Forum » Na cesti » Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV
Nissan X-Trail e-Power ali nek drug SUV
Kapitan Jack ::
Naj me nekdo preprica zakaj bi tale avtomobil bil nekaj kar bi si clovek kupil? Gledam po trgu druzinske SUV-ije in vsak ima toliko hib, da me kar srat in bruhat prime. Trenutno si lastim S-Maxa MK2 in bi rad imel malo bolj tehnoloski napreden avtomobil.
Vsec mi je X-Trail ampak ta motorizacija me res ne preprica. Ali jaz ne stekam principa ali gre to spet za neke jebene klima aktiviste. Imas not motor, ki ti deluje kot generator drugemu elektro motorju. Vse lepo in prav, ce ne bi bila poraba 7l/100km. Ne stekam za kaj bi sploh hotel imeti dodaten motor v tem primeru. Pa da ne govorim o servisnih intervalih, ki niso nic drugacni, kot normalni motorji.
Vsec mi je X-Trail ampak ta motorizacija me res ne preprica. Ali jaz ne stekam principa ali gre to spet za neke jebene klima aktiviste. Imas not motor, ki ti deluje kot generator drugemu elektro motorju. Vse lepo in prav, ce ne bi bila poraba 7l/100km. Ne stekam za kaj bi sploh hotel imeti dodaten motor v tem primeru. Pa da ne govorim o servisnih intervalih, ki niso nic drugacni, kot normalni motorji.
Lonsarg ::
O samih detajlih kako je v praksi ne vem. Kar se pa teorije tiče pa je e-Power super dizajn, v bistvu gre za najboljšo verzijo hibrida kar se voznih lastnosti tiče (gre za "series hybrid"). Namreč obični hibridi kombinirajo pogonsko moč med bencinskim in električnim motorjem, torej se vozijo delno kot EV delno kot bencinski. e-Power uporablja zgolj električni pogon, torej se vozi (vsaj moral bi se, nisem sprobal), 100% enako kot EV avtomobili, bencin ima zgolj za polnjenje baterije.
Skratka e-Power kupiš če hočeš polnit izključno bencin in hkrati imeti avto ki se vozi kot EV. Je pa škoda da niso naredili PHEV izvedbe e-Power. Tak da kar se tiče top SUV hibridov imaš na izbiro Nisan e-Power ki je po voznih lastnostih EV ampak nima možnosti polnjenja na elektriko, al pa Toyota RAV4 PHEV, ki je po voznih lastnostih na oko 75% EV in ima možnosti polnjenja na elektriko za določen range. Aja pa porabo imajo Toyota hibridi nižjo od Nisan hibridov...
V praksi kupiš Nisan e-Power zgolj če nimaš opcije doma polnit avtomobila ampak vseeno nujno hočeš avto ki se vozi kot EV. Če opcijo polnjenja imaš raje kupiš RAV4 PHEV. Pa še če nimaš opcije polnit doma je morda zaradi nižje porabe za razmislit o Toyoti...
Ideal hibrida bi sicer bil da je series hybrid kot Nisan e-Power in hkrati da je PHEV izvedba, ampak ne vem če kaj takega že je na voljo v tem cenovnem rangu. Tak avto bi sicer že spadal v kategorijo "EV with Range extender".
Skratka e-Power kupiš če hočeš polnit izključno bencin in hkrati imeti avto ki se vozi kot EV. Je pa škoda da niso naredili PHEV izvedbe e-Power. Tak da kar se tiče top SUV hibridov imaš na izbiro Nisan e-Power ki je po voznih lastnostih EV ampak nima možnosti polnjenja na elektriko, al pa Toyota RAV4 PHEV, ki je po voznih lastnostih na oko 75% EV in ima možnosti polnjenja na elektriko za določen range. Aja pa porabo imajo Toyota hibridi nižjo od Nisan hibridov...
V praksi kupiš Nisan e-Power zgolj če nimaš opcije doma polnit avtomobila ampak vseeno nujno hočeš avto ki se vozi kot EV. Če opcijo polnjenja imaš raje kupiš RAV4 PHEV. Pa še če nimaš opcije polnit doma je morda zaradi nižje porabe za razmislit o Toyoti...
Ideal hibrida bi sicer bil da je series hybrid kot Nisan e-Power in hkrati da je PHEV izvedba, ampak ne vem če kaj takega že je na voljo v tem cenovnem rangu. Tak avto bi sicer že spadal v kategorijo "EV with Range extender".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Kapitan Jack ::
Razumem. Ne vem kako se je voziti v full EV, tako da to ne morem komentirati in govoriti, da je vredno imeti taksen sistem. Me ne bi motilo, ce bi bila poraba okrog 5l, ampak tako me ne preprica.
Lonsarg ::
EV vožnja je hudi luksuz, jaz se raje vozim z malim švoh električnim Avant2Go kot z 200kW klasičnim bencinarjem, ta linearna odzivna EV vožja res seka.
Kapitan Jack ::
Pregledal vse kar sem lahko in nazalost ga bom preskocil. Ne glede kako je EV udoben, je tale poraba prevec. Bom gledal za plug-in hibridi. Mam v firmi zastonj "elektro tankanje".
Utk ::
Dvomim, da bo kater phev suv kaj cenejši od tesle y, tako da...
Ali kaj od toyote, ne plugin, ali pa tesla. Kar se tiče "elektrike". Če nič od tega, potem pač kupi dizla.
Ali kaj od toyote, ne plugin, ali pa tesla. Kar se tiče "elektrike". Če nič od tega, potem pač kupi dizla.
Kapitan Jack ::
Dvomim, da bo kater phev suv kaj cenejši od tesle y, tako da...
Ali kaj od toyote, ne plugin, ali pa tesla. Kar se tiče "elektrike". Če nič od tega, potem pač kupi dizla.
Dizla imam sedaj in presaltal bom samo na bencinarja. Nisem dizel aktivist ali kako se rece tem aktivistom, ampak ne zelim se zajebati in potem da ukinejo dizel ali karkoli podobnega.
Kapitan Jack ::
Kaj pa te moti na S-Maxu?
Razen porabe, ki je trenutno med 8.5 - 9l nic posebnega, ampak ni pa ravno zadnji krik tehnologije, posebej multimedija je tako tako, pa ni nekaj opremljen z x varnostnimi asistencami. Pogresam adaptivni tempomat, rad bi imel to ko te opozarja na vozila v mrtvem kotu, vzvratna kamera bi tudi prisla prav. Prtzljaznik je top, nima pa dvojnega dna, kar je res pri takem vozilu skoda. Nekateri modeli ga sicer imajo.
Pa rad bi imel SUV pac...zadnje case se potikamo po hribih in malo slabsih cestah in bi prav prisel "dvignjeni S-Max". Aja, pa v firmi imam zastonj strom, tako da tudi to bi bilo dobro izkoristiti. Vsaj kar se tice vozenj po mestu.
Moe_Lester ::
7 litrov ni veliko za 4.7 metra dolg in 1800kg težak SUV s 4 kolesnim pogonom. Je pa odvisno od tega kako in kje voziš. Na dolgih avtocestnih vožnjah bo dizel verjetno nekoliko manj požrešen. V mestu bo hibrid v prednosti.
Podobno velik in zmogljiv dizel bo imel po mestu porabo 10+.
Za primerjavo. Podobno velika Škoda Kodiaq z 2.0 dizlom ima na spritmonitor povprečje 7,9.
Podobno velik in zmogljiv dizel bo imel po mestu porabo 10+.
Za primerjavo. Podobno velika Škoda Kodiaq z 2.0 dizlom ima na spritmonitor povprečje 7,9.
m0LN4r ::
Tako kot je leo napisal, manj bo pri taksnem avtu s potepanji po hribih, misija nemogoce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
Tako kot je leo napisal, manj bo pri taksnem avtu s potepanji po hribih, misija nemogoce.
Kako je pa električar po hribih?
Oziroma, preden me živo pojeste ker se v to do sedaj nisem poglabljala in sem samo za civic-a slišala da se bo s tem igral... Men se to sliši kot EV z inegriranim agregatom za polnjenje. Vem, ni težko guglat... ampak ok.
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
Odvisno kaksni so ti hribovski izleti, ce je to ze mal offroad v kaksne kraje, kjer dalec naokoli ni elektrike, jaz si nebi upal.
Pa da slucajno nasedes na kaksni skali z baterijo, luknji.
Za kaksne urejene turisticne destinacije, pa bi po mojem bilo cist okej. Marsikje imajo ze na placljivih parkplacih tudi vec, kot samo dve polnilnici, ki celo nista cel dan zasedeni, medtem ko se sprehajajo po hribih.
PS: Verjetno bi se dalo kaksno Teslo Model Y predelat in menjat za offroad amortizerje in fedre.
Pa da slucajno nasedes na kaksni skali z baterijo, luknji.
Za kaksne urejene turisticne destinacije, pa bi po mojem bilo cist okej. Marsikje imajo ze na placljivih parkplacih tudi vec, kot samo dve polnilnici, ki celo nista cel dan zasedeni, medtem ko se sprehajajo po hribih.
PS: Verjetno bi se dalo kaksno Teslo Model Y predelat in menjat za offroad amortizerje in fedre.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Kapitan Jack ::
Na koncu bom se vzel Dusterja. Mislim te cene niso vec normalne. Ni problem dati 40k, problem je, ker dobim kup plastike. Moj S-Max je bil 43k in ko primerjam njegovo kvaliteto s temi gajbami, res ne vem kaj se gredo proizvajalci.
m0LN4r ::
Cost reduction se grejo in hkrati dvigujejo cene, ampak ne samo pri avtih, povsod. Ocitno jih je padec delnic, koronca, vojna vse zjebalo in treba je sparat pa naj stane kar hoce.
Sem gledal Skodo Eniaq elektricno, sicer v nemciji dosti ceneje, kot prinas, ampak potem sem hotel dodati nekaj essencialnih stvari opreme, pa je blo takoj za 10k opreme, da si dobil realno ceno.
Konfiguratorji so pa zanalasc tako sestavljeni, da ce hoces imeti to, lahko samo v kombinaciji s tem in moras se vzeti se ono.
Corollo Cross dobis za 36k, ampak 4x4 z opremo pa si ze nekaj nad 42k po drugi strani pa plastik fantastik ampak 150km 4x4 Hyundai Tucson v Akciji za 30k.
Sem gledal Skodo Eniaq elektricno, sicer v nemciji dosti ceneje, kot prinas, ampak potem sem hotel dodati nekaj essencialnih stvari opreme, pa je blo takoj za 10k opreme, da si dobil realno ceno.
Konfiguratorji so pa zanalasc tako sestavljeni, da ce hoces imeti to, lahko samo v kombinaciji s tem in moras se vzeti se ono.
Corollo Cross dobis za 36k, ampak 4x4 z opremo pa si ze nekaj nad 42k po drugi strani pa plastik fantastik ampak 150km 4x4 Hyundai Tucson v Akciji za 30k.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Ti kar kupi ta hyundai jajca, boš hitro zvedel zakaj je 10 jurjev cenejši.
Res je. Če ti v resnici to ne pomeni dost, se najbolj splača nekaj najcenejšega. Če hočeš kaj pametnega, je 40 jurjev, za manj so pa vsi bolj tako, zakaj ne potem najcenejšega.
Kapitan Jack je izjavil:
Na koncu bom se vzel Dusterja. Mislim te cene niso vec normalne. Ni problem dati 40k, problem je, ker dobim kup plastike. Moj S-Max je bil 43k in ko primerjam njegovo kvaliteto s temi gajbami, res ne vem kaj se gredo proizvajalci.
Res je. Če ti v resnici to ne pomeni dost, se najbolj splača nekaj najcenejšega. Če hočeš kaj pametnega, je 40 jurjev, za manj so pa vsi bolj tako, zakaj ne potem najcenejšega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Ti kar kupi ta hyundai jajca, boš hitro zvedel zakaj je 10 jurjev cenejši.Zakaj konkretno? Resno me zanima
Vidim jih vedno vec pa ljudje so tudi zadovoljni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Ce nisi ravno trgovski potnik, ne bos dal 40k za avto. Razen ce das veliko da statusni simbol. Potem pa itak ne bos vzel ne toyote in se manj hyundai-a.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Kapitan Jack ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce nisi ravno trgovski potnik, ne bos dal 40k za avto. Razen ce das veliko da statusni simbol. Potem pa itak ne bos vzel ne toyote in se manj hyundai-a.
Kaj?
Ne vem kaj zelis povedati.
m0LN4r ::
40k is the new 20k, razen ce si prespal zadnjih 6-7 let
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Kapitan Jack ::
IL_DIAVOLO ::
Hyundai stanejo od 16k pa vse vmes(i10-i30) do 23k brez magicnih N serij in hibridnih jajc.
Kdor pravi, da avta pod 40k ni, laze sebi in svoji partnerki, da lahko upraviči svoj zgrešeni nakup.
Kdor pravi, da avta pod 40k ni, laze sebi in svoji partnerki, da lahko upraviči svoj zgrešeni nakup.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
Jebeno je. Tam neke Corse, kmal cliote prodajajo za 25k, pol vmes je neka kitajska zalost kot kak Leaf, Model3, ko pa gres v smer Octavie ali Kodiaqa pa si instantno nad 40k, dodas elektriko al pa mal moci pa pod 50k nimas nic, ce se zdaj odmisli neke elektricne gadgete.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Moe_Lester ::
Saj je povsem enostavno. Če si moraš za avto sposojati denar od banke, si ga ne moreš privoščiti. Če za avto daš več kot 4-5 mesečni dohodek, si ga ne moreš privoščiti. Če moraš imeti avto kasko zavarovan ker te totalka sicer finančno pokoplje, si ga ne moreš privoščiti.
Ampak pod črto pa vsak dela s svojim denarjem kot mu paše.
Ampak pod črto pa vsak dela s svojim denarjem kot mu paše.
IL_DIAVOLO ::
Starci bi rekli "živa istina".
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Kapitan Jack ::
Moe_Lester je izjavil:
Saj je povsem enostavno. Če si moraš za avto sposojati denar od banke, si ga ne moreš privoščiti. Če za avto daš več kot 4-5 mesečni dohodek, si ga ne moreš privoščiti. Če moraš imeti avto kasko zavarovan ker te totalka sicer finančno pokoplje, si ga ne moreš privoščiti.
Ampak pod črto pa vsak dela s svojim denarjem kot mu paše.
Ah daj no. Kaksno je pa to razmisljanje. Enako bi potem rekel za bajto.
Problem nastane, ker si izposojas denar in bi potem menjal avtomobil na vsake 3-4 leta. Ce si pa kupis masino in jo furas naslednjih 10 let, potem je vzeti kredit cisto enostavna in normalna opcija.
m0LN4r ::
Neki se itak dogaja na avto sceni, prakticno pravih cen ne vidis vec nikjer. Zdaj pa se leasingi niso dovolj in pocasi se prebija na trg "narocnina" na avto, samo tankaj in vozi.
Vec sploh nevem kje sem videl reklamo, ampak neki v tem smislu, XXX evrov na mesec in mi vam prevzamemo vse, servise, gume, zavarovanje, vi samo tankate in vsake 2 al tri leta se vozite z novim avtom.
Vec sploh nevem kje sem videl reklamo, ampak neki v tem smislu, XXX evrov na mesec in mi vam prevzamemo vse, servise, gume, zavarovanje, vi samo tankate in vsake 2 al tri leta se vozite z novim avtom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Moe_Lester ::
Ah daj no. Kaksno je pa to razmisljanje. Enako bi potem rekel za bajto.
Nepremičnine bistveno počasneje izgubljajo vrednost, v veliko primerih vrednost na dolgi rok celo raste.
Poleg tega je bistveno lažje dobiti poceni avto, ki zadosti potrebam večine ljudi kot je to pri nepremičninah. 4 članska družina težko živi v garsonjeri ali na goričkem, če starša delata na drugem koncu Slovenije. Po drugi strani pa danes za 12, 13 jurjev dobiš spodobnega družinskega karavana z manj kot 100.000km.
Saj si sam napisal kaj je narobe z S-maxom. Moti te, da ima star avtoradio in liter previsoko porabo. Imam kolege, ki menjajo avto iz podobnih razlogov. Glavno, da je poraba 2 litra nižja, čeprav je obresti 2x več kot prihranka pri gorivu.
m0LN4r ::
Okej ajde, Golf R-Line je spet v akciji za 26k, z menjavo staro za novo pa se kaka 2 jurja dodatno stisne ven in smo skoraj na 23k, kar je ze lepa cena, kot pred leti: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ampak marketing je ljudi pac preprical v to, da je treba SUV in EV.
Ampak marketing je ljudi pac preprical v to, da je treba SUV in EV.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
lasyvy ::
m0LN4r ::
4 članska družina težko živi v garsonjeriZivi pa komot v socialisticnem trosobnem, namesto bajturine z sadovnjakom na gorenjskem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Ampak marketing je ljudi pac preprical v to, da je treba SUV in EV.
Ni marketing, ljudje imaj danes še krajše penise, kot so jih imeli nekoč in morajo zato bolj kompenzirat.
Ocitno ne spremljas marketing strategije zadnje case. Cene in reklame, vse je nacrtno zastavljeno in izracunano. S tem se ukvarjajo celi oddelki za marketing ze desetletja. Tocno tako, kot so izdelki postavljeni po trgovinah in besede, ter barve na embalazah, so bile narejene studije.
Tvoj kompleks s tem nima veze, to je druga tema. Ti samo mislis, da se gre pri avtih za penise. Za penise se gre povsod, ze ko gres po kajzerico v pekarno, namesto po navadno zemlo v eurospin.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Kapitan Jack ::
Moe_Lester je izjavil:
Ah daj no. Kaksno je pa to razmisljanje. Enako bi potem rekel za bajto.
Nepremičnine bistveno počasneje izgubljajo vrednost, v veliko primerih vrednost na dolgi rok celo raste.
Poleg tega je bistveno lažje dobiti poceni avto, ki zadosti potrebam večine ljudi kot je to pri nepremičninah. 4 članska družina težko živi v garsonjeri ali na goričkem, če starša delata na drugem koncu Slovenije. Po drugi strani pa danes za 12, 13 jurjev dobiš spodobnega družinskega karavana z manj kot 100.000km.
Saj si sam napisal kaj je narobe z S-maxom. Moti te, da ima star avtoradio in liter previsoko porabo. Imam kolege, ki menjajo avto iz podobnih razlogov. Glavno, da je poraba 2 litra nižja, čeprav je obresti 2x več kot prihranka pri gorivu.
Joj no kaksna posplosevanja. A tud razmisljas o afriskih otrokih, ko peres svoj avtomobil s cisto, pitno vodo? Dej no, mir.
Moe_Lester ::
4 članska družina težko živi v garsonjeriZivi pa komot v socialisticnem trosobnem, namesto bajturine z sadovnjakom na gorenjskem.
Seveda, in prav je tako. Par let star avto, pomožnosti v tovarniški garanciji, ki ga brez večjih težav skeširaš je ekvivalent socialističnem trosobnem stanovanju. Tako, kot se za avto nima smisla zadolževati tudi za bajto ni treba imeti 30 let kredita.
Joj no kaksna posplosevanja. A tud razmisljas o afriskih otrokih, ko peres svoj avtomobil s cisto, pitno vodo? Dej no, mir.
Lej, tvoj denar, porabi ga kakor tebi paše. Jaz sem samo napisal svoje mnenje.
Ampak glede na to kako si v tisti temi o dopustih jamral čez ceno nastanitev in glede na to kako te moti liter večja poraba, se ti mogoče splača premisliti, če res rabiš tako drag avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Moe_Lester ()
lasyvy ::
Ampak marketing je ljudi pac preprical v to, da je treba SUV in EV.
Ni marketing, ljudje imaj danes še krajše penise, kot so jih imeli nekoč in morajo zato bolj kompenzirat.
Ocitno ne spremljas marketing strategije zadnje case. Cene in reklame, vse je nacrtno zastavljeno in izracunano. S tem se ukvarjajo celi oddelki za marketing ze desetletja. Tocno tako, kot so izdelki postavljeni po trgovinah in besede, ter barve na embalazah, so bile narejene studije.
Tvoj kompleks s tem nima veze, to je druga tema. Ti samo mislis, da se gre pri avtih za penise. Za penise se gre povsod, ze ko gres po kajzerico v pekarno, namesto po navadno zemlo v eurospin.
Da je to delo marketinga bi narekovalo, da je zadaj racionalna odločitev, dejansko pa gre samo za psihote, ki kompenzirajo pomanjkanje penisa z avtomobilom.
Saj se na cesti vidi takoj, bolj kot je spoliran avto, večji kreten ga vozi. In v SUVjih in Golfih vidiš veeeeeeliko kretenov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lasyvy ()
DamijanD ::
Moe_Lester je izjavil:
Saj je povsem enostavno. Če si moraš za avto sposojati denar od banke, si ga ne moreš privoščiti. Če za avto daš več kot 4-5 mesečni dohodek, si ga ne moreš privoščiti.
Koliko novih avtov bi se letno potem prodalo v Sloveniji?
Kapitan Jack ::
Moe_Lester je izjavil:
Ampak glede na to kako si v tisti temi o dopustih jamral čez ceno nastanitev in glede na to kako te moti liter večja poraba, se ti mogoče splača premisliti, če res rabiš tako drag avto.
Seveda, ker za luknje, ki jih kockasti ponujajo ze ne bomo dajali denarja. Tako velja tudi za to plastikofantastiko od avtomobilov po 40k. Tako, da ne vem v cem je sedaj problem?
IL_DIAVOLO ::
Moe_Lester je izjavil:
Saj je povsem enostavno. Če si moraš za avto sposojati denar od banke, si ga ne moreš privoščiti. Če za avto daš več kot 4-5 mesečni dohodek, si ga ne moreš privoščiti.
Koliko novih avtov bi se letno potem prodalo v Sloveniji?
Tako revna državica kot je Slo itak ne bi rabila vec kot 1 avtohišo na stajerskem in 1 v Ljubljani. Glede na place in zivljenske stroske.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Ahim ::
Saj se na cesti vidi takoj, bolj kot je spoliran avto, večji kreten ga vozi. In v SUVjih in Golfih vidiš veeeeeeliko kretenov.
Najvec kretenov je v limuzinah, karavanih (tipicno nekaterih nemskih znamk) in belih kombijih. Pa na vasi se kaksen rizar, ce je lokalno ljudski voz prepoznan kot "prevec busanski" namesto kot svetovno cudo tehnike (sploh atmosferski dizel iz konca 80ih).
Kapitan Jack ::
Evo ta jajca porabijo tudi 10l na avtocesti. Pa ker idiot si je sel izmisljat taksen koncept. Nemorem in niti ne zelim vec razumeti tega. Avtomobil kot tak mi je vsec in sem cakal na novo izvedbo, ampak motor omg.
Kapitan Jack ::
m0LN4r ::
Ampak marketing je ljudi pac preprical v to, da je treba SUV in EV.
Ni marketing, ljudje imaj danes še krajše penise, kot so jih imeli nekoč in morajo zato bolj kompenzirat.
Ocitno ne spremljas marketing strategije zadnje case. Cene in reklame, vse je nacrtno zastavljeno in izracunano. S tem se ukvarjajo celi oddelki za marketing ze desetletja. Tocno tako, kot so izdelki postavljeni po trgovinah in besede, ter barve na embalazah, so bile narejene studije.
Tvoj kompleks s tem nima veze, to je druga tema. Ti samo mislis, da se gre pri avtih za penise. Za penise se gre povsod, ze ko gres po kajzerico v pekarno, namesto po navadno zemlo v eurospin.
Da je to delo marketinga bi narekovalo, da je zadaj racionalna odločitev, dejansko pa gre samo za psihote, ki kompenzirajo pomanjkanje penisa z avtomobilom.
Saj se na cesti vidi takoj, bolj kot je spoliran avto, večji kreten ga vozi. In v SUVjih in Golfih vidiš veeeeeeliko kretenov.
Ti se pa umazan in neurejen sprehajas naokoli anede 😗
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Cveto ::
Sam ga sicer ne vozim, razumem pa, zakaj jih ljudje kupujejo. Na avtocesti se recimo lepše vidi promet naprej. Pa ko se je treba usesti v avto, ne sedeš nekam na tla, pač pa v višino svoje riti. Pa položaj za volanom je za marsikoga tako bolj prijeten. Pa mnogim ti avti lepše (bolj "macho") izgledajo.
Res pa je, da je X-trail preveč "terenec" za kaj takega, gre tudi z čim bolj "mahkim".
Nekje zgoraj je bilo vprašanje, kako je z EV po klancih: odgovor je, da odlično. Gor gre zelo lepo, ker ni prestav, motor pa zelo lepo vlače. Dol grede pa ni treba zavirat, energija pa gre namesto v obrabo zavornih oblog nazaj v baterijo.
Res pa je, da je X-trail preveč "terenec" za kaj takega, gre tudi z čim bolj "mahkim".
Nekje zgoraj je bilo vprašanje, kako je z EV po klancih: odgovor je, da odlično. Gor gre zelo lepo, ker ni prestav, motor pa zelo lepo vlače. Dol grede pa ni treba zavirat, energija pa gre namesto v obrabo zavornih oblog nazaj v baterijo.
Utk ::
Kapitan Jack je izjavil:
Jaz pa ne razumem zakaj kupuješ suva za po avtocesti.
Pa ne ze spet taksna vprasanja. Pac, ker zelim imeti SUV, tako kot 99% ljudi. Za hribe lahko vzamem staro Pandico.
Potem se pa ne čudi porabi. 4x4 visok suv bo zmeraj porabil več kot nekaj nižjega. Tudi če izumijo jedrski pogon.
IL_DIAVOLO ::
Kapitan Jack je izjavil:
Evo ta jajca porabijo tudi 10l na avtocesti. Pa ker idiot si je sel izmisljat taksen koncept. Nemorem in niti ne zelim vec razumeti tega. Avtomobil kot tak mi je vsec in sem cakal na novo izvedbo, ampak motor omg.
Potem pa ne kupuj jahte in pričakuj porabo gumenjaka.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Kapitan Jack ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kapitan Jack je izjavil:
Evo ta jajca porabijo tudi 10l na avtocesti. Pa ker idiot si je sel izmisljat taksen koncept. Nemorem in niti ne zelim vec razumeti tega. Avtomobil kot tak mi je vsec in sem cakal na novo izvedbo, ampak motor omg.
Potem pa ne kupuj jahte in pričakuj porabo gumenjaka.
Ne gre se samo za porabo. Tu je 35 komponent, da bi kaj? Vozil se kot v Tesli al kaj?
Sicer ima porabo manj kot moj S-MAX, ampak v letu 2023 pricakujem, da bomo valjda skrbeli za okolje. In cifre, ki jih folk navaja kot so 10l na avtocesti so ne samo smesne, ampak tudi za z
jokat.
Kapitan Jack je izjavil:
Jaz pa ne razumem zakaj kupuješ suva za po avtocesti.
Pa ne ze spet taksna vprasanja. Pac, ker zelim imeti SUV, tako kot 99% ljudi. Za hribe lahko vzamem staro Pandico.
Potem se pa ne čudi porabi. 4x4 visok suv bo zmeraj porabil več kot nekaj nižjega. Tudi če izumijo jedrski pogon.
Ne cudim se samo porabi, ampak celotnemu konceptu, ki vsebuje xx potencialno moznih pokvarljivih komponent. Naj mi dajo navadnega bencinarja, pa naj bo poraba 12l jaz bom happy.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kapitan Jack ()
Kapitan Jack ::
Moe_Lester ::
Sicer ima porabo manj kot moj S-MAX, ampak v letu 2023 pricakujem, da bomo valjda skrbeli za okolje. In cifre, ki jih folk navaja kot so 10l na avtocesti so ne samo smesne, ampak tudi za z
jokat.
Od skoraj 2 tonskega SUVa težko pričakuješ nižjo porabo.
Če hočeš skrbeti za okolje ostani doma.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 35761 (9781) | solatjek |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 96884 (59650) | profii |
» | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12480 (10279) | TheBlueOne |