Forum » Na cesti » Pomoč pri nakupu avta/Lj
Pomoč pri nakupu avta/Lj
anishadasi ::
Pozdravljeni,
ker sem laik bi prosila če mi lahko kdo napiše ime kakšnega dobrega avtomehanika za pomoč pri nakupu avta. Moji cilj je kaksen Clio, ugl manjsi starejsi soliden avto. Seveda bi plačala.
Najlepša hvala🙏
ker sem laik bi prosila če mi lahko kdo napiše ime kakšnega dobrega avtomehanika za pomoč pri nakupu avta. Moji cilj je kaksen Clio, ugl manjsi starejsi soliden avto. Seveda bi plačala.
Najlepša hvala🙏
- premaknil iz Mali oglasi: bluefish ()
2dark ::
Odvisno za koliko denarja. Negledat 15-16 let stare avte, ker so pri takšnih že težava nadomestni deli.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
hojnikb ::
za začetek napisi predviden budget, letno kilometrino pa tipične relacije, da ti bomo znal kaj pomagat...
#brezpodpisa
anishadasi ::
Se pravi avto 10-12 let star max, Renault/Peugeot, manjsi avto (npr Clio). Namen: mestna voznja in obcasno AC. Avto ne bo garaziran.
Budget: 2000-2500 eur. Zazeljeni km do 170000.
Rada bi da nekdo preveri diske, podvozje in znake rje, masino, olje ipdb in da oceni ce je avto vozen in varen. Seveda ga peljem na tehnicnega tudi. Imela sm izkusnjo ko je pri stari Hondi Civic zarjavelo akso odtrgalo med voznjo, zato mi je prvo pomembna varnost.
Hvala vsem:)
Budget: 2000-2500 eur. Zazeljeni km do 170000.
Rada bi da nekdo preveri diske, podvozje in znake rje, masino, olje ipdb in da oceni ce je avto vozen in varen. Seveda ga peljem na tehnicnega tudi. Imela sm izkusnjo ko je pri stari Hondi Civic zarjavelo akso odtrgalo med voznjo, zato mi je prvo pomembna varnost.
Hvala vsem:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anishadasi ()
Meizu ::
Odvisno za koliko denarja. Negledat 15-16 let stare avte, ker so pri takšnih že težava nadomestni deli.
To ni res. Ja, če imaš nek eksotičen model ne vem kako eksotične firme. Ampak klasični, run of the mill avti, a la Opel in podobni... Imamo doma eno staro Opel Astro 1.7CDTI letnik 2004, pa se še vedno najdejo vsi možni kosi v izobilju.
anishadasi je izjavil:
Se pravi avto 10-12 let star max, Renault/Peugeot, manjsi avto (npr Clio). Namen: mestna voznja in obcasno AC. Avto ne bo garaziran.
Budget: 2000-2500 eur. Zazeljeni km do 170000.
Rada bi da nekdo preveri diske, podvozje in znake rje, masino, olje ipdb in da oceni ce je avto vozen in varen. Seveda ga peljem na tehnicnega tudi. Imela sm izkusnjo ko je pri stari Hondi Civic zarjavelo akso odtrgalo med voznjo, zato mi je prvo pomembna varnost.
Hvala vsem:)
To sicer dejansko lahko pelješ k raznim avtohišam, recimo Špan, ali AMZS, kjer nudijo kompletne tehnične preglede ravno v te namene. Glih prejšnji teden bil pri Španu glede tega, če se prav spomnem računajo 140eur za kompleten pregled, vključno menda celo z zgodovino vozila (kaj pa vem, kaj sploh preverijo v tisti uri ali dveh glede zgodovine).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
2dark ::
Odvisno za koliko denarja. Negledat 15-16 let stare avte, ker so pri takšnih že težava nadomestni deli.
To ni res.
Ti povem, da ima Reanult že težave s tako starimi avtomobili. Ni vseh delov za dobit.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
WizzardOfOZ ::
Za stare japonce se da vse dobit, ti pa trdiš, da renault za 12 let stare nima več delov?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
T440 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Za stare japonce se da vse dobit, ti pa trdiš, da renault za 12 let stare nima več delov?
Za subaruje se da dobit dele za 15+ let stare modele, ker so to v bistvu njihovi zadnji in še vedno aktualni modeli, ne?
2dark ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Za stare japonce se da vse dobit, ti pa trdiš, da renault za 12 let stare nima več delov?
Med 12 in 20 let je velika razlika.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
111111111111 ::
Jaz za svojega 20 let starega Cliota dobim na odpadu delov kolikor hočeš. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Za stare japonce se da vse dobit, ti pa trdiš, da renault za 12 let stare nima več delov?
Za subaruje se da dobit dele za 15+ let stare modele, ker so to v bistvu njihovi zadnji in še vedno aktualni modeli, ne?
Nebivedel. Le čevlje sodi naj Kopitar.
WizzardOfOZ je izjavil:
Za stare japonce se da vse dobit, ti pa trdiš, da renault za 12 let stare nima več delov?
Med 12 in 20 let je velika razlika.
OP bi rada nekje okoli 12 let star avto. Za take dobiš večino delov tako na odpadu, kot v trgovinah z avtodeli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
val46 ::
Točno to, OP kupuje avto star tam 12 let renault/peugeot, se pravi kak clio/206/207...če za tak avto ne moreš dobiti nadomestnih/rezervnih delov v sloveniji, pol si res nesposoben. V vsaki avtotrgovini se dobi nove, na vsakem odpadu ti jih pa dobesedno v hrbet mečejo, ker jih imajo tolk da ne vedo kam več z njimi.
MIHAc27 ::
100, 150€ za pregled vsakega avta, preden kupiš zna kar biti drago. Sploh ker ni nujno da bo že prvi v redu.
Jaz sem enkrat naredil tako: avto je bil itak tik pred tehničnem. Se zmenim z prodajalcem, da greva še pred nakupom na tehničnega in če naredi vzamem. Je šel in sem ga res vzel.
Tehnični konec konca stane samo 40€, je pa res da pregledajo samo najnujnejše.
Jaz sem enkrat naredil tako: avto je bil itak tik pred tehničnem. Se zmenim z prodajalcem, da greva še pred nakupom na tehničnega in če naredi vzamem. Je šel in sem ga res vzel.
Tehnični konec konca stane samo 40€, je pa res da pregledajo samo najnujnejše.
BCSman ::
Deli so, problem ker pri 15+ let starih avtih 350k km+ začne crkovat vse po vrsti in ga je treba vsake dva tedna vozit k mehaniku.
fikus_ ::
V familiji Clio mislim da 2009 letnik z 250kkm, 1,5 dci. Težave do sedaj z elektriko (precvikani kabli zadnjih vrat), počena prednja vzmet, menjan ventilator potniškega prostora in še kaj bi se našlo.
V glavnem nič katastrofalnega, vendar je dobro, da poznaš kakšnega solidnega mehanika.
V glavnem nič katastrofalnega, vendar je dobro, da poznaš kakšnega solidnega mehanika.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
val46 ::
No, pa ves ta material ni blo noben problem najti verjetno a fikus? Najbrž nisi rabil klicat v francijo na renault, če lahko zalaufajo linijo in ti naredijo te zadeve še enkrat. To hočem povedat. Pa dajte že enkrat brat...OP kupuje 10-12 let star avto z nekje do 1700000km. Sicer po dandanašnjih cenah bo za tak denar kot je sama napisala bolj težko dobila tak avto...še posebno če je redno servisiran in ohranjen. Sam eni še vedno berejo dva ali tri poste in pol dobiš modele ki pišejo da pri 350k km+ začne vse crkovat. Ja, pri 350kkm+ najbrž res...pri 170kkm pa ne ravno. Je pa tudi odvisno od predhodnih servisiranj...če je blo že večina menjana, kot se za tak avto spodobi, pol je treba sam kdaj pa kdaj do mehanika...če je pa pri teh kilometrih bil delan sam osnovni servis, pa še ta bolj poredko...pol je pa jeba ja.
WizzardOfOZ ::
Deli so, problem ker pri 15+ let starih avtih 350k km+ začne crkovat vse po vrsti in ga je treba vsake dva tedna vozit k mehaniku.
Ni res. To je samo z nevzdrževanimi avtomobili. Če ti redne servise delaš in menjaš obrabljene dele redno, nimaš teh problemov. Se občasno kak pojavi, ampak ni sile.
Problem so nevzdrževani avtomobili, ki jih lastniki brez vzdrževanja vozijo, dokler ne začnejo razpadat, potem pa gredo avti v prodajo. Prodajajo se pa po isti ceni kot tisti, ki so bili vzdrževani. Po možnosti jih še lepo očistijo pa spolirajo, da zgledajo res lepo, še listke servisov malo ponaredijo,... in potem se ljudje za take avtomobile odločijo. In na koncu je znamka kriva, ker crkuje, kot vedno. Vse drugo je vedno krivo, samo lastna glava ne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
BCSman ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Deli so, problem ker pri 15+ let starih avtih 350k km+ začne crkovat vse po vrsti in ga je treba vsake dva tedna vozit k mehaniku.
Ni res. To je samo z nevzdrževanimi avtomobili. Če ti redne servise delaš in menjaš obrabljene dele redno, nimaš teh problemov. Se občasno kak pojavi, ampak ni sile.
Problem so nevzdrževani avtomobili, ki jih lastniki brez vzdrževanja vozijo, dokler ne začnejo razpadat, potem pa gredo avti v prodajo. Prodajajo se pa po isti ceni kot tisti, ki so bili vzdrževani. Po možnosti jih še lepo očistijo pa spolirajo, da zgledajo res lepo, še listke servisov malo ponaredijo,... in potem se ljudje za take avtomobile odločijo. In na koncu je znamka kriva, ker crkuje, kot vedno. Vse drugo je vedno krivo, samo lastna glava ne.
Ali je 90-letnik sam kriv da je sedaj na smrtni postelji, ker ni dovolj skrbel za zdravje tekom življenja?
Tri četrt komponent ki pri visoki starosti in kilometrini začne crkovat se ne menjava v okviru rednih servisov.
Meizu ::
Eni ste res ostali nekje v zgodovini.
Recimo statistično gledano, koliko strojelomov se sploh dogaja? Ne vem kdaj sem nazadnje srečal koga, da bi mu zaribal motor, ali pa zlomilo menjalnik - govorim seveda o normalni uporabi in vzdrževanju vozila. Potrošni deli bodo šli pa pri vsakem avtu, če pa že res moraš kupit avto z dejansko 300kkm, potem je pa itak pametno, da takoj nameniš par jurjev, da pomenjaš taglavni potrošni material okrog motorja, pa kakšno tesnilo za glavo motorja recimo, potem bi pa že moral bit spet nared za nadaljnjo uporabno BP.
Moja Opel Astra 2013 2.0 165PS recimo je pri 220kkm imela kvečjemu zamenjan samo mikro-jermen in diske, no pa kompresor od klime je crknil. Ampak ostalo pa kot šus, mašina praktično ni pila olja, poraba se ni spreminjala skozi 7 letno lastništvo niti za deciliter.
Če ne bi nabil z njo pred kratkim košute bi ta reč ziher nardila še vsaj 100kkm preden bi bilo treba razmišljat o kaki menjavi potrošnih materialov, kaj šele kaj resnejšega. :)
Recimo statistično gledano, koliko strojelomov se sploh dogaja? Ne vem kdaj sem nazadnje srečal koga, da bi mu zaribal motor, ali pa zlomilo menjalnik - govorim seveda o normalni uporabi in vzdrževanju vozila. Potrošni deli bodo šli pa pri vsakem avtu, če pa že res moraš kupit avto z dejansko 300kkm, potem je pa itak pametno, da takoj nameniš par jurjev, da pomenjaš taglavni potrošni material okrog motorja, pa kakšno tesnilo za glavo motorja recimo, potem bi pa že moral bit spet nared za nadaljnjo uporabno BP.
Moja Opel Astra 2013 2.0 165PS recimo je pri 220kkm imela kvečjemu zamenjan samo mikro-jermen in diske, no pa kompresor od klime je crknil. Ampak ostalo pa kot šus, mašina praktično ni pila olja, poraba se ni spreminjala skozi 7 letno lastništvo niti za deciliter.
Če ne bi nabil z njo pred kratkim košute bi ta reč ziher nardila še vsaj 100kkm preden bi bilo treba razmišljat o kaki menjavi potrošnih materialov, kaj šele kaj resnejšega. :)
Zvezdica27 ::
uporabnici svetujem, da kupi novega clia, ker za to ceno... čez 15 let bo še vedno ok avto, če pa zdaj jajca kupuješ pa dosti ne prihraniš...
zz
zz
mr_chai ::
anishadasi je izjavil:
Se pravi avto 10-12 let star max, Renault/Peugeot, manjsi avto (npr Clio). Namen: mestna voznja in obcasno AC. Avto ne bo garaziran.
Budget: 2000-2500 eur. Zazeljeni km do 170000.
Rada bi da nekdo preveri diske, podvozje in znake rje, masino, olje ipdb in da oceni ce je avto vozen in varen. Seveda ga peljem na tehnicnega tudi. Imela sm izkusnjo ko je pri stari Hondi Civic zarjavelo akso odtrgalo med voznjo, zato mi je prvo pomembna varnost.
Hvala vsem:)
Imej se rada in raje kupi japonca.
Tale škatlca te nikoli ne bo pustila na cedilu. Dam roko v ogenj. To je tank od avta. Redna menjava olja...pa še to ni vedno potrebno ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
EDIT: Lol, ok sem še enkrat prebral tvoj post. Vidim, da ne maraš več japoncev :D
Drugi predlog pa je Toyota Yaris.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
WizzardOfOZ ::
Tri četrt komponent ki pri visoki starosti in kilometrini začne crkovat se ne menjava v okviru rednih servisov.
Katerih iztrošenih komponent redni servis ne menja? Če jih na tvojem ne, potem si izbral napačen servis.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
BCSman ::
Na primer senzor pritiska goriva. Crknil in obstal na cesti.
Na primer senzor pretoka zraka. Crknil in komaj v safe modu prisel do mehanika.
Te stvari menjajo preventivno na rednih servisih?
Na primer senzor pretoka zraka. Crknil in komaj v safe modu prisel do mehanika.
Te stvari menjajo preventivno na rednih servisih?
anishadasi ::
anishadasi je izjavil:
Se pravi avto 10-12 let star max, Renault/Peugeot, manjsi avto (npr Clio). Namen: mestna voznja in obcasno AC. Avto ne bo garaziran.
Budget: 2000-2500 eur. Zazeljeni km do 170000.
Rada bi da nekdo preveri diske, podvozje in znake rje, masino, olje ipdb in da oceni ce je avto vozen in varen. Seveda ga peljem na tehnicnega tudi. Imela sm izkusnjo ko je pri stari Hondi Civic zarjavelo akso odtrgalo med voznjo, zato mi je prvo pomembna varnost.
Hvala vsem:)
Imej se rada in raje kupi japonca.
Tale škatlca te nikoli ne bo pustila na cedilu. Dam roko v ogenj. To je tank od avta. Redna menjava olja...pa še to ni vedno potrebno ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
EDIT: Lol, ok sem še enkrat prebral tvoj post. Vidim, da ne maraš več japoncev :D
Drugi predlog pa je Toyota Yaris.
Mam jih ful rada, doma smo mela same Toyote, ampak vem da jih napada rada rja. In avto ne bo garaziran. Tut js sm pomisla na yaris ali mitsubishi colt.
WizzardOfOZ ::
Na primer senzor pritiska goriva. Crknil in obstal na cesti.
Na primer senzor pretoka zraka. Crknil in komaj v safe modu prisel do mehanika.
Te stvari menjajo preventivno na rednih servisih?
Seveda.
anishadasi je izjavil:
doma smo mela same Toyote, ampak vem da jih napada rada rja. In avto ne bo garaziran. Tut js sm pomisla na yaris ali mitsubishi colt.
Jih je nekoč. 20 do 15 let nazaj. Danes japonci ne gnijejo. Tisti, ki danes gnijejo, so zeljarski (nemški) avtomobili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
tony1 ::
anishadasi je izjavil:
anishadasi je izjavil:
Se pravi avto 10-12 let star max, Renault/Peugeot, manjsi avto (npr Clio). Namen: mestna voznja in obcasno AC. Avto ne bo garaziran.
Budget: 2000-2500 eur. Zazeljeni km do 170000.
Rada bi da nekdo preveri diske, podvozje in znake rje, masino, olje ipdb in da oceni ce je avto vozen in varen. Seveda ga peljem na tehnicnega tudi. Imela sm izkusnjo ko je pri stari Hondi Civic zarjavelo akso odtrgalo med voznjo, zato mi je prvo pomembna varnost.
Hvala vsem:)
Imej se rada in raje kupi japonca.
Tale škatlca te nikoli ne bo pustila na cedilu. Dam roko v ogenj. To je tank od avta. Redna menjava olja...pa še to ni vedno potrebno ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
EDIT: Lol, ok sem še enkrat prebral tvoj post. Vidim, da ne maraš več japoncev :D
Drugi predlog pa je Toyota Yaris.
Mam jih ful rada, doma smo mela same Toyote, ampak vem da jih napada rada rja. In avto ne bo garaziran. Tut js sm pomisla na yaris ali mitsubishi colt.
Strah pred rjo je odveč, sploh pri tako starem avtu, za malo denarja. Če bo zdržal 5 let, je svojo nalogo zgledno opravil, tudi če bo takrat že kaj rjav. Prednost jap. avta pa bo zanesljivost in predvidljivost servisov, brez izrednih stroškov.
"Imej se rada in raje kupi japonca.
Tale škatlca te nikoli ne bo pustila na cedilu. Dam roko v ogenj. To je tank od avta. Redna menjava olja...pa še to ni vedno potrebno ;)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id..."
Kolikor lahko vidim iz oglasa se zdi avto super. Ni videti usran, zjeban, uničen, luči niso motne, okolica ni cigansko naselje, isti lastnik dobro desetletje (to je seveda treba preveriti na Avtologu)... Edino lokacija me moti, no če je OP s kje blizu naj ga gre pogledat...
Vidim pa vžigalnik in pepelnik, lahko, da se je v avtu kadilo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28269 (5773) | KTr1sk |
» | Zakaj avto izgubi na ceni? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8652 (4119) | Utk |
» | Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtecOddelek: Na cesti | 5481 (4482) | kiFni |
» | cene avtomobilov ponorele? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19104 (15261) | Map |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 97176 (82163) | Red_Mamba |