» »

vprašanje glede parkiranja v ljubljani

vprašanje glede parkiranja v ljubljani

1
2
»

Karamelo ::

torej če povzamemo, v celem mestu ni prostega parkirnega prostora razen če ni kako drugače označeno

Tidule ::

Cisto iz firbca, zakaj tocno pa bi morala bit prosti/brezplacni parkirni prostori v mestu?

Meizu ::

Tidule je izjavil:

Cisto iz firbca, zakaj tocno pa bi morala bit prosti/brezplacni parkirni prostori v mestu?


Kaj pa iz firbca, zakaj bi pa morali biti plačljivi?

Pithlit ::

Karamelo je izjavil:

torej če povzamemo, v celem mestu ni prostega parkirnega prostora razen če ni kako drugače označeno

Tko nekako. Pejd v BTC. Jaz včasih kar tam pustim avto za kak dan.

Meizu je izjavil:

Tidule je izjavil:

Cisto iz firbca, zakaj tocno pa bi morala bit prosti/brezplacni parkirni prostori v mestu?


Kaj pa iz firbca, zakaj bi pa morali biti plačljivi?

Ni potrebe po tem, res je. Ampak dokler je povpraševanje tolk veliko kot je... Bi bila vsaka občina (ne sam MOL) precej glupa če za to ne bi zaračunala nekega drobiža. Sploh v centrih, oziroma bližini teh.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Tidule ::

Meizu je izjavil:

Tidule je izjavil:

Cisto iz firbca, zakaj tocno pa bi morala bit prosti/brezplacni parkirni prostori v mestu?


Kaj pa iz firbca, zakaj bi pa morali biti plačljivi?

Zasedas omejeno dobrino, ki ni tvoja in se sprasujes zakaj ni zastonj?

cedisunos ::

Meizu je izjavil:

Načeloma v ljubljani velja ideologija, da preden sploh prideš v mesto, boljše zate da preučiš celotno katastrsko sliko, drugače si si sam kriv. Pač snobizem.

Imaš recimo primer bivših parkirnih mest za orto barom tam ob železniški progi. V nekem trenutku so redarji kar naenkrat začeli masovno pisati parkirne kazni. Prej tam ni bilo nobenega problema. Ko sem klical na redarsko službo in vprašal v čemu je catch se mi je operater gladko izmislil, da velja prometni predpis, ki veli, da zaradi varnosti voznikov ni dovoljeno parkiranje v nekem specifičnem radiju okrog železnice zaradi česar naj bi tista cona spadala ravno v to imaginarno kategorijo. No, očitno so si kmalu nato premislili, ker je mogoče vsega skupaj mesec dni za tem tam magično stalo taisto parkirišče, sedaj obarvano z modrimi črtami in parkomatom. Če verjamem torej besedam operaterja si ob železnici povsem varen, dokler plačaš parkirnino.


Ja, dejansko bi morala biti parkirišča zastonj, po tem, ko plačaš dnevno vinjeto 20 eurov za vstop v mesto.

Invictus ::

Vsi prišleki v Ljubljanoi so hoteli urejeno parkiranje, zdaj ko pa je, pa jamrajo, da morajo plačati.

Tako je pač v vseh urejenih evropskih mestih, parking pač ni zastonj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

cedisunos ::

Invictus je izjavil:

Vsi prišleki v Ljubljanoi so hoteli urejeno parkiranje, zdaj ko pa je, pa jamrajo, da morajo plačati.

Tako je pač v vseh urejenih evropskih mestih, parking pač ni zastonj...

Enodnevna vinjeta za vstop v mesto z avtomobilom, reši vse težave, od parkinga do gužve, pomanjkanja površin itd.

Provincialci so malo razvajeni in bi radi več, kot so upravičeni, ampak dejansko jim ŽE dajemo več, kot so upravičeni.

Celotno zadevo se reši z dnevno vinjeto za Ljubljano (zaradi mene, tudi za druga mesta), ne bo več problema ne z parkingom, ne gužvo, kdor pa noče plačati ima vedno na voljo P+R.

V drugi fazi, se dovoli en avtomobil na stanovanje. Po enakem principu, OCR tablice, vnese se enega na stanovanjsko enoto, če jih imaš več, plačaš vinjeto (ali dobiš kazen). Kar naenkrat odpadejo zaparkirane zelenice, ulice itd.

Ker bo po prvem ukrepu močno ojačan javni promet, z dodatnim denarjem vseh, ki nimajo za vinjeto vsak dan, se uvede krožne proge LPP, dodatne linije, promet na cestah bo konkretno razrečen in bo LPP dejansko lahko bil konkurenčen avtomobilu, po drugem ukrepu, pa bojo ceste in ulice praktično prazne, doda se dodatne avtobuse in problem je rešen.

Na koncu, se bojo vsi čudili, kako so bili tako neumni in niso uporabljali javnega prometa, saj bi lahko že leta, prišli v službo precej hitreje, pa so se raje drenjali na cestah.

Zgodovina sprememb…

cedisunos ::

Če se vinjeto za vstop v mesto, recimo, nastavi na 25 eurov, se bo izplačala, če bo v avtomobilu 5 oseb - ne tako kot danes, kjer je 99% prometa sestavljenega iz voznika in to je to. Skratka, na hitro dobiš še učinkovit car sharing, na cestah, ki so praktično prazne in zato hitro prevozljive.

Pa da ne bo nesporazuma, nobenih olajšav za el. vozila - so enak del problema kot bencinarji, manj onesnažujejo, delajo pa enako nepotrebno gužvo kot vsi ostali.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Ljubljančanom pa singapurski sistem.
Par deset jurjev letna dovolilnica za avto.
Problem parkiranja in gužve bo takoj rešen.

mancini ::

V katerih mestih pa so neplacljiva parkirisca. Zelo malo jih je

49106 ::

Drži, večina mest nima brezplačnih parkirišč, a to ne pomeni, da niti košček občinske zemlje ne sme biti namenjen brezplačenemu parkiranju. Problem je najlažje rešljiv z drugim županom, če je sploh dovolj volilcev takšnega mnenja, seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

delavec44 ::

Hkrati pa lahko vozilo povsem legalno brezplačno parkiraš znotraj naselja na cesti z po enim pasom v vsako smer kjer je prekinjena črta in do drugega roba ostane 3m. Predlagam, da ignoriramo plačljiva parkirišča in pač parkiramo na cesti.

Meizu ::

mancini je izjavil:

V katerih mestih pa so neplacljiva parkirisca. Zelo malo jih je


Če malo ekstrapoliram - tudi v času majev in inkov se "nihče" (družba za tiste s počasnim kalkulatorjem) ni spraševal in dvomil v žrtvovanje posameznikov bogovom za "skupno dobro". No, pa dajmo to danes probat, tako, za manj luknjaste ceste.

AllStarc ::

Fantje, ko berem zgornje komentarje in se zavem kako zavoženo generacijo smo vzgojili. Jaz sem odrasel v Lj brez parkirnine z manj gneče kot danes. Relativno nizke cene, parkiral sem kjerkoli in kvaliteta ževljenja je bila mnogo višja. Zdaj pa poslušam generacijo, ki bi navijala davke in cene, pa niti ne ve kaj je življenje dlje od ekrana.
sometimes what you want and what you get,
are two very different things

cedisunos ::

AllStarc je izjavil:

Jaz sem odrasel v Lj brez parkirnine z manj gneče kot danes. Relativno nizke cene, parkiral sem kjerkoli in kvaliteta ževljenja je bila mnogo višja.

Ja, potem pa je prišlo potrošništvo, avto se je dalo dobiti še kaj drugega kot stoenko in yugo, ljudje so se začeli preseravati in zdaj sta kar naenkrat 2 avtomobila na familijo že standard. Posledično se je povečala gužva, parkirišč je začelo zmanjkovati, bloki niso bili nikoli načrtovani za več kot en avto na stanovanje (raje manj) in imajo zdaj poplavo pleha po vseh okoliških zelenicah itd.

Dnevna vinjeta za vstop v Ljubljano + OCR tablic bo rešila problem 100.000 dnevnih avtomobilov, ostane pa še tistih 100.000 do 200.000 avtomobilov v Ljubljani, kar se tudi lahko pokrije z vinjeto - vsaka stanovanska enota lahko trajno registrira eno tablico za vožnjo po mestu, vsi ostali pa rabijo vinjeto za premik kamorkoli razen po najkrajši poti do obvoznice (kar se da preko obstoječih kamer čisto fino slediti).

Posledica bo, da bo LPP lahko postal bolj učinkovit, ker bojo ceste prazne, ker pa ga bo uporabljalo neprimerno več ljudi, bo lahko tudi bolj frekventen in uvedle se bojo lahko nove proge.

To norijo je treba ustavit na silo, ker sama se ne bo, so ljudje postali preveč egoistični, da bi se sami od sebe čemu odpovedali.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Zakaj pa dnevna vinjeta za vozače? Zakaj ne kar prepoved, kot v italijanskih mestih?
Najbrž zaradi tega, kar sem že omenil. Da se bogatuni še vedno lahko vozijo, raja pa ne.

nejc_nejc ::

No povej, kolko osebni avto uniči cesto.

cedisunos ::

nejc_nejc je izjavil:

No povej, kolko osebni avto uniči cesto.

Toliko, da je celovška prenovljena na vsakih par let. Tovornega transporta znotraj obvoznice praktično ni.

Ampak sploh ni pomembno, tudi tovorni transport prebivalci potrebujemo, ne potrebujemo pa dodatnega pleha.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Pa ne zaradi cestišča.

cedisunos ::

nejc_nejc je izjavil:

Pa ne zaradi cestišča.

Nepomembno. Če lahko Logarska zaračunava uvoz, zakaj ga ne bi tudi mi. S tem, da občina Solčava dejansko samo odira turiste, mi pa bi si s tem konkretno izboljšali življenje. Pri 20 eurih vinjete, se lepo zmenite in greste po 4 v en avto, pa pride na vsakega 5 eurov v obe smeri, kar je ceneje od taksija, pa še prišparate na bencinu. Avtomobilov pa boste vsak dan pripeljali samo še 25.000.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Je pomembno, ker bedarije pišeš.

Ja zaračunante takoj, bomo potem videli, kdo bo najbolj piskal.

Zgodovina sprememb…

cedisunos ::

nejc_nejc je izjavil:

Je pomembno, ker bedarije pišeš.

Ja zaračunante takoj, bomo potem videli, kdo bo najbolj piskal.


Bo bolj držalo, da ti iščeš dlako v jajcu kot kontraargument.

Nič se ne bo spremenilo, samo prometa bo manj. Tolažite se, da se bo to na podjetjih poznalo ampak, če prenašajo oderuške najemnine, je urejen mestni prevoz namanjši problem. Tista podjetja, ki so tu zaradi kupne moči in gostote prebivalstva ne bodo šla nikamor, "industrija" je pa že davno izven ringa.

Mimogrede, nihče ne pravi, da potem ne smete z avtom v mesto. Samo za enega v avtu bo predrago. Na račun tega pa boste tudi sami imeli hitrejši dostop do službe, verjetno na srednji rok tudi z LPP, skladno z večjim številom uporabnikov, bo več denarja za nove proge in večjo frekventnost, nezabasane ceste pa bojo tudi naredile svoje.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Danes lahko parkriaš lepo v BTC-ju., vzameš el. skiro iz prtljažnika in se odpelješ. Ni nobene potrebe, da bi se gužval po centru, ker je naporno in časovna izguba.

Osebno parkiram v župančičevi jami ali malo prej, ko so parkingi ob glavni cesti.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

nejc_nejc ::

Dlako v jajcu.....
Koliko je strosek občine, države za javni prevoz.

Vsi samo pametjuete o UREJENEM javnem prevozu.
Dajte cifre na mizo, pa da vidmo, kako rošce cvetijo.

Se to, kakšen je financni izplen obcine LJ, od dnevnih migrantov?

cedisunos ::

nejc_nejc je izjavil:

Vsi samo pametjuete o UREJENEM javnem prevozu.
Dajte cifre na mizo, pa da vidmo, kako rošce cvetijo.


Ne da se predvideti, koliko ljudi bo plačevalo vinjeto, vsekakor pa bojo avtobusi polni.

nejc_nejc je izjavil:

Se to, kakšen je financni izplen obcine LJ, od dnevnih migrantov?

Enak kot bo potem. Samo način transporta se bo malo spremenil.

nejc_nejc ::

Kolkko boš pa ti več placeval za storitve?

cedisunos ::

2dark je izjavil:

Danes lahko parkriaš lepo v BTC-ju., vzameš el. skiro iz prtljažnika in se odpelješ. Ni nobene potrebe, da bi se gužval po centru, ker je naporno in časovna izguba.

Recimo, ali Bicikelj ali svoje kolo,... možnosti je veliko.

2dark je izjavil:

Osebno parkiram v župančičevi jami ali malo prej, ko so parkingi ob glavni cesti.

No tega v primeru vinjete ne boš naredil, če pa že boš, se boš lahko peljal tudi v center, ker ne bo več gužve.

nejc_nejc je izjavil:

Kolkko boš pa ti več placeval za storitve?

Če misliš, da se bo vinjeta vračunala v ceno, se motiš, ker bo zadeva vodila direktno v propad podjetij. Cene v Lj. so že navite do tja kolikor gre.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

cedisunos je izjavil:


Recimo, ali Bicikelj ali svoje kolo,... možnosti je veliko.


Jah.. za kolo potrebuješ pa že večji avto, da ga lahko prevažaš naokoli oz. nosilce zadaj.. Nimam tega.

Pride se v center je zamudno. Sam vedno parkiram kar v Župančičevi.. se mi zdi najbolj praktično.. potem pa peš v Center. Od kar imam skiro, pa je potreba po taxijih v 99% popolnoma odveč. Razen, če bi bil kakšen hud naliv ali neočiščene površine od snega pozimi.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

cedisunos ::

2dark je izjavil:

cedisunos je izjavil:


Recimo, ali Bicikelj ali svoje kolo,... možnosti je veliko.


Jah.. za kolo potrebuješ pa že večji avto, da ga lahko prevažaš naokoli oz. nosilce zadaj.. Nimam tega.

Pride se v center je zamudno. Sam vedno parkiram kar v Župančičevi.. se mi zdi najbolj praktično.. potem pa peš v Center. Od kar imam skiro, pa je potreba po taxijih v 99% popolnoma odveč. Razen, če bi bil kakšen hud naliv ali neočiščene površine od snega pozimi.

Ja, samo do Župančičeve pa gužvo delaš. Sicer za Bicikelj ne rabiš prtljažnika https://www.bicikelj.si/ letna "naročnina" je pa 3 eure. In v eni uri si z njim preko Ljubljane po diagonali.

Samo omenim, ker se mi zdi genialna pogruntavščina, sploh po tej ceni.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

cedisunos je izjavil:


Ja, samo do Župančičeve pa gužvo delaš.


Ma men se ne zdi ravno, da delam gužvo. Nikol ni kakšne gužve iz BTC-ja ali iz Tomačevega do Župančičeve.

Samo sem poredko v Ljubljani. Se jo izogibam ravno zaradi nenormlanih gužv...

Prejšnji petek pridem do Šentjakoba .. zastoji.. Piše kao do Bizovika.. jaz pa na smer rudnik.. Vse je stalo .. jaz pa dol na jarše - mimo btc-ja do zaloške pa potem vzporedno do Rudnika.. Nobenega čakanja.. Je pa res, če ne bi uporabljal navigacije ne bi vedel , kako do rudnika skozi ljubljano. Za ljubljano je odlično met navigacijo, saj pelješ skozi vzporedne ceste in se zogneš načeloma zastojem in guživ.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

cedisunos ::

2dark je izjavil:

cedisunos je izjavil:


Ja, samo do Župančičeve pa gužvo delaš.


Ma men se ne zdi ravno, da delam gužvo. Nikol ni kakšne gužve iz BTC-ja ali iz Tomačevega do Župančičeve.

Samo sem poredko v Ljubljani. Se jo izogibam ravno zaradi nenormlanih gužv...

Prejšnji petek pridem do Šentjakoba .. zastoji.. Piše kao do Bizovika.. jaz pa na smer rudnik.. Vse je stalo .. jaz pa dol na jarše - mimo btc-ja do zaloške pa potem vzporedno do Rudnika.. Nobenega čakanja.. Je pa res, če ne bi uporabljal navigacije ne bi vedel , kako do rudnika skozi ljubljano. Za ljubljano je odlično met navigacijo, saj pelješ skozi vzporedne ceste in se zogneš načeloma zastojem in guživ.


To pa lepo, da se statistike in dnevna opažanja pri tebi tako razlikujejo, verjetno si rojen pod srečno zvezdo. :))

delavec44 ::

Veliko večjih mest, ki so omejila promet, ima delujoč in včasih celo brezplačen javni prevoz. Troli v tej temi bi pa samo stroške nabijali, parkirnine, vinjete, dovolilnice, plačljive trole, garažne hiše, itd.

cedisunos ::

delavec44 je izjavil:

Veliko večjih mest, ki so omejila promet, ima delujoč in včasih celo brezplačen javni prevoz. Troli v tej temi bi pa samo stroške nabijali, parkirnine, vinjete, dovolilnice, plačljive trole, garažne hiše, itd.


Saj ga imamo, od P+R naprej, mi tudi, pa ga ne uporabljate. Vse ostalo je samo stimulacija, da ga začnete uporabljati. Na koncu pa pride palica za tiste najhujše zagovedneže.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Ceste smo zgradili zato, da se bomo vsi vozili po njih. Ne tisti, ki jih boš ti določil.

Pithlit ::

cedisunos je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Veliko večjih mest, ki so omejila promet, ima delujoč in včasih celo brezplačen javni prevoz. Troli v tej temi bi pa samo stroške nabijali, parkirnine, vinjete, dovolilnice, plačljive trole, garažne hiše, itd.


Saj ga imamo, od P+R naprej, mi tudi, pa ga ne uporabljate. Vse ostalo je samo stimulacija, da ga začnete uporabljati. Na koncu pa pride palica za tiste najhujše zagovedneže.

Dokler iz Viča v Domžale pridem prej z avtom kot s trolo... Ta famozni javni promet ne deluje. Sploh ne če se moram 3x presest.
Life is as complicated as we make it...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Teror parkomatov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
36835958 (7231) nokken
»

Parkiranje v Ljubljani (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6719126 (5358) acookook
»

Mestno redarstvo (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
593100954 (18820) UganiKdo
»

Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14426765 (22686) Saul Goodman
»

Napačna registracija na plačilnem nalogu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10413415 (10945) enadvatri

Več podobnih tem