» »

Avto: Nemško poreklo

Avto: Nemško poreklo

Temo vidijo: vsi

Meizu ::

Hoj, prejšnji teden sem nabil eno košuto in mi je žival zrihtala totalko.

Kajpak sem na žalost v najslabšem možnem času na trgu za nakup avtomobila. Cenovne me trenutno itak prijemlje srat, ampak nekaj sem pa vseeno ugotovil.

Izgleda da zadnje čase (ali pa je bilo vedno tako, ampak sam ne pomnim da bi bilo tako pogosto) naši car dilerji pogosto uvažajo avte iz nemčije. Samo po sebi to ne bi smel bit problem razen tega, da imajo praktično vsi ti avti po vrsti neke vrste težave z neujemanjem podatkov njihovih šasij.

Še vsak avto do zdaj, ki sem ga preveril preko vin številke je pokazal najmanj prevrtene kilometre, pa tudi avte, ki so bili popolnoma brez vnosov, pa čeprav je avto, ki ga gledam recimo 3 leta star (2020) z magičnimi 23k km, kar pomeni da bi moral imeti vsaj 3 vnose servisov na podlagi eno-letnega intervala.

Se sicer zavedam, da ne dajejo vse hiše podatkov carfaxu in podobnim, ampak ajde mogoče bi od pooblaščenega serviserja to nekako pričakoval, v dobri veri. Ampak kaj je zdaj s tem, a je dejansko tako, da se moram izogibat avtom uvoženim iz nemčije? So to spet neki čobani na delu?

Meizu ::

Edit: Še tole sem želel povprašat - kako je zdaj s temi "das welt auto" programi in podobno? A je to dejansko kaj bolj zanesljivo od navadne prodaje? Nekako si predstavljam, da bi avti s to oznako najbrž morali iti skozi tehnični pregled vozila a la AMZS in podobne fore - ampak, a tu dejansko preverjajo kilometre ali tudi tam čarajo?

Ker pri teh cenah bo na koncu izpadlo da je še najboljše, da grem po novega Hyundaia ali Kio, bo vsaj glanc nov.

bemfa ::

Novo je novo. Za 3 leta stare z 23kkm itak hočejo met tolko ko novi stane.

Meizu ::

bemfa je izjavil:

Novo je novo. Za 3 leta stare z 23kkm itak hočejo met tolko ko novi stane.


Ma skoraj še več, gledam avto, ki je bil MPC nov 25k, pa hoče zdaj s temi kilometri in letnikom še vedno 22.5k, to je itak noro. No, saj takšnega avta za to ceno tudi pogledat ne grem, ampak dejansko mi je ta nemški posel zdaj sumljiv. Pa sem jih že kar nekaj avtov na vin številko vrgu (pokuril ziher enih slabih 100eur za to), pa vedno našel vsaj en red flag. Od zamolčanih škodnih primerov, do avta, ki ima na števcu 13kkm kot letnik 2020, potem pa vidim na carfaxu en vnos za škodni primer 2k-2.5k eur (torej manjša škoda), ampak z zapisom odometra 21kkm leta 2021. Seveda vrten.

Pač, fakin voluharji, res.

HolyFuck1 ::

Pravilno si razbral - nesrečo si imel ob najslabšem možnem času, saj se rabljeni avti izpred parih let prodajajo za isto ceno, kot so takrat bili novi. Vse je šlo gor od 30-50%, največ se pozna na najcenejšem segmentu.

Kar se tiče uvoza in papirjev/šasij, ki se ne ujemajo - česar nisi uvozil sam, smatraj za zgonjeno in prevrteno. Imaš "trustworthy" storitve, ki se ukvarjajo izključno z uvozom, tam pa pustiš par % cene avtomobila. Preveri mobile.de in to opcijo, zna biti najboljša.

Če kupuješ rabljeno, kupuj od fizičnih oseb. Nihče racionalnen sicer sedaj ne prodaja, razen če avta na potrebuje več, kar je statistično gledano malo verjetno.

settler ::

Pomojem je najbolje da, ali najdeš avto v Nemčji pa greš sam po njega ali pa to prepustiš kakšnemu podjetju, ki ga uvozi samo za tebe...

Meizu ::

settler je izjavil:

Pomojem je najbolje da, ali najdeš avto v Nemčji pa greš sam po njega ali pa to prepustiš kakšnemu podjetju, ki ga uvozi samo za tebe...


To sem razmišljal, problem je sicer, da si avta ne bom mogu predhodno ogledat brez, da hodim gor osebno. Kar bo lahko finančni jackpot, ali pa totalno zgrešena ideja. Nimam sicer neke želje pretirano komplicirat, razlog da gledam tudi rabljene avtomobile je sicer, da imam super lokalnega mehanika, s katerim se že vrsto let odlično razumeva in mi servise dela za zelo zelo prijateljske cene. Dobesedno na en uradni servis kot primerjavo prihranim skoraj 200eur. To se z leti kar nabere in ni tako zanemarljiva razlika.

Zato mi bi ironično celo bilo najboljše dobit nek avto, ki ima recimo eno ali dvo-letno jamstvo na strojelom (glih toliko, da si kolikor toliko "ziher), ostalo pa potem pri svojem mehaniku rešujem, ker statistično s tem prihranim dovolj denarja, da lahko komot amortiziram magari novo turbino, če rabi. No, seveda je jasno lahko vse skupaj totalen polom in mi dvigne glavo motorja in kaj še vse, ampak tole pa naj bi načeloma kril strojelom. Čisti črni scenarij.

Sicer gledam tam nekje do max 21, 22k eur, čas te nesreče je res neugoden, ravnokar sem zmetal 14keur za toplotno črpalko dejansko. To glih nanese za i30 ali pa Ceed če gledam novo, so mogoče še kakšne druge zanimive možnosti? Francozi nekako odpadejo ker jim ne zaupam preveč, iz istega razloga odpade tudi zame sicer zgodovinsko zelo zanesljiv Opel (po novem PSA). Ford ima kar nerealne cene, VW mogoče kak Golf ampak s precej osnovno mašino (KIA in Hyundai ima za ta denar vsaj 1.5 bencinar 160hp)... Bi bil vesel kakšne ideja, pa če magari zelo pavšalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

japapajade ::

če plačaš ene 150e, ti ga lahk gor pregledajo na servisu in ti napišejo za vsako praskico, ki jo avto ima.
potem pa najdeš enga kamionarja, ki gre iz fure prazen, pa ti bo še avto pripeljal.. za ene 350e.

majo nekateri prav ponudbe na netu, samo javiš kje pobere in ti dostavi, mu moraš pa dat navodila da mu dajo vse papirje..

v slo je texas, tuki tej avtohandlerji nategujejo po dolgem in počez, v njemački imajo načeloma strožje zakone kar se tega tiče...

coderX ::

Meizu je izjavil:

Hoj, prejšnji teden sem nabil eno košuto in mi je žival zrihtala totalko.

Kajpak sem na žalost v najslabšem možnem času na trgu za nakup avtomobila. Cenovne me trenutno itak prijemlje srat, ampak nekaj sem pa vseeno ugotovil.

Izgleda da zadnje čase (ali pa je bilo vedno tako, ampak sam ne pomnim da bi bilo tako pogosto) naši car dilerji pogosto uvažajo avte iz nemčije. Samo po sebi to ne bi smel bit problem razen tega, da imajo praktično vsi ti avti po vrsti neke vrste težave z neujemanjem podatkov njihovih šasij.

Še vsak avto do zdaj, ki sem ga preveril preko vin številke je pokazal najmanj prevrtene kilometre, pa tudi avte, ki so bili popolnoma brez vnosov, pa čeprav je avto, ki ga gledam recimo 3 leta star (2020) z magičnimi 23k km, kar pomeni da bi moral imeti vsaj 3 vnose servisov na podlagi eno-letnega intervala.

Se sicer zavedam, da ne dajejo vse hiše podatkov carfaxu in podobnim, ampak ajde mogoče bi od pooblaščenega serviserja to nekako pričakoval, v dobri veri. Ampak kaj je zdaj s tem, a je dejansko tako, da se moram izogibat avtom uvoženim iz nemčije? So to spet neki čobani na delu?

preveri na CarVertical , problem ker je plačljivo, ti pa kaže VSE tam.

Ne verjami lažem trgovcev da je avto nekaramboliran, večkrat sem to prebral na oglasu in potem na car vertical kaže orenk poškodbo.
Glede kilometrov pa še nisem najdel še prevrtenih.

Še to pazi z uvozom, jamstvo ne velja če je uvožen. Naprimer Ford ima 2 leti garancije in 3 leta jamstva, če je uvožen jamstvo ne velja.

Meizu ::

preveri na CarVertical , problem ker je plačljivo, ti pa kaže VSE tam.

Ne verjami lažem trgovcev da je avto nekaramboliran, večkrat sem to prebral na oglasu in potem na car vertical kaže orenk poškodbo.
Glede kilometrov pa še nisem najdel še prevrtenih.

Še to pazi z uvozom, jamstvo ne velja če je uvožen. Naprimer Ford ima 2 leti garancije in 3 leta jamstva, če je uvožen jamstvo ne velja.


Hvala za tole s Fordom, nisem vedel.

Glede CarVertical pa ja, sem preverjal glih tam ja. Za 30eur dobiš tisti paket za 3 poročila, kar je ok ajde, če že moram plačat za to. :)

In glih CarVertical mi je za enega pokazal prevrtene kilometre, kot sem že zgoraj zapisal, avto (2020 letnik) imel na števcu kao 13kkm pa še par sto zraven, pa mi je že takoj bilo sumljivo, da je ob vžigu avto javil, da je servisni interval potekel, v mašini pa našel nemško kartico, kjer je pisalo, da je imel avto narejeno menjavo olja pri 11kkm decembra 2022. To ni mogel poteči ne eno-letni interval, ne po kilometraži. Prodajalec se je izmikal češ da je najbrž serviser pozabil izbrisat opozorilo (ampak tule govorimo o pooblaščenem serviserju kao, valjda ne bi lastnik šel riskirat jamstva k nepooblaščencu, VW ima 3 letno jamstvo, če se ne motim). No, sem poslikal VIN številko, vtipkam v CarVertical, plačam... In glej, škodni primer za 2000eur leta 2021 z vpisom 23.000 km. Najbolj logično je sklepat, da je avto realno naredil 60kkm, kar so prevrteli nazaj na 13kkm. Se mi je zdelo čudno že to, da je bil ključ kar precej spraskan za tako malo km (kar sicer samo po sebi ni dokaz ampak zrno na zrno detajlčkov...), prav tako je bil volan na zgornji strani ter menjalnik vidno bledejše barve, kar nakazuje, da se ga je kar uporabljalo.

Uglavnem, voluharji, kaj drugega.

Meizu ::

Edit: Če ne bi šel gledat na CarVertical in kupil tisti avto, bi me prodajalec nategnil kot mlado mačko. Sicer sem že z lastnimi očmi uspel registrirat (vsaj zame osebno) številne "red flage", predvsem tole s servisom ter opozorilom na avtu, ter stanje volana ter menjalnika, ampak vseeno, 10eur investicije v podatkovno bazo mi je prihranilo 20.000 eur potencialno slabe investicije.

Utopično bi moral ta podatkovni sistem biti enak širom EU ter zakonsko obvezujoč za vnose kilometrov, poleg tega pa brezplačen in financiran iz strani EU. Bi se takšne kilometrske igrice kaj kmalu končale najbrž.

Da ne omenjam, da bi si tale prodajalec najbrž zaslužil kakšno prijavo pri inšpektorju. Ampak sem ziher, da ima naumljene kakšne pravne trike zadaj, da se mu uspe izmuzniti roki pravice, ker se mi je kar malo čudno zdelo, kako enostavno sem prišel do dokaza o prevrtenih kilometrih. Kot, da se jih niso niti trudili skrivat kaj preveč. A niso kao zagrožene kazni za te goljufije zelo visoke?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

starfotr ::

Na tebi je da ga prijaviš policiji.

settler ::

Jaz pri nas nič ne gledam, razen če je privat oglas... ali pa nekateri pooblaščenci, kateri imajo nekatere avte z znano zgodovino, ker so bili samo pri njih servisirani. Seveda je zato takoj 2-3k€ več.

kixs ::

Ljudje imajo nerealna pricakovanja. Cudezi pac ne obstajajo!

Znanec je kupil avto za 20K€. Rabljen, uvozen iz DE. Letnik 2016. Navozenih cca 80kkm. Pravi, da je vse preveril in da vse stima. OK. Mu recem, pojdi zdaj pogledat na mobile.de te avte s temi podatki in poglej koliko stanejo. En ali dva za 20K€, ostalo takoj 2-3k€ vec. Pa mu recem, naj od oka odsteje koliko je zasluzil preprodajalec in kaj dobi zdaj za ta denar. Nic. No, ni res. Dobis veliko, vendar ali z veliko vec prevozenih ali pa kaj poskodovani. Ce to vzames v zakup, pac dobis kar dobis.

Avtov za 20K€ s slovenskim poreklom od l.2016 je pa precej malo. Tako je najboljse kupit nic :lol:

Meizu ::

To sicer ni res. No, vsaj ne vedno res. Glihkar sem šel malo prefočkat mobile.de, toliko malo za okus, pa takoj vidim iste avte s podobnimi kilometri, ki jih gledam tukaj, cca. 2kEUR cenejše kot pri nas.

Sicer pa, a je res nerealno pričakovat, da se avto, katerega MPC je 25kEUR ne prodaja za 22kEUR po treh letih voženja? Meni je to komplet absurdno. Mogoče sem edini, ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

settler ::

Ne vem kaj gledaš, ampak recimo Peugeot 508, 3-4 leta star, okoli 60-100kkm, nov 40k€+, rabljen 22-26€...
Saj cene počasi padajo, samo res počasi...

Meizu ::

Ma kaj pa vem, recimo da gledam med drugim tudi Škode Octavie RS, ampak me bolj vleče k dizlu, pa čeprav bi z veseljem bencinarja. Jasno, 20k€ za Octavio RS z malo kilometri je bolj takšna, kilava želja, ampak če greš gledat recimo še kaj drugega, npr. Polo GTI so cene rabljenih kar konkretno nerealne.

Pač ja, športna jajčka, ampak glede na to da sem v zgodnjih tridesetih, bi si še privoščil kaj takega, da se človek še malo zlufta, preden začnem kupovat enoprostorce za otroke itd. Ampak vse zgleda, da bom na koncu res nabavil nekaj iz salona.

Edit: No, recimo ravno Polo GTI je ena takšna cvetka - avto.net jih je kar nekaj, tudi v privat prodaji, ampak so vsi nekje tam okrog 22k€. Ja, to si lahko še privoščim, ampak mi gre malo na živce, ker vem, da je tale avto iz še dostopnih VW cenikov iz leta 2020 stal 25k€. So se pa cene prilagodile kar na nove cenike, ampak to je po mojem skromnem mnenju itak noro. Je pa res, da so salonski Polo GTIji recimo danes 29k€. Noro.

Ampak tudi če gledam salonsko ostale avte, recimo KIA ceed ali Hyundai i30, 1.5 160hp - osnovne variante res začno pri 21k€, ampak cena hitro naraste ko se želiš vsaj približno približat neki Polo GTI specifikaciji, recimo:

1. DCT menjalnik
2. Mild Hybrid (ga ima brat na i30 in je super fina reč)
3. Športen paket Nline

S temi tremi zadevami si že ob 4.000€ in si takoj nekje na 25-26k€. Ja saj vem, jokam brezveze, ampak je kar je. Ni mi pa do tega, da grem kupovat potem 5+ let stare avte s 100kkm za 17.000 eur, ker sem spet cenovno preblizu novemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Meizu ::

Z drugimi besedami, če grem salonsko kupovat, potem pozabim najmanj na DCT menjalnik (bom že preživel, tako razvajen pa spet nisem), ampak Nline mi pa diši že samo zaradi dizajna.

settler ::

No ja, na tvojem mestu bi potem šel gledat kontra, kaj dobim price/performance za 20k€ in od letnika 2019/20 naprej. Tudi sam pač gledam da ima nekje 180 HP+ itd.
Tukaj je recimo kot primer: Mazda 3 ali 6, bencin, atmosferc, 180 HP+.

bemfa ::

Salonske Octavije so dost ugoden nakup glede na konkurenco, sploh dizel, 2.0tdi za 24k.

bemfa ::

Drugače pa Audi A4, 2.0 benz, 30k. Ko začneš dodajat, ni konca :D

link_up ::

Avtomobile se kupuje nove. To je pravi nasvet in seveda najceneje na dolgi rok.
In and Out

black ice ::

Kaksne so prednosti dizla, da navkljub drazjemu gorivu, AdBlue ter DPF* se vedno prevaga napram alternativi? Da ne omenjam, da je uvoz/nakup dizla drazji. V zadnjem desetletju sem vozil dva dizla, a sem z zadnjim avtom presedlal na bencinarja.

* - bencinarji imajo OPF, ampak zaradi visjih temperatur ta naceloma ni problematicen.

link_up je izjavil:

Avtomobile se kupuje nove. To je pravi nasvet in seveda najceneje na dolgi rok.

Ne nujno. Kupis starega cca leto, ima se tovarnisko garancijo, na ceni pa je do takrat ze nekaj izgubil. Pazis, da vzames nekaj z jamstvom ala Premium selection, Junge sterne in od prodajalca z dobrim slovesom ter s cim manj kilometri.

Zgodovina sprememb…

iso2000 ::

No, jaz sem v situaciji ko imamo avto viška in sem ga dal na avto net. Ceno sem za štart nastavil primerljivo z ostalimi objavljenimi oglasi (meni se zdi pre-visoka), ampak sem si rekel - poizkusimo... No, v 14 dneh ni bilo enega telefonskega klica. Tako da se avtomobili lahko prodajajo za takšne cene, ampak močno dvomim da se tudi prodajo (za takšne cene). Tako da bi na tvojem mestu ponudil nižjo ceno pa boš videl kaj se zgodi. Več kot da ti rečejo ne, se ne more zgoditi :D
Avti iz uvoza pa... Si kdaj videl na cesti šleparje, ko imajo gor naložene avtomobile, pa so vsi malo obutani? No, to so verjetno tisti super ohranjeni avtomobili, od prvega lastnika, s čarobnim števcem kilometrov. :))

mugen999 ::

black ice je izjavil:


Ne nujno. Kupis starega cca leto, ima se tovarnisko garancijo, na ceni pa je do takrat ze nekaj izgubil. Pazis, da vzames nekaj z jamstvom ala Premium selection, Junge sterne in od prodajalca z dobrim slovesom ter s cim manj kilometri.

Danes imajo do 3 leta stari avti skoraj enako ceno, kot so jo imeli kot novi, če govorimo o velikostnem razredu do golfa, vključno z golfom. Kar je absurd. Jamstvo je nateg da vecjega ni. Z jamstvom se obvezes da 5 let furas na uradne servise, kjer jim placujes zlate ure in zlati material, na avtu ti pa delajo (se učijo) vajenci. Tisti ki hoče prisparat kupi ohranjen mali 10 let star avto in se vozi. Samo to ni avto za bahat potem.

TheBlueOne ::

Jaz kupujem samo iz Nemcije iz operativnega lizinga stare leto ali dve. :) Samo pri importerju, ki mu zaupam, garancija tri leta za 1000EUR, celotno porocilo o pregledu itn.

Zgodovina sprememb…

mugen999 ::

Tri leta garancije ima nov avto, ne pa eno ali dve leti star. Kateri avti po makadamih so najhitejših pa tudi vemo, službeni na operativnih lizingih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

TheBlueOne ::

Ne, tam kupim tri leta garancije. Ampak dvomim, da imas prav glede makadamov, ker to bi naceloma veljalo za vsak nov avto, ker tudi privat kupec ne vem zakaj ne bi pocel enako.

S sluzbenimi v bistvu vozimo najlepse, ker je cas placan, kazni pa noces.

Drugace jaz tako kupujem vec kot pet let, pa moram trkati na les, ker nisem menjal niti zarnice. Avte kupim do 30k km, prodam pri dobre 150k km. Avti pa vsaj -30% cene novega.

Invictus ::

Vser, kar gre ven iz Nemčije, ima prevrtene kilometre.

Zelo težko najdeš avto, ki jih nima.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Drugace jaz tako kupujem vec kot pet let, pa moram trkati na les, ker nisem menjal niti zarnice. Avte kupim do 30k km, prodam pri dobre 150k km. Avti pa vsaj -30% cene novega.

Zakaj jih tolk menjaš, če so tolk super?

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Zakaj jih tolk menjaš, če so tolk super?


Ker imam rad nov avto in ne maram biti pri mehaniku. Za enega vem, da je potem vsaj dupliram kilometre, ker ga je kupil znanec.

Pac prej sem teral avte nad 200k km, samo so se vedno zaceli neki problemi.

Kapitan Jack ::

Kupite v Avstriji. Dosti drazji, ampak ce je od tapravega hendlerja, ne bo tezav. Samo svercerjev se je treba izogibat.

TheBlueOne ::

Invictus je izjavil:

Vser, kar gre ven iz Nemčije, ima prevrtene kilometre.

Zelo težko najdeš avto, ki jih nima.


V bistvu niti ne. Potrjeni servisi in ce ima pod 30k km se nikjer nimas obrabe. So kot novi, na porocilu pa vsaka praskica. Tezko sodis nekje med 70k km in 200k km.

Jaz jih kupujem od najvecjega uvoznika v AT, ki prodaja tudi fizicnim osebam in ne vem za primer, kjer kaj ne bi stimalo. Ce se ne motim letno obrnejo ca. 15k avtov, ki so 90% kot nov. Imajo pa tudi take, ki v dveh letih pridejo tudi na 90k km, so pa primerno cenejsi.

c3p0 ::

Invictus je izjavil:

Vser, kar gre ven iz Nemčije, ima prevrtene kilometre.

Zelo težko najdeš avto, ki jih nima.


Nima, če kupuješ iz nemškega sistema, kot npr. jungesterne in ti ga naš diler se pripelje.

Dilerji so pa polomija, poznam večjega lokalnega, od njega ne bi kupil kile moke.

Utk ::

Ker imam rad nov avto

kupujem rabljene. Makes sense.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Ker imam rad nov avto

kupujem rabljene. Makes sense.


Pardon imam rad moderne avte, ki so kot novi, ker sem preskrt, da bi placal za popolnoma novega.

infiniteLoop ::

FYI Nemski avtomobili imajo v vecini prazno zgodovino v vseh teh car vertical carfax etc. sistemih zaradi nemske obcutljivosti glede varovanja podatkov. Kar tudi pomeni, da je Nemcija mali raj za prevrtavanje kilometrov.
None of us is as dumb as all of us.

TheBlueOne ::

Ampak ce je iz lizinga ga morajo servisirati in v nasem primeru so bili vsi servisirani pri uradnem servisu, vsi servisi vneseni itn.

mugen999 ::

Pri uradnem servisu. Kot da je to nekaj dobrega. Imam obcutek da je lizing hisa zmanjena s uradnim servisom da v avte nalivajo najcenejše olje z 200 literskih sodov. Zato da so potem servisi cim cenejsi za lizing bajte. Ker sej vsi vemo da bo vsak avto zdrzal 100k km oz garancijo na mineralno olje z lidla. Ne zaupajte tem barabam na lepe oči nič.

DamijanD ::

Kako je pa z rabljenimi EVji? Ali je iz stanja baterije (ciklov polnjenja)? kaj lažje dobiti realno stanje prevoženih kilometrov? Oz. Ali je stanje baterije enako enostavno "prevrteti", kot števc?

Utk ::

Vsak EV ti že na ekranu ali pa preko aplikacije, če že ne na ekranu, pokaže SOH, v procentih kapacitete nove baterije.
Ni ta SOH vsemogočen, ampak če ni bil avto karamboliran ali kaj podobnega in je zarad tega baterija poškodovana, je tist procent kar realen.

TheBlueOne ::

mugen999 je izjavil:

Pri uradnem servisu. Kot da je to nekaj dobrega. Imam obcutek da je lizing hisa zmanjena s uradnim servisom da v avte nalivajo najcenejše olje z 200 literskih sodov. Zato da so potem servisi cim cenejsi za lizing bajte. Ker sej vsi vemo da bo vsak avto zdrzal 100k km oz garancijo na mineralno olje z lidla. Ne zaupajte tem barabam na lepe oči nič.


Lol, ja sigurno v Nemciji. Ker to sploh ne bi bil ultimo skandal. Poleg tega pri dve leti starem avtu, tudi ce ne bos delal servisov verjetno ne bo neke razlike. Vsaj polovico kilometrov pa je verjetno prevozil z oljem iz tovarne, ampak verjamem, da imas tudi teorijo zarote o tem kako ze podjetja dajejo v avte jedilno olje namesto motornega.

Za lizing hiso je v interesu, da so avti kar se da dobro servisirani in to tudi zahtevajo.

Ampak si mislim, da imas s sluzbenimi avti in avti iz lizinga bolj nic izkusenj, da so ti relevantne take zgodbice.

bbbbbb2015 ::

Meizu je izjavil:

Hoj, prejšnji teden sem nabil eno košuto in mi je žival zrihtala totalko.

Kajpak sem na žalost v najslabšem možnem času na trgu za nakup avtomobila. Cenovne me trenutno itak prijemlje srat, ampak nekaj sem pa vseeno ugotovil.

Izgleda da zadnje čase (ali pa je bilo vedno tako, ampak sam ne pomnim da bi bilo tako pogosto) naši car dilerji pogosto uvažajo avte iz nemčije. Samo po sebi to ne bi smel bit problem razen tega, da imajo praktično vsi ti avti po vrsti neke vrste težave z neujemanjem podatkov njihovih šasij.

Še vsak avto do zdaj, ki sem ga preveril preko vin številke je pokazal najmanj prevrtene kilometre, pa tudi avte, ki so bili popolnoma brez vnosov, pa čeprav je avto, ki ga gledam recimo 3 leta star (2020) z magičnimi 23k km, kar pomeni da bi moral imeti vsaj 3 vnose servisov na podlagi eno-letnega intervala.

Se sicer zavedam, da ne dajejo vse hiše podatkov carfaxu in podobnim, ampak ajde mogoče bi od pooblaščenega serviserja to nekako pričakoval, v dobri veri. Ampak kaj je zdaj s tem, a je dejansko tako, da se moram izogibat avtom uvoženim iz nemčije? So to spet neki čobani na delu?


Jaz redno kupujem avte v Nemčiji in doslej ni bilo večjih težav. S tem, da so to BMWji. In to pri trgovcih, ki se ukvarjajo s prodajo takih avtov.
Avto, ki si ga nagledam, javijo zadnji del št. šasije, 7 mestno identifikacijo. V Trzinu obstaja oseba, ki vpogleda potem v servisno zgodovino in mi komentira, če je to za avto 'normalno' ali ne. Če se ji količkaj čudno zdi, avta sploh ne gledamo naprej.

S tem, da so to avti stari do 3 leta, ker imajo še original garancijo in če je kaj narobe, to garancijo seveda uveljavim.

S tem da,na žalost, so se avti podražili, tudi rabljeni. In cene niso padle.

Problem so Alahakbar trgovci iz Nemčije, Turki, avte imajo na industrijskih parkiriščih, zvrteno vse, kar se da, gume vse zamenjane, feltne dane iz Aliexpresa, original prodane. To pa potem vidiš, da ti pa niso diht. Že iz felten vidiš, da to niso tiste, ko so običajno na točno takem tipu avta. Samo to pa znamko moraš v nulo poznati, da lahko oceniš, če so avto oskubli/prevrteli ali ne.

Drugi problem pa so Škode Octavie/Superbi, VW Passati, bež, rumene ali črne barve. Pogosto s top-top opremo. To so pa taksiji. Original cena včasih reflektira iztrošenost avta. Samo take kupujejo Alahakbarji, vse prevrtijo, ter dajo ceno x2. To pa gledaš servisno zgodovino, ko ima eden, dva ali tri zapise, avto pa star 3 leta. In servis narejen vedno drugje. To pa veš, da je avto bil taksi. Takih se je treba ogibati.

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Ja, to ko berem vaše komentarje me iskreno kar neka slabinja grabi. Toliko nekih for, pa fint na katere nas mečejo...

Cene pa res kap. Nekdo od vas je omenil salonske Octavije za spodoben denar, se zahvaljujem za info, bom preveril. Zaenkrat imam namen klicat KIA salon, da jih pobaram malo glede cen in morebitnih dodatnih popustov, če sploh kaj popuščajo. Ampak kot je nekdo drugi od vas tu omenil, glede na to da prodajo tako malo avtov zadnje čase, bi skoraj morali biti prisiljeni kaj popustit. Bomo videli.

MIHAc27 ::

Dokler se kazensko (z zaporom) ne odgovarja za prevrtene kilomentre, ne bo žal nič bolje.

Pa pri nakupu od fizične osebe ni nič bolje. Veliko zamolčanega, tudi na avtu za 600€ sem našel pred kratkim prevrtene kilometre.

Nikonja ::

Kaj pa tale novica:
https://www.zurnal24.si/avto/kaj-od-26-...
Če sm prav razumel če te trgovec nategne imaš vso pravico zahtevat denar nazaj ali odpravo napake?

Ampak me prav zanima kako to funkcionira v praksi?

pol3ni ::

Meizu je izjavil:

Hoj, prejšnji teden sem nabil eno košuto in mi je žival zrihtala totalko.

Kajpak sem na žalost v najslabšem možnem času na trgu za nakup avtomobila. Cenovne me trenutno itak prijemlje srat, ampak nekaj sem pa vseeno ugotovil.

Izgleda da zadnje čase (ali pa je bilo vedno tako, ampak sam ne pomnim da bi bilo tako pogosto) naši car dilerji pogosto uvažajo avte iz nemčije. Samo po sebi to ne bi smel bit problem razen tega, da imajo praktično vsi ti avti po vrsti neke vrste težave z neujemanjem podatkov njihovih šasij.

Še vsak avto do zdaj, ki sem ga preveril preko vin številke je pokazal najmanj prevrtene kilometre, pa tudi avte, ki so bili popolnoma brez vnosov, pa čeprav je avto, ki ga gledam recimo 3 leta star (2020) z magičnimi 23k km, kar pomeni da bi moral imeti vsaj 3 vnose servisov na podlagi eno-letnega intervala.

Se sicer zavedam, da ne dajejo vse hiše podatkov carfaxu in podobnim, ampak ajde mogoče bi od pooblaščenega serviserja to nekako pričakoval, v dobri veri. Ampak kaj je zdaj s tem, a je dejansko tako, da se moram izogibat avtom uvoženim iz nemčije? So to spet neki čobani na delu?


Ko bo čas,se bom jaz na njih obrnil https://narociavto.si/
Tukaj pa si lahko še sam ustvariš svoje mnenje https://www.bmwslo.com/topic/137885-nar...

Meizu ::

Hmm naroči avto... Za tole pa nisem še slišal, vidim pa, da poslujejo že vsaj od leta 2018 - a ima kdo od vas z njimi že kakšne izkušnje? Pa res stremijo k poštenosti al je to spet nek tipičen pavšalni marketing? Itak danes previdnost nikoli ni odveč.

Meizu ::

Nikonja je izjavil:

Kaj pa tale novica:
https://www.zurnal24.si/avto/kaj-od-26-...
Če sm prav razumel če te trgovec nategne imaš vso pravico zahtevat denar nazaj ali odpravo napake?

Ampak me prav zanima kako to funkcionira v praksi?


Hmm, tole izgleda zanimivo. Vprašanje je samo, kako bodo to obravnavali naši sodni mlini in kako dolg misli bit ta proces. Ker po trenutnih sodnih trendih te najbrž čaka več letno sodno guzenje v takih primerih. Pa tudi kaj za njih neskladnost pomeni - recimo če v roku enega leta doživiš strojelom npr. - a to spada pod t.i. neskladnost? Ker v članku omnenjajo samo primer odpovedi klime, niso pa se dotaknili dejanskih problemov, strojelom, odpoved turbine, pač dražjih popravil. Ker tule moraš potem najet najmanj strokovnjaka, ki bo ocenil, da je recimo turbina zaradi odpovedi povzročila sum, da ima recimo to vozilo opravljenih veliko več kilometrov kot je bilo oglaševano, ker turbina statistično odpoveduje pri x km. Ampak potem moraš tudi dokazat, da se tovrstna odpoved ni mogla zgoditi zaradi proizvajalčeve pomankljive tolerance pri izgradnji in da je to res povezano s trgovčevo malomarnostjo.

Ne vem, spet mi to izgleda kot paša za odvetnike.

black ice ::

Meizu je izjavil:

Hmm naroči avto... Za tole pa nisem še slišal, vidim pa, da poslujejo že vsaj od leta 2018 - a ima kdo od vas z njimi že kakšne izkušnje? Pa res stremijo k poštenosti al je to spet nek tipičen pavšalni marketing? Itak danes previdnost nikoli ni odveč.

Marketing. Za 2k si izberes avto in ti ga oni pripeljejo iz Nemcije in uredijo homologacijo ter DMV. Nic ne preverjajo, priporocajo ti izbiro Premium selection/Jungesterne/whatever jamstvo in to je to.

Nic takega kar ne bi mogel narediti sam.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
228163749 (4747) fujtajksel
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35880704 (49790) hojnikb
»

Ali pred nakupom rabljenega vozila preverite njegovo zgodovino preko interneta?

Oddelek: Na cesti
326670 (5164) Stari maček
»

Najem mehanika za prisostvovanje pri nakupu rabljenega avtomobila v Lj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11015092 (11440) solatko
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12639416 (34814) imagodei

Več podobnih tem