Forum » Na cesti » Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
m0LN4r ::
MNOGA Evropska mestaZa mene je mnogo vsaj 1000 100% zaprtih mest za Euro 6 rabljena vozila, v 10 letih v Evropi.
Vse ostalo ne steje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
rolevito ::
Čudne definicije besede mnogo imaš.
Do 2030 pa kar pričakuj da bo imelo VEČINA Evropskih prestolnic napovedane prepovedi vstopa naftnim vozilom od nekega določenega leta naprej, tudi Ljubljana.
Evo tukaj v 60 sekundah razloži kaj je Congestion charge, ki ga uvaja tudi Ljubljana.
Do 2030 pa kar pričakuj da bo imelo VEČINA Evropskih prestolnic napovedane prepovedi vstopa naftnim vozilom od nekega določenega leta naprej, tudi Ljubljana.
Evo tukaj v 60 sekundah razloži kaj je Congestion charge, ki ga uvaja tudi Ljubljana.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
m0LN4r ::
Itak, leta 2030 bomo vsi prodali svoje moderne ICE avte, predvsem domacini.
Se en razlog vec, da se ljudje izognejo betonskim conam.
Čudne definicije besede mnogo imaš.
Do 2030 pa kar pričakuj da bo imelo VEČINA Evropskih prestolnic napovedane prepovedi vstopa naftnim vozilom od nekega določenega leta naprej, tudi Ljubljana.
Evo tukaj v 60 sekundah razloži kaj je Congestion charge, ki ga uvaja tudi Ljubljana.
Se en razlog vec, da se ljudje izognejo betonskim conam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
rolevito ::
Congestion charge velja samo za center londona, vendar v letu 2021 je bil uveden še Low emissin zone, ki zaobjema praktično celoten London. Spodnji video lepo fino razloži kako in kaj zadeva poteka: dnevna karta stane 15 funtov, kar je enako 17 EUR. Vsak dan. Goljufat se ne da ker so povsod kamere ki prepoznavajo registrske in avtomatsko pošiljajo kazni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tonttu ::
Ne za razliko od tvoje ankete in tvojih "strokovnjakov", ki zares nimajo pojma o statistiki, moja "anketa" ni delana na vzorcu 10 ljudi, niti ne na vzorcu 10.000 ljudi, pac pa na vzorcu 12,8 miljona ljudi. Toliko novih avtomobilov je bilo namrec registrirano v EU v letu 2022. Od tega jih je bilo cca. 80% ICE.
hahhahaha, kok si glup. Se vid da govoriš bedarije nekaj na pamet. Strokovnjaki ki se cel lajf ukvarjajo samo s statistiko imajo 1000 krat več pojma o tem od tebe ki si laik. ICEja je bilo v Evropi lani samo še 71 %, ker 29 % je blo EVja. ;)
CARSElectric Car Market Grows To 29% In Europe As EV Sales Explode!
https://cleantechnica.com/2022/01/30/29...
Sicer pa tudi to koliko ljudi je lani kupilo nov ICE ali nov EV ni cela resnica, ker to upošteva samo une ki so lani kupili nov avto. Ko pa ljudi vprašaš koliko ljudi bo za njohov naslednji avto kupilo električni avto, dobiš številko 70 %:
Tipping point: 70% of European drivers would consider an electric vehicle as their next car
https://europe.nissannews.com/en-GB/rel...
In na podlagi tega podatka so vsi tvoji ostali linki eden bolj kretenski kot drug.
Ne, niso, le ti ne razumeš kaj ti sporočajo. Sta 2 različni stvari.
1. Koliko tistih ki je lani kupilo nov avto je kupilo ICE in koliko EV (dejansko razmerje ni 80/20 kot trdiš ti, ampak je 71:29 v prid ICE)
2. Koliko ljudi pravi da ko bodo kupovali njihov naslednji avto čez par let bo kupilo nov električni avto. 70 % ljudi pravi da bo kupilo električni avto.
Pač to sta 2 različni stvari in to moraš ločit med sabo.
Po tvojih "dokazih", bi vecina Slovencev bi kupila EV, ce bi kupila nov avto, ampak ko pa gre kupit nov avto pa vecina Slovencev (in ostali Evropejcev) kupi ICE. Sedaj pa v jok pa na drevo.
Spet ne znaš brat. Piše da bi večina ljudi kupila EV ali pa HIBRIDA! Torej če sešteješ hibride in električna vozila je to večina, večina pomeni več kot pol. In tle je dejansko dve tretjini Slovencev ki pravijo da bodo za svoj naslednji avto kupili električni avto ali pa hibrida. Torej hibrdid je vključen tu pri Slovencih (torej ta link od Evropske centralne banke). Če bi pa dejansko pogledal link ki sem ti ga dal, preden ga neupravičeno dissaš, bi pa videl da so deleži taki:
Je pa odvisno tudi od starosti:
Očitno je da niti prebral nisi linkov do študij ki sem ti jih dal. Če bi jih prebral, potem bi to opazil. Pa nisi.
Zares se mi ne da brati tvojih nebuloz zato samo se zadnjic. Ti govoris o VECINI ki gre kupit EV. Ali je to 20 ali 29% je irelevantno. Tudi ce je 29% je to DALEC od vecine. Toliko o tvoji strokovnosti ter poznavanju stevilk, statistike in ostalih stvari.
Ankete gor ali dol, ljudje gredo danes, v letu 2023. v VELIKI VECINI kupit ICE in ne EV, pa naj tvoje ankete kazejo kar hocejo. In ravno to je tudi point tega koliko tvoji "strokovnjaki" vedo o statistiki. Dobesedno nic, ker realni rezultati, lepo merljivi in vidni, kazejo cisto drugo sliko, kot jo predstavljas ti in tvoji "strokovnjaki", ki ze celo zivljenje drkajo statistiko, pa navkljub temu 100% zgresijo.
rolevito ::
Zares se mi ne da brati tvojih nebuloz zato samo se zadnjic.
Potem nima smisla da nadaljujeva debato če si pa tak ignorant da niti prebereš ne kaj napišem. Oba dva veva kdo piše nebuloze in kristalno jasno je da to nisem jaz.
kriptobog ::
Noben Slovenc ne bo sel v Ameriko se vozit. Pa tudi v center Aten se ne bo.
Niso samo Ameriška mesta, ampak tudi ogromno Evropskih mest. Prav tako ni samo center Aten, ampak cele Atene. In ne samo Atene, ampak MNOGA Evropska mesta in vsako leto še nova mesta napovejo prepovedi in se seznam veča in veča. Pač pejt čez cel seznam. Pa še zgornji seznam držav tudi poglej. Če je samo center mesta, potem to piše. Če ne piše, potem velja za celo mesto.
jaz se bom se cez 15 let brez problema pripeljal v Ljubljano s svojim starim EURO 6d dizlom, tudi do UKC LJ bom prisel brez problema.
Jaz na tvojem mestu ne bi bil tako prepričan. Ljubljana ŠE NIMA napovedane prepovedi, lahko pa ti iz insajderskih informacij povem da se ta prepoved pripravlja.
Evo tisto prej je bil seznam mest z napovedanimi prepovedmi, tole spodaj je pa seznam držav:
A te insajderske info so, kot vse ostalo od tebe? Privleceno iz riti, zato pravis da je insajdersko?
rolevito ::
Tudi ce je 29% je to DALEC od vecine
Res je, ZAENKRAT ŠE. Vendar v bližnji prihodnosti se bo to zelo spremenilo, kar ti jasno pokažejo študije kjer ljudi vprašajo "avto s katerim pogonom boste kupili za vaš naslednji avto".
Tipping point: 70% of European drivers would consider an electric vehicle as their next car
https://europe.nissannews.com/en-GB/rel...
. Toliko o tvoji strokovnosti ter poznavanju stevilk, statistike in ostalih stvari.
Moje številke so strokovne, le da ti nisi prebral kaj sem sploh napisal, kar si sam priznal, zato sedaj tukaj mlatiš strawmena. Napadaš nekaj kar nisem nikoli rekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
m0LN4r ::
Rolevito... naredi nam uslugo, pa se loginaj spet cez 10 let. Da ne bos vsak mesec ponavljal svoje poste, bo te se kap.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
rolevito ::
Ankete gor ali dol, ljudje gredo danes, v letu 2023. v VELIKI VECINI kupit ICE in ne EV, pa naj tvoje ankete kazejo kar hocejo.
Tega da DANES ZAENKRAT ŠE se v evropi proda več ICEjev kot EVjev nihče ne zanika. Vsako leto se delež ICE močno zniža, delež EV gre pa močno gor. Jaz ne pravim za danes, jaz pravim za prihodnost. Večina ljudi V EVROPI za njihov naslednji avto misli kupit električni avto, takih je 70 %. Slovencev pa 35 % zaenkrat. Ampak tudi pri Slovencih bo šel delež v prihodnosti gor, ko bo folk spoznal tehnologijo.
Klikni tu in boš šokiran. To so statistike prodaje za Evropo, to spodaj NI kaj mislijo kupit za naslednji avto ampak kaj so dejansko kupili:
In September 2020, for the first time in European history, registrations for electrified vehicles overtook diesel
Vir: https://www.jato.com/in-september-2020-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
A te insajderske info so, kot vse ostalo od tebe? Privleceno iz riti, zato pravis da je insajdersko?
Ne, prav nič ni privlečeno iz riti. Ljubljana se res pripravlja na uvedbo "congestion charge" po zgledu Londona in ostalih modernih Evropskih mest, prav tako se pripravlja na napoved prepovedi za prepoved vstopa naftnim vozilom. Vse to je v pripravi in boš že videl kaj bo čez kake 10 let. TI bo prihodnost pokazala. ;) Nihče ni rekel da bo to jutri ali naslednje leto, ampak bo in to dokaj kmalu, govorimo o rangu desetih let plus minus par let.
In ravno to je tudi point tega koliko tvoji "strokovnjaki" vedo o statistiki. Dobesedno nic, ker realni rezultati, lepo merljivi in vidni, kazejo cisto drugo sliko, kot jo predstavljas ti in tvoji "strokovnjaki", ki ze celo zivljenje drkajo statistiko, pa navkljub temu 100% zgresijo.
Ne, nič ne zgrešijo, le da ti ne veš kaj sploh oni pravijo, ker sploh prebral nisi, kar si zgoraj tudi priznal. Da imajo strokovnjaki za statistiko o statistiki 1000 krat več pojma od tebe je seveda kristalno jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
A te insajderske info so, kot vse ostalo od tebe? Privleceno iz riti, zato pravis da je insajdersko?
Ne, prav nič ni privlečeno iz riti. Ljubljana se res pripravlja na uvedbo "congestion charge" po zgledu Londona in ostalih modernih Evropskih mest, prav tako se pripravlja na napoved prepovedi za prepoved vstopa naftnim vozilom. Vse to je v pripravi in boš že videl kaj bo čez kake 10 let. TI bo prihodnost pokazala. ;) Nihče ni rekel da bo to jutri ali naslednje leto, ampak bo in to dokaj kmalu, govorimo o rangu desetih let plus minus par let.
Cez 10 let tudi z EVjem ne bos prisel v mesto. KAr je pravilno. Javni prevoz je za mesta, vse ostalo je odvec.
rolevito ::
Cez 10 let tudi z EVjem ne bos prisel v mesto. KAr je pravilno. Javni prevoz je za mesta, vse ostalo je odvec.
V nekatera mesta ne boš prišel z nobenim avtov, ne glede na pogon, to drži. Ampak pri mnogih mestih bodo pa prepovedana samo naftna vozila (dizli, bencinarji, hibridi). Pač razlikuje se od mesta do mesta. Prav tako so pri vseh "congestion charge" in "low emmision conah" električni avtomobili izključeni iz tega, torej so oproščeni plačila 20 € za dnevno karto za vstop v mesto.
kriptobog ::
Voznja po mestu je itak sado mazo. Ze zdaj, ce se le da ne hodim v mesto. Tako, da je taka omejitev brezvezna. Cimprej prepovejo vse avtomobile po mestih, prej se bodo znebili guzve. NE glede na pogon.
Insajderske si pa lahko vstavis nazaj iz kjer si jih potegnil.
Insajderske si pa lahko vstavis nazaj iz kjer si jih potegnil.
rolevito ::
Voznja po mestu je itak sado mazo. Ze zdaj, ce se le da ne hodim v mesto. Tako, da je taka omejitev brezvezna.
Da je vožja z avtom po mestu itak sado mazo se strinjam s tabo. Ampak prepoved je smiselna, ker večina ljudi kljub temu da je sado mazo sili z avtom v mesto. Jaz ti lahko povem da se pripravlja tako congestion charge kot tudi prepoved od še ne dogovorjenega leta naprej tudi za Ljubljano, to se dejansko pripravlja, lahko mi verjameš na besedo, če mi pa ne, ti bo pa tako ali tako prihodnost pokazala da je temu tako, kar počak še ene 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Lej ti lahko povem iz preverjih info (skoraj iz prve roke), da se trenutno nic ne pripravlja. Je samo planirano enkrat v prihodnosti, ampak glede na to, da omenjas, da naj pocakam ene 10 let, ves tocno nic in si si spet kar nekaj izmislil. Nihce ti vec ne verjame, s postom v post se bolj zapletas in sam sebe razkrijes kak bedak si. Predvsem te pa nihce resno ne jemlje, ker pises ze z ne vem katerega racuna.
Ocitno imas prevec motenj, predvsem pa prevec casa, da smetis tukaj in po facebooku. Celo tekste imas pripravljene vnaprej, da samo kopiras tu in na facebook
Ocitno imas prevec motenj, predvsem pa prevec casa, da smetis tukaj in po facebooku. Celo tekste imas pripravljene vnaprej, da samo kopiras tu in na facebook
rolevito ::
Oba dva veva kdo od naju je bedak in kdo ima motnje in kristalno jasno je da to nisem jaz. Jaz sem strokovnjak na tem področju, ti pa laik. Področje električnih avtomobilov je del moje stroke (Fakulteta za Strojništvo Univerze v Ljubljani), prav tako sem od leta 2010 do danes še dodatno INVESTIRAL preko 2000 ur svojega prostega časa v izboraževanje o tej temi. Redno se udeležujem tudi strokovnih konferenc na to temo. Spodaj na listu je strokovna oknferenca ki sem se jo nedavno udeležil Poglej si strokovne govorce spodaj na listu, so direktorji velikih Slovenskih podjetij, predstavniki ELESA; upravitelja našega električnega omrežja in tako naprej. Seveda da ne bom 100 krat ročno eno in isto pisal, miti so vedno isti, jst sem to enkrat spisal, potem pa samo skopiraš in prigodiš stavek ali dva da se sklada in je to to. Mite imam lepo ločene po kategorijah in že spisane odgovore v Wordu, nato pa samo skopiram. Ni nobenega smisla da bi na roke vedno znova odgovarjal na ene in iste mite. Smetim prav nič, samo uničujem mite, ti si tisti ki smeti in čisto nič ne prispeva k debati.
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Oba dva veva kdo od naju je bedak in kdo ima motnje in kristalno jasno je da to nisem jaz. Jaz sem strokovnjak na tem področju, ti pa laik. Področje električnih avtomobilov je del moje stroke (Fakulteta za Strojništvo Univerze v Ljubljani), prav tako sem od leta 2010 do danes še dodatno INVESTIRAL preko 2000 ur svojega prostega časa v izboraževanje o tej temi. Redno se udeležujem tudi strokovnih konferenc na to temo. Spodaj na listu je strokovna oknferenca ki sem se jo nedavno udeležil Poglej si strokovne govorce spodaj na listu, so direktorji velikih Slovenskih podjetij, predstavniki ELESA; upravitelja našega električnega omrežja in tako naprej.
Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o
. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut
-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d
-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o
-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o
-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o
-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o
- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)
-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o
-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE
- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o
Si ravnokar spet dokazal, da si ti. In s copy paste si potrdil moje trditve. In nisi noben strokovnjak na tem podrocju, si samo trol. Jaz sem dalec od laika. Ko si bil ti se v osnovni soli sem jaz sestavil ze EV. S pomocjo Pecjaka. Vprasaj ga ali pa pridi kar pogledat. Avto se se vedno vozi. Doseg je sicer v pizdi, ampak za prvo predelavo in za tisti cas je lep dosezek.
tomaz- ::
tomaz- je včeraj ob 15:43:36 izjavil:
" tale Teo Bunta je en velik lažnivec
Ne, ni noben lažnjivec, črno na belem ti je prilepil položnico, lažnivec si samo ti."
Ma dej ne nabijej, seveda je lažnivec, točno veva oba, kaj se je "polnilo" na tisti položnici, avtomobili ziher ne
" tale Teo Bunta je en velik lažnivec
Ne, ni noben lažnjivec, črno na belem ti je prilepil položnico, lažnivec si samo ti."
Ma dej ne nabijej, seveda je lažnivec, točno veva oba, kaj se je "polnilo" na tisti položnici, avtomobili ziher ne
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
rolevito ::
Seveda sem strokovnjak na tem področju, sem mythbuster, če je to zate trol, pa naj bo, ampak dejstvo je da ne trolam, ampak samo uničujem mite.
rolevito ::
Ko si bil ti se v osnovni soli sem jaz sestavil ze EV. S pomocjo Pecjaka. Vprasaj ga ali pa pridi kar pogledat. Avto se se vedno vozi. Doseg je sicer v pizdi, ampak za prvo predelavo in za tisti cas je lep dosezek.
Sem ponosen nate. AMpak saj več kaj pravi Pečjak glede tistih ki nabijajo mite o EVjih?
Tale komentar Andreja Pečjaka vse pove: "To je večinsko mnenje malo starejše populacije, nekako 50+ . Ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju, mladi mislijo zelo drugače. Samo manj komentirajo, ker nimajo časa..."
Ma dej ne nabijej, seveda je lažnivec, točno veva oba, kaj se je "polnilo" na tisti položnici, avtomobili ziher ne
Haha lol, nič ne nabijam, polnilni so se trije elekrični avtomobili. Sej če ne verjameš Teotu, pa vprašaj kateregakoli drugega lastnika EVja, ti bo isto povedal koliko je strošek za 100 km pri filanju doma preko noči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tomaz- ::
no, če pogledamo komentar in našega Rolevita, potem imajo mladi še kako veliko časa konstantno komentirat in besno tipkat
kriptobog ::
rolevito ::
Hvala za promocijo. ;) Lahko ti pa tudi pokaže slike iz strokovnih konferenc na temo električnih avtomobilov ki sem se jih udeležil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Ko si bil ti se v osnovni soli sem jaz sestavil ze EV. S pomocjo Pecjaka. Vprasaj ga ali pa pridi kar pogledat. Avto se se vedno vozi. Doseg je sicer v pizdi, ampak za prvo predelavo in za tisti cas je lep dosezek.
Sem ponosen nate. AMpak saj več kaj pravi Pečjak glede tistih ki nabijajo mite o EVjih?
Tale komentar Andreja Pečjaka vse pove: "To je večinsko mnenje malo starejše populacije, nekako 50+ . Ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju, mladi mislijo zelo drugače. Samo manj komentirajo, ker nimajo časa..."
Ma dej ne nabijej, seveda je lažnivec, točno veva oba, kaj se je "polnilo" na tisti položnici, avtomobili ziher ne
Haha lol, nič ne nabijam, polnilni so se trije elekrični avtomobili. Sej če ne verjameš Teotu, pa vprašaj kateregakoli drugega lastnika EVja, ti bo isto povedal koliko je strošek za 100 km pri filanju doma preko noči.
Najvec mitov do sedaj si ti nabil. Sicer pa ze vsak tu vidi, da si trol.
rolevito ::
Prav nobenih mitov nisem jaz nabil in nisem noben trol. Rad uničujem bedaste mite ki jih sproducira folk ki nima pojma o tematiki katero komentirajo, to drži, vendar to je uničevanje mitov, ne pa trolanje. Če tako misliš, potem ti ne bo težko citirati caj enega mita, kajne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tomaz- ::
kriptobog ::
Prav nobenih mitov nisem jaz nabil in nisem noben trol. Rad uničujem bedaste mite ki jih sproducira folk ki nima pojma o tematiki katero komentirajo, to drži, vendar to je uničevanje mitov, ne pa trolanje. Če tako misliš, potem ti ne bo težko citirati caj enega mita, kajne?
Samo v zadnjih dveh dneh si kar nekaj svojih trditev sam demantiral. PRedvsem te pa ne moremo jemati resno, ko pa pises ze iz verjetno 15. racuna.
m0LN4r ::
Seveda sem strokovnjak na tem področju, sem mythbuster, če je to zate trol, pa naj bo, ampak dejstvo je da ne trolam, ampak samo uničujem mite.
obsédenost z elektricnimi avti -i ž (ẹ̑) nav. ekspr. lastnost, stanje obsedenega človeka z elektricnimi avti: vznemirja jih njegova obsedenost z elektricnimi avti/ s pravo obsedenostjo je začela razlagati svoje nazore o elektricnih vozilih
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
rolevito ::
Prav nobenih mitov nisem jaz nabil in nisem noben trol. Rad uničujem bedaste mite ki jih sproducira folk ki nima pojma o tematiki katero komentirajo, to drži, vendar to je uničevanje mitov, ne pa trolanje. Če tako misliš, potem ti ne bo težko citirati caj enega mita, kajne?
Samo v zadnjih dveh dneh si kar nekaj svojih trditev sam demantiral. PRedvsem te pa ne moremo jemati resno, ko pa pises ze iz verjetno 15. racuna.
Ne, prav nič nisi dematiral, kar zdele lepo citiraj kje sem jaz rekel kakršenkoli mit glede električnih avtov. Ga nisem, nikoli in nikdar, električne avte imam pač naštudirane v nulo, ne bit zdej fovš. Vsaj 50 % ljudi pod medijskimi članki o električnih avtih pa nabija popolne mite, kar pojdi gledat recimo na 24.ur.com, ali na RTVSLO, SIol.net, Slovenske novice in tako naprej. Pa sem premalo rekel 50 %. Je bolj tri četrt ljudi.
Nisem obseden z električnimi avti, so pa definitivno prihodnost avtomobilizma in splača se investirati kar nekaj časa v poglabljanje znanja na tem področju, ker že danes ti to pride prav, še bolj prav pa ti bo to znanje prišlo v prihodnosti. Prav tako imam rad dobro debato in tukaj si lahko debato zhrihtaš kadar češ (sicer ne dobro, ker večina ljudi sploh ne zna debatirat, ampak je pa vsaj debata, četudi slaba), pač rad uničujem mite. Prav z veseljem jih uničujem. Vsak ma pač svoj hobi, nekateri kvačkajo, nekateri šivajo, nekateri gledajo televizijo, nekateri igrajo računalniške igrice. Jaz pa za svoj hobi pač uničujem mite glede elekričnih avtomobilov in debatiram. Zakaj folk komentira temo o kateri nima znanja pa je nekaj nepojemljivega. Dunning kruger efekt, nimaš kej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Prav nobenih mitov nisem jaz nabil in nisem noben trol. Rad uničujem bedaste mite ki jih sproducira folk ki nima pojma o tematiki katero komentirajo, to drži, vendar to je uničevanje mitov, ne pa trolanje. Če tako misliš, potem ti ne bo težko citirati caj enega mita, kajne?
Samo v zadnjih dveh dneh si kar nekaj svojih trditev sam demantiral. PRedvsem te pa ne moremo jemati resno, ko pa pises ze iz verjetno 15. racuna.
Ne, prav nič nisi dematiral, kar zdele lepo citiraj kje sem jaz rekel kakršenkoli mit glede električnih avtov. Ga nisem. Vsaj 50 % ljudi pod medijskimi članki o električnih avtih pa nabija popolne mite, kar pojdi gledat recimo na 24.ur.com, ali na RTVSLO, SIol.net, Slovenske novice in tako naprej. Pa sem premalo rekel 50 %. Je bolj tri četrt ljudi.
Nisem obseden z električnimi avti, so pa definitivno prihodnost avtomobilizma in splača se investirati kar nekaj časa v poglabljanje znanja na tem področju, ker že danes ti to pride prav, še bolj prav pa ti bo to znanje prišlo v prihodnosti. Prav tako imam rad dobro debato in tukaj si lahko debato zhrihtaš kadar češ (sicer ne dobro, ker večina ljudi sploh ne zna debatirat, ampak je pa vsaj debata, četudi slaba), pač rad uničujem mite. Prav z veseljem jih uničujem. Zakaj folk komentira temo o kateri nima znanja pa je nekaj nepojemljivega. Dunning kruger efekt, nimaš kej.
Demantiral si sam sebe. Veckrat. Smo ze predelali. Imas par strani nazaj. Tudi drugi so te ze opomnili, da si sam sebe demantiral. Pa potem spet nekaj potegnes iz riti. Forum je dober prostor za razvoj debate, ampak zal ne s tabo. Ker tudi ko te nekdo demantira, in se potem se sam ujames, ti se vedno glumis nekaj v tri krasne.
rolevito ::
Ne, nič nisem demantiral sam sebe, nič nismo predelali. Kar daj kakršenkoli citat kjer sem jaz po tvoje kjerkoli napisal kakršenkoli mit o električnih avtih. Daj citat. Tega citat NI, ker mita nikoli nisem izrekel. Skratka kar nekaj na pamet govoriš neke bedarije, kot pa te pozovem da citiraj kje sem rekel mit, pa ni nič od tebe. Lej stvar glej tudi tako, koliko denarja sem državnemu proračunu že prišparal s tem ko sem vsaj nekaj ljudi prepričal da kupijo električni avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Ne, nič nisem demantiral sam sebe, nič nismo predelali. Kar daj kakršenkoli citat kjer sem jaz po tvoje kjerkoli napisal kakršenkoli mit o električnih avtih. Daj citat. Tega citat NI, ker mita nikoli nisem izrekel. Skratka kar nekaj na pamet govoriš neke bedarije, kot pa te pozovem da citiraj kje sem rekel mit, pa ni nič od tebe. Lej stvar glej tudi tako, koliko denarja sem državnemu proračunu že prišparal s tem ko sem vsaj nekaj ljudi prepričal da kupijo električni avto.
Je. Se sam sebe si citiral in se popravljal. Paz tvoje nerazumevanje stevilk in se cesa.
rolevito ::
Študije lepo kažejo da vsak naftni avto povzroči 12.000 EUR STROŠKA za proračun vsako leto. Jaz sem pa do sedaj v lajfu sigurno prepričal 100 ljudi da kupijo elektirčni avto, kar je dobro tako za njih same, kot za celotno družbo. Torej 100 ljudi x 12.000 EUR na leto x 5 let = 6 milijonov evrov prihranka za proračun.
Spet govoriš neresnice nekaj na pamet. No daj citat. Citat daj ajde no. Da vidimo ajde. Mitov o elektirčnih avtih jaz nisem NIKJER izrekel, ker imam to temo naštudirano v nulo.
Je. Se sam sebe si citiral in se popravljal. Paz tvoje nerazumevanje stevilk in se cesa.
Spet govoriš neresnice nekaj na pamet. No daj citat. Citat daj ajde no. Da vidimo ajde. Mitov o elektirčnih avtih jaz nisem NIKJER izrekel, ker imam to temo naštudirano v nulo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Študije lepo kažejo da vsak naftni avto povzroči 12.000 EUR STROŠKA za proračun vsako leto. Jaz sem pa do sedaj v lajfu sigurno prepričal 100 ljudi da kupijo elektirčni avto, kar je dobro tako za njih same, kot za celotno družbo. Torej 100 ljudi x 12.000 EUR na leto x 5 let = 6 milijonov evrov prihranka za proračun.
Je. Se sam sebe si citiral in se popravljal. Paz tvoje nerazumevanje stevilk in se cesa.
Spet govoriš neresnice nekaj na pamet. No daj citat. Citat daj ajde no. Da vidimo ajde. Mitov o elektirčnih avtih jaz nisem NIKJER izrekel, ker imam to temo naštudirano v nulo.
Manjka ti tudi bralnega razumevanja. LAhko zacnemo o tem kako si trdil da je sla prodaja v nebo. Pri 29% In podobnih izjav imas se na tone skozi vec tem. Nastudirona imas ves koliko? Do neba. Se pravi neklih 29% po tvoje.
rolevito ::
ps: ene pol leta nazaj si govoril da greš stavit da do leta 2025 +-1 leto ne bo 50 % prodaje električnih avtov v Evropi. Lani jih je bilo že 29 %. Še vedno hočeš stavit? ;)
Ne, ne manjka mi ga, manjka ga tebi. Rekel sem da prodaja BO šla v nebo. Oziroma da gre v nebo (torej da gre v nebo, ne da je šla v nebo, kar je čisto drug pomen), torej to pomeni da se delež prodaje eletkričnih avtov IZJEMNO hitro viša. In res se. Pika basta.
Sicer pa tudi to koliko ljudi je lani kupilo nov ICE ali nov EV ni cela resnica, ker to upošteva samo une ki so lani kupili nov avto. Ko pa ljudi vprašaš koliko ljudi bo za njohov naslednji avto kupilo električni avto, dobiš številko 70 %:
Tipping point: 70% of European drivers would consider an electric vehicle as their next car
https://eintac.com/70-of-europeans-will...
Sta 2 različni stvari.
1. Koliko tistih ki je lani kupilo nov avto je kupilo ICE in koliko EV (dejansko razmerje ni 80/20 kot trdiš ti, ampak je 71:29 v prid ICE)
2. Koliko ljudi pravi da ko bodo kupovali njihov naslednji avto čez par let bo kupilo nov električni avto. 70 % ljudi pravi da bo kupilo električni avto.
Pač to sta 2 različni stvari in to moraš ločit med sabo.
Manjka ti tudi bralnega razumevanja. LAhko zacnemo o tem kako si trdil da je sla prodaja v nebo.
Ne, ne manjka mi ga, manjka ga tebi. Rekel sem da prodaja BO šla v nebo. Oziroma da gre v nebo (torej da gre v nebo, ne da je šla v nebo, kar je čisto drug pomen), torej to pomeni da se delež prodaje eletkričnih avtov IZJEMNO hitro viša. In res se. Pika basta.
Sicer pa tudi to koliko ljudi je lani kupilo nov ICE ali nov EV ni cela resnica, ker to upošteva samo une ki so lani kupili nov avto. Ko pa ljudi vprašaš koliko ljudi bo za njohov naslednji avto kupilo električni avto, dobiš številko 70 %:
Tipping point: 70% of European drivers would consider an electric vehicle as their next car
https://eintac.com/70-of-europeans-will...
Sta 2 različni stvari.
1. Koliko tistih ki je lani kupilo nov avto je kupilo ICE in koliko EV (dejansko razmerje ni 80/20 kot trdiš ti, ampak je 71:29 v prid ICE)
2. Koliko ljudi pravi da ko bodo kupovali njihov naslednji avto čez par let bo kupilo nov električni avto. 70 % ljudi pravi da bo kupilo električni avto.
Pač to sta 2 različni stvari in to moraš ločit med sabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
ps: ene pol leta nazaj si govoril da greš stavit da do leta 2025 +-1 leto ne bo 50 % prodaje električnih avtov v Evropi. Lani jih je bilo že 29 %. Še vedno hočeš stavit? ;)
Manjka ti tudi bralnega razumevanja. LAhko zacnemo o tem kako si trdil da je sla prodaja v nebo.
Ne, ne manjka mi ga, manjka ga tebi. Rekel sem da prodaja BO šla v nebo. Oziroma da gre v nebo, torej to pomeni da se delež prodaje eletkričnih avtov IZJEMNO hitro viša. In res se. Pika basta.
To nisem bil jaz, se pa spomnim kdo je bil. Torej tudi spomin te daje? No vidis, ne razumes. Lej, ne rabim se ponavljati, nihce te ne jemlje resno. Imas vsak teden vsaj en nov racun, zalis ljudi preko ZS sporocil, pa se lahko nastevamo. Skratka, en navaden trol, po domace receno drekac.
rolevito ::
In September 2020, for the first time in European history, registrations for electrified vehicles overtook diesel
https://www.jato.com/in-september-2020-...
Še enkrat ti si mi očital da sem rekel da je prodaja električnih avtov šla v nebo. Jaz pa sem ti povedal da nisem rekel da "je šla" ampak da bo šla v nebo, oziroma da gre v nebo. Ker gre. Delež se viša zelo hitro. Da sva isto debato prej imela z drugim forumašem je pa irelevantno. Ti si me zdaj to po krivici obtožil da sem nekaj rekel kar sploh nisem rekel. In zdej ti jaz tukaj razlagam da to nisem rekel, da si samo narobe prebral.
https://www.jato.com/in-september-2020-...
To nisem bil jaz, se pa spomnim kdo je bil. Torej tudi spomin te daje?
Še enkrat ti si mi očital da sem rekel da je prodaja električnih avtov šla v nebo. Jaz pa sem ti povedal da nisem rekel da "je šla" ampak da bo šla v nebo, oziroma da gre v nebo. Ker gre. Delež se viša zelo hitro. Da sva isto debato prej imela z drugim forumašem je pa irelevantno. Ti si me zdaj to po krivici obtožil da sem nekaj rekel kar sploh nisem rekel. In zdej ti jaz tukaj razlagam da to nisem rekel, da si samo narobe prebral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Lej, ne rabim se ponavljati, nihce te ne jemlje resno.
Vsak pameten me jemlje resno, za idiote mi je pa tako ali tako vseeno kakšno mnenje imajo. Sej tudi idioti bodo najkasneje v roku naslednjih 5 let spoznali da je prihodnost avtomobilizma električna in da sem imel prav. Bitka bo sicer dolgotrajna, trajala bo tudi več kot 10 let, vendar na koncu bodo spoznali da sem imel prav. CELO TOYOTA je spoznala da je prihodnost avtomobilizma električna in ODSTAVILA svojega direktorja ker je bil proti električnim avtomobilom. CELO TOYOTA. Drugi avtomobilski proizvajalci pa so to že prej vedeli.
Prodaja električnih avtov je že septembra 2020 PREHITELA PRODAJO DIZLOV v Evropi! Glej graf zgoraj!
ps: ene pol leta nazaj si govoril da greš stavit da do leta 2025 +-1 leto ne bo 50 % prodaje električnih avtov v Evropi. Lani jih je bilo že 29 %. Še vedno hočeš stavit? ;)
Torej še trdiš da čez 3 leta (do 2026) ne bo vsak drugi prodan avto v Evropi električen? Jaz trdim da bo. Ti si hotel staviti da ne bo. Greva stavit?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Electric vehicles are a big reason Toyota's CEO is bowing out: 'I'm an old-fashioned person'
https://fortune.com/2023/01/26/toyota-c...
CELO Toyota. Volkswagnu pa je to jasno že cca 10 let. Ostalim avtomobilskim proizvajalcem tudi.
https://fortune.com/2023/01/26/toyota-c...
CELO Toyota. Volkswagnu pa je to jasno že cca 10 let. Ostalim avtomobilskim proizvajalcem tudi.
energetik ::
ps: ene pol leta nazaj si govoril da greš stavit da do leta 2025 +-1 leto ne bo 50 % prodaje električnih avtov v Evropi. Lani jih je bilo že 29 %. Še vedno hočeš stavit? ;)
Torej še trdiš da čez 3 leta (do 2026) ne bo vsak drugi prodan avto v Evropi električen? Jaz trdim da bo. Ti si hotel staviti da ne bo. Greva stavit?
Khm...
Pri prvič registriranih novih osebnih avtomobilih so razmerja po vrsti pogona in goriva drugačna kot pri registriranih osebnih avtomobilih. Med vsemi novimi osebnimi avtomobili, ki so bili v 2021 prvič registrirani v Sloveniji, je bilo 15 % hibridnih, 3 % pa električnih osebnih avtomobilov. Število prvih registracij novih osebnih avtomobilov na hibridni pogon se je v enem letu povečalo za 169 %, tistih na električni pogon pa za 1 %.
Vir: https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
Od kje ti vlečeš svoje linke, mi ni jasno. Je pa jasno, da iščeš le robne primere, da bi potrdil svoj prav.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
rolevito ::
Alo energetik daj beri no. Rekel sem za Evropo, ne za Slovenijo!!
Ni res, le ti sploh ne prebereš kaj napišem ali pa ne razumeš kaj napišem, zato pa napadaš strawmena, torej ti napadaš nekaj kar nisem nikoli rekel.
Od kje ti vlečeš svoje linke, mi ni jasno. Je pa jasno, da iščeš le robne primere, da bi potrdil svoj prav.
Ni res, le ti sploh ne prebereš kaj napišem ali pa ne razumeš kaj napišem, zato pa napadaš strawmena, torej ti napadaš nekaj kar nisem nikoli rekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
energetik ::
Kaj nisi rekel? Limaš grafe, kjer je bilo že leta 20 novih registriranih 25% EV. Verjetno je notri tudi Norveška, ki je čisto ločen primer iz znanih razlogov.
Poleg tega vztrajno ignoriraš dejstvo, da bodo tudi cene štroma eksplodirale, ker se ne gradi nobene pametne konvencionalne elektrarne in ker bodo EV močno povečali odjem in s tem ceno štroma.
Ignoriraš tudi dejstvo, da je nakupna cena uporabnih EV nekje v vesolju.
Poleg tega vztrajno ignoriraš dejstvo, da bodo tudi cene štroma eksplodirale, ker se ne gradi nobene pametne konvencionalne elektrarne in ker bodo EV močno povečali odjem in s tem ceno štroma.
Ignoriraš tudi dejstvo, da je nakupna cena uporabnih EV nekje v vesolju.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
rolevito ::
V Evropi bo čez par let vsak drugi avto električen. Že lani jih je bilo 29 %. ;)
Electric Car Market Grows to 29% in Europe as EV Sales Explode!
https://cleantechnica.com/2022/01/30/29...
Ja seveda da je notri tudi Norveška, zakaj ne bi bila?! Saj Norveška je tudi v Evropi, misliš da ni?
NIsem rekel da bo leta 2026 vsak drugi prodan avto električen v Sloveniji, ampak sem to rekel za EVROPO. EVROPA NI ENAKO SLOVENIJA. Ja?
Torej jaz sem navajal za Evropo, kar sem tudi jasno zapisal da je za Evropo. Nakar pride en "energetik" in začne: "ne to ni tako" in začne navajat podatke za SLOVENIJO iz Slovenskega statističnega urada!? Zgleda ta energetik misli da je Evropa kar enako Slovenija. LOL. Pa ni.
Delež električnih vozil v Evropi je samo v 1 letu šel gor za 10 %!! Lani smo bili na 29 %. Kdaj misliš da bomo na 50 %? Pred 2026 sigurno.
Electric Car Market Grows to 29% in Europe as EV Sales Explode!
https://cleantechnica.com/2022/01/30/29...
Ja seveda da je notri tudi Norveška, zakaj ne bi bila?! Saj Norveška je tudi v Evropi, misliš da ni?
Kaj nisi rekel?
NIsem rekel da bo leta 2026 vsak drugi prodan avto električen v Sloveniji, ampak sem to rekel za EVROPO. EVROPA NI ENAKO SLOVENIJA. Ja?
Torej jaz sem navajal za Evropo, kar sem tudi jasno zapisal da je za Evropo. Nakar pride en "energetik" in začne: "ne to ni tako" in začne navajat podatke za SLOVENIJO iz Slovenskega statističnega urada!? Zgleda ta energetik misli da je Evropa kar enako Slovenija. LOL. Pa ni.
Delež električnih vozil v Evropi je samo v 1 letu šel gor za 10 %!! Lani smo bili na 29 %. Kdaj misliš da bomo na 50 %? Pred 2026 sigurno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Lej, ne rabim se ponavljati, nihce te ne jemlje resno.
Vsak pameten me jemlje resno, za idiote mi je pa tako ali tako vseeno kakšno mnenje imajo. Sej tudi idioti bodo najkasneje v roku naslednjih 5 let spoznali da je prihodnost avtomobilizma električna in da sem imel prav. Bitka bo sicer dolgotrajna, trajala bo tudi več kot 10 let, vendar na koncu bodo spoznali da sem imel prav. CELO TOYOTA je spoznala da je prihodnost avtomobilizma električna in ODSTAVILA svojega direktorja ker je bil proti električnim avtomobilom. CELO TOYOTA. Drugi avtomobilski proizvajalci pa so to že prej vedeli.
Prodaja električnih avtov je že septembral 2020 PREHITELA PRODAJO DIZLOV v Evropi! Glej graf zgoraj!
ps: ene pol leta nazaj si govoril da greš stavit da do leta 2025 +-1 leto ne bo 50 % prodaje električnih avtov v Evropi. Lani jih je bilo že 29 %. Še vedno hočeš stavit? ;)
Torej še trdiš da čez 3 leta (do 2026) ne bo vsak drugi prodan avto v Evropi električen? Jaz trdim da bo. Ti si hotel staviti da ne bo. Greva stavit?
Spet ne beres. JAz sem bil za drugo stavo, ne to. In sem ti ze veckrat povedal, da bo prodaja sla visje, ker prakticno drugega ne bos mogel kupiti. Ampak ti se vedno ne zastopis. Ce bodo prodajali samo EVje, logicno, da bo trzni delez visji ane? Ampak sj vemo da ti stevilke, logika in se marsikaj ne gre.
rolevito ::
Poleg tega vztrajno ignoriraš dejstvo, da bodo tudi cene štroma eksplodirale, ker se ne gradi nobene pametne konvencionalne elektrarne in ker bodo EV močno povečali odjem in s tem ceno štroma.
Spet mit! Ne, ni res.
1. Konvencionalne elektrarne ZVIŠUJEJO ceno elektrike! Obnovjivi viri kot je sonce, veter in voda ZNIŽUJEJO ceno elektrike!
2. Da bi prav vsak avto v Sloveniji poganjali na elektriko rabimo letno samo 17 % več elektrike.
3. Zgodovinska gibanja cen elektrike kažejo da se naftni derivati dražijo precej BOLJ kot pa elektrika.
4. Lahko se zahizhraš tako da postaviš sončno elektrarno in imaš svoj lasten štrom. Tako te ne zanima cena elektrike iz omrežja ali cena bencina ali dizla na črpalki. Pri naftni tega ne moreš, pri elektriki pa lahko.
JAz sem bil za drugo stavo, ne to.
Ne, bil si za to stavo. Lahko ti še najdem kje si to govoril in te citiram, kar pojdi gledat svoje poste za nazaj. Potem si celo rekel nekaj v stilu "meni je vseeno kaj stavim, samo da stavim kontra tebi".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Poleg tega vztrajno ignoriraš dejstvo, da bodo tudi cene štroma eksplodirale, ker se ne gradi nobene pametne konvencionalne elektrarne in ker bodo EV močno povečali odjem in s tem ceno štroma.
Spet mit! Ne, ni res.
1. Konvencionalne elektrarne ZVIŠUJEJO ceno elektrike! Obnovjivi viri kot je sonce, veter in voda ZNIŽUJEJO ceno elektrike!
2. Da bi prav vsak avto v Sloveniji poganjali na elektriko rabimo letno samo 17 % več elektrike.
3. Zgodovinska gibanja cen elektrike kažejo da se naftni derivati dražijo precej BOLJ kot pa elektrika.
4. Lahko se zahizhraš tako da postaviš sončno elektrarno in imaš svoj lasten štrom. Tako te ne zanima cena elektrike iz omrežja ali cena bencina ali dizla na črpalki. Pri naftni tega ne moreš, pri elektriki pa lahko.
Jaz nimam soncne elektrarne in se ne sekiram za ceno elektrike se manj pa za ceno nafte.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 111537 (44830) | Boštjan_Q |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20695 (16914) | trancer01 |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 130977 (91042) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 66166 (46006) | gruntfürmich |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24636 (22673) | bluefish |