» »

Kam podati pobudo za omejitev na cesti oz. prepoved tovornjakov

Kam podati pobudo za omejitev na cesti oz. prepoved tovornjakov

Trubar ::

Zivim namrec na stranski stranski ulici v Lj na kateri pa obcasno vozijo teski tovornjaki. Iz nekega razloga ni ne omejitve in ne pepovedi tovornjakov. Ce se 2 tovornjaka srecata mora en peljati po plocniku. Katastraofa. Anyway... mogoce ideja kam naj vse posljem pobude? Hvala.
Ref exchange link:
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2

kloko ::

Tule se lahko oglasiš:

https://pobude.ljubljana.si/

kakšen bo odziv, je pa drugo vprašanje...

L.p., Kloko

Pobes ::

Mogoče bo najlažje da se ti odseliš, ker res ne vidim smisla da živis v glavnem mestu slovenije in pričakuješ da ne bo nobene težke stvari v okolici tebe.

kriptobog ::

Ne pozabit, da bo treba smeti sam odvazati, ce boste prepovedali dostop kamijonom.

DamijanD ::

Splošni promet ali pa dostava/storitev je razlika.
Drugače pa, če cesta ni državna je občinska in občina določa pravila.

c3p0 ::

Ja, preveri najprej če gre za občinsko ali državno cesto, potem pa dalje.

Drookl_Mazz ::

kloko je izjavil:

Tule se lahko oglasiš:

https://pobude.ljubljana.si/

kakšen bo odziv, je pa drugo vprašanje...

L.p., Kloko


O hvala, bom poslal pobudo za plačevanje uvoza v Ljubljano z osebnim avtomobilom, če so v njem manj kot 4 osebe, po vzporu Logarske doline.

https://www.logarska-dolina.si/slo/o-pa...

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Drookl_Mazz ::

starfotr je izjavil:

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Ni potrebe. Taksacija uvoza v Ljubljano reši vse težave, zdaj omejitve 30km/h ne rabimo, ker večino časa itak ne moreš voziti hitreje od 30, po taksaciji, pa tudi ne bo potrebno, ker se bo lahko promet, vključno s potniškim, hitro premikal.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Vsak bi rad ležečega policaja pred svojo hišo in nikjer drugje na svetu.

Prepovedal bi kamione, ampak smetarski ga pa ne moti. Pa če bo kdaj zidal, se lahko do njega hruška in ostalo pripelje.
Ampak le do njega, za soseda velja prepoved.

delavec44 ::

Ti že zgoraj lepo piše, da prepoved tranzicije ne pomeni, da ne morejo delati lokalne dostave.

Horas ::

še en ko bi nekaj prepovedoval ali odstranjeval. sami občutljivkoti. pejte živet v jamo.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

feryz ::

A ostali kamioni se pa na turizem furajo? Kar tako, ker je trenutno dizel poceni?

kriptobog ::

Tako. Prazni se furajo mimo iz dolgcasa.

starfotr ::

Drookl_Mazz je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Ni potrebe. Taksacija uvoza v Ljubljano reši vse težave, zdaj omejitve 30km/h ne rabimo, ker večino časa itak ne moreš voziti hitreje od 30, po taksaciji, pa tudi ne bo potrebno, ker se bo lahko promet, vključno s potniškim, hitro premikal.


Hitrost premikanja na 30 km/h je zaradi varnosti in zaradi manjših izpustov ter hrupa. Tega plačilo za vstop v mesto ne bo rešilo.

RedDrake ::

feryz je izjavil:

Vsak bi rad ležečega policaja pred svojo hišo in nikjer drugje na svetu.

Prepovedal bi kamione, ampak smetarski ga pa ne moti. Pa če bo kdaj zidal, se lahko do njega hruška in ostalo pripelje.
Ampak le do njega, za soseda velja prepoved.

Jah lej, tkole gre - vse v moji soseki.
Pred 50 leti je bilo to območje živahne industrijske cone, ki so jo sestavljale 4 velike tovarne. Dostop je bil s strani BTC-ja stran od mestnega jedra.
Pred 30 leti je ta industrija počasi začela propadati in je nekje 20 let nazaj dokončno v večini propadla.
S tem so ceste postale neobljudene (tudi naša ulica) in ker so ulice lepe ravne so se našli mulci z avtomobili in motorji in pač poskusili koliko dobijo v tistih 200m. Ko je nekoč nekdo zgubil kontrolo in pri več kot 120km/h šel v zid in SKOZI ZID potisnil dva kolesarja ki jih je napičil so naredili ležeče policaje.
Ko je industrija dokončno šla pod vodo so se poslopja prodala manjšim podjetjem / lastnikom in sedaj imamo v tej coni ziher 50+ firm. No tista firma, ki je postala lastnica dostopne ceste s strani BTC-ja je rekla, to je privat, nič več tranzita.
Kul, sedaj vsak dan mimo vrtca, šol, hiš in vsega ostalega lazijo kolone šleperjev. Od 4h zjutraj do 24h ponoči. In zelo glasno in lepo najprej ropotajo ko skačejo čez ležečkote, potem pa še hrumijo ko pospešujejo iz tistih 10-15 s katerimi gredo čez ležečkote.
Da ne omenjam da je med temi 50-imi firmami tudi boks klub, pa še neke borilne veščine, kar privablja tako precej trenirkasto klientelo ki če slučajno ne nabija muzike na max iz avtomobilov, preverja pospeške svojih M bendžol, RS audijev in podobnih stvari med ležečkotoma. Jasno, to je potrebno početi vedno.

Rezultat danes je:
Da je cesta _SLABŠA_ kot njiva (ker so tovornjaki vse zhebali, totalno) in če ravno ne ropotajo tovornjaki pa hrumijo čapci s svojimi "športno mafijskimi" vozili.

Lokalci smo že večkrat predlagali občini da odkupi tistih 20m ceste, ki je sedaj zaprta ker je v privat lasti, in uredi da bo dostop do te cone možen iz AC obroča brez da bi se šlo mimo enega samega bivališča, ampak je odgovor: "to je privat lastnina". JA VEMO. Odkupite, oz. razlastninite. Ne da mora tam 300-700 ljudi trpet vse živo.

Tako, da povej feryz, kje si, da si kupim tovornjak in enega M3 in se ti non-stop mimo bajte vozim. Pa boš potem tuhtal kaj in kako ...

Jure14 ::

RedDrake je izjavil:


Lokalci smo že večkrat predlagali občini da odkupi tistih 20m ceste, ki je sedaj zaprta ker je v privat lasti, in uredi da bo dostop do te cone možen iz AC obroča brez da bi se šlo mimo enega samega bivališča, ampak je odgovor: "to je privat lastnina". JA VEMO. Odkupite, oz. razlastninite. Ne da mora tam 300-700 ljudi trpet vse živo.

Ideja: če vas je 300, ni vrag da skupaj zberete za odkup 200m2 parcele in jo podarite občini.
Tudi če je kvadrat po 300€ je to 200€ na glavo. Če ti pa toliko ni vreden nočni mir, potem pa ni tako hudo.

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

Drookl_Mazz je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Ni potrebe. Taksacija uvoza v Ljubljano reši vse težave, zdaj omejitve 30km/h ne rabimo, ker večino časa itak ne moreš voziti hitreje od 30, po taksaciji, pa tudi ne bo potrebno, ker se bo lahko promet, vključno s potniškim, hitro premikal.


Hitrost premikanja na 30 km/h je zaradi varnosti in zaradi manjših izpustov ter hrupa. Tega plačilo za vstop v mesto ne bo rešilo.


Hitrost v ljubljani se bo omejila na 30km/h po predlogu. Taksa za vstop v ljubljano pa župani ni všeč in je ne bo. Tako je bilo rečeno na seji.
Tako da pripravite se na počasnejšo vožnjo po mestu, takse pa ne bo, ker je župan ne želi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kriptobog ::

Jure14 je izjavil:

RedDrake je izjavil:


Lokalci smo že večkrat predlagali občini da odkupi tistih 20m ceste, ki je sedaj zaprta ker je v privat lasti, in uredi da bo dostop do te cone možen iz AC obroča brez da bi se šlo mimo enega samega bivališča, ampak je odgovor: "to je privat lastnina". JA VEMO. Odkupite, oz. razlastninite. Ne da mora tam 300-700 ljudi trpet vse živo.

Ideja: če vas je 300, ni vrag da skupaj zberete za odkup 200m2 parcele in jo podarite občini.
Tudi če je kvadrat po 300€ je to 200€ na glavo. Če ti pa toliko ni vreden nočni mir, potem pa ni tako hudo.


Tako, ponudite firmi odkup. Obcina ne bo odkupila, oziroma bodo ponudili izjemno nizko ceno. Jaz sem kupil en kos zemlje, na katerem je tudi cesta pa sem dal 150e/m2. Ker to cesto uporabljata se 2 soseda, sem obcini predlagal, da jo odkupijo, ker je del ulice. So rekli da dajo 10e/m2. Malo morgen. Je ostala v moji lasti.

Trubar ::

WAW...

Gre se zato, da je vzporedna cesta sirsa in namenjena vsem vozilom. To cesto pa uporabljajo verjetno samo tisti ki jo poznajo oz. ki se zavozijo. Ce bi bil znak otroci na cesti. bi najbrz bilo bolje. Ne vem... skoditi ne more.
Ref exchange link:
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2

scipascapa ::

zaprite jo, pa bo mir. Policije in redarjov verjetno ni ne?

Unchancy ::

Drookl_Mazz je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Ni potrebe. Taksacija uvoza v Ljubljano reši vse težave, zdaj omejitve 30km/h ne rabimo, ker večino časa itak ne moreš voziti hitreje od 30, po taksaciji, pa tudi ne bo potrebno, ker se bo lahko promet, vključno s potniškim, hitro premikal.

Ljubljana naj se spremeni v cono za pešce, kolesarje in javni promet. Nobenih osebnih avtomobilov v Ljubljani. Sploh se ne zavedate, kakšno priložnost imate za postati vodilni v javnem prevozu v Sloveniji z možnostjo izvoza know-how v vsa preostala večja mesta v Sloveniji.
Pokaži pogum in podpri to idejo.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Invictus ::

Naj začnejo vsi dnevni migranti, ki povzročajo gužvo, uporabljati javni promet.

Bodite zgled za Ljubljančane...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

Ga ni takega zgleda, ki bi bil dovolj dober za Ljuljančane. Ukazujejo tudi, ko niso v Ljubljani. No, vsaj radi bi.

Unchancy ::

Invictus je izjavil:

Naj začnejo vsi dnevni migranti, ki povzročajo gužvo, uporabljati javni promet.

Bodite zgled za Ljubljančane...

Saj bojo, takoj ko bo na voljo. Drugače pa - če v Ljubljani avti ne bi bili dovoljeni, dnevni migranti ne bi onesnažavali ljubljanskega zraka z izpušnimi plini. Rešitev je na dlani.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

darksamurai ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Hitrost v ljubljani se bo omejila na 30km/h po predlogu. Taksa za vstop v ljubljano pa župani ni všeč in je ne bo. Tako je bilo rečeno na seji.
Tako da pripravite se na počasnejšo vožnjo po mestu, takse pa ne bo, ker je župan ne želi.


Vsakemu z IQ nad sobno temperaturo je jasno, da bi bila taksa za vstop v LJ samomor. Ogromno če ne celo večina zaposlenih v UKC in tudi v ZD-LJ živi izven LJ. Enako pri podjetjih. Podjetja bi se selila v okolico, zaposleni v zdravstvu pa bi stavkali in želeli višje plače ali pa bi šli nazaj v okoliške kraje. Potem pa good luck pametnim ljubljanskim presrancem.

Unchancy je izjavil:

Invictus je izjavil:

Naj začnejo vsi dnevni migranti, ki povzročajo gužvo, uporabljati javni promet.

Bodite zgled za Ljubljančane...

Saj bojo, takoj ko bo na voljo. Drugače pa - če v Ljubljani avti ne bi bili dovoljeni, dnevni migranti ne bi onesnažavali ljubljanskega zraka z izpušnimi plini. Rešitev je na dlani.


Rešitev bo, ko bo na voljo javni prevoz. Trenutno ga ni. Še za ljubljančane ga ni. Tiste tri trolice niso J od javnega prometa. Prepoved prometa bi pomenila selitev delovnih mest.

Zgodovina sprememb…

Unchancy ::

To ti povej Vsakdannovnicku, ki se je včeraj priselil v Ljubljano iz jame, danes pa govori "ko jebe tiste, ki niso Ljubljančani".
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

IL_DIAVOLO ::

Poznam nekaj lokacij, kjer je prav ta znak za prepoved tovornjakov, razen za dostavo in stanovalce.

Ne vem, zakaj tu ne bi slo. Verjetno pa rabis soglasje vseh stanujočih, predvidevam.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

jest10 ::

starfotr je izjavil:

Drookl_Mazz je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Ni potrebe. Taksacija uvoza v Ljubljano reši vse težave, zdaj omejitve 30km/h ne rabimo, ker večino časa itak ne moreš voziti hitreje od 30, po taksaciji, pa tudi ne bo potrebno, ker se bo lahko promet, vključno s potniškim, hitro premikal.


Hitrost premikanja na 30 km/h je zaradi varnosti in zaradi manjših izpustov ter hrupa. Tega plačilo za vstop v mesto ne bo rešilo.

No dejansko je večina vozil tišjih in z manjšo porabo(manj izpustov) pri 50km/h, kot pri 30km/h.
30km/h se jajcaš v 2 prestavi, 50km/h pa v 3 ali 4.

WizzardOfOZ ::

jest10 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Drookl_Mazz je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Ni potrebe. Taksacija uvoza v Ljubljano reši vse težave, zdaj omejitve 30km/h ne rabimo, ker večino časa itak ne moreš voziti hitreje od 30, po taksaciji, pa tudi ne bo potrebno, ker se bo lahko promet, vključno s potniškim, hitro premikal.


Hitrost premikanja na 30 km/h je zaradi varnosti in zaradi manjših izpustov ter hrupa. Tega plačilo za vstop v mesto ne bo rešilo.

No dejansko je večina vozil tišjih in z manjšo porabo(manj izpustov) pri 50km/h, kot pri 30km/h.
30km/h se jajcaš v 2 prestavi, 50km/h pa v 3 ali 4.


Od kdaj so pa prestave tiste, zaradi katerih je več izpuha?
vožnja pri 2000 obratih motorja bo dala enako izpuha v 1 ali pa 5 prestavi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

aiko ::

"Kul, sedaj vsak dan mimo vrtca, šol, hiš in vsega ostalega lazijo kolone šleperjev. Od 4h zjutraj do 24h ponoči. In zelo glasno in lepo najprej ropotajo ko skačejo čez ležečkote, potem pa še hrumijo ko pospešujejo iz tistih 10-15 s katerimi gredo čez ležečkote."

Ležeči policaji so dolgoročno nesmisel. Je od njih več škode kot koristi (pospeševanje, prah od bremz, itd...) Če je problem hitrost, se postavi radar in pika.

Matevz96 ::

aiko je izjavil:

"Kul, sedaj vsak dan mimo vrtca, šol, hiš in vsega ostalega lazijo kolone šleperjev. Od 4h zjutraj do 24h ponoči. In zelo glasno in lepo najprej ropotajo ko skačejo čez ležečkote, potem pa še hrumijo ko pospešujejo iz tistih 10-15 s katerimi gredo čez ležečkote."

Ležeči policaji so dolgoročno nesmisel. Je od njih več škode kot koristi (pospeševanje, prah od bremz, itd...) Če je problem hitrost, se postavi radar in pika.


Boljša rešitev kot ležeči je šikana

glej točko: 4. Pavement narrowings and chicanes

https://www.sensysgatso.com/news/speed-...
#hooldthedoor

aiko ::

Jaz sem striktno šikanam ali kakršnim koli fizičnim oviram na cesti. Ker če to nekdo nabije z avtom in so blizu ljudje je lahko takoj problem, saj voznik nima nobene kontrole nad vozilom od momenta trka in hitro koga nehote pokosi. Sicer se temu lahko načeloma izogneš, če se na cesti na dovolj veliki razdalji začne označevat da prihajaš do šikane, a v praksi ni tako. Še vedno ko sem v tujini naletel na kakšno me je presenetilo ker ni nobenega opozorila pred le-to. In za piko na i je vedno bilo ponoči, ko jo še težje opaziš. Če je pa še preostra/preozka pa je takoj problem za vse večje od avta na žalost.

WizzardOfOZ ::

Zakaj ne delajo takih ovir, da se dvignejo iz tal. Radar meri hitrost in če greš ti s pravo hitrostjo (po omejitvi recimo) ostane v tleh, višja kot je hitrost, višje se pa taka ovira dvigne. Če gre nekdo 100% čez omejitev naj se dvigne pa toliko, da ga v trenutku ustavi. Boljše da ubije njega, kot da on koga drugega.
S tem se bodo ljudje hitro navadili vozit po omejitvi in takim koncem se bodo tahitri izogibali.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Zakaj pa bi vozili po omejitvah? Ker jih postavljajo debili za debile?
Ok, verjamem, da se nekateri najdete v teh dveh grupah. Taki itak vozite tako tudi brez policajev, radarjev in podobnega.

Smo v 21 stoletju. Rabimo dinamične table. Ki gredo tudi navzgor, ne samo navzdol.

WizzardOfOZ ::

V bistvu so te omejitve tudi za tiste, ki niso najbolj vešči vožnje. Nadljudje, bodo pa že prilagodili vožnjo omejitvam, sej naj bi bili namreč bolj sposobni vozniki.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj ne delajo takih ovir, da se dvignejo iz tal. Radar meri hitrost in če greš ti s pravo hitrostjo (po omejitvi recimo) ostane v tleh, višja kot je hitrost, višje se pa taka ovira dvigne. Če gre nekdo 100% čez omejitev naj se dvigne pa toliko, da ga v trenutku ustavi. Boljše da ubije njega, kot da on koga drugega.
S tem se bodo ljudje hitro navadili vozit po omejitvi in takim koncem se bodo tahitri izogibali.


Za to ne rabiš elektronike, ampak ležečega policaja napolnjenega z ne Newtonsko tekočino (npr. koruzni škrob zmešan v vodo)
Non-Newtonian fluid @ Wikipedia

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

WizzardOfOZ ::

Neki tazga je bolj zanimivo.

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

jest10 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Drookl_Mazz je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj pobudo za 30 km/h po celem mestu, če že pišeš.

Ni potrebe. Taksacija uvoza v Ljubljano reši vse težave, zdaj omejitve 30km/h ne rabimo, ker večino časa itak ne moreš voziti hitreje od 30, po taksaciji, pa tudi ne bo potrebno, ker se bo lahko promet, vključno s potniškim, hitro premikal.


Hitrost premikanja na 30 km/h je zaradi varnosti in zaradi manjših izpustov ter hrupa. Tega plačilo za vstop v mesto ne bo rešilo.

No dejansko je večina vozil tišjih in z manjšo porabo(manj izpustov) pri 50km/h, kot pri 30km/h.
30km/h se jajcaš v 2 prestavi, 50km/h pa v 3 ali 4.


Od kdaj so pa prestave tiste, zaradi katerih je več izpuha?
vožnja pri 2000 obratih motorja bo dala enako izpuha v 1 ali pa 5 prestavi.

Se v 1 pri 2000rpm premikaš enako hitro, kot v 5 pri 2000rpm?
V katerem primeru prideš hitreje preko ulice in jo manj zasmradiš?

DamijanD ::

obrati niso vse...

Anney ::

Trubar je izjavil:

Zivim namrec na stranski stranski ulici v Lj na kateri pa obcasno vozijo teski tovornjaki. Iz nekega razloga ni ne omejitve in ne pepovedi tovornjakov. Ce se 2 tovornjaka srecata mora en peljati po plocniku. Katastraofa. Anyway... mogoce ideja kam naj vse posljem pobude? Hvala.



Če si v coni 1 te reši morda tole.

Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

jest10 ::

DamijanD je izjavil:

obrati niso vse...


Seveda ne.
Dejstvo pa je, da s počasno vožnji v nizki prestavi porabiš več goriva na neki razdalji, kot pri nekaj višji hitrosti v višji prestavi. Tam do ene 70km/h to kar velja, višje pa začne preveč zajebavati zračni upor.

WizzardOfOZ ::

Motor pri 2000 obratih spusti v zrak enako svinjarije tako v prvi kot v peti prestavi. Razdalja na kateri spusti vse te delce je pa različna.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

jest10 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Motor pri 2000 obratih spusti v zrak enako svinjarije tako v prvi kot v peti prestavi. Razdalja na kateri spusti vse te delce je pa različna.

Res je. 15 min delovanja pri 2000rpm, bo proizvedlo enako svinjarije v 1 in 5 prestavi.(Če malo idealiziramo)
A ker boš v 5 hitreje opravili pot, recimo da v 5min, v 1 pa v 15 min, bo količina spuščenih delcev manjša.

Pri nizkih hitrostih to kar dobro špila. Pri višjih ima glavno besedo zračni upor in imaš povsem druge razmere.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

starfotr ::

RedDrake je izjavil:

feryz je izjavil:

Vsak bi rad ležečega policaja pred svojo hišo in nikjer drugje na svetu.

Prepovedal bi kamione, ampak smetarski ga pa ne moti. Pa če bo kdaj zidal, se lahko do njega hruška in ostalo pripelje.
Ampak le do njega, za soseda velja prepoved.

Jah lej, tkole gre - vse v moji soseki.
Pred 50 leti je bilo to območje živahne industrijske cone, ki so jo sestavljale 4 velike tovarne. Dostop je bil s strani BTC-ja stran od mestnega jedra.
Pred 30 leti je ta industrija počasi začela propadati in je nekje 20 let nazaj dokončno v večini propadla.
S tem so ceste postale neobljudene (tudi naša ulica) in ker so ulice lepe ravne so se našli mulci z avtomobili in motorji in pač poskusili koliko dobijo v tistih 200m. Ko je nekoč nekdo zgubil kontrolo in pri več kot 120km/h šel v zid in SKOZI ZID potisnil dva kolesarja ki jih je napičil so naredili ležeče policaje.
Ko je industrija dokončno šla pod vodo so se poslopja prodala manjšim podjetjem / lastnikom in sedaj imamo v tej coni ziher 50+ firm. No tista firma, ki je postala lastnica dostopne ceste s strani BTC-ja je rekla, to je privat, nič več tranzita.
Kul, sedaj vsak dan mimo vrtca, šol, hiš in vsega ostalega lazijo kolone šleperjev. Od 4h zjutraj do 24h ponoči. In zelo glasno in lepo najprej ropotajo ko skačejo čez ležečkote, potem pa še hrumijo ko pospešujejo iz tistih 10-15 s katerimi gredo čez ležečkote.
Da ne omenjam da je med temi 50-imi firmami tudi boks klub, pa še neke borilne veščine, kar privablja tako precej trenirkasto klientelo ki če slučajno ne nabija muzike na max iz avtomobilov, preverja pospeške svojih M bendžol, RS audijev in podobnih stvari med ležečkotoma. Jasno, to je potrebno početi vedno.

Rezultat danes je:
Da je cesta _SLABŠA_ kot njiva (ker so tovornjaki vse zhebali, totalno) in če ravno ne ropotajo tovornjaki pa hrumijo čapci s svojimi "športno mafijskimi" vozili.

Lokalci smo že večkrat predlagali občini da odkupi tistih 20m ceste, ki je sedaj zaprta ker je v privat lasti, in uredi da bo dostop do te cone možen iz AC obroča brez da bi se šlo mimo enega samega bivališča, ampak je odgovor: "to je privat lastnina". JA VEMO. Odkupite, oz. razlastninite. Ne da mora tam 300-700 ljudi trpet vse živo.

Tako, da povej feryz, kje si, da si kupim tovornjak in enega M3 in se ti non-stop mimo bajte vozim. Pa boš potem tuhtal kaj in kako ...



700 ljudi. 2 občini bi že lahko ustanovili, vsaka po 350 ljudi.

Ali pa zbrali denar in odkupili cesto, če je res tak problem.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149075 (35315) Lowink

Španija omejuje hitrost na 30km/h (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
47938762 (28483) SansoteW

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25336151 (29166) BigWhale
»

V prihodnje nižanje hrupa avtomobilov v EU?

Oddelek: Na cesti
467025 (5715) Barbarian

Več podobnih tem