» »

Nakup 1. avta

Nakup 1. avta

1
2
»

Valvoline ::

PacificBlue je izjavil:

Valvoline je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Kaj takega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

To je vredno max 3k, oz prej 2k ker je 3 vratni. Kje jih najdete, 10 let stara 3v kripa 5-6k. LOL


Najdi mi tak letnik, z tolk prevozenimi bolj poceni. Da vidimo.

Zakaj pa mora bit tocno ta model avta, pa z temi km? 6k za 10 letni klump (ta serija 1.2 tsi je poden od motorja ne glede na km)? Misles da je 10 let star avto z 80-90kkm tolko boljsi kot avto istega letnika z npr z 120-130k? Kilometri zame niso prioriteta (seveda druga je ce ima 300kkm+). Avto z 200k vzdrzevan in redno servisiran je lahko 100x boljsi kot nek zapostavljen nikoli servisiran krs z 80k.
Se en zanamiv avtocek:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Evo se en picanto z malo km. Overall top za zacetnika. Pije 5l,*zastojn* registracija.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

asdf_jklc ::

Ne kupuj avta sama - ker tist ko avtomobilih nima pojma, ga bodo tako nategnili, s ceno in stanjem avtomobila, da bo smrdelo stran. Idealen nakup avtomobila je od nekoga v širšem sorodstvu in poznaš zgodovino. Drugo kupuješ rabljeno vozilo, tako, da ne glej a ma porabo 6.6 litra al 7.4 litra, ker je to brezpredmeten podatek (razen če ima 1.2 motor in na spritmonitor.de najdeš 15l porabo). Bistveno kaj rabiš je:
- osebo, ki se spozna na avtomobile in ti bo avto pregledala (uno plačevanje AMZS pregleda ipd fore je jalovo...)
- znamko avtomobila, ki je pogosta v Sloveniji (npr. Renault Clio je s tega vidika dobra izbira, ker dobiš dele če gre kaj narobe)
- znamko avtomobila, ki so jo ugodno servisiraš in poznate v družini mehanika
- preprost avtomobil, ki te bo pripeljal iz točke A do točke B. Res nujno mora avto imet klimo, ESP in zračne blazine; vse ostalo je nebodiga treba. Četudi mogoče zgledajo novodbni avti ql k se svetijo in piskajo kot lunapark, je to odkrito povedano en navaden kurac od ovce - ker samo moti vožnjo. Imam avtomobil z praktično vsemi sodobnimi sistemi, pa imam skoraj vse izključeno ker mi gre na kurac.
- prevoženi km niso vse, servisiranje in način vožnje sta ključna. Primer: eden ki se je 10 let vozu po LJ pa naredu 100.000 km in drugo, ki se je 10 let vozu LJ-Lukovica, bo zadnji avto v bistveno boljšem stanju, ob predpostavki, da sta oba podobno vožena.
- NIKAKOR NE KUPUJ avtomobila v aleji nategov (štajerski konec), ki se začne v Šempetru v Savinjski dolini in konča v Mariboru. Razni obcestni dilerčki, sploh ne glej in se tam NE ustavljaj.
- seznami se s pravicami, ki jih kot kupec imaš: letos so se spremenili pogoji, če ti avto proda fizična oseba.

Torej manj kot bo imel avtomobil odpreme - sploh kako zlaganje ogledal, LED žarometi (sicer res redkost v 2012 v razredu kjer iščeš) bolše je, saj je manj možnosti da gre kaj narobe. Razen če res najdeš avtomobil za 6.000 €, ki ti bo mehanik reku, ja zadeva je tipi topi, res vse pomenjano, bi osebno svetoval da iščeš mogoče avtomobil za 5.200 € in 800 € daš na stran za servis po nakupu (npr. menjaš jermen) oz. daš na stran, če gre kaj narobe. Podobno naj ti nebo žal za dobre gume, saj so te edini stik s cesto.

PacificBlue ::

Zakaj pa mora bit tocno ta model avta, pa z temi km? 6k za 10 letni klump (ta serija 1.2 tsi je poden od motorja ne glede na km)? Misles da je 10 let star avto z 80-90kkm tolko boljsi kot avto istega letnika z npr z 120-130k? Kilometri zame niso prioriteta (seveda druga je ce ima 300kkm+).


Ja za reference. Gres pogledat na mobile.de so cene tud tam tam.
Potem bi lahk rekel da j tisti tvoj polo, ki si ga prilepil tudi predrag glede na to da bo 13 let ze star. Pa taki majhni avti naceloma niso varni. Mislim da je prvo treba mislit na varnost. Ce se nekdo zaleti v tist polo te prakticno ni vec.
I’m out.
:3

wcpapir ::

Valvoline je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Valvoline je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Kaj takega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

To je vredno max 3k, oz prej 2k ker je 3 vratni. Kje jih najdete, 10 let stara 3v kripa 5-6k. LOL


Najdi mi tak letnik, z tolk prevozenimi bolj poceni. Da vidimo.

Zakaj pa mora bit tocno ta model avta, pa z temi km? 6k za 10 letni klump (ta serija 1.2 tsi je poden od motorja ne glede na km)? Misles da je 10 let star avto z 80-90kkm tolko boljsi kot avto istega letnika z npr z 120-130k? Kilometri zame niso prioriteta (seveda druga je ce ima 300kkm+). Avto z 200k vzdrzevan in redno servisiran je lahko 100x boljsi kot nek zapostavljen nikoli servisiran krs z 80k.
Se en zanamiv avtocek:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Evo se en picanto z malo km. Overall top za zacetnika. Pije 5l,*zastojn* registracija.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Se strinjam po eni strani, sem imel 6ko 1.2 TSI z 2x menjanim motorjem pod kulanco pri 130k km, ko sem ga prodajal je začela veriga spuščat glasove, tako da sem ga prodal takšnega kot je bil pod ceno ter povedal za napako. Nikoli v življenju nisem imel toliko težav kot s TSIjem, je pa res da sem redko vozil avte s tako malo km :)

XIIT ::

Likalnik je izjavil:

definitivno ne kupiti tega Cliota z zamenjanim motorjem...to bodo same težave....ko je motor enkrat zamenjan ni več to kar je bilo ob novem...mora biti res kvalitetno zamenjano s kakšno garancijo oziroma pri pooblaščenem serviserju....ne pa nekje pod kozolcem pri vaškem sosedu.

Najprej, se strinjam da bodo s tem Cliotom samo stroški, vendar ne zaradi "nekvalitetne menjave motorja" pač pa zaradi iztrošenosti materialov.

10 let starega Cliota bi ti peljal k pooblaščencu na menjavo motorja? Na koncu bi več plačal kot je avto vreden. Kako bi naj zgledal nekvalitetno menjan motor?
Avto laufa ali ne laufa. Če ne laufa kot bi moral, ne bo dolgo laufal, pa tudi dokaj opaziš.

Na rabljene dele načeloma garancije ni, razen če ga pred menjavo tudi obnovijo (ponavadi se samo rabljen motor da not, morda naredi veliki servis, pa srečno). Drugače so rabljeni motorji loterija -- zanimivo pa je to, da imajo vsi tam nekje do 100k prevoženih.

Drugače pri 300 tisoč kilometrih lahko že računaš na kompletno menjavo podvozja, odvisno kaj je že prejšnji lastnik zmenjal. Načeloma od 200.000 naprej že lahko računaš na menjavo enih delov podvozja, pri 300.000 pa skoraj gotovo. Če ti reče da ni mel nobenih stroškov s podvozjem, veš koliko je ura (-500€ za menjavo podvozja) :D

Menjava amortizerjev in vzmeti je pri 10 let starem avtu dobrodošla že zaradi udobja med vožnjo.
Pa tudi sicer iz preventive je fajn nekatere elemente zamenjati (npr. roke), da ti glih ne odpade kolo med vožnjo.

Likalnik je izjavil:


če hočeš avto, da bodo čim nižji stroški (še to ni 100%) z avtomobilom so vedno stroški pa kakorkoli obračaš...bodi pozorna na naslednje:

- da je prvi lastnik (se ga dobi tudi, če je avto 10 let star)...šlo bi skozi tudi še drugi lastnik...kar je več je preveč
- ročni menjalnik (avtomatik je super ampak so stroški višji...posebej pa za prvi avto ne rabiš avtomatskega)
- da ni 4x4 (če ne živiš na Triglavu je to samo nepotrebna potencialna stroškovna navlaka)
- bencin (stroški vzdrževanja so cenejši...redni servisi so cenejši, bencin je trenutno cenejši...tudi, če ti kakšen liter več pokuri je to zanemarljivo)
- da ima čim manj kilometrov...kar je čez 200k je preveč...glej do max 150k (okoli 100k je super)
- da ima servisno knjižico podpisano, da ima račune opravljenih servisov, da ima znano zgodovino

Število lastnikov ni toliko pomembno, kot kako pogosto so se ti menjavali. Recimo če ga ma trenutni lastnik 4 leta, je verjetno kaj zamenjal. Če ga ma kakšno leto ali dve, pa je morda šparal/čakal da "zvozi do konca", zdaj pa prodaja pred dragim popravilom.

Ostalo so sicer solidni nasveti, vendar je najbolj pomembno da ga daš pred nakupom pregledati.
To recimo ponuja AMZS (googlaj preventivni pregled) - za 200€ ti ga kompletno pregledajo, za 100€ pa malo manj, vseeno pa bolj kot samo na tehničnem pregledu.

(Preventivni) tehnični pregled je samo za prvo silo, ker ti bodo tam pogledali samo golo osnovo (če ma 4 kolesa, če kolo odpade ob minimalni obremenitvi, če zavore vsaj približno primejo), nekatere očitne stvari pa znajo tudi spregledati, če niso glih kritične za varno vožnjo.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

asdf_jklc ::

Jaz bi iskal nekaj takega, če ostanemo pri Renault Cliotih - če daš ceno med 5.000 in 7.000 EUR, se lepo vidi, kaj trg ponuja. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id.... Potem tudi tale: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... ni slab. Če je prvi lastnik pa acvto res tipi topi, ... Vožnja v tem drugem bo definitivno dramatično boljša od onega prvega, vendar ima TCE turbino.

Drugače pa ja cene avtomobilov so ponorele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

Geho ::

Valvoline je izjavil:

Nov avto za zacetnika je epic fail. Ce je zenska se toliko bolj. V letu do dve bo tok pobuskan in stolcen kot 30 let star krs za odpad. Kot receno vzame se nekaj ohranjenega starejsega poceni do 1.3 max 50kw (zarad registracije, zavarovanja so btw vsi podrazil), z relativno malo km po moznosti poservisiranega in je to to.

Saj ne rabi avta za 30k, nekaj pod 20k je čisto dovolj in gor kasko. Male praske in bunke se popravi, ob večjem trku pa bo definitivno bolj varen kot stara kanta!
Rabljenega z malo kilometri ne dobiš (razen če so števec nazaj prevrteli ali pa je dejansko nekaj narobe z avtom). Noben pri zdravi pameti ne bo prodajal avta z malo km, ker mu še dela čisto ok!

TheBlueOne ::

Geho je izjavil:


Rabljenega z malo kilometri ne dobiš (razen če so števec nazaj prevrteli ali pa je dejansko nekaj narobe z avtom). Noben pri zdravi pameti ne bo prodajal avta z malo km, ker mu še dela čisto ok!


No ja, ni nujno. Jaz ga, ker bi imel malo vecjega. Ce se ne motim star tri leta in ima 25.000prevozenih, tri redne servise itn. Ampak ni v budgetu punce, ki isce.

Samo sigurno bo tezka najti kaj takega pri preprodajalcih.

Geho ::

TheBlueOne je izjavil:

Geho je izjavil:


Rabljenega z malo kilometri ne dobiš (razen če so števec nazaj prevrteli ali pa je dejansko nekaj narobe z avtom). Noben pri zdravi pameti ne bo prodajal avta z malo km, ker mu še dela čisto ok!


No ja, ni nujno. Jaz ga, ker bi imel malo vecjega. Ce se ne motim star tri leta in ima 25.000prevozenih, tri redne servise itn. Ampak ni v budgetu punce, ki isce.

Samo sigurno bo tezka najti kaj takega pri preprodajalcih.

Taki avti se najprej prodajo sorodnikom, če ni nobenega kupca tam, se proda prijateljem/znancem, če še tam ne, pa potem hitro kak preprodajalec pograbi in proda svoji "žlahti" in prijateljem... Da dobiš ok rabljen avto je slabše kot loterija. Prej na lotu sedmico zadaneš, kot da dobiš ok avto. Vsak ki prodaja avto na oglasniku ali pri preprodajalcih, ga prodaja z razlogom in v 99,99% primerih je ta razlog to, da je z avtom nekaj narobe. Vem, ker sem sam kupoval prej stare kante, pa sem vedno dobil slej kot prej kajlo nekam. Ni nujno, da se pokaže takoj, lahko se problem pokaže šele čez par mesecev ali let. Sem dobil 1x avto, ki je kuril kable za svečke kot za stavo. Prve pol leta je bilo vse ok, potem pa kar naenkrat kuril 20% več, moči pa pol manj. Pa hodim od enega mehankarja do drugega, pa so mi samo kable menjal, ker vse ostalo je "bilo ok". In to vsak fuc***ing mesec menjat jebene kable, ki so bili od 50€ dalje vse do 100€ za originalne.
Če bi menjal pa komplet elektriko bi pa 2x preplačal nakupno ceno, pa še tam ni bilo nobene garancije da bo potem mir. Ve pa samo prvotni lastnik, kaj je delal z avtom, da je uniču štrom.
Spet drugi avto, 1 leto delal BP, potem pa usekalo na vseh koncih ven... še imel srečo, da so zavore delale kot so, ker bi moral na koncu menjati diske spredaj in komplet hidravliko.
Še od sorodnika nebi kupu rabljenga avta več, kaj šele od enega XY na netu ali v kaki štacuni... Še za mojega vem, da ko ga bom menjal, ga menjam zato, ker bodo popravila počasi neekonomična in se mi bolj splača kupit nov avto in imet naslednjih 5+ let mir.

Likalnik ::

XIIT je izjavil:

Likalnik je izjavil:

definitivno ne kupiti tega Cliota z zamenjanim motorjem...to bodo same težave....ko je motor enkrat zamenjan ni več to kar je bilo ob novem...mora biti res kvalitetno zamenjano s kakšno garancijo oziroma pri pooblaščenem serviserju....ne pa nekje pod kozolcem pri vaškem sosedu.

Najprej, se strinjam da bodo s tem Cliotom samo stroški, vendar ne zaradi "nekvalitetne menjave motorja" pač pa zaradi iztrošenosti materialov.

10 let starega Cliota bi ti peljal k pooblaščencu na menjavo motorja? Na koncu bi več plačal kot je avto vreden. Kako bi naj zgledal nekvalitetno menjan motor?
Avto laufa ali ne laufa. Če ne laufa kot bi moral, ne bo dolgo laufal, pa tudi dokaj opaziš.

Na rabljene dele načeloma garancije ni, razen če ga pred menjavo tudi obnovijo (ponavadi se samo rabljen motor da not, morda naredi veliki servis, pa srečno). Drugače so rabljeni motorji loterija -- zanimivo pa je to, da imajo vsi tam nekje do 100k prevoženih.

Drugače pri 300 tisoč kilometrih lahko že računaš na kompletno menjavo podvozja, odvisno kaj je že prejšnji lastnik zmenjal. Načeloma od 200.000 naprej že lahko računaš na menjavo enih delov podvozja, pri 300.000 pa skoraj gotovo. Če ti reče da ni mel nobenih stroškov s podvozjem, veš koliko je ura (-500EUR za menjavo podvozja) :D

Menjava amortizerjev in vzmeti je pri 10 let starem avtu dobrodošla že zaradi udobja med vožnjo.
Pa tudi sicer iz preventive je fajn nekatere elemente zamenjati (npr. roke), da ti glih ne odpade kolo med vožnjo.

Likalnik je izjavil:


če hočeš avto, da bodo čim nižji stroški (še to ni 100%) z avtomobilom so vedno stroški pa kakorkoli obračaš...bodi pozorna na naslednje:

- da je prvi lastnik (se ga dobi tudi, če je avto 10 let star)...šlo bi skozi tudi še drugi lastnik...kar je več je preveč
- ročni menjalnik (avtomatik je super ampak so stroški višji...posebej pa za prvi avto ne rabiš avtomatskega)
- da ni 4x4 (če ne živiš na Triglavu je to samo nepotrebna potencialna stroškovna navlaka)
- bencin (stroški vzdrževanja so cenejši...redni servisi so cenejši, bencin je trenutno cenejši...tudi, če ti kakšen liter več pokuri je to zanemarljivo)
- da ima čim manj kilometrov...kar je čez 200k je preveč...glej do max 150k (okoli 100k je super)
- da ima servisno knjižico podpisano, da ima račune opravljenih servisov, da ima znano zgodovino

Število lastnikov ni toliko pomembno, kot kako pogosto so se ti menjavali. Recimo če ga ma trenutni lastnik 4 leta, je verjetno kaj zamenjal. Če ga ma kakšno leto ali dve, pa je morda šparal/čakal da "zvozi do konca", zdaj pa prodaja pred dragim popravilom.

Ostalo so sicer solidni nasveti, vendar je najbolj pomembno da ga daš pred nakupom pregledati.
To recimo ponuja AMZS (googlaj preventivni pregled) - za 200EUR ti ga kompletno pregledajo, za 100EUR pa malo manj, vseeno pa bolj kot samo na tehničnem pregledu.

(Preventivni) tehnični pregled je samo za prvo silo, ker ti bodo tam pogledali samo golo osnovo (če ma 4 kolesa, če kolo odpade ob minimalni obremenitvi, če zavore vsaj približno primejo), nekatere očitne stvari pa znajo tudi spregledati, če niso glih kritične za varno vožnjo.


S Cliotom bodo poleg ostalih iztrošenih komponent stroški tudi zaradi menjave motorja...kot si sam napisal...pooblaščeni serviser ga ne bo menjal....se pravi ti ostane šalabajzer pod kozolcem...kateri pa lahko zadevo dobro naredi ali pa ne...si pripravljen tvegati? za 6kEUR...jaz nisem.

Glede nekvalitetno menjanega motorja ni samo črno oziroma belo (dela-ne dela)......ti dela ampak kako ti dela je pa drugo vprašanje..že pri skuterju, če zamenjaš motor ti ta dela...ni pa nujno da v redu dela.

Glede lastnikov pa ...zakaj je pomembno število lastnikov....če je imel 10let star avto 1 oziroma 2 lastnika sta kaj na avtu zamenjala oziroma poservisirala...če ima 10 let star avto 6 lastnikov...je tako kot si sam napisal...vsak ga je imel dobro leto in prodal naprej...tak avto servisa vsaj kvalitetnega tudi od blizu ni videl.

Glede pregleda na AMZS-ju...pač ja lahko ga daš pregledati za tisti hitri pregled...vsaj, če nimaš ob sebi osebe katera se na avtomobili vsaj malo spozna

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Vball ::

Če ti je ok manjši avto, peugeot 107, 142k prevoženih, letnik 2008, 2100 eur, prodam. Poraba 5 litrov, servisi ugodni. Nima jermena ampak ketno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vball ()

mr_chai ::

Ma vzameš tisto Hondo Jazz, ki je vzgoraj. Tanki nepokvarljivi, pa še placa boš mela mal več, kot pri raznih cliotih.

Ali pa tisto Yarisko rdečo 1.3 motor .S tem nimaš kaj faliti. To sta avta, kjer lahko reskiraš in greš na ogled sama ju zapelješ in se pol odločiš glede na občutek vožnje. To je to. Ne rabiš bit nobena mehankerica. Pri vsakem od teh boš mogoče še mogla kaj malega vložiti, npr nakup novega akumulatorja. To je pa to.

mikhaair ::

Pozanimaj se, kako je z dokupom garancije. Mislim, da lahko to dobiš, tudi če kupiš od fizične osebe.

Blinder ::

mr_chai je izjavil:

Ma vzameš tisto Hondo Jazz, ki je vzgoraj. Tanki nepokvarljivi, pa še placa boš mela mal več, kot pri raznih cliotih.

Ali pa tisto Yarisko rdečo 1.3 motor .S tem nimaš kaj faliti. To sta avta, kjer lahko reskiraš in greš na ogled sama ju zapelješ in se pol odločiš glede na občutek vožnje. To je to. Ne rabiš bit nobena mehankerica. Pri vsakem od teh boš mogoče še mogla kaj malega vložiti, npr nakup novega akumulatorja. To je pa to.


očitno si nek japonski avti-fanboy
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matobeli ::

Težko bit ne-fan. Rižota je pač optimalnejša od dunajca ali klobase, to učijo že v OŠ :P

https://www.whatcar.com/news/best-and-w...

mr_chai ::

Blinder je izjavil:

mr_chai je izjavil:

Ma vzameš tisto Hondo Jazz, ki je vzgoraj. Tanki nepokvarljivi, pa še placa boš mela mal več, kot pri raznih cliotih.

Ali pa tisto Yarisko rdečo 1.3 motor .S tem nimaš kaj faliti. To sta avta, kjer lahko reskiraš in greš na ogled sama ju zapelješ in se pol odločiš glede na občutek vožnje. To je to. Ne rabiš bit nobena mehankerica. Pri vsakem od teh boš mogoče še mogla kaj malega vložiti, npr nakup novega akumulatorja. To je pa to.


očitno si nek japonski avti-fanboy


Sem. Ravno kupujem Subaruja. Tud sam šraufam. Ampak vem, da če si bom kupil BMW-ja, bom moral šraufati več. Tolk pa spet ne uživam v tem početju. Če bi bolj užival bi seveda kupoval mercedeze in bmwjčke.

Če si ženska, ki se ne spozna na avte, kupiš japonca in delaš redne servise. To je pa to.

Blinder ::

Valvoline je izjavil:

(ta serija 1.2 tsi je poden od motorja ne glede na km)?


to lahko izjavi samo nekdo, ki takega motorja še ni vozil. Denar za menjavo verige ti tak motor že sam prinese notri z nižjo porabo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ZveeZ ::

Ce rabi cliota iv, ga lahko dobi pri meni za 4.8k (240kkm)
;)
Ni nov, pelje se:)

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

asdf_jklc ::

Geho je izjavil:

Nov avto za zacetnika je epic fail. Ce je zenska se toliko bolj. V letu do dve bo tok pobuskan in stolcen kot 30 let star krs za odpad. Kot receno vzame se nekaj ohranjenega starejsega poceni do 1.3 max 50kw (zarad registracije, zavarovanja so btw vsi podrazil), z relativno malo km po moznosti poservisiranega in je to to

Nov avto za začetnika ni noben fail. Veliko boljše je, da ma nov avto v primeru nesreče, kot 20 let staro jajco, pa tudi verjetnost potencialnih stroškov je manjša, kot pri 20 let stari gari. Če bi punca zmogla 16.000 ali 17.000 EUR, bi ji rekel, da si naj kupi vstopni model Cliota (TCE 90, ne SCE neprimičnino) - za moje pojme je tudi Dacia boljša odločitev, kot neka zgonjena stara jajca. Je pa res nov avtomobil, če ga potem ne voziš lep čas, stran vržen denar.

Tudi osebno, če nebi potrebovali večjega vozila v družini (Dacia ima res Joggerja, samo je za naše potrebe 100 konjski motor premalo), bi verjetno ob zadnji menjavi avtomobila kupil prov Dacio Sandero in ne vozil katera sem. Razlog: nima nadležne elektronike, piskanja in čivkanja kot ga imajo ti glupi novodobni avtomobili (rabil plačat naše še tunerja, da mi je avtomatski tempomat sklopu) in izklopit pol avtomobila, da mi "asistenčni sistemi" ne motijo vožnje. Da bi bila Dacia Jogger s 150konjskim TCE-jem, kupim dva, ne sam enga takoj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

darkolord ::

pa tudi verjetnost potencialnih stroškov je manjša, kot pri 20 let stari gari
Po kakšni logiki?

A veš kok stvari lahko pri 6.000 EUR vredni gari menjaš, da prideš do 16.000 EUR?

matobeli ::

Blinder je izjavil:

Zelo podobno:

https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...


Vidmo ja:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Vzeti podatki od 2010-2014, 80-100hp, ker so tolk stari avti za 6k
Modelna leta:

Toyota Yaris Second generation (XP90; 2005) Third generation (XP130, 2011; XP150, 2013)
Polo Fifth generation (6R/6C/61; 2009-2017)
Mazda 2 Second generation (DE/DH; 2007-2014)
Honda Jazz Second generation (GE/GG; 2007-2013)

Kljub temu da ima Polo povprečno največ primerkov z novejšim modelnim letom je dosegel skoraj enako (6.54l) povprečno porabo kot Mazda (6.55l), Jazz in Yaris pa sta imela porabo kar pol litra nižjo (6.08l in 6.05l)

Mitsubishi Colt, 6.16l
Škoda Fabia 6.22
Seat Ibiza 6.80

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

asdf_jklc ::

darkolord je izjavil:

pa tudi verjetnost potencialnih stroškov je manjša, kot pri 20 let stari gari
Po kakšni logiki?
A veš kok stvari lahko pri 6.000 EUR vredni gari menjaš, da prideš do 16.000 EUR?

Sej sem povedal: vsak ma svojo računico, kam bo deval denar. Meni, pa se ne da hodit okol mehanikom in tvegat z jebanjem če bo pri rabljenem avtu šlo kaj narobe (eni stojijo na servisih non stop, drugi pa ne). Najboljše je potem kupit avto za jurja pa problem rešen - več kuk rabiš, da prideš do 6.000 €...

Blinder ::

matobeli je izjavil:


Vidmo ja:...


Dovolj, da jim daš kot minimalno moč 90 km, in so že samo še dva deci razlike, z izjemo mazde, ki postane požeruh ;((
Je pa TSI tle edini brez rev-hanginga in s turbo motorjem, vleče zelo dobro za svoje konje
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

asdf_jklc ::

asdf_jklc je izjavil:

darkolord je izjavil:

pa tudi verjetnost potencialnih stroškov je manjša, kot pri 20 let stari gari
Po kakšni logiki?
A veš kok stvari lahko pri 6.000 EUR vredni gari menjaš, da prideš do 16.000 EUR?

Sej sem povedal: vsak ma svojo računico, kam bo deval denar. Meni, pa se ne da hodit okol mehanikov in tvegat z jebanjem če bo pri rabljenem avtu šlo kaj narobe (eni stojijo na servisih non stop, drugi pa ne - zato pa vedno kupim nov zastarel model, preden ga umaknejo iz proizvodnje - dosedaj TOK TOK, že kar nekaj avtomobilov, pri nobedenem težav). Najboljše je potem kupit avto za jurja pa problem rešen - več kuk rabiš, da prideš do 6.000 €...

darkolord ::

asdf_jklc je izjavil:

Sej sem povedal: vsak ma svojo računico, kam bo deval denar. Meni, pa se ne da hodit okol mehanikom in tvegat z jebanjem če bo pri rabljenem avtu šlo kaj narobe (eni stojijo na servisih non stop, drugi pa ne). Najboljše je potem kupit avto za jurja pa problem rešen - več kuk rabiš, da prideš do 6.000 €...
Tudi če kupiš novega, ni nobene garancije, da ti ne bo treba hodit na servise. Nekateri še bolj visijo na servisih, da ja čimbolj izkoristijo to garancijo.

Lahko bi dal par jurjev mehaniku vnaprej pa bi tudi pri starih jajcih imel "garancijo". Ampak nekak se ne sliši prav, ane.

Sicer pa ja, vsak ima svojo računico.

matobeli ::

Blinder je izjavil:


Dovolj, da jim daš kot minimalno moč 90 km...


1.2Tci jih je cca 1/3 1.4 jih je 2/3.
Dovolj je če odsekaš tiste z slabo porabo in je rešeno, se strinjam.

Zadnja generacija Mazde 2 in zadnja generacija Polota imata praktično identično porabo. En avto ima turbino, drug ne. Toyota ima pa še dva deci manj.

45cal ::

asdf_jklc je izjavil:

- seznami se s pravicami, ki jih kot kupec imaš: letos so se spremenili pogoji, če ti avto proda fizična oseba.


Kaj pa je s tem zakonom potrebno biti seznanjen, če kupuješ od fizične osebe? Bi rekel, da je razlika ali prodajaš avto, ki je star 3 leta, ali pa prodajaš avto, ki je star 15 let? To je vendar precejšnja razlika, za kupca pa je to ista pravica uveljavljanja stvarne napake? Valda, da se bo pri avtu, ki je star 15 let (verjetno) prej kaj pokvarilo oz. izrabilo, kot pa pri novejšem avtu. Kako pa naj prodajalec avta, ki avto proda avtohiši, ve oz. kako je lahko siguren, da bo ta avtohiša z avtom delala gospodarno in v interesu kupca? Pa resnično ne zagovarjam kakšnih obcestnih preprodajalcev ampak kako naj kdo pri rabljenem avtu (pa tudi, če ti tvoja mati proda) z zagotovostjo ve ali se bo v naslenjih mesecih kaj pokvarilo ali ne?
Potemtakem dve leti kot za nova vozila, ki nimajo skoraj nič prevoženih se enačijo z rabljenimi, ki so 5 do 10 let stari s 100.000 ali več kilometri in nevem koliko lastnikov in so bog ve kje servisirani. Vsak, ki kupuje rabljeno vozilo se mora zavedat, da s tem gre v določen rizik kot trgovec, ki vozilo prodaja saj nemore videt morebitnih napak, ki se lahko pozneje pojavijo.
Npr. če imam jaz imam avto 15 let star in servisiran na pooblaščenemu servisu in imam praktično vse račune to še ne pomeni, da se ne bo pokvaril, če ga bom prodal a sledljivost imam kaj sem vse zamenjal. Tega skoraj 90% starejših avtomobilov nima in tukaj je za novega lastnika tveganost, ker če bi vsak avto imel sledljivost kaj se je dogajalo bi se interesentni kupec z večjo zagotovostjo odločil ali se ga splača kupiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 45cal ()

Alexius Heristalski ::

TheBlueOne je izjavil:

Mimogrede Daciam slabo pada cena.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

2019 letni 9900EUR :) Pa ji je pred kratkim potekla garancija.

Kaj se tu izplaca? Da ne bo tisti za 6kEUR izgubil na vrednosti vec kot nova Dacia.

To je noro. Ta Dacia je bila 8500 EUR nova. WTF? Ali se je vsem zmešalo?

e: Nova je 12000. Prizadeto.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

45cal ::

Potemtakem bi ta Hyundai Accent 1.3 bil slab ali v redu nakup?:| Po opisu sodeč naj bi bil kar se da urejen.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 45cal ()

matobeli ::

Definitivno. 1. lastnik, registriran v KP, potrjena servisna, že samo da lastnik ve kdaj je bilo kaj menjano je dober podatek.

Edino akumulator, gume in servis bodo verjetno za uštimat.

Pa nov radio, razen če maš večjo zbirko kaset ali ga ne poslušaš.

Kebo ::

Fantje vas malo prosim za nasvet. Kaj bi bil dober 3. avto pri hiši s katerim bi se delalo cca 100km po avtocesti dnevno. Praktično edini pogoj bi bil, da so celotni stroški lastništva čim manjši, skratna nekaj kar je varčnega, ne bo izgubilo veliko vrednosti in ima relativno poceni servise/rezerve dele.

janezvalva_5 ::

Banana123456 je izjavil:

Zdravo,

kupujem svoj prvi avto.

bravo!
jaz imam že svoj šesti avto...

mikhaair ::

Kebo je izjavil:

Fantje vas malo prosim za nasvet. Kaj bi bil dober 3. avto pri hiši s katerim bi se delalo cca 100km po avtocesti dnevno. Praktično edini pogoj bi bil, da so celotni stroški lastništva čim manjši, skratna nekaj kar je varčnega, ne bo izgubilo veliko vrednosti in ima relativno poceni servise/rezerve dele.

Nekaj z 1.6tdi npr. ali Renault z 1.5 dci.
Mogoče kakšna Oplova stvar z 1.4t bencin ? Bodo ostali povedali če je to ok izbira za AC.

Utk ::

Kebo je izjavil:

Fantje vas malo prosim za nasvet. Kaj bi bil dober 3. avto pri hiši s katerim bi se delalo cca 100km po avtocesti dnevno. Praktično edini pogoj bi bil, da so celotni stroški lastništva čim manjši, skratna nekaj kar je varčnega, ne bo izgubilo veliko vrednosti in ima relativno poceni servise/rezerve dele.

Rabljen leaf za 20 jurjev.

I have spoken.

Blinder ::

Za avtocesto je primeren avto z dobro aerodinamiko in ki je tih, tle pride v igro zvočna izolacija in nekaj prispeva verjetno tudi močen motor. VW passat in podobni imajo takšne karakteristike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

Kebo je izjavil:

Fantje vas malo prosim za nasvet. Kaj bi bil dober 3. avto pri hiši s katerim bi se delalo cca 100km po avtocesti dnevno. Praktično edini pogoj bi bil, da so celotni stroški lastništva čim manjši, skratna nekaj kar je varčnega, ne bo izgubilo veliko vrednosti in ima relativno poceni servise/rezerve dele.

Rabljen leaf za 20 jurjev.

I have spoken.

Za kar bo trajalo 5-7 let, da bo videl prihranek napram cliotu dci za 6k€ :)
Pa se, ce bi takrat prodal, bi s cliotom izgubil 3k vrednosti, pri leafu pa.. 5k+?

Kebo ::

Ja trenutno gledam Renault Laguno, relativno udoben in tih avto in cene so kar ok, v primerjavi z ostalimi limuzinami.

Utk ::

ZveeZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Kebo je izjavil:

Fantje vas malo prosim za nasvet. Kaj bi bil dober 3. avto pri hiši s katerim bi se delalo cca 100km po avtocesti dnevno. Praktično edini pogoj bi bil, da so celotni stroški lastništva čim manjši, skratna nekaj kar je varčnega, ne bo izgubilo veliko vrednosti in ima relativno poceni servise/rezerve dele.

Rabljen leaf za 20 jurjev.

I have spoken.

Za kar bo trajalo 5-7 let, da bo videl prihranek napram cliotu dci za 6k€ :)
Pa se, ce bi takrat prodal, bi s cliotom izgubil 3k vrednosti, pri leafu pa.. 5k+?

Pa bo res delal 30,000 km letno s cliotom po avtocesti?

Ja trenutno gledam Renault Laguno, relativno udoben in tih avto in cene so kar ok, v primerjavi z ostalimi limuzinami.

Ne bo.

Leaf za 20 jurjev se bi v 7 letih dobesedno sam odplačal. Clio se ne bo.

ZveeZ ::

Utk je izjavil:


Pa bo res delal 30,000 km letno s cliotom po avtocesti?

Kaj pa vem. Avtocesta je najmanj obremenjujoca cesta tako za vozilo kot za voznika. Ne vem zakaj bi rabil nekaj posebnega za 2*50km (2*30min) dnevno.
Ce isce nizke stroske vzdrzevanja ter nizko pokvarljivost je clio dci dokaj spot-on. Poceni kosi, poceni 15" gume, zanesljiv ter dovolj prostoren.
Edina hiba (pri IV) je zvocna izolacija zaradi slabega tesnenja pri steklu na sprednjih vratih. To (tesnilo) je potrebno zamenjati pri zgodnjih letnikih (100EUR stroska).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22127706 (5210) KTr1sk
»

Nakup avta - 2ic (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
675952 (4562) matobeli
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019490 (16344) zobnik
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15331014 (26241) Heavy

Več podobnih tem