Forum » Loža » Vsesplošno šalabajzarstvo - kje je vzrok?
Vsesplošno šalabajzarstvo - kje je vzrok?
solatjek ::
Živijo,
zadnja leta opažam porast vsesplošnega šalabajzarstva (mogoče obstaja boljši izraz, lahko kdo svetuje, ko prebere spodaj napisano). Gre za to, da se mi čedalje pogosteje dogaja, da stvari preprosto ne potekajo tako kot bi morale, pa naj bo to kjerkoli, v službi, pri zdravniku, trgovini, na upravni enoti, pa da ne naštevam naprej. Vem da smo vsi samo ljudje in da smo vsi tudi zmotljivi, vsak dela napake, naredi kaj narobe, ampak dandanes je tega šalabajzarstva res veliko. Navedel bom nekaj primerov iz zadnjega leta, da bolj prikažem, kar me zadnje čase čedalje bolj moti:
1. včerajšnji obisk vulkanizerja - pripeljem 4 zimske gume na platiščih, naročim centriranje in montažo, boljši par naprej, slabši nazaj. Ker so trije delali, res nisem vsemu sledil in ko odpeljem opazim da avto ni OK, kot da se pelješ po makedamu, tako je nabijalo v kolesa (na naših "modernih" cestah). Grem na črpalko, preverim tlak, 3 pnevmatike imajo tlak 2,5 (predpisano 2,1), ena zadnja pa 1,6. Pridem domov in iz firbca izmerim profil, nakar ugotovim, da sta na levi strani prednja in zadnja zamenjani. Pošteno sem plačal in jasno naročil kaj želim. Šel sem nazaj vljudno povedal, kaj so naredili, so mi brez besed zamenjali kolesi na levi strani med seboj, za tlak se jim ni zdelo pomembno, opravičila pa tudi nobenega, čeprav sem zabil pol ure dodatnega časa in skuril nekaj bencina.
2. McDonalds - McDrive - naročim, plačam, prinese, pravim vrečka je nekam lahka, pravi, preverite, tako so mi naložili, sem rekel OK, vam verjamem in odpeljem. Pridem domov, del naročila manjka. Spet šalabajzarstvo, grem nazaj, se opravičijo in prinesejo manjkajoče ter še nekaj za povrh, vsaj profi odnos in jim tega ne zamerim.
3. Kupujem telefon za otroka v Big Bangu - Huawei Y7 2019, pri razstavljenem modelu piše akcija 159,90€, torej znižan iz 189,90. Ga vzamem, vzamem še ovitek, pridem na blagajno in reče 209€. Sem rekel to pa ne bo držalo. Pravi, ja takšna je cena. Sem rekel samo malo, pridite z mano, vam pokažem. Ne smem zapustiti blagajne, mi reče, zato stopim do razstavljenega modela in prinesem kartonček iz katerega je razvidna akcija. Mi reče da tega jaz ne smem nositi po trgovini. Kako ji pa naj dokažem, halo? Potem je nekaj mrmrala, ker sem želel po oglaševani ceni, na koncu pokliče poslovodjo, ki ji reče, da mora po tej ceni dati, ženska me grdo gleda, kot da sem jaz ta list tam nastavil, plačam akcijsko ceno in grem.
4. Kupimo novo sobo za otroke. Pri sestavljanju se mi zgodi nerosnost in se odkrhne en del plošče na pisalni mizi, čista moja krivda, pokličem, povem kaj se je zgodilo, naročim novo in plačam. Ko prispe, grem dvignat, prinesem domov, odpremo tovarniško zapakirano - embalaža nepoškodovana - nova iverna deska s spodnje strani ob robu izdolbena, kot da bi jo črv navrtal. Saj so mi zamenjali, a vseeno spet dodatno delo, fotkanje, dokazovanje - sicer je bilo jasno vidno da je napaka iz tovarne. Kako lahko v tovarni kaj takega sploh zapakirajo. Na istem pohištvu so odpovedali trije blažilci za mehko zapiranje. Reklamiram, me pokličejo iz trgovine, da so dobili zame blažilce, pridem tja - v škatli le en blažilec.
5. Pričakujem pošiljko, zato se gibljem okoli bajte, da ne zgrešim poštarja, ki zadnje čase zelo tiho pride (imajo električna vozila). Se mu ni dalo preveriti, če je kdo doma, hladno vrže listek o pošiljki v nabiralnik in odpelje. Ko ugotovim zakaj gre, ga samo še v hrbet vidim.
6. Naročim senčila za strešna okna velux - kar po telefonu, mi pošljejo predračun in ga plačam, po mailu mi odgoovrijo, da me obvestijo za prevzem. Ker 10 dni ni bilo nič, pokličem in pravijo, kar pridite, to imamo vedno na zalogi.
Več ne bom našteval, ker se nobenemu ne bo dalo brat :) V glavnem ugotavljam, da je vedno potrebno vse in vsakega preveriti, ker stvari ne tečejo tako kot bi morale, v celem letu se nabere kar nekaj teh zadev, za katere trošimo čas, kurimo bencin in občasno tudi živce načnejo. Sicer nimam te navade da bi se hodil dret nazaj, kot včasih katerega kje slišim, vedno grem nazaj in z lepo besedo tudi vedno uredim, ampak me to šalabajzarstvo najeda. Če naročim neko storitev z jasnimi navodili, bi to tudi pričakoval, da bo tako narejeno.
Ali pa imam to smolo, da se to dogaja samo meni, ker potem bom moral na sebi kaj spremeniti :))
Razpišite se, da vidim še iz vašega zornega kota.
LP
zadnja leta opažam porast vsesplošnega šalabajzarstva (mogoče obstaja boljši izraz, lahko kdo svetuje, ko prebere spodaj napisano). Gre za to, da se mi čedalje pogosteje dogaja, da stvari preprosto ne potekajo tako kot bi morale, pa naj bo to kjerkoli, v službi, pri zdravniku, trgovini, na upravni enoti, pa da ne naštevam naprej. Vem da smo vsi samo ljudje in da smo vsi tudi zmotljivi, vsak dela napake, naredi kaj narobe, ampak dandanes je tega šalabajzarstva res veliko. Navedel bom nekaj primerov iz zadnjega leta, da bolj prikažem, kar me zadnje čase čedalje bolj moti:
1. včerajšnji obisk vulkanizerja - pripeljem 4 zimske gume na platiščih, naročim centriranje in montažo, boljši par naprej, slabši nazaj. Ker so trije delali, res nisem vsemu sledil in ko odpeljem opazim da avto ni OK, kot da se pelješ po makedamu, tako je nabijalo v kolesa (na naših "modernih" cestah). Grem na črpalko, preverim tlak, 3 pnevmatike imajo tlak 2,5 (predpisano 2,1), ena zadnja pa 1,6. Pridem domov in iz firbca izmerim profil, nakar ugotovim, da sta na levi strani prednja in zadnja zamenjani. Pošteno sem plačal in jasno naročil kaj želim. Šel sem nazaj vljudno povedal, kaj so naredili, so mi brez besed zamenjali kolesi na levi strani med seboj, za tlak se jim ni zdelo pomembno, opravičila pa tudi nobenega, čeprav sem zabil pol ure dodatnega časa in skuril nekaj bencina.
2. McDonalds - McDrive - naročim, plačam, prinese, pravim vrečka je nekam lahka, pravi, preverite, tako so mi naložili, sem rekel OK, vam verjamem in odpeljem. Pridem domov, del naročila manjka. Spet šalabajzarstvo, grem nazaj, se opravičijo in prinesejo manjkajoče ter še nekaj za povrh, vsaj profi odnos in jim tega ne zamerim.
3. Kupujem telefon za otroka v Big Bangu - Huawei Y7 2019, pri razstavljenem modelu piše akcija 159,90€, torej znižan iz 189,90. Ga vzamem, vzamem še ovitek, pridem na blagajno in reče 209€. Sem rekel to pa ne bo držalo. Pravi, ja takšna je cena. Sem rekel samo malo, pridite z mano, vam pokažem. Ne smem zapustiti blagajne, mi reče, zato stopim do razstavljenega modela in prinesem kartonček iz katerega je razvidna akcija. Mi reče da tega jaz ne smem nositi po trgovini. Kako ji pa naj dokažem, halo? Potem je nekaj mrmrala, ker sem želel po oglaševani ceni, na koncu pokliče poslovodjo, ki ji reče, da mora po tej ceni dati, ženska me grdo gleda, kot da sem jaz ta list tam nastavil, plačam akcijsko ceno in grem.
4. Kupimo novo sobo za otroke. Pri sestavljanju se mi zgodi nerosnost in se odkrhne en del plošče na pisalni mizi, čista moja krivda, pokličem, povem kaj se je zgodilo, naročim novo in plačam. Ko prispe, grem dvignat, prinesem domov, odpremo tovarniško zapakirano - embalaža nepoškodovana - nova iverna deska s spodnje strani ob robu izdolbena, kot da bi jo črv navrtal. Saj so mi zamenjali, a vseeno spet dodatno delo, fotkanje, dokazovanje - sicer je bilo jasno vidno da je napaka iz tovarne. Kako lahko v tovarni kaj takega sploh zapakirajo. Na istem pohištvu so odpovedali trije blažilci za mehko zapiranje. Reklamiram, me pokličejo iz trgovine, da so dobili zame blažilce, pridem tja - v škatli le en blažilec.
5. Pričakujem pošiljko, zato se gibljem okoli bajte, da ne zgrešim poštarja, ki zadnje čase zelo tiho pride (imajo električna vozila). Se mu ni dalo preveriti, če je kdo doma, hladno vrže listek o pošiljki v nabiralnik in odpelje. Ko ugotovim zakaj gre, ga samo še v hrbet vidim.
6. Naročim senčila za strešna okna velux - kar po telefonu, mi pošljejo predračun in ga plačam, po mailu mi odgoovrijo, da me obvestijo za prevzem. Ker 10 dni ni bilo nič, pokličem in pravijo, kar pridite, to imamo vedno na zalogi.
Več ne bom našteval, ker se nobenemu ne bo dalo brat :) V glavnem ugotavljam, da je vedno potrebno vse in vsakega preveriti, ker stvari ne tečejo tako kot bi morale, v celem letu se nabere kar nekaj teh zadev, za katere trošimo čas, kurimo bencin in občasno tudi živce načnejo. Sicer nimam te navade da bi se hodil dret nazaj, kot včasih katerega kje slišim, vedno grem nazaj in z lepo besedo tudi vedno uredim, ampak me to šalabajzarstvo najeda. Če naročim neko storitev z jasnimi navodili, bi to tudi pričakoval, da bo tako narejeno.
Ali pa imam to smolo, da se to dogaja samo meni, ker potem bom moral na sebi kaj spremeniti :))
Razpišite se, da vidim še iz vašega zornega kota.
LP
- premaknil iz Problemi človeštva: AndrejO ()
starfotr ::
1. Se zgodi.
2. Ker se vsi ukvarjajo z vsem (danes naftni trgovec oglašuje svež kruh), se izgublja profesionalnost, vprašaj kaj o sestavi kruha, ko greš tankat. Ali pojdi v diskont in se s trgovko pogovori o specifikacijah računalnika, ki ga prodajajo, na primer.
3. Ja, imaš smolo.
4. Danes se kakovost zelo slabša, vse se dela industrijsko, bistveno je, da se proda in da čim prej nekaj crkne, se pokvari. In nato ponovno proda. To je vse.
2. Ker se vsi ukvarjajo z vsem (danes naftni trgovec oglašuje svež kruh), se izgublja profesionalnost, vprašaj kaj o sestavi kruha, ko greš tankat. Ali pojdi v diskont in se s trgovko pogovori o specifikacijah računalnika, ki ga prodajajo, na primer.
3. Ja, imaš smolo.
4. Danes se kakovost zelo slabša, vse se dela industrijsko, bistveno je, da se proda in da čim prej nekaj crkne, se pokvari. In nato ponovno proda. To je vse.
kuall ::
Napake so zelo pogoste, če nisi neumen jih moraš pričakovati.
Več storitev naročamo v današnjem času. Več ko delaš več je napak. Pred 50 leti so delali bolj kvalitetno ampak tudi manj, zato so se lahko bolj posvetili tistemu, kar delajo.
Več storitev naročamo v današnjem času. Več ko delaš več je napak. Pred 50 leti so delali bolj kvalitetno ampak tudi manj, zato so se lahko bolj posvetili tistemu, kar delajo.
starfotr ::
Pri današnjih tehnoloških postopkih in uvedenih vseh živih metodah (npr. 6 sigma), bi človek pričakoval, da bo napak zelo malo oz. skoraj 0.
6 sigma namreč predvideva samo 3-4 napake na 1 milijon.
Avtor teme se v bistvu upravičeno sprašuje o vsem tem. Razlogi so seveda varčevanje na vseh nivojih.
6 sigma namreč predvideva samo 3-4 napake na 1 milijon.
Avtor teme se v bistvu upravičeno sprašuje o vsem tem. Razlogi so seveda varčevanje na vseh nivojih.
kuall ::
O čem govoriš, o programih? Koliko je napak šele tam. Ja tudi varčevanje je včasih krivo ampak glavni razlog je, da se naredi večjo količino storitev kot včash
OK.d ::
Ja to je res čedalje več je tega, redka je kakšna stvar da poteka brez komplikacij, pa od razno raznih reklamacij in dobljenih enakih odgovorov:"ja veste vi ste pa prvi primer...."-my asss.
Kvaliteta proizvodnje, kakor tudi izdelave in storitev se je v zadnjih 10 letih bistveno poslabšala.
Kvaliteta proizvodnje, kakor tudi izdelave in storitev se je v zadnjih 10 letih bistveno poslabšala.
LPOK.d
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OK.d ()
kuall ::
Možen je tudi kitajski vpliv, ker tam slovijo po slabi kvaliteti, mogoče jih začenjamo zahodnjaki počasi kopirati.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: avani ()
shadeX ::
Ne. To je zgolj zaradi tega, ker delajo vsi po liniji najmanjšega odpora, ker so tudi toliko plačani. Če ima človek preveč dela, dodatnih ljudi pa mu ne dajo, potem bo prihajalo do napak. Če se človek čuti, da se energija ki jo vloži v delo, ne povrne sorazmerno v denarju potem ne bo imel motivacije in bo delal napake (hote ali nehote), kar se potem seveda pokaže v kvaliteti končnega produkta ali storitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
kuall ::
To govoriš iz lastnih izkušenj. Saj imaš prav, bolje da jim mizerijo skrajšajo čimprej pametni roboti.
c3p0 ::
Tako je, ker they can get away with it. Pomanjkanje nadzora, potrošniška družba, ... vstavi poljubno floskulo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
starfotr ::
Glede plačila in motivacije...
Če nekje nekaj delaš, maš da daš vse od sebe, da se potrudiš po najboljših močeh.
Če ti kaj ni prav, potem menjaj službo ali se izpogajaj za boljše plačilo.
In potem, ko npr. menjaš službo ali ti povišajo plačo, ali se potem bolj trudiš, delaš hitreje, oziroma manj napak, kot pred tem? Odgovor na tole rabim.
Če nekje nekaj delaš, maš da daš vse od sebe, da se potrudiš po najboljših močeh.
Če ti kaj ni prav, potem menjaj službo ali se izpogajaj za boljše plačilo.
In potem, ko npr. menjaš službo ali ti povišajo plačo, ali se potem bolj trudiš, delaš hitreje, oziroma manj napak, kot pred tem? Odgovor na tole rabim.
Siddh ::
Pri današnjih tehnoloških postopkih in uvedenih vseh živih metodah (npr. 6 sigma), bi človek pričakoval, da bo napak zelo malo oz. skoraj 0.
6 sigma namreč predvideva samo 3-4 napake na 1 milijon.
Avtor teme se v bistvu upravičeno sprašuje o vsem tem. Razlogi so seveda varčevanje na vseh nivojih.
Vprašaj se koliko podjetij sploh ve za 6sigma in koliko jih sploh to implementira.
solatjek ::
Glede plačila in motivacije...
Če nekje nekaj delaš, maš da daš vse od sebe, da se potrudiš po najboljših močeh.
Če ti kaj ni prav, potem menjaj službo ali se izpogajaj za boljše plačilo.
In potem, ko npr. menjaš službo ali ti povišajo plačo, ali se potem bolj trudiš, delaš hitreje, oziroma manj napak, kot pred tem? Odgovor na tole rabim.
Odgoovor na tole je tako jasen, to je v človekovi naravi, vsekakor pa negativni vpliv ljudi bolj "potegne" kot pozitivni. Nekdo, ki je zelo priden in delaven in dela v službi, kjer ni delovnega elana, bo slej kot prej enak ostalim.
Bi pa še nekaj dodal - ni vedno plačilo krivo za šelebajzarstvo, lahko primerjam konkretno dve pooblaščeni avtomehanični delavnici - pooblaščenca, kjer imajo delavci mehaniki nekje enake plače, pri enem so zaposleni sami kvazi strokovnjaki, pri drugem pa jim brez skrbi pustim avto brez potrebe po preverjanju. Sem se pa ob tem pisanju spomnil še avtoelektričaraja, ki mi je popravljal starter, med razdiranjem je zlomil ohišje filtra motorja (spodnji del, ki se ne vidi) - kar sem ugotovil naknadno na rednem servisu in pozabil je priviti nekaj vijakov ter vstaviti nekaj plastičnih čepkov. Na drugem avtu - čez kako leto - enaka napaka - sem sam razdrl in se dokopal do starterja, on je samo starter porihtal - to pa naredi profesionalno, stvari držijo.
Enako delajo avtokleparji, kar trgajo vse narazen, brez občutka, brez slabe vesti, da ti potem tapeto na vratih drži 5 čepkov manj... Grrr me to razpizdi!
shadeX ::
Če nekje nekaj delaš, maš da daš vse od sebe, da se potrudiš po najboljših močeh.
Absolutno se strinjam. Škoda, ker TI tega nimaš popolnoma pod kontrolo in je veliko odvisno od zunanjih dejavnikov.
Če ti kaj ni prav
Ne poznam človeka, ki mu bi bilo VSE perfektno v službi. Vedno je nekaj kar bo človeka motilo, odvisno je samo kako se posameznik sooča s temi negativnimi občutki.
, potem menjaj službo
Ko se negativnih občutkov nabere in pretehtajo pozitivne, bo človek nezadovoljen v službi in bo avtomatsko začel razmišljati o menjavi službe. Je pa veliko ljudi v takšnem položaju, da si menjavo službe ne morejo privoščiti ali pa ne vsaj tisti trenutek in slabo delo se potem nadaljuje, hkrati s tem pa tudi nezadovoljstvo delavca, ker se je znašel v takšnem položaju.
ali se izpogajaj za boljše plačilo.
Zagotovo je to tudi opcija ampak ne za vse. Delodajalec gladko od*ebe delavca, ta pa potem nadaljuje s slabim delom ker ni motiviran.
To govoriš iz lastnih izkušenj.
Tudi. Ampak če do ene mere razumeš kako človek deluje potem niti ni potreba imet izkušenj iz tega da prideš do teh zaključkov, absolutno pa pomaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
shadeX ::
ni vedno plačilo krivo za šelebajzarstvo
Seveda ni. Če bo človek delal v okolju, kjer bo prevladala negativna energija (zateženi šefi, sodelavci,..), mu lahko daš 3k plače in bo še vedno delal slabo. Denar je samo eden izmed pogojev, da bo delavec delal dobro, zagotovo pa ni edini.
Tudi pice ne narediš dobre samo s testom in origanom. Manjkti še najmanj dve plasti sestavin kot npr meso/zelenjava, sir,..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
dominuspro ::
Jaz imam drugačno razlago. Ljudje imajo danes polno rit vsega, že od malega. Lakote več ni, otroci imajo gore igrač. Dobije vse česar se sprdnejo in to takoj. To privede do tega, da jih boli k... za vse in se jim vse zdi samoumevno. Odgovornost jim je španska vas.
Vem, da obstajajo tudi zelo revne družine itd. ampak v povprečju je tako, kot sem napisal.
Vem, da obstajajo tudi zelo revne družine itd. ampak v povprečju je tako, kot sem napisal.
JanBrezov ::
Živijo,
zadnja leta opažam porast vsesplošnega šalabajzarstva...
Mogoče je stopnja šalabajzarstva skoz enaka, le da si zadnja leta bolj izpostavljen situacijam, ko lahko šalabajzerstvo opaziš. Kupovanje stvari za otroke verjetno počneš zadnja leta, prej morda nisi in nisi videl problema. S starostjo (in izkušenostjo) se ti dviguje osebni standard, ki ga nato pričakuješ od drugih, ki niso na istem nivoju. Vprašanje je, kakšna je bila starost in delovna doba ljudi, ki si jih zaznal kot šalabajzerje. Mladi, neizkušeni? Seveda so še drugi faktorji, kot so jih opisali drugi.
solatjek ::
Živijo,
zadnja leta opažam porast vsesplošnega šalabajzarstva...
Mogoče je stopnja šalabajzarstva skoz enaka, le da si zadnja leta bolj izpostavljen situacijam, ko lahko šalabajzerstvo opaziš. Kupovanje stvari za otroke verjetno počneš zadnja leta, prej morda nisi in nisi videl problema. S starostjo (in izkušenostjo) se ti dviguje osebni standard, ki ga nato pričakuješ od drugih, ki niso na istem nivoju. Vprašanje je, kakšna je bila starost in delovna doba ljudi, ki si jih zaznal kot šalabajzerje. Mladi, neizkušeni? Seveda so še drugi faktorji, kot so jih opisali drugi.
Tudi 20 let nazaj sem naletel že na takšne zadeve, ko sem bil še v študentskih letih, spomnim se, da sem kupil CD pečico Teac, ki je predvajala glasbo samo na enem zvočniku, drugi je bil tiho. Nesem cel računalnik nazaj in mi tip na servisu dopoveduje, da je to zaradi slabe grafične in da jo naj menjam. Sem rekel naj da drug CD snemalnik in je bilo enako, nato sem rekel, zdaj pa še kabl, ki gre v zvočno iz CD-ja (takrat je to še obstajalo) in glej ga zlomka, dobimo stereo zvok :) Sem rekel, no toliko o grafični kartici, nakar me je natulil da se v njegovih prostorih ne morem tak obnašat in da sem imel srečo, da mi je sploh menjal, namesto da bi priznal, da je napačno razmišljal in profesionalno izpeljal reklamacijo.
Drži pa ja, res v času študija nisem urejal toliko stvari, kot jih dandanes in je bilo tega manj. Spomnil sem se še prehoda iz Sparmobil na HOT, kjer je po prenosu številke še vedno delal šparmobil, 5EUR je bilo odtegnjenih za prenos iz računa, s HOT pa nisem mogel klicati, oboja tehnična pomoč pa je trdila da je vse ok. Na koncu sem klical Telekom Slovenije, kot šparmobil omrežnega operaterja in imel srečo, da je gospa vedela kaj narediti, z dvema klikoma je rešila zadevo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
WizzardOfOZ ::
Šalabajzerstvo?
Ko sva se poročila in je žena spremenila priimek, je Skb banka 7x poslala visa kartico in vsakič je bil na njej stari priimek. V osmo je prišla kartica s pravilnim priimkom.
Ko sva se poročila in je žena spremenila priimek, je Skb banka 7x poslala visa kartico in vsakič je bil na njej stari priimek. V osmo je prišla kartica s pravilnim priimkom.
solatjek ::
Še dve službeni: Telemach je prišel menjat kablski modem, ko smo že 2 meseca bili pri T-2 in s Telemachom že bila prekinjena naročnina.
In še druga Telemachova: po nekaj letih smo šli na njihovo optiko, jo 3 mesece uporabljali, nakar me kliče iz njihovega centra, da nam pridejo vzpostavit optično povezavo :)
Kolega imel enako izkušnjo pri mobilni telefoniji, težavo z odmevanjem v slušalki so mu rešili 1 mesec po tistem, ko je že bil pri drugem operaterju, so ga poklicali in povedali, da bo sedaj OK, nakar jim pove da je že cel mesec ok, odkar je v drugem omrežju.
In še druga Telemachova: po nekaj letih smo šli na njihovo optiko, jo 3 mesece uporabljali, nakar me kliče iz njihovega centra, da nam pridejo vzpostavit optično povezavo :)
Kolega imel enako izkušnjo pri mobilni telefoniji, težavo z odmevanjem v slušalki so mu rešili 1 mesec po tistem, ko je že bil pri drugem operaterju, so ga poklicali in povedali, da bo sedaj OK, nakar jim pove da je že cel mesec ok, odkar je v drugem omrežju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
starfotr ::
Naslednji problem, ki ga vidim je ta, da so ljudje na splošno manj motorično spretni v zadnjih časih. Veliko ljudi je zavaljenih, gibalne sposobnosti povsem na psu, tako ljudje še vijaka ne znajo privijačit brez res neke posebne pozornosti.
Na servisih se zadev ne popravlja na komponentnem nivoju, pač pa se menja celo plato ali cel izdelek. Torej delo servisa ni več iskanje napak in razmišljanje, pač pa samo rutinsko delo, brez razmišljanja. Staro ven, novo noter. Tako so serviserji postali vsi eni nesposobni ljudje oz. vsak pek je danes serviser. Pa nimam nič proti pekom, spoštujem jih, samo na živce mi gre, kaj se dogaja. Da so ljudje iz drugih področji lotijo nekega tretjega. Tudi serviser najbrž ne bo dober pek, če smo politično korektni.
Recimo, če si pismonoša. Tvoja naloga je povsem enostavna. Dostaviti pismo/paket na naslov napisan na njem, brez poškodb, v normalnem času in upoštevati vse storitve na pošiljki. Torej, da izročiš pravemu osebku, da zaračunaš, če je treba zaračunat in da pisma ne izgubiš.
Delo je treba delati vestno, torej razvrstiti pisma, preveriti, preden gre v kaslc, če je naslov in ime pravo. Če se ti pa jebe, pa izgubljaš, vstavljaš v napačen kaslc, ponarejaš podpise ipd.
Vestno delo seveda lahko privede tudi do napak, se seveda zgodijo, vendar je bistveno manj verjetno, da se zgodijo, kot če dela nek šlabajzer.
In če ste podpisali pogodbo o delu, potem ga opravite korektno. Ne mi govorit o slabih delovnih pogojih, menjajte službo, če vam kaj ni prav. Ali pa ne delajte sploh in bodite nezaposlen, če ne morete dati vse od sebe, pri delu.
Na servisih se zadev ne popravlja na komponentnem nivoju, pač pa se menja celo plato ali cel izdelek. Torej delo servisa ni več iskanje napak in razmišljanje, pač pa samo rutinsko delo, brez razmišljanja. Staro ven, novo noter. Tako so serviserji postali vsi eni nesposobni ljudje oz. vsak pek je danes serviser. Pa nimam nič proti pekom, spoštujem jih, samo na živce mi gre, kaj se dogaja. Da so ljudje iz drugih področji lotijo nekega tretjega. Tudi serviser najbrž ne bo dober pek, če smo politično korektni.
Recimo, če si pismonoša. Tvoja naloga je povsem enostavna. Dostaviti pismo/paket na naslov napisan na njem, brez poškodb, v normalnem času in upoštevati vse storitve na pošiljki. Torej, da izročiš pravemu osebku, da zaračunaš, če je treba zaračunat in da pisma ne izgubiš.
Delo je treba delati vestno, torej razvrstiti pisma, preveriti, preden gre v kaslc, če je naslov in ime pravo. Če se ti pa jebe, pa izgubljaš, vstavljaš v napačen kaslc, ponarejaš podpise ipd.
Vestno delo seveda lahko privede tudi do napak, se seveda zgodijo, vendar je bistveno manj verjetno, da se zgodijo, kot če dela nek šlabajzer.
In če ste podpisali pogodbo o delu, potem ga opravite korektno. Ne mi govorit o slabih delovnih pogojih, menjajte službo, če vam kaj ni prav. Ali pa ne delajte sploh in bodite nezaposlen, če ne morete dati vse od sebe, pri delu.
aerie ::
Slotehovska gnada je torej na ta lep sončen dan ugotovila, da kdor dela tudi greši. Bravo. Zanimivo, koliko časa še potrebujete, da se boste spravili na šalabajzerstvo v javnem zdravstvu inu šolstvu?
shadeX ::
Na servisih se zadev ne popravlja na komponentnem nivoju, pač pa se menja celo plato ali cel izdelek.
Zato ker je to bolj efektivno tako za stranko kot za delavca pa še ceneje je.
In če ste podpisali pogodbo o delu, potem ga opravite korektno. Ne mi govorit o slabih delovnih pogojih, menjajte službo, če vam kaj ni prav. Ali pa ne delajte sploh in bodite nezaposlen, če ne morete dati vse od sebe, pri delu.
Očitno nisi prebral mojih postov. Človek si ni sam izbral življenja, je pa nujno da preživi obdobje ki mu je namenjeno čim bolj kvalitetno (torej da ima izpolnjene osnovne pogoje kot so streha nad glavo, hrana itd). Tako pridemo do tega, da človek v enem obdobju svojega življenja potrebuje vir dohodka, kar pomeni da je "prisiljen" podpisati pogodbo.
Kot sem že zgoraj omenil na tej točki ni več vse odvisno od delavca samega - če bodo izpolnjeni vsi (ali pa vsaj glavnina) pogoji bo delavec zadovoljen in zadovoljen delavec bo delo opravljal kvalitetno. Za kvaliteto dela ni potreba razmišljati - v smislu "ker sem dobro plačan bom opravljal delo kvalitetno". Kvaliteta dela pride podzavestno in nezadovoljen delavec na dolgi rok tega ne bo kontroliral. Lahko kvaliteto dela kontroliraš v omejenem obdobju (npr če veš da te šef gleda), ampak če si nezadovoljen z določenimi razmerami (plača, okolje, kombinacija), si na dolgi rok že popušil in tega tvoj inteligenčni sistem (oz. TI) ne bo uspel kontrolirat.
bbbbbb2015 ::
Slotehovska gnada je torej na ta lep sončen dan ugotovila, da kdor dela tudi greši. Bravo. Zanimivo, koliko časa še potrebujete, da se boste spravili na šalabajzerstvo v javnem zdravstvu inu šolstvu?
Tam bo to dosti težje, ker vsi vkup držijo in so tiho in ne bodo priznali ničesar. Izjemoma tu in tam, ko kdo umre ali pa je otrok prizdet ob rojstvu pa je evidentno, da je napaka zdravstva, pa po 15 letih sodnega postopka - mora bolnica nekaj plačati. Pa še potem jamrajo, da ne bodo imeli za plače in jim Republika Slovenija nakaže iz zakladnice, da ne bodo v buli.
bbbbbb2015 ::
Živijo,
zadnja leta opažam porast vsesplošnega šalabajzarstva (mogoče obstaja boljši izraz, lahko kdo svetuje, ko prebere spodaj napisano). Gre za to, da se mi čedalje pogosteje dogaja, da stvari preprosto ne potekajo tako kot bi morale, pa naj bo to kjerkoli, v službi, pri zdravniku, trgovini, na upravni enoti, pa da ne naštevam naprej. Vem da smo vsi samo ljudje in da smo vsi tudi zmotljivi, vsak dela napake, naredi kaj narobe, ampak dandanes je tega šalabajzarstva res veliko. Navedel bom nekaj primerov iz zadnjega leta, da bolj prikažem, kar me zadnje čase čedalje bolj moti:
Razpišite se, da vidim še iz vašega zornega kota.
LP
Navedel si v grobem tri stvari:
a) posla se lotevajo nekvalificirani ljudje brez izkušenj, s premalim plačilom in zelo redko gre nekdo tako zelo natančno preverjat, kot si ti. Pri poštarju je pač tako, da človeku naložijo robe do vrha in če bo vsakemu zvonil in še enkrat zvonil in potrpežljivo čakal, to ne bo prišel nikamor. Pač šparanje.
b) premalo dodelani informacijski sistemi, kjer firme premalo plačajo ali pa pošteno plačajo in izvajalec slabo naredi, ker ima slabe razvijalce. Vsi dobri delajo kaj za tujino.
c) kupuješ čip šund robo, kjer pričakuješ top storitev ali material. To je problem v tebi. Ali boš znižal pričakovanja ali pa naročil pohištvo pri top mizarju, ki ti bo top naredil.
Namig:
Tudi top mizar včasih ne pomaga, ker ima sina, ki je šalabajzer, ker se mu fučka. Pač zamenjaš mizarja.
Ljudje premalo premislijo, koga najamejo in za kak denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Cruz ::
@OP Za vse te primere je kriva slaba komunikacija znotraj podjetja. Da ne omenim tega kako minimalno izobraževanje dobijo novi zaposleni, vsi jih hočejo čim prej vreči v divjino, naučijo pa se naj kar sproti. Potem pa milijon napak, komplikacij, stresa ter konfliktov znotraj podjetja ter pri strankah. Nihče ne gleda na dolgi rok in v to, da bi vložil nekaj časa v novega zaposlenega preden ga bo vrgel v divjino. Tako to pač ne gre.
Človeško je delati napake, ampak večina napak se zgodi zaradi zgoraj omenjenih razlogov.
Človeško je delati napake, ampak večina napak se zgodi zaradi zgoraj omenjenih razlogov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
bbbbbb2015 ::
Kvaliteta dela pride podzavestno in nezadovoljen delavec na dolgi rok tega ne bo kontroliral. Lahko kvaliteto dela kontroliraš v omejenem obdobju (npr če veš da te šef gleda), ampak če si nezadovoljen z določenimi razmerami (plača, okolje, kombinacija), si na dolgi rok že popušil in tega tvoj inteligenčni sistem (oz. TI) ne bo uspel kontrolirat.
Kolikor jaz ponam ene sisteme, recimo Pošto Slovenije, gre preprosto za prevelika pričakovanja okoli norme. Premalo ljudi dela preveč za premalo plačo. In kaj bo poštar 3x zvonil, potem ne bo izpolnil norme in potem bo zanj problem.
Pri raznašanju pošte (paketov) gre za problem, kako folku nametati vse v nabiralnike, ne da bi pri tem preveč zgrešil in da ne bi prinesel preveč polne torbe nazaj.
solatjek ::
bbbbbb2015 je izjavil:
c) kupuješ čip šund robo, kjer pričakuješ top storitev ali material. To je problem v tebi. Ali boš znižal pričakovanja ali pa naročil pohištvo pri top mizarju, ki ti bo top naredil.
Namig:
Tudi top mizar včasih ne pomaga, ker ima sina, ki je šalabajzer, ker se mu fučka. Pač zamenjaš mizarja.
Ljudje premalo premislijo, koga najamejo in za kak denar.
Pohištvo je Alples in ne neka Dipo varianta s 70% popusta!
WhiteAngel ::
OP: Sem ravno hotel odpreti podobno temo! Tudi sam opažam šalabajzerstvo v zadnjih letih.
Primer slabe postrežbe v Orehku v Nami v Šk. Loki: najprej iščeš, kam se usesti, ker mize niso obrisane, potem pride natakarica, te tika, naročiš tisto kavo in nato prinese polito po prtičku spodaj.
Zadnjič konflikt pri serviserju kolesa v Ahi v Kranju: mi je zadnja os počila/se skrivila. Pa me pokliče naslednji dan, da je okvir počen in da predlaga, da se zamenja celotno kolo. Pridem tja, vidim da se bo okvir dalo zašvasati, mu rečem, da bi vseeno zamenjal os zadnjega kolesa (verjetno je to 5 minut dela) in mi nazaj pribije tip "ja, kar izvoli". Ga debelo gledam, verjetno je bil zaposlen - čeprav sem bil sam v trgovoni - in odidem s še vedno skrivljeni osjo.
Mogoče je to posledica te nenormalne rasti v zadnjih 10 letih, ker povpraševanje presega ponudbo in je zato ponudba lahko slabša?
Primer slabe postrežbe v Orehku v Nami v Šk. Loki: najprej iščeš, kam se usesti, ker mize niso obrisane, potem pride natakarica, te tika, naročiš tisto kavo in nato prinese polito po prtičku spodaj.
Zadnjič konflikt pri serviserju kolesa v Ahi v Kranju: mi je zadnja os počila/se skrivila. Pa me pokliče naslednji dan, da je okvir počen in da predlaga, da se zamenja celotno kolo. Pridem tja, vidim da se bo okvir dalo zašvasati, mu rečem, da bi vseeno zamenjal os zadnjega kolesa (verjetno je to 5 minut dela) in mi nazaj pribije tip "ja, kar izvoli". Ga debelo gledam, verjetno je bil zaposlen - čeprav sem bil sam v trgovoni - in odidem s še vedno skrivljeni osjo.
Mogoče je to posledica te nenormalne rasti v zadnjih 10 letih, ker povpraševanje presega ponudbo in je zato ponudba lahko slabša?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
Cruz ::
WhiteAngel je izjavil:
Mogoče je to posledica te nenormalne rasti v zadnjih 10 letih, ker povpraševanje presega ponudbo in je zato ponudba lahko slabša?Mogoče, ampak v glavnem je problem to, da šef(ica)/direktor hoče čim več zaslužiti, da si lahko kupi X6 in potem ne vlaga v zaposlene. Ogromnokrat videl, da je delala samo ena natakarica v kar velikem lokalu. Da pa bi še koga zaposlil pa ne - "ne splača se mu", čeprav gotovo obstajajo primeri, ko se na žalost res ne splača.
aerie ::
Ta "problem" ki ga zaznavate je posledica turbo-kapitalizma in hiper-potrošništva. Recimo lep primer je hardware/software (če smo že na tehnološkem forumu). Še pred recimo dvemi, tremi desetletji so vsaj tiste renomirane firme imele več ali manj kar rigorozen quality check, preden je bila roba poslana potrošniku. Danes so te kontrole minimalne iz čisto preprostega razloga, ker jih pride ceneje, če slabšo kvaliteto izdelkov rešujejo preko reklamacij. Software pa je itak ena posebna zadeva, ki ni praktično nikoli 100% dokončana, ampak MS recimo, se je odrekel še testiranju svoji stvaritev. Oziroma sedaj kar potrošniki testiramo njihove izdelke.
WarpedGone ::
Vse skup je posledica tega, da je nižja cena bol očitna kot nižja kvaliteta (v najširšem pojmovanju).
Ergo se znižuje ceno in maksimizira kvaliteto na nižjo ceno.
You get what you want.
Ergo se znižuje ceno in maksimizira kvaliteto na nižjo ceno.
You get what you want.
Zbogom in hvala za vse ribe
darkolord ::
Mogoče je to posledica te nenormalne rasti v zadnjih 10 letih, ker povpraševanje presega ponudbo in je zato ponudba lahko slabša?Meni se zdi, da se obrtniki velikokrat razvadijo z večjimi/enostavnimi posli in se jim potem s teboj ne da več ukvarjati - ne glede na to, da si to pripravljen plačati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
WarpedGone ::
Jup, edini možen razvoj stvari.
Kaj še pride?
Nepredstavljivo čudovite a hkrati peklensko boleče stvari.
Kaj še pride?
Nepredstavljivo čudovite a hkrati peklensko boleče stvari.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Meni se zdi, da se obrtniki velikokrat razvadijo z večjimi/enostavnimi posli in se jim potem s teboj ne da več ukvarjati - ne glede na to, da si to pripravljen plačati.
Tole bo kar velik delež...
Sem tega okusil v zadnjih dveh mesecih skoraj pri vsakem ta drugem obrtniku. Posebej pri mizarjih...
bbbbbb2015 ::
Ta "problem" ki ga zaznavate je posledica turbo-kapitalizma in hiper-potrošništva. Recimo lep primer je hardware/software (če smo že na tehnološkem forumu). Še pred recimo dvemi, tremi desetletji so vsaj tiste renomirane firme imele več ali manj kar rigorozen quality check
Zadnja firma, ki je testirala serverje, je bila SIEMENS, kar je bila bivša firma SIEMENS-NIXDORF, ne vem, če še obstajajo. Mi smo prodajali IBM X serverje, potem ko smo ugotovili, da imamo par limon v dobavi, smo preklopili na Dell serverje. Ko smo potem ugotovili, da Dell dela natanko isto, smo preklopili na Siemens-Nixdorf, potem pa so tudi oni nehali testirati in testno poročilo prilagati k serverju.
Potem smo nehali prodajati hardver. Imel sem defekt s tremi ploterji od štirih prodanih, nihče v Sloveniji ni hotel prevzeti 75kg ploterjev, če bi jih pa prevzel, bi pa mi mogli plačati poštnino do Nemčije, kjer so bili servisirani.
Zahteval sem dele (okvarjene), ki so jih zamenjali in to je bila backplate, kamor so bile priklopljene te glave, na ploterju jih je več, ne vem, eno 8.
To sem jaz kot informatik laično pogledal pod lučjo in lupo in so bile backplate popokane. Potem sem razdrl nov, oz. popravljen ploter in so bile te iste backplate z eno plastično ojačitvijo.
Zaslužili pa pri 100k prometa nismo nič, ker so popokani kontakti imeli tak čuden efekt, včasih je ploter teden dni delal bp, včasih se ni hotel zbuditi, oz. ni zaznal kartuš in ni hotel naprej. To smo porabili časa neskončno, da smo končno ugotovili, da je z vsemi ploterji nekaj narobe. Za hec smo še četrtega odprli, stranka je dovolila - ta je že imel plastične ojačitve na backplanu.
HP je pa res usrana firma.
Vem pa, da je IBM prodal ento za X serverje Lenovotu, ker niso bili profitabilni. In da so FUJITSU serverje delali za SIEMENS, potem je to bil SIEMENS-NIXDORF (to točno nisem sledil) vem pa da sem vedno zasledil, da ne morejo servesko enoto narediti profitabilno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Glugy ::
To je vse posledica globalne kapitalistične usmeritve: neskončne rasti namesto utrjevanja že zrastlega. Temelji so zato pač krhki ker namest da bi obnavljal temelje in pač imel osnovo pokrito tako kot se za gre se gre pač flikat zadeve z lesenimi podporami da se lahko na vrhu še kak nadstropje zgradi. Tako to je. In če se večjemu podjetju zalomi pa država pride z svojimi gasilci zadevo rešit češ da gre za reševanje delovnih mest pa čeprav glede na enoto dobička veliko podjetje po glavi zaposli zelo malo.
Nobenga ne zanima kaj delaš prav dokler ne narediš narobe. Nobenga spoštovanja ni izraženega do večine poklicev. Pustmo tle naše junake gasilce; policiste, zdravnike ipd pri katerih imamo zadevo pred nosom kako koristni so tudi ko delajo po svojih normah in ne preko njih. Pri ostalih poklicih pa kje je tisto osebno zadovoljstvo ? Kdo te bo cenil ko boš delal tisto kar je tako ali tako že predpisano da moraš delat? GA ni. Zato je šalabajzarstvo ker je služba dejansko samo služenje denarja ; nujno zlo. To pa zato ker so delodajalci vzpostavil take delovne odnose; tud ostala družba je pri tem pripomogla z svojo miselnostjo. Včasih so bili učitelji izredno spoštovani; cenjeni; danes skoraj noben starš ne ucepi v glavo otroka kako se mora učitelje spoštovat in jih upoštevat. In ja ko se je nehalo to cenit je tudi čedalje več takih učiteljev prišlo ki niso več čutili toliko potrebe po visoki kvaliteti. Enostavno je bil to nepretrgan krog ki se je nenasitno hranil in danes smo kjer smo pri učiteljih. Ne rečem sej se najdejo ful dobri učitelji še vedno se najdejo; samo ni pa vsesplošne predstave o učiteljih tako kot je bilo včasih.
Enostavno z svojimi pričakovanji tud vplivamo na zaposlenega samega; pa če smo stranka al pa šef al pa na splošno družba. Če se čutiš cenjenega se boš bolj trudil. Tle ni denar toliko relevanten. Imeti dobro ime kot fizična oseba; kot zaposlen to je tisto zadovoljstvo katerega večina ne bo nikoli doživela ker je takih služb ki imajo to vse manj in so vse težje dosegljiva ( visoka kvalifikacija pri naravoslovnih vedah; kar vemo da je nerealno pričakovanje za večji del populacije ).
Nobenga ne zanima kaj delaš prav dokler ne narediš narobe. Nobenga spoštovanja ni izraženega do večine poklicev. Pustmo tle naše junake gasilce; policiste, zdravnike ipd pri katerih imamo zadevo pred nosom kako koristni so tudi ko delajo po svojih normah in ne preko njih. Pri ostalih poklicih pa kje je tisto osebno zadovoljstvo ? Kdo te bo cenil ko boš delal tisto kar je tako ali tako že predpisano da moraš delat? GA ni. Zato je šalabajzarstvo ker je služba dejansko samo služenje denarja ; nujno zlo. To pa zato ker so delodajalci vzpostavil take delovne odnose; tud ostala družba je pri tem pripomogla z svojo miselnostjo. Včasih so bili učitelji izredno spoštovani; cenjeni; danes skoraj noben starš ne ucepi v glavo otroka kako se mora učitelje spoštovat in jih upoštevat. In ja ko se je nehalo to cenit je tudi čedalje več takih učiteljev prišlo ki niso več čutili toliko potrebe po visoki kvaliteti. Enostavno je bil to nepretrgan krog ki se je nenasitno hranil in danes smo kjer smo pri učiteljih. Ne rečem sej se najdejo ful dobri učitelji še vedno se najdejo; samo ni pa vsesplošne predstave o učiteljih tako kot je bilo včasih.
Enostavno z svojimi pričakovanji tud vplivamo na zaposlenega samega; pa če smo stranka al pa šef al pa na splošno družba. Če se čutiš cenjenega se boš bolj trudil. Tle ni denar toliko relevanten. Imeti dobro ime kot fizična oseba; kot zaposlen to je tisto zadovoljstvo katerega večina ne bo nikoli doživela ker je takih služb ki imajo to vse manj in so vse težje dosegljiva ( visoka kvalifikacija pri naravoslovnih vedah; kar vemo da je nerealno pričakovanje za večji del populacije ).
tony1 ::
OP: vse skupaj je posledica tega, da se zavzetih ljudi, ki kaj znajo in hočejo kvalitetno opravljati svoje delo, noče več pošteno plačati. In potem za drobiž delajo šalabajzerji, podjetja, v katerih delajo pa seveda računajo točno toliko kot prej. (Jure bo rekel, da je edina rešitev revolucija, in ima prav.)
Če grem pisat, kaj vse so mi na (10 let starem) avtu polomili, na pol naredili, me nategovali po mesec in več ali pa niso znali ugotoviti še tako enostavne in še slepcu očitne napake, bom pisal do jutri.
Lahko pa napišem samo tole: kupil sem nov avto za 15 jurjev. Diler mi prodaja pričo, da se tega in tega modela ne da dobiti. Pišem uvozniku (ki se korektno takoj odzove, in tudi sicer promptno bere maile, vse pohvale), ki pove, da model ni problem dobiti, samo čakalne dobe je namesto 3 pač 4 mesece. OK, potem diler naroči avto. Avto pride, z napačnimi tepihi, ker je diler pač nepismen. Izkaže se tudi, da je diler v zadnji odbijač zmonitral neoriginalne (kitajske) PDC senzorje, čeprav sem ob naročilu lepo napisal kataloško številko originalnih iz prodajnega kataloga avta. (A, zato so jih dali s 100% diskontom.) Hotel sem naročiti še senzor za dež, vendar ga diler ni hotel naročiti, ker da ga njegovi mehaniki ne znajo zmontirati. Ker sem vztrajal si je izmislil dvakratno ceno, in na koncu ga nisem vzel. Šalabajzerji.
Ko dobim avto, mimogrede vidim, da vratnih zavor niso namazali z mastjo (na kar so ti avti zelo občutljivi, in pozimi se tako vrata komaj odpirajo). Se mi ne da prepirati, in jih namažem sam. Ker se avto nekam zelo trdo pelje čez grbine po grem po kakšnih 14 dneh na pumpo preverit tlak v gumah. Gume so napumpane na 3,2 bar, kar je naredila tovarna za transport z ladjo, diler pa bi jih seveda moral pred prodajo spustiti na predpisan tlak. Šalabajzerji.
Če grem pisat, kaj vse so mi na (10 let starem) avtu polomili, na pol naredili, me nategovali po mesec in več ali pa niso znali ugotoviti še tako enostavne in še slepcu očitne napake, bom pisal do jutri.
Lahko pa napišem samo tole: kupil sem nov avto za 15 jurjev. Diler mi prodaja pričo, da se tega in tega modela ne da dobiti. Pišem uvozniku (ki se korektno takoj odzove, in tudi sicer promptno bere maile, vse pohvale), ki pove, da model ni problem dobiti, samo čakalne dobe je namesto 3 pač 4 mesece. OK, potem diler naroči avto. Avto pride, z napačnimi tepihi, ker je diler pač nepismen. Izkaže se tudi, da je diler v zadnji odbijač zmonitral neoriginalne (kitajske) PDC senzorje, čeprav sem ob naročilu lepo napisal kataloško številko originalnih iz prodajnega kataloga avta. (A, zato so jih dali s 100% diskontom.) Hotel sem naročiti še senzor za dež, vendar ga diler ni hotel naročiti, ker da ga njegovi mehaniki ne znajo zmontirati. Ker sem vztrajal si je izmislil dvakratno ceno, in na koncu ga nisem vzel. Šalabajzerji.
Ko dobim avto, mimogrede vidim, da vratnih zavor niso namazali z mastjo (na kar so ti avti zelo občutljivi, in pozimi se tako vrata komaj odpirajo). Se mi ne da prepirati, in jih namažem sam. Ker se avto nekam zelo trdo pelje čez grbine po grem po kakšnih 14 dneh na pumpo preverit tlak v gumah. Gume so napumpane na 3,2 bar, kar je naredila tovarna za transport z ladjo, diler pa bi jih seveda moral pred prodajo spustiti na predpisan tlak. Šalabajzerji.
tony1 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ta "problem" ki ga zaznavate je posledica turbo-kapitalizma in hiper-potrošništva. Recimo lep primer je hardware/software (če smo že na tehnološkem forumu). Še pred recimo dvemi, tremi desetletji so vsaj tiste renomirane firme imele več ali manj kar rigorozen quality check
Zadnja firma, ki je testirala serverje, je bila SIEMENS, kar je bila bivša firma SIEMENS-NIXDORF, ne vem, če še obstajajo. Mi smo prodajali IBM X serverje, potem ko smo ugotovili, da imamo par limon v dobavi, smo preklopili na Dell serverje. Ko smo potem ugotovili, da Dell dela natanko isto, smo preklopili na Siemens-Nixdorf, potem pa so tudi oni nehali testirati in testno poročilo prilagati k serverju.
Potem smo nehali prodajati hardver. Imel sem defekt s tremi ploterji od štirih prodanih, nihče v Sloveniji ni hotel prevzeti 75kg ploterjev, če bi jih pa prevzel, bi pa mi mogli plačati poštnino do Nemčije, kjer so bili servisirani.
Zahteval sem dele (okvarjene), ki so jih zamenjali in to je bila backplate, kamor so bile priklopljene te glave, na ploterju jih je več, ne vem, eno 8.
To sem jaz kot informatik laično pogledal pod lučjo in lupo in so bile backplate popokane. Potem sem razdrl nov, oz. popravljen ploter in so bile te iste backplate z eno plastično ojačitvijo.
Zaslužili pa pri 100k prometa nismo nič, ker so popokani kontakti imeli tak čuden efekt, včasih je ploter teden dni delal bp, včasih se ni hotel zbuditi, oz. ni zaznal kartuš in ni hotel naprej. To smo porabili časa neskončno, da smo končno ugotovili, da je z vsemi ploterji nekaj narobe. Za hec smo še četrtega odprli, stranka je dovolila - ta je že imel plastične ojačitve na backplanu.
HP je pa res usrana firma.
Vem pa, da je IBM prodal ento za X serverje Lenovotu, ker niso bili profitabilni. In da so FUJITSU serverje delali za SIEMENS, potem je to bil SIEMENS-NIXDORF (to točno nisem sledil) vem pa da sem vedno zasledil, da ne morejo servesko enoto narediti profitabilno.
Oh, spomnil si me na zlate čase Epsonovih printerjev :-).
Leta 1993 kupim matrični printer LQ-570, ki na 386ki v DOSu (Wordstar 6.0 Professional in Banner) krasno dela. Ampak sčasoma kupim boljši računalnik z Okni 95, kjer printer ne dela prav vsaj v 50% primerov. Sprinta nekaj vrstic ali pa mu nek znak sredi strani ni všeč in tiste strani noče sprintati, da ga jebeš.
Med windows dirverji vidim novejši model (LQ-570+) in za hec inštaliram tega. (Ja, pravi heker sem. =)) In glej čudo, printer sedaj pravilno dela v ene 90% printov (občasno se seveda pojavijo povsem enake težave kot prej).
Očitno me ni izučilo, in leta kasneje kupim barvnega ink-jeta, Stylus 670. Ta ima vgrajeno (mehansko?) uro, in ob vsakem vklopu pridno čisti kartuše, porabi pa količino barve, ki je sorazmerna času od zadnjega vklopa (kako sladka skupinska tožba bi za to padla v ZDA :-D). Po določenem času se tako printer npr. odloči, da je ene od barv v barvni kartuši zmanjkalo, in noče printati niti s ČB kartušo. Ker so to še časi, ko te nimajo čipa, sem printer nategnil tako, da sem vzel ven in ponovno vgradil isto kartušo, s katero je printer veselo tiskal dalje.
No, nato me je izučilo, in sem spokal na laserje.
OP: in še tole: v vseh teh letih nisem še nikoli, ampak res nikoli videl vulkanizerja, ki ne bi gum pumpal kar malo na pamet (običajno po občutku glede na velikost gume). Nikoli in nikdar ni še niti eden pogledal kakšnega kataloga, baze ali, bog ne daj, nalepke na stebričku. Tega še niso vzeli, izgleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
mikhail ::
Glede plačila in motivacije...
Če nekje nekaj delaš, maš da daš vse od sebe, da se potrudiš po najboljših močeh.
Če ti kaj ni prav, potem menjaj službo ali se izpogajaj za boljše plačilo.
In potem, ko npr. menjaš službo ali ti povišajo plačo, ali se potem bolj trudiš, delaš hitreje, oziroma manj napak, kot pred tem? Odgovor na tole rabim.
Kje pa. 3/4 delovnih mest, ki so na minimalcu ali +- 100,200 eur gor, kader nima nikakršnih možnosti pogajanja. Po večini je to kader, ki ima osnovno ali srednjo šolo, padejo v plačilni razred in ker so na dnu nimajo nikakršnih pravic. Delodajalca baš briga ali ima človeške pogoje ali ne, zdaj pa sploh ko bodo filipinci vpadli k nam (kakšne ideje ima ta vlada). Se strinjam drugače, da mora vsak dat vse od sebe, samo največkrat največ dajejo od sebe ravno tisti na najnižji stopnji, ker morajo delat 10 urne šihte, imajo več zadolžitev in odgovornosti naenkrat in so praktično overworked. Nižji in srednji management je tisti, ki največkrat uspe priti čez z minimalnim trudom, kar se pozna na vseh nivojih.
Prodajalke v trgovinah na primer, zadnjič sem šel v merkator pri smeltu. Ena je bila zadolžena za kruh, mesnine, delikatese in pekarno, vrsta pa dolga (čas kosila). Druga je bila na edini odprti blagajni, plačani sta 600 eur. Obe tečni k sto mater, ampak ali jim človek lahko zameri? Človek le do neke mere lahko prenaša nestimulativno plačilo, 10 urne delavnike, stalni stik s 1001 ljudmi/strankami, ki ima vsak svoje kaprice in se jim mudi, in 5 šalterjev, ki jih mora upravljat.
solatjek ::
Prodajalke v trgovinah na primer, zadnjič sem šel v merkator pri smeltu. Ena je bila zadolžena za kruh, mesnine, delikatese in pekarno, vrsta pa dolga (čas kosila). Druga je bila na edini odprti blagajni, plačani sta 600 eur. Obe tečni k sto mater, ampak ali jim človek lahko zameri? Človek le do neke mere lahko prenaša nestimulativno plačilo, 10 urne delavnike, stalni stik s 1001 ljudmi/strankami, ki ima vsak svoje kaprice in se jim mudi, in 5 šalterjev, ki jih mora upravljat.
Plača je pomembna, res je, ni stimulativno imeti nizko plačo in tam si zato, ker pač nekako moraš preživeti in alternative nimaš. AMPAK, če s svojim obnašanjem, nedelom, slabim odnosom do dela in strank le te izgubljaš, kajti stranke se ne vračajo po slabih izkušnjah, se pač moraš zavedati, da počasi niti tega kar imaš kot delavec, ne boš več imel. To ne gre konkretno na Merkur, ampak nasploh.
Konkretno pri Merkurju pa so me nategovali 1 mesec za prehodno letev med keramiko in laminatom, da še ni prišla, nakar izvem njihovega dobavitelja, preverim pri njem in sploh ni bila naročena. Če bi mi rekli, da ene letve pač ne bodo naročali bi razumel, ne pa čakati, da se bo še kdo pojavil, da bodo naročili več kosov, mene pa nategovati, da še ni prišla.
Skoraj enako je bilo prejšnji teden z umivalnikom. Z ženo poiščeva na netu, pogledava zalogo v Merkurju in grem iskat. Mi reče trgovka, tega pa nimamo, ste že tretji danes, ki je želel ta umivalnik, pridejo drug teden. Nekoliko sem se še zamudil pri vodovodnem materialu in pipah, nakar pride trgovka do mene in reče, a veste, da sem vam našla umivalnik. Tri kupce pred menoj so pa odslovili...
Glede na to, kako se dela, je tak čudno da še sploh tako zadeve tečejo in da nismo še v večji bedi.
Cange ::
Zadovoljstvo na delovnem mestu.
Redki so tisti ki ne morejo "spat" ko se dogaja šalabajzarstvo.
Mlada prodajalka za poltom kruha je kronično zapuščala delovno mesto, prijavit jo nisem šel, ker je samoumevno da ni zadovoljna, poguma pa ni "še" imela da gre naprej. Dvomim da kupec to opazi pred ostalimi zaposlenimi. Šalabajzarstvo by default.
Redki so tisti ki ne morejo "spat" ko se dogaja šalabajzarstvo.
Mlada prodajalka za poltom kruha je kronično zapuščala delovno mesto, prijavit jo nisem šel, ker je samoumevno da ni zadovoljna, poguma pa ni "še" imela da gre naprej. Dvomim da kupec to opazi pred ostalimi zaposlenimi. Šalabajzarstvo by default.
darkolord ::
scipascapa je izjavil:
Skupno vsem zadevam je: PLAČA.Skupen je zrak.
Plača ima vezo v robnih primerih, povečini pa je le zatiskanje oči, da šalabajzerji magično ne bodo šalabajzerji, če jim plačaš več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
svecka ::
problem je v tem ker delodajalce v večini boli ku*** za dobre delavce in jih ne znajo ali nočejo ustrezno nagraditi...ali nagrajuje samo svoje prijatelje, ki so preko vez prišli in sam luft mešajo...potem taisti delavci pa namesto da bi bili dobri delavci še naprej, začnejo tud samo luft mešat. In potem maš same šalabajzarje, ki delajo po liniji najmanjšega odpora ali pa se jim jebe za vse.
Povsod so šalabajzarji danes, ker delo dobro ni več cenjeno. Sam $$$ se vidi in nič drugega.
Povsod so šalabajzarji danes, ker delo dobro ni več cenjeno. Sam $$$ se vidi in nič drugega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hofer nateg, placna razlika LJ vs ostali del Slovenije (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 44148 (37017) | |
» | servis avtomobila - upravičenje porabe časa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 11593 (9049) | Mato989 |
» | Smiselnost rezervne gume (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12945 (11396) | Baja |
» | Kako se ne programira spletnih zmenkarij (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 26639 (19660) | haiku |