» »

Ukinitev modela - vpliv na ceno rabljenega vozila

Ukinitev modela - vpliv na ceno rabljenega vozila

TonyTony ::

Ok, torej nikoli do sedaj nisem razmišljal o tem.
Če recimo kupim nov avto in se čez 2 leti ta model ukine, verjetno to niža prodajno ceno, če ga rabljenega prodam. Ampak koliko?
Gre za neke drastične vplive, ali zanemarljivo?

Če danes kupim avto za 30k, ki bi ga glede na trenutne razmere čez 2 leti lahko prodal za npr. 25k, kako vpliva na avto ukinitev modela? Bo potemtakem vreden samo še 21, 22?
  • spremenilo: TonyTony ()

DeeJay ::

odvisno ker avto... naprimer Mitsubishi Lancer Evo X, ki so ga nehal proizvajat 2016 je sedaj dražji kot takrat novi.
Don't f with me.

delavec44 ::

Če kupiš za 300k in model ukinejo, ga lahko čez 2 leti prodaš za 500k. Samo pravi avto moraš najti.

kixs ::

A je ze cas kislih kumaric :lol:

TonyTony ::

30 tisoč sem mislil, ne 300 haha. Napaka.

Hudobec82 ::

Pomoje karkol dons kupiš s klasičnim atmosferskim motorjem, bo držalo ceno. Samo vprašanje je, kaj ti sploh še ostane. Sam mam Subaruja in vem, da je Outback 2.5 še edin klasičen avto/motor v ponudbi te znamke, pa mazde jih majo še, Suzuki Jimny,... Za ostalo ne vem. To predstavla konc neke poti razvoja. Od kle naprej tega ne bo več. Za to bodo držal ceno. Za razliko od recimo elektrike, ki je na začetku in je zastarela takoj ko pride ven. A kdo gleda YT kanale? Folk, k je kupval premium električne avte se zdej drži za glavo. Padec vrednosti je tam-tam s telefoni in računalniki. Prvo leto še nekako, potem stvar počas rata skor brez vrednosti.

LeQuack ::

Avti ki jih bogati kupujejo pridobivajo ne ceni, avti plebsa pa zgubljajo.
Quack !

Hudobec82 ::

LeQuack je izjavil:

Avti ki jih bogati kupujejo pridobivajo ne ceni, avti plebsa pa zgubljajo.


Električni ne.





Električni avti so predal v kuhni s polnilci za mobitele.

LeQuack ::

Ja samo to so še zmer avti za plebse. Mislil sem na avte ki so po milijon in več. Tisti ne bodo zgubljali na vrednosti.
Quack !

WhiteAngel ::

Hudobec82 je izjavil:


Električni avti so predal v kuhni s polnilci za mobitele.


Meni se bolj zdi, da EVji trpijo za sindromom dragih avtov. Recimo Ioniq okoli 2019/2020 letnik je izgubil iz 32k eur (po odbiti subvenciji) na 18k. Podoben razred i30 dizel je izgubil iz 21k na 13k. Prvi je izgubil 14k, drugi 8k. Procent je vseeno podoben. EV bi zares izgubil, če bi 5 let star Ioniq stal toliko kot 5 let star i30 z enako opremo (avtomatski menjalnik...).

mugen999 ::

Danes je skoraj vsak cca 4 leta star avto, pod pogojem da je brezhiben na pogled in kvalitetno servisiran vreden skoraj toliko kot je bil takrat nov. Zakaj. Ker so danes novi novejsi modeli teh modelov, precej drazji kot so bili ti modeli takrat vredni novi. Oziroma je evro vreden dosti manj kot pred 4 leti. Še pred 10 in več leti je veljalo da avto po 5 letih zgubi polovico vrednosti, no danes če kaj ne drži, to ne drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

delavec44 ::

mugen999 je izjavil:

Danes je skoraj vsak cca 4 leta star avto, pod pogojem da je brezhiben na pogled in kvalitetno servisiran vreden skoraj toliko kot je bil takrat nov. Zakaj. Ker so danes novi novejsi modeli teh modelov, precej drazji kot so bili ti modeli takrat vredni novi. Oziroma je evro vreden dosti manj kot pred 4 leti. Še pred 10 in več leti je veljalo da avto po 5 letih zgubi polovico vrednosti, no danes če kaj ne drži, to ne drži.


Pa ne francozi in korejci. Meni recimo je padel iz 18k na 13k.

d4vid ::

Spet, nimaš pravega francoza. Renault Sport modeli so šli v dveh letih nenormalno gor, ker je renault ukinil RS oddelek...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

delavec44 ::

Vsako pravilo ima izjeme. Dajmo gledat generalno.

asdf_jklc ::

Lažje je zgubit jurja ali dva pri preverjenem modelu ki se je poslovil (če nima kakih katastrofalnih napak) kot kupit prvo serijo modela in stat na servisu.

hojnikb ::

Za plebejske avtomobile, k se jih kupuje en masse, je čist vseen. V 3 letih bos pušil 10 jurjov, če ga kupis za 30k, to je to.

Itk, če kupis novga, ga kupis z namenom, da ga imas dalj časa (10 let?) ker potem potencialna vrednost rabljenga ne igra nobene vloge. Je čist vseen al na koncu dobis za njega 3 jurje al pa 4...
#brezpodpisa

Furbo ::

Saj se vse modele ukinja oz. jih nadomestijo novejši, preveč premišljuješ.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, DELL U3014

DamijanD ::

A so seatom ful cene padle? Tukaj ukinjajo celo "firmo" oz. bolje rečeno blagovno znamko.

delavec44 ::

Kaj ni samo zamenjana v Cupro?

otago ::

A ni Cupra sportni oddelek Seata? Locen branding; Seat za masso, Cupra za sport/luksuz feeling.

VW ima problem s prevec znamkami.

kriptobog ::

A avto kupite za vozit al za nalozbo?

kixs ::

Itak, da za nalozbo - inverzno :lol:

delavec44 ::

otago je izjavil:

A ni Cupra sportni oddelek Seata? Locen branding; Seat za masso, Cupra za sport/luksuz feeling.

VW ima problem s prevec znamkami.


Nimam pojma, ampak novega Seata že dolgo nisem videl na cesti, novih Cuper pa precej.

mugen999 ::

Ma te cupre so vse drage kot zafran. En moderen znak so nabili na seata pa je 10k drazji kot prej ko je bil seat.

bluefish ::

Ja, znamka Seat bo ukinjena: https://www.driving.co.uk/news/business...

delavec44 ::

mugen999 je izjavil:

Ma te cupre so vse drage kot zafran. En moderen znak so nabili na seata pa je 10k drazji kot prej ko je bil seat.


Saj so vsi avti 10k dražji kot pred par leti. Prej si za 20k dobil kar precej, sedaj je ista zadeva 30k.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1067250 (4109) mr_chai
»

V Tesli uvajajo vrsto različnih izboljšav proizvodnje

Oddelek: Novice / Ostale najave
288827 (5659) kow
»

Top sport family car (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13912643 (8426) Reaper

Več podobnih tem