Forum » Na cesti » Tesla CYBERTRUCK
Tesla CYBERTRUCK
Temo vidijo: vsi
Moe_Lester ::
WizzardOfOZ je izjavil:
novejše verzije F450 nimajo več krajše verzije in je 6.7m dolga zverina. Pred tem je pa bilo več verzij, ampak če gledaš od 2020 naprej, je samo še ena verzija. Z 2023 pa je razlika med F450 in F350 samo še v tem, da je F450 daljši za 16.5 inčev kot F350.
F450 regular cab z 8ft kesonom je dolg 231.8" oz. 5,88m in je še vedno v konfiguratorju. Cybertruck 223.7" oz. 5,68m
Drugače je pa Ford Superduty en avto. F250, F350 in F450 pa različice. Načeloma si lahko skonfiguriraš F350, ki je daljši od F450 in ima prav tako zadaj dvojno gumo. Razlika je v nosilnosti, izbiri motorjev in še kakšni malenkosti.
feryz ::
Edino, kar je tukaj koristnega je to, da so zrisali grd in neuporaben avto, ga izdelali in dali na trg.
Ker če mi gre kaj na kito, so to sejemske prezentacije, renderji in podobna govna. Kaj bo nekoč.
Koga ku... briga, kaj bo nekoč. Če si si zamislil in zrisal, da to še v prodajo. Zakaj bi čakal na nekoč?
Ker če mi gre kaj na kito, so to sejemske prezentacije, renderji in podobna govna. Kaj bo nekoč.
Koga ku... briga, kaj bo nekoč. Če si si zamislil in zrisal, da to še v prodajo. Zakaj bi čakal na nekoč?
WizzardOfOZ ::
Moe_Lester je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
novejše verzije F450 nimajo več krajše verzije in je 6.7m dolga zverina. Pred tem je pa bilo več verzij, ampak če gledaš od 2020 naprej, je samo še ena verzija. Z 2023 pa je razlika med F450 in F350 samo še v tem, da je F450 daljši za 16.5 inčev kot F350.
F450 regular cab z 8ft kesonom je dolg 231.8" oz. 5,88m in je še vedno v konfiguratorju. Cybertruck 223.7" oz. 5,68m
Drugače je pa Ford Superduty en avto. F250, F350 in F450 pa različice. Načeloma si lahko skonfiguriraš F350, ki je daljši od F450 in ima prav tako zadaj dvojno gumo. Razlika je v nosilnosti, izbiri motorjev in še kakšni malenkosti.
Med F350 in F450 (letnik 2023) ni več razlike v nosilnosti. Oba imata 37000lb (14.5 tone).
Razlika je v dolžini in razlika je v opremi. F450 je direktno pripravljen da lahko šleparsko prikolico vleče, za F350 pa rabiš par stvari pokljukat, da ti to namontirajo zraven.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
pegasus ::
En relativno sane intervju:
Zadevo zelo enostavno dojemam kot posterchild za new tech, zelo težko pa kot uporabno vozilo.
Zadevo zelo enostavno dojemam kot posterchild za new tech, zelo težko pa kot uporabno vozilo.
matobeli ::
Za tistih par eMTBjev in srfov ki jih bo moral CT prevažat bo čist dost če bo poster child.
Redneck z vsaj kančkom samospoštovanja se ga niti z dolgo palico ne bo dotaknil.
Redneck z vsaj kančkom samospoštovanja se ga niti z dolgo palico ne bo dotaknil.
matobeli ::
Itak nihče ne kupi pickupa kot osebno vozilo. To je vse kot tovorno registrirano na firmo. Edin izpit rabiš boljši za te malvečje.
pegasus ::
Še gledam Sandyja, tokrat z ekipo inžinerjev pri Tesli. Z ušesi sem zastrigel ob informaciji, da ima zadeva vgrajen active noise cancellation. To, skupaj z avtomatskim prilagajanjem glasnosti radia glede na okoliški hrup, se mi zdi nekaj samoumevnega in relativno enostavnega in me čudi, kako to da se pojavlja šele sedaj. Lahko kdo, ki je bliže tem zadevam, komentira?
TilenS ::
Ni novo ja. Drugi že uporabljajo kar nekaj časa.
Če koga zanima sem si malo zapisal par elektrotehniških podrobnosti iz Sandy Monroe intervjuja ter drugih zapisov glede tehnologije. Škoda da noben iz elektro stroke ne naredi intervjuja z ekipo, je bilo veliko vprašanj, ki bi se jih lahko vprašalo, no anyway...
1. 48V sistem:
- Glede na zapis enega, ki je videl notranjost, je načeloma potrjeno da je notri vgrajena ločena 48V baterija.
- 12V še vedno igra vlogo. Imajo tudi kar nekaj 24V zadev, audio ojačevalci recimo.
- Na 48V so šli primarno zaradi porabe SBW sistema. Nekje okoli 5HP rabi da premika kolesa, to je nekje 3.7kW. Ni nemogoče naredit z 12V je pa bolj tečno.
- 12V še ni za odpisat. Sploh ko se ti izprazne 48V baterija. Zadevo lahko napolniš z drugim 12V avtom. Zato uporabljajo Switched Tank Converter, zanimiv neizoliran DC/DC konverter, ki deluje po principu resonančnega pretvornika (Resonant converter) @ Wikipedia. Tisti ki niste toliko v tem, prednost resonančnih konverterjev proti klasičnem konverterju z tuljavo je da ne rabiš velikih in dragih tuljav iz tega takoj pridobiš na ceni, teži ter velikosti konverterja proti "klasiki". Minus v tem primeru je fiksno razmerje pretvorbe, x2, x3,...
- Uporabljajo ga v primerih ko rabiš zagnati avto z prazno 48V baterijo, pretvornik zazna vhnodno napetost. Če je 48V spusti direktno naprej, če priklopiš gor 12V, boosta na 48V.
- Je bilo tudi nekaj govora o novi PCS elektroniki, to je kar tesla uporablja za vso DC/DC in bi-directional AC/DC konverzijo ampak mehanik seveda ni postavil o tej zanimivi elektroniki nobenih konkretnih vprašanj tako, da tudi ni bilo konkretnih odgovorov. Edino zanimivo kar je bilo omenjeno je mogoče da je skoraj komplet elektronika narejena na osnovi SMD tehnologije, pač v prevodu pomeni SMD cenejši assembly kot pa THT. Namesto klasičnih transformatorjev uporabljajo "planar transformer", ni to sicer nič novega je pa zanimivo.
2. Tehnologija okoli ožičenja:
- Samih dolžin oz. količin žic v metrih ni manj jih je pa manj v teži.
- Tiste ki skrbi količina elektronike v avtu, ki lahko crkne, raje poglejte stran : ) Model 3 ima 273 posameznih end pointov, Cybertruck pa kar 368. Se pravi števlio posameznih elektronik za upravljanje avta je celo večje in ne manjše. End point je praktično en modul elektronika, ki skrbi za nekaj.
- Potrjeno, da ne uporabljajo komunikacije in napajanja na istih žicah. O tem so bile neke špekulacije. To sicer tudi ni nova tehnologija in se uporablja že dolgo v veliko sferah ampak v avto industriji bi bila tole dokaj nova zadeva. So testirali to ampak se je dokaj težko znebiti napajalnega šuma z napajalnih linij in se jim ni vsaj za enkrat zdelo vredeno komplikacij z tem. Bi pa s tem pridobili kar nekaj manj žic. Tako da za povezavo vseh elektronik (end pointov) uporabljajo klasičen sistem z se pravi z posebaj žicami za napajanje ter komunikacijo.
- Novost je da so šli dol z CAN busa. Sicer se verjetno še vedno uporablja za recimo OBD in podobne zadeve ampak ni pa več v uporabi za primarno komunikacijo. Za komunikacijo med različnimi end pointi so naredili prehod na neko vrsto "ethernet loop-a", tako so poimenovali to zadevo. Zadeva je ethernet like ampak povezana v loop, se pravi do vsakega end-pointa prideš z dveh smeri, če odpove ena smer imaš še vedno komunikacijo preko druge strani.
- Druga zanimiva stvar tega "Ether-loopa" je da praktično vse delajo preko te zadeve, tudi zvok do zvočnikov gre preko te zadeve. Ni več centralnega ojačevalca ampak je DC/DC, procesiranje, DAC ter ojačevalec narejen kot end point pri vsakem zvočniku. Lahko da ta koncept uporabljajo tudi že drugi, v to se nisem še toliko poglabljal v to, kar sicer tudi ne bi bilo čudno glede na število zvočnikov, ki so danes v avtih.
- Glede na opis tega "ether-loopa" bi osebno stavil da je to ali v celoti EtherCAT ali pa neka izpeljanka EtherCAT-a. Vsi bolj kot ne mešajo klasičen "ethernet" po katerem se pretaka CAN in podobne fore. Vse kar so našteli mi deluje praktično identičen protokol kot industrijski EtherCAT. Tega še nisem videl omenjenega nikjer. Par točk zakaj EtherCAT:
1. Omenjali so Low latecy, to je recimo primarna funkcionalost EtherCAT, mislim da gre celo v rangu mikrosekund.
2. Omenjali so 1Gbps prenosa, EtherCAT omogoča 1Gbps ali 10Gbps.
3. Omenjali so redundacno preko povezave end pointov v loop, to je tudi ena izmed core funkcionalnosti EtherCAT-a.
3. Motor drive:
- Inverter je isti Gen. 4, isti kot na recimo MYP. V info, če še kdo ni vedel, inverter v Plaid je isti kot v Model 3 : ) Tukaj je spet ista zadeva, isti inverter isti HW se uporablja v različnih konfigih avta.
- Glede inverterja je omenil edino da je to isti ampak v varijanta "1kW" "silicone version" zelo verjetno to pomeni samo drugi izhodni MOS-FET, SiC FET.
- Zanimivo glede inverterja je verjetno še najbolj to, da zdaj z verjetno samo malo drugačno specifikacijo elementov deluje na 800V.
4. Demperji:
- Ločena kontrola rebound-a ter compression-a.
- Oboje krmilijo aktuatorji na 10ms periodi, sepravi se lahko nastavlja/popravlja nekje 100x v sekundi.
Če koga zanima sem si malo zapisal par elektrotehniških podrobnosti iz Sandy Monroe intervjuja ter drugih zapisov glede tehnologije. Škoda da noben iz elektro stroke ne naredi intervjuja z ekipo, je bilo veliko vprašanj, ki bi se jih lahko vprašalo, no anyway...
1. 48V sistem:
- Glede na zapis enega, ki je videl notranjost, je načeloma potrjeno da je notri vgrajena ločena 48V baterija.
- 12V še vedno igra vlogo. Imajo tudi kar nekaj 24V zadev, audio ojačevalci recimo.
- Na 48V so šli primarno zaradi porabe SBW sistema. Nekje okoli 5HP rabi da premika kolesa, to je nekje 3.7kW. Ni nemogoče naredit z 12V je pa bolj tečno.
- 12V še ni za odpisat. Sploh ko se ti izprazne 48V baterija. Zadevo lahko napolniš z drugim 12V avtom. Zato uporabljajo Switched Tank Converter, zanimiv neizoliran DC/DC konverter, ki deluje po principu resonančnega pretvornika (Resonant converter) @ Wikipedia. Tisti ki niste toliko v tem, prednost resonančnih konverterjev proti klasičnem konverterju z tuljavo je da ne rabiš velikih in dragih tuljav iz tega takoj pridobiš na ceni, teži ter velikosti konverterja proti "klasiki". Minus v tem primeru je fiksno razmerje pretvorbe, x2, x3,...
- Uporabljajo ga v primerih ko rabiš zagnati avto z prazno 48V baterijo, pretvornik zazna vhnodno napetost. Če je 48V spusti direktno naprej, če priklopiš gor 12V, boosta na 48V.
- Je bilo tudi nekaj govora o novi PCS elektroniki, to je kar tesla uporablja za vso DC/DC in bi-directional AC/DC konverzijo ampak mehanik seveda ni postavil o tej zanimivi elektroniki nobenih konkretnih vprašanj tako, da tudi ni bilo konkretnih odgovorov. Edino zanimivo kar je bilo omenjeno je mogoče da je skoraj komplet elektronika narejena na osnovi SMD tehnologije, pač v prevodu pomeni SMD cenejši assembly kot pa THT. Namesto klasičnih transformatorjev uporabljajo "planar transformer", ni to sicer nič novega je pa zanimivo.
2. Tehnologija okoli ožičenja:
- Samih dolžin oz. količin žic v metrih ni manj jih je pa manj v teži.
- Tiste ki skrbi količina elektronike v avtu, ki lahko crkne, raje poglejte stran : ) Model 3 ima 273 posameznih end pointov, Cybertruck pa kar 368. Se pravi števlio posameznih elektronik za upravljanje avta je celo večje in ne manjše. End point je praktično en modul elektronika, ki skrbi za nekaj.
- Potrjeno, da ne uporabljajo komunikacije in napajanja na istih žicah. O tem so bile neke špekulacije. To sicer tudi ni nova tehnologija in se uporablja že dolgo v veliko sferah ampak v avto industriji bi bila tole dokaj nova zadeva. So testirali to ampak se je dokaj težko znebiti napajalnega šuma z napajalnih linij in se jim ni vsaj za enkrat zdelo vredeno komplikacij z tem. Bi pa s tem pridobili kar nekaj manj žic. Tako da za povezavo vseh elektronik (end pointov) uporabljajo klasičen sistem z se pravi z posebaj žicami za napajanje ter komunikacijo.
- Novost je da so šli dol z CAN busa. Sicer se verjetno še vedno uporablja za recimo OBD in podobne zadeve ampak ni pa več v uporabi za primarno komunikacijo. Za komunikacijo med različnimi end pointi so naredili prehod na neko vrsto "ethernet loop-a", tako so poimenovali to zadevo. Zadeva je ethernet like ampak povezana v loop, se pravi do vsakega end-pointa prideš z dveh smeri, če odpove ena smer imaš še vedno komunikacijo preko druge strani.
- Druga zanimiva stvar tega "Ether-loopa" je da praktično vse delajo preko te zadeve, tudi zvok do zvočnikov gre preko te zadeve. Ni več centralnega ojačevalca ampak je DC/DC, procesiranje, DAC ter ojačevalec narejen kot end point pri vsakem zvočniku. Lahko da ta koncept uporabljajo tudi že drugi, v to se nisem še toliko poglabljal v to, kar sicer tudi ne bi bilo čudno glede na število zvočnikov, ki so danes v avtih.
- Glede na opis tega "ether-loopa" bi osebno stavil da je to ali v celoti EtherCAT ali pa neka izpeljanka EtherCAT-a. Vsi bolj kot ne mešajo klasičen "ethernet" po katerem se pretaka CAN in podobne fore. Vse kar so našteli mi deluje praktično identičen protokol kot industrijski EtherCAT. Tega še nisem videl omenjenega nikjer. Par točk zakaj EtherCAT:
1. Omenjali so Low latecy, to je recimo primarna funkcionalost EtherCAT, mislim da gre celo v rangu mikrosekund.
2. Omenjali so 1Gbps prenosa, EtherCAT omogoča 1Gbps ali 10Gbps.
3. Omenjali so redundacno preko povezave end pointov v loop, to je tudi ena izmed core funkcionalnosti EtherCAT-a.
3. Motor drive:
- Inverter je isti Gen. 4, isti kot na recimo MYP. V info, če še kdo ni vedel, inverter v Plaid je isti kot v Model 3 : ) Tukaj je spet ista zadeva, isti inverter isti HW se uporablja v različnih konfigih avta.
- Glede inverterja je omenil edino da je to isti ampak v varijanta "1kW" "silicone version" zelo verjetno to pomeni samo drugi izhodni MOS-FET, SiC FET.
- Zanimivo glede inverterja je verjetno še najbolj to, da zdaj z verjetno samo malo drugačno specifikacijo elementov deluje na 800V.
4. Demperji:
- Ločena kontrola rebound-a ter compression-a.
- Oboje krmilijo aktuatorji na 10ms periodi, sepravi se lahko nastavlja/popravlja nekje 100x v sekundi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
BT52 ::
Meni je bolj zanimiv kako so poknili PCB na firewall pa hkrati ohišje uporabili za konektor. Nice.
Pa kake volumetrične priložnosti imajo brez kardanov in členkov za volan. Zgleda zadeva kar dobro spakirana spredi in je tale njihov frunk kar dobro zdelan skupi. Glede da iz videjev izgleda, da je pozicija voznika zelo zelo spredi od ostalih modelov SEXY linije. Ni velika pridobitev sicer vedar neki je. vsekakor pozna manj glavobola za integracijske, ter proizvodne inženirje.
Pa kake volumetrične priložnosti imajo brez kardanov in členkov za volan. Zgleda zadeva kar dobro spakirana spredi in je tale njihov frunk kar dobro zdelan skupi. Glede da iz videjev izgleda, da je pozicija voznika zelo zelo spredi od ostalih modelov SEXY linije. Ni velika pridobitev sicer vedar neki je. vsekakor pozna manj glavobola za integracijske, ter proizvodne inženirje.
BT52 ::
Dejansko konstrukcijsko je tole enako, kot Delorean. Slednji je tudi imel rosfraj lepljen na substrat. :D
Pa z velikimi kalupi lahko narediš veliko optimizacije za flow in strukturo prilagodiš tudi "topološki dizajn". Pa znebiš se veliko dodatnih nosilcev, ker jih enostavno vgradipš v samo konstrukcijo molda.
Edino osebno se mi zdi, da bi lahko še malce počistili zadnji stebriček, ker zgleda kar zajebano tole toleracijsko švasat skup. Nočem biti v koži tehnika, ki bo na liniji tega lol.
Pa z velikimi kalupi lahko narediš veliko optimizacije za flow in strukturo prilagodiš tudi "topološki dizajn". Pa znebiš se veliko dodatnih nosilcev, ker jih enostavno vgradipš v samo konstrukcijo molda.
Edino osebno se mi zdi, da bi lahko še malce počistili zadnji stebriček, ker zgleda kar zajebano tole toleracijsko švasat skup. Nočem biti v koži tehnika, ki bo na liniji tega lol.
Likalnik ::
tudi meni vizualno ta CT ni ne vem kako všeč...res pa je, da bi se ga s časom navadil in pa, da bi bil glavni na vasi, če bi si ga umislil.
najbolj zanimivo je pa poslušati Tesla hejtarje..., ki najdejo vsako malenkost, da jo lahko spluvajo....to me zelo spominja na začetek iPhone...prva generacija je bila zelo omejena z delovanjem...osnovne funkcije katere so imeli pri konkurenci pri Iphone ni bilo na voljo....(BT ali nekaj takega, se ne spomnim sedaj iz glave, kaj je bila že omejitev)....vem pa, da so si ga hejterji privoščili, da so lahko na veliko pljuvali po Iphone....če pogledaš sedaj kam je Iphone prišel.
Nekako tako si jaz predstavljam Teslo....začetni modeli avtomobilov so kakršni so...ali so ti všeč ali pa ne....verjamem pa, da bo v prihodnje še veliko Tesla vozil kateri bodo v samem vrhu.
Pač "kmetavzarji" še vedno prisegajo na 20 let stare Audi a4, 1.9TDI....tako kot so 15 let nazaj v Iphonu videli "grozljiv" polizdelek in so raje ostali pri svoji preverjeni varianti Nokia...sedaj vidimo kje je končala Nokia
čas gre naprej in s tem se razvijajo tudi novi izdelki...pa naj si bo to Iphone ali pa Tesla....oba izdelka sta predstavljla nek boom katerega določeni ljudje težko prebavijo.
najbolj zanimivo je pa poslušati Tesla hejtarje..., ki najdejo vsako malenkost, da jo lahko spluvajo....to me zelo spominja na začetek iPhone...prva generacija je bila zelo omejena z delovanjem...osnovne funkcije katere so imeli pri konkurenci pri Iphone ni bilo na voljo....(BT ali nekaj takega, se ne spomnim sedaj iz glave, kaj je bila že omejitev)....vem pa, da so si ga hejterji privoščili, da so lahko na veliko pljuvali po Iphone....če pogledaš sedaj kam je Iphone prišel.
Nekako tako si jaz predstavljam Teslo....začetni modeli avtomobilov so kakršni so...ali so ti všeč ali pa ne....verjamem pa, da bo v prihodnje še veliko Tesla vozil kateri bodo v samem vrhu.
Pač "kmetavzarji" še vedno prisegajo na 20 let stare Audi a4, 1.9TDI....tako kot so 15 let nazaj v Iphonu videli "grozljiv" polizdelek in so raje ostali pri svoji preverjeni varianti Nokia...sedaj vidimo kje je končala Nokia
čas gre naprej in s tem se razvijajo tudi novi izdelki...pa naj si bo to Iphone ali pa Tesla....oba izdelka sta predstavljla nek boom katerega določeni ljudje težko prebavijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
WizzardOfOZ ::
Torej, če nam oblika CT ni všeč, smo kmetavzarji? To se mi sliši podobno kot da smo homofobi, če nismo nekaj iz LGBT+.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
2dark ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Torej, če nam oblika CT ni všeč, smo kmetavzarji? To se mi sliši podobno kot da smo homofobi, če nismo nekaj iz LGBT+.
Ja.. neki zelo vas moti ta CT. Zakaj le. Saj nimate keša, da bi ga kupili. Pomembno je, da se mu ognete, ker drugače vas bo bolelo, če vas TC zbije. Zavarovalncie že doživljajo napade besa, ker avto, kjer se pleh ne uniči ni dober za biznis.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mugen999 ::
Sam je pa res noro da en težek el. truck poči dol poršeja in to s prikolico zadaj na kateri je se en porše, noro kam smo prisli.
kow ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Torej, če nam oblika CT ni všeč, smo kmetavzarji? To se mi sliši podobno kot da smo homofobi, če nismo nekaj iz LGBT+.
Seveda. Jaz ne komentiram po forumih vsakega proizvajalca oz. model avtomobila, kjer mi ni vsec oblika.
llc ::
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Torej, če nam oblika CT ni všeč, smo kmetavzarji? To se mi sliši podobno kot da smo homofobi, če nismo nekaj iz LGBT+.
Ja.. neki zelo vas moti ta CT. Zakaj le. Saj nimate keša, da bi ga kupili.
Če si ti klošar, ne mislit, da smo tudi ostali. Če te to boli, se pojdi zjokat na sončno upravo, ker ti ne dajo dovolj.
CT je grd ko sam satan. Multipla (ki je bila do sedaj najgrši avto) je lepša od tega spačka.
Pa se ne spuščam v tehnološke zadeve CT. Samo v izgled. GRD je!
WizzardOfOZ je izjavil:
Torej, če nam oblika CT ni všeč, smo kmetavzarji? To se mi sliši podobno kot da smo homofobi, če nismo nekaj iz LGBT+.
Seveda. Jaz ne komentiram po forumih vsakega proizvajalca oz. model avtomobila, kjer mi ni vsec oblika.
Tudi vsak proizvajalec nima svoje teme, debil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Moe_Lester ::
Si že povedal, da ti ni všeč, vsaj 5x.
Ni treba, da je avto všeč vsem, niti ni izgled edini faktor za veliko ljudi. Ti recimo furaš Subaruje, ki so definitivno med gršimi avtomobili. Ampak domnevam, da ti je vseeno za grdobo, ker ti avto ponuja druge stvari.
Ni treba, da je avto všeč vsem, niti ni izgled edini faktor za veliko ljudi. Ti recimo furaš Subaruje, ki so definitivno med gršimi avtomobili. Ampak domnevam, da ti je vseeno za grdobo, ker ti avto ponuja druge stvari.
WizzardOfOZ ::
Moe_Lester je izjavil:
Si že povedal, da ti ni všeč, vsaj 5x.
Ni treba, da je avto všeč vsem, niti ni izgled edini faktor za veliko ljudi. Ti recimo furaš Subaruje, ki so definitivno med gršimi avtomobili. Ampak domnevam, da ti je vseeno za grdobo, ker ti avto ponuja druge stvari.
Tudi ni treba da vsaka grda jajca dobijo svojo temo. Al pa da vsak polizdelek iz tesle dobi svojo temo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
2dark ::
Moe_Lester je izjavil:
Euro NCAP verjetno nič. A so kakšni plani, da se CT prodaja v Evropi?
Seveda se bo prodajal. Drugače bi bila ot kršitev demokratičnih pravic in dokaz da živimo v tiraniji.
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Torej, če nam oblika CT ni všeč, smo kmetavzarji? To se mi sliši podobno kot da smo homofobi, če nismo nekaj iz LGBT+.
Ja.. neki zelo vas moti ta CT. Zakaj le. Saj nimate keša, da bi ga kupili.
Če si ti klošar, ne mislit, da smo tudi ostali. Če te to boli, se pojdi zjokat na sončno upravo, ker ti ne dajo dovolj.
Klošar si ti. Ker si zavisten, da bo nekdo lahko vozil varen avto , s hudimi pospeški in s hudim dometom.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
nokken ::
WizzardOfOZ ::
Ker si zavisten, da bo nekdo lahko vozil varen avto , s hudimi pospeški in s hudim dometom.
Komu naj bi bil zavisten? na CT? Sorry, če bi ga zastonj talali, ga nebi imel, ker mi je izredno grda zadeva.
Pospeški me ne ganejo več. Danes jih ne potrebujem, ker vozim umirjeno in mi 115KM zadošča. Ko so mi bili pospeški še zanimivi (veliko pred EV), sem imel športne avtomobile s konkretno konjenico.
In še to, od kdaj je 700km hud domet? Da bi jih s svojim avtom naredil samo 700 z enim tankom, bi moral imet priklopljeno prikolico, pa gor enega CT postavljenega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Moe_Lester ::
Klošar si ti. Ker si zavisten, da bo nekdo lahko vozil varen avto , s hudimi pospeški in s hudim dometom.
Varen? Zmeckljive cone pred voznikom imajo drugace svoj namen ko pride do varnosti, ce slucajno ne ves. Ampak ja cool naj bi pa bil buletproof tako da super varno
Crash testi, ki so trenutno na voljo izgledajo odlično. Bistveno boljše kot pri F150.
Ne vem po kakšni logiki bi Tesla naenkrat pozabila vse o varnosti. S, Y sta najbolj varna avtomobila v svojem razredu, 3 je bil ob izidu najbolj varen avto, trenutno je še vedno v vrhu.
WizzardOfOZ ::
Moe_Lester je izjavil:
Ne vem po kakšni logiki bi Tesla naenkrat pozabila vse o varnosti. S, Y sta najbolj varna avtomobila v svojem razredu, 3 je bil ob izidu najbolj varen avto, trenutno je še vedno v vrhu.
Verjetno si mislil najbolj varen od elektro avtomobilov. Ker pred teslo Y je po varnosti subaru forester, pred teslo 3 pa subaru impreza/crosstrek.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
2dark ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Verjetno si mislil najbolj varen od elektro avtomobilov. Ker pred teslo Y je po varnosti subaru forester, pred teslo 3 pa subaru impreza/crosstrek.
Sami taki avti, ki folk v vrsti stoji, da jih kupi.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
fikus_ ::
Sam je pa res noro da en težek el. truck poči dol poršeja in to s prikolico zadaj na kateri je se en porše, noro kam smo prisli.
Je potrebno vedeti, da elektromotor ima skoraj konstanten maksimalni moment čez celo območje uporabnih vrtljajev, kratkotrajno mu lahko precej povečaš moč/moment brez škode, da bi ga zakuril.
ICE ima maks. moment v nekem območju vrtljajev in to območje loviš s prestavami. Ni pa to tako dober/idealen prenos momenta na kolesa kot pri elektromotorju, poleg tega tudi ne moreš prisiliti ICE, da bi za kratek čas dal od sebe več kot lahko da nominalno.
Npr. 3f asinhronski elektromotor lahko kratkotrajno obremeniš celo do 3-4x nazivni moment. Je samo vprašanje, kako dolgo ga uspeš hladiti, da ga ne zakuriš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Verjetno si mislil najbolj varen od elektro avtomobilov. Ker pred teslo Y je po varnosti subaru forester, pred teslo 3 pa subaru impreza/crosstrek.
Sami taki avti, ki folk v vrsti stoji, da jih kupi.
Ampak so bolj varni. Ti pa kar cliota naprej furaj, sej za drugega itak nimaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
2dark ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Verjetno si mislil najbolj varen od elektro avtomobilov. Ker pred teslo Y je po varnosti subaru forester, pred teslo 3 pa subaru impreza/crosstrek.
Sami taki avti, ki folk v vrsti stoji, da jih kupi.
Ampak so bolj varni. Ti pa kar cliota naprej furaj, sej za drugega itak nimaš.
Cliota? Rofl. Kdo še dons vozi cliota?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
WizzardOfOZ ::
Ti, očitno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Moe_Lester ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Moe_Lester je izjavil:
Ne vem po kakšni logiki bi Tesla naenkrat pozabila vse o varnosti. S, Y sta najbolj varna avtomobila v svojem razredu, 3 je bil ob izidu najbolj varen avto, trenutno je še vedno v vrhu.
Verjetno si mislil najbolj varen od elektro avtomobilov. Ker pred teslo Y je po varnosti subaru forester, pred teslo 3 pa subaru impreza/crosstrek.
WizzardOfOZ ::
Torej med EV vozili. Imajo pa EV veliko več pomagal. Tam definitivno zmagajo. Pa Tesla ima odličen software.
Drugače pa:
Forester:
https://cdn.euroncap.com/media/67246/eu...
Adult Occupant 97%
Child Occupant 91%
Vulnerable Road Users 80%
Safety Assist 78%
tesla Y:
https://cdn.euroncap.com/media/77930/eu...
Adult Occupant 97%
Child Occupant 87%
Vulnerable Road Users 82%
Safety Assist 98%
Poanta je v tem, da so se pri subaruju že nekaj časa nazaj odločili da bodo delali zelo varne avtomobile. Vsak zna narest par konjev močnejši motor, vsak zna narest kilometer na uro hitrejši avto. Ampak narediti varen avto, je pa dosti težje.
Zaradi subaru XV so moral 2018 leta spremeniti točkovanje na japonskih crash testih, ker je dosegel 199,7 točk od 200 možnih. In je bil tisto leto najbolj varen avto v golf klasi avtomobilov. Tesla 3, ko je ven prišla 2019 je bila manj varna. S popravki leta 2019, je šele dobila več točk na crash testih kot XV.
Drugače pa:
Forester:
https://cdn.euroncap.com/media/67246/eu...
Adult Occupant 97%
Child Occupant 91%
Vulnerable Road Users 80%
Safety Assist 78%
tesla Y:
https://cdn.euroncap.com/media/77930/eu...
Adult Occupant 97%
Child Occupant 87%
Vulnerable Road Users 82%
Safety Assist 98%
Poanta je v tem, da so se pri subaruju že nekaj časa nazaj odločili da bodo delali zelo varne avtomobile. Vsak zna narest par konjev močnejši motor, vsak zna narest kilometer na uro hitrejši avto. Ampak narediti varen avto, je pa dosti težje.
Zaradi subaru XV so moral 2018 leta spremeniti točkovanje na japonskih crash testih, ker je dosegel 199,7 točk od 200 možnih. In je bil tisto leto najbolj varen avto v golf klasi avtomobilov. Tesla 3, ko je ven prišla 2019 je bila manj varna. S popravki leta 2019, je šele dobila več točk na crash testih kot XV.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Moe_Lester ::
Ne, med vsemi avtomobili za 2022. Forester ima zadnji rating leta 2019 in je na 5. mestu, 2 mesti za Teslo model 3 in 1 mesto pred Teslo Model X. Rezultati so direktno primerljivi samo znotraj posameznega leta.
Sicer si popolnoma zgrešil point, ki ni dlakocepljenju in primerjanju kdo je dobil 94 in kdo 94,5%. Point je v tem, da Tesla dela avtomobile, ki so redno v samem vrhu kar se tiče varnosti. Ne vem zakaj bi bil CT drugačen.
Sicer si popolnoma zgrešil point, ki ni dlakocepljenju in primerjanju kdo je dobil 94 in kdo 94,5%. Point je v tem, da Tesla dela avtomobile, ki so redno v samem vrhu kar se tiče varnosti. Ne vem zakaj bi bil CT drugačen.
WizzardOfOZ ::
Ne vem kdo se je spomnil, da je drugačen v varnosti. Jaz proti njegovi tehniki nimam nič. Meni je samo grd ko sam satan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
a_borlak ::
Bomo videli, kaj bodo rekli evropski regulatorji glede varnosti pešcev in kolesarjev pri CTju. Kup ostalih tehničnih rešitev, ki jih ima novinec pa ja, super, bomo videli, kako se obnesejo v praksi, ko jih nekaj 100.000 na cesti.
WizzardOfOZ ::
Unimog ima končno hitrost 89km/h, pa pešca ne povozi ampak prevozi zaradi velike oddaljenosti od tal (portalne akse - polosovina je višje kot center kolesa, od polosovine do centra kolesa pa ima unimog stranke reduktorje).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WaterBoy ::
Saj je tudi cybertruck v evtopi zaradit eže smatran kot tovorno voilo in potebuješ drugo kategorijo kot za avto
fikus_ ::
Lastna teža okrog 3100 kg + 5 potnikov in si čez skupno 3,5t kolikor lahko voziš z B kategorijo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
WizzardOfOZ ::
včasih se je tako obravnavalo, ne vem če se še - teža avta vpisana v prometno se je merila kot osnovna teža avta + 20 litrov goriva + oseba težka 80kg. Torej je voznik že vračunan.
Ne smejo se pa potniki dost najest, da ne prebijejo 3.5tone. H kakemu binetu ali pa ani roš bi šli lahko jest, mcdonalds pa odpade.
Ne smejo se pa potniki dost najest, da ne prebijejo 3.5tone. H kakemu binetu ali pa ani roš bi šli lahko jest, mcdonalds pa odpade.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
2dark ::
Lastna teža okrog 3100 kg + 5 potnikov in si čez skupno 3,5t kolikor lahko voziš z B kategorijo.
Jaz se vozim sam , tko da je ok. Okol vogalov bom dal mehko gumo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
kuglvinkl ::
Saj je tudi cybertruck v evtopi zaradit eže smatran kot tovorno voilo in potebuješ drugo kategorijo kot za avto
Prjatu ima H3 pa je moral it delat izpit za C.
Your focus determines your reallity
Moe_Lester ::
H3 tehta cca. 2100kg z največjo dovoljeno obremenitvijo med 500 in 600kg, odvisno od motorja. Si skoraj celo tono pod 3500kg. Vozim terenca, ki je v podobni kategoriji +- par kilogramov, pa definitivno ne rabiš C kategorije.
Razen, če si mislil H2, ki je precej težji. Tisti ima pa vsaj v USA max. težo cca. 3.9t.
Razen, če si mislil H2, ki je precej težji. Tisti ima pa vsaj v USA max. težo cca. 3.9t.
kuglvinkl ::
Pol je pa H2. Ziher ne bi sel delat C izpit, ce ne bi blo treba.
Ce je CT podobnih gabaritov, je za Evropo to BS. Kot bi se z dostavnikom vozu naokol...
Ce je CT podobnih gabaritov, je za Evropo to BS. Kot bi se z dostavnikom vozu naokol...
Your focus determines your reallity
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla zaradi pedala za plin vpoklicala vse cybertrucke (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 8332 (4609) | Comandante |
» | Tesla predstavila futuristični električni poltovornjak (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 16418 (11032) | shadeX |