» »

Servis Toyota - kje servisirati avto v garanciji

Servis Toyota - kje servisirati avto v garanciji

«
1
2

WhatAbout ::

Zivjo
Imam Toyoto Auris 1.2 Turbo, letnik 2018. Za prvi servis na pooblascenem servisu sem dal 250€ (Lovse Kranj). A je to normalna cena ali bi bilo simselno sevisitati kje drugje (ce je avto v garanciji + leasing, lahko kje drugje servisiras)?

So poblasceni za Toyoto lahko cenejsi izven Ljubljane?

;-) ::

Lovše je dober, za servis bos pac dal malo vec kaj drugega pa na toyoti nebos imel stroskov ;)

IL_DIAVOLO ::

Preveč za taki mlincek.

bobby ::

-najdi spisek pooblaščenih servisev po SLO
-spiši en mail z vprašanjem, da se ti bliža servis in te zanima, koliko stane in kaj se ponavadi naredi pri teh servisnih intervalih
-pošlji vsem pooblaščencem
-počakaj na odgovore, boš presenečen, koliko se bo cena razlikovala

kolega je točno to naredil ampak za VW in so bile cene 330 v LJ in pa 120 v NM
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

zmaugy ::

250 EUR za olje in filter na avtu, ki ni neki luksuz znamka/model, se mi zdi preveč.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

ziga1990 ::

Predvidevam da je to drugi servis pri Toyoti ta servis zajema:

-Servis (delo)
-Filter olja
-Motorno olje
-Tesnilo
-Zavorna tekočina
-Filter klime
-Potrošni material
-Test zavor in amortizerjev
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WhatAbout ::

@Žiga, šlo je za prvi servis na 15000 km, so mi pa zamenjali vse to, kar si navedel.

ziga1990 ::

po tem je to normalna cena
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Ganon ::

Dolgo je veljalo, da lahko v vozilo v garanciji posega le od izdelovalca vozil pooblaščeni, po pravilu dražji serviser. A le malo porabnikov ve, da že pet let (od leta 2010) - vse odkar velja uredba o skupnih izjemah - ni več tako. Razlike med cenami obveznega intervalnega servisa pri najdražjih pooblaščenih in najcenejših nepooblaščenih servisih so lahko celo trikratne.


Če se vozilo v času garancije okvari, lahko to garancijo uveljavljate le pri pooblaščenih serviserjih. Rednih oziroma intervalnih servisov v času trajanja garancije pa vam ni treba opravljati le pri pooblaščenih, uradnih serviserjih, ampak jih lahko opravite tudi pri ustrezno usposobljenih nepooblaščenih avtomehanikih. V tem primeru morate za vsak poseg v vozilo pridobiti račun, na katerem jasno piše, kateri posegi so bili izvedeni na vozilu ter kateri deli, olja in maziva so bili porabljeni.


;)

A110 ::

ali to velja tudi za leasing ali samo za garancijo?

blackbfm ::

ziga1990 je izjavil:

Predvidevam da je to drugi servis pri Toyoti ta servis zajema:

-Servis (delo)
-Filter olja
-Motorno olje
-Tesnilo
-Zavorna tekočina
-Filter klime
-Potrošni material
-Test zavor in amortizerjev


Zavorna tekocina po enem letu?? Realno so dolili so olje in se to vprasanje pa racunal 250 eur..

hojnikb ::

se na kaki bol premium znamki ni to tako drago, ce nardis sam. 250e za mali servis je ripoff
#brezpodpisa

zmaugy ::

WhatAbout je izjavil:

@Žiga, šlo je za prvi servis na 15000 km, so mi pa zamenjali vse to, kar si navedel.


Zakaj pa vse to na prvem servisu? Zavorna tekočina in filter klime po prvih 15000 km?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

IL_DIAVOLO ::

Blisc in beda lizinga.

hojnikb ::

ce kupis rabljenga, sploh ne.
#brezpodpisa

MrStein ::

Na servisu radi nategujejo.*
Kot je že kdo omenil, vprašaj za ceno več servisov.
Lahko tudi neuradne.

* recimo dajo space grade motorno olje za ceno 20 EUR na liter, čeprav bi tako za 5 EUR/liter bilo čisto OK. Pa še tu litre navzgor zaokrožijo.

Dober servis je težko najti, sploh, ker "so vsi odlični!".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

ce kupis rabljenga, sploh ne.


Ja, res je.

blackbfm ::

* recimo dajo space grade motorno olje za ceno 20 EUR na liter, čeprav bi tako za 5 EUR/liter bilo čisto OK


5 eur / liter so maloprodajne cene kvalitetnega olja v trg.. Servis mora dobit to najmanj za pol manj:))

MrStein ::

Saj. ;)

Potem pa se zmrdujejo, ko kdo "lastno" olje prinese...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

fikus_ ::

Prodajalci radi dajejo eno letno obvezno garancijo in še nekaj letno jamstvo, katero pogojujejo s servisiranjem pri pooblaščenih serviserjih.

Cena servisa 250€ je kar primerna za pooblaščenca.

2dark ::

WhatAbout je izjavil:

Zivjo
Imam Toyoto Auris 1.2 Turbo, letnik 2018. Za prvi servis na pooblascenem servisu sem dal 250€ (Lovse Kranj). A je to normalna cena ali bi bilo simselno sevisitati kje drugje (ce je avto v garanciji + leasing, lahko kje drugje servisiras)?

So poblasceni za Toyoto lahko cenejsi izven Ljubljane?



To je full preveč. Za 5 litrov olja in en ubogi filter so te oskubili. To menjaš doma za 40€ če nimaš dveh levih rok.

MrStein ::

Lol, še pri neuradnih servisih komplicirajo za garancijo, ti bi pa to pri laiku.
Jack of all trades... oziroma: kavč teoretik

Je pisalo le malo prej:
V tem primeru morate za vsak poseg v vozilo pridobiti račun, na katerem jasno piše, kateri posegi so bili izvedeni na vozilu ter kateri deli, olja in maziva so bili porabljeni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

9 let servisiram na pooblaščenem Toyota servisu, najprej pri Lovšetu, zadnja leta pa Toyota Center Vič, bolj ko je avto star bolj ti gredo na roko in talajo različne popuste. Kar sem pošiljal predračune ali kar poslušam od drugih sta korektna servisa še AH Furman Ptuj in Jereb Izola, ampak zame predaleč.

Največ prišparaš če prineseš lastno olje, ker Toyota original olje je 100€ na menjavo (4,3 l), sam pa naročim Total 0W-20 za 30€. Lovšeta sem pa zapustil zato ker ti dajo posebno dražjo servisno uro, če prineseš lastno olje. Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200€/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

J.McLane je izjavil:

Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200€/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.


To na vsakih 15.000 menjaš na toyoti olje v menjalniku in zavore? Zanimivo. Pri BMW-ju narediš to nekrat na 100.000 . Zavore mislim. Olje je pa doživljensko.

Utk ::

Krasna država, kjer niti brat ne rabiš znati, da si lahko kupiš bmwja. Mi smo boljši od Američanov...

Machete ::

2dark je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200€/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.


To na vsakih 15.000 menjaš na toyoti olje v menjalniku in zavore? Zanimivo. Pri BMW-ju narediš to nekrat na 100.000 . Zavore mislim. Olje je pa doživljensko.


LINK prosim, ker ga mislim menjat pri 80k.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

J.McLane ::

2dark je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200€/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.


To na vsakih 15.000 menjaš na toyoti olje v menjalniku in zavore? Zanimivo. Pri BMW-ju narediš to nekrat na 100.000 . Zavore mislim. Olje je pa doživljensko.


A si funkcionalno nepismen, ali pa se jaz ne znam izražat, naj še kdo napiše kako razume.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

Machete je izjavil:

2dark je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200€/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.


To na vsakih 15.000 menjaš na toyoti olje v menjalniku in zavore? Zanimivo. Pri BMW-ju narediš to nekrat na 100.000 . Zavore mislim. Olje je pa doživljensko.


LINK prosim, ker ga mislim menjat pri 80k.



Zaradi mene ga menjaj na na 50k, če te denar žuli.

Machete ::

Razumem da ti je vseeno in je logično. Prosim samo za vir tvojih trditev o doživljenskem olju v menjalniku.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

2dark ::

J.McLane je izjavil:

2dark je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200€/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.


To na vsakih 15.000 menjaš na toyoti olje v menjalniku in zavore? Zanimivo. Pri BMW-ju narediš to nekrat na 100.000 . Zavore mislim. Olje je pa doživljensko.


A si funkcionalno nepismen, ali pa se jaz ne znam izražat, naj še kdo napiše kako razume.


Pa tudi povprečen servis 200€ je za 120 konjsko toyotico rop.

Machete je izjavil:

Razumem da ti je vseeno in je logično. Prosim samo za vir tvojih trditev o doživljenskem olju v menjalniku.



Znaš brat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

J.McLane ::

Daj prosim predloži račune o vzdrževanju tvojega BMW od 0-195k km. Olje v menjalniku je tudi pri Toyotinih hibridih kao "lifetime", samo sem jaz zahteval menjavo in so jo brez besed izvedli za 100EUR, v bistvu je ta menjava bolj podobna menjavi v diferencialu kot pa menjalniku. Zavore so šle, ker se vozim veliko po hribih.

Sploh mi pa ni jasno to vtikanje v cene servisov, raje se vprašaj koliko si ti na BMW-ju pogonil denarja za gorivo v 195k km.

Avto sem prodal in lahko ti napišem samo, da je bil strošek na 100 km 19 EUR (8,5 let in 195k km). Saj gre nižje z marsikaterim drugim avtom, samo rabiš veliko sreče, pri Toyoti je nisem potreboval.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

J.McLane ::

Pismo ej @belidihur, prepričal si me, kje lahko kupim BMW, ki bo imel strošek na 100 km okrog 20 €? A to moram iti u Njemačkoj po malo rabljeno? Saj to itak dela 400k km brez vzdrževanja, what could possibly go wrong.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

J.McLane je izjavil:

Pismo ej @belidihur, prepričal si me, kje lahko kupim BMW, ki bo imel strošek na 100 km okrog 20 €? A to moram iti u Njemačkoj po malo rabljeno? Saj to itak dela 400k km brez vzdrževanja, what could possibly go wrong.


PRi BMW-ju ni treba diske menjat na 15 jurjev, kot pri toyoti.

J.McLane ::

2dark je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Pismo ej @belidihur, prepričal si me, kje lahko kupim BMW, ki bo imel strošek na 100 km okrog 20 €? A to moram iti u Njemačkoj po malo rabljeno? Saj to itak dela 400k km brez vzdrževanja, what could possibly go wrong.


PRi BMW-ju ni treba diske menjat na 15 jurjev, kot pri toyoti.


Ok bom vljuden ker očitno res nisi funkcionalno pismen, v 195k km je šel en komplet zavor. Bo to dovolj nazorno zate?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Dimnik ::

Beli dihur...bodi raje tiho, ker o servisiranju nimaš pojma, kake streljaš.

2dark ::

J.McLane je izjavil:


Ok bom vljuden ker očitno res nisi funkcionalno pismen, v 195k km je šel en komplet zavor. Bo to dovolj nazorno zate?


Kam ti je šel? Je dobil noge?

Glede, da si vozil s povprečno hitrostjo 100 km/H si tako hitro menjal diske.

feryz ::

2dark je izjavil:

PRi BMW-ju ni treba diske menjat na 15 jurjev, kot pri toyoti.
Diski so res za 30kkm, ploščice pa vseeno le za 15kkm. Malo si falil, si bil pa blizu.
Ni pa povprečje 29 km/h dovolj za tako kurjenje bremz. Je krepko višje.

Sicer se pri ostalih (Mondeo, Passat..), kurijo še mnogo hitreje. Ploščice so šle na 10 kkm.

J.McLane je izjavil:

Ok bom vljuden ker očitno res nisi funkcionalno pismen, v 195k km je šel en komplet zavor. Bo to dovolj nazorno zate?
Avto ima trenutno 95 kkm. Šla sta 2 kompleta diskov in štirje kompleti ploščic.

Je pa res, da je to edinstven primer tudi za BMW Slovenija. Malček prehudo. Krepko vodim trenutno.
Motor je pa neuničljiv. Ker mora ravno tako vse to zdržati, kot bremze. Pravzaprav še mnogo več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

2dark ::

feryz je izjavil:

2dark je izjavil:

PRi BMW-ju ni treba diske menjat na 15 jurjev, kot pri toyoti.
Diski so res za 30kkm, ploščice pa vseeno le za 15kkm. Malo si falil, si bil pa blizu.


Če maš ti diske obrabljene na 30.000 km ne znaš vozit oz. non stop uporabljaš zavoro. Avto tako sam zavira, ko spustiš gas in ko prestaviš prestavo dol, zavira motor sam.

IL_DIAVOLO ::

Se premalo vozis po avrocesti.

2dark ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se premalo vozis po avrocesti.


Ne. Samo nimam ektremnih zaviranj. Ljudje, ki ne znajo vozit počenjo točno to , da se zaganjajo.. Iz 180 na 100, gre iz avtoceste na izhod dol s hitrostjo 140 km/H in potem bremza kot bebec na 50 km/h.. In tako v krogu. jaz se zapeljem na izvoz iz avtoceste s hitrostjo 40 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Machete ::

2dark je izjavil:

J.McLane je izjavil:

2dark je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200€/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.


To na vsakih 15.000 menjaš na toyoti olje v menjalniku in zavore? Zanimivo. Pri BMW-ju narediš to nekrat na 100.000 . Zavore mislim. Olje je pa doživljensko.


A si funkcionalno nepismen, ali pa se jaz ne znam izražat, naj še kdo napiše kako razume.


Pa tudi povprečen servis 200€ je za 120 konjsko toyotico rop.

Machete je izjavil:

Razumem da ti je vseeno in je logično. Prosim samo za vir tvojih trditev o doživljenskem olju v menjalniku.


Znaš brat?



Ne vem zakaj rabiš bit kreten, če te človek normalno vpraša, ker prvič slišim o tem. Če ne bi bil kreten, bi ti še verjel, tako pa jutri pokličem pooblaščenca in ga vprašam o tem.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jype ::

Vidim, da nekateri težko prebolijo dejstvo, da so najbolj zanesljive znamke avtomobilov tiste, ki jih njihovi lastniki najmanj šlampasto vzdržujejo.

Blinder ::

99% okvar nima veze z vzdrzevanjem.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jype ::

Blinder je izjavil:

99% okvar nima veze z vzdrzevanjem.
Seveda, 99% okvar ima zvezo z odsotnostjo vzdrževanja.

Xserces ::

Tako sem za 13 rednih servisev prišel skozi s povprečno 200EUR/servis, to vključuje tudi komplet menjavo zavor, olje v menjalniku, ostalo pa redno servisiranje.

??? Kot je ze nekdo drug napisal. na 15000km menjas zavore? Tudi če se veliko voziš po hribih jih nemorš znucat v 15k km. Nekaj delaš narobe oziroma se nategneš na vsakem servisu.

Osebno sem menjal komplet zavore samo 1x pa imam 240k km... cca 20 000km letno pa naredi.

za olje v menjalniku ti bo 90% serviserjev reklo da se ga ne menja. Sam sem ga menjal pri cca 200k km in vso razliko kar sem opazil je malo bolj tekoče prestavljanje in nič drugega. Sem pa to naredil za 20EUR ... nevem od kje vam 100EUR za menjavo olja v menjalniku
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

J.McLane ::

O, moj bog, v 13 rednih servisih (195k km) je vključeno tudi menjanje 1x komplet zavor, ne vem a je ta tema padla v nek Twilight Zone ali kaj. Olje v menjalniku tudi 1x menjano v tej dobi na mojo izrecno željo, z original Toyota ATF WS oljem in delom na uradnem servisu.

Pa še enkrat, obremenjujete se z napačno stvarjo, avtor te teme je kupil nov avto, torej bo v naslednjih 5 letih izgubil nekje 10k EUR vrednosti, tu pa cela vojna zaradi nekega drobiža za servise. Jasno da je čisto druga pesem če kupiš nek rabljen 10 let star avto za 5k EUR, če bi si samo to lahko privoščil, ga jasno tudi nebi vozil na uradni servis.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Sami ::

2dark je izjavil:

feryz je izjavil:

2dark je izjavil:

PRi BMW-ju ni treba diske menjat na 15 jurjev, kot pri toyoti.
Diski so res za 30kkm, ploščice pa vseeno le za 15kkm. Malo si falil, si bil pa blizu.


Če maš ti diske obrabljene na 30.000 km ne znaš vozit oz. non stop uporabljaš zavoro. Avto tako sam zavira, ko spustiš gas in ko prestaviš prestavo dol, zavira motor sam.


Oče ima Toyoto Auris l. 2014, 95.000 prevoženih, še prvi diski in druge ploščice.

Na moji Astri J ST l. 2014 sem menjal diske in ploščice na 170.000km.

Očitno ne voziš avtomobila pravilno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Dag ::

Za intermezzo - Toyota je čisto drug svet glede servisa in odnosa do stranke. Drugje še nisem doživel, da ti že ob naročilu na servis pove končno ceno in točno specifikacijo, kaj vse se bo delalo - ne da bi to sploh vprašal. In zraven še točno uro, kdaj bo šel avto v delavnico in kdaj bo narejen. Drugje je klasika "pripeljite avto zjutraj, vas bomo poklicali, ko bo končano", ki se kdaj celo zavleče v "joj, danes smo imeli gužvo, ni šlo, jutri bo narejeno".

To je tista dodana vrednost, ki jo je človek pripravljen plačati v primerjavi s prihrankom pri nepooblaščencu ali šraufanjem doma, ne pa štempelj v servisni knjigi, ki je glavni prepričevalni argument ostalih pooblaščencev.

blackbfm ::

Na moji Astri J ST l. 2014 sem menjal diske in ploščice na 170.000km.


Cudno da ne pri 300k

donvito ::

2dark je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se premalo vozis po avrocesti.


Ne. Samo nimam ektremnih zaviranj. Ljudje, ki ne znajo vozit počenjo točno to , da se zaganjajo.. Iz 180 na 100, gre iz avtoceste na izhod dol s hitrostjo 140 km/H in potem bremza kot bebec na 50 km/h.. In tako v krogu. jaz se zapeljem na izvoz iz avtoceste s hitrostjo 40 km/h.

In potem delaš TO, kdo je potem bebec?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13333275 (17459) kajetan
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17943927 (39915) WizzardOfOZ
»

Velik servis kje dobiti dele

Oddelek: Na cesti
386461 (1626) shintaro
»

Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerja

Oddelek: Na cesti
146711 (5375) sandmat

Več podobnih tem