vestnega' lastnika z dejansko potrjeno servisno knjižico), bi letos moral vložiti še 4000€. (Nova sklopka z vztrajnikom, diski, zavorne ploščice, zimske gume, prednja luč - vdor vlage, kočniki, nosilec motorja, seleni na podvozju. Sicer ga imam namen imeti še vsaj 5 let oz.100000 km.Tako da, če se ta strošek porazdeli na celotno življensko dobo je to 222€ na leto.
Tako da srečno pri nakupu.


Jebes pooblaščeno olje, ce ti ne znajo sproti popravljati bolj kriticnih zadev.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

sreda ::

Kako naj pravočasno zrihtajo in popravijo sklopko, diske, podvozje, luč ki postane prosojna ???

WizzardOfOZ ::

Diske komot preverijo ob rednem servisu in ti povedo, da so za zamenjat.
Sklopka tudi začne drseti preden dokončno odpove in to že dolgo časa preden crkne,
dvomasni vstrajnik se tudi sliši, če je slab, ker fedri v notranjosti spuščajo čudne zvoke.

Luči pa verjetno, vsaj zdaj pozimi, ko so ceste polne kamenčkov in svinjarije, ki leti po lučeh, preveriš vsaj enkrat na teden, če delujejo ali ne. Pa dobro jih je tudi vsaj enkrat na teden spucat, da ti boljše vidiš in da si ti prej opažen na cesti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Blinder je izjavil:

Pa saj če nameni 5000 € za nakup avta še ne pomeni, da je revež, ki komaj shaja iz meseca v mesec?

Itak, da ne. Več ne da...

Sam ne dam več kot 15k za avto, kar je mesec, dva dela. Dražji me sploh ne zanimajo, čeprav bi si jih lahko privoščil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

Ko bos kupoval, te bojo.

In ne da noce, ampak nima. Ce ne bi htel dat vec kot 5k, bi to rekel drugace. "Ne gre" pac pomeni, da ni financ za vec. Oziroma so, ampak za popravila...vsaj upam no.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Ahim ::

Utk je izjavil:

Kaj to pomeni redno in kvalitetno servisiran? Poznam primer ko je imel avto vse štemplje iz uradnega servisa. Pri 180 kkm je zaružil avtomatik. Ker je bilo olje v njem "lifetime". Life se je očitno iztekel pri 180 kkm. Pri 180 kkm pa seveda ni bilo več garancije. Potem je za nazaj lahko bit pameten, da bi bilo dobro kdaj olje zamenjat, ampak človek je vozil na uradni servis, in kot pravijo forumski vsevedci, če nimaš ravno doktorata iz tega, kako naj človek ve bolje od njih? Težko, ampak vseeno mora, če noče jebat ježa.

Lahko ga vozis na uradni servis pa si tako zabit/skrt, da se pretvarjas da ne slissis ko te vprasajo glede menjave olja v menjalniku, medtem ko servis to na veliko oglasuje ... vsakemu svoje.

Utk ::

To ni pomembno. Če je nekaj treba naredit, naj to jasno povejo in zapišejo. Ne pa da nekaj "priporočajo", ali pa niti to ne. Nekateri pa oglašujejo, da njihovi avtomatiki ne potrebujejo menjave. Pa tudi če lastnik to res ignorira, in proda. Drugi lastnik bo imel vse štemplje, noben amzs pregled ne bo nič pokazal, v resnici bo pa kupil ticking bomb.

Ahim ::

Saj ti tudi za gume "noben ne pove" da jih "moras" zamenjat kljub temu, da imajo mogoce po 8 letih se vedno dovolj profila ... dejansko ti ni treba, kot pri teh "dozivljenskih" oljih.

mr_chai ::

Novi Citroen C3 električar naj bi bil sila poceni, baje da 23k. Ne vem pa če ni to samo marketing laž.

Utk ::

Sej jih marsikdo ne. So se oglasili tudi v tej temi, da če proizvajalec nekaj reče, je to sigurno res. Ne, ni res. Moraš imet še svojo pamet.

mr_chai je izjavil:

Novi Citroen C3 električar naj bi bil sila poceni, baje da 23k. Ne vem pa če ni to samo marketing laž.

Kolk bi pa ti dal, če je c4 30?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mr_chai ::

Utk je izjavil:

Sej jih marsikdo ne. So se oglasili tudi v tej temi, da če proizvajalec nekaj reče, je to sigurno res. Ne, ni res. Moraš imet še svojo pamet.

mr_chai je izjavil:

Novi Citroen C3 električar naj bi bil sila poceni, baje da 23k. Ne vem pa če ni to samo marketing laž.

Kolk bi pa ti dal, če je c4 30?


sm še navajen da so vsi električni 50k+ , ampak vidim da se trg počasi spreminja in cene padajo.

Apofis ::

Ne kompliciri pa dodaj še 30k pa vzam kak e-avto. Bodi del rešitve in ne problema!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
648502 (3721) Blinder
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28851562 (23610) blackbfm
»

Servis Toyota - kje servisirati avto v garanciji (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5312434 (11095) 2dark
»

Menjava olja - Ročni menjalnik

Oddelek: Na cesti
4010933 (9268) fikus_
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20362434 (34999) urkoman

Več podobnih tem