Forum » Loža » Plačilo opravljene storitve obrtniku
Plačilo opravljene storitve obrtniku
Stikalo ::
Samo neko ugibanje. Napisal bi točen znesek, koliko je bilo opravljenih ur, koliko je bilo kilometrine, lokacija (lj ali prekmurje so drugačne cene) in podobno. Potem je še to neko urgentno reševanje.
Lahko, da je zasoljena cena. Samo ni nič napisal podrobnosti. Če se je moral 3x peljati 50km daleč je še samo to 150€. Pri nas bi bilo to ceneje - verjetno. Za ta denar bi ti vgradil novo peč in črpalke :D
Lahko, da je zasoljena cena. Samo ni nič napisal podrobnosti. Če se je moral 3x peljati 50km daleč je še samo to 150€. Pri nas bi bilo to ceneje - verjetno. Za ta denar bi ti vgradil novo peč in črpalke :D
Likalnik ::
če si tako pameten bi pa sam popravil v 10 minutah :D
Lej, so takile komentarji res potrebni? Ne, nisem tako pameten, zato koristim storitve tistih, za katere smatram, da so. In za domestic storitve ne pričakujem, da se popravljajo po sistemu "trial and error", ker se mi to v dosedanji dolgoletni uporabi hiše še ni zgodilo... Sicer pa, saj sem v prvem postu napisal, kar se namiguje... pa povejte... Naj enostavno plačam in adijo?
Lej, mislim, da kompliciraš. Res je težko, ko pride račun in ga moraš plačati. Razumeti pa moraš, da je to služba tega vodovodarja/ištalaterja. Da imaš na s.p. minimalca moreš računati vsaj 2kEUR prihodkov na mesec. Da ne govorim o bolniškah in regresih. Torej mora dobiti vsaj 100EUR/neto na dan. Če sta bila dva je to 200EUR neto dan. Potem je tu še vožnja in material in oprema (kombi itd..)
Pač so porabili toliko časa za diagnostiko. Samo poznam poštene vodovodarje, sem se pozanimal in ko pride naredi najboljše po svojih močeh in pač računa na uro. Zdej, če se pač naredi, da išče problem 2 dni, mu pač moraš zaupati. Domačo nalogo moraš narediti prej. Ne vem zakaj bi ti nekdo računal 1 dan če je imel 3 dni dela.
Diagnostika je draga. To je tako kot popravilo indukcijske plošče ali matične plošče ali kaj takega. 2 dni iščeš problme, potem pa zamenjaš en tranzistor za 10 centov in dela. Strnka bi pa najraje dobila račun za 10 cenotv tranzistor in 5EUR za menjavo. Zato tudi obrtniki ne radi hodijo popravljati neko staro šaro. Ne moreš ne vem kaj računati, časa in dogovarjanja je veliko. Potem pa stranka še noče plačati.
Kaj je narobe z tako centralno je veliko stvari. Lahko je okvarjen mešalni ventil, lahko je okvarjena črpalka, lahko je nekje xy zrak, lahko je okvarjena elektronika, lahko kje v sobi ne dela termostat. In za vse to gre veliko časa, da preveriš. Včasih je napaka očitna, včasih pa ne. Centralne so drage, imaš polno vdrževanja.
Pa dej povej višino računa. Jaz mislim, da te ne nateguje.
nesmisel. Saj ti je iskal napako in jo na koncu odpravil ane?
jo je odpravil...s tem, da je zamenjal še pol peči katere ne bi bilo potrebno, ker za to, da je odpravil napako je dovolj menjava enega rezervnega dela...ne pa treh rezervnih delov
Lahko da niti ni bilo potrebno zamenjati niti enega dela. Veliko stvari ti zamolčijo na koncu. Lahko se spomne, da se je zgodila neka banalna malenkost, ki terja samo na koncu samo eno malenkost.
To ni nova inštacija. Tudi bug v program lahko iščeš 3 dni, potem pa ugtoviš, da nekje nekaj v spominu povziš in popraviš vrstico kode v 10 sekundah. Kaj boš računal? 10 sekund dela?
Meni kot stranki ni pomembno kakšne stroške ima mojster z S.P. dejavnostjo in koga vse mora plačati in koliko strank mora pridobiti/nategniti, da dobi za minimalca...to ni moj problem...definitivno pa ni to razlog ali izgovor, da ti on potem še enkrat več računa za opravljeno storitev....ker je pač v temu mesecu imel bolj malo strank in mora zaslužiti za minimalca...
tudi mene v moji službi ne sprašujejo kakšne stroške imam v življenju in da bi si zato zaslužil višjo plačo...ker pač se ne vozim z renojem ampak sem si kupil BMW, da se lahko na šiht pripeljem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Stikalo ::
Meni kot stranki ni pomembno kakšne stroške ima mojster z S.P. dejavnostjo in koga vse mora plačati in koliko strank mora pridobiti/nategniti, da dobi za minimalca...to ni moj problem...definitivno pa ni to razlog ali izgovor, da ti on potem še enkrat več računa za opravljeno storitev....ker je pač v temu mesecu imel bolj malo strank in mora zaslužiti za minimalca...
tudi mene v moji službi ne sprašujejo kakšne stroške imam v življenju in da bi si zato zaslužil višjo plačo...ker pač se ne vozim z renojem ampak sem si kupil BMW, da se lahko na šiht pripeljem
Čakaj malo no :) Hotel sem povedati, da ima obrtnik stroške, ko pri tebi dela. Ne dela ti pa zato, ker si ti tako lep in fin ampak zato da zasluži denar. Naročnik ni prej nič vprašal, on je naročil storitev, jo očitno opravil in zaračunal. Če je pa naročniku pomebno, da stvar ni predraga pa opravi domačo nalogo, ki je:
1. pozanima se o kvakovosti obrtnika
2. se pozanima za stroške oz. predračun
Sem pa napisal mojo oceno, da tak obrtnik ne more biti prav poceni. Ne vem pa točno kakšna je trenutno postavka. Ampak za takega fizikalca je gotovo cca 20-25€/h. Torej, če dela 8h je to takoj 200€, pa če pride 3 dni, pa še strošek prevoza, pa očitno še sam ni bil. To hitro nanese. Lahko bi omenil, da se malo pogliha pri ceni pa ta in oni popust, saj ti ga vsak da.
Verjetno, če bi ga vprašal za predračun bi pa rekel material + delo po 25€/h + prevoz. Lahko bi se to že pozanimal, ko ni prvič delalo. Ma sam se pozanimam vsakič. Če menjam ketno pri avtu, se zmeniva da avto podre, pove kaj je za zamenjati in koliko bo stalo. Če pa pripelješ avto pa rečeš odpravi mi rožlanje ketne ti bo pa menjal ketne, šopnarje, oje in vse kar ima veze z ketno.
Tako, da tukaj obrtnik gotovo ni nepošten. Se pa vraša, saj ko greš v trgovino po kruh gledaš za cene, kaj ne boš vprašal obrtnika :D Ko opravi storitev je pa tko tko.. Razen če mu je dal račun in napisal, da je opravil VEČ dela, kot ga je v resenici.
GregiB ::
Čakaj malo no :) Hotel sem povedati, da ima obrtnik stroške, ko pri tebi dela. Ne dela ti pa zato, ker si ti tako lep in fin ampak zato da zasluži denar. Naročnik ni prej nič vprašal, on je naročil storitev, jo očitno opravil in zaračunal. Če je pa naročniku pomebno, da stvar ni predraga pa opravi domačo nalogo, ki je:
1. pozanima se o kvakovosti obrtnika
2. se pozanima za stroške oz. predračun
Vse lepo in prav... sam nimam izkušenj s prodajo storitev, imam pa s proizvodnjo in prodajo blaga... in zgleda takole...
Kupec kupi blago po dogovorjeni ceni. Če je blago OK, ga ne vidiš več. Če pa je z blagom nekaj narobe, ga prinese nazaj in terja menjavo, vračilo kupnine, popravilo... za to seveda ni pripravljen nič plačati, saj ima garancijo...
Zdaj pa poglej mojo situacijo... Gretje crkne... kličem mojstra... Pride, menja črpalko, zadeva začne delat, gre... vsi srečni, čakam račun za "normalno storitev". Po treh dneh... ista napaka... Kaj pa zdaj? Kdaj bi se moral dogovarjat za predračun? Ta predračun bi vseboval kaj? Bi moral sredi "procesa" rečt "Zdaj pa dost, bom kar na hladnem"?
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!
chuck ::
Moje izkušnje so tukaj, da je pomembno kako se na začetku zmeniš in čim bolj jasno dorečeš vse možne scenarije. Po možnosti vsak dan uskladiš, če pride do izjem. Je pa vedno trenje, vsak izvajalec poskušava čim več dobiti, vsaka stranka pa čim manj plačati.
Se pa dosti stvari rešuje na principu poskušavanja. Naprimer pred leti me je šokirala praksa tujega programerja, ki mi je uvodni del, torej razložitev projekta in odgovarjanje emailov računal cca 90€/uro. Tega je bilo cca 10 ur.
Ne dolgo nazaj pa smo preko sorodnika (vodovodarja) naročili menjavo cevi in priklop bojlerja. Za kakšnih 6 ur dela je računal 400€. Pa smo kao dobili popust, ker drugače računa 80€/uro.
Se pa dosti stvari rešuje na principu poskušavanja. Naprimer pred leti me je šokirala praksa tujega programerja, ki mi je uvodni del, torej razložitev projekta in odgovarjanje emailov računal cca 90€/uro. Tega je bilo cca 10 ur.
Ne dolgo nazaj pa smo preko sorodnika (vodovodarja) naročili menjavo cevi in priklop bojlerja. Za kakšnih 6 ur dela je računal 400€. Pa smo kao dobili popust, ker drugače računa 80€/uro.
Stikalo ::
Čakaj malo no :) Hotel sem povedati, da ima obrtnik stroške, ko pri tebi dela. Ne dela ti pa zato, ker si ti tako lep in fin ampak zato da zasluži denar. Naročnik ni prej nič vprašal, on je naročil storitev, jo očitno opravil in zaračunal. Če je pa naročniku pomebno, da stvar ni predraga pa opravi domačo nalogo, ki je:
1. pozanima se o kvakovosti obrtnika
2. se pozanima za stroške oz. predračun
Vse lepo in prav... sam nimam izkušenj s prodajo storitev, imam pa s proizvodnjo in prodajo blaga... in zgleda takole...
Kupec kupi blago po dogovorjeni ceni. Če je blago OK, ga ne vidiš več. Če pa je z blagom nekaj narobe, ga prinese nazaj in terja menjavo, vračilo kupnine, popravilo... za to seveda ni pripravljen nič plačati, saj ima garancijo...
Zdaj pa poglej mojo situacijo... Gretje crkne... kličem mojstra... Pride, menja črpalko, zadeva začne delat, gre... vsi srečni, čakam račun za "normalno storitev". Po treh dneh... ista napaka... Kaj pa zdaj? Kdaj bi se moral dogovarjat za predračun? Ta predračun bi vseboval kaj? Bi moral sredi "procesa" rečt "Zdaj pa dost, bom kar na hladnem"?
Pri storitvah ali izdelku narejenem po naročilu je seveda drugače. Tukaj bi moral prej vprašati koliko računajo na uro in bi pač vedel. Je pa specifika, popravljaje in iskanje napake ne moreš ocenit naprej. Lahko pa vprašaš za predračun. Pa bi rekel 25€/h, prevoz, material. In to je to. Sedaj pa pač menjajo vse po vrsti, kar je roko na srce včasih cenejše in lažje, kot da cel dan ugotavljaš kaj je narobe.
Tudi ta vodovodar verjetno ne bi sprejel tvojega povpraševanja, če bi moral priti prvi dan priti, on bi kot popravil napako in potem bi se vsako naslednje reševanje gledalo kot reklamacijo prvega igranja.
Recimo, pri nas so crknila vrata izven garancije. Prišel tip, menjal modul 200€ + 50€ prevoz. 5 minut "dela".
cvalsr ::
seveda, računa se odprava napake, ne pa iskanje napake.
To se je treba že na začetku zmenit.
"Tole je crknilo, zamenjaj" - se plača drugače kot
"Ne vem kaj je narobe, saj včasih na pol dela, ni vedno enaka napaka, zrihtaj - to pa vključuje tudi morebitno dolgotrajno iskanje napake, sploh, če naročnik ne zna niti povedati pravih 'simptomov' in z njimi strokovnjaka celo zavede! Pa če za sistem/inštalacijo niti ni načrtov...
delavec44 ::
Pa ne bi bilo higienično da obrtnik to ob drugem in tretjem obisku stranki pove, ne pa da na koncu samo pošlje račun?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
darkolord ::
Seveda bi bilo, ampak za higieno je redko komu vsaj malo več kot malo mar.
Meni najbolj priljubljeni izvajalci recimo vztrajajo na predračunih (tudi kadar se meni ne zdi potrebno), ker tako na koncu ni nobenih presenečenj in vsak dobi, kar je pričakoval. Če vmes vidi težavo, pošlje pač nov predračun.
Veliko je takšnih, ki jo podurhajo, potem pa po pošti dobiš "petardo". Ampak takšni imajo vsakič drugo stranko. Isti jih ne bodo več klicali.
Večje firme imajo velikokrat normative, tam je še najbolj enostavno. Sploh pri kakšnih servisih se mnogokrat bolj splača uradni servis kot lokalci po urah.
Meni najbolj priljubljeni izvajalci recimo vztrajajo na predračunih (tudi kadar se meni ne zdi potrebno), ker tako na koncu ni nobenih presenečenj in vsak dobi, kar je pričakoval. Če vmes vidi težavo, pošlje pač nov predračun.
Veliko je takšnih, ki jo podurhajo, potem pa po pošti dobiš "petardo". Ampak takšni imajo vsakič drugo stranko. Isti jih ne bodo več klicali.
Večje firme imajo velikokrat normative, tam je še najbolj enostavno. Sploh pri kakšnih servisih se mnogokrat bolj splača uradni servis kot lokalci po urah.
MIHAc27 ::
nesmisel. Saj ti je iskal napako in jo na koncu odpravil ane?
jo je odpravil...s tem, da je zamenjal še pol peči katere ne bi bilo potrebno, ker za to, da je odpravil napako je dovolj menjava enega rezervnega dela...ne pa treh rezervnih delov
Lahko da niti ni bilo potrebno zamenjati niti enega dela. Veliko stvari ti zamolčijo na koncu. Lahko se spomne, da se je zgodila neka banalna malenkost, ki terja samo na koncu samo eno malenkost.
Uf, raje ne bi o tem, kolikokrat sem že razbijal glavo nad nekim problemom, potem se pa izkaže, da je dovolj ena kljukica, ali pač neka malenkost in zadeva zopet deluje.
Ampak saj poznate oni vic o mehankarju, ki je računal 100€ za 1 udarec z kladivom.
1€ za udarec
99€ za 'vedeti kje udariti'
svecka ::
nesmisel. Saj ti je iskal napako in jo na koncu odpravil ane?
jo je odpravil...s tem, da je zamenjal še pol peči katere ne bi bilo potrebno, ker za to, da je odpravil napako je dovolj menjava enega rezervnega dela...ne pa treh rezervnih delov
Lahko da niti ni bilo potrebno zamenjati niti enega dela. Veliko stvari ti zamolčijo na koncu. Lahko se spomne, da se je zgodila neka banalna malenkost, ki terja samo na koncu samo eno malenkost.
Uf, raje ne bi o tem, kolikokrat sem že razbijal glavo nad nekim problemom, potem se pa izkaže, da je dovolj ena kljukica, ali pač neka malenkost in zadeva zopet deluje.
Ampak saj poznate oni vic o mehankarju, ki je računal 100EUR za 1 udarec z kladivom.
1EUR za udarec
99EUR za 'vedeti kje udariti'
Problem je ker lahko ta obrtnik tud ne ve in potem se pri tebi uči in ti na koncu za njegovo "nesposobnost" zaračuna 5x99EUR, namesto samo 1x99, ker je pač pri tebi tok časa preživel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svecka ()
GregiB ::
Problem je ker lahko ta obrtnik tud ne ve in potem se pri tebi uči in ti na koncu za njegovo "nesposobnost" zaračuna 5x99EUR, namesto samo 1x99, ker je pač pri tebi tok časa preživel.
Saj to je srž problema... pri mnogo storitvah obrtnikov, ki jih le ta zaračunava po "opravljenem" delu kupec ne ve, koliko časa obrnik dejansko izvaja storitev...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!
Machete ::
Redek obrtnik bo simuliral prazen čas. Problem so razni industrijski servisi, kjer dobi nalog za cel dan, da dela na stroju, in pri nas vedno čudežno odkrije napako pol ure do treh, zrihta, in je ob treh nazaj v pisarni in piči domov.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mat xxl ::
Evo, sprašujem za mnenje...
Situacija... v hiši se nekaj pokvari, vodovod, ogrevanje, nekaj z električno napeljavo, internet....
Ker gre ponavadi pri večini za zadevo, na katero se ne spoznamo, pokličemo mojstra (obrtnika), da zadevo sanira. Navajeni smo, da pride, malo pošraufa, zadevo popravi, gre. Zakasira.... "standardno ceho".
No, kaj pa se zgodi če... problema ne odkrije takoj, oz. celo, da diagnosticira narobe. Torej, zamenja kakšen del, za katerega sumi, da je srž problema, a problem ostane... Večkrat obišče lokacijo in s "trial and error" išče napako. Po več obiskih in urah opazovanj le odpravi napako. Nato pa sledi astronomski račun za opravljeno delo, saj zaračuna vse ure, ki jih je porabil za nepravilne rešitve?! Kakšne so možnosti stranke-kupca storitve...? Kar plačat in adijo? Mnenje?
Sam naredim, kot si napisal, Plačam in ADIJO ! , če je pa fer pa Plačam in nasvidenje.
Problem je ker lahko ta obrtnik tud ne ve in potem se pri tebi uči in ti na koncu za njegovo "nesposobnost" zaračuna 5x99EUR, namesto samo 1x99, ker je pač pri tebi tok časa preživel.
Saj to je srž problema... pri mnogo storitvah obrtnikov, ki jih le ta zaračunava po "opravljenem" delu kupec ne ve, koliko časa obrnik dejansko izvaja storitev...
Pa saj to sploh ni važno, važno je znanje, ki ga ima in plača se znanje, ne pa ure nategovanja in, da znanje dobi rabi čas, zato potem za 10 minut dela lahko dobro računa, saj ne računa ne rok, ne časa, pač pa znanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat xxl ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Predragi električarji, očitno v Sloveniji trg ne deluje (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 37164 (5542) | feryz |
» | Vsesplošno šalabajzarstvo - kje je vzrok? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 32543 (22168) | kjut |
» | Ugovor na izvršbo in stroškiOddelek: Loža | 6447 (5600) | MadMicka |
» | obrtnikiOddelek: Problemi človeštva | 5662 (4490) | @nny |
» | Pa dobr, kaj je s temi obrtniki? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16834 (13977) | Pithlit |