Forum » Na cesti » Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
rolevito ::
Pozabil si povedat da se redno hvališ kako imaš tolk keša da samo v enem večeru spiješ za 20.000 € vina. Če je to res in ne lažeš, potem pač spadaš pod 0,1 % IZJEM. 99,99 % ljudi pa ni tako bogatih da jim bi bilo vseeno kako drag je bencin ali dizel.
Lahko boš kupil tudi bencinarja ali dizla, do leta 2035. Potem pa nič več.
In sem ti ze veckrat povedal, da bo prodaja sla visje, ker prakticno drugega ne bos mogel kupiti.
Lahko boš kupil tudi bencinarja ali dizla, do leta 2035. Potem pa nič več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
energetik ::
Živim v SLO.
NIsem rekel da bo leta 2026 vsak drugi prodan avto električen v Sloveniji, ampak sem to rekel za EVROPO. EVROPA NI ENAKO SLOVENIJA. Ja?
Torej jaz sem navajal za Evropo, kar sem tudi jasno zapisal da je za Evropo. Nakar pride en "energetik" in začne: "ne to ni tako" in začne navajat podatke za SLOVENIJO iz Slovenskega statističnega urada!? Zgleda ta energetik misli da je Evropa kar enako Slovenija. LOL. Pa ni.
Delež električnih vozil v Evropi je samo v 1 letu šel gor za 10 %!! Lani smo bili na 29 %. Kdaj misliš da bomo na 50 %? Pred 2026 sigurno.
Sicer pa mene ne briga graf registracij, zakaj bi me? Zanima me TCO na ~8let.
MG5, ki mi je eden redkih sprejemljivih, stane koliko, 39kEUR? To je nekje 12k dražje kot moj karavan hibrid. Na leto naredim 18tkm. Moj me stane 7EUR/100km, EV bi me trenutno 2,1EUR/100km, če bi filal izključno 100% v NT doma. Rabil bi najmanj 13 let, da samo na nulo pridem. No, zato še nisem nabavil EV. Če bi na nulo prišel v nekje 6-7 letih, bi EV že imel na dvorišču.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
rolevito ::
Ampak ti se vedno ne zastopis. Ce bodo prodajali samo EVje, logicno, da bo trzni delez visji ane? Ampak sj vemo da ti stevilke, logika in se marsikaj ne gre.
Seveda zastopim, sej ravno to je moj point da se delež EVjev VEČA zaradi različnih razlogov, eden izmed njih je tudi zakonska regulacija. Seveda mi gredo številke, logika in še marsikaj in nikoli nisem nasprotoval navedbi da zakonska regulacija je tudi en majhen del razloga zakaj se delež EVjev viša. Ampak glavnina zakaj se viša pa je mnogo bolj ugodna ekonomska računica EVjev v primerjavi z ICEji.
Živim v SLO.
Ja prav. Je vseeno kje živiš. Če jaz nekaj rečem za Evropo, potem mi ne govorit da ni res, ker je, hkrati pa v isti sapi uletavat s SLOVENSKO stastistiko.
Sicer pa mene ne briga graf registracij, zakaj bi me? Zanima me TCO na ~8let.
TCO na 5 let je 63 % MANJŠI za električni avto. Vse imaš poračunano tukaj:
Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?! / Moj prvi električni avto / S1E2 MPEA
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
MG5, ki mi je eden redkih sprejemljivih, stane koliko, 39kEUR?
Po subvenciji pod 32k. Kar je manj kot ekvivalenten nov dizel.
Rabil bi najmanj 13 let, da samo na nulo pridem.
Prvo kot prvo primerjaš z hibridom. Drugo kot drugo nimaš elektrarne. Malo si preteral pri ceni polnjenja. Nisi upošteval prihrankov na servisih. Nisi upošteval prihrankov na cestni taksi. Močno si preteral pri nakupni ceni. MG5 stane že za nakup MANJ kot pa Volkswagen Passat karavan! Nato pa vsak let prišparaš ololo enega keša na gorivu in servisih. Pa še cestne takse NI!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Pozabil si povedat da se redno hvališ kako imaš tolk keša da samo v enem večeru spiješ za 20.000 € vina. Če je to res in ne lažeš, potem pač spadaš pod 0,1 % IZJEM. 99,99 % ljudi pa ni tako bogatih da jim bi bilo vseeno kako drag je bencin ali dizel.
In sem ti ze veckrat povedal, da bo prodaja sla visje, ker prakticno drugega ne bos mogel kupiti.
Lahko boš kupil tudi bencinarja ali dizla, do leta 2035. Potem pa nič več.
Si kdaj pogledal ponudbo? Vsako leto imas na voljo manj bencinarjev in dizlov, ker forsirajo EV. Logicno, da prodaja rase. Mogoce spadam pod 0.1%, robni primer pac. Tko kot vecina tvojih primerjav in podatkov. Robni primeri.
rolevito ::
Vsako leto imas na voljo manj bencinarjev in dizlov, ker forsirajo EV.
Oba dva veva da je EV modelov vedno več, to drži. Vendar to ne pomeni da ne moreš kupit bencinarja ali dizla. LAhko ga. Ker se celotna avtomobilska industrija pač zaveda da je prihodnost v EVjih. CELO TOYOTA se tega zavedada, pa čeprav so se do pred enega leta motili! Sedaj so odstavili celo dolgoletnega direktorja podjetja ravno zato da pospešijo elektrifikacijo svojega podjetja.
. Mogoce spadam pod 0.1%, robni primer pac. Tko kot vecina tvojih primerjav in podatkov. Robni primeri.
Sam si povedal da po prihodkih spadaš pod 0,1 %. Če je to res ali ne se ne bom spuščal, če lažeš pač laži, sej lažeš sam sebi. Ti si rekel da ti je vseeno koliko je cena bencina ali dizla. Logično da ti je vseeno če pa zaslužiš letno 20x tolk kot nekdo za trakom v tovarni. 99 % folka v Sloveniji ni vseeno koliko avto porabi bencina ali koliko ta stane. Tebi je pač vseeno, tudi prav. Moje primerjave ne temeljijo na robnih primerih, nikakor ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Ampak ti se vedno ne zastopis. Ce bodo prodajali samo EVje, logicno, da bo trzni delez visji ane? Ampak sj vemo da ti stevilke, logika in se marsikaj ne gre.
Seveda zastopim, sej ravno to je moj point da se delež EVjev VEČA zaradi različnih razlogov, eden izmed njih je tudi zakonska regulacija. Seveda mi gredo številke, logika in še marsikaj in nikoli nisem nasprotoval navedbi da zakonska regulacija je tudi en majhen del razloga zakaj se delež EVjev viša. Ampak glavnina zakaj se viša pa je mnogo bolj ugodna ekonomska računica EVjev v primerjavi z ICEji.
Živim v SLO.
Ja prav. Je vseeno kje živiš. Če jaz nekaj rečem za Evropo, potem mi ne govorit da ni res, ker je, hkrati pa v isti sapi uletavat s SLOVENSKO stastistiko.
Sicer pa mene ne briga graf registracij, zakaj bi me? Zanima me TCO na ~8let.
TCO na 5 let je 63 % MANJŠI za električni avto. Vse imaš poračunano tukaj:
Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?! / Moj prvi električni avto / S1E2 MPEA
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
MG5, ki mi je eden redkih sprejemljivih, stane koliko, 39kEUR?
Po subvenciji pod 32k. Kar je manj kot ekvivalenten nov dizel.
Rabil bi najmanj 13 let, da samo na nulo pridem.
Prvo kot prvo primerjaš z hibridom. Drugo kot drugo nimaš elektrarne. Malo si preteral pri ceni polnjenja. Nisi upošteval prihrankov na servisih. Nisi upošteval prihrankov na cestni taksi. Močno si preteral pri nakupni ceni. MG5 stane že za nakup MANJ kot pa Volkswagen Passat karavan! Nato pa vsak let prišparaš ololo enega keša na gorivu in servisih. Pa še cestne takse NI!
Ce upostevas, da imas svojo elektrarno, upostevaj se investicijo ki jo fuknes v to jebeno elektrarno. Tudi na servisih ne bi privarceval toliko, da bi razliko v ceni pokril kaj dosti hitreje,.
Vsako leto imas na voljo manj bencinarjev in dizlov, ker forsirajo EV.
Oba dva veva da je EV modelov vedno več, to drži. Vendar to ne pomeni da ne moreš kupit bencinarja ali dizla. LAhko ga. Ker se celotna avtomobilska industrija pač zaveda da je prihodnost v EVjih. CELO TOYOTA se tega zavedada, pa čeprav so se do pred enega leta motili! Sedaj so odstavili celo dolgoletnega direktorja podjetja ravno zato da pospešijo elektrifikacijo svojega podjetja.
Ne da se zaveda. To si se ti izmislil. Zelene vlade jih silijo k temu. Ce ne bi bilo zelenih in posiljevanja z omejitvami bi bili EVji redkost. To je dejstvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
rolevito ::
Ce upostevas, da imas svojo elektrarno, upostevaj se investicijo ki jo fuknes v to jebeno elektrarno.
Upoštevat moraš samo tisti del investicije za kolikor rabiš POVEČAT elektrarno zaradi električnega avta. Torej povečat rabiš za 10 %. TOrej 10 % investicije. 2000 € torej.
kriptobog ::
Ce upostevas, da imas svojo elektrarno, upostevaj se investicijo ki jo fuknes v to jebeno elektrarno.
Upoštevat moraš samo tisti del investicije za kolikor rabiš POVEČAT elektrarno zaradi električnega avta. Torej povečat rabiš za 10 %. TOrej 10 % investicije. 2000 € torej.
Najprej jo moras kupit, da jo lahko povecas. Torej dodaj se vsaj 10k k tem 2k. Vidis?
rolevito ::
Ne da se zaveda. To si se ti izmislil. Zelene vlade jih silijo k temu. Ce ne bi bilo zelenih in posiljevanja z omejitvami bi bili EVji redkost. To je dejstvo.
To pa ne drži, prav nič si nisem izmislil. EVji bi bili slej kot prej, tudi če zakonske regulacije ne bi bilo. Res pa je da zakonska regulacija vso stvar še malo pospeši, to pa drži. Glej link spodaj. Seveda se Toyota zaveda da je prihodnost avtomobilizma električna. Vsi ostali proizvajalci so se tega zavedali že 10 let prej.
Electric vehicles are a big reason Toyota's CEO is bowing out: 'I'm an old-fashioned person'
https://fortune.com/2023/01/26/toyota-c...
Ce upostevas, da imas svojo elektrarno, upostevaj se investicijo ki jo fuknes v to jebeno elektrarno.
Upoštevat moraš samo tisti del investicije za kolikor rabiš POVEČAT elektrarno zaradi električnega avta. Torej povečat rabiš za 10 %. TOrej 10 % investicije. 2000 EUR torej.
Najprej jo moras kupit, da jo lahko povecas. Torej dodaj se vsaj 10k k tem 2k. Vidis?
Kupiš jo zaradi gospodinjstva. Ker se splača tudi samo za gospodinjstvo. Sicer pa sončna elektrarna ni nujna za električni avto, tudi filanje iz omrežja je 9 krat ceneje kot pa vožnja na dizel ali bencin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
kriptobog ::
Ne da se zaveda. To si se ti izmislil. Zelene vlade jih silijo k temu. Ce ne bi bilo zelenih in posiljevanja z omejitvami bi bili EVji redkost. To je dejstvo.
To pa ne drži, prav nič si nisem izmislil. EVji bi bili slej kot prej, tudi če zakonske regulacije ne bi bilo. Res pa je da zakonska regulacija vso stvar še malo pospeši, to pa drži. Glej link spodaj.
Electric vehicles are a big reason Toyota's CEO is bowing out: 'I'm an old-fashioned person'
https://fortune.com/2023/01/26/toyota-c...
Bili bi izdelani. Saj Tesla je bila ze prej. In dolgo nic drugega. Ko so zaceli siliti v to so pa zaceli proizvajalci delati na tem, da ne ostanejo zadaj. Brez regulacij in posiljevanj bi imeli Teslo pa kako Toyoto, to bi bilo pa to.
Ne da se zaveda. To si se ti izmislil. Zelene vlade jih silijo k temu. Ce ne bi bilo zelenih in posiljevanja z omejitvami bi bili EVji redkost. To je dejstvo.
To pa ne drži, prav nič si nisem izmislil. EVji bi bili slej kot prej, tudi če zakonske regulacije ne bi bilo. Res pa je da zakonska regulacija vso stvar še malo pospeši, to pa drži. Glej link spodaj.
Electric vehicles are a big reason Toyota's CEO is bowing out: 'I'm an old-fashioned person'
https://fortune.com/2023/01/26/toyota-c...
Ce upostevas, da imas svojo elektrarno, upostevaj se investicijo ki jo fuknes v to jebeno elektrarno.
Upoštevat moraš samo tisti del investicije za kolikor rabiš POVEČAT elektrarno zaradi električnega avta. Torej povečat rabiš za 10 %. TOrej 10 % investicije. 2000 € torej.
Najprej jo moras kupit, da jo lahko povecas. Torej dodaj se vsaj 10k k tem 2k. Vidis?
Kupiš jo zaradi gospodinjstva. Ker se splača tudi samo za gospodinjstvo. Sicer pa sončna elektrarna ni nujna za električni avto, tudi filanje iz omrežja je 9 krat ceneje kot pa vožnja na dizel ali bencin.
Vidis kako neumno blebetas? Kupiti jo moras vseeno, ti pa ne upostevas tega. Ignoriras. Samo da tvoja neumna izjava izpade dobro. To tvoje filanje je spet glup primer. Mene filanje iz omrezja pride drazje kot dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
rolevito ::
Vidis kako neumno blebetas? Kupiti jo moras vseeno, ti pa ne upostevas tega.
Nič neumno ne blebetam, le ti ne razumeš kaj sploh pravim, ker sploh nisi prebral podrobno. Takole je:
1. Če imaš že sončno elektrarno, potem jo pač povečaš za 10 % da je še za električni avto.
2. Če je nimaš, potem pač polniš iz omrežja, kar je še vedno 9x ceneje kot pa vožnja na naftne derivate. S sončno elektrarno bi bilo še manj, ampak tudi 9x ceneje kot na bencin ali dizel je odlično.
energetik ::
A res, kje se dobi za 32k? Na avtonetu najdem le rabljenega za 38k. Pa kaj če primerjam s hibridom? Še vedno je 100% bencinski avto. Turbobencinski karavan npr. I30 pride vsaj 17k€ ceneje.MG5, ki mi je eden redkih sprejemljivih, stane koliko, 39kEUR?
Po subvenciji pod 32k. Kar je manj kot ekvivalenten nov dizel.
Rabil bi najmanj 13 let, da samo na nulo pridem.
Prvo kot prvo primerjaš z hibridom. Drugo kot drugo nimaš elektrarne. Malo si preteral pri ceni polnjenja. Nisi upošteval prihrankov na servisih. Nisi upošteval prihrankov na cestni taksi. Močno si preteral pri nakupni ceni. MG5 stane že za nakup MANJ kot pa Volkswagen Passat karavan! Nato pa vsak let prišparaš ololo enega keša na gorivu in servisih. Pa še cestne takse NI!
Nič nisem preteral, ampak sem vzel realne številke. Torej praviš da bi se morda povrnil malce prej, če bi skeširal še 12k za SE? Torej 24k€ bi dal poleg mojega hibrida, da bi se namesto z njim vozil s kitajskim EV in morda prišel na nulo v 10 letih namesto 13?
vires in numeris
kriptobog ::
Vidis kako neumno blebetas? Kupiti jo moras vseeno, ti pa ne upostevas tega.
Nič neumno ne blebetam, le ti ne razumeš kaj sploh pravim, ker sploh nisi prebral podrobno. Takole je:
1. Če imaš že sončno elektrarno, potem jo pač povečaš za 10 % da je še za električni avto.
2. Če je nimaš, potem pač polniš iz omrežja, kar je še vedno 9x ceneje kot pa vožnja na naftne derivate. S sončno elektrarno bi bilo še manj, ampak tudi 9x ceneje kot na bencin ali dizel je odlično.
Ce je nimas jo pac kupis. Zanemarljiv strosek. Kot so zanemarljive razlike v nakupni ceni.
A res, kje se dobi za 32k? Na avtonetu najdem le rabljenega za 38k. Pa kaj če primerjam s hibridom? Še vedno je 100% bencinski avto. Turbobencinski karavan npr. I30 pride vsaj 17k€ ceneje.MG5, ki mi je eden redkih sprejemljivih, stane koliko, 39kEUR?
Po subvenciji pod 32k. Kar je manj kot ekvivalenten nov dizel.
Rabil bi najmanj 13 let, da samo na nulo pridem.
Prvo kot prvo primerjaš z hibridom. Drugo kot drugo nimaš elektrarne. Malo si preteral pri ceni polnjenja. Nisi upošteval prihrankov na servisih. Nisi upošteval prihrankov na cestni taksi. Močno si preteral pri nakupni ceni. MG5 stane že za nakup MANJ kot pa Volkswagen Passat karavan! Nato pa vsak let prišparaš ololo enega keša na gorivu in servisih. Pa še cestne takse NI!
Nič nisem preteral, ampak sem vzel realne številke. Torej praviš da bi se morda povrnil malce prej, če bi skeširal še 12k za SE? Torej 24k€ bi dal poleg mojega hibrida, da bi se namesto z njim vozil s kitajskim EV in morda prišel na nulo v 10 letih namesto 13?
Tako. Ni vazno koliko stane, samo da se poceni vozis :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
tonttu ::
Še vedno je 100% bencinski avto. Turbobencinski karavan npr. I30 pride vsaj 17k€ ceneje.
Ampak po njegovih primerjavah je pa Audi RS6 100 jurjev drazji, se pravi je po njegovo primerljiv EV 100.000eur cenejsi kot isti rang ICE (pac oba imata 4 kolesa se pravi je to primerljiv avto)
rolevito ::
A res, kje se dobi za 32k? Na avtonetu najdem le rabljenega za 38k.
Tukaj: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Ostalo pa odgovorim ko pridem pred računalnik.
Tako. Ni vazno koliko stane, samo da se poceni vozis :D
Ne, važno je da je total cost of owneership čim manjši. In najmanjši je pri elekričnih vozilih:
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Oziroma če raje gledate video kot berete, potem to:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
ales85 ::
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Tip dela izracun za sluzbeno avto - boniteta. Strosek za podjetje. Tega ne mores preslikati na gospodinjstvo.
Poleg tega mu ze merske enote niso jasne, kako bi mu lahko zaupal matematiko?
m0LN4r ::
Najvec prisparas, ce nic ne kupis.
Tega se drzim.
Za 40k lahk popravljam in tankam trenutni avto se 50 let.
Tega se drzim.
Za 40k lahk popravljam in tankam trenutni avto se 50 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
rolevito ::
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Tip dela izracun za sluzbeno avto - boniteta. Strosek za podjetje. Tega ne mores preslikati na gospodinjstvo.
Poleg tega mu ze merske enote niso jasne, kako bi mu lahko zaupal matematiko?
V videu primerja tudi za fizične osebe, najbrž si samo članek pogledal, ne pa videa. Poglej še video. Podjetja imajo oprostilo DDVja, investicijsko olajšavo in ne plačilo davka na uporabo službenega vozila v zasebne namene, fizično osebe imajo pa 4500 EUR subvencije ob nakupu, kar podjetja nimajo. Splača se pa oboje, tako na podjetje, kot če si fizična oseba, le bonusi so različni. Glede merskih enot, občasno zamenja kW in kWh, nič takega, sem ga že opozoril na napako in pravi da ve, pravi da on pove "po domače", ampak če mu ne zamerimo tehle enot vse ostalo vse prav pove.
Najvec prisparas, ce nic ne kupis.
Tega se drzim.
Za 40k lahk popravljam in tankam trenutni avto se 50 let.
Upoštevat moraš samo razliko v nakupni vrednosti naftnega in električnega avta, to,j po domač povedan, upoštevat moraš samo koliko električni avto več stane od klasičnega, ne pa celo vrednost avta. Sicer pa rabljen električni avto se da kupit že za 4 jurje, prihranki na gorivu so pa ogromni, navadno 2000 EUR vsako leto. Tisto da imaš ti za 40k goriva za 50 let je možno samo če se voziš zelo zelo malo, da greš bolj kot ne samo do trgovine tako kot kakšna stara mama. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Tale komentar je vredno da si ga človek prebere:
https://slo-tech.com/forum/t237521/p787...
Slovenska rewija je naredila rewiev, zgleda fino:
http://www.avtomanija.com/2023/03/10763...
https://slo-tech.com/forum/t237521/p787...
Slovenska rewija je naredila rewiev, zgleda fino:
http://www.avtomanija.com/2023/03/10763...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
ales85 ::
Glede merskih enot, občasno zamenja kW in kWh, nič takega, sem ga že opozoril na napako in pravi da ve, pravi da on pove "po domače", ampak če mu ne zamerimo tehle enot vse ostalo vse prav pove.
No ja, jaz mu pac "zamerim". Tega ne morem spregledati, ker mi ne pokaze njegovega razumevanja. Kvecjemubpomaga ustvarjati se vecjo zmedo pri laikih.
miha98 ::
Pozdrav,
moje mnenje. Jaz bi kupil EV, če oz. ko bo doseg enak bencinskemu in nič prej. Do takrat pa bom veselo na bencinu. Pa to kar se pogovarjamo o nekem prehodu na EV. Prej se moramo še pogovorit o cestni infrastrukturi ? Ceste vsaj kar ni avtocesta so do konca zjahane. Najprej bi morali se lotiti takšnih stvari. Npr. cesta od Celja pa do Krškega recimo je polna lukenj na nekaterih večjih odsekih. Vem , ker vozim vsak dan isto relacijo . Pa verjamem , da kje drugje ni kaj dost i bolje. Recimo Maribor - Dravograd - Lovrenc na Pohorju . Luknja pri luknji . Pa tam mejni prehod Cmurek recimo... Pa to je samo štajerska... Dela imamo v svoji državi še za ohoho let... Pa predvsem kdo bo to plačal.... Nesmiselno se mi zdi, da gremo na nek EV prehod , če osnovnih stvari nimamo urejenih... Enako je pri vsem ostalem... Včasih so rekli najprej štalca nato kravca a ne?
lp
moje mnenje. Jaz bi kupil EV, če oz. ko bo doseg enak bencinskemu in nič prej. Do takrat pa bom veselo na bencinu. Pa to kar se pogovarjamo o nekem prehodu na EV. Prej se moramo še pogovorit o cestni infrastrukturi ? Ceste vsaj kar ni avtocesta so do konca zjahane. Najprej bi morali se lotiti takšnih stvari. Npr. cesta od Celja pa do Krškega recimo je polna lukenj na nekaterih večjih odsekih. Vem , ker vozim vsak dan isto relacijo . Pa verjamem , da kje drugje ni kaj dost i bolje. Recimo Maribor - Dravograd - Lovrenc na Pohorju . Luknja pri luknji . Pa tam mejni prehod Cmurek recimo... Pa to je samo štajerska... Dela imamo v svoji državi še za ohoho let... Pa predvsem kdo bo to plačal.... Nesmiselno se mi zdi, da gremo na nek EV prehod , če osnovnih stvari nimamo urejenih... Enako je pri vsem ostalem... Včasih so rekli najprej štalca nato kravca a ne?
lp
m0LN4r ::
Zato pa po dvo tonski EV, da bodo luknje se vecje in amortizerji se hitreje pokali
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
moje mnenje. Jaz bi kupil EV, če oz. ko bo doseg enak bencinskemu in nič prej. Do takrat pa bom veselo na bencinu.
Verjamem, da si butthead in boš na bencinu, ne verjamem pa da boš prav vesel, ko se bojo vsi naokoli vozili za 2,3 evre na 100 km, ti pa za 10.
redtech ::
Ko bo kritična masa na 2,5 bo seveda nova obdavčitev, takrat to ne bo 10 ampak 15. Sedaj trosijo pravljice, da izpuh naredi 5000€ škode... v prihodnosti bo druga woke pravljica. 2035 pa se bodo še vedno prodajali ICE
rolevito ::
Ko bo kritična masa na 2,5 bo seveda nova obdavčitev, takrat to ne bo 10 ampak 15. Sedaj trosijo pravljice, da izpuh naredi 5000€ škode... v prihodnosti bo druga woke pravljica. 2035 pa se bodo še vedno prodajali ICE
Da se bodo 2035 še vedno prodajali ICEji je tvoja pravljica, mokre sanje bi lahko rekli. Glede mase: ne kupuj polizdelkov, kupi Teslo, masa Tesle je dejansko enaka oziroma celo MANJŠA kot enako močan bencinski BMW M3. Dobro, to be fair do ostalih proizvajalcev EVjev, tudi tu teža ni dosti večja od ICE, samo kakšne 15 %, pa še to samo začasno, ker baterije vseko leto shranijo več energije na enoto teže.
Glugy ::
To je to k vsi sam nase gledajo. Koliko avtomobilov je bilo včasih na cestah? Pol manj pa se je še vedno dal zment s kom da te je kam zapeljal. Dons mora pa že čist vsak imet svoj avto. Če bi zarad električnih avtomobilov bilo manj ljudi ki bi si lahko privoščilo avtomobil, se bo spet več avtomobilov delilo med več oseb kot je bilo včasih, pa še zmanjšalo se bo pritiske na ceste. Manj avtomobilov se bi prodalo pa naredilo, še manjši vpliv na okolje.
V glavnem multiplikativni učinki bi bili veliko bolj pozitivni tud če vzamemo da je električni avtomobil toliko dražji. En avtomobil na 4 člansko družino je rečmo tako upravičen, da ima pa vsak družinski član svoj avto je pa razen v izrednih primerih luksuz ne pa potreba.
V glavnem multiplikativni učinki bi bili veliko bolj pozitivni tud če vzamemo da je električni avtomobil toliko dražji. En avtomobil na 4 člansko družino je rečmo tako upravičen, da ima pa vsak družinski član svoj avto je pa razen v izrednih primerih luksuz ne pa potreba.
rolevito ::
Jaz bi kupil EV, če oz. ko bo doseg enak bencinskemu in nič prej. Do takrat pa bom veselo na bencinu.
Pa ko bo 1 GB SSD stal 20 EUR isto kot HDD ga boš kupil ane? Pa ko bo pametni telefon stal 20 EUR tako kot Nokia na tipke ga boš tudi kupil ane? Dej že nehaj s temi bedarijami. Ostali že 10 let uživamo v superiornosti SSDja, ti pa si ga še vedno guliš na HDDju. NE RABIŠ istega dosega. Pika. Preberi si to, pa res si daj. :) Ostalega pa niti ne bom komentiral ker so še večje bedarije.
How much electric car range do you really need?
https://www.autoblog.com/article/electr...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
ales85 ::
Ko bo kritična masa na 2,5 bo seveda nova obdavčitev, takrat to ne bo 10 ampak 15. Sedaj trosijo pravljice, da izpuh naredi 5000€ škode... v prihodnosti bo druga woke pravljica. 2035 pa se bodo še vedno prodajali ICE
Da se bodo 2035 še vedno prodajali ICEji je tvoja pravljica, mokre sanje bi lahko rekli. Glede mase: ne kupuj polizdelkov, kupi Teslo, masa Tesle je dejansko enaka oziroma celo MANJŠA kot enako močan bencinski BMW M3. Dobro, to be fair do ostalih proizvajalcev EVjev, tudi tu teža ni dosti večja od ICE, samo kakšne 15 %, pa še to samo začasno, ker baterije vseko leto shranijo več energije na enoto teže.
Kako si pa prisel do 15%? Se iz tvojega clanka med Cupra Born in Audi A3 je 1815 vs 1315. Malo vec kot 15%, a ne?
Jaz bi kupil EV, če oz. ko bo doseg enak bencinskemu in nič prej. Do takrat pa bom veselo na bencinu.
Pa ko bo 1 GB SSD stal 20 EUR isto kot HDD ga boš kupil ane? Pa ko bo pametni telefon stal 20 EUR tako kot Nokia na tipke ga boš tudi kupil ane? Dej že nehaj s temi bedarijami. Ostali že 10 let uživamo v superiornosti SSDja, ti pa si ga še vedno guliš na HDDju. NE RABIŠ istega dosega. Pika. Preberi si to, pa res si daj. :) Ostalega pa niti ne bom komentiral ker so še večje bedarije.
How much electric car range do you really need?
https://www.autoblog.com/article/electr...
Kako dobro, da imamo taksne kot si ti da nam poveste koliko dosega potrebujemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ales85 ()
rolevito ::
Kako dobro, da imamo taksne kot si ti da nam poveste koliko dosega potrebujemo.
Vsak lastnik EVja ti bo povedal da ga je doseg skrbel samo prvi teden ali dva, zdaj še pogleda ne, razen če gre na dopust tiste par dni na leto. Ker se mu EV vsako noč lepo doma nafila do polnega. Kar vprašaj jih (tisti z EVji prve generacije izpred desetletja ne štejejo, mora bit EV moderne generacije). Takrat ko greš se voziš na dopust 2 dni na leto uporabi navigacijo v avtu ali brezplačno aplikacijo "A better route planner". Try it. Range anxiety je samo stvar ICE voznikov ki MISLIJO kako bo ko bodo imeli EV. Ko ga dejansko PROBAJO in imajo par tednov ni nobenega range anxietija več.
Vsi to pravijo, kar beri tukaj:
How much electric car range do you really need?
https://consent.yahoo.com/v2/collectCon...
To glede dosega je le še en mit na katerega ste nekateri nasedli.
Kako si pa prisel do 15%? Se iz tvojega clanka med Cupra Born in Audi A3 je 1815 vs 1315. Malo vec kot 15%, a ne?
Odvisno je od modela. Tle je pa 28 %. Ampak kot pravim, če bi imel rad isto težo kot ICE kupi Teslo. Tesla pač zna. Ostali zgleda ne. Sicer pa višja teža je samo začasne narave in še to ne predstavlja neke realne težave. Teža ima skoraj zanemarljiv vpliv na porabo. Spodaj na posnetku imaš test, sigurno te bo zanimalo:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
rolevito ::
Veliko ti pove tudi dejstvo da 99 % lastnikov EVjev pravi da nikoli ne bodo šli nazaj na bencin. Torej so izjemno zadovoljni.
Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...
Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...
rolevito ::
ales85: dejstvo je da vozniki ICE vozil MISLIJO da rabijo precej več dosega kot ga v resnici rabijo in to kažejo tudi znanstvene študije, kar mal zgooglej, so tako v Evropi kot v Ameriki delali študijo na to temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
m0LN4r ::
Ko bo kritična masa na 2,5 bo seveda nova obdavčitev, takrat to ne bo 10 ampak 15. Sedaj trosijo pravljice, da izpuh naredi 5000€ škode... v prihodnosti bo druga woke pravljica. 2035 pa se bodo še vedno prodajali ICE
Da se bodo 2035 še vedno prodajali ICEji je tvoja pravljica, mokre sanje bi lahko rekli. Glede mase: ne kupuj polizdelkov, kupi Teslo, masa Tesle je dejansko enaka oziroma celo MANJŠA kot enako močan bencinski BMW M3. Dobro, to be fair do ostalih proizvajalcev EVjev, tudi tu teža ni dosti večja od ICE, samo kakšne 15 %, pa še to samo začasno, ker baterije vseko leto shranijo več energije na enoto teže.
M3 kupis zaradi podvozja in ostalih sportnih karakteristik. Tesla se vozi kot ladja. Ma slabe zavore, podvozje ni da ni.
To je to k vsi sam nase gledajo. Koliko avtomobilov je bilo včasih na cestah? Pol manj pa se je še vedno dal zment s kom da te je kam zapeljal. Dons mora pa že čist vsak imet svoj avto. Če bi zarad električnih avtomobilov bilo manj ljudi ki bi si lahko privoščilo avtomobil, se bo spet več avtomobilov delilo med več oseb kot je bilo včasih, pa še zmanjšalo se bo pritiske na ceste. Manj avtomobilov se bi prodalo pa naredilo, še manjši vpliv na okolje.
V glavnem multiplikativni učinki bi bili veliko bolj pozitivni tud če vzamemo da je električni avtomobil toliko dražji. En avtomobil na 4 člansko družino je rečmo tako upravičen, da ima pa vsak družinski član svoj avto je pa razen v izrednih primerih luksuz ne pa potreba.
Nekoc so iz enga kraja delali vsi ob isti uri.
ales85: dejstvo je da vozniki ICE vozil MISLIJO da rabijo precej več dosega kot ga v resnici rabijo in to kažejo tudi znanstvene študije, kar mal zgooglej, so tako v Evropi kot v Ameriki delali študijo na to temo.
Ni vazno kaj si mislijo, ampak kaj hocejo.
Jaz hocem 900km za svoj denar.
Marsikaj ne rabis, pa vseeno imamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
kriptobog ::
Ko bo kritična masa na 2,5 bo seveda nova obdavčitev, takrat to ne bo 10 ampak 15. Sedaj trosijo pravljice, da izpuh naredi 5000€ škode... v prihodnosti bo druga woke pravljica. 2035 pa se bodo še vedno prodajali ICE
Da se bodo 2035 še vedno prodajali ICEji je tvoja pravljica, mokre sanje bi lahko rekli. Glede mase: ne kupuj polizdelkov, kupi Teslo, masa Tesle je dejansko enaka oziroma celo MANJŠA kot enako močan bencinski BMW M3. Dobro, to be fair do ostalih proizvajalcev EVjev, tudi tu teža ni dosti večja od ICE, samo kakšne 15 %, pa še to samo začasno, ker baterije vseko leto shranijo več energije na enoto teže.
Seveda se bojo. Tudi ob tej zakonodaji, ce bo sprejeta. Imas nekaj izjem ;)
Lonsarg ::
Prehodno obdobje bo dolgo, sploh zaradi rabljenih. Ampak to samo pomeni da je treba pushat zgodne datume.
Datumi so dejansko prisila za proizvajalce da izenacijo ceno EV in ICE modelov, ker sili prodajalce v neko razmerje prodaje
Recimo ful se govori o datumu 2035 in ukinitvi, ampak meni se zdi datum 2030, ko bo zahteva od prodajalcev da znizajo emisije za 50%, se bolj pomemben (to je ze sprejeto mimogrede). Tako znizanje namrec lahko dosezejo le ce prodajo dovolj EV, kar jih bo prisililo da bo vsaj leta 2030 cena EV priblizni enaka ICE.
In roko na srce cena je edini razlog da je delez prodanih zgolj 10% in ne se visje, ko enkrat problem cene gre stran to eksplodira.
Datumi so dejansko prisila za proizvajalce da izenacijo ceno EV in ICE modelov, ker sili prodajalce v neko razmerje prodaje
Recimo ful se govori o datumu 2035 in ukinitvi, ampak meni se zdi datum 2030, ko bo zahteva od prodajalcev da znizajo emisije za 50%, se bolj pomemben (to je ze sprejeto mimogrede). Tako znizanje namrec lahko dosezejo le ce prodajo dovolj EV, kar jih bo prisililo da bo vsaj leta 2030 cena EV priblizni enaka ICE.
In roko na srce cena je edini razlog da je delez prodanih zgolj 10% in ne se visje, ko enkrat problem cene gre stran to eksplodira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
rolevito ::
, da izpuh naredi 5000EUR škode
Povzročijo jo celo 12.000 EUR na 1 avto vsako leto. In še to za manjši avto kot je Opel Corsa, za večjega še več. Googlaj "car society cost study" in boš našel.
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...
Ko bo kritična masa na 2,5 bo seveda nova obdavčitev, takrat to ne bo 10 ampak 15. Sedaj trosijo pravljice, da izpuh naredi 5000EUR škode... v prihodnosti bo druga woke pravljica. 2035 pa se bodo še vedno prodajali ICE
Da se bodo 2035 še vedno prodajali ICEji je tvoja pravljica, mokre sanje bi lahko rekli. Glede mase: ne kupuj polizdelkov, kupi Teslo, masa Tesle je dejansko enaka oziroma celo MANJŠA kot enako močan bencinski BMW M3. Dobro, to be fair do ostalih proizvajalcev EVjev, tudi tu teža ni dosti večja od ICE, samo kakšne 15 %, pa še to samo začasno, ker baterije vseko leto shranijo več energije na enoto teže.
M3 kupis zaradi podvozja in ostalih sportnih karakteristik. Tesla se vozi kot ladja. Ma slabe zavore, podvozje ni da ni.
To je to k vsi sam nase gledajo. Koliko avtomobilov je bilo včasih na cestah? Pol manj pa se je še vedno dal zment s kom da te je kam zapeljal. Dons mora pa že čist vsak imet svoj avto. Če bi zarad električnih avtomobilov bilo manj ljudi ki bi si lahko privoščilo avtomobil, se bo spet več avtomobilov delilo med več oseb kot je bilo včasih, pa še zmanjšalo se bo pritiske na ceste. Manj avtomobilov se bi prodalo pa naredilo, še manjši vpliv na okolje.
V glavnem multiplikativni učinki bi bili veliko bolj pozitivni tud če vzamemo da je električni avtomobil toliko dražji. En avtomobil na 4 člansko družino je rečmo tako upravičen, da ima pa vsak družinski član svoj avto je pa razen v izrednih primerih luksuz ne pa potreba.
Nekoc so iz enga kraja delali vsi ob isti uri.
ales85: dejstvo je da vozniki ICE vozil MISLIJO da rabijo precej več dosega kot ga v resnici rabijo in to kažejo tudi znanstvene študije, kar mal zgooglej, so tako v Evropi kot v Ameriki delali študijo na to temo.
Ni vazno kaj si mislijo, ampak kaj hocejo.
Jaz hocem 900km za svoj denar.
Marsikaj ne rabis, pa vseeno imamo.
Ko enkrat probajo električni avto, potem nočejo več 900 km dosega. Nočejo tega ker to dela električni avto povsem po nepotrebnem težji, s slabšo vozno dinamiko in dražji kot pa če bi vgradili 2x ali 3x manj baterij vanj. Da pa folk sploh ne ve kaj hoče in rabi je pa jasno.
Se pa strinjam z Longsargom da bo prehodno obdobje dolgo. Ker recimo če bo kdo kupil bencinarja 2034, potem bo ta bencinar vozil po cestah do ene 2050..Leta 2035 bo samo prepovedana prodaja novih, na stare že obstoječe se žal to ne nanaša in bodo na žalost še vedno lahko vozili po cestah še dolga leta..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
Utk ::
Ni vazno kaj si mislijo, ampak kaj hocejo.
Jaz hocem 900km za svoj denar.
Ni važno kaj ti hočeš, ampak kaj ti je nekdo pripravljen prodat za nek denar.
Jaz hočem ferrarija s karavanskim prtljažnikom za 20 jurjev na elektriko s 1000 km dosega...
Comandante ::
Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
Brez zamere, ampak ta clanek ki si ga prilepil je nakladanje. Temelji na zgresenih predpostavkah.
-Govori o stroskih (zelo napihnjene cifre, brez realne podlage), ne uposteva pa pozitivnih ucinkov.
-Govori o casu, ki ga izgubimo v avtu. Prikladno pozabi dejstvo, da bi ob uporabi javnega prevoza (kjer je sploh mogoce) izgubili ene 3-5x vec casa. Jebiga, teleportirati se zaenkrat ne znamo drugam.
-Ponuja alternative, ki to niso. Bicikl in avtobus nista in nikoli ne bosta alternativa avtomobilu. Po ucinkovitosti iskoriscenosti casa in uporabnosti mu ne prideta blizu.
Sicer pa, kaj potem ce stane? Saj sam placam. Pa ne samo zase, ampak subvencioniram se tovorni promet, ki za razliko od mojega 1200kg avta dejansko unicuje cesto. Druzba mi nic ne subvencionira, ima pa precej od mojih davkov in od moje storilnosti, ki mi jo avto omogoca.
Osebno mi je najvec vredna dobrina cas, zato sem tudi pripravljen placati vec.
Glede teme - ekolosko so e-goriva vprasljiva, ampak je pravilno, da ne crtamo nobene tehnologije, ker se bomo s tem (morda) ustrelili v koleno. Ce drugega ne, potrebujemo tekoce naftne oziroma nenaftne derivate za letalski promet. Bo pa prej ali slej elektricni avto prevladal nad ICE, ker je v marsicem ze danes boljsi, in za marsikoga povsem uporaben. Predvsem Tesla, drugi so se par let zadaj.
Utk ::
Po letu 35 se bojo prodajali električni avti in ice na sintetična goriva...zna kdo seštet ena plus ena kaj bo iceji iz let pred 35?
sonar1 ::
malo poglejte novice, eu sprejela da bodo še naprej ICE, ampak na sintetično gorivo. Tko da te znamke k bodo šel full electric so ven iz moje izbire.
Ta rolevito pa zelo zagret troll.
Ta rolevito pa zelo zagret troll.
Utk ::
LOL. Ja, mi se bomo vozili dvakrat dražje kot danes, za 4 evre na 100 km, vi boste pa plačevali 4 evre za liter sintetike...
Comandante ::
Po letu 35 se bojo prodajali električni avti in ice na sintetična goriva...zna kdo seštet ena plus ena kaj bo iceji iz let pred 35?
Mene predvsem zanima kaj bodo naredili z ICE, narejenimi po '35, prepovedali tociti navaden poceni bencin? Mu bodo zaceli dodajati barvo, kot kurilcu?
Marsikaj je tukaj nedoreceno. Leto '35 pa ni vec tako hudo dalec v prihodnosti. 12 let za zrihtat polnilno infrastrukturo, nadgraditi omrezje, zagotoviti vire elektricne energije... je malo. Tehnicno je sicer izvedljivo, ampak birokratsko pa se bojim da ne.
Lonsarg ::
Prepoved je na prodajo in ne voznjo. Voznja bo pa najbrz tam okoli leta 2050 prepovedana oziroma dovolj draga da bo v praksi prepovedana za povprecnega cloveka...
Skratka to so cisto normalni roki, ni to nobeno hitenje.
Skratka to so cisto normalni roki, ni to nobeno hitenje.
Utk ::
Sintetika bo najbrž za nazaj kompatibilna, to pomeni, da boste morali tankat njo namesto navadnega bencina. Kar bo pa dragoooo.
miha98 ::
moje mnenje. Jaz bi kupil EV, če oz. ko bo doseg enak bencinskemu in nič prej. Do takrat pa bom veselo na bencinu.
Verjamem, da si butthead in boš na bencinu, ne verjamem pa da boš prav vesel, ko se bojo vsi naokoli vozili za 2,3 evre na 100 km, ti pa za 10.
Popravljam izjavo, kupil bi ga le , če bi imel doseg večji od bencinskega. Torej 60 l 900 km napram EV eno polnjenje vsaj 1100 ali bolje 1200 km dosega....
ales85 ::
Utk ::
Sintetiko moraš delat na elektriko, ker iz nafte se je ne bo smelo, in kakorkoli obračaš, boš za njo porabil nekajkrat več elektrike kot če jo porabiš preko baterije, taka je fizika in tega ne bo nihče spremenil. Sintetika bo torej avtomatsko nekajkrat dražja od elektrike, plus zelo verjetno imela slabši izkoristek. Če misliš da se bojo novi čisti ice letnik 36 vozili za 15 evrov na 100 km, ti pa s starim umazanim ice na nafto za 8, potem res ne vem kaj ti bi reku...
Obseg lahko in bo zmanjšal ceno, ampak zdaj je cena 50 evrov na liter. Če zmanjšajo na 3, bo to že skoraj čudež.
Obseg lahko in bo zmanjšal ceno, ampak zdaj je cena 50 evrov na liter. Če zmanjšajo na 3, bo to že skoraj čudež.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ales85 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 109435 (42728) | Boštjan_Q |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20531 (16750) | trancer01 |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128909 (88974) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65298 (45138) | gruntfürmich |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24424 (22461) | bluefish |