» »

Najem mehanika za prisostvovanje pri nakupu rabljenega avtomobila v Lj

Najem mehanika za prisostvovanje pri nakupu rabljenega avtomobila v Lj

1
2
3

icko ::

V švabariji nihče (no mogoče razen kakih turkov) niti ne pomisli da bi vrtel kilometre. Ko greš v D k odvetniku je šale kaj hitro konec. Velja tudi za zavarovalne odškodnine ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: icko ()

Invictus ::

Jasno je, da ne kupiš švabskega avta od slovenskega preprodajalca, ampak greš sam gor, oz nekoga za to najameš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

icko ::

Tako je. Sam sem jih uvozil sigurno 10. Gledat sem šel samo enega. Do sedaj vse bp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: icko ()

Invictus ::

Kar veliko folka ne ve, je, da imajo v Nemčiji praktično vsi proizvajalci avtov svoje štacune rabljenih avtov.

Tako Audi, kot BMW, in Mercedes, če se že gremo dražje znamke... Cene so, ajde, nizke...


https://gebrauchtwagen.bmw-dreieich.de/...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

radmannsdorf ::

imagodei je izjavil:

Meni nekaj ni jasno... Slovenci radi nabavljamo rabljene avte iz Nemčije. Ker so baje ful hudi al kaj, pa ker baje Nemci ne nategujejo. Potem se pa izkaže, ne glede na to, a nemški prodajalec nateguje ali ne, nategujejo posredniki. Dobiš karamboliran avto kot nov, prevrtene kilometre, neizpravne avte, ki so ravno toliko "poflikani" da ne delajo težav na testni vožnji...

Ne razumem, zakaj nabavljat rabljene avte iz Nemčije na ta način, ne pa tudi odpeljat se do Avstrije in kupiti rabljen avto v avstrijski avtohiši? Po mojih predvidevanjih (in točno to - zgolj predvidevanja so to), bi avstrijski preprodajalci na avstrijskem trgu morali nategovat bistveno manj?

Zdej, ne vem, a je tolk kolobocij z "uvozom" avta v Slovenijo, a so rabljeni avti v Avstriji toliko dražji kot primerljivi v Sloveniji? Nikdar nisem tega še počel, ne poznam čisto nič, samo sprašujem. Ker mnogo Slovencev živi manj kot 2 uri vožnje od Avstrije; če je tam stanje pri preprodaji rabljenih avtov dosti boljše, potem ne razumem, zakaj bi se nekdo iz Kranja vozil v Maribor ali pa v Novo mesto po avto, ne pa tudi v Beljak ali Celovec?

Pri nas vsako kanto dobiš na leasing, tam pač ni tako simpl za nas slovence. Treba plačat z gotovino.

Zgodovina sprememb…

Kiwix ::

Pri autoDNA pregledajo avto in ugotovijo ali se podatki, ki jih je naveden prodajalec ujemajo z dejanskim stanjem vozila.

www.autodna.si

tryhard ::

Konec koncev - kako pa je sploh mozno, da lahko prodajalci uspesno prodajajo karambolirane avte, ki so ze bili klasificirani kot totalka (torej zvita sasija), pa potem polepljeni nazaj? Tak avto predstavlja hudo nevarnost v primeru prometne nesrece.

AFAIK so glede refurbished avtomobilov pogoji za nadaljno prodajo kar strogi. Je pa problem, če avto popravlja vsak navaden kmet.

darkolord ::

icko je izjavil:

V švabariji nihče (no mogoče razen kakih turkov) niti ne pomisli da bi vrtel kilometre. Ko greš v D k odvetniku je šale kaj hitro konec. Velja tudi za zavarovalne odškodnine ;)
Ne nakladaj.

icko ::

Full argument ni kej.

solatko ::

Cuzreasons - Problem je v tem, kako zavarovalnica označi vozilo po nesreči - lahko gre za ekonomsko totalko, ker se popravilo pač ne izplača ali tehnično totalko, ko je vozilo tako uničeno, da ni več za na cesto.
Nekatera dražja vozila, so lahko zelo malo karambolirana pa postanejo zaradi varnostno tehničnih zahtev - totalka, nekatera pa so lahko zelo razbita pa se jih da čisto lepo poštimat, samo za zavarovalnico, cena popravila ni sprejemljiva.

Totalk zaradi tehničnih specifikacij ni možno uporabit za vožnjo, temveč izključno za rezervne dele, zato ti v tujini vozilo, ki je bilo kljub temu popravljeno in registrirano v drugi državi izločijo iz prometa, če te ob preverjanju slučajno dobijo.

Pri nas praviloma zavarovalnice določijo ekonomsko totalko, v prometno razvitih državah pa večinoma tehnično totalko in se ta vozila izločijo iz registra vozil.

Avtomobili pod totalko, se praviloma popravljajo v drugih državah ali na črno.
Delo krepa človeka

imagodei ::

Moram rečt, da tole razlikovanje "ekonomska" in "tehnična" totalka prvič slišim. Ampak na avte se itak spoznam tako kot pedikerka na popravljanje zob.

Zanima me nekaj drugega: kaj ima zavarovalnica z določitvijo "tehnične totalke". O tehnični izpravnosti avta bi se morale izreči pristojne institucije.
- Hoc est qui sumus -

darkolord ::

icko je izjavil:

Full argument ni kej.


Ná:
In Germany, one of the biggest used car markets in Europe, mileage rollback remains a very common act in the sale of used cars. The German police have estimated that approximately every 3rd car has been subject to odometer fraud. Further, they estimate that on average, the illegal increase of a used car’s value lays around 3.000 €. That means that only in Germany, the yearly losses amount to almost 6 Billion Euros. The legal situation is very strict in Germany, which means the Vehicle Identification Number is considered as personal data which is protected by the law. Unfortunately, products like the CARFAX Vehicle History Report, which could provide more transparency, can therefore not be offered to buyers or sellers. As long as this situation will not change, mileage manipulation in Germany will remain a big issue.

Source: ADAC


Še malo bolj uraden vir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

solatko ::

imagodei - V tujini proizvajalci vozil, opozorijo zavarovalnice ne komponente, ki so ključne za varnost vozila, ko pripelješ razbito vozilo na zavarovalnico, ti preden ti določijo višino škode, vozilo slikajo in slike pošljejo proizvajalcu, oziroma pooblaščenemu servisu. Od tam prejmejo odgovor glede popravila in približno oceno škode.

Ko zavarovalnica dobi zahtevane informacije, se odločijo naprej, če se odločijo za totalko, se vozilo takoj briše iz evidence, ob eventualnem popravilu in poizkusu registracije pa ti vrene podatek - vozilo odstranjeno iz prometa zaradi totalke.

Pri ekonomski totalki pa dobiš vozilo in določen znesek po vrednosti evrotaxa ali pa celotno vrednost, če vozilo pustiš zavarovalnic. Lahko se ga popravi in vrne v promet, vendar je popravilo z novimi deli in pri pooblaščenem serviserju veliko dražje, kot dobiš od zavarovalnice.
Če popravljaš pri naključnem kleparju, s ponaredki ali rabljenimi deli, pa je po navadi denarja od zavarovalnice dovolj.
Delo krepa človeka

Machete ::

Taki avti gredo lepo v Rusijo oz. vzhodno od Poljske, kjer jih spravijo nazaj na cesto. Verjetno tudi na Balkan in Slovenijo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

imagodei ::

solatko> "Ko zavarovalnica dobi zahtevane informacije, se odločijo naprej, če se odločijo za totalko, se vozilo takoj briše iz evidence"

Težko verjamem zgolj na besedo. To bi pomenilo, da so zavarovalnice (para)državni aparati, ki lahko odločajo o izbrisu vozil iz evidence. Morda želiš reči, da zavarovalnica predlaga ustreznemu organu izbriz iz evidence? Ampak to najbrž ni dobra volja zavarovalnice, pač pa morebiti zakonska zahteva, češ da mora zavarovalnica obveščati pristojne organe ministrstva za promet o avtomobilih, za katere so ocenili, da so (kljub morebitnemu popravilu) neprimerni za na cesto.

Spet samo ugibam, ampak po logiki bi bilo to precej bolj sprejemljivo, kot pa da zavarovalnica samovoljno nekaj šari po evidenci vozil.
- Hoc est qui sumus -

krneki0001 ::

Dejte si to pogledat, pa vam bo jasno, kako se tudi zelo razbiti lahko popravijo v nulo:
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

icko ::

@ Darklord
Kot sem že rekel. Ko greš v D k odvetniku je šale kaj hitro konec.
Priznam pa da čisto lahko drži da je vrtenje kilometrov postal nacionalni šport kot pri nas. Ampak malo bolj resne avtohiše so hitro iztožljive, razni baraka gmbhjčki pač ne.

solatko ::

imagodei - Zavarovalnice zelo nerade plačujejo škodo, ki bi lahko nastala zaradi uporabe tehnično pomanjkljivih vozil. Tak je pač zakon - totalke ne moreš ponovno registrirat in pika, kdaj do tega pride pa ugotovijo sposobni zavarovalničarji v sodelovanju s proizvajalci oziroma ob vpogledu v njihove standarde.
Sicer pa so pri obveznem zavarovanju paradržavni organ.

V primeru, da se pri prometni nesreči, forenzično ugotovi, da je vzrok hudih posledic, ponovno registrirana totalka, bi zavarovalnica, ki je tako totalko pustila popravit, nosila vso škodo, ki je v nesreči nastala. To pa v A, D,..... niso nizki stroški.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Furbo ::

krneki0001 je izjavil:

Dejte si to pogledat, pa vam bo jasno, kako se tudi zelo razbiti lahko popravijo v nulo:

S tako 'v nulo' popravljenim avtom se ne bi želel peljati niti 1km.

Pa rabiš še kolega, ki ima chopshop.

Vsak normalen lastnik dragega vozila ima avto ustrezno zavarovan in mu še na kraj pameti ne pade, da bi ga šel takole popravljati.

Tisti, ki si ga pa že v startu ne more privoščiti, pa gre v take neumnosti.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

imagodei ::

solatko je izjavil:

Tak je pač zakon - totalke ne moreš ponovno registrirat in pika, kdaj do tega pride pa ugotovijo sposobni zavarovalničarji v sodelovanju s proizvajalci oziroma ob vpogledu v njihove standarde.

Dajva se ne pogovarjat na pamet, daj mi prosim linkaj zakon, pravilnik, ki to ureja.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Furbo je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Dejte si to pogledat, pa vam bo jasno, kako se tudi zelo razbiti lahko popravijo v nulo:

S tako 'v nulo' popravljenim avtom se ne bi želel peljati niti 1km.

Pa rabiš še kolega, ki ima chopshop.

Vsak normalen lastnik dragega vozila ima avto ustrezno zavarovan in mu še na kraj pameti ne pade, da bi ga šel takole popravljati.

Tisti, ki si ga pa že v startu ne more privoščiti, pa gre v take neumnosti.

Naivnež. Normalno da tega ne dela lastnik zase. Madona.

krneki0001 ::

Furbo je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Dejte si to pogledat, pa vam bo jasno, kako se tudi zelo razbiti lahko popravijo v nulo:

S tako 'v nulo' popravljenim avtom se ne bi želel peljati niti 1km.

Pa rabiš še kolega, ki ima chopshop.

Vsak normalen lastnik dragega vozila ima avto ustrezno zavarovan in mu še na kraj pameti ne pade, da bi ga šel takole popravljati.

Tisti, ki si ga pa že v startu ne more privoščiti, pa gre v take neumnosti.


Bolj zanimivo je to, da je ta dotični BMW svetovno dobro popravljen napram večini slovenskih avtomobilov uvoženih iz nemčije. Namreč celega avtomobila se iz DE v SLO ne splača uvažat že nekaj let, ker je zaslužka premalo. Zato se vedno uvozi razbit avto, se ga na hitro popravi za čim manj denarja, očisti znotraj, spolira odzunaj, odvije kilometre in proda slovenceljnu, ki mu je važno da je na števcu max 130 ali 150k kilometrov in da je avto čim cenejši.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

IL_DIAVOLO ::

link_up je izjavil:

pa jade, rabljen avto in moji zivci...novega se kupi, kaj bos s starimi jajci.


Kvecjemu 2 leti starega, ko izgubi na ceni ogromno in je ponavadi v brezhibnem stanju.

icko ::

@ nebivedu
Ko so pred slabim mesecem pripeljali mojega in mi ga razložili pri lpp je bilo na kamionu še šest vozil za Avtodelto. Na videz vsa cela in lepa. Ne trdim pa da nekateri razbitih ne uvažajo. Pa še to. Sestrin tip je top ličar in dela v firmi kjer se za privat ne dela nič. Vse plačuje zavarovalnica. Za smrtnike so večja popravila že skoraj predraga sploh če je avto že malce v letih.

krneki0001 ::

Si ga ti izbral v nemčiji in naročil, da ti ga pripeljejo, ali si ga tukaj kupil, ko so ti ga ponudili že stoječega na parkplacu?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

icko ::

Sem spremljal sceno na mobile pol leta, ker kar sem kupil je čista specifika. Prodajalec v D je bil car, mi je pošiljal fotke tudi ko so ga že nalagali na kamion. Zelo korekten in avto ima opreme še več kot serijsko.
Plačano bank transfer 100% avans. Poslal skene prometne dodatne letne gume, garmina ki bi ga komot zadržal itd. Skratka prodajalec mora biti ok. Feedbacki na mobile štejejo.
lp

IL_DIAVOLO ::

Take lepe izkušnje je pa prav fajn slisat :)

Naj ti sluzi tako dobro kot meni.

cresh ::

krneki0001 je izjavil:

Furbo je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Dejte si to pogledat, pa vam bo jasno, kako se tudi zelo razbiti lahko popravijo v nulo:

S tako 'v nulo' popravljenim avtom se ne bi želel peljati niti 1km.

Pa rabiš še kolega, ki ima chopshop.

Vsak normalen lastnik dragega vozila ima avto ustrezno zavarovan in mu še na kraj pameti ne pade, da bi ga šel takole popravljati.

Tisti, ki si ga pa že v startu ne more privoščiti, pa gre v take neumnosti.


Bolj zanimivo je to, da je ta dotični BMW svetovno dobro popravljen napram večini slovenskih avtomobilov uvoženih iz nemčije. Namreč celega avtomobila se iz DE v SLO ne splača uvažat že nekaj let, ker je zaslužka premalo. Zato se vedno uvozi razbit avto, se ga na hitro popravi za čim manj denarja, očisti znotraj, spolira odzunaj, odvije kilometre in proda slovenceljnu, ki mu je važno da je na števcu max 130 ali 150k kilometrov in da je avto čim cenejši.


Točno tako. Vem dosti takih primerov, vem tudi dosti primerov, ko so sestavili avto iz 3.ali 4. avtov. In pa se ne dela to samo iz uvoženih avtov, ampak tudi iz slovenskih avtov. Delam v podobni branži in videl že marsikaj.

darkolord ::

Furbo je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Dejte si to pogledat, pa vam bo jasno, kako se tudi zelo razbiti lahko popravijo v nulo:

S tako 'v nulo' popravljenim avtom se ne bi želel peljati niti 1km.
Ker se ne spoznaš prav dobro na te zadeve. To popravilo je izvedeno zelo profesionalno, večinoma čisto v skladu s "tovarniškimi" navodili.

Mogoče izgleda grozno, ampak rezanje in varjenje delov šasije je čisto standardna praksa, ki ne zmanjša togosti.

 primer

primer

krneki0001 ::

icko je izjavil:

Sem spremljal sceno na mobile pol leta, ker kar sem kupil je čista specifika. Prodajalec v D je bil car, mi je pošiljal fotke tudi ko so ga že nalagali na kamion. Zelo korekten in avto ima opreme še več kot serijsko.
Plačano bank transfer 100% avans. Poslal skene prometne dodatne letne gume, garmina ki bi ga komot zadržal itd. Skratka prodajalec mora biti ok. Feedbacki na mobile štejejo.
lp


To je čisto nekaj drugega kot pa golfi, passati in audiji A4, ki se uvažajo v slovenijo za preprodajalce. V nemčiji boš za dobrega dal toliko kot pri nas, potem pa še dmv in si na slabšem.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

icko ::

Ni res, mene je stal 12ke, pri nas ga pod 15 ni.

krneki0001 ::

Trdiš, da si kupil specifiko, potem pa to primerjaš s povprečnim golfom, passatom ali audijem?

Ti si kupil hondo?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

V Italij se je pred cca dobrim letom in pol, ko sem kupoval avto, na licitaciji prodal bmw 320d touring 2011 z cca 135kkm za 6keur. Pri nas v slo je bil najcenejsi isti z 25kkm vec naprodaj za cca 12keur.

Mislim to je ze taksna razlika, da tudi ce ga kupis noter brez motorja se vedno prides ceneje skozi, pa se glanc nov motor mas.

solatko ::

imagodei - Kdo si ti, da ti bom iskal nemško zakonodajo in pravilnike o tehnični brezhibnosti vozil?
Kolegu so v Nemčiji tak avto izločili iz prometa takoj, sicer je potem od prodajalca dobil vrnjen denar, vendar je imel kar precej nevšečnosti in stroškov, da se je vrnil z rentacar vozilom.

Avtomobile je bolj ziher kupovat pri tujem trgovcu, kot pri našem za enako znamko vozila, saj je razlika za enako vozlo 2-3k€ pri dobro ohranjenem vozilu z rednimi servisi. Naš trgovec ga ne dobi dosti ceneje, kot fizična oseba, potem pa je potrebno dodati še trgovčev zaslužek.
Delo krepa človeka

icko ::

@nebivedu Povprečni golf passat audi je v D "povprečen", pri nas pa za enak denar PODpovprečen s prevrtenimi km, sklepan pod kozolcem in upori namesto airbagov. ;)
Se pravi ne gre za enak denar.

krneki0001 ::

Cena dobro ohranjenega z dobro opremo je pri nas ali v nemčiji podobna. Zato se uvaža podpovprečne, po možnosti še razbite, se jih popravi na hitro in poceni, prevrti kilometre in očisti ter spolira, pa proda po ceni dobro ohranjenih z veliko opreme.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

icko ::

Sicer se na ta wv smrad ne poznam ampak enaki kriteriji na hitro: passat karavan 2015 2.0tdi od 50000-75000km
Avto net 19950
Mobile de 13800
well...

Meizu ::

Ne, to, da so cene na nasem trgu in nemskem trgu primerljive enostavno ni res. Niti na italijanskem trgu niso.

krneki0001 ::

icko je izjavil:

Sicer se na ta wv smrad ne poznam ampak enaki kriteriji na hitro: passat karavan 2015 2.0tdi od 50000-75000km
Avto net 19950
Mobile de 13800
well...


A daš linke?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

icko ::

So čez pol strani. Vtipkaj kriterije pa bo.

krneki0001 ::

Saj sem, pa na mobile.de najdem pasata z 2.0tdi motorjem in med 50 do 70k kilometri v nemčiji za 17.980. To je najnižja cena za 2.0TDI. Pa še ta je v Dresdnu, tako da te prevoz do sem pride ogromno.

Najdem pa 1.6tdi za 13.8k.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

icko ::

imagodei ::

solatko je izjavil:

imagodei - Kdo si ti, da ti bom iskal nemško zakonodajo in pravilnike o tehnični brezhibnosti vozil?

Narobe razumeš tale forum, solatko. Pogosto rad postavljaš neargumentirane trditve. To počneš tudi sedaj. V kulturni debati, če si pozvan k predložitvi dokazov, to storiš. Še več, to je na Slo-Techu celo zahteva, zapisana v pravilih.

Seveda ti zame ni treba postoriti nič. Reskiraš pa predvsem to, da te bo forum (še naprej) imel za klovna, ki je poln nekih osebnih anekdot, a ga ne smeš jemat resno.

Vse je odvisno torej od tega, a bi rad, da te jemljemo resno, ali pa kot dežurnega zabavljača.

PS: na to se spomni naslednjič, ko te bo v roke vzel Lakotnik29 in boš jamral, kako je nesramen.
- Hoc est qui sumus -

krneki0001 ::

Icko - meni vrže ven tega kot najcenejšega v nemčiji
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

icko ::

Maš slabe nastavitve lol

imagodei ::

solatko je izjavil:

Kolegu so v Nemčiji tak avto izločili iz prometa takoj, sicer je potem od prodajalca dobil vrnjen denar, vendar je imel kar precej nevšečnosti in stroškov, da se je vrnil z rentacar vozilom.

Torej v resnici ne veš, kdo ali kateri organ je odločal o tem, da je avto treba izločiti iz prometa?
- Hoc est qui sumus -

Maximus ::

icko je izjavil:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...


Ta avto je bil lahko malo ali močno zaleten in nato popravljen.
Načeloma avtomobili ki imajo oznako accident free, niso imeli nobenih ličarskih del...

krneki0001 ::

icko je izjavil:

Maš slabe nastavitve lol


Mal več opreme sem dal zraven, ker če že kupuješ avto, se splača malo bolj opremljenega. Ja, zdej mi najde tudi poceni jajca brez opreme.

Ampak taki so tudi pri nas, še cenejši (samo kilometre mu zbiješ na 50.000)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... Passat 2.0TDI 150hp-1.LASTNIK...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

icko ::

206 tisoč.

Ok da se ne prepucavava. Jaz sem kupoval hondo acc., V70 d5, ali E-klasso 250cdi. In povsod bi pri enakem vložku profitiral več kot 3k€. S tem da bi dobil res top avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: icko ()

Meizu ::

krneki0001 je izjavil:

icko je izjavil:

Maš slabe nastavitve lol


Mal več opreme sem dal zraven, ker če že kupuješ avto, se splača malo bolj opremljenega. Ja, zdej mi najde tudi poceni jajca brez opreme.

Ampak taki so tudi pri nas, še cenejši (samo kilometre mu zbiješ na 50.000)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... Passat 2.0TDI 150hp-1.LASTNIK...


206kkm si pozabil omenit :)

Pri nas za 13k dobis s takimi kilometri 90 konjskega golfa, ki je nov stal 15k.

Malo se salim, ampak to je pri nas skorajda dejansko stanje.

Se stare golf in audi a3, a4, bmw 1, 3 itd kante se se vedno prodajajo po 10k€, pa tudi ce ima ze 300kkm gor. Pac cisto preseravanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
228163354 (4352) fujtajksel
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35880031 (49117) hojnikb
»

Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13330244 (26300) tomhuggins
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19836436 (25180) shadeX
»

Karambolirano vozilo

Oddelek: Na cesti
4211704 (9779) Martin Krpan

Več podobnih tem