» »

Prodaja rabljenega avtomobila v Sloveniji je izguba časa

Prodaja rabljenega avtomobila v Sloveniji je izguba časa

1 2
3
»

Blinder ::

zobnik je izjavil:


Potovalni računalnik je hecen, zna povprečje ob UMIRJENI vožnji kazat tud 4 in manj na regionalki da ni semaforjev v resnici
5.5 realno ob NORMALNI vožnji?, če ga pa mal stiskaš beri voziš ŽIVAHNO, prehitiš pa mislim da tole kr popije kot da je bencinar al pa se motim.


prvi avto s prikazom porabe? Ker te razlike, ki jih imaš v porabi, so normalne. No glih 7 litrov povprečja ne boš uspel imet, bo manj.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

val46 ::

Zvezdica27 je izjavil:

val46: lupčka tudi tebi. Poglej si, koliko je moral Vale plačati, ker je davke utajeval (na podoben način kot Pogi).

Ostalim: če ti kdorkoli za ketno (beri: veliki servis) računa 1800 za katerikoli avto, menjaj mehanika. Takoj.

tle se ne bom več oglašal, ker samo onanirate na nepomembno temo. Če če avto imet, naj ga ima, če če prodat, naj proda, če ne naj ga da stisnit.

Welcome to life!

zz


Prvo kot prvo, je Vale cel čas živel v Italiji in je seveda tam tudi moral plačevati davke. Zakaj jih ni plačeval ko bi jih moral, je pa stvar druge debate. Ampak nima veze to...govorimo o avtih, ne o davkih, niti o kolesarjih ali motoristih. Kot drugo, preberi malo več od teme, ne sam zadnjih par postov, da boš vedel o čemu se gre debata. Nikjer ni nihče napisal da je vrednost menjave verige oz velikega servisa 1800€...ampak da je to znesek popravila ob pretrganju verige+ menjava sklopke ter vztrajnika. Malo boljše si preberi naslednjič, drugače raje niti ne komentiraj. Aja, sej si rekel da se ne boš več oglaševal. Edino pravilno!

val46 ::

m0LN4r je izjavil:


Moja je mal debelejsa, kot na biciklu, ampak to se ne pomeni, da je nepokvarljiva.


Evo, na puntotu kot je bil moj je pa taka...čisto obična veriga...
https://imgur.com/FwqAM6y

Da ne bo kdo mislil, da je v vsakem avtu veriga za zvezat bika k ogradi slučajno!

mugen999 ::

Tudi ta na puntotu se ne sme vtrgat pred 500 k km, ima motor tistih dobrih 60 konjev in je dovolj močna, če seveda menjaš olje na vsaj 15k km, vsaj srednje kvalitete, srednje drago olje.

val46 ::

Bil je 90 konjski. Ampak prav...ti že veš. Sm jo zanalašč utrgal, ker se mi ni dalo tistih 1100€ porabit za kej druzga in sm jih dal raje za popravilo. Upam da boš zdej bolj mirno spal, ker si uspel dokazat, da sm delal servis na 50k km, not pa ulival prežgano olje iz domače friteze! Vse sam da boš srečen.

a_borlak ::

Tako mimogrede, sedaj se bo avto.net očistil vseh avtov pod 2k, ker glede na število uničenih v zadnji ujmi bo cel kup ljudi iskal nadomestna vozila. Bo pa treba rabljene čez čas gledati z lupo in iskat ostanke blata v notranjosti.

zobnik ::

Jaz bom šel nazaj na plin, avto sem porihtal, vžge, dela, sam stoji mi..... ta dizl kuri nafto 6l+ realno, potovalni pa neke izmišljene cifre kaže 4.8 povprečje.... res da se vozim v hribe kjer doma sam ni to višje od 800m. Zadnji natočil za 20l nafte pa sem že na rezervi po 200km.
Plina mi je prej žrlo 8l x 0,65/75 pa si zračunajte kakšna je razlika. Pa tist plin je avto skoz letel na visokih obratih, gre ko raketa, res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

val46 ::

Keri motor zobnik? 75 ali 90KM? 5 al 6 prestav? Več kot 5, morda 5,5l na 100km ne bi smel pit, če je z motorjem vse ok. Ne glede na hribe. Morda se moraš sam privadit dizla...kako ga vozit, da ne bo preveč požrešen. Čeprav jaz pri mojem nisem opazil neke hude razlike v porabi...Če sem ga "šparal", mi je pil nekje med 4,5 in 5l, če sem pa ga tiščal, ga čez 6l nisem spravil nikdar. Ne glej preveč na računalnik, ker ti bo slabo naredilo...sploh če obrneš tja, kjer kaže trenutno porabo ;) Kot so ti že povedali...natankaj do vrha, km na nulo...ko greš naslednjič tankat spet natankaj do vrha, poglej koliko km si prevozil in si izračunaj povprečno porabo. Boš videl da ne bo tako huda. Za te dizel 1.3 multijet motorje je znano, da so šparovni z porabo. Ravno zaradi majhne porabe sem ga tolk časa imel, drugače bi že zdavnaj menjal.

zobnik ::

90km in 6 prestav, ne sem prej 7 let vozil plinaše okol 120.000km prevozil in to fejst teral, tega dizla tud steram na 4000+ obrati in tud v hribe ga prtisnem.

starfotr ::

sbawe64 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Za vsak avto se da dobiti 100 eur, vsaj za surovine. Prodaš ga nekomu, ki se ukvarja s tem (1), dobiš potrdilo o razgradnji (2) in to je to.

To dvoje ne gre skupaj !

todman74
Se ne dogaja to samo pri prodaji avtomobilov, ampak na splošno pri vsem. Se meniš z nekom, da ti pride nekaj popravit, montirat, fiksno za ta dan, to uro, potem ga pa ni, ti pa čakaš ko budala. Ne vem, a je tako težko folku povedat " ej ne bo me, imam preveč dela, najdi drugega".

Ravno danes sem imel naročeno ob 10:00, prišla sta ob 11:15 (oče in sin).
Pa nista bila Španca niti akademika.


Jaz sem ga prodal enemu. Prišel ga je iskat, dal mi je 100 eur pa še potrdilo, da je šel na razgradnjo.

Mislim pa da je problem vseh, ki prodajajo da preveč napihujejo cene. Švercerji pa preveč zbijajo cene.

val46 ::

zobnik je izjavil:

90km in 6 prestav, ne sem prej 7 let vozil plinaše okol 120.000km prevozil in to fejst teral, tega dizla tud steram na 4000+ obrati in tud v hribe ga prtisnem.

Sej ti pravim...dizla res ne rabiš terat na 4000+ obratov. Vozi tam med 2800 in 3500 obrati, pa poraba ne bo nikdar preko 5,5l na 100km. Kot sem prej predvideval...se moraš navadit vozit dizelaša. Benzinarja moraš terat na 4 ali celo na 5000obratov za maksimalno moč, dizel ima ponavadi največji navor že tam pri 3500. Če že ne največji navor in moč, pa vsaj optimalno delovanje. Ko boš to pogruntal, ti bo ta motorček služil dosti boljše kot vsak plinski agregat.

Blinder ::

val tvoje številke so dosti razmetane naokoli
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

zobnik ::

dizl, bencinarja steraš zato, da ti pol dela, ker če si ekonomičen se zabaše in so problemi, preverjeno na starih avtih.
Kar se tiče plina, kdo ga ni vozil bo težko vedel kako je to fajn zadeva, kljub teranju lahko dost prišparaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

val46 ::

Blinder je izjavil:

val tvoje številke so dosti razmetane naokoli

Zakaj pa?

Blinder ::

val46 je izjavil:

Vozi tam med 2800 in 3500 obrati .

🤌 če se že želi privarčevat na gorivu, morajo obrati bit variabilni in navor recimo da konstanten. Pospešuje se odvisno od situacije, ampak ko se vzdržuje konstantno hitrost po ravnem se ima kar v najvišji možni prestavi. Motor bo v zadnji prestavi pri 1200 rpm sicer se grdo oglašal (vibriral) ampak sama poraba goriva bo v tisti situaciji manjša.

val46 je izjavil:

Benzinarja moraš terat na 4 ali celo na 5000obratov za maksimalno moč

🤌 4000 rpm za maksimalno moč? Redkokateri je tako "detunan", da proizvede tako hitro maksimalno moč. 5000 rpm je pa neka pravilna številka, dosti motorjev ima okoli 5000 največjo moč.

val46 je izjavil:

dizel ima ponavadi največji navor že tam pri 3500. Če že ne največji navor in moč, pa vsaj optimalno delovanje.

🤌 3500 rpm največji navor? Optimalno delovanje pri 3500 rpm? za diesla?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

val46 ::

Kot prvo, zobnik stalno ponavlja da živi v hribih na 800m nadmorske višine...verjemi, tam 6 brzine pri 1200 obratih ne bo rabil nikdar. Tudi ti je ne. In ne vem kak dizel imaš ti, ampak vožnja pri 1200rpm v najvišji prestavi je bedarija. Motor takrat preveč "trpi" in tudi poraba ni nič manjša, kot če voziš nekje na recimo 2000 obratih. Gre pa pri taki vožnji rado hitro kaj drugega v franže, verjemi.

Za benzinarje sem napisal med 4000 in 5000 obrati...ok, priznam, najvišja moč je ponavadi res bolj pri 5000 obratih...še raje pri 5500, ampak glede na to da je zobnik pisal da bi rad imel porabo čim manjšo, mu valda ne bom predlagal da vsako prestavo nabija motor v "rdeče". Tako da zanj, kot še za marsikaterega je tisto območje med 4 in 5tisoč rpm kar optimalno. Če se da, raje manj, če hoče šparat na benzinu in še čemu.

Ok, za zadnje priznam...sem malo zamešal pojme. Konkretno za tega puntota velja, da ima največji navor pri 1750rpm, najvčejo moč pa razvije pri 4000 obratih. Ampak s tistim da optimalno delovanje je nekje okrog 3500 sm mislil predvsem to, da ne bo nepremičnina pri njegovih hribih, obeenem pa ne bo poraba poskočila čez 5,5l na 100km. Ampak ja, dejmo se kregat za brez veze...

tu so pa vsi podatki...tko da si jih tudi zobnik lahko pogleda. In začuda, en avto kjer poraba po specifikacijah dokaj drži. Govorim iz lastnih izkušenj.
https://www.ultimatespecs.com/car-specs...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

hojnikb ::

Glede na to da ma turbodizlco, kjer max navor razvije pr 1750rpm iz tega sledi, da takšen avto, če hočeš šparat, pač furaš v območju teh obratov. Ker surprise surprise, motor pri največjem navoru ima tudi največji izkoristek.

Grem stavit da se da tega puntota (sploh k ma 6 prestavo) z lezerno AC voznjo spravit kamot pod 3l...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

val46 ::

Ja...dokler ne prideš na neko ovinkasto cesto v hrib...potem moraš kar krepko preko 2000 obratov držat, sicer ne bo šlo nikamor iz ovinkov. Glede porabe pa...verjemi, se ne da. Razen če ti je užitek vozit 80km/h po AC, da si ovira kamionom. Potem morda. In dejansko sam AC...se pravi, da imaš bajto 50m od vhoda na AC, službo pa isto tolk oddaljeno. Če maš še malo stranskih lokalnih cest, morda službo nekje bolj v centru mesta, lahko pozabiš na 3l. še 4 je kar dobra poraba. Je pa tudi res, da tudi če si fitipaldi in voziš kot solatko, ga težko spraviš nad 6l

hojnikb ::

če se lahko js z rwd kravo z 2x več konji spustim proti 3 litrom, ni hudič da stvar nebo izvedljiva v puntutu z 500 kilami manj in pol manjso masino in konji...

je pa res, da če nisi navajen varčne voznje (beri zobnikovo nabijanje obratov) in če mas dost hribov, je pa problem, ja..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

val46 ::

Super zate. Čeprav ti to o BMWju s porabo blizu 3 litrov težko verjamem. Oz sploh ne verjamem :) Če tudi bi bil zadnji model, s vso elektroniko, bi blo to težko izveljivo. Oprosti, sam tolk pa poznam avte, da vem da to ni ravno mogoče.

Ker če ti to obvladaš, si fenomen prve klase....in vsi ostali vozniki BMWjev nimajo pojma :https://poraba.com/average_car.php?minE...
Oprosti, ampak raje verjamem na tisoče uporabnikom, ki so to dokumetirali, kot pa enemu hojniku, k si sam domišlja, da mu rabi njegova bemfla 3l/100km

in evo, še zapis za fiat grande punto, da boš videl kolk ima folk neko povprečje : https://poraba.com/average_car.php?minE...

IL_DIAVOLO ::

Z bemflo si dela sramoto na voznem pasu in kleje kamione, ko mora prehitevat in si kvarit povprecje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Z bemflo si dela sramoto na voznem pasu in kleje kamione, ko mora prehitevat in si kvarit povprecje.

ok clio fahrer..

Js si ne delam nobene sramote, ker se 95% časa vozim hitreje kot ti z svojim shitboxom. Ampak če hočes, lahko prilezem do cisto spodobne porabe (BC laze za +- 0,1L), če seveda to hočem. Tudi če se vozis za tovornjakom nobenga ne oviras (v zgornjem primeru se pač pogovarjamo o potovalni hitrosti 90-100km/h, kolikor je pač vozni pas hitr v času tovornjakov)

Pač al mate tko za en kurc avte al se pa ne znate vozit.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

val46 je izjavil:

Super zate. Čeprav ti to o BMWju s porabo blizu 3 litrov težko verjamem. Oz sploh ne verjamem :) Če tudi bi bil zadnji model, s vso elektroniko, bi blo to težko izveljivo. Oprosti, sam tolk pa poznam avte, da vem da to ni ravno mogoče.

Ker če ti to obvladaš, si fenomen prve klase....in vsi ostali vozniki BMWjev nimajo pojma :https://poraba.com/average_car.php?minE...
Oprosti, ampak raje verjamem na tisoče uporabnikom, ki so to dokumetirali, kot pa enemu hojniku, k si sam domišlja, da mu rabi njegova bemfla 3l/100km

in evo, še zapis za fiat grande punto, da boš videl kolk ima folk neko povprečje : https://poraba.com/average_car.php?minE...


Lej, nisem ti jaz kriv, da se ne znas vozit. Lahko pa nardima eno turo varčne voznje in ti demstriram porabo nizjo od 4 litrov na 190HP kravi kdaj hočes...
#brezpodpisa

val46 ::

Lej, meni nisi nič kriv...bolj je zanimivo, da si ti edini od teh kaj pa vem, 1000 lastnikov bmw, pa to ne z 190HP...tudi z dosti manjšimi mašinami, pa najnižje kar vidim jo je majster spravil na 4,9l/100km. Zdej, če ti meriš sam ko greš po rebernicah ali vrhniškemu klancu navzdol, v leru...pol verjamem da ga spraviš na 3l. Takrat ga tudi jaz...še kakega močnejšega kot je teh tvojih 190konjev. Vse ostalo je pa sam pravljica za lahko noč ali pa hvalisenje v vaški gostilni ob šanku. Oprosti, ampak tako jaz mislim. Pa kot kažejo dokazi, še veliko lastnikov BMWjev. Če maš pa ti kak dokaz sebi v prid, pa le. Čeprav ti že sedaj povem, da ti tudi takrat ne bom ravno verjel!

in evo, ti dam vse NOVE modele BMW, ki se trenutno proizvajajo...in nasvete za varčno vožnjo...najdi mi sam enega ki ima specifikalno manjšo porabo kot 4,5l, pa ti bom verjel. Mar misliš da tehniki v fabriki ne bi reklamirali porabe recimo 3l, če bi ta bila možna??? In govorim o novih avtih...k verjamem da niso tolk požrešni kot tvoj star BMW

https://www.bmw.si/sl/topics/fascinatio...

Pa še ene stvari nikakor ne bom nikdar razumel...koji K met avto s 190HP, plačevat najdražje zavarovanje in cestno takso, pol pa gledat za vsak dcl benzina na porabi???

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

hojnikb ::

Oprosti, ampak tako jaz mislim. Pa kot kažejo dokazi, še veliko lastnikov BMWjev. Če maš pa ti kak dokaz sebi v prid, pa le. Čeprav ti že sedaj povem, da ti tudi takrat ne bom ravno verjel!


Moj dokaz je zgolj to, da z enim keslom prevozim BP 1200km+ (kesl je 57l, od tega se nekaj litrov rezerve, na nič ne grem nikol). Ergo ze takoj uvrzem tvojo tezo, da se pod 5l neda. Če recimo računama 55l za 1200km je to točno 4.58L/100km. Pa je to voznja skozi cel tank, ne sam en odcep po hribu, kot ti razlagas... Pa seveda ne za tovornjakom 90km/h, ampak čisto normalna voznja pr 130km/h. Po AC seveda.

Najboljsi rezultat na kesl sn mel ~1450KM, k sn sel lezerno po hrvatiji (beri voznja med 100-120km/h) z kr nekaj zastoji. Zdej, al mi je nekdo dotankal nafto, ali stevec tako brutalno laze ali se pa enostavno da tudi varčno vozit s tako kravo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Ahim ::

hojnikb je izjavil:

Js si ne delam nobene sramote, ker se 95% časa vozim hitreje kot ti z svojim shitboxom. Ampak če hočes, lahko prilezem do cisto spodobne porabe (BC laze za +- 0,1L), če seveda to hočem. Tudi če se vozis za tovornjakom nobenga ne oviras (v zgornjem primeru se pač pogovarjamo o potovalni hitrosti 90-100km/h, kolikor je pač vozni pas hitr v času tovornjakov)

Ampak ti se nisi vozil 90-100 km/h, ampak 80, saj pise na tvoji sliki? Tudi 1 ura in 2 minuti za 81 km poti je ~80 km/h.

hojnikb ::

Ahim je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Js si ne delam nobene sramote, ker se 95% časa vozim hitreje kot ti z svojim shitboxom. Ampak če hočes, lahko prilezem do cisto spodobne porabe (BC laze za +- 0,1L), če seveda to hočem. Tudi če se vozis za tovornjakom nobenga ne oviras (v zgornjem primeru se pač pogovarjamo o potovalni hitrosti 90-100km/h, kolikor je pač vozni pas hitr v času tovornjakov)

Ampak ti se nisi vozil 90-100 km/h, ampak 80, saj pise na tvoji sliki? Tudi 1 ura in 2 minuti za 81 km poti je ~80 km/h.


Ne, ni. To je POVPREČNA hitrost, ne potovalna. Konkretn screen je iz voznje LJ-CE (dobrih 5km stran od avtoceste, pa se kaksnih 5km iz avtoceste do doma) torej povprečna hitrost ze by design nemore bit enaka potovalni.

Pa še ene stvari nikakor ne bom nikdar razumel...koji K met avto s 190HP, plačevat najdražje zavarovanje in cestno takso, pol pa gledat za vsak dcl benzina na porabi???


Zato da lahko potrolam vse lastnike 57 konjskih kliotov, k jim do take porabe ne uspe pridit niti, če se vozijo po hribu navzdol. Kot sem rekel, v 95% vozim hitrej k ti (in tudi poraba temu primerna). Ampak zmeraj znova dobim nasmesek, k se največji shitboxerji najbolj uzigajo, k pokazes nizko porabo in takoj v luft čes "ta pa kr naprej spara". Ne, ne sparam. AMpak lahko pa.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Ahim ::

hojnikb je izjavil:

Ahim je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Js si ne delam nobene sramote, ker se 95% časa vozim hitreje kot ti z svojim shitboxom. Ampak če hočes, lahko prilezem do cisto spodobne porabe (BC laze za +- 0,1L), če seveda to hočem. Tudi če se vozis za tovornjakom nobenga ne oviras (v zgornjem primeru se pač pogovarjamo o potovalni hitrosti 90-100km/h, kolikor je pač vozni pas hitr v času tovornjakov)

Ampak ti se nisi vozil 90-100 km/h, ampak 80, saj pise na tvoji sliki? Tudi 1 ura in 2 minuti za 81 km poti je ~80 km/h.


Ne, ni. To je POVPREČNA hitrost, ne potovalna. Konkretn screen je iz voznje LJ-CE (dobrih 5km stran od avtoceste, pa se kaksnih 5km iz avtoceste do doma) torej povprečna hitrost ze by design nemore bit enaka potovalni.


Tudi poraba na sliki je prikazana za to tvojo POVPRECNO hitrost 8-O

Blinder ::

val46 je izjavil:

In ne vem kak dizel imaš ti, ampak vožnja pri 1200rpm v najvišji prestavi je bedarija. Motor takrat preveč "trpi" in tudi poraba ni nič manjša, kot če voziš nekje na recimo 2000 obratih.


Sem delal preizkuse na mojem 1.9 jtd, ampak sem pozabil, kakšni so bili rezultati, zapiskov tudi ne vem, kje bi iska. Bom ponovil še enkrat v roku nekaj dni.
Ti pa lahko povem, da so na nekem testu merili tako porabo in so prišli do zaključka, da za vzdrževat po ravnem se porabi najmanj v zadnji prestavi, četudi to pomeni mantrat motor pri 1000 rpm. Pa motor takrat se ne matra zaradi izgorevanja ali slabega mešanja goriva zraka ali nevemčesa ampak zaradi vibracij.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Ahim je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Ahim je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Js si ne delam nobene sramote, ker se 95% časa vozim hitreje kot ti z svojim shitboxom. Ampak če hočes, lahko prilezem do cisto spodobne porabe (BC laze za +- 0,1L), če seveda to hočem. Tudi če se vozis za tovornjakom nobenga ne oviras (v zgornjem primeru se pač pogovarjamo o potovalni hitrosti 90-100km/h, kolikor je pač vozni pas hitr v času tovornjakov)

Ampak ti se nisi vozil 90-100 km/h, ampak 80, saj pise na tvoji sliki? Tudi 1 ura in 2 minuti za 81 km poti je ~80 km/h.


Ne, ni. To je POVPREČNA hitrost, ne potovalna. Konkretn screen je iz voznje LJ-CE (dobrih 5km stran od avtoceste, pa se kaksnih 5km iz avtoceste do doma) torej povprečna hitrost ze by design nemore bit enaka potovalni.


Tudi poraba na sliki je prikazana za to tvojo POVPRECNO hitrost 8-O

A si ti tolk trd al neumen, da ne razumes koncepta POVPREČNE hitrosti in POTOVALNE hitrosti. Hint: Lahko se en čas vozis 30km/h, večji delez pa 100km/h, pa POVPREČNA hitrost nebo 100km/h...

Blinder je izjavil:

val46 je izjavil:

In ne vem kak dizel imaš ti, ampak vožnja pri 1200rpm v najvišji prestavi je bedarija. Motor takrat preveč "trpi" in tudi poraba ni nič manjša, kot če voziš nekje na recimo 2000 obratih.


Sem delal preizkuse na mojem 1.9 jtd, ampak sem pozabil, kakšni so bili rezultati, zapiskov tudi ne vem, kje bi iska. Bom ponovil še enkrat v roku nekaj dni.
Ti pa lahko povem, da so na nekem testu merili tako porabo in so prišli do zaključka, da za vzdrževat po ravnem se porabi najmanj v zadnji prestavi, četudi to pomeni mantrat motor pri 1000 rpm. Pa motor takrat se ne matra zaradi izgorevanja ali slabega mešanja goriva zraka ali nevemčesa ampak zaradi vibracij.


Pri dizlcah ni glih tako. Bencinarji ja, tam hočes čimnizje obrate, ker manj obratov pomeni manj vnosa zraka v motor in posledično manj vbrizganja goriva (v principu, pri modernih drivebywirte in GDI bencinarjih je malo drugače).

Dizlca je pa drgač. Njo bi lahko vrtel tudi pri 2000rpm, ker bo vbrizg goriva se vedno samo toliko, kolikor rabis za zahtevano moč. Bo pa nekaj več izgub na račun internih frikcij, ker motor hitrej vrtis. Dizlu je vseeno al je air fuel ratio 10:1 (bo fajn kadil) ali pa 70:1....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

In matranje motorja ni matranje... Če ga "matras" to sam pomeni, da je stvar skoraj do konca obremenjena, kar je pa za izkoristek zelo blagodejno...

Glej spodnji graf

#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

Jaz sem precej s plinašem norel po cestah, 110-120 izven naselja je bila stalnica, kjer se je dalo, včasih tud kakega motorista lovil. ahaha...pa tud v hribe Soriška, Vršič, Davča to je žgalo na 6000 obratov, hitro prišel čez prelaze....poraba plina največ 8l.
Tule pri tem dizlu poraba nekje 6+litre mora bit če ga steraš
Seveda vrjamem da se da tole vozit tud s 4l
Zadnjič Jesenica-Kranj-Gorenja vas po regionalki, povprečna po potovalnem 3.5l, recimo da mal laže, eni pravjo da ene 4dcl laže, je bila poraba 4litre, pa to se voziš ko kak dedek.
Zdej kje v katerih obratih bo najmnaj pokuril moram še ugotovit al pa grem nazaj na plin me avto že pripravljen oz.popravljen čaka, tam se voziš in etraš pa še zmeraj se voziš s kakimi 6 evri/100km

Comandante ::

Zadnjič Jesenica-Kranj-Gorenja vas po regionalki, povprečna po potovalnem 3.5l, recimo da mal laže, eni pravjo da ene 4dcl laže, je bila poraba 4litre, pa to se voziš ko kak dedek.

Mamo vam vidim pokvarjeno pa vase cijazenje. Ce vam je gorivo predrago za normalno tekoco voznjo, pojdite na bicikle. Prisparate tri deci goriva, zadaj pa kolona ljudi, ki jim kradete cas. Neverjetno.

zobnik ::

Ne to je poraba normalna, se 90-100 peljal, ma itak 6 prestav in ne oviraš nobenga, sam ta motor ko ga stisneš pokuri dost več.

hojnikb ::

mamo vam jebem, k se nemorte zadrzat in norite čez naselje 90 in čez regionalko 120...
Mislim da se noben ne vozi tle pod omejitvijo, se najamanj pa ne izven naselja....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Ahim ::

hojnikb je izjavil:

A si ti tolk trd al neumen, da ne razumes koncepta POVPREČNE hitrosti in POTOVALNE hitrosti. Hint: Lahko se en čas vozis 30km/h, večji delez pa 100km/h, pa POVPREČNA hitrost nebo 100km/h...


LOL mulcek, najprej pametujes o tem kako se vozis 90-100 z nevemkaksno porabo in kot dokaz prilepis sliko, potem ti pa ni vsec ce ti pojasnim (ker si ocitno prevec zabit, da bi to sam dojel) da je prikazana poraba na sliki tudi POVPRECNA za celo pot, ne zgolj za del, kjer si menda vozil 90-100. A si res tako neumen ali se samo delas se bočj bedastega kot si v resnici (sodec po ostalih temah, kjer trosis svoje nebuloze)?
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36358543 (9220) hojnikb
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36651134 (40933) louser
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12620589 (17466) fikus_
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38997453 (50447) TheBlueOne
»

Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
603130530 (114543) parus

Več podobnih tem