Forum » Na cesti » Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
kriptobog ::
rolevito ::
Ni videti, zaenkrat samo neumnosti ponavljas.
Ni res, prav nobene neumnosti nisem povedal.
133127 ::
rolevito ::
Se pravi kako tole izgleda, pribljizno 50.000 eurov za avto, rabis dva, smo na 100.000. Potem rabis se dodatne baterije, seveda dve, 5000 eurov v akciji ali 6000 eurov brez. Potem se 25.000 eurov za fotovoltaiko, ce imas slucajno to opcijo, ce je nimas, placas nekemu influencerju, ki ti bo navil uporabo polnilnice, takoj, ko ne bos vec mogel brez. Potem pocakas 10-20 let, da ti speljejo daljnovod nekam v blizino, pa se kaksnih 20.000 za trafo postajo (bi rekel, da so vec). Polaganje novih kablov do trafo postaje, z malo srece imas jaske. Kaj sem se pozabil, o veliki poglobljenec?
Ja si. Vse si se zlagal.
Klik:
KLIk2:
133127 ::
Jaz sem vedno bolj prepričan, da je ta account en 4chan natreniran bot z enimi pa istimi linki.
Ko bi vaj bil. Se po Facebooku smeti z istimi teksti in linki. Model je tako usekan, da ima tekste pripravljene, da potem samo ctrl+v po vseh moznih kanalih za spam.
Ja, pac nek jebeni komercialist je pri podjetju, ki se ukvarja z necem, kjer on profitira.
energetik ::
Seveda, vse se da nardit. Zamenjat 110/20kV trafote, dodat 20kV vode, zamenjat 20/0,4kV traflce, x5-x10 400V vodov pa še pametno omrežje implementirat. Komot do 2035, poceni in ugodno. Pa smo samo pri distribuciji. Drugi blok NEK, ki bo vso to energijo zagotavljal po ustavitvi TEŠ, se bo sam postavil hkrati.Dej nehaj trolat. Domača polnilnica te stane 500 €. Pametna 1000 do 1500 € neka povprečna cena.Ta pametna polnilnica optimira samo tvoj priključek, da ne grejo pancerke. Na obremenitev traflca in DV ne gleda.
Ne. Lahko je tudi taka pametna polnilnica ki komunicira z omrežjem, tudi to bo v bližnji prihodnosti. Danes to še ni problem, zato tega še ni, ampak demonstrirano je pa bilo že vse da ni problem narest tako pametno polnilnico ki spreminja moč polnjenja glede na stanje omrežja.
Kakšen trol si ti, to ne moreš verjet.
vires in numeris
133127 ::
Se pravi kako tole izgleda, pribljizno 50.000 eurov za avto, rabis dva, smo na 100.000. Potem rabis se dodatne baterije, seveda dve, 5000 eurov v akciji ali 6000 eurov brez. Potem se 25.000 eurov za fotovoltaiko, ce imas slucajno to opcijo, ce je nimas, placas nekemu influencerju, ki ti bo navil uporabo polnilnice, takoj, ko ne bos vec mogel brez. Potem pocakas 10-20 let, da ti speljejo daljnovod nekam v blizino, pa se kaksnih 20.000 za trafo postajo (bi rekel, da so vec). Polaganje novih kablov do trafo postaje, z malo srece imas jaske. Kaj sem se pozabil, o veliki poglobljenec?
Ja si. Vse si se zlagal.
Klik:
KLIk2:
Sem ti povedal, da mi nehaj limati fake reviewe. Ker so pac fake. Daj mi izracun, recimo blok, 20 stanovanj, 10 parkirisc, 20 avtomobilov. Ceno fotovoltaike, da vse to napaja, vsi avtomobili morajo biti zjutraj polni. S povprecno ceno avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
kriptobog ::
Jaz sem vedno bolj prepričan, da je ta account en 4chan natreniran bot z enimi pa istimi linki.
Ko bi vaj bil. Se po Facebooku smeti z istimi teksti in linki. Model je tako usekan, da ima tekste pripravljene, da potem samo ctrl+v po vseh moznih kanalih za spam.
Ja, pac nek jebeni komercialist je pri podjetju, ki se ukvarja z necem, kjer on profitira.
Ni niti komercialist. Mulo, ki je komaj prilezel iz faksa...
rolevito ::
Sem ti povedal, da mi nehaj limati fake reviewe. Ker so pac fake.
Ni nobenih fake rewievov. Še pogledal nisi. Če bi, potem ne bi govoril bedarij.
THIS is Why the Grid is Ready for Electric Cars!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
NI res. Imam fakultetno izobrazbo diplomirani inženir strojništva iz tega področja, prav tako sem v tematiko električnih avtomobilov in zelenih virov energije vložil preko 2000 ur svojega prostega časa (poleg vsega časa na faksu), redno se udeležujem tudi STROKOVNIH KONFERENC na to temo, tole je bila nedavna. Bili so tudi sogovorniki iz ELESA in povedali so da zadeva je mogoča in JE REALNA! Marsikatera država v tujini je že dokazala da je zadeva realna.
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
133127 ::
rolevito ::
133127 ::
NI res. Imam fakultetno izobrazbo diplomirani inženir strojništva iz tega področja, prav tako sem v tematiko električnih avtomobilov in zelenih virov energije vložil preko 2000 ur svojega prostega časa (poleg vsega časa na faksu), redno se udeležujem tudi STROKOVNIH KONFERENC na to temo, tole je bila nedavna. Bili so tudi sogovorniki iz ELESA in povedali so da zadeva je mogoča in JE REALNA! Marsikatera država v tujini je že dokazala da je zadeva realna.
Seveeeeeeda. Ampak zakaj bi se matrali s tem, ce so druge resitve bolj preproste in predvsem mnogo cenejse. MgH2.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
rolevito ::
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi, ogledi te teme se lepo večajo, k čemer pripomorete predvsem vi s svojim komentiranjem, ker vsak komentar spravi temo na prvo mesto v rubriki "tem zadnjih 24 ur". Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.
Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
133127 ::
kriptobog ::
NI res. Imam fakultetno izobrazbo diplomirani inženir strojništva iz tega področja, prav tako sem v tematiko električnih avtomobilov in zelenih virov energije vložil preko 2000 ur svojega prostega časa (poleg vsega časa na faksu), redno se udeležujem tudi STROKOVNIH KONFERENC na to temo, tole je bila nedavna. Bili so tudi sogovorniki iz ELESA in povedali so da zadeva je mogoča in JE REALNA! Marsikatera država v tujini je že dokazala da je zadeva realna.
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Ponavljas se bolj, kot nek slabo spisan robot. Imas en jeben faks. To je vse kar imas. En jeben papir s katerim si lahko obrises rit. Iz prakse pa nimas nic! Nicesar se nisi pokazal, da bi dokazal, da si strokovnjak. Si samo trol s papirjem.
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi, ogledi te teme se lepo večajo. Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.
Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
In vedno vec ljudi bo videlo, da nisi pri sebi, da imas tezave z mentalnim zdravjem. Tocno ta post vidimo tudi v nesteto komentarjih na facebooku in ze tam se vsi delajo norca iz tebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
rolevito ::
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi. Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.
Ne, celotna druzba bo bolj informirana, da ste fotovoltaicnielektrovozilniki mahnjeni idioti in vas bo imela se raje od veganov.
1. Nimam ni z fotovolaičnimi uvozniki, nisem z njimi povezan.
2. Oba dva veva kdo od naju je idiot in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;)
kriptobog ::
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi. Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.
Ne, celotna druzba bo bolj informirana, da ste fotovoltaicnielektrovozilniki mahnjeni idioti in vas bo imela se raje od veganov.
1. Nimam ni z fotovolaičnimi uvozniki, nisem z njimi povezan.
2. Oba dva veva kdo od naju je idiot in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;)
Se en copy paste ze nestetocic tu, kar samo potrjuje, da je kristalno jasno, da si to ti.
133127 ::
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi. Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.
Ne, celotna druzba bo bolj informirana, da ste fotovoltaicnielektrovozilniki mahnjeni idioti in vas bo imela se raje od veganov.
1. Nimam ni z fotovolaičnimi uvozniki, nisem z njimi povezan.
Predolga beseda a? QED.
rolevito ::
In vedno vec ljudi bo videlo, da nisi pri sebi, da imas tezave z mentalnim zdravjem. Tocno ta post vidimo tudi v nesteto komentarjih na facebooku in ze tam se vsi delajo norca iz tebe.
1. Ne, nimam nobenih težav z mentalnim zdravjem, samo rad debunkam mite glede električniha avtomobilov. ;)
2. Noben pameten se ne dela norca iz mene, vsak pameten in izobražen o tej temi ve da govorim resnico. Za neumne bedaste ljudi mi je pa tako ali tako vseeno kakšno mnenje imajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
energetik ::
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi, ogledi te teme se lepo večajo, k čemer pripomorete predvsem vi s svojim komentiranjem, ker vsak komentar spravi temo na prvo mesto v rubriki "tem zadnjih 24 ur". Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.Ne z vsakim tvojim postom smo bližje zaklepu teme, ki bo izginila v pozabo, kot ostale, ki si jih zasmetil.
vires in numeris
rolevito ::
NI res. Imam fakultetno izobrazbo diplomirani inženir strojništva iz tega področja, prav tako sem v tematiko električnih avtomobilov in zelenih virov energije vložil preko 2000 ur svojega prostega časa (poleg vsega časa na faksu), redno se udeležujem tudi STROKOVNIH KONFERENC na to temo, tole je bila nedavna. Bili so tudi sogovorniki iz ELESA in povedali so da zadeva je mogoča in JE REALNA! Marsikatera država v tujini je že dokazala da je zadeva realna.
Seveeeeeeda. Ampak zakaj bi se matrali s tem, ce so druge resitve bolj preproste in predvsem mnogo cenejse. MgH2.
MgH2 stane po TVOJIH najbolj optimističnih željah enako kot bencin danes, kar je 10x dražje kot električni avto filan preko noči. POvem mi ZAKAJ bi ti vodik rinil v avtomobile, POVEJ MI RAZLOG?! MNOGO DRAŽJA vožnja in nobene omebe vredne prednosti, hkrati pa same slabosti.
Volkswagen ti je lepo povedal:
https://www.volkswagenag.com/en/news/st...
Battery or fuel cell, that is the question
E-battery or hydrogen - what is the most sustainable mobility strategy? We explain where, according to the current state of play, the decisive advantages of the e-drive system lie in comparison to the fuel cell. And why Volkswagen's decision to consistently promote e-mobility is the right one.
Climate change and fleet requirements for passenger cars make a switch from the internal combustion engine to electric cars unavoidable. The crucial question in the automotive industry is: Should we rely on the battery as an energy storage medium or hydrogen? Or even push both to the same extent and subsequently bringing them both to the road?
Politicians and experts, the media and social forums regularly discuss whether Volkswagen's decision to press ahead with electric mobility is the right one. Or whether Europe's largest car manufacturer should not focus more on alternative drive technologies, above all hydrogen-based fuel cell technology.
Science is largely in agreement on this issue, as several recent studies have shown. The Federal Ministry for the Environment, for example, assumes that hydrogen and synthetic fuels, so-called e-fuels, will remain more expensive than an electric drive, as more energy is required for their production. The Agora Verkehrswende (traffic transformation) initiative also points out that hydrogen and e-fuels do not offer ecologically sound alternatives without the use of 100 percent renewable energies, and that, given the current and foreseeable electricity mix, the e-car has by far the best energy balance. In the view of the Fraunhofer Institute, synthetic fuels and drive technologies such as hydrogen in combination with the fuel cell will indeed play a role - but not so much in the passenger car sector, but rather in long-distance and heavy-duty traffic, as well as in rail, air and sea transport. These segments will only be converted in later phases of the energy turnaround, i.e. beyond the year 2030, and closely linked to the expansion of renewable energies.
In fact, hydrogen-based fuel cell technology has one crucial disadvantage: it is very inefficient - both in terms of efficiency and operating costs. This is also confirmed in detail by a Horváth & Partners study, comparing both types of drive for e-cars from the customer's point of view.
In its study "Automotive Industry 2035 - Forecasts for the Future", the management consultancy recently had a detailed investigation carried out into whether battery- or hydrogen-powered e-cars will become established in the future. The study was prepared over six months, accompanied by 80 people/interview partners and financed by the management consultancy itself. "The main reason for our study was that Horváth & Partners serves many clients in the automotive supply industry. Of course, these clients want to know what to expect in the next 10-to-15 years," says study director Dietmar Voggenreiter, explaining the report.
So which energy storage system has the best efficiency and is the most cost-effective for powering electric cars? With battery-powered e-cars, only eight percent of the energy is lost during transport before the electricity is stored in the vehicle's batteries. When the electrical energy is converted to drive the electric motor, another 18 percent is lost. Depending on the model, the battery-powered e-car thus achieves an efficiency of between 70 to 80 percent.
In the case of the hydrogen-powered e-car, the losses are much greater: 45 percent of the energy is already lost during the production of hydrogen through electrolysis. Of this remaining 55 percent of the original energy, another 55 percent is lost when converting hydrogen into electricity within the vehicle. This means that the hydrogen-powered e-car only achieves an efficiency of between 25 to 35 percent, depending on the model. For the sake of completeness: the efficiency is even worse with alternative fuels. The overall efficiency here is only 10 to 20 percent.
In concrete terms this means that a hydrogen car consumes two to three times more electricity for the same distance than a battery car. But we cannot afford this kind of energy waste. The scarce green electricity must be used as efficiently as possible in the future. Hydrogen would therefore be a serious mistake for passenger cars. "In addition to the very real potential of green hydrogen, there is a dangerous hype going on right now," warn experts from the Boston Consulting Group (BCG) in a study quoted by the Handelsblatt. The Horváth&/Partners study comes to the same conclusions.
However, hydrogen offers very promising prospects - although not for cars. The authors of the study conclude that investments should rather focus on other areas where they make ecological and economic sense. "We believe that there is great potential if green hydrogen is pushed into applications where it can really establish itself in the long term. Above all in industry, but also in heavy-duty transport, aviation and shipping," says Frank Klose, co-author of the study.
From every angle of the environmental balance sheet, everything speaks for the battery-powered e-car. The technology is mature and ready for the mass market. The number of models is growing steadily. And with the battery-powered e-car, driving remains affordable. Current e-models are already at the price level of comparable combustion engine models. In contrast, the hydrogen car will always remain more expensive than the battery car - due to the complex technology and high fuel costs. Drivers already pay around nine to twelve euros per 100 kilometers for a hydrogen car, while battery cars cost only two to seven euros per 100 kilometers (depending on electricity prices in individual countries). And the topic of long-distance travel? That will soon no longer play a role. With the new generation of e-cars, ranges will increase to 400-to-600 kilometers, while charging will become increasingly faster.
The conclusion is clear: in the case of the passenger car, everything speaks in favor of the battery and practically nothing speaks in favor of hydrogen. "No sustainable economy can afford to use twice the amount of renewable energy to drive with fuel cell passenger cars rather than battery-powered vehicles," says study leader Dietmar Voggenreiter. This is also the view of customers: In Germany there are already more than 130,000 battery cars on the road - but only 507 hydrogen cars...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
pegasus ::
kriptobog ::
In vedno vec ljudi bo videlo, da nisi pri sebi, da imas tezave z mentalnim zdravjem. Tocno ta post vidimo tudi v nesteto komentarjih na facebooku in ze tam se vsi delajo norca iz tebe.
1. Ne, nimam nobenih težav z mentalnim zdravjem, samo rad debunkam mite glede električniha avtomobilov. ;)
2. Noben pameten se ne dela norca iz mene, vsak pameten in izobražen o tej temi ve da govorim resnico. Za neumne bedaste ljudi mi je pa tako ali tako vseeno kakšno mnenje imajo.
Ravno pametni in izobrazeni se delajo norca iz tebe. Debunkas samo sebe. Lahko bi normalno debatiral, ampak ti posiljujes z istimni linki in posti non stop, ne sprejmes npbenega drugega mnenja in dejstva, pa se zalis vsepovprek. Vec problemov imas. Naj pove kak psiholog tukaj gor. Sem ze pozabil kako se rece tej motnji, ampak enkrat je nekdo lepo opisal in si po vseh tockal ustrezal definiciji.
rolevito ::
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi, ogledi te teme se lepo večajo, k čemer pripomorete predvsem vi s svojim komentiranjem, ker vsak komentar spravi temo na prvo mesto v rubriki "tem zadnjih 24 ur". Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.Ne z vsakim tvojim postom smo bližje zaklepu teme, ki bo izginila v pozabo, kot ostale, ki si jih zasmetil.
Prav nič nisem zasmetil, samo debunkal sem mite. Upam si trdit da sem v SLoveniji eden izmed ljudi ki je debunkal največ MITOV o električnih avtomobilih, kar si štejem v čast.
kriptobog ::
Z vsakim postom pa povzročate da bo to temo videlo še več ljudi, ogledi te teme se lepo večajo, k čemer pripomorete predvsem vi s svojim komentiranjem, ker vsak komentar spravi temo na prvo mesto v rubriki "tem zadnjih 24 ur". Od česar imamo prednost VSI, tako kupci električnih avtomobilov, kot celotna družba.Ne z vsakim tvojim postom smo bližje zaklepu teme, ki bo izginila v pozabo, kot ostale, ki si jih zasmetil.
Prav nič nisem zasmetil, samo debunkal sem mite. Upam si trdit da sem v SLoveniji eden izmed ljudi ki je debunkal največ MITOV o električnih avtomobilih, kar si štejem v čast.
Zasmetil si temo. In vsekakor nisi debunkal, niti nisi prvi. Ti samo lepis linke. Debunkajo drugi. V cast si lahko stejes samo to, da po vsem trolanju tema se ni zaklenjena. Bo prej ali slej in tvoj racun tudi. Kolikokrat so te ze zaklenili v preteklosti?
rolevito ::
Ravno pametni in izobrazeni se delajo norca iz tebe. Debunkas samo sebe
Ni res, vsak ki je pameten bodisi že ve ta dejstva o električnih avtomobilih, ali pa bo vsaj pogledal linke in se prepričal da je res tako.
Lahko bi normalno debatiral, ampak ti posiljujes z istimni linki in posti non stop, ne sprejmes npbenega drugega mnenja in dejstva, pa se zalis vsepovprek.
Sej normalno debatiram. Kako nej pa drugače dokažem kakšna so dejstva kot z viri na linkih?! Ljudi je treba PRISILITI da pogledajo dejstva!
Naj pove kak psiholog tukaj gor. Sem ze pozabil kako se rece tej motnji, ampak enkrat je nekdo lepo opisal in si po vseh tockal ustrezal definiciji.
Spet želiš, motnjo imaš ti, ne jaz. Rad pač debunkam MITE o električnih vozilih, tako kot ti rad gledaš televizijo. Vsak ima pač svoj hobi. Tema električnih avtomobilov je ena izmed tem kjer MRGLOLI MITOV, vsak drugi komentar na 24.com je nekdo ki nabija mite. In debate ti tako nikoli ne zmanjka. Zadevo sem naštudiral v nulo, zdej pa izobražujem bedake.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
133127 ::
kriptobog ::
Ravno pametni in izobrazeni se delajo norca iz tebe. Debunkas samo sebe
Ni res, vsak ki je pameten bodisi že ve ta dejstva o električnih avtomobilih, ali pa bo vsaj pogledal linke in se prepričal da je res tako.
Lahko bi normalno debatiral, ampak ti posiljujes z istimni linki in posti non stop, ne sprejmes npbenega drugega mnenja in dejstva, pa se zalis vsepovprek.
Sej normalno debatiram. Kako nej pa drugače dokažem kakšna so dejstva kot z viri na linkih?! Ljudi je treba PRISILITI da pogledajo dejstva!
Vsak ki je pameten bo pogleda prave vire in ne vseh dodatnih bedarij, ki jih prilepis ti. Predvsem pa ne debatiras normalno, zato tudi dobis temu primerne odgovore. Tebe bi bilo treba prisiliti, da se pricnes normalno obnasati.
rolevito ::
Sej normalno debatiram. Kako nej pa drugače dokažem kakšna so dejstva kot z viri na linkih?! Ljudi je treba PRISILITI da pogledajo dejstva!
Seveda, antivaxerje vprasaj kako dobro je to delovalo
Antivakserji nimajo nič z mano, oni trdijo neumnosti, jaz pa povem znanstvena dejstva.
kriptobog ::
energetik ::
Samo ti ne razumeš, da pol tvojih odgovorov niso dejstva. Ker jemlješ robne primere in ne sprejemaš, kako zadeve potekajo v realnosti.Ravno pametni in izobrazeni se delajo norca iz tebe. Debunkas samo sebe
Ni res, vsak ki je pameten bodisi že ve ta dejstva o električnih avtomobilih, ali pa bo vsaj pogledal linke in se prepričal da je res tako.
Lahko bi normalno debatiral, ampak ti posiljujes z istimni linki in posti non stop, ne sprejmes npbenega drugega mnenja in dejstva, pa se zalis vsepovprek.
Sej normalno debatiram. Kako nej pa drugače dokažem kakšna so dejstva kot z viri na linkih?! Ljudi je treba PRISILITI da pogledajo dejstva!
Še ko ti napišem realni primer, kako sem se odločal za nakup novega avta glede na TCO, ga zanikaš.
vires in numeris
rolevito ::
ne sprejmes npbenega drugega mnenja in dejstva
1+1 = 2, kdor trdi da je 5 se pač moti.
jaja, kdor trdi drugace kot ti se pac moti, kajne?
Jaz trdim to kar pravi znanost. Kdor trdi nekaj kar je potegnil iz riti se pač moti. Lej, vsakdo ima pač svoj hobi. TI pač za hobi špilaš igrice na računalniku in gledaš televizjo, jaz pa pač debunkam mite o električnih avtomobilih. Jaz uživam v tem. Tako kot ti uživaš v gledanju televizije. Temo sem naštudiral v nulo, se strokovnjak na tem področju, zdej loh pa izobražujem bedake ki trosijo mite.
Samo ti ne razumeš, da pol tvojih odgovorov niso dejstva. Ker jemlješ robne primere in ne sprejemaš, kako zadeve potekajo v realnosti.
Laž. Vse kar povem so dejstva. Kar dej mi en primer za tole, no daj. Ga ni. Prav nobenih robnih primerov ne jemljem. Robne primere jemlješ ti, tako kot je bil nekdo ki je pametoval o eni stari mami ki dnevno dela 2 kilometra z avtov in da se njej pa električni avto ne splača. LOL. To je točno to: robni primer. Seveda da tudi obstajajo ljudje ki se jim električni avto še ne splača. Amapk večini ljudi pa se splača. Če bi le preračunali celoten strošek. Tako pa večina vidi le nakupno ceno. Pa še ta se bo izenačila v nekaj letih, googlaj "electric car price parity".
je pameten bo pogleda prave vire in ne vseh dodatnih bedarij, ki jih prilepis ti. Predvsem pa ne debatiras normalno, zato tudi dobis temu primerne odgovore. Tebe bi bilo treba prisiliti, da se pricnes normalno obnasati.
No pa poglej "prave vire", ki bodo povedali točno enako kot moji viri, ker tudi moji viri so pravi. ;) Samo daj! Debatiram povsem normalno, tudi obnašam se normalno.
Še ko ti napišem realni primer, kako sem se odločal za nakup novega avta glede na TCO, ga zanikaš.
A sem kje rekel da se električni avto danes splača vsakemu? NISEM! Rekel sem da se splača večini ljudi. Tudi tebi bi se, tudi glede na hibrida, če bi le izbral ustrezni model. V 15 letih boš za svojega hibrida vključno z gorivom in servisi plaćal PRECEJ VEČ kot bi za električni avto plus elektrika plus servisi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
energetik ::
Sem ti že vse napisal, kaj ni res ali vsaj kaj ni realno. Že samo to, da EV ponoči lahko filaš za 1€/100km je nerealno.
vires in numeris
kriptobog ::
ne sprejmes npbenega drugega mnenja in dejstva
1+1 = 2, kdor trdi da je 5 se pač moti.
jaja, kdor trdi drugace kot ti se pac moti, kajne?
Jaz trdim to kar pravi znanost. Kdor trdi nekaj kar je potegnil iz riti se pač moti. Lej, vsakdo ima pač svoj hobi. TI pač za hobi špilaš igrice na računalniku in gledaš televizjo, jaz pa pač debunkam mite o električnih avtomobilih. Jaz uživam v tem. Tako kot ti uživaš v gledanju televizije. Temo sem naštudiral v nulo, se strokovnjak na tem področju, zdej loh pa izobražujem bedake ki trosijo mite.
JAz sem za hobi predelal avto v EV, ko si ti se hodil v osnovno solo. Polovica ali se vec tvojih linkov ni nobena znanost. Ce imas pa za znanost, da ti influencer prodaja neke zadeve si pa se bolj moten, kot prikazujes.
Televizije sploh nimam. In nisi strokovnjak na tem podrocju. Si strokovnjak v copy paste linkov in teksta in trolanju. Ko bos dejansko kaj delal v praksi na tem podrocju, potem bos pa na poti da postanes strokovnja. Ko, ce bo to sploh kdaj. Glede na to za kaksnega strokovnjaka se imas bi moral biti ze najmanj v razvojni ekipi v kaki firmi, ki izdeluje EVje. Pa nisi niti prestopil praga.
tiborrr ::
Pustite tega rolevita na miru.
Eno posredno vprašanje za znalce - kdo v Evropi je sposoben izdelati toliko novih trafotov, razbremenilnikov in nenazadnje daljnovoov (da nadomestimo tistih 20% lesenjač) do leta 2035? Kdo iz Siemensovega koncerna?
Kdo v Evropi zna postaviti nuklearko (razen Westinghouse, zdaj GE), zdaj ko je Rosatom pod sankcijami? Francozi - Alstom? Siemens?
Ali pač zamenjujemo energetsko odvisnost od Ruske Federacije z odvisnostjo od Kitajske? Navsezadnje še svoje 5G infrastrukture (Nokia, Ericsson, Sagem) nismo uporabili, ampak raje ameriško (Qualcomm).
Eno posredno vprašanje za znalce - kdo v Evropi je sposoben izdelati toliko novih trafotov, razbremenilnikov in nenazadnje daljnovoov (da nadomestimo tistih 20% lesenjač) do leta 2035? Kdo iz Siemensovega koncerna?
Kdo v Evropi zna postaviti nuklearko (razen Westinghouse, zdaj GE), zdaj ko je Rosatom pod sankcijami? Francozi - Alstom? Siemens?
Ali pač zamenjujemo energetsko odvisnost od Ruske Federacije z odvisnostjo od Kitajske? Navsezadnje še svoje 5G infrastrukture (Nokia, Ericsson, Sagem) nismo uporabili, ampak raje ameriško (Qualcomm).
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
rolevito ::
Sem ti že vse napisal, kaj ni res ali vsaj kaj ni realno. Že samo to, da EV ponoči lahko filaš za 1EUR/100km je nerealno.
Je realno. Paket E3 napredni. Spodaj je položnica. Sicer pa se preprirava o malenkostih, tudi pri drugih ponudnikih bo pač 1,5 EUR na 100 km, kar je še vedno svetlobna leta bolje kot 10 EUR na 100 km za dizla.
JAz sem za hobi predelal avto v EV, ko si ti se hodil v osnovno solo. Polovica ali se vec tvojih linkov ni nobena znanost. Ce imas pa za znanost, da ti influencer prodaja neke zadeve si pa se bolj moten, kot prikazujes.
Kaj me briga če si ti predelal igračko na baterije lol. Na mojih linkih so dejstva. AMpak ni panike, če ne verjameš mojim linkom pa zgooglaj sam, boš prišel do istih ugotovitev kot jaz. ;) Problem je v tem da ne zgooglaš. Kakšen infuencer neki. James je strokovnjak iz kanala Engineering explained, vse svoje vire podatkov (znanstvene študije) pa je citiral v opisu videa. Oba dva veva kdo od naju je moten in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tiborrr ::
Sem ti že vse napisal, kaj ni res ali vsaj kaj ni realno. Že samo to, da EV ponoči lahko filaš za 1€/100km je nerealno.
Je realno. Paket E3 napredni. Spodaj je položnica. Sicer pa se preprirava o malenkostih, tudi pri drugih ponudnikih bo pač 1,5 € na 100 km, kar je še vedno svetlobna leta bolje kot 10 € na 100 km za dizla.
Možakar še ni osvojil osnov ponudbe in povpraševanja. Zato je danes cena zemeljskega plina enaka kot pred 30 leti, pa cena letalske vozovnice na drug konec sveta tudi, ne? Saj vem, da trolaš, ampak če pričakuješ, da boš zamenjal en energent z drugim in da bo ta ostal na enaki ceni kot doslej, potem...
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
rolevito ::
In nisi strokovnjak na tem podrocju. Si strokovnjak v copy paste linkov in teksta in trolanju. Ko bos dejansko kaj delal v praksi na tem podrocju, potem bos pa na poti da postanes strokovnja. Ko, ce bo to sploh kdaj. Glede na to za kaksnega strokovnjaka se imas bi moral biti ze najmanj v razvojni ekipi v kaki firmi, ki izdeluje EVje. Pa nisi niti prestopil praga.
Sem strokovnjak. Ne trolam prav nič. mam fakultetno izobrazbo diplomirani inženir strojništva iz tega področja, prav tako sem v tematiko električnih avtomobilov in zelenih virov energije vložil preko 2000 ur svojega prostega časa (poleg vsega časa na faksu), redno se udeležujem tudi STROKOVNIH KONFERENC na to temo, tole je bila nedavna. Bili so tudi sogovorniki iz ELESA in povedali so da zadeva je mogoča in JE REALNA! Marsikatera država v tujini je že dokazala da je zadeva realna.
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Sem ti že vse napisal, kaj ni res ali vsaj kaj ni realno. Že samo to, da EV ponoči lahko filaš za 1€/100km je nerealno.
Je realno. Paket E3 napredni. Spodaj je položnica. Sicer pa se preprirava o malenkostih, tudi pri drugih ponudnikih bo pač 1,5 € na 100 km, kar je še vedno svetlobna leta bolje kot 10 € na 100 km za dizla.
Možakar še ni osvojil osnov ponudbe in povpraševanja. Zato je danes cena zemeljskega plina enaka kot pred 30 leti, pa cena letalske vozovnice na drug konec sveta tudi, ne? Saj vem, da trolaš, ampak če pričakuješ, da boš zamenjal en energent z drugim in da bo ta ostal na enaki ceni kot doslej, potem...
Seveda sem osvojil zakon ponudbe in povpraševanja. Če bi v Sloveniji ČISTO VSAK avto poganjala elektrika bi porabili samo 17 % več eletrike kot jo danes porabimo, kar ne bi dvignile cene bistveno. Z večino eletrike je Slovenija SAMOOSKRBNA, medtem kot ČISTO VSO nafto UVOZIMO iz tujine. SI že osvojil pojem "energetska neodvisnost"?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
energetik ::
Am, tole je E3 napredni:Sem ti že vse napisal, kaj ni res ali vsaj kaj ni realno. Že samo to, da EV ponoči lahko filaš za 1EUR/100km je nerealno.
Je realno. Paket E3 napredni. Spodaj je položnica. Sicer pa se preprirava o malenkostih, tudi pri drugih ponudnikih bo pač 1,5 EUR na 100 km, kar je še vedno svetlobna leta bolje kot 10 EUR na 100 km za dizla.
brez DDV z 22% DDV Cene energije v EUR/kWh VT 0,22000 0,26840 MT 0,08200 0,10004
To pride 12,8c/kWh z vsemi tekočimi stroški in DDV, samo v NT. EV ob taki vožnji, ki jo imam jaz, žre nekih 16kWh/100. To stane 2EUR/100km. Kot rečeno me benz hibrid pride 7EUR/100km.
Dizl, ki stane 10EUR/100 pomeni teranje do daske, na AC 160 in podobno. Tak EV ti bo skuril preko 22kWh/100.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
rolevito ::
2700 GWh letno rabimo za 1,2 milijona avtov na elektriko. Letna proizvodnja elektrike v Sloveniji je 16.000 GWh letno.
187000/160000 = 1,17. Torej 17 % več.
Haha dobra šala. Dizel stane danes 1,5 EUR na liter. Torej 10 EUR /1,5 EUR na liter = 6,7 litra
In to je običajna poraba, zelo blizu slovenskega povprečja. Povprečna poraba za dizel je 6,3 litra. Tako da ja, zelo blizu 10 EUR na 100 km, ko je bil dizel po 1,8 EUR na liter pred kratkim je bilo še dosti več:
https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...
187000/160000 = 1,17. Torej 17 % več.
Dizl, ki stane 10EUR/100 pomeni teranje do daske, na AC 160 in podobno. Tak EV ti bo skuril preko 20kWh/100.
Haha dobra šala. Dizel stane danes 1,5 EUR na liter. Torej 10 EUR /1,5 EUR na liter = 6,7 litra
In to je običajna poraba, zelo blizu slovenskega povprečja. Povprečna poraba za dizel je 6,3 litra. Tako da ja, zelo blizu 10 EUR na 100 km, ko je bil dizel po 1,8 EUR na liter pred kratkim je bilo še dosti več:
https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
sonar1 ::
ta tema ni Elektrika proti ICE, je tema da bodo še naprej ICE na sintetična goriva. Ti si jo pa prevzel s tvojim spamom.
pegasus ::
Kdo v Evropi zna postaviti nuklearko (razen Westinghouse, zdaj GE), zdaj ko je Rosatom pod sankcijami? Francozi - Alstom? Siemens?Francozi naj bi zidali lastne. Torej morajo to najprej znati.
Ali pač zamenjujemo energetsko odvisnost od Ruske Federacije z odvisnostjo od Kitajske? Navsezadnje še svoje 5G infrastrukture (Nokia, Ericsson, Sagem) nismo uporabili, ampak raje ameriško (Qualcomm).Veš kaj znamo ... iz stare wešmašine narest hidroelektrarno na potočku, ki izvira visoko gor v hribu. Youtube je poln videov na to temo! Sam klinc, k niso wešmašine narejene za vrtet se 24/7 ... Bomo pa vsak mesec ležaje menjali, zihr so pocen! :D
energetik ::
ta tema ni Elektrika proti ICE, je tema da bodo še naprej ICE na sintetična goriva. Ti si jo pa prevzel s tvojim spamom.In jaz mislim, da se bo ta direktiva še omilila ali vsaj podaljšala za 10 let. Ko bodo videli, da z glavo v zid ne gre.
vires in numeris
rolevito ::
Povprečna poraba dizelskega avta celo Slovenijo: 6,3 litra
Povprečna poraba bencinskega avta za celo Slovenijo: 6,7 litra na 100 km
Vir: statistični urad Republike Slovenije:
https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...
Povprečna poraba bencinskega avta za celo Slovenijo: 6,7 litra na 100 km
Vir: statistični urad Republike Slovenije:
https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
133127 ::
ta tema ni Elektrika proti ICE, je tema da bodo še naprej ICE na sintetična goriva. Ti si jo pa prevzel s tvojim spamom.In jaz mislim, da se bo ta direktiva še omilila ali vsaj podaljšala za 10 let. Ko bodo videli, da z glavo v zid ne gre.
Zelo verjetno, vmes se bo pa kupe ljudi nategnilo z predragimi EV, ki jih na koncu niti prodati vec ne bodo mogli.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 109044 (42337) | Boštjan_Q |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20494 (16713) | trancer01 |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128616 (88681) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65207 (45047) | gruntfürmich |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24396 (22433) | bluefish |