Forum » Na cesti » Nov ali rabljen avto n-tič (2025)
Nov ali rabljen avto n-tič (2025)

Cru32 ::
Iščemo nov ali rabljen avto, letno delamo 20-30.000, pretežno avtocesta.
Maksimalen budget do 30K. Smo mlada družina (4), tako da prav manjši avti odpadejo.
Gledali smo od Toyote, VW in Hyundaijev, pa smo samo še bolj zmedeni. Zatakne se nam že pri dilemi dizel/bencin, hibrid verjetno ne bo prišel do izraza, razen pri čakanju na štajerski AC. Smo pripravljeni vzeti tudi rabljen avto za 20.000€, če to pomeni, da ne bo prepogostih obiskov servisov.
Želja je predvsem zanesljiv avto ter relativno nizkimi stroški vzdrževanja. Hvala vsem za predloge in izkušnje.
Maksimalen budget do 30K. Smo mlada družina (4), tako da prav manjši avti odpadejo.
Gledali smo od Toyote, VW in Hyundaijev, pa smo samo še bolj zmedeni. Zatakne se nam že pri dilemi dizel/bencin, hibrid verjetno ne bo prišel do izraza, razen pri čakanju na štajerski AC. Smo pripravljeni vzeti tudi rabljen avto za 20.000€, če to pomeni, da ne bo prepogostih obiskov servisov.
Želja je predvsem zanesljiv avto ter relativno nizkimi stroški vzdrževanja. Hvala vsem za predloge in izkušnje.

Groot ::
Glede na to da imaš najbrž precejšnje prostorske potrebe, bi na tvojem mestu gledal za Kodiaqom ali pa, če uspeš najti pametno ponudbo, kakšen Tiguan Allspace.

VelkBla ::
Karavan? Je dovolj tudi SUV?
Rabljeno mazdo 6 karavan, nova ali zelo mlada mazda cx30, enako Nissan Qashqai (SUV).
Rabljeno mazdo 6 karavan, nova ali zelo mlada mazda cx30, enako Nissan Qashqai (SUV).

bambam20 ::
Iščemo nov ali rabljen avto, letno delamo 20-30.000, pretežno avtocesta.
Maksimalen budget do 30K. Smo mlada družina (4), tako da prav manjši avti odpadejo.
Gledali smo od Toyote, VW in Hyundaijev, pa smo samo še bolj zmedeni. Zatakne se nam že pri dilemi dizel/bencin, hibrid verjetno ne bo prišel do izraza, razen pri čakanju na štajerski AC. Smo pripravljeni vzeti tudi rabljen avto za 20.000€, če to pomeni, da ne bo prepogostih obiskov servisov.
Želja je predvsem zanesljiv avto ter relativno nizkimi stroški vzdrževanja. Hvala vsem za predloge in izkušnje.
obvezno z minimalno 150.000 km. Tako se boš izognil stroškom vzrževanja. Še bolje, da gledaš, da ima že utečen motor, torej minimalno 200.000 km.

denabiker ::
Karavan? Je dovolj tudi SUV?
Rabljeno mazdo 6 karavan, nova ali zelo mlada mazda cx30, enako Nissan Qashqai (SUV).
Oprosti, ampak Nissan Qashqai je pa res majhen avto, prtljaznik nima skoraj nič placa. To sploh ne gledat. Ja, zunaj izgleda bistveno večji in tak gomazen, ampak videz vara. Škodin Kodiaq je pa res velik, prostoren, sem vozil oba.

bambam20 ::
Če hočeš velik pa prostoren avto, pol kakšen Renault Espace.. Samo niso zanesljivi. Prostora pa ogromno.

kriptobog ::
Iščemo nov ali rabljen avto, letno delamo 20-30.000, pretežno avtocesta.
Maksimalen budget do 30K. Smo mlada družina (4), tako da prav manjši avti odpadejo.
Gledali smo od Toyote, VW in Hyundaijev, pa smo samo še bolj zmedeni. Zatakne se nam že pri dilemi dizel/bencin, hibrid verjetno ne bo prišel do izraza, razen pri čakanju na štajerski AC. Smo pripravljeni vzeti tudi rabljen avto za 20.000€, če to pomeni, da ne bo prepogostih obiskov servisov.
Želja je predvsem zanesljiv avto ter relativno nizkimi stroški vzdrževanja. Hvala vsem za predloge in izkušnje.
obvezno z minimalno 150.000 km. Tako se boš izognil stroškom vzrževanja. Še bolje, da gledaš, da ima že utečen motor, torej minimalno 200.000 km.
Najbolje da kar s 500k km no. Wtf

Cru32 ::
Škoda Superb, stara kaki 2 leti?
Gledamo malenkost manjše v stilu Škoda Octavia Combi, Hyundai I30 wagon... Dilema je ali novega ali rabljenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cru32 ()

bambam20 ::
Iščemo nov ali rabljen avto, letno delamo 20-30.000, pretežno avtocesta.
Maksimalen budget do 30K. Smo mlada družina (4), tako da prav manjši avti odpadejo.
Gledali smo od Toyote, VW in Hyundaijev, pa smo samo še bolj zmedeni. Zatakne se nam že pri dilemi dizel/bencin, hibrid verjetno ne bo prišel do izraza, razen pri čakanju na štajerski AC. Smo pripravljeni vzeti tudi rabljen avto za 20.000€, če to pomeni, da ne bo prepogostih obiskov servisov.
Želja je predvsem zanesljiv avto ter relativno nizkimi stroški vzdrževanja. Hvala vsem za predloge in izkušnje.
obvezno z minimalno 150.000 km. Tako se boš izognil stroškom vzrževanja. Še bolje, da gledaš, da ima že utečen motor, torej minimalno 200.000 km.
Najbolje da kar s 500k km no. Wtf
Nemšli avti samo z rednimi menjavami olja zdržijo preko milijon kilometrov.
Škoda Superb, stara kaki 2 leti?
Gledamo malenkost manjše v stilu Škoda Octavia Combi, Hyundai I30 wagon... Dilema je ali novega ali rabljenega.
Kupte bmwja karavana. To vlece na polno, ko pphodis gas. Ne kupovat pocasnih avtov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

sreda ::
Sem kupil corollo zaradi zadnesljivosti.
S corollo imam porabo 4.5/100 km tudi na avtocesti, če imam tempomat nastavljen na 110km/h, s tem da ko grem prehitevat tovornjake dvignem hitrost na 130+ .
S corollo imam porabo 4.5/100 km tudi na avtocesti, če imam tempomat nastavljen na 110km/h, s tem da ko grem prehitevat tovornjake dvignem hitrost na 130+ .

bobby ::
Sem kupil corollo zaradi zadnesljivosti.
S corollo imam porabo 4.5/100 km tudi na avtocesti, če imam tempomat nastavljen na 110km/h, s tem da ko grem prehitevat tovornjake dvignem hitrost na 130+ .
Dizel Al benz?
A to je CVT?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

sreda ::
corolla TS hibrid 1.8 s CVT.
Poraba, ki sem jo napisal je jeseni in sedaj pomladi, ko so temperature nad 10C. Pozimi je poraba za en liter večja.
Poraba, ki sem jo napisal je jeseni in sedaj pomladi, ko so temperature nad 10C. Pozimi je poraba za en liter večja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sreda ()

hendriks ::

Sparkxl ::
Prvi me je stal malo pod 200, drugi bo zdaj okrog 300.
Pije pa mi 1.8 korola po ac okrog 1l manj od vw tsi motorja, ki sem ga pred tem imel v octaviji
To izpostavljam zato, ker krožijo okrog neke fame, da pa hibridi res bojda niso za na ac. 90% vseh mojih km naredim po ac
Pije pa mi 1.8 korola po ac okrog 1l manj od vw tsi motorja, ki sem ga pred tem imel v octaviji
To izpostavljam zato, ker krožijo okrog neke fame, da pa hibridi res bojda niso za na ac. 90% vseh mojih km naredim po ac
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()

krho ::
Še en glas za Corolo TS. Če ti je v 1.8 premalo konjev vzemi 2.0 :) Bo pa kakšna 2k€ dražja
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

KAVINSKY ::

a_borlak ::
Jaz bi štartal na kakšno Toyoto, dizla bi se izognil. Res je, da hibrid na AC ne pomeni nič, a jaz bi požrl višjo porabo in bil miren, kar se tiče prihodnosti (izpusti, merjenje NOx, ki zagotovo pride, itd).

Likalnik ::
če se ne moreš odločiti ali diesel ali benz...kako se boš odločil šele glede ostalih stvari...to je pa ja osnova katero vsak zase ve kaj mu je boljše/ceneje.
kakorkoli...avto je strošek, to ni investicija (vsaj ne jajca katera mi navadni smrtniku kupujemo)..ko kupiš nov avto, že takoj, ko ga pripelješ iz salona si izgubil 20% vrednosti avta...potem tu dodaj redne servise pri pooblaščenem mehaniku...kateri niso poceni, bremze, diski, ad blue senzor...vse to so stroški kateri bodo pri 30k km na leto kar pogosto na to-do listu, kasko zavarovanje, leasing in stroški leasinga itd...pač stroški se kar naberejo in tu ni samo skeširat 20k€ in se ulešt na kavč.
kar se pa rabljenega tiče...ima pa spet druge minuse...
- zelo težko najdeš dobro ohranjen rabljen avto...se ga najde ampak vzame svoj čas
- ne veš nikoli za 100% kako je prejšni lastnik skrbel za avto, lahko so skrite napake itd
super pa je, ker ni potrebe po kasku, ni potrebe po leasingu, ni potrebe po uradnem mehaniku...važno je, da je avto katerega si si ogledal od prvega lastnika, da ima račune oziroma požigosano servisno knjižico (najprej je od uradnih serviserjev, potem kasneje od serviserjev pod kozolcem), da so bile določene zadeve že zamenjane (recimo velik servis, menjava jermena, če ima avto že toliko km itd), super je, da je avto SLO izvora.
končna izguba na samem avtu bo nižja...ker če kupiš avto s cca 100k km in ga prodaš z 200k km, neke velike izgube pri denarju ne boš naredil.
seveda se pa lahko tudi z rabljenim avtomobilom nategneš, da plačuješ ko žuti...pač kot rečeno...moraš imeti malo sreče in dobro preveriti ozadje avtomobila ( to pomeni, da razni S.P. bariči odpadejo...najverjetneje ti je jasno, da kupijo avto v tujini, ga očistijo, zbijejo kilometre in ga tebi prodajo za 4k€ več).
potem so pa še druge zadeve..seveda, želiš, da je avto automatik, da ima pogon na vse štiri, da je turbo => spet potencial za velike dodatne stroške.
vsak zase pa ve kaj mu je prioriteta.
kakorkoli...avto je strošek, to ni investicija (vsaj ne jajca katera mi navadni smrtniku kupujemo)..ko kupiš nov avto, že takoj, ko ga pripelješ iz salona si izgubil 20% vrednosti avta...potem tu dodaj redne servise pri pooblaščenem mehaniku...kateri niso poceni, bremze, diski, ad blue senzor...vse to so stroški kateri bodo pri 30k km na leto kar pogosto na to-do listu, kasko zavarovanje, leasing in stroški leasinga itd...pač stroški se kar naberejo in tu ni samo skeširat 20k€ in se ulešt na kavč.
kar se pa rabljenega tiče...ima pa spet druge minuse...
- zelo težko najdeš dobro ohranjen rabljen avto...se ga najde ampak vzame svoj čas
- ne veš nikoli za 100% kako je prejšni lastnik skrbel za avto, lahko so skrite napake itd
super pa je, ker ni potrebe po kasku, ni potrebe po leasingu, ni potrebe po uradnem mehaniku...važno je, da je avto katerega si si ogledal od prvega lastnika, da ima račune oziroma požigosano servisno knjižico (najprej je od uradnih serviserjev, potem kasneje od serviserjev pod kozolcem), da so bile določene zadeve že zamenjane (recimo velik servis, menjava jermena, če ima avto že toliko km itd), super je, da je avto SLO izvora.
končna izguba na samem avtu bo nižja...ker če kupiš avto s cca 100k km in ga prodaš z 200k km, neke velike izgube pri denarju ne boš naredil.
seveda se pa lahko tudi z rabljenim avtomobilom nategneš, da plačuješ ko žuti...pač kot rečeno...moraš imeti malo sreče in dobro preveriti ozadje avtomobila ( to pomeni, da razni S.P. bariči odpadejo...najverjetneje ti je jasno, da kupijo avto v tujini, ga očistijo, zbijejo kilometre in ga tebi prodajo za 4k€ več).
potem so pa še druge zadeve..seveda, želiš, da je avto automatik, da ima pogon na vse štiri, da je turbo => spet potencial za velike dodatne stroške.
vsak zase pa ve kaj mu je prioriteta.

Sparkxl ::
Jaz sem bil tudi v dilemi novo ali rabljeno. Vzel sem novo zato, ker cene rabljenih so bizarne. Premala razlika proti novemu

borut_p ::
Naiboljsa izbira so vedno stara vozila ki so še v jamstvu ... ala bmw premium selection, vw (grupa) podaljsano jamstvo, benz junge nekaj, verjetno imajo tudi druge znamke kaksen tak program
Leto star, manj 20% cena ... utecen, se vedno dobro v garanciji.
Nov avto ce imas fetis ali ga jemljes na siht.
Za OP verjetno octavija rabljena kaksno leto/dve od uradnega vw dilerja z jamstvom. P/P je skoda se vedno top.
Se je pa treba zavedati, da ima skoda servis vsake 15kkm (pri vw lahko podaljsas na 30kkm, za skodo ne vem). Tako da tudi to je vzeti v zakup.
Leto star, manj 20% cena ... utecen, se vedno dobro v garanciji.
Nov avto ce imas fetis ali ga jemljes na siht.
Za OP verjetno octavija rabljena kaksno leto/dve od uradnega vw dilerja z jamstvom. P/P je skoda se vedno top.
Se je pa treba zavedati, da ima skoda servis vsake 15kkm (pri vw lahko podaljsas na 30kkm, za skodo ne vem). Tako da tudi to je vzeti v zakup.

denabiker ::
Dilema je ali novega ali rabljenega.
Če si v tej dilemi, vzameš testnega. Privarčuješ par tisočakov (+ izogneš se stroška priprave vozila). Dobiš kvečjemu kakšno prasko na plastiki v kabini. Win-win.
testnega se nikoli ne kupuje, ker je nov motor pa mu dušo izpijejo, ker vsi tiščijo do amena. NOv motor se mora lepo ulaufat, ne pa gas do daske.

Blinder ::
obvezno z minimalno 150.000 km. Tako se boš izognil stroškom vzrževanja. Še bolje, da gledaš, da ima že utečen motor, torej minimalno 200.000 km.
jaz pa pravim obratno, če ima 20k € za zagonit za avto (kar je dosti), potem ne rabi dat prevelikega pomena pri katerem avtu bo privarčeval 200 € na leto v primerjavi z nekim drugim
bil miren, kar se tiče prihodnosti (izpusti, merjenje NOx, ki zagotovo pride, itd).
o čem ti to govoriš?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()

a_borlak ::

hendriks ::

Han ::
Osnovni modeli so lahko precej "opuljeni" glede opreme, poganja pa jih osnovni (podhranjen) 1.0 trivaljnik...

bambam20 ::

sreda ::
V višje vrtljaje gre le ko pospešuješ. Enako kot pri klasičnih menjalnikih, ko daš v nižjo prestavo se enako zadere. Edina razlika je da pri CVT nimaš kontrole kdaj se to zgodi.
Sem prišel iz dizla na hibrida, in je bilo pri dizlu mnogo več ropotanja in tresenja kot sedaj pri hibridu. Čeprav priznam, da tudi meni gre CVT občasno na živce. Elektrika tu zmaga.
Sem prišel iz dizla na hibrida, in je bilo pri dizlu mnogo več ropotanja in tresenja kot sedaj pri hibridu. Čeprav priznam, da tudi meni gre CVT občasno na živce. Elektrika tu zmaga.

HotBurek ::
Evo, fantje, pa ga imamo. BMWeeeee!!!
Tole je opcija:
BMW E91 320d, 184 konjev, 106.000 prevoženih, bele barve.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Avto ima:
- M opremo (kar pomen normalno izgledajočo sprednjo masko in zadnji difuzor... kar je optično, a lepota je pomembna)
- ta bolš zice (alkantara in orenk bočni oprijem... za razliko od tistih standardnih desk)
- taprave felge (spredaj je 225, bi pa moral preverit če so zadaj 255... to je pač orenk avto, in če misli neki šparat, naj kupi neko kanto)
- v avtu ni navigacije (oz infortejmenta), kar pa se da solidno kompenzirat z mobilnim telefonom ali externo navigacijsko napravo (je pa posledično zavarovanje nižje, prav tako je manj možnosti za komplikacije, če naprave ni notri)
Pomembno:
- pred nakupom preveri hendlerja
Avto se prodaja za 11.700 EUR. Rečmo, da ga imaš v sloveniji skupaj z uvozom (da greš sam gor) in DVM nekje za 13.000 EUR na tablicah.
Ostane ti še 7.000 EUR.
Stroški:
- menjava verige na 200.000 pride jurija
- menjava vseh diskov in paknov pride jurija
- menjava feder in amortizerjev pride jurija
- dpf filter se žge v peči in pride 100 200 eurov
Pa če daš še ekstra jurija zraven, za 4 jurije zrihtaš vse te pomembne reči (ob predpostavki, da jih je splo treba). In normalno, to ne greš na nek uradni servis (banda zlatarsko-kriminalska), ampak do mehanika, ki ima doma... you know how this goes...
Ostane ti še 3 jurije. To pa investiraš v evropske delnice (nemčija, italija, španija), 50/50, in ko so otroc 18 let star, jim za rojstni dan tiste delnice šenkaš.
Kupi BMW, žena in otroci ti bodo ploskali, nekateri zavidali, drugi grajali (sploh ker diiiizl); a ko enkrat voziš tako avto, padejo mnoga bremena dol. Greš pač level up in nimaš več časa se ukvarjat z nekimi dripci. Do it!
Tole je opcija:
BMW E91 320d, 184 konjev, 106.000 prevoženih, bele barve.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Avto ima:
- M opremo (kar pomen normalno izgledajočo sprednjo masko in zadnji difuzor... kar je optično, a lepota je pomembna)
- ta bolš zice (alkantara in orenk bočni oprijem... za razliko od tistih standardnih desk)
- taprave felge (spredaj je 225, bi pa moral preverit če so zadaj 255... to je pač orenk avto, in če misli neki šparat, naj kupi neko kanto)
- v avtu ni navigacije (oz infortejmenta), kar pa se da solidno kompenzirat z mobilnim telefonom ali externo navigacijsko napravo (je pa posledično zavarovanje nižje, prav tako je manj možnosti za komplikacije, če naprave ni notri)
Pomembno:
- pred nakupom preveri hendlerja
Avto se prodaja za 11.700 EUR. Rečmo, da ga imaš v sloveniji skupaj z uvozom (da greš sam gor) in DVM nekje za 13.000 EUR na tablicah.
Ostane ti še 7.000 EUR.
Stroški:
- menjava verige na 200.000 pride jurija
- menjava vseh diskov in paknov pride jurija
- menjava feder in amortizerjev pride jurija
- dpf filter se žge v peči in pride 100 200 eurov
Pa če daš še ekstra jurija zraven, za 4 jurije zrihtaš vse te pomembne reči (ob predpostavki, da jih je splo treba). In normalno, to ne greš na nek uradni servis (banda zlatarsko-kriminalska), ampak do mehanika, ki ima doma... you know how this goes...
Ostane ti še 3 jurije. To pa investiraš v evropske delnice (nemčija, italija, španija), 50/50, in ko so otroc 18 let star, jim za rojstni dan tiste delnice šenkaš.
Kupi BMW, žena in otroci ti bodo ploskali, nekateri zavidali, drugi grajali (sploh ker diiiizl); a ko enkrat voziš tako avto, padejo mnoga bremena dol. Greš pač level up in nimaš več časa se ukvarjat z nekimi dripci. Do it!
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()

Utk ::
LOL, to je level up od česa? Megana iz leta 2006?
Kje ti živiš, da so ljudje fauš bmwja iz leta 2009? Tam kjer civili tepejo policaje?
Kje ti živiš, da so ljudje fauš bmwja iz leta 2009? Tam kjer civili tepejo policaje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Utk ::
Ostane ti še 3 jurije. To pa investiraš v evropske delnice (nemčija, italija, španija), 50/50, in ko so otroc 18 let star, jim za rojstni dan tiste delnice šenkaš.
Ja, če so stari 17 in pol. Drugače boš prej ti rabil te 3 jurje s tem starim bmwjem kot oni...

Blinder ::
Bi že davno morali začeti meriti izpuste dizlov, pa jih ne. O tem govorim. Glede na to, da lahko pri rabljenemu dizlu naletiš na takšnega, ki ima vbrizg adblue izklopljen, imaš lahko dolgoročno težave oz. dodatne stroške.
bi že davno morali pa še danes niso. Pred enim letom sem iskal informacije, klical celo na neko ministrstvo, v glavnem so mi takrat na dveh mestih rekli, da ne bodo ničesar merili, vsaj ne v neki bližnji prihodnosti. Zdi se mi, da si se enostavno zlagal.
V višje vrtljaje gre le ko pospešuješ. Enako kot pri klasičnih menjalnikih, ko daš v nižjo prestavo se enako zadere.
Octavia 2.0 TDI se ne bo nič drla bi rekel
LOL, to je level up od česa? Megana iz leta 2006?
Kje ti živiš, da so ljudje fauš bmwja iz leta 2009? Tam kjer civili tepejo policaje?
Tej BMW so po 4000 € pri nas. Ta v oglasu je malo bolj športnega izgleda in zato hoče prodajalec x3 ceno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()

Likalnik ::
Evo, fantje, pa ga imamo. BMWeeeee!!!
Tole je opcija:
BMW E91 320d, 184 konjev, 106.000 prevoženih, bele barve.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Avto ima:
- M opremo (kar pomen normalno izgledajočo sprednjo masko in zadnji difuzor... kar je optično, a lepota je pomembna)
- ta bolš zice (alkantara in orenk bočni oprijem... za razliko od tistih standardnih desk)
- taprave felge (spredaj je 225, bi pa moral preverit če so zadaj 255... to je pač orenk avto, in če misli neki šparat, naj kupi neko kanto)
- v avtu ni navigacije (oz infortejmenta), kar pa se da solidno kompenzirat z mobilnim telefonom ali externo navigacijsko napravo (je pa posledično zavarovanje nižje, prav tako je manj možnosti za komplikacije, če naprave ni notri)
Pomembno:
- pred nakupom preveri hendlerja
Avto se prodaja za 11.700 EUR. Rečmo, da ga imaš v sloveniji skupaj z uvozom (da greš sam gor) in DVM nekje za 13.000 EUR na tablicah.
Ostane ti še 7.000 EUR.
Stroški:
- menjava verige na 200.000 pride jurija
- menjava vseh diskov in paknov pride jurija
- menjava feder in amortizerjev pride jurija
- dpf filter se žge v peči in pride 100 200 eurov
Pa če daš še ekstra jurija zraven, za 4 jurije zrihtaš vse te pomembne reči (ob predpostavki, da jih je splo treba). In normalno, to ne greš na nek uradni servis (banda zlatarsko-kriminalska), ampak do mehanika, ki ima doma... you know how this goes...
Ostane ti še 3 jurije. To pa investiraš v evropske delnice (nemčija, italija, španija), 50/50, in ko so otroc 18 let star, jim za rojstni dan tiste delnice šenkaš.
Kupi BMW, žena in otroci ti bodo ploskali, nekateri zavidali, drugi grajali (sploh ker diiiizl); a ko enkrat voziš tako avto, padejo mnoga bremena dol. Greš pač level up in nimaš več časa se ukvarjat z nekimi dripci. Do it!
ne vem no...dva lastnika pa samo 106k prevoženih...avto pa star 16 let...kaj sta ga imela oba lastnika vsak 8 let pa naredila cca 50k km...pač malo verjetno.
volan cel zjeban za 106k km....
ampak...važno da ima M opremo in deljene felge...:)

link_up ::
isce prostoren avto, da bo familijo napokal not in sel. Azijci so avtomatsko out, ker so za skratke, Skoda SUV je itak mejhn za popiz..tko, da ima op v resnici na voljo le nemce in francoze ... pa kaksnega forda, ce ima rad drvarnice.
ja mogoce so mimo cajti, ko avtu pade cena samo da ga pogledas...sploh ne vem zakaj bi cena padla za 20%, ko ga odpeljes iz salona. To je kr neki...
Jaz sem bil tudi v dilemi novo ali rabljeno. Vzel sem novo zato, ker cene rabljenih so bizarne. Premala razlika proti novemu
Res je. Gledam recimo Škoda Kamiq, osnovni model je cca 18K, 4 leta star pa 15 ali 16K. Bizarno.
ja mogoce so mimo cajti, ko avtu pade cena samo da ga pogledas...sploh ne vem zakaj bi cena padla za 20%, ko ga odpeljes iz salona. To je kr neki...
In and Out
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: link_up ()

link_up ::
Sem kupil corollo zaradi zadnesljivosti.
S corollo imam porabo 4.5/100 km tudi na avtocesti, če imam tempomat nastavljen na 110km/h, s tem da ko grem prehitevat tovornjake dvignem hitrost na 130+ .
dizl fura 110km/h s porabo 3l/100km...160km/h prileze sele na 6l/100km. Dizel je delovni konj in ne sminkerski laufer.
In and Out

nofaith ::
Jaz sem lani novembra najdel nek draguljcek od passata 2.0tdi 2020/11 28 tisoč prevoženih za 22k EUR, sva kupila še en paket platišč in globinsko in je bilo vse skupaj 22500.
Zaenkrat zadovoljen razen nekaj porodnih težav ki smo jih rešili pa par eur. Zdaj sva z boljšo naredila že nekaj čez 10kkm. Prej sem mel Golfa 7 variant in se pozna da je en rank višje.
Poraba pa smešna za 190konjev. Če bi se fural 110 bi bila 4.5.
Pri nama je pol AC 140-150kmh pol regionalka in se poraba vrti okoli 5.5.
Zaenkrat zadovoljen razen nekaj porodnih težav ki smo jih rešili pa par eur. Zdaj sva z boljšo naredila že nekaj čez 10kkm. Prej sem mel Golfa 7 variant in se pozna da je en rank višje.
Poraba pa smešna za 190konjev. Če bi se fural 110 bi bila 4.5.
Pri nama je pol AC 140-150kmh pol regionalka in se poraba vrti okoli 5.5.
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.

hojnikb ::
Evo, fantje, pa ga imamo. BMWeeeee!!!
Tole je opcija:
BMW E91 320d, 184 konjev, 106.000 prevoženih, bele barve.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Avto ima:
- M opremo (kar pomen normalno izgledajočo sprednjo masko in zadnji difuzor... kar je optično, a lepota je pomembna)
- ta bolš zice (alkantara in orenk bočni oprijem... za razliko od tistih standardnih desk)
- taprave felge (spredaj je 225, bi pa moral preverit če so zadaj 255... to je pač orenk avto, in če misli neki šparat, naj kupi neko kanto)
- v avtu ni navigacije (oz infortejmenta), kar pa se da solidno kompenzirat z mobilnim telefonom ali externo navigacijsko napravo (je pa posledično zavarovanje nižje, prav tako je manj možnosti za komplikacije, če naprave ni notri)
Pomembno:
- pred nakupom preveri hendlerja
Avto se prodaja za 11.700 EUR. Rečmo, da ga imaš v sloveniji skupaj z uvozom (da greš sam gor) in DVM nekje za 13.000 EUR na tablicah.
Ostane ti še 7.000 EUR.
Stroški:
- menjava verige na 200.000 pride jurija
- menjava vseh diskov in paknov pride jurija
- menjava feder in amortizerjev pride jurija
- dpf filter se žge v peči in pride 100 200 eurov
Pa če daš še ekstra jurija zraven, za 4 jurije zrihtaš vse te pomembne reči (ob predpostavki, da jih je splo treba). In normalno, to ne greš na nek uradni servis (banda zlatarsko-kriminalska), ampak do mehanika, ki ima doma... you know how this goes...
Ostane ti še 3 jurije. To pa investiraš v evropske delnice (nemčija, italija, španija), 50/50, in ko so otroc 18 let star, jim za rojstni dan tiste delnice šenkaš.
Kupi BMW, žena in otroci ti bodo ploskali, nekateri zavidali, drugi grajali (sploh ker diiiizl); a ko enkrat voziš tako avto, padejo mnoga bremena dol. Greš pač level up in nimaš več časa se ukvarjat z nekimi dripci. Do it!
Morš met pa res posebno vedenjsko motnjo da kupiš 16 let star BMW iz uvoza (in to verjetno najslabšo 3ko kar je kdaj obstajala).... Z pregovorno najslabšim letnikom tega motorja in oblika, k ni vredna nič (karavan). Tak avto brez M opreme in kilometrov je pr nas vredn 2 jurja.
Sam za občutek; danes se dobi pri nas najcenejša F serija karavan za dobrih 5 jurjov...
1000€ za menjavo verižice na zadnji strani motorja? Dobrega mehanika maš
še cenejše varjante so, če je ročni z rwd... Ni to danes nekaj posebnost več menjat, ker majo bmw mehaniki to v mezincu.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

bambam20 ::
V višje vrtljaje gre le ko pospešuješ. Enako kot pri klasičnih menjalnikih, ko daš v nižjo prestavo se enako zadere. Edina razlika je da pri CVT nimaš kontrole kdaj se to zgodi.
To seveda ni res. Klasičen avtomatski menjalnik se nima kaj dret. Ga sploh ne opaziš in pozabiš. Tukaj se pa skoz dere, ko pospešuješ. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. Pa še gre ne nikamor.
Evo, fantje, pa ga imamo. BMWeeeee!!!
Tole je opcija:
BMW E91 320d, 184 konjev, 106.000 prevoženih, bele barve.
- menjava vseh diskov in paknov pride jurija
Ne pride toliko. Mogoče tebe, ker si nesposoben.
še cenejše varjante so, če je ročni z rwd... Ni to danes nekaj posebnost več menjat, ker majo bmw mehaniki to v mezincu.
Mhm. V mezincu. Vmes lahko več zaslužiš, če delaš manjša popravila, kot menjavaš ketne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

Utk ::
Če tvoj avtomatik ne nabije obratov ko daš poln gas, potem imaš pokvarjenega.
Če ne pretiravaš z gasom pa niti toyota ne pretirava z obrati.
Če ne pretiravaš z gasom pa niti toyota ne pretirava z obrati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

lonewolf_ ::
Jaz sem šel iz astre kar. 2019 na trafica, kar starejšega. Pa moram rečt, da mi ni žal, sploh ker nas je šest pa vozek pa vse to. Smo skoz aktivni in ne bi se mi dalo tlačit vedno. Tu pa zadnji zici ven pa gasa. Mi ni žal, da nisem vzel enoprostorca ala sharan itd. Pa še za orodje in material mi ni škoda (:
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

hojnikb ::
V višje vrtljaje gre le ko pospešuješ. Enako kot pri klasičnih menjalnikih, ko daš v nižjo prestavo se enako zadere. Edina razlika je da pri CVT nimaš kontrole kdaj se to zgodi.
To seveda ni res. Klasičen avtomatski menjalnik se nima kaj dret. Ga sploh ne opaziš in pozabiš. Tukaj se pa skoz dere, ko pospešuješ. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. Pa še gre ne nikamor.
Evo, fantje, pa ga imamo. BMWeeeee!!!
Tole je opcija:
BMW E91 320d, 184 konjev, 106.000 prevoženih, bele barve.
- menjava vseh diskov in paknov pride jurija
Ne pride toliko. Mogoče tebe, ker si nesposoben.
še cenejše varjante so, če je ročni z rwd... Ni to danes nekaj posebnost več menjat, ker majo bmw mehaniki to v mezincu.
Mhm. V mezincu. Vmes lahko več zaslužiš, če delaš manjša popravila, kot menjavaš ketne.
S kento lahko nardijo fajn profit, ker je to popoldne dela, material je dandanes relativno pocen... Čisti 400-500€ za delo bp..
#brezpodpisa

MrYoda ::
Iščemo nov ali rabljen avto, letno delamo 20-30.000, pretežno avtocesta.
Maksimalen budget do 30K. Smo mlada družina (4), tako da prav manjši avti odpadejo.
Gledali smo od Toyote, VW in Hyundaijev, pa smo samo še bolj zmedeni. Zatakne se nam že pri dilemi dizel/bencin, hibrid verjetno ne bo prišel do izraza, razen pri čakanju na štajerski AC. Smo pripravljeni vzeti tudi rabljen avto za 20.000€, če to pomeni, da ne bo prepogostih obiskov servisov.
Želja je predvsem zanesljiv avto ter relativno nizkimi stroški vzdrževanja. Hvala vsem za predloge in izkušnje.
* Glede na tvoje potrebe - avtocesta, bi ti vsekakor predlagal dizel. Hibrid je primerljiv in super, če imaš poleg AC še veliko mestne vožnje. Vendar je nabavna cena (predvsem rabljenih) pri hibridu višja. Je pa hibrid super za vozit po mestu (elektrika), a muka za ušesa na avtocesti (CVT)
* Glede velikosti - 4 članska družina - vsekakor nekaj z velikim prtljažnikom. To nudi karavan (family vagon), pri SUV-ih imaš višino, pa ponavadi nobene globine. Kar moraš gledat, je še tvoj domači parkplac - a si v bajti in ti je vseeno ko prideš dam - parkplac te čaka, ali pa si v blokovskem naselju, kjer iščeš milimetre.
* Nov ali star - vprašanje za milijon dolarjev - postavi si budget, potem pa znotraj tega budgeta primerjaj, kaj dobiš rabljeno in kaj novo. Rabljeno (več avta in opreme); novo (več občutka da bo ziher - ampak občutek pogosto vara).
* lastne izkušnje (imam tudi 2 mulca - en že polnoleten):
- karavan - bencin/japonc na H, kupljen nov - nekaj čez 250k km/ 12 let pri bajti le redni servis - prodal zaradi rje (še danes mi je žal)
- SUV - hibrid/japonc na T, kupljen nov - top za po mestu in vožnjo v koloni, visok, zaesljiv, 5 let brez enega izrednega dogodka do čelnega srečanja z zaspanetom - varnostni sistemi oddelali vse OK, tako da lahko to pišem;
- spet nazaj na karavanu (skandinavc) - kupljen rabljen/dizel (130 k km, 4 leta) - malo več luksuza in opreme, še več prtljažnika (pa še vedno premajhen za vse moje želje).
Zdaj pa nasvet:
- malo rabljen (do 4 leta in cca 120k km - par k gore dole); in vzami preko posrednika z dodatno letno garancijo (sem pri zadnjem uspešno na garancijo zamenjal/saniral eno okvaro)
- priporočam karavan; top za avtocesto (SUV zelo občutljiv na bočni veter in hitrosti nad 120 km/h), več spraviš v prtljažnik (izjema je Škoda Kodiaq) in še ko pakiraš za dopust, ne rabiš pručke za v krsto zlagat
- pogon: dizel; pogojno hibrid, pozabi bencin; (EV je super za drugi avto)
- modeli: Superb/Passat/Volvo V90 (če imaš plac za parkirat); Octavia/Passat (pozabi golfa)/V60; Od SUV pa Kodiaq. Če boš gledal nove pa še kaka akcija od Japoncev (Rav4, CRV ali CX60 - ostalo je za aktivno familijo premajhen prtljažnik)

KAVINSKY ::
Dilema je ali novega ali rabljenega.
Če si v tej dilemi, vzameš testnega. Privarčuješ par tisočakov (+ izogneš se stroška priprave vozila). Dobiš kvečjemu kakšno prasko na plastiki v kabini. Win-win.
testnega se nikoli ne kupuje, ker je nov motor pa mu dušo izpijejo, ker vsi tiščijo do amena. NOv motor se mora lepo ulaufat, ne pa gas do daske.
In tisti, ki prodaja par let star avto, pa ga je lepo vozil, nikoli tiščal hladnega, max 2500 obratov, olje je menjal na 15.000km ali 1 leto in ne 30.000km ali 2 leti, kot piše v knjigi...
Kakšne pišete eni.

bambam20 ::

Kalibri ::
Če tvoj avtomatik ne nabije obratov ko daš poln gas, potem imaš pokvarjenega.
Če ne pretiravaš z gasom pa niti toyota ne pretirava z obrati.
Pri BMw-ju ni treba dat poln gas, da se premakne. To so športni avti. Toyoto moraš do podna, da se premakne.
Si ti se malo otročji?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 32783 (9021) | Buggy |
» | Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 59817 (43135) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 105557 (68323) | profii |