Forum » Na cesti » Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV
Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV
m0LN4r ::
Kaj pa ti ni vsec pri trenutnem, mislim novem S-Maxu?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
lasyvy ::
Zmerja bolj imam občutek da je tema namenjena zgolj pljuvanju po dotičnem konceptu. Ki, roko na srce, ni slab kompromis. Sam nekdo si je nekaj vbil v glavo in sedaj išče potrditev. Ker je ne najde pa pač popizdeva kolk so vsi ostali glupi. Že videno.
Ne. Tema je namenjena OP marketingarju, ki je začel blatiti konkurenco, zato, da bo prodal več "svojih" avtomobilov, na slo-tech je pa prisel, ker je slišal, da imajo tukaj računalničarji dobre plače. Problem je samo, da so tukaj samo še šalabajzerji, ki s "techom" nimajo nič skupnega, kaj šele z dobrimi plačami. Pogled na "teme zadnjih 24 ur" razkrije, da se gre za stran, ki je bolj na nivoju med.over.net, namesto o tehniki se pogovarja o avtomobilih, proteinih, športnih urah, televizorjih, kripovalutah, politiki, monterji fotopanelov,... mogoče je samo vsaka 10 tema za silo povezana s tehniko. Ostalo pa so butasti potrošniki, ki so nekje slišali, da je cool, če si pameten in se zdaj radi delajo pametne, bi pa radi prikazali, da imajo velik penis in preprodajalci so se na hitro nabrali, da bi jih nategnili.
Skratka ena velika ograda ovc, kjer v drkanju za lastno samopomembnost kraljujejo nesposobni moderatorji. Ki bi tudi samo radi podaljšek penisa, tako, da se izživljanjo nad drugimi in obožujejo ritolizce kot je MrStein. Ker jim dvigne penis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lasyvy ()
lasyvy ::
Kaj pa ti ni vsec pri trenutnem, mislim novem S-Maxu?
To, da on nima zastopstva zanj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lasyvy ()
kuglvinkl ::
Kaj pa ti ni vsec pri trenutnem, mislim novem S-Maxu?
To, da on nima zastopstva zanj.
A to trdis s kaksno podlago?
Your focus determines your reallity
a_borlak ::
Ta stran je krasna za primerjave avtov:
https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Xtrail ima konkretno večji prtljažnik, je pa tudi konkretno dražji. Primerljiva oprema, Corolla Cross 38k, Xtrail 45k (4x4 oba).
https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Xtrail ima konkretno večji prtljažnik, je pa tudi konkretno dražji. Primerljiva oprema, Corolla Cross 38k, Xtrail 45k (4x4 oba).
12c0 ::
Resnica o SUV smeteh: obstajajo zaradi propagande in privilegijev s katerimi proizvajalci lupijo množice, kupujejo jih kreteni, ki ne znajo vozit, so nevarni, so nepotrebni,...
a_borlak ::
Sparkxl ::
Ta stran je krasna za primerjave avtov:
https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Xtrail ima konkretno večji prtljažnik, je pa tudi konkretno dražji. Primerljiva oprema, Corolla Cross 38k, Xtrail 45k (4x4 oba).
Toyota Corolla v napihnjeni verziji stane 38k? Corolla?? In obstajajo ljudje ki to kupijo? Svetu se je odfookalo majkemi...
Sparkxl ::
Saj mene ne moti koliko stane...ceno lahko napišejo kako jim paše. Fascinira me, da ljudje kupujejo po taki ceni
stara mama ::
Moe_Lester je izjavil:
35 milimetrov, ne centimetrov.
Pa to, da avtomobili rastejo ni skrivnost. Ampak SUVi niso nujno daljši ali širši od limuzin in karavanov istega letnika, le višji so. Torej, iz vidika parkiranja ni razlike.
Če se nočeš prevrnit na prvem ovinku, se mora višji avto tud poširit.
Zdaj al žrtvuješ varnost na račun lažjega parkiranja, ali pa si otežuješ parkiranje na račun varnosti se je pa treba odločit.
Utk ::
Pithlit ::
stara mama je izjavil:
Moe_Lester je izjavil:
35 milimetrov, ne centimetrov.
Pa to, da avtomobili rastejo ni skrivnost. Ampak SUVi niso nujno daljši ali širši od limuzin in karavanov istega letnika, le višji so. Torej, iz vidika parkiranja ni razlike.
Če se nočeš prevrnit na prvem ovinku, se mora višji avto tud poširit.
Zdaj al žrtvuješ varnost na račun lažjega parkiranja, ali pa si otežuješ parkiranje na račun varnosti se je pa treba odločit.
Ne ga srat no. Ponovno, če vam 35mm dela probleme pri parkiranju, je problem nekje drugje (med zicom pa volanom).
Life is as complicated as we make it...
mikhaair ::
Zakaj naj bi bil SUV varnejši. Pa dajmo na primeru Volvo, ker so kao top. Veliki SUV XC90 vs. S90. Zakaj bi bil višji in težji avto varnejši?
Jebomir ::
Zato, ker jim je trgovec v avtosalonu tako povedal.
Ne zdaj zbujat dvomov v njihove odločitve!
Ne zdaj zbujat dvomov v njihove odločitve!
Kawhi ::
Masa: Sta vidva mal fiziko v OŠ prešpricala. Hint, gibalna količina, trk telesa z večjo maso v telo z manjšo maso.
Višina: vpliva v primeru trka višjega vozila z nižjom. Zmečkljive cone nižjega vozila se bodo zlagale v smeri potnikov, višjega pa delno pod njimi. Ceteris paribus, če se zagonita XC90 in S90 enake mase, enake dolžine zmečkljivih con in enakega jekla, jih bodo teoretično bolj fasali v S90
Višina: vpliva v primeru trka višjega vozila z nižjom. Zmečkljive cone nižjega vozila se bodo zlagale v smeri potnikov, višjega pa delno pod njimi. Ceteris paribus, če se zagonita XC90 in S90 enake mase, enake dolžine zmečkljivih con in enakega jekla, jih bodo teoretično bolj fasali v S90
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
mikhaair ::
Masa: Sta vidva mal fiziko v OŠ prešpricala. Hint, gibalna količina, trk telesa z večjo maso v telo z manjšo maso.
Višina: vpliva v primeru trka višjega vozila z nižjom. Zmečkljive cone nižjega vozila se bodo zlagale v smeri potnikov, višjega pa delno pod njimi. Ceteris paribus, če se zagonita XC90 in S90 enake mase, enake dolžine zmečkljivih con in enakega jekla, jih bodo teoretično bolj fasali v S90
A ne bi začel s trkom v zid, oviro? Zakaj predpostavljaš, da bo SUV se zaletel v mali avtomobil?
Nadaljujemo z najpogostejšo nesrečo, ko zletiš s ceste npr. v drevo, končajmo pa z trkom v kamion in Kio Pride in ostala mestne malčke.
Utk ::
Zmečkljive cone zdaj delujejo tako dobro pri vseh, da je prekleto malo šans pri frontalnem karambolu, da se bi kabina zložila skup. Problem so pospeški oz. pojemki.
Pri vseh drugih trkih, ki jih je itak veliko več, pa višja kabina in masa nič kaj dost ne pomagajo, prej obratno.
Pri vseh drugih trkih, ki jih je itak veliko več, pa višja kabina in masa nič kaj dost ne pomagajo, prej obratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kawhi ::
Masa: Sta vidva mal fiziko v OŠ prešpricala. Hint, gibalna količina, trk telesa z večjo maso v telo z manjšo maso.
Višina: vpliva v primeru trka višjega vozila z nižjom. Zmečkljive cone nižjega vozila se bodo zlagale v smeri potnikov, višjega pa delno pod njimi. Ceteris paribus, če se zagonita XC90 in S90 enake mase, enake dolžine zmečkljivih con in enakega jekla, jih bodo teoretično bolj fasali v S90
A ne bi začel s trkom v zid, oviro? Zakaj predpostavljaš, da bo SUV se zaletel v mali avtomobil?
Nadaljujemo z najpogostejšo nesrečo, ko zletiš s ceste npr. v drevo, končajmo pa z trkom v kamion in Kio Pride in ostala mestne malčke.
Zakaj bi pa s tem začel? Začel in končal sem s tistim, kjer je višji in težji avto varnejši. Težji avto je pač varnejši pri vsakem trku kjer se vsaj del gibalne količine tega avta ohrani. Če trči v povsem fikso oviro prednosti seveda ni.
Zmečkljive cone zdaj delujejo tako dobro pri vseh, da je prekleto malo šans pri frontalnem karambolu, da se bi kabina zložila skup. Problem so pospeški oz. pojemki.
Pri vseh drugih trkih, ki jih je itak veliko več, pa višja kabina in masa nič kaj dost ne pomagajo, prej obratno.
Seveda pojemek je manjši v primeru da je masa avtomobila, ki se zabije v ne povsem fiksno oviro, večja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
Cveto ::
Če se zaletita laži in težji avto, bo težji porinil lažjega v njegovo smer. Pojemek (ki je tisto, kar nam škodi) bo torej manjši z večjem avtu. Stene avto seveda ne bo odrinil, če pa priletiš recimo v neko ograjo, jo bo težji avto odrinil dlje. In bo s tem spet manjši pojemek. Slabost je seveda, da je potem tudi večja možnost, da ograjo predre in odleti kam naprej.
Sam sem imel primer, ko je v naju z punco v njene Renault priletel (stari) Range rover. Petka je bila zmečkana do polovice havbe, oni je imel pa opraskano barvo na odbijaču (hitrost ni bila velika). Težava je bila tudi v tem, da je bil oni avto toliko višji, da je njegov odbijač petko zadel "v mehko", torej nad odbijačem.
Sam sem imel primer, ko je v naju z punco v njene Renault priletel (stari) Range rover. Petka je bila zmečkana do polovice havbe, oni je imel pa opraskano barvo na odbijaču (hitrost ni bila velika). Težava je bila tudi v tem, da je bil oni avto toliko višji, da je njegov odbijač petko zadel "v mehko", torej nad odbijačem.
mikhaair ::
Masa: Sta vidva mal fiziko v OŠ prešpricala. Hint, gibalna količina, trk telesa z večjo maso v telo z manjšo maso.
Višina: vpliva v primeru trka višjega vozila z nižjom. Zmečkljive cone nižjega vozila se bodo zlagale v smeri potnikov, višjega pa delno pod njimi. Ceteris paribus, če se zagonita XC90 in S90 enake mase, enake dolžine zmečkljivih con in enakega jekla, jih bodo teoretično bolj fasali v S90
A ne bi začel s trkom v zid, oviro? Zakaj predpostavljaš, da bo SUV se zaletel v mali avtomobil?
Nadaljujemo z najpogostejšo nesrečo, ko zletiš s ceste npr. v drevo, končajmo pa z trkom v kamion in Kio Pride in ostala mestne malčke.
Zakaj bi pa s tem začel? Začel in končal sem s tistim, kjer je višji in težji avto varnejši. Težji avto je pač varnejši pri vsakem trku kjer se vsaj del gibalne količine tega avta ohrani. Če trči v povsem fikso oviro prednosti seveda ni.
Zmečkljive cone zdaj delujejo tako dobro pri vseh, da je prekleto malo šans pri frontalnem karambolu, da se bi kabina zložila skup. Problem so pospeški oz. pojemki.
Pri vseh drugih trkih, ki jih je itak veliko več, pa višja kabina in masa nič kaj dost ne pomagajo, prej obratno.
Seveda pojemek je manjši v primeru da je masa avtomobila, ki se zabije v ne povsem fiksno oviro, večja.
Višji, težji voz mora na enaki razdalji razpršiti več energije pri trku. In prej odleti iz ovinka (najpogostejši vzrok nesreč), kjer ob srečanju z oviro spet srečamo z večjo maso.
Skratka, ti meniš, da je XC90 varnejši od S90?
Kawhi ::
Jaz tega ne menim, to vem. OŠ fizika. Ti pa lahko nabijaš in vlačiš noter vozne lastnosti in "kjer ob srečanju z oviro spet srečamo z večjo maso" kar sploh ne vem kaj pomeni.
Utk ::
Če gledamo limuzino (oz. nekaj kar ni suv) vs suv za isto ceno, bo limuzina približno enako težka in daljša. Recimo passat stane od 34 jurjev, dolg je 4,75, težak 1,5 tone. Tiguan stane tu nekje, 25 cm krajši, težak je približno enako. Zakaj bi bil tiguan varnejši? Kvečjemu ima manj zmečkljive cone.
gruntfürmich ::
Resnica o SUV smeteh: obstajajo zaradi propagande in privilegijev s katerimi proizvajalci lupijo množice, kupujejo jih kreteni, ki ne znajo vozit, so nevarni, so nepotrebni,...
še eden boomer, ki ne bo nikoli dojel da se v evropi praktično ne prodajajo SUV-i ki jih tako veselo pljuvaš...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
TheBlueOne ::
Če gledamo limuzino (oz. nekaj kar ni suv) vs suv za isto ceno, bo limuzina približno enako težka in daljša. Recimo passat stane od 34 jurjev, dolg je 4,75, težak 1,5 tone. Tiguan stane tu nekje, 25 cm krajši, težak je približno enako. Zakaj bi bil tiguan varnejši? Kvečjemu ima manj zmečkljive cone.
Ce ti kdo rece, da je kupil SUV ker je varen s tem sigurno ne misli, da je iskal SUVja, ki stane podobno kot neka limuzina. Tak je ze kupil kaj v stilu Tuarega, ce ze more biti VW.
Je pa lahko tudi visina prednost, posebej pri bocnem trku. Je pa menda prednost tudi pri frontalnem, ce je "Stoßstangenträger (ne poznam slovenskega prevoda)" razlicno visok. Razlike pa so vecje kot bi si kdo mislil. Nove premium limuzine, ki se lahko dvignejo se znajo stransko dvignit pred trkom, pa se dalec niti na visini SUVja. Potem pa se glej statistike smrti. Recimo Volvo XC90 se nima belezenega mrtvega voznika ali sovoznika. Drugje pa jih je menda primerjalno malo, kjer kaksnega Porscha verjetno lahko spravis na hitrost, kjer ti nic ne pomaga.
Utk ::
Pa se vam to zdi prava pot, da imamo vse težje in večje avte, da lažje pucamo s cest nižje in lažje?
Kawhi ::
Meni osebno nikakor. Tudi ne vozim SUVa ampak vozim karavana. Razumem pa ljudi, ki se nočejo iti borbe z mlini na veter. Podobno kot je borba proti podnebnim spremembam v EU povsem brezveze, če se je ne gre tudi Kitajska, Indija, Brazilija.
stara mama ::
TheBlueOne ::
Pa se vam to zdi prava pot, da imamo vse težje in večje avte, da lažje pucamo s cest nižje in lažje?
Ni prav in je drago tudi za ostale. Ko bo vse na elektriki bo se dosti huje okoli obrabe infrastrukture in nekopatibilnosti v tezi.
Ampak dokler ni jajc, da se rece stop rejenju avtov lahko samo konkuriras, ce hoces cim boljse zase in druzino. Zato pa je za nekoga, ki ima dosti denarja SUV edina logicna izbira med avti. Za denar ti ni mar, je varen, je udoben in se vozijo se super. Sem bil pred kratkim v X5 in skoraj daje obcutek kakor da zanj ne veljajo zakoni fizike.
Pac kar se mene tice bi tezki SUVji morali imeti omejeno max hitrost, cestnine pa bi morale iti eksponentno navzgor glede na tezo.
gruntfürmich ::
Pa se vam to zdi prava pot, da imamo vse težje in večje avte, da lažje pucamo s cest nižje in lažje?
tudi ljudje smo večji in težji...
TheBlueOne je izjavil:
Pac kar se mene tice bi tezki SUVji morali imeti omejeno max hitrost, cestnine pa bi morale iti eksponentno navzgor glede na tezo.
torej davek na potrošništvo... ni slabo, ampak imaš tak pogled samo pri avtih?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Pithlit ::
stara mama je izjavil:
Zgleda da ste vsi (s @pithlit na čelu) prešpricali osnovnošolsko fiziko.
Zakaj že? Ker nam 3,5cm širši avto ne dela problemov pri parkiranju?
Pa se vam to zdi prava pot, da imamo vse težje in večje avte, da lažje pucamo s cest nižje in lažje?
Nea vem. Moj ima manj kot tono.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
WizzardOfOZ ::
Z xtrailom je bolj primerljiv rav4.
Od obeh je bolj udoben Subaru Outback.
stara mama je izjavil:
Zgleda da ste vsi (s @pithlit na čelu) prešpricali osnovnošolsko fiziko.
Zakaj že? Ker nam 3,5cm širši avto ne dela problemov pri parkiranju?
Pa se vam to zdi prava pot, da imamo vse težje in večje avte, da lažje pucamo s cest nižje in lažje?
Nea vem. Moj ima manj kot tono.
Pol maš pa zelo star avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
TheBlueOne ::
gruntfürmich je izjavil:
torej davek na potrošništvo... ni slabo, ampak imaš tak pogled samo pri avtih?
Niti ni na potrosnistvo. V tem primeru samo carinim realno obrabo infrastrukture. Hitro in tezko je pac zelo bremenilno.
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Pol maš pa zelo star avto.
Twingo je menda pod tono.
Ja tisti tam okoli leta 2000 in malo čez. Tanovi imajo čez 1100kg.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Pithlit ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Z xtrailom je bolj primerljiv rav4.
Od obeh je bolj udoben Subaru Outback.
stara mama je izjavil:
Zgleda da ste vsi (s @pithlit na čelu) prešpricali osnovnošolsko fiziko.
Zakaj že? Ker nam 3,5cm širši avto ne dela problemov pri parkiranju?
Pa se vam to zdi prava pot, da imamo vse težje in večje avte, da lažje pucamo s cest nižje in lažje?
Nea vem. Moj ima manj kot tono.
Pol maš pa zelo star avto.
A ker je pod tono je kar takoj zelo star? Mater imate nekateri miselne preskok...
Life is as complicated as we make it...
WizzardOfOZ ::
Twingo pod eno tono je bil delan samo do leta 2007. Torej, četudi imaš 2007 letnika, je že kar star avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Pithlit ::
Ker Twingo je edin avto...
Lancia Ypsilon
Fiat 500
Fiat Panda
Citroen c1
Toyota Aygo
Peugeot 108
In še in še. Lotus Elise, recimo.
Lancia Ypsilon
Fiat 500
Fiat Panda
Citroen c1
Toyota Aygo
Peugeot 108
In še in še. Lotus Elise, recimo.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
WizzardOfOZ ::
Tanovi so skoraj vsi čez tono.
aja, pa lotus elise ??? To je en tak niti ne spaček. Če bi že dal toliko denarja za avto, bi potem raje vzel KTM xbow (al tastarga (orenk spaček) al pa tanovga, je vseeno)
aja, pa lotus elise ??? To je en tak niti ne spaček. Če bi že dal toliko denarja za avto, bi potem raje vzel KTM xbow (al tastarga (orenk spaček) al pa tanovga, je vseeno)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Pithlit ::
Kaj je tebi spaček in kaj ne je popolnoma brezpredmetno. Dejstvo je da imaš nove oz. ne zelo stare avte ki so še kar pod tono. Jaz pa zaenkrat kupujem kar rabim in se ne obremenjujem s tem kar sosedi govorijo. Al pa sodelavci "ja če bi to delala to pa to bi tud lahko imela golfa"... Če bo varianta in bo Lancia preživela težave ki jih ima, pač naslednjega kupim električno Ypsilon. Sedanja kljub vsemu mal preveč kuri.
Life is as complicated as we make it...
Sparkxl ::
Čakaj malo...kot zagriženi EV evangelist voziš dinozavra??? Take so v nekem drugem času na grmadah kurili.
Pithlit ::
Čakaj malo...kot zagriženi EV evangelist voziš dinozavra??? Take so v nekem drugem času na grmadah kurili.
Ti si dejansko nepismen.
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 36070 (10090) | solatjek |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97576 (60342) | profii |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12575 (10374) | TheBlueOne |