Forum » Na cesti » Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV
Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV
Sparkxl ::
Od 2 tonske suv krave z aerodinamiko nebotičnika ti pričakuješ 5l porabe? Daj se zresni počasi. Če ta gara pije 7 je to fenomenalna številka.
In ti bi z 2 tonsko suv kravo skrbel za okolje? Eni res več niste čisto diht tam zgoraj
In ti bi z 2 tonsko suv kravo skrbel za okolje? Eni res več niste čisto diht tam zgoraj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Kapitan Jack ::
Od 2 tonske suv krave z aerodinamiko nebotičnika ti pričakuješ 5l porabe? Daj se zresni počasi. Če ta gara pije 7 je to fenomenalna številka.
In ti bi z 2 tonsko suv kravo skrbel za okolje? Eni res več niste čisto diht tam zgoraj
Ce bi bral temo, bi razumel moje stavke, ampak vecina vas ne premore niti 2-3 posta drzati se teme.
Najprej se vprasaj zakaj ima skoraj 2 tone. No ce ne ves, je zato, ker so nametali not celga boga neke tehnologije, samo da bi na koncu dneva rekel vozim se kot bi vozil EV vozilo. Ampak seveda se ne bo omenilo, da je not bencinski motor, generator, inverter, pa se 1-2 elektro motorja. Bruh.
Lonsarg ::
Eh pa saj so vsi avti zdaj povisani, ajde edino klasicne limuzine z nikakim prtlaznikom so se nizke.
Sodobni karavani so ze visji kot so bili vcasih. SUV so se sicer res zaceli v ameriki kot gromozanski terenci, to kar mi zdaj kupujemo v Evropi kot SUV gre pac za malo povisane karavane. Gre bolj za SUV obliko kot SUV v smislu da je gromozanski, no odvisno kaj kupis, tudi gromozanski se dobijo.
Jaz sem sicer zagovornih cim manjsih avtov, ampak se ne rabim odreci SUV obliki za majhnost. Recimo Nissan Quasqai mi je max kar bi se po velikosti imel, vec itak zena ne bi znala parkirat :)
Sodobni karavani so ze visji kot so bili vcasih. SUV so se sicer res zaceli v ameriki kot gromozanski terenci, to kar mi zdaj kupujemo v Evropi kot SUV gre pac za malo povisane karavane. Gre bolj za SUV obliko kot SUV v smislu da je gromozanski, no odvisno kaj kupis, tudi gromozanski se dobijo.
Jaz sem sicer zagovornih cim manjsih avtov, ampak se ne rabim odreci SUV obliki za majhnost. Recimo Nissan Quasqai mi je max kar bi se po velikosti imel, vec itak zena ne bi znala parkirat :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
perci ::
Glede na to, da si imel smaxa, imaš verjetno družino in si navajen na velik prtljažnik- tega na suvu ne boš imel.
Kar se tiče opreme - vozim smaxa 2019 190 ps, avtomatik. V bistvu mi ne pade na pamet kaj od opreme bi mu še dal. Parkira sam, lane assist ima, radarski tempomat, adaptirano luči...
Ne vem, jst nimam nekih večjih pripomb. Ja, poraba ni najnižja ampak jebiga, avto tehta dve toni, in kot so ti že rekli, tudi na suvu je ne pričakuj.
Kar se tiče opreme - vozim smaxa 2019 190 ps, avtomatik. V bistvu mi ne pade na pamet kaj od opreme bi mu še dal. Parkira sam, lane assist ima, radarski tempomat, adaptirano luči...
Ne vem, jst nimam nekih večjih pripomb. Ja, poraba ni najnižja ampak jebiga, avto tehta dve toni, in kot so ti že rekli, tudi na suvu je ne pričakuj.
Pithlit ::
Zmerja bolj imam občutek da je tema namenjena zgolj pljuvanju po dotičnem konceptu. Ki, roko na srce, ni slab kompromis. Sam nekdo si je nekaj vbil v glavo in sedaj išče potrditev. Ker je ne najde pa pač popizdeva kolk so vsi ostali glupi. Že videno.
Life is as complicated as we make it...
Moe_Lester ::
Najprej se vprasaj zakaj ima skoraj 2 tone. No ce ne ves, je zato, ker so nametali not celga boga neke tehnologije, samo da bi na koncu dneva rekel vozim se kot bi vozil EV vozilo. Ampak seveda se ne bo omenilo, da je not bencinski motor, generator, inverter, pa se 1-2 elektro motorja. Bruh.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI, ki nima generatorja in elektromotorjev je celo par kil težja. Enako je z drugimi avtomobili v tem razredu. Težko boš našel kakšna velika odstopanja.
Glede na to, da si imel smaxa, imaš verjetno družino in si navajen na velik prtljažnik- tega na suvu ne boš imel.
Bom spet omenil Kodiaqa :) Pa ne, da sem Škoda fan, le tak najbolj tipičen predstavnik SUVov se mi zdi. Če prav gledam ima v 5 sedežni konfiguraciji 835 litrov prtljažnika, Ford S-max 700. Litri sicer niso vse, pa malo je odvisno od tega do katere višine merijo, ampak tudi v SUVu s 4WD lahko dobiš velik prtljažnik.
Utk ::
Če ne rabiš 7 sedežev, je brez veze kupit S-max, oz. še bolj galaxy. Če jih rabiš, je brez veze kupit kodiaqa. Ta 2 si nista sploh neka konkurenca, čeprav sta oba velika. Če pa ima nekdo res 5 otrok, itak rabi kombi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
perci ::
no, jaz sem imel prej, ko sem imel dva otroka, mondeota - zdaj, ko imam tri pa je problem, ker zadaj ne moreš spravit treh otroških sedežev. v Smaxa lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
stara mama ::
Kapitan Jack je izjavil:
Na koncu bom se vzel Dusterja. Mislim te cene niso vec normalne. Ni problem dati 40k, problem je, ker dobim kup plastike. Moj S-Max je bil 43k in ko primerjam njegovo kvaliteto s temi gajbami, res ne vem kaj se gredo proizvajalci.
LOL, zgleda nisem edini, ki se mu zdi vse skupaj neumno
Začelo se je že z SUVji oz. "terenci" ki to niso (večinoma niti nimajo 4-pogona).
- Obični avto dvignejo, mu rečejo SUV/križanec, poraba se zarad velikosti dvigne sama in kupci veselo ploskajo, kako lažje sedajo v avto in kako je vse bolj udobno.
Skladno se dvigne cena.
- Pride inflacija, ljudi se navadi da je avto težko dobit (čeprav je evropski trg že zasičen s tem plehom) in vse gre po defaultu gor za vsaj 50%.
Kupec cel srečen, da je sploh prišel do (dragega) avta.
- potem so še pa električarji ekstra razred, kjer je celoživljenjski (cenovni in uporabni) cikel teh avtomobilov še vedno neznanka, pa spet nekateri ne vidijo dlje od: "doma bom tankal, ful bo fajn!"
Na koncu pa ugotoviš, da se v eni obični 10 let stari francoski limuzini/karavanu pelješ enako dobro za smešno nabavno ceno in smešno porabo (4-5l/100, 1.5dci).
Ampak ja sej vem... ni visok, ni "tehnološki", sosedi nič ne zavidajo, ni bele barve, ni imiđ, ....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Pithlit ::
No, poraba nikakor ni smešna. Ko enkrat to v evrčke pretvoriš in ti rata 7,5€ na 100km. Je smešna proti 15€ na 100km, sam ker pač EV posmehljivo omenjaš... Je smešna tudi proti 2€ na 100km (nalašč pretiravam).
Je treba mal v obzir vzet kolk km se letno dela da se vidi kolk je vse to smešno. Poleg tega da se v 10 let stari francoski dizelci niti pod razno ne boš tolk udobno peljal kot v novem EV. Ampak to je subjektivno. Če si navajen na traktor bo tud 50 let stara mečka nebeško dobra.
Je treba mal v obzir vzet kolk km se letno dela da se vidi kolk je vse to smešno. Poleg tega da se v 10 let stari francoski dizelci niti pod razno ne boš tolk udobno peljal kot v novem EV. Ampak to je subjektivno. Če si navajen na traktor bo tud 50 let stara mečka nebeško dobra.
Life is as complicated as we make it...
TheBlueOne ::
Je treba mal v obzir vzet kolk km se letno dela da se vidi kolk je vse to smešno. Poleg tega da se v 10 let stari francoski dizelci niti pod razno ne boš tolk udobno peljal kot v novem EV. Ampak to je subjektivno. Če si navajen na traktor bo tud 50 let stara mečka nebeško dobra.
Odvisno kaj primerjas.
Citroen c6 je imel v6 dizel in se je menda peljal ultraudobno. Ce ga primerjas z Dacia Spring, kar se vedno ohrani tvoje definicije, grem stavit, da se bo star Citroen peljala boljse.
So pa novi EVji kar spartanski, ce niso brutalno dragi.
MisterR ::
no, jaz sem imel prej, ko sem imel dva otroka, mondeota - zdaj, ko imam tri pa je problem, ker zadaj ne moreš spravit treh otroških sedežev. v Smaxa lahko.
V Peugeot 5008 gredo trije otroški sedeži.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
kuglvinkl ::
no, jaz sem imel prej, ko sem imel dva otroka, mondeota - zdaj, ko imam tri pa je problem, ker zadaj ne moreš spravit treh otroških sedežev. v Smaxa lahko.
O lepo, cestitke :)
Your focus determines your reallity
Pithlit ::
TheBlueOne je izjavil:
Odvisno kaj primerjas.
Absolutno. Tudi MX se fenomenalno dobro pelje. Pa še starejša žaba tudi.
Life is as complicated as we make it...
lynxslo5 ::
Če bi jaz kupoval hibrida, bi vzel edino Toyoto in nikakor ne Nissana. Mislim, da je Toyota edina, ki ima hibridno tehnologijo v malem prstu.
Namesto Nissan X-traila bi raje vzel Toyoto Corollo Cross.
Namesto Nissan X-traila bi raje vzel Toyoto Corollo Cross.
stara mama ::
No, poraba nikakor ni smešna. Ko enkrat to v evrčke pretvoriš in ti rata 7,5€ na 100km. Je smešna proti 15€ na 100km, sam ker pač EV posmehljivo omenjaš... Je smešna tudi proti 2€ na 100km (nalašč pretiravam).
Men je pa zelo smešno. Tolk dnarja kot stanejo SUVji, pol pa še porabe vsaj 7 litrov.
Ko je tast mel na testu enga SUVja, sem si mislil kdo za boga bi kupil tak avto s tako ceno in porabo ter praktično nobene druge prednosti, razen da je dvignjen (komur je to sploh prednost).
m0LN4r ::
Prakticno vsak lovec ima avto ala Karoq/Kodiaq/Tiguan z dvignjenim podvozjem itn.
Lovcev je prinas velikom. Tudi nasi imajo dvignjen avto, ker pac cesta ni asfaltirana do vsake njive ali goric, pa tudi v gozd se pride malo blizje.
Lovcev je prinas velikom. Tudi nasi imajo dvignjen avto, ker pac cesta ni asfaltirana do vsake njive ali goric, pa tudi v gozd se pride malo blizje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
a_borlak ::
Če bi jaz kupoval hibrida, bi vzel edino Toyoto in nikakor ne Nissana. Mislim, da je Toyota edina, ki ima hibridno tehnologijo v malem prstu.
Namesto Nissan X-traila bi raje vzel Toyoto Corollo Cross.
Bi tudi rekel raje to, skoraj vsi, ki so vozili Nissana so bili dokaj razočarani.
TheBlueOne ::
stara mama je izjavil:
Men je pa zelo smešno. Tolk dnarja kot stanejo SUVji, pol pa še porabe vsaj 7 litrov.
Ko je tast mel na testu enga SUVja, sem si mislil kdo za boga bi kupil tak avto s tako ceno in porabo ter praktično nobene druge prednosti, razen da je dvignjen (komur je to sploh prednost).
Pozabljas na faktor, ki ti je najbolj vazen, ce ti ni treba gledati na vsak cent, to pa je varnost. Ko k temu pristejes, da so statusni simbol postane se bolj jasna izbira.
Kot drugo pa vsak praviloma kupi nekje v obmocju tega kar se predvideva in skoraj za vsak avto lahko kramentiras kako se ti zdi butasto, da kdo vanj vrze toliko denarja, posebej, ce si financno tam, kjer ti cena avta nad katerim se zgrazas dejansko dosti pomeni. Ce pa bi sluzil toliko, da ti recimo sedan vzame 10% dohodka, suv pa 13%, pa bi morda SUV videl kot opcijo. Ce bi ti namesto 3% dohodka SUV porabil 3.3% bi ga verjetno vzel ze samo zato, ker so bolj varni.
stara mama ::
TheBlueOne je izjavil:
Kot drugo pa vsak praviloma kupi nekje v obmocju tega kar se predvideva in skoraj za vsak avto lahko kramentiras kako se ti zdi butasto, da kdo vanj vrze toliko denarja, posebej, ce si financno tam, kjer ti cena avta nad katerim se zgrazas dejansko dosti pomeni. Ce pa bi sluzil toliko, da ti recimo sedan vzame 10% dohodka, suv pa 13%, pa bi morda SUV videl kot opcijo. Ce bi ti namesto 3% dohodka SUV porabil 3.3% bi ga verjetno vzel ze samo zato, ker so bolj varni.
3% cenovne razlike je številka potegnjena iz kravje riti in slaba tolažba, ko te trgovec prepalamudi, kako dober je njihov najnovejši "tehnološki" križanec.
Imamo nekateri druge prioritete pri vožnji kot razgled.
Ko že komentiraš varnost, vse visoke kible pogrnejo na moose testu. Ampak kravatar v avtosalonu ti tega seveda ne bo omenjal.
Fizikalni zakoni, obdrži težišče čim nižje!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Cowboy6 ::
Äe bi jaz kupoval hibrida, bi vzel edino Toyoto in nikakor ne Nissana. Mislim, da je Toyota edina, ki ima hibridno tehnologijo v malem prstu.
Namesto Nissan X-traila bi raje vzel Toyoto Corollo Cross.
Bi tudi rekel raje to, skoraj vsi, ki so vozili Nissana so bili dokaj razoÄarani.
Sem novopečeni lastnik Corolle Cross in avto je super. Ima pa tako kot vsak avto svoje pluse (poraba, udobje, gadgeti) in minuse (manjši prtljažnik, cena).
Tukaj naj bi bil moj podpis.
TheBlueOne ::
stara mama je izjavil:
3% cenovne razlike je številka potegnjena iz kravje riti in slaba tolažba, ko te trgovec prepalamudi, kako dober je njihov najnovejši "tehnološki" križanec.
Imamo nekateri druge prioritete pri vožnji kot razgled.
Ko že komentiraš varnost, vse visoke kible pogrnejo na moose testu. Ampak kravatar v avtosalonu ti tega seveda ne bo omenjal.
Fizikalni zakoni, obdrži težišče čim nižje!
Taki, ki sluzijo za SUV skoraj sigurno znajo kalkulirati. Zal praviloma ne drzi kar mislijo revezi, da so bogati vecinoma bogati po goli sreci in so v bistvu dosti bolj butasti od revezev, do take mere, da ne znajo racunati stroska avta.
Koga zanima moosov test? Gledati gres statistike kdo kje nesreco prezivi. SUVji pa so tako varni, da ce se google ne moti ima Volvo XC 90 nic smrtnih zrtev.
stara mama ::
Nisi nam še predstavil svojega XC90....
Pa upam, da si ne lastiš slučajno kolesa, skiroja....
Pa upam, da si ne lastiš slučajno kolesa, skiroja....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
TheBlueOne ::
Kaj ce razumem argumente zakaj ga imeti nujno pomeni, da ga imam? Pac SUVji so varni, kar je marsikomu bolj pomembno kot cena. In vec sluzis prej potem vzames SUV.
Ce pa si revez in po denarju in po mentaliteti pa se zgrazas kaksni idioti jih kupujejo.
Ce pa si revez in po denarju in po mentaliteti pa se zgrazas kaksni idioti jih kupujejo.
stara mama ::
Sej dejstvo je, da več denarja imaš, bolj si arogantna p1zda in ker te nihče ne hebe, zato se moraš na cesti dokazovat z visokim avtom za katerega iščeš parking vsaj 3x dlje kot če bi vozil obični coupe/karavan.
Mogoč pa ga tud nimaš ampak imaš samo tak ego, če najprej neki zagovarjaš, v resnici si pa tega niti ne moreš privoščit.
Js pravim, da je Rolls Royce še boljši! :)
Sicer pa brez skrbi, Norvežani so že pogruntali kako obdavčit električarje (in vse kar sorazmerno bolj obremenjuje ceste, garaže), vprašanje časa je kdaj bo to nekdo pri nas skopiral :)
Cestnim dajatvam se ne gre kar tako odrečt.
Mogoč pa ga tud nimaš ampak imaš samo tak ego, če najprej neki zagovarjaš, v resnici si pa tega niti ne moreš privoščit.
Js pravim, da je Rolls Royce še boljši! :)
Sicer pa brez skrbi, Norvežani so že pogruntali kako obdavčit električarje (in vse kar sorazmerno bolj obremenjuje ceste, garaže), vprašanje časa je kdaj bo to nekdo pri nas skopiral :)
Cestnim dajatvam se ne gre kar tako odrečt.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Relanium ::
TheBlueOne je izjavil:
Ce pa si revez in po denarju in po mentaliteti pa se zgrazas kaksni idioti jih kupujejo.
Se takoj spomnim na kolega, ki konstantno ponavlja da denar še ne kupi pameti.
TheBlueOne ::
Jaz samo pravim, da ni res, da je SUV nujno slab nakup. Pac odvisno od tega kaj kdo hoce. Kaj ima tu veze, ce si ga lahko privoscim?
Potem pa sem se dodal, da lastniki dragih avtov zelo pogosto niso butasti in znajo dosti boljse racunati, kot tisti, ki si kaj takega dalec ne morejo privosciti.
Potem pa sem se dodal, da lastniki dragih avtov zelo pogosto niso butasti in znajo dosti boljse racunati, kot tisti, ki si kaj takega dalec ne morejo privosciti.
m0LN4r ::
Sam po drugi strani so tile urban SUVji dvignjeni mali bratci, samo visje majo lezisce, ce posplosimo malo.
Ja je varnejsi, ce se z Karoqom zaletis v Fabio, ampak ko pa bodo samo Karoqi se zaletavali med samo, bo isto ali pac ne?
Tiguan je dvignjen Golf,
T-Roc je dvignjen Polo,
itn.
Ja je varnejsi, ce se z Karoqom zaletis v Fabio, ampak ko pa bodo samo Karoqi se zaletavali med samo, bo isto ali pac ne?
Tiguan je dvignjen Golf,
T-Roc je dvignjen Polo,
itn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
TheBlueOne ::
stara mama je izjavil:
Mogoč pa ga tud nimaš ampak imaš samo tak ego, če najprej neki zagovarjaš, v resnici si pa tega niti ne moreš privoščit.
Zakaj bi bilo kaj izkljucujoce? Kaj ce kdo nima za hiso je pod nobenim pogojem ne bi smel priporocati in bi moral nujno bentit kako je boljse stanovanje? Ali ta logika pri teb velja samo za SUV?
Kaj ce imam za SUV pa imam avtomaticno prav? Ce si ga lastim pa tako ali tako?
Moe_Lester ::
visokim avtom za katerega iščeš parking vsaj 3x dlje kot če bi vozil obični coupe/karavan.
A parkingi so po novem omejeni v višino, ali kako?
stara mama ::
TheBlueOne je izjavil:
Potem pa sem se dodal, da lastniki dragih avtov zelo pogosto niso butasti in znajo dosti boljse racunati, kot tisti, ki si kaj takega dalec ne morejo privosciti.
Bolj izjema kot pravilo.
Dragi avti imajo večinoma slabšo ekonomiko tako da....
Pol pa obstajajo krediti, lizingi, fafingi, .... za vse tiste ki že itak nebi smeli kupovat (novega) avta, ampak imajo radi zanko okrog vratu.
Želja po dokazovanju je močna med ljudstvom.
Moe_Lester je izjavil:
A parkingi so po novem omejeni v višino, ali kako?
Bolj se stiskajo po širini. Avti se pa redijo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
d_DJ ::
TheBlueOne ::
stara mama je izjavil:
Pol pa obstajajo krediti, lizingi, fafingi, .... za vse tiste ki že itak nebi smeli kupovat (novega) avta, ampak imajo radi zanko okrog vratu.
Želja po dokazovanju je močna med ljudstvom.
SUVji bodo bolj tezko v rangu kjer revezi vzamejo lizing. So prej pri rangu ljudi, ki poznajo manevre okoli tega kako ne placati davkov, kako dobiti se kaksen popust, kako dati kilometre v strosek itn.
Vecina raje ti bo komaj shajala z lizingom za najcenejsi nov avto in dalec od tega, da bodo vzeli prilicno nov ali nov SUV.
Tudi za EV srednjega razreda so menda vsaj na VW kjer servisiram avte menda vecinoma stranke podjetniki, ki ga ugodno scarajo v operativni lizing.
Moe_Lester ::
Bolj se stiskajo po širini. Avti se pa redijo :)
Samo ne vem kaj imajo SUVi s tem.
Volkswagen Passat Variant:
Dolžina: 4773mm
Širina: 1832mm
Nissan X-trail:
Dolžina: 4680mm
Širina: 1840mm
Machete ::
Proper bavarca ti firma financira preko lizinga, da se niti pozna ne. 90% kar vidite 80k+ avtov je na tak način financiranih. Tudi moj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
m0LN4r ::
Moe_Lester je izjavil:
Bolj se stiskajo po širini. Avti se pa redijo :)
Samo ne vem kaj imajo SUVi s tem.
Volkswagen Passat Variant:
Dolžina: 4773mm
Širina: 1832mm
Nissan X-trail:
Dolžina: 4680mm
Širina: 1840mm
Saj je dobro rekel:
Toyota Corolla
Fahrzeugbreite
1.790 mm
2023 Toyota Corolla
1.825 mm
2023 Toyota Corolla Cross
To je ca. 12 centi z ene strani, za dva avta en polek drugega je to ze ca. 25cm manj prostora, kar je ena vitka ritka manj.
25cm vec ko odpres vrata je ohoho razlike.
PS:
Golf 1789, Tiguan 1859
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pithlit ::
Moe_Lester je izjavil:
Bolj se stiskajo po širini. Avti se pa redijo :)
Samo ne vem kaj imajo SUVi s tem.
Volkswagen Passat Variant:
Dolžina: 4773mm
Širina: 1832mm
Nissan X-trail:
Dolžina: 4680mm
Širina: 1840mm
Saj je dobro rekel:
Toyota Corolla
Fahrzeugbreite
1.790 mm
2023 Toyota Corolla
1.825 mm
2023 Toyota Corolla Cross
To je ca. 12 centi z ene strani, za dva avta en polek drugega je to ze ca. 25cm manj prostora, kar je ena vitka ritka manj.
25cm vec ko odpres vrata je ohoho razlike.
PS:
Golf 1789, Tiguan 1859
Čak mal. Kako je zdej šla tvoja matematika oz. kaj si sploh primerjal da si dobil 25cm razlike? I'm confused.
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
Sparkiraj dva SUVja en polek drugega in odpri vrata vmes. My bad 35 ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pithlit ::
Sparkiraj dva SUVja en polek drugega in odpri vrata vmes. My bad 35 ja.
Ja... milimetrov. Torej 3,5cm. Med tvojim najožim avtom zgoraj, pa najširši je celih 70mm razlike. 7cm.
Life is as complicated as we make it...
Moe_Lester ::
35 milimetrov, ne centimetrov.
Pa to, da avtomobili rastejo ni skrivnost. Ampak SUVi niso nujno daljši ali širši od limuzin in karavanov istega letnika, le višji so. Torej, iz vidika parkiranja ni razlike.
Pa to, da avtomobili rastejo ni skrivnost. Ampak SUVi niso nujno daljši ali širši od limuzin in karavanov istega letnika, le višji so. Torej, iz vidika parkiranja ni razlike.
Cowboy6 ::
Sem novopečeni lastnik Corolle Cross in avto je super. Ima pa tako kot vsak avto svoje pluse (poraba, udobje, gadgeti) in minuse (manjši prtljažnik, cena).
In kakšna ja poraba?
pripenjam printscreen, na začetku sem nastavil na eco način, potem pa sem prešaltal v normal
Tukaj naj bi bil moj podpis.
m0LN4r ::
Tehnicno ni, ampak opticna varka pac tako deluje.
Si ze kdaj videl ravno na sredini sparkiran SUV? Ljudje mislijo, da sedijo v tovornjaku.
Si ze kdaj videl ravno na sredini sparkiran SUV? Ljudje mislijo, da sedijo v tovornjaku.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
Tehnicno ni, ampak opticna varka pac tako deluje.
Si ze kdaj videl ravno na sredini sparkiran SUV? Ljudje mislijo, da sedijo v tovornjaku.
Stari, če to 35milimetrov povzroča težave pol se je mal za zamislit. Le kako preživimo uni k kombije vozimo (pa ravno tako parkiramo na občnem parkplacu). Saj ne da sem nek super voznik ampak...
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
Tisti, ki vozte kombije ste se hujsi pocez dva parkplaca xEUR
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pithlit ::
Tisti, ki vozte kombije ste se hujsi pocez dva parkplaca xEUR
Aha. No očitno je zate 3,5cm (pardon, 35cm) mission impossible. Zame pač ne.
Life is as complicated as we make it...
DamijanD ::
Kapitan Jack ::
Jaz mislim, da sem se bil najbolj iskren. Zelim SUV, ker si ga pac zelim. Statustno dokazovanje ne. Zakaj bi potem kupil S-MAX-a. Kako se SUV-i obnesejo v mestu ne vem, nimam izkusenj. Z S-Maxom je manevriranje mala sala, ceprav gre za naceloma velik in sirok avtomobil. Mislim, da se nisem peljal avtomobila, ki bi bil tako velik, a hkrati kot bi vozil pandico kar se tice voznih lastnosti po mestu.
To kar gledam, pa ne pomeni, da grem jutri kupit SUV. Bolj gledam kaj za en avtomobil bo naslednik trenutnega. V kolikor hocem SUV, pa da bo kot S-MAX family car, bo to pomoje kaksen pezo 5008 ali xc90, sorento. Po slednjem se slinim, ampak tudi cena ni vec ljudska.
To kar gledam, pa ne pomeni, da grem jutri kupit SUV. Bolj gledam kaj za en avtomobil bo naslednik trenutnega. V kolikor hocem SUV, pa da bo kot S-MAX family car, bo to pomoje kaksen pezo 5008 ali xc90, sorento. Po slednjem se slinim, ampak tudi cena ni vec ljudska.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 36205 (10225) | solatjek |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97956 (60722) | profii |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12608 (10407) | TheBlueOne |