» »

Boj za motorje z notranjim zgorevanjem ACEA proti prepovedi

Boj za motorje z notranjim zgorevanjem ACEA proti prepovedi

«
1
2 3 4

Scaramouche3 ::

Zdaj je tudi očitno prišlo do trenja v EU!
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Industrijsko združenje evropskih proizvajalcev avtomobilov ACEA se je izreklo proti popolni prepovedi prodaje motorjev z notranjim zgorevanjem od leta 2035 naprej.



In 2021, the number of the EU-registered passenger cars reached 253 million, corresponding to an increase of 8.6 % as compared with 2016.

Ali smo sposobni doseči tako produkcijo in konstantno vzdrževanje teh baterij?

novaa ::

elektrificiranje je res prihodnost... ampak ne na silo in ne na taki način.
Kitajci komaj čakajo da upadejo na evropski trg in dobijo drage evropske polizdelke s hlačami dol.

TESKAn ::

Onih zadnjih 5% bo prepričalo to, da bo v sloveniji samo še par pump za bencin. Ker ne bodo več rentabilne.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Scaramouche3 ::

Projekcija je da bomo zgubili neodvisnost, ker drugače ne bo šlo, car sharing je bodočnost, LOL, za to smo se borili!

Slopek ::

Avto in neodvisnost povezano z njim hočejo vzeti, to je jasno že nekaj časa in EV je prvi korak k temu cilju.
Najprej sem bil precej naklonjen električnim avtomobilom, zdaj pa ne več. Nikakor nočem imeti se Smart car, kar to v bistvu je. Na daljavo ti možnost potovanja, lahko globalisti lepo omejijo in vozil sem boš do tja, kamor bo programska oprema do dovoljevala.
Ne hvala, nafta in bencin, dokler bo le šlo in tja, kamor in kadar bom hotel sam.

Scaramouche3 ::

Slopek je izjavil:

Avto in neodvisnost povezano z njim hočejo vzeti, to je jasno že nekaj časa in EV je prvi korak k temu cilju.
Najprej sem bil precej naklonjen električnim avtomobilom, zdaj pa ne več. Nikakor nočem imeti se Smart car, kar to v bistvu je. Na daljavo ti možnost potovanja, lahko globalisti lepo omejijo in vozil sem boš do tja, kamor bo programska oprema do dovoljevala.
Ne hvala, nafta in bencin, dokler bo le šlo in tja, kamor in kadar bom hotel sam.


To me tok ne moti, so ljudje dosti bolj sposobni to ven vzeti in seveda pravico protestirati,da če nekaj kupiš, mora to biti tvoje, ne v lasti države!

Scaramouche3 ::


Ja sej ti lepo pove da imamo 17x več litija kot pa ga rabimo

Kok časa pa imaš to baterijo preden rabiš novo?
Imamo tok materiala, da bomo to delali vsakih 7-10let?

Slopek ::

Scaramouche3 je izjavil:

Slopek je izjavil:

Avto in neodvisnost povezano z njim hočejo vzeti, to je jasno že nekaj časa in EV je prvi korak k temu cilju.
Najprej sem bil precej naklonjen električnim avtomobilom, zdaj pa ne več. Nikakor nočem imeti se Smart car, kar to v bistvu je. Na daljavo ti možnost potovanja, lahko globalisti lepo omejijo in vozil sem boš do tja, kamor bo programska oprema do dovoljevala.
Ne hvala, nafta in bencin, dokler bo le šlo in tja, kamor in kadar bom hotel sam.


To me tok ne moti, so ljudje dosti bolj sposobni to ven vzeti in seveda pravico protestirati,da če nekaj kupiš, mora to biti tvoje, ne v lasti države!

Ja, ker se vsi šoferji spoznajo na hekanje in vse to.
Protestiral bom tako, da bom imel do konca dizla, ali bencinarja.
Včasih niti sebi ne zaupam, da bi pa državi? Oblastem ne zaupam ama nič in noben protest ne bo pomagal, niti ga ne bo.

Scaramouche3 ::

Ja elektrika bo, ampak ali bo dovolj materiala za konstantno menjanje baterij vsakih par let?

Slopek ::

Si se prijavil na forum, samo za sodelovanje v tej na novo odprti temi?
No vidiš, zato ne zaupam vam podpornikom robotizacije.
Do konca dizla....

asdf_jklc ::

Električni avtomobili so nateg stoletja; jaz bom pred uradno prepovedjo kupil še enkrat dva bencinarja in se bom še vedno vozil. Kasneje pa so bo tudi dobilo rabljene modele in se bom spet vozil naprej. Verjetno bo padla kaka prepoved v mestno jedro, ampak zato se ne sekiram. Električnega avta in mi - ne hvala. Poleg ekološke katastrofe električnih vozil, imajo nikakav doseg, neuporabni so na AC, infrastrukture ni, etc, etc...

Pa recimo, da mi eden zrihta problem dosega, da ma 600km vsaj vedno, pa da je poln v 5 minutah - pa kdo bo te lunaparke vozil. Vozil sem že nekaj EL vozil in vsa po vrsti so zoprna da boh pomagaj - od Tesle od novega Megana. Vse se sveti, piksa, klikanje, premikanje... pa kdo bo to sranje vozil. Js rabim cajger kuk se pelem, mrtvi kot pa gas in bremzo. Dacia npr. je rajsko vozilo proti temu Fast and Furious EL sranju,

Tale bojkot prepovedi mi je zelo všeč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

dreta ::

Kako se pa to pogasi ce slucajno zagori?

Scaramouche3 ::

c Baterije 25 let zdržijo v avtomobilih

Avti dans niso zgrajeni da zdržijo 25 let, večina elektrike bo do takrat že propadla to niso dizli Mercedes iz 70ih!
Trženje in potreba po novem dizajnu, ter uporaba vse več plastike, to ne dovoljuje!
Sej če so te baterije NACL baterije narejene tako poceni in v izobilju, potem ne bo treba uporabljati second hand za karkoli!

Scaramouche3 ::


Ja prav. Lahko da amortizerji in vse ostalo ne bo zdržalo, ampak baterija BO. DOkazano bo. Procent degradacije je 1 % na leto. Kar pomeni 80 % dosega po 20 letih uporabe. 80 % od 500 km je 400 km.

Elektronika ne bo,ker jo je preveč, karoserija bo kaput,zamenjat rabiš veliko, od bremz in podobno.
Medtem so pa proizvajalci pametni, po desetih do 15 letih ne dobiš več rezervnih delov!
Baterije bodo seveda manjše, ne boš mogel kar vzet eno in kupit avto,torej samo šasijo in not vržt!

asdf_jklc ::

Zaradi mene mi lahko kdo napiše enciklopedijo o nategu stoletja s štrom car bedarijo. Dokler se bo dalo, bom jaz vozil navaden motor, vi se par kar vozite s tem FF sranjem okoli. Glede na prepoved 2035 in da bodo potem avtomobili še 15 let vsaj uporabni, bom jaz prej nesposoben za vožnjo, kot pa EL avtomobil postal mandatory.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

Scaramouche3 ::

Če bodo videli ljudje da se na baterijah služi če jih odvržeš zastonj v reciklažo jih bodo začeli raje prodajati, potem ni takega dobička za reciklažo,razen če je vsiljena kot del državne strukture!

Scaramouche3 ::


Izkoristek je že sedaj preko 99,8 %. PRav veliko ga ne moreš izboljšati, maksimalno ga izboljšaš za 0,2 %, kar je zanemarljivo.

Izkoristek je na to tehnologijo, za 20 let bo nova kjer boš lahko izkoristil iz enakega volumna lahko 3x več!

Ne. Zakaj bi bilo vprašljivo?

Če bodo nove tako poceni ker bodo izdelane povsod, potem zakaj držati stare?
To je kot da bi jaz doma držal 100 hard diskov ki so uporabni čez 15 let, medtem je pa prišla nova tehnologija diskov kjer je en HDD velik kot čip in ima možnost shranjevanja 1000 starih?

asdf_jklc ::

@UsjCVA: delam v cutting edge tehnološkem sektorju in delamo stvari, ki bodo v prihodnje šele prišle na trg, v smislu množične uporabe; še več, celo posredno promoviram te nove stvari. Tudi sicer že celo življenje pobiram nove tehnologije kjer so smiselne - internet, smart phone sem kupil med prvimi,... Nove tehnološke pristope naprimer v našem podjetju uvajam meddrugim jaz in največji pushback doživljamo v starostni kategoriji med 18 in 29 let - ker se jim ne ljubi vsakih nekaj let naučiti novosti, ki jih branža in razvoj prinese. Izobražujem se praktično dnevno in tako bo ostalo še vsaj 30 let, kolikor imam do penzije :).

So pa področja življenja, kjer želim imet nadzor in mir. Zato pri meni ne boš videl pametnega doma in električnega avtomobila, ker sta en in drugi trenutno neuporabna, moteča in non-stop se folk z nečim jebe. Pri pametnem domu imam nebroj kolegov, ki imajo vse mogoče in nemogoče rešitve, a vse so izjemno moteče: namesto da bi se usedu dol in se s človekom pogovarju vsak nekaj klika, reče da mu tist ne dela (pa mečejo v to tisoče EUR). Enako je s EL avtomobili: ko bodo naredil vmesnik, ki te nebo nadležen in ne odvračal pozornosti ali pa bo peljal sam, bom te zoprne sisteme ugašal - dam primer: izvedba nadzora mrtvega kot z drobno lučko v ogledalu je odlična npr. Podobno je z dosegom: ko bo avtomobil držal tudi pozimi 600km plus, ga boš v 5-10 minutah napolnil "kjerkoli" se lahko pogovarjamo - prej pa, ne hvala. Glede na stanje investicij v SLO, še bomo vsaj 20 let lahko brez težav vozil električna vozila.

So pa električni avtomobili super za nadzor ljudi: človeku vzameš štrom, pa bo brez gretja, sekreta, doma, avta. Krasen novi svet... danes v novogradnjah ne dobiš niti dimnika. Pri nas smo se morali skregati, da so v načrt novogradnje dali dimnik in možnost kasnejše postavitve kamina. Podobno so prišli na idejo, da je edina opcija za kuhanje elektriko - ma kaj si ti totalna inženirska budala, da mi to predlagaš. Daj noter inštalacijo, da se pripravljeno vsaj za plinsko bombo. In ko bo spet kak nor dogodek, bodo novodobneži v električnih smrekicah um hišaš na mrzlem, mi se bodo pa še vedno imel možnost ogret in skuhat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

asdf_jklc ::

@UsjCVA: sem še precej daleč do 50+... populacija mogoče nebo odločilna, dokler se kdo ne spomne kakšnega referenduma ali česa podobnega. Potem pa imaš problem, ker penzionisti so pa proti marsičemu. Ampak pač pri nas se mladim ne ljubi učit, raje bi žurali.

Scaramouche3 ::

Jaz bi ga takoj imel, če se polni enako hitro kot na bencin, in je cena enaka!
Ko za 10 let dobimo kake super polnilnice in so povsod in ne rabiš vedno računat ali ti bo zmanjkalo štrom na daljšem potovanju sem takoj za!

Scaramouche3 ::

Tudi sedaj se po 4 urah ustaviš za 20 minut z dizlom ali benciarjem, torej ni razlike.


To je preveč, to ni stalna rešitev, to se ti polnilnice nabašejo tok hitr da bo zmeda.
Za 10 let bodo naredili turbo polnilnike in to bo razlog da se bo večina prevesila, ko prideš polnit, pa si v 5min na 30%..

Scaramouche3 ::

1. Polnilnice se uporablja samo nekaj dni na leto v praksi. Ves ostali čas se fila doma preko noči.
2. V praksi se tudi javne polnilnice nikoli ne zabašejo. V 3 letih lastištva EVja sem stal samo 3x za 10 minut da se je sprostilo prosto mesto na javni polnilnici, enako ti bodo povedali ostali.


1 Živim v bloku, nimamo dovolj parkinga za vse avtomobile, določeni parkirajo v garažah...
2 polnilnice v Sloveniji imajo nič dela ker imamo 2 EV na tisoč ljudi!

nejc_nejc ::

UsjCVA_inženirček, samo cifro v €€€, mi posreduj, za izgradnjo elektraren ter opremo omrežja.

Slopek ::

Pa saj ti je napisal zakaj dimnik in zakaj tudi plinski štedilnik.
Zanima me, zakaj ne bi temu prevoznemu sredstvu, ki mi pravite električni avtomobil, rekli raje pametni avto....zakaj ne? Sam sem namreč izpostavil problem, da ti z lahkoto omejijo vožnjo. Ne samo z izpadom elektrike, ampak tako, kot so dokazano daljinsko izklopili zavore, ali kaj drugega. Saj praviš, da zadeve poznaš, nedvomno bolje od mene, pa si tudi za te primere že gotovo slišal. To se da in to bodo tudi storili. Omejevali gibanje namreč. 15 minutna mesta se namreč že dogajajo po svetu in ti verjameš, da se boš v prihodnosti "zastonj" prevažal, kamor ti bo poželelo srce. Ne ga srat no.
Omejevanje in kontrola je tisto, kar dobijo s pametnim avtom.
Je pa seveda že nekaj let tako, da je za tiste bogatune, ki imajo doma sončno in pametni avto za 100k to odlična zadeva. Ves denar, ki se zdaj obrača v tej industriji, se bo tudi v prihodnost. Brez izpadov, ampak po pravilu ekonomije, celo z dobički. Kje in kako bomo profitirali, ko bomo vsi na teh elektro jajcih, tako res ne vem. Vse bomo plačali, tako, kot plačujemo zdaj, pa tudi, če si bomo avto samo delili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

nejc_nejc ::

Peč na drva....z radiatorji, dela tudi brez štroma.

Slopek ::

Lahko, da sem prebral površno, ampak on bi imel kamin, da bo sploh na toplem, če pride do izpada omrežja.

Scaramouche3 ::

Je pojasnjeno v spodnje videu. Ne da se mi že stotič vsega vsakemu na novo razlagat.


v blokovskih naseljih, da boš imel javno izpostavljen kabel,pa to boš imel vandalizem na kvadrat...

LeQuack ::

Scaramouche3 je izjavil:

Projekcija je da bomo zgubili neodvisnost, ker drugače ne bo šlo, car sharing je bodočnost, LOL, za to smo se borili!


In to je dobro, dejansko je preveč avtomobilov in električni ne bodo rešili tega. Mesta postajajo zmeraj manj avtomobilom prijazna.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Slopek ::

Glej, bom preveril kako je s tem zavorami. Imam pa 10let star avto in ne bom še menjal.
V primeru, da vse ostane kot je, tudi naslednji ne bo Smart car. Gotovo ne. Sicer pa sem omenil, da se po svetu uveljavljajo 15 minutna mesta in tudi avte nam bodo vzeli, pa je ta debata popolnoma brezvezne.
Počasi bo treba počivati, saj moram jutri preorati njivo, da bo krompir in še kaj.
Lep pozdrav in lep večer še naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Slopek ()

asdf_jklc ::

@UsjCVA: no pa dajva:
- zelo zabavno kako sodiš, kaj ima nekdo doma in koliko je prevozil. Žal ne moreš...
-> ja pogosto naredimo 400km+ v kosu, tudi nekajkrat sem šel na sever nemčije in sem čez 800km+ v kosu, brez postanka (Nemčija, 160. Roadtrip po ameriki nekajkrat krepko čez 500 km. Torej je razlika - če jih ti še nisi, ne pomeni, da drugi nismo.
-> imamo vrtino, toplotno črpalko ter talno gretje po celotnem domu. Ampak v glavnem prostoru je tudi kamin in dimnik - ker mi je prvič kamin zakurit všeč in drugič, če prinesem drva z gozda (dovolj suha - pač pride kriza), mene nebo zeblo.
-> kuhanje: žal spet narobe, uporabljamo indukcijo s pultno napo. Ima pa dom in kuhinja vso inštalacijo, da lahko kuham na plin - samo ustrezno ploščo se vgradi če bi bila kriza. Če obstranim del kuhinjskega elementa, lahko tja tudi plinsko bombo postavim, če bi bila res kriza.
-> eno stvar imaš pa prav: sončne elektrarne pa še nimamo. Ta investicija pa je v planu za prihodnost, če bo potrebna - ko je naprimer posiljevanje s sranjem od električnega avta.

Aja še o plačah: inženirske plače se začnejo pri 6.000 EUR bruto. Najema pa se seveda samo preverjen kader z nekaj leti izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

asdf_jklc ::

@UsjCVA:
- če nisi ugotovil, moje navade so drugačne od večine. It iz Hamburga čez celo DE zvečer, večinoma brez omejitev izjemno daleč prideš. Zakaj pa nebi naredil take kilometrine v enem kosu,... meni je ql. Ljudje smo različni. Tako kot recimo, je enim ql se vsak dan vozit 100km v eno smer v službo in ne morejo delat doma. Jaz grem raje na socialno, kot da se vsak dan peljem 100 km v službo; zato pa delam do doma. Če dobima pa stranko v firmo, potem se pa se že narišeš na firmi, sploh za kake vodstvene sestanke.
- alternativni sistem na plin je postavljen, da lahko zamenjam, če gre kaj narobe. Podobno je s kaminom, s tem, da ima ogenj svoj čar ko lepo gori zvečer - sploh če imaš še večje strešno okno in lahko opazuješ zvezde.

nejc_nejc ::

Sem že prevozil tudi velike razdalje, vendar vsak normalen voznik tudi dizla in bencinarja se na 4 ure vožnje ustavi za 20 minut in v teh 20 minutah se električni avto nafila. TO ni NOBEN PROBLEM, sploh zato ker so taka


A si že kdaj bil na pumpi nek na ac v evropi od junija do septembra?

kriptobog ::

Niko vas spet trola :))

nejc_nejc ::

Kaj bolšega, kot pisat nazaj.:))

Utk ::

Če zdaj nekdo lahko naredi 1000 km v komadu s hitrostjo 180 na uro, še ne pomeni, da je to človekova pravica. Tega z BEV pač ne boš mogel. Ali bo obstajalo kaj s čimer boš lahko, bomo še videli, ampak če bo, te bo teh 1000 km prekleto veliko stalo. Bistveno več kot danes.

Avenger ::

Folku še vedno ni jasno, da ni ideja, da se ICE:E zamenja 1:1. Mogoče 1:10. 15-minute cities. Javni prevoz.

Ni variante, da je dovolj surovin, da se naredi miljarda e-avtomobilov. Ni variante, da se v 20 letih naredi dovolj polnilnic za to. Lej, avto rabiš tankat koliko pogosto? Na 14 dni? Pump je kar veliko okoli, pa vedno vidiš koga tankat, nisi takoj na vrsti, tankanje traja par minut. E-avto rabiš polnit vsake par dni, mogoče celo vsak dan, polni se več ur. Kje bodo polnilnice? A pred hišo? Aha, boš moral varovalke zamenjat in plačevat več za višjo priklopno moč. In ko bo cela soseska zamenjala varovalke in povišala priklopno moč, bo moral elektro zamenjat trafo in bo moral zamenjat kable, podvojit daljnovode. Pa uni v blokih? A na ulici? Ah, simpl ko pasulj, samo kable treba potegnit. Od kje pa bo elektrika? A iz obnovljivih virov, zanimivo, iz solarnih panelov, ko bo večina folka polnila zvečer in ponoči? Pozabte tole.

E-avti bi lahko bili super zadeva, če bi dovolili da raste naravno. Potrebam nekaterih ljudi so e-avti pisani na kožo, točno to kar rabijo, doseg idealen, polnjenje enostavno. Ok. Ostali pa se pač še vedno vozijo na ICE. Nekaterim je idealen plug in hibrid, nekaterim pa MHEV. Prepoved prodaje novih avtov je izjemo restriktivna odločitev, ki nima podpore večine in je popolnoma brez osnove in seveda tudi ni predstavljenega popolnoma nobenega načrta, kako naj bi izgledal prehod na e-vozila. Ker prehod ni možen. V 30 letih, morda, z res dobrim planiranjem infrastrukture, sicer pa ne.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

nejc_nejc ::

Cak, sedaj ti bo inzenircek video prlimal:|...

nejc_nejc ::

Spet baziraš na nekih procentih, kar se po defi iciji lahko izkrivlja.

Koliko lastnikov novih ev ima še klasicen avto doma?
Koliko je v %, ki jih pišeš, delež ev avtov, ki jih po komandi kupuje JU in ostale državne firme?
.
.
.

LeQuack ::

Saj tudi kočije še vidiš na cesti vsake toliko.
Quack !

starfotr ::

Polizdelki z 0,9 l motorjem s 3 cilindri ipd. so sami sebi zabili žeblje v krsto.

Skratka to naj propade, ker to ni za nikamor.

delavec44 ::

Ja lej, še vedno pa mlinček bolje potegne od tvojega starega atmosferca.

starfotr ::

Imam dobrega dizla. In ne ni 1,5 ali kaj podobnega.

rejven ::

asdf_jklc je izjavil:

@UsjCVA: delam v cutting edge tehnološkem sektorju in delamo stvari, ki bodo v prihodnje šele prišle na trg, v smislu množične uporabe; še več, celo posredno promoviram te nove stvari. Tudi sicer že celo življenje pobiram nove tehnologije kjer so smiselne - internet, smart phone sem kupil med prvimi,... Nove tehnološke pristope naprimer v našem podjetju uvajam meddrugim jaz in največji pushback doživljamo v starostni kategoriji med 18 in 29 let - ker se jim ne ljubi vsakih nekaj let naučiti novosti, ki jih branža in razvoj prinese. Izobražujem se praktično dnevno in tako bo ostalo še vsaj 30 let, kolikor imam do penzije :).

So pa področja življenja, kjer želim imet nadzor in mir. Zato pri meni ne boš videl pametnega doma in električnega avtomobila, ker sta en in drugi trenutno neuporabna, moteča in non-stop se folk z nečim jebe. Pri pametnem domu imam nebroj kolegov, ki imajo vse mogoče in nemogoče rešitve, a vse so izjemno moteče: namesto da bi se usedu dol in se s človekom pogovarju vsak nekaj klika, reče da mu tist ne dela (pa mečejo v to tisoče EUR). Enako je s EL avtomobili: ko bodo naredil vmesnik, ki te nebo nadležen in ne odvračal pozornosti ali pa bo peljal sam, bom te zoprne sisteme ugašal - dam primer: izvedba nadzora mrtvega kot z drobno lučko v ogledalu je odlična npr. Podobno je z dosegom: ko bo avtomobil držal tudi pozimi 600km plus, ga boš v 5-10 minutah napolnil "kjerkoli" se lahko pogovarjamo - prej pa, ne hvala. Glede na stanje investicij v SLO, še bomo vsaj 20 let lahko brez težav vozil električna vozila.

So pa električni avtomobili super za nadzor ljudi: človeku vzameš štrom, pa bo brez gretja, sekreta, doma, avta. Krasen novi svet... danes v novogradnjah ne dobiš niti dimnika. Pri nas smo se morali skregati, da so v načrt novogradnje dali dimnik in možnost kasnejše postavitve kamina. Podobno so prišli na idejo, da je edina opcija za kuhanje elektriko - ma kaj si ti totalna inženirska budala, da mi to predlagaš. Daj noter inštalacijo, da se pripravljeno vsaj za plinsko bombo. In ko bo spet kak nor dogodek, bodo novodobneži v električnih smrekicah um hišaš na mrzlem, mi se bodo pa še vedno imel možnost ogret in skuhat.


Podpis. Veliko novih stvari je zakon, ker ti olajšajo stvari, komplicirat si stvari v smislu, da si ti suženj tehnologije je pa višek neumnosti. So stvari za katere z veseljem namenim svoj čas, updejtat avto na zadnji firmware pač ni med njimi. Tko kot je fukneno luči prižigat prek phona, tko je čakat nekje na neki pumpi 40min, da se dost nafila, da do doma prideš in ja, absolutno ne bom gledal na telefon, kje lahko kurčev avto "natankam" in v kolkem času, če sploh.

Pennywis3 ::

Se pravi tudi hibridna vozila naj nebi bila dovoljena po letu 2035?
Me pa zanima, s kakšno hitrostjo elektro nadgrajuje energetsko omrežje za pripravo na takšno povečanje odjemalcev?
Sklepam, da počasi, glede na to kako vsi po vrsti v našem mestu dobivajo zavrnjene vloge za samooskrbo.
Se sprašujem tudi, kaj mislijo naredit z vsem folkom v blokih, parkirišč kronično primanjkuje, kaj šele lastniških z možnostjo lastne polnilnice.

Nekako ne vidim, da bi tole ratalo do 2035 - mislim, da se bo tale letnica še kar konkretno spreminjala :)

starfotr ::

V jugi ni vsak imel avta, tako kot je to danes.

Utk ::

Tist panel na strehi bi naredu naredu kakšnih 500 kwh na leto, če bi ga redno na soncu puščal, kar ni ravno pametno iz več razlogov. S tem bi naredu morda 3000 km. Še to nemogoče, ker kot strehe ni idealen.

starfotr ::

Zato, ker tisti kvadratni meter ne bi nič doprinesel pri takem avtu.

EV se ne pelje skoraj zastonj. To je nateg avto industrije in celotnega ceha.

Danes sd gremo budalizme tipa nr rabimo omrežja. Samooskrbni smo


Torej prerežimo vodovode in začnimo vrtat vrtine pri vsakem objektu, prerežimo elektro kable, sam bo vsak imel PV in hranilnik, optike pa itak ne rabimo 5G je rešitev za vse - brezžična je prihodnost in ne žična.

Utk ::

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/bo-omr...

Preberite malo, da boste vsaj kakšno neumno vprašanje manj postavili.

Mato989 ::

Saj pravim EV avti bodo super, ko bom za ceno Cliota torej 16k dobil LEPE OBLIKE, avto ki bo imel doseg 550-600km (realen... torej pri 5 stopinjah in povprečni hitrosti 80-100km/h)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

BTW kako kaj gume pri elektriki, po nekih poročilih onesnažujejo bolj kot dizli.

Laž. Imam hibrida in leafa, oba približno enako težka, dobra tona pa pol, kar je več kot nek podoben bencinar, ampak razlike v obrabi gum ne opazim. Zimske zdržijo glih tolk zim kot prej. Letne pa tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj vodikovi avtomobili nikoli ne bodo prihodnost_ovržena tipična zavajanja zagovor (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
936431 (1779) Grinmir3
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131138 (91203) D3m

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924680 (22717) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16959489 (53815) Jackass
»

V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16148934 (41553) NSA Agent

Več podobnih tem