» »

Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače

Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače

««
8 / 10
»»

valinoratina ::

Spet trolaš, nisem ne avtist, kot tudi rezultati niso namišljeni.

SKratka, kaj si naračunal na mojih 5,5 povprečne porabe? Če znižam povprečno hitrost za 10-20 km/h, sem na 5 litrov povprečne porabe. Pa se mi ne da "šparat".
Kje so tvoji 3 litri razlike?

Jaoo. Pa ne povprečne porabe čez cel tank to kar mi ti govoriš. Povej mi razultate meritev samo za oni del ko se voziš 140 km/h po avtocesti, ne zraven v statistiko štet še 70 % kilometrine ki jo narediš po reginalki ali mestu (skratka ne po avtocesti) Takole izmeri: Properly meritev bi bila: 1. resetiraj števec povprečne porabe. 2. VOzi se po avtocesti s to hitrostjo vsaj 10 km, še raje 20 km. 3. Odčitaj povprečno porabo A. 4.resetiraj števec povprečne porabe še enkrat. 5.vozi se po istem delu avtoceste le da v drugo smer 10 do 20 km. 5. Odčitaj povprečno porabo B. 6. seštej povprečno porabo A+B in deli z 2. Merjenje v eno in še v drugo smer avtoceste je z namenom da se izniči morebitne majhne spremembe nadmorske višine (torej klanec). Merit moraš seveda v brezvetrju.

Teorija te jebe, praksa pa sploh.

Ne, ne jebe me ne teorija, ne praksa, samo ti si narobe zastopi katere podatke zahtevam od tebe in kateri so relevantni za izračun.

Glede na to, da ne znaš biti (niti forumsko anonimno) prijazen, ti tudi IQ šepa.

IQ in prijaznost nimata prav dosti skupnega. In ne, za razliko od tebe mi IQ ne šepa. Prijazen pa sem do tistih ki so prijazni do mene in nisem do tistih ki niso prijazni do mene, zelo enostavno, pa ne da te to preseneča?

Zgodovina sprememb…

Kalibri ::

valinoratina je izjavil:

Spet trolaš, nisem ne avtist, kot tudi rezultati niso namišljeni.
Žal ne trolam.

SKratka, kaj si naračunal na mojih 5,5 povprečne porabe? Če znižam povprečno hitrost za 10-20 km/h, sem na 5 litrov povprečne porabe. Pa se mi ne da "šparat".

valinoratina je izjavil:

aoo. Pa ne povprečne porabe čez cel tank to kar mi ti govoriš. Povej mi razultate meritev samo za oni del ko se voziš 140 km/h po avtocesti.

Ne vozim 140 po AC, kje si to videl?
Mene zanima povprečna poraba čez tank, če že. V bistvu me niti to ne. Ko je prazen/lučka, tankam. Sedaj ko veš prvi podatek, boš nekaj že razbral iz grafa in prenesel v prakso. Ali pa našel drug graf.

valinoratina ::

Seveda trolaš. Dosti jih vozi 140 km/h veš. Koliko pa ti voziš?

ps: naredi enkrat poskus koliko dejansko časa prišparaš pri hitrejši vožnji na šiht in ugotovil boš da se ti ne splača vozit hitreje. Probaj enkrat. Časovni prihranek je ranga minuto, dve na moji poti recimo, vse skup nič.

Mene zanima povprečna poraba čez tank, če že.

No za ta izračun pa rabimo podatek koliko ti avto kuri točno v trenutku ko se voziš po avtocesti, ne pa zraven še regionalke in vse ostalo. Izračun v prvem postu je narejen na način da rabimo ta podatek koliko je poraba točno v času potovanja pri 130 km/h, ne pa povprečna poraba čez tank, kar ti navajaš. Zato se ti je pa tudi čudno zdelo, razumem sedaj. Nesporazum očitno. Logično je da potem da navajaš porabo 5,5 litra če pa pa maš, karikiram vožnje po avtocesti samo 30 %, vse ostalo pa reginalke pri 90 km/h, kjer je poraba optimalna..

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

BlaY0 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

14 let najbolj prodajani ljudski avto, kateri je se vedno najbolj pogosti na cestah. The king, samo za tebe, tempomat 135 gor pa dol po avstriji.

A, ti si tisti Gastarbeiter ki poleg Švicarskih tera čez Avstrijo 20+ nad omejitvijo :P

Koliko greš pri Špitalu kjer je omejitev zaradi del 60? Na koncu zožanja je stacionarc... a te je že poslikal? In koliko pri Bischofshofnu kjer je 80? Kaj pa tuneli kjer je 100? Kdaj voziš, ponoči al podnevi?

Jaz se naceloma vozim 10 nad omejitvijo vsepovsod, razen v 30 conah se peljem res 30, tam kjer pa ni omejitve al pa je odprt pogled pa kok pac gre ane, odvisno od vremena. Nisem papezki, kot se nekateri tu delajo, da so.

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Pa smo spet tam, da teh par evrov nobenga ne srbijo, celo pa ne kot pravis, tisti ki vozijo "vecje avte" za potovanja. Al bo 14 dnevno potovanje na koncu 1440€ al 1490€ je cisto vseeno. Obcutek, da se ne cijazis je vreden vec.

Zakaj na tako pot ne greš raje z večjim avtom, če te par evrov gor dol ne skrbi?

Ker se niste zrihtali cest in ker ni Shell V Power goriva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

valinoratina ::

Jaz se naceloma vozim 10 nad omejitvijo vsepovsod

Super, ko boš enkrat zbil otroka boš delo življenje plačeval za to, denarno in psihično.


Če bi šel tale 10 nad omejitvijo bi otroka DEFINITVNO povozil, tako je pa za las uspel preprečit nesrečo, na 0:45 na posnetku:


Also this:


Sicer pa kao trdiš da teb denar ni važn, a peleš se v Polotu lol.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::


Sicer pa kao trdiš da teb denar ni važn, a peleš se v Polotu lol.


Se pač pele v pokritem mopedu, pa kaj. Pride od A do B.

Ocitno si res zafrustriran z brendom avta ter njegovo vrednostjo.

valinoratina ::

Ne, nisem, naj se pele v pokritem mopedu, no problem, ni to point. Pravi da mu je vseeno za denar, da ga ma tolk da ga sploh porabit ne more, pa več kot očitno to ne drži. Kljub temu da je v Nemčiji kjer imajo precej večje plače. V Sloveniji je situacija še precej slabša. Tip je v eni drugi temi pred kakim letom nabijal "pa kaj pa je to 5 jurjev več na konc leta, to ni nič, samo reveži se sekirajo za 5 jurjev letno in "štejejo cekinčke"" in podobne nebuloze. Še nemci ne morejo rečt da jim je vseeno za denar, kar šele Slovenci.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Naslednja tema...zakaj se vozit na delo ne splača in zakaj je bolj eko ostati doma.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

valinoratina ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Naslednja tema...zakaj se vozit na delo ne splača in zakaj je bolj eko ostati doma.


haha ti pa si za hece, dobra :))

m0LN4r ::

Sicer pa kao trdiš da teb denar ni važn, a peleš se v Polotu lol.
Ja ampak zato se mi ni treba vozit 110, ker sem 15.000€ prisparal ze v nabavni ceni in se vozim zato 140.

valinoratina je izjavil:

Ne, nisem, naj se pele v pokritem mopedu, no problem, ni to point. Pravi da mu je vseeno za denar, da ga ma tolk da ga sploh porabit ne more, pa več kot očitno to ne drži. Kljub temu da je v Nemčiji kjer imajo precej večje plače. V Sloveniji je situacija še precej slabša. Tip je v eni drugi temi pred kakim letom nabijal "pa kaj pa je to 5 jurjev več na konc leta, to ni nič, samo reveži se sekirajo za 5 jurjev letno in "štejejo cekinčke"" in podobne nebuloze. Še nemci ne morejo rečt da jim je vseeno za denar, kar šele Slovenci.

Ce jim bi bilo tako hudo, bi stare avte vozli vsaj 20 let, ne pa nabavljali tezke krave za 40k-50k

Če bi šel tale 10 nad omejitvijo bi otroka DEFINITVNO povozil, tako je pa za las uspel preprečit nesrečo, na 0:45 na posnetku:

Ce bi on... to in ono. Daj mi link do gobic, ki jih jemles.
Ce bi se peljal veliko hitreje, bi se preden bi otrok stopil na cesto odpeljal mimo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

2dark ::

valinoratina je izjavil:

Jaz se naceloma vozim 10 nad omejitvijo vsepovsod

Super, ko boš enkrat zbil otroka boš delo življenje plačeval za to, denarno in psihično.



.


Je treba gledat v tla , ko prečkaš prehod.

Matka neumna , gleda v desno.

Pa je treba letel kot krava direkt na cesto.

Frocovje ko je staro 4-5 let lahko popolnoma razume, kako se prečka cesto.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

BlaY0 ::

m0LN4r je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

14 let najbolj prodajani ljudski avto, kateri je se vedno najbolj pogosti na cestah. The king, samo za tebe, tempomat 135 gor pa dol po avstriji.

A, ti si tisti Gastarbeiter ki poleg Švicarskih tera čez Avstrijo 20+ nad omejitvijo :P

Koliko greš pri Špitalu kjer je omejitev zaradi del 60? Na koncu zožanja je stacionarc... a te je že poslikal? In koliko pri Bischofshofnu kjer je 80? Kaj pa tuneli kjer je 100? Kdaj voziš, ponoči al podnevi?

Jaz se naceloma vozim 10 nad omejitvijo vsepovsod, razen v 30 conah se peljem res 30, tam kjer pa ni omejitve al pa je odprt pogled pa kok pac gre ane, odvisno od vremena. Nisem papezki, kot se nekateri tu delajo, da so.

Se pravi potem, če smo že načelni, bi morala biti tvoja povprečna hitrost čez AT maksimalno 110 in ne 135. Ja, na odseku med Beljakom in Karavankami se tudi jaz peljem 140, drugje pa praktično skoraj ni več pogojev za to. Preveč je del na cesti, tunelov, IG-L con, prometa, ponoči je pa itak Lärmschutz. Bi te prosil, če naslednjič ko boš šel iz DE v SLO na DE-AT meji resetiraš komp in zmeriš do Karavank, ker me res zanima tvoje realno povprečje. Namreč meni ne rata čez 100, vozim pa 5 nad omejitvijo po GPS, kar tudi znese dobrih 10+ po števcu. Vozim pa večinoma ponoči.

valinoratina ::

2dark je izjavil:

valinoratina je izjavil:

Jaz se naceloma vozim 10 nad omejitvijo vsepovsod

Super, ko boš enkrat zbil otroka boš delo življenje plačeval za to, denarno in psihično.



.


Je treba gledat v tla , ko prečkaš prehod.

Matka neumna , gleda v desno.

Pa je treba letel kot krava direkt na cesto.

Frocovje ko je staro 4-5 let lahko popolnoma razume, kako se prečka cesto.


Dajmo zdej obroževat žrtve ja, ne pa povzročitelja. Bravo, ti pa si talent! A drugega posnetka kako nepričakovano se lahko zgodi travmatični dogodek in potencialno tudi smrt otroka pa ne boš pogledal? Da zavorna pot narašča eksponetno z hitrostjo vemo, da se smrtnost pešcev pri trku veča strgo eksponetno pa tudi vemo, če je tvoja hitrost v trenutku trka 30 km/h (torej si jo z bremzanjem uspel znižat do te mere preden je prišlo do trka) je verjetnost preživetja 90 %, če pa ga zbiješ z 50 km/h pa samo še 20 %, še kaj?


Ce bi on... to in ono. Daj mi link do gobic, ki jih jemles.
Ce bi se peljal veliko hitreje, bi se preden bi otrok stopil na cesto odpeljal mimo.

Ne jem gobic, s svojim načinom boš slej ko prej videl kaj se zgodi s tvojim lajfom ko zbiješ otroka v naselju do smrti. Kaj se zgodi fizično in denarno s tvojim lajfom, razvalina boš! Pa ti ne privoščim, ampak z tvojim jebiveter "meninihčeničnemore" in "jazlahkodelamkarhočem" je samo še vprašanje časa kdaj se bo to zgodilo. Si sploh pogledal ta ta drugi posnetek od 0:45 dalje? Par kilometrov večja hitrost in bi prišlo do smrti, pa lahko gledaš in še še tako pozoren včasih zadeve zaradi prevelike hitrosti ne moreš preprečiti. Ker je vozil po omejitvah so vsi odnesli brez poškodb.

Zgodovina sprememb…

sejalecx ::

Vzemimo človeka, ki prevozi leto 25.000 kilometrov od tega 80-90% po AC kot jaz.

Če bi vozil 100kmh namesto 130kmh, bi za to izgubil 3.150minut na leti na cesti. V desetih letih bi ta človek preživel 3 CELE TEDNE v vozilu več kot če bi vozil 130kmh.

Kdo je tako navezan na svoj avto, da si želi preživeti dodatne 3 tedne ? Mogoče kakšen resen omjenec kot OP.

In zakaj v Sloveniji večina vozi 130 in ne 100 kmh? Ker cenijo svoj čas in imajo nekaj česar inžinir nima, zdravo pamet.

Prihranek v denarju je miziren, če v obzir resnične podatke, ne pa izmišljotin. Sodoben dizel porabi pri 130 med 5-5,5L/100km in pri 100kmh 4,2L/100km. Pri razliki 0,8 L to ni niti 200eur letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sejalecx ()

2dark ::

sejalecx je izjavil:





In zakaj v Sloveniji večina vozi 130 in ne 100 kmh?


Večina vozi 100 in ne 130.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

valinoratina ::

Če bi vozil 100kmh namesto 130kmh, bi za to izgubil 3.150minut na leti na cesti. V desetih letih bi ta človek preživel 3 CELE TEDNE v vozilu več kot če bi vozil 130kmh.

Tole bi veljalo samo v primeru da bi pri vsaki vožnji prihranil preko 6 minut (250 delovnih dni na leto). Povprečna kilometrina v Sloveniji je pa 35 km na dan. Torej je matematični prihranek slabih slabih 5 minut, realen prihranek nekje pol tega, ker ceste niso vedno prazne, torej 2,5 minut na vožnjo do šihta. Skratka zanemarljivo.

Kdo je tako navezan na svoj avto, da si želi preživeti dodatne 3 tedne ? Mogoče kakšen resen omjenec kot OP.

In zakaj v Sloveniji večina vozi 130 in ne 100 kmh? Ker cenijo svoj čas in imajo nekaj česar inžinir nima, zdravo pamet.

Omejenec si tukaj samo ti, ne jaz. Za razliko od tebe imam zdravo pamet. Celotna poanta teme je izračunati če je pridobljenih 2,5 minute na vožnjo zaradi hitrejše vožnje več vredno glede na tvojo urno postavko na šihtu, kot pa porabiš dodatnega goriva za to isto hitrejšo vožnjo. In odgovor je ne.

Prihranek v denarju je miziren, če v obzir resnične podatke, ne pa izmišljotin. Sodoben dizel porabi pri 130 med 5-5,5L/100km in pri 100kmh 4,2L/100km. Pri razliki 0,8 L to ni niti 200eur letno.

Tole so izmišljeni podatki. Prihranek je velik. In tudi če bi upošteval teh tvojih 0,8 litra do 1 razlike, še vedno se ne splača vozit hitreje za 98 % Slovencev glede na plače.



Ampak ajde, bomo za foro upošteval tako kot si ti zgoraj nabluzil. Jasno je da so porabe večje, ampak dajmo upoštevat po tvoje. Torej 4,2 litre porabe pri 100 km/h, in 5 do 5,5 litre porabe pri 130 km/h. Aritmetična sredina med 5 in 5,5 je 5,25 litra. Torej 5,25 - 4,2 =1,05 litra. Torej razlika med 100 in 130 km/h je 1,05 litra, dajmo zaokrožit navzdol tebi v prid na 1 liter. Okej upoštevamo samo 1 liter razlike na 100 km med 100 in 130 km/h .

50 km dolga razdalja. Matematični prihranek časa med med 100 in 130 je 7 minut, realen pa 3 minute (ker gledat moraš dejansko povprečno hitrost glede na potovalno hitrost, točno ta test so enkrat delali novinarji siola na nemških avtocestah, merili so kolikšen je realen časovni prihranek pri določeni POTOVALNI hitrosti in kako to vpliva na povprečno hitrost). Skuriš pol litra več (ker je 50 kilometrska razdalja). Pol litra te strane 1.544EURx0,5 l= 0,772 EUR.

Torej koliko je mora bit plača posameznika da v 3 minutah zasluži 0,772 EUR?
(60 minut /3 minute)*0,772 EUR = 15,44 EUR na uro, krat 168 delovnih ur na mesec je enako 2593 EUR.

In suprise suprise, več kot 98 % Slovencev zasluži manj kot 2593 EUR na mesec in se bi jim potetakem splačalo peljat počasneje po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::


In suprise suprise, več kot 95 % Slovencev zasluži manj kot 2593 EUR na mesec in se bi jim potetakem splačalo peljat počasneje po avtocesti
.

Kolkko od njih se vozi po AC?

valinoratina ::

Zanimivo je pa tud da je ta isti človek še 2 dni nazaj trdil da "130kmh je povp poraba 5-6l pri vseh sodobnih dizlih", zdej je že znižal na 5 do 5,5. Skos se znižuje. Koliko bo čez en mesec, minus 1 liter, voziš pa ti bencin nazaj v tank teče? :)) https://slo-tech.com/forum/t820156/p801... Pa tud če bi bilo res samo 1 liter razlike, še vedno se računsko ne splača vozit 130 98 procentom slovencev glede na njihove plače.

Zgodovina sprememb…

borut_p ::

Pismu dans sem sel ko penzic gor na glavo kokoske - tempomat na 130. Prazna cesta, poraba 5.2 .... dolgcajt voznja. Ce bi sel 110 bi me pobral oz bi verjetno zaspal. 150 je ravno tista cruising speed

valinoratina ::

To da ti je dolgčas je samo zato ker si navajen divjanja, če bi par dni skupaj vozil 110 km/h bi se lepo navadil in se ti ne bi zdelo več počasi, benefiti pa številni.

Zgodovina sprememb…

borut_p ::

Jaz jih ne vidim.

valinoratina ::

To je zato ker nisi razmislil. Boljša kakovost zraka, manjši hrup, finančni prihranek, večje energetska neodvisnost, manjše posledice v primeru nesreče, manjše število prometnih nesreč, večja pretočnost avtoceste, manjša utrujenost zaradi vožnje ipd.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

BlaY0 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

14 let najbolj prodajani ljudski avto, kateri je se vedno najbolj pogosti na cestah. The king, samo za tebe, tempomat 135 gor pa dol po avstriji.

A, ti si tisti Gastarbeiter ki poleg Švicarskih tera čez Avstrijo 20+ nad omejitvijo :P

Koliko greš pri Špitalu kjer je omejitev zaradi del 60? Na koncu zožanja je stacionarc... a te je že poslikal? In koliko pri Bischofshofnu kjer je 80? Kaj pa tuneli kjer je 100? Kdaj voziš, ponoči al podnevi?

Jaz se naceloma vozim 10 nad omejitvijo vsepovsod, razen v 30 conah se peljem res 30, tam kjer pa ni omejitve al pa je odprt pogled pa kok pac gre ane, odvisno od vremena. Nisem papezki, kot se nekateri tu delajo, da so.

Se pravi potem, če smo že načelni, bi morala biti tvoja povprečna hitrost čez AT maksimalno 110 in ne 135. Ja, na odseku med Beljakom in Karavankami se tudi jaz peljem 140, drugje pa praktično skoraj ni več pogojev za to. Preveč je del na cesti, tunelov, IG-L con, prometa, ponoči je pa itak Lärmschutz. Bi te prosil, če naslednjič ko boš šel iz DE v SLO na DE-AT meji resetiraš komp in zmeriš do Karavank, ker me res zanima tvoje realno povprečje. Namreč meni ne rata čez 100, vozim pa 5 nad omejitvijo po GPS, kar tudi znese dobrih 10+ po števcu. Vozim pa večinoma ponoči.

Ja ampak valorita ni govorila o povprecni. Povprecna je itak BV, ce se jaz peljem do sihta 1km 50, 300 metrov 30 in 18km 160. Bomo pac pogovorno rekli, da smo se peljal 160.
Konstantno bi morala biti poraba se nizja, ker ni pospesevanja.
S dosti delajo avstrijci letos? Pred korono, sem sel presenetit kolega za RD, startal sem iz Dongolfinga in sem bil cez 3,5 ure v Mariboru pri Pesnici za radarje pac vem kje so, ker mam sygic premium+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::


;):P
Pa so prisparani evri sli papa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

LeQuack ::

sejalecx je izjavil:

Vzemimo človeka, ki prevozi leto 25.000 kilometrov od tega 80-90% po AC kot jaz.

Če bi vozil 100kmh namesto 130kmh, bi za to izgubil 3.150minut na leti na cesti. V desetih letih bi ta človek preživel 3 CELE TEDNE v vozilu več kot če bi vozil 130kmh.


Nisi pa nikoli razmišljal koliko časa ta človek zgubi z vožnjo 25k na leto? Pišeš to kot da je konstanta, kot da nima druge možnosti kot da se vozi toliko.
Quack !

m0LN4r ::

Ja ampak to so hruske, tisto so pa jabolka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

borut_p ::

valinoratina je izjavil:

To je zato ker nisi razmislil. Boljša kakovost zraka, manjši hrup, finančni prihranek, večje energetska neodvisnost, manjše posledice v primeru nesreče, manjše število prometnih nesreč, večja pretočnost avtoceste, manjša utrujenost zaradi vožnje ipd.


kakovost zraka? vse je na adblue, so izpuhi isti (skoraj)
manjši hrup? cela AC je obložena z ograjami (kjer je to bistveno)
finančni prihranek? pri 130 sem 30min prej na cilju kot pri 110 (na 300 km) ... poraba 0.2l večja ... urna postavka 50€ ... rezultira v 25€ zaslužek z višjo hitrostjo
energetska neodvisnost? SLO nikoli ni bila energetsko neodvisna
manjše posledice nesreče? pri 110 ali pri 130 so posledice enake
manjše število nesreč? na AC je najmanj nesreč, 110 ali 130 zato ne da razliko
večja pretočnost? censta je bila prazna
utrujenost? pri 110 zaspiš - posledično si bolj utrujen, pri 130 je meh, 150 ravno prav

huzu ::

Skratka summa summarum, ste psihoti z avtomobilom namesto možganov, vedno so mi bile všeč take teme, da me spomni, kaksni idioti so slovenceljni.

borut_p ::

huzu je izjavil:

Skratka summa summarum, ste psihoti z avtomobilom namesto možganov, vedno so mi bile všeč take teme, da me spomni, kaksni idioti so slovenceljni.


Tako je ... dosti bolj kot hohstaplerji ki ne znajo vec kot 110 po ac vozit ... mu ne treba se skor na blatnik prilept da sploh pogleda v zadnji spegu

Voznja je totalna izguba casa, zato jo je potrebno opraviti cim hitreje.

BlaY0 ::

sejalecx je izjavil:

Vzemimo človeka, ki prevozi leto 25.000 kilometrov od tega 80-90% po AC kot jaz.

Če bi vozil 100kmh namesto 130kmh, bi za to izgubil 3.150minut na leti na cesti. V desetih letih bi ta človek preživel 3 CELE TEDNE v vozilu več kot če bi vozil 130kmh.

Imaš prav, samo je zelo malo verjetno, ker bi držalo le v primeru, če bi kupil avto, resetiral računalnik ter po 10ih letih vožnje pogledal nanj in bi tam pisalo "AVG SPD 130 km/h".

S samo vožnjo z avtom si v vsakem primeru izgubil veliko več cajta kot se morda zavedaš. V primeru, da ti je čas ljubši od denarja, svetujem, da si življenje organiziraš tako, da se boš čim manj vozil. Razen seveda, če s samo vožnjo dejansko služiš.

borut_p je izjavil:


Voznja je totalna izguba casa, zato jo je potrebno opraviti cim hitreje.

Ne, opraviti jo je treba čim manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

borut_p ::

Samo celotna tvoja tema je bila izsek in extrapolacija voznje na kratek odsek 130km/h ki ga opravis. In celotna dizertacija na to extrapolacijo
Zdej pa ti kontra nekomu ki uporabi enako??

Opraviti cim manj ... se strinjam ... vendar tisto ki pa jo je obvezno potrebno opraviti pa je potrebno opraviti cim hitreje

BlaY0 ::

borut_p je izjavil:


Opraviti cim manj ... se strinjam ... vendar tisto ki pa jo je obvezno potrebno opraviti pa je potrebno opraviti cim hitreje

Pa smo pri tem, katero pot je obvezno opraviti? Če je to pot recimo v službo in nazaj (kar za slovenčka največkrat tudi je), se preseliš čim bližje službi in si s tem naredil največ kar lahko. In preseliš se tako blizu službe, da se tja pripelješ s kolesom enako hitro, kot če bi šel z avtom in si zmagal.

borut_p ::

Nisi zmagal ... ker se moras selit ... sluzba se menja na 5-10 let. Torej se selis vsaj 6x ... za seboj to potegne selitev in iskanje sluzbe na strani partnerja, otroci v novo okokje in solo

To je najvecji fail ki ga lahko predlagas

In ne vem zakaj si toliko zafrustriran da zanicujes lasten narod (slovencki)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

BlaY0 ::

borut_p je izjavil:

Nisi zmagal ... ker se moras selit ... sluzba se menja na 5-10 let. Torej se selis vsaj 6x ... za seboj to potegne selitev in iskanje sluzbe na strani partnerja, otroci v novo okokje in solo

To je najvecji fail ki ga lahko predlagas

In ne vem zakaj si toliko zafrustriran da zanicujes lasten narod (slovencki)

A smo še pri predpostavki, da ti je čas ljubši kot denar? Selitev je enkratno opravilo ki ga opraviš v parih dneh, na relaciji služba in nazaj pa se voziš vsak dan 2x potem naslednjih 10 let.

2. varianta... najdeš si službo bližje.

Prevoz v službo več ljudi skupaj v tem primeru ne velja, ker ne pridobiš na času, ampak samo izgubiš manj denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

borut_p ::

Varianta 1 je se vedno fail, saj sta v gospodinjstvu (obicajno) vsaj dve osebi ... sansa, da imata oba na isti lokaciji sluzbo je minorna, niti ni zazelema, saj je tako cela familija na istem prepihu

Okoljsko naravnano vec ljudi v enem avtu je edino pravilno, gre skoraj ze za javni transport. Rak rana guzve so vedno vecji avti in vedno vec avtov.

Varianta 2 je fail iz podobnega razloga kot varianta 1 .... se vedno morata potem dve osebi iskati sluzbo v lokalnem okolju - kar pa je mission imposible

BlaY0 ::

OK, zmagal si. Ne da se! Edina in najboljša varianta je, da se vozimo in to čim dlje (relacijsko) in čim hitreje.

borut_p je izjavil:


Okoljsko naravnano vec ljudi v enem avtu je edino pravilno, gre skoraj ze za javni transport. Rak rana guzve so vedno vecji avti in vedno vec avtov.

Se strinjam, ampak to v kontekstu časa praktično nič ne spremeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

borut_p ::

V koliko avtih je zjutraj, ko je guzva v lj iz dobzal, dolenjske itd, le po ena oseba? Ce das dve glavi v en avto ... ni guzve

Kontekst casa - 1h se izgubi zjutraj pri nekaj tisoc dnevbih migrantov v lj, ki stojijo v guzvi

Poracunaj to v izgubljeni cas, izgubljeno nafto, hrup itd.

BlaY0 ::

Ne trdim nasprotno, tudi sam sem za jp ampak to v kontekstu čas vs denar nima nobene veze, ker ljudje so se dejansko odločili, da jim je denar bolj pomemben od časa, čeprav potem non-stop gunđajo o izgubljenem času. Zato jaz vedno najprej vprašam kaj imaš raje, čas ali denar.

borut_p ::

Cas je denar. Strosek zaradi hitrejse voznje je nizji kot lahko v tistem casu zasluzis.

Kalibri ::

valinoratina je izjavil:

No za ta izračun pa rabimo podatek koliko ti avto kuri točno v trenutku ko se voziš po avtocesti,
Ker ne tankam ločeno za regionalke in AC, je ta podatek nepomemben.

valinoratina ::

borut_p je izjavil:

Cas je denar. Strosek zaradi hitrejse voznje je nizji kot lahko v tistem casu zasluzis.


Ni res, strošek zaradi hitrejše vožnje je VEČJI kot pa v tistem času zaslužiš, razen če zaslužiš top 2 % Slovencev. Sem v temi že poračunal. Ostalo odgovorim kasneje ko se mi bo dalo.

Kalibri ::

valinoratina je izjavil:

strošek zaradi hitrejše vožnje je VEČJI kot pa v tistem času zaslužiš


Kateri %ljudi zasluži med tistim delom počasnejše vožnje, ki ustreza času, ki ga porabiš s hitro vožnjo?
Oziroma si ne predstavljam npr. pri pol ure vožnje, da prideš nekam v 20 minutah s hitro vožnjo, stric, ki vozi počasneje, pa pride v 30 minutah, in je tisti prvi porabil več s hitro vožnjo + mu je ostalo 10 minut, kot tisti, ki je vozil počasneje in še ni začel delati?
Kateri robni primer si spet potegnil @malinorita?

Si OK?

valinoratina ::

borut_p je izjavil:

valinoratina je izjavil:

To je zato ker nisi razmislil. Boljša kakovost zraka, manjši hrup, finančni prihranek, večje energetska neodvisnost, manjše posledice v primeru nesreče, manjše število prometnih nesreč, večja pretočnost avtoceste, manjša utrujenost zaradi vožnje ipd.


kakovost zraka? vse je na adblue, so izpuhi isti (skoraj)
manjši hrup? cela AC je obložena z ograjami (kjer je to bistveno)
finančni prihranek? pri 130 sem 30min prej na cilju kot pri 110 (na 300 km) ... poraba 0.2l večja ... urna postavka 50€ ... rezultira v 25€ zaslužek z višjo hitrostjo
energetska neodvisnost? SLO nikoli ni bila energetsko neodvisna
manjše posledice nesreče? pri 110 ali pri 130 so posledice enake
manjše število nesreč? na AC je najmanj nesreč, 110 ali 130 zato ne da razliko
večja pretočnost? censta je bila prazna
utrujenost? pri 110 zaspiš - posledično si bolj utrujen, pri 130 je meh, 150 ravno prav


kakovost zraka? vse je na adblue, so izpuhi isti (skoraj)

Ni res, niso isti, niti podrazno ne. Več kot skuriš goriva, večji so izpusti, tudi dušikovih oksidov, kjub ad blue. Da o trdih delcih sploh ne govorimo (in ne, tistih najmanjših in najbolj škodljvih DPF filter sploh ne sfiltrira, ker to ni tehnično možno, loh ti dam link če hočeš in če ga boš bral).

manjši hrup? cela AC je obložena z ograjami (kjer je to bistveno)

Ni res cela avtocesta NI obložena z ograjami, še zdaleč ne! Avtocesta v veliki večini primerov vasi/mest ni obdana z antihrupnimi ograjami (pa tudi te ne zatrejo hrupa popolnoma, samo malo ga zmanjšajo).

finančni prihranek? pri 130 sem 30min prej na cilju kot pri 110 (na 300 km) ... poraba 0.2l večja ... urna postavka 50€ ... rezultira v 25€ zaslužek z višjo hitrostjo

Ni res, očitno si prespal celo temo kjer sem zadevo že poračunal. Poraba ni samo 0,2 litra večja lol. Plus nisi pol ure prej na cilju tudi pri 300 kilometrih ne, to niti tehnično ni mogoče, v praksi pa sploh ne.

energetska neodvisnost? SLO nikoli ni bila energetsko neodvisna

Še ena tvoja dodatna neumnost. Seveda ni bila energetsko neodvisna, vendar če zmanjšamo porabo goriva, bomo POVEČALI svojo energetsko neodvisnost, to je en krat ena. 100 % naftnih derivatov slovenija namreč uvozi.

manjše posledice nesreče? pri 110 ali pri 130 so posledice enake

Ni res, niso. 100 km/h ti tudi da več časa za reakcijo preden sploh pride do trka, torej recimo da uspeš zbremzat 60 km/h preden pride do trka, pri 130 km/h pa uspeš zbremzat do 100 km/h preden pride do trka. Pri 100 km/h imaš 2,7 krat večjo kinetično energijo kot pri 100 km/h. Večja kinetična energija povzroča večjo škodo na telesu in na avtomobilu.

manjše število nesreč? na AC je najmanj nesreč, 110 ali 130 zato ne da razliko

Ni res. Govoril smo o 100 km/h in 130 km/h. Pa tud če vzameš 110 km/h, nima veze. Dejstvo je da se število prometnih nesreč zmanjša, v tujini so delali POSKUSE in število nesreč dejansko je manjše. Pri manjši hirosti imaš pač več časa za reagirat.

večja pretočnost? censta je bila prazna

V tvojem primeru je morda bila prazna, v 99 % ostalih primerih pa cesta ni prazna. Manjša hitrost zmanjša razlike v hitrosti med vozniki, prehitevanj je manj in pretočnost avtoceste se poveča.

utrujenost? pri 110 zaspiš - posledično si bolj utrujen, pri 130 je meh, 150 ravno prav

To je sicer do določene mere subjektivno (odvisno od človeka do človeka), vendar kaj misliš da te dela budnega ko voziš 150 km/h? Adrenalin! V trunutku vožnje si morda res bolj buden, vendar po končani vožnji pa ti presežek adrenalina povzroči crash in večjo utrujenost.

Kalibri je izjavil:

valinoratina je izjavil:

strošek zaradi hitrejše vožnje je VEČJI kot pa v tistem času zaslužiš


Kateri %ljudi zasluži med tistim delom počasnejše vožnje, ki ustreza času, ki ga porabiš s hitro vožnjo?
Oziroma si ne predstavljam npr. pri pol ure vožnje, da prideš nekam v 20 minutah s hitro vožnjo, stric, ki vozi počasneje, pa pride v 30 minutah, in je tisti prvi porabil več s hitro vožnjo + mu je ostalo 10 minut, kot tisti, ki je vozil počasneje in še ni začel delati?
Kateri robni primer si spet potegnil @malinorita?

Si OK?


Ni robni primer. Preberi celo temo najprej, to ni ne vzame več kot 1 uro. Nima smisla debatirat če pa ne veš o čem točno teče beseda. TO so pred okrog 10 leti testirali novinarji Siola na nemških avtocestah. V realnosti pri 100 km/h potovalne hitrosti na razdalji 50 kilometrov prispeš na cilj samo 3 minute kasneje kot nekdo ki vozi z potovalno hitrostjo 130 km/h. Matematično če je tvoja potovalna hitrost enaka povprečni hitrosti (v primeru popolnoma prazne ceste recimo) je sicer razlike 7 minut, vendar v praksi cesta ni prazna in realno je razlike samo 3 minute.

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Voznja je totalna izguba casa, zato jo je potrebno opraviti cim hitreje.

Prihranek na času pri divjanju je zanemarljiv, probaj enkrat pa boš videl. Kdor ceni svoj čas, ta če se le da ni neplačan taksist samega sebe anyway.

borut_p je izjavil:

Samo celotna tvoja tema je bila izsek in extrapolacija voznje na kratek odsek 130km/h ki ga opravis. In celotna dizertacija na to extrapolacijo
Zdej pa ti kontra nekomu ki uporabi enako??

Opraviti cim manj ... se strinjam ... vendar tisto ki pa jo je obvezno potrebno opraviti pa je potrebno opraviti cim hitreje


Kolikšno razdaljo upoštevaš v izračuni je vseeno, ker se ti itak na koncu pokrajša v enačbi (razmerje ostane isto).

borut_p je izjavil:

Nisi zmagal ... ker se moras selit ... sluzba se menja na 5-10 let. Torej se selis vsaj 6x ... za seboj to potegne selitev in iskanje sluzbe na strani partnerja, otroci v novo okokje in solo

To je najvecji fail ki ga lahko predlagas

In ne vem zakaj si toliko zafrustriran da zanicujes lasten narod (slovencki)


Nihče ne zaničuje svojega naroda tukaj, ampak treba pa je priznat da večina Slovencev pač ni ravno pametna, to je fact.


Okoljsko naravnano vec ljudi v enem avtu je edino pravilno, gre skoraj ze za javni transport. Rak rana guzve so vedno vecji avti in vedno vec avtov.

Tole ti dam pa prav, edina pametna stvar ki si jo povedal.

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

borut_p je izjavil:

V koliko avtih je zjutraj, ko je guzva v lj iz dobzal, dolenjske itd, le po ena oseba? Ce das dve glavi v en avto ... ni guzve

Kontekst casa - 1h se izgubi zjutraj pri nekaj tisoc dnevbih migrantov v lj, ki stojijo v guzvi

Poracunaj to v izgubljeni cas, izgubljeno nafto, hrup itd.


Super, tukaj razmišljaš v pravo smer. In kako boš dosegel da se bodo ljudje odločali za vožnjo skupaj z več osebami, ne pa da so sami v avtu?

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Evo konkreten test. Tip je vozil enkrat 65 mph, kar je 104 km/h in je za 15 milj rabil 21 minut, poraba goriva je bila 21,2 mpg . Nato je test ponovil z 80 mph, kar je 128 km/h in je rabil 18 minut, poraba goriva je bila 13,5 mpg . Razlike je torej samo 3 minute in 1,5 litra goriva za to pot. Nihče v Sloveniji v 3 minutah ne zasluži za 1,5 litra goriva, razen če ima plačo top 1 %. Vsi podatki so iz videa spodaj kjer je tip naredil TEST v praksi.


Speeding saves you less time than you think

.

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Še matamatično:
Why speeding does not save you that much time

valinoratina ::

Another consideration before you put that pedal to the metal is the tradeoff. A University of Sydney study collected data from 106 drivers over a period of five weeks. The results showed a surprisingly small amount of time saved by speeding, just 26 seconds a day and 2 minutes a week. More importantly, these savings come at a cost of considerable injuries and fatalities. For every 2,458 hours saved by speeding on 100 km per hour (62 mph) roads, there's one injury and there's one fatality for every 24,450 hours saved.

Komaj bogih 2 minuti NA TEDEN so torej prišparal z divjanjem. Na račun varnosti, večje porabe goriva, stresa in še česa..

Vir:
https://www.nmjusticelaw.com/blog/2017/...


https://www.coluccio-law.com/crash-risk...

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Torej ljudje imajo OBČUTEK da prišparajo velik časa z divljanjem, a v realnosti ga ne, prihranek na času v realnosti je zanemarljiv.
https://www.ageas.co.uk/solved/road-saf...

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Voziti za pocasnelo, ki ne pozna minimalnih hitrosti, je neprimerno bolj stresno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
««
8 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12847036 (42744) Mavrik
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7822259 (20415) WarpedGone
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18334712 (25791) nekikr
»

Vinjeta - se splača?

Oddelek: Na cesti
294153 (3129) Bananovec
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12228735 (26917) IceIceBaby

Več podobnih tem