Forum » Na cesti » Uvoz novega avtomobila iz Nemčije
Uvoz novega avtomobila iz Nemčije
Nestoran ::
Pozdravljeni,
Me zanima če ima kdo izkušnje glede uvoza novega avtomobila iz Nemčije.
Če sem prav razumel, plačam bruto ceno v Nemčiji, potem plačam davek še v Sloveniji. Ko prodajalcu pošljem potrdilo da je vozilo registrirano v Sloveniji, mi vrnejo oni 19% njihov davek?
Hvala vsem!
Me zanima če ima kdo izkušnje glede uvoza novega avtomobila iz Nemčije.
Če sem prav razumel, plačam bruto ceno v Nemčiji, potem plačam davek še v Sloveniji. Ko prodajalcu pošljem potrdilo da je vozilo registrirano v Sloveniji, mi vrnejo oni 19% njihov davek?
Hvala vsem!
- poskusilo klonirati: Nestoran ()
A. Smith ::
Drži, da je pravna ali fizična oseba bistven podatek. Ampak kolikor meni znano, je nov avto zelo težko kupiti od fizične.
Vir: https://europa.eu/youreurope/citizens/v...
DDV morate plačati v državi, v kateri registrirate avto. DDV se plača na celotno ceno avtomobila - sem štejejo vsi dodatki in povezani stroški, denimo stroški dobave.
Če avto kupujete v eni državi EU in ga nameravate registrirati v drugi državi EU, morate o tem obvestiti trgovca z avtomobili, da vam tam ne bo treba plačati DDV.
Če ste DDV plačali dvakrat, tako v državi nakupa kot v državi registracije, ste upravičeni do vračila denarja. Vračilo denarja morate najprej zahtevati pri prodajalcu ali, kot drugi korak, pri davčnem organu v državi, kjer ste avto kupili.
Vir: https://europa.eu/youreurope/citizens/v...
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
karafeka ::
Fizične osebe ponavad ne prodajajo novih avto , ali pač? Je pa res, da velja avto kot nov tudi, če ni starejši od 6 mesecev in nima več kot 6000km.
Sicer tega še nisem delal, ampak postopek je nekak tak:
1. V Nemčiji moraš najti prodajalca (avtohišo), ki prodaja avte za izvoz (export).
2. Prodajalec ti v takem primeru mora prodat avto brez DDVja. Če gre za fizično osebo, potem ti tako ali tako ne bo računal ddvja posebej.
3. Obvezno moraš zraven dobit COC certifikat za homologacijo.
4. Neregistriran avto moraš nekak spravit v Slovenijo, ali z avtovleko, ali pa s preizkusnimi tablicami. S tablicami ti ponavadi pomagajo prodajalci. edit: drugače moraš iti na najbližji KFZ urad in tam to uredit.
5. V Sloveniji ga homologiraš na podlagi COC cetifikata (cert. skladnosti)
6. Potem moraš poslat obrazec fursu, kjer moraš v nekem roku plačat DMV in DDV
Več tu: https://www.fu.gov.si/zivljenjski_dogod...
7. Potem lahko avto registriraš (cestnina, zavarovanje itd)
8. V primeru, da si moral plačat DDV za nov avto že v tujini, ga moraš potem zahtevat nazaj od nemškega davčnega organa.
PS: če ni tak postopek, naj me prosim nekdo popravi.
Sicer tega še nisem delal, ampak postopek je nekak tak:
1. V Nemčiji moraš najti prodajalca (avtohišo), ki prodaja avte za izvoz (export).
2. Prodajalec ti v takem primeru mora prodat avto brez DDVja. Če gre za fizično osebo, potem ti tako ali tako ne bo računal ddvja posebej.
3. Obvezno moraš zraven dobit COC certifikat za homologacijo.
4. Neregistriran avto moraš nekak spravit v Slovenijo, ali z avtovleko, ali pa s preizkusnimi tablicami. S tablicami ti ponavadi pomagajo prodajalci. edit: drugače moraš iti na najbližji KFZ urad in tam to uredit.
5. V Sloveniji ga homologiraš na podlagi COC cetifikata (cert. skladnosti)
6. Potem moraš poslat obrazec fursu, kjer moraš v nekem roku plačat DMV in DDV
Več tu: https://www.fu.gov.si/zivljenjski_dogod...
7. Potem lahko avto registriraš (cestnina, zavarovanje itd)
8. V primeru, da si moral plačat DDV za nov avto že v tujini, ga moraš potem zahtevat nazaj od nemškega davčnega organa.
PS: če ni tak postopek, naj me prosim nekdo popravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
Tidule ::
Drži, da je pravna ali fizična oseba bistven podatek. Ampak kolikor meni znano, je nov avto zelo težko kupiti od fizične.
Nov avto je do 6.000 km in 6 mesecev (oba pogoja) tako da je mozno, ni pa pogosto. Je pa treba vedet, da kupec v taki situacij, ko je prodajalec fizicna oseba ne more direktno zahtevat vracila ddv placanega v tujini (ker ga on dejansko ni placal) ampak to lahko naredi samo prodajalec. Tako da se tukaj lahko grdo nategnes.
Povracilo neposredno od tuje davcne pride v postev samo ce avto gor kupis, placas ddv, potem ga pa cez par mesec uvozis v Slovenijo.
Nestoran ::
Fizične osebe ponavad ne prodajajo novih avto , ali pač? Je pa res, da velja avto kot nov tudi, če ni starejši od 6 mesecev in nima več kot 6000km.
Sicer tega še nisem delal, ampak postopek je nekak tak:
1. V Nemčiji moraš najti prodajalca (avtohišo), ki prodaja avte za izvoz (export).
2. Prodajalec ti v takem primeru mora prodat avto brez DDVja. Če gre za fizično osebo, potem ti tako ali tako ne bo računal ddvja posebej.
3. Obvezno moraš zraven dobit COC certifikat za homologacijo.
4. Neregistriran avto moraš nekak spravit v Slovenijo, ali z avtovleko, ali pa s preizkusnimi tablicami. S tablicami ti ponavadi pomagajo prodajalci. edit: drugače moraš iti na najbližji KFZ urad in tam to uredit.
5. V Sloveniji ga homologiraš na podlagi COC cetifikata (cert. skladnosti)
6. Potem moraš poslat obrazec fursu, kjer moraš v nekem roku plačat DMV in DDV
Več tu: https://www.fu.gov.si/zivljenjski_dogod...
7. Potem lahko avto registriraš (cestnina, zavarovanje itd)
8. V primeru, da si moral plačat DDV za nov avto že v tujini, ga moraš potem zahtevat nazaj od nemškega davčnega organa.
PS: če ni tak postopek, naj me prosim nekdo popravi.
Avto bo nov, po naročilu iz tovarne.
Prodajalec je pravna oseba(avtohiša) in sem jih obvestil da bo avto registriran v Sloveniji. Rekli so da davek plačam pri njih, ko pa avto registriram v Sloveniji, jim pošljem potrdilo o registraciji in mi vrnejo njihov davek.
Kar nisem rekel je da bom rabil COC. Predvidevam da to ne bi smela biti težava da dajo?
Glede transporta sem razmišljal da bi naročil preko abtoprevoznika prevoz v Slo, potem tukaj rabim testne tablice da pridem do Amzs in ga homologiram na podlagi COC, kot ste napisali?
DDV v Sloveniji bo obračunan od neto cene avtomobila?
Hvala vsem še enkrat, ki ste pisali komentarje
starfotr ::
Ne vem zakaj bi v Nemčiji kupoval novo vozilo. Ker imajo višje cene novih vozil, kot pa recimo pri nas. Vsaj tako je bilo še pred korono.
Rabljeno je seveda druga zgodba.
Rabljeno je seveda druga zgodba.
Tidule ::
Dvojnega ddv ne placas - ce je placan v nemciji je to to. Placas pa pri nas se dmv
Zakaj imate ljudje potrebo razlagat stvari, ki jih ne razumete in se pri tem smesite in po nepotrebnem zavajate ljudi?
Fizične osebe ponavad ne prodajajo novih avto , ali pač? Je pa res, da velja avto kot nov tudi, če ni starejši od 6 mesecev in nima več kot 6000km.
Sicer tega še nisem delal, ampak postopek je nekak tak:
1. V Nemčiji moraš najti prodajalca (avtohišo), ki prodaja avte za izvoz (export).
2. Prodajalec ti v takem primeru mora prodat avto brez DDVja. Če gre za fizično osebo, potem ti tako ali tako ne bo računal ddvja posebej.
3. Obvezno moraš zraven dobit COC certifikat za homologacijo.
4. Neregistriran avto moraš nekak spravit v Slovenijo, ali z avtovleko, ali pa s preizkusnimi tablicami. S tablicami ti ponavadi pomagajo prodajalci. edit: drugače moraš iti na najbližji KFZ urad in tam to uredit.
5. V Sloveniji ga homologiraš na podlagi COC cetifikata (cert. skladnosti)
6. Potem moraš poslat obrazec fursu, kjer moraš v nekem roku plačat DMV in DDV
Več tu: https://www.fu.gov.si/zivljenjski_dogod...
7. Potem lahko avto registriraš (cestnina, zavarovanje itd)
8. V primeru, da si moral plačat DDV za nov avto že v tujini, ga moraš potem zahtevat nazaj od nemškega davčnega organa.
PS: če ni tak postopek, naj me prosim nekdo popravi.
Avto bo nov, po naročilu iz tovarne.
Prodajalec je pravna oseba(avtohiša) in sem jih obvestil da bo avto registriran v Sloveniji. Rekli so da davek plačam pri njih, ko pa avto registriram v Sloveniji, jim pošljem potrdilo o registraciji in mi vrnejo njihov davek.
Kar nisem rekel je da bom rabil COC. Predvidevam da to ne bi smela biti težava da dajo?
Glede transporta sem razmišljal da bi naročil preko abtoprevoznika prevoz v Slo, potem tukaj rabim testne tablice da pridem do Amzs in ga homologiram na podlagi COC, kot ste napisali?
DDV v Sloveniji bo obračunan od neto cene avtomobila?
Hvala vsem še enkrat, ki ste pisali komentarje
COC ti avtomaticno dajo. Pr9baj se zmenit, da je avto ze v osnovi brez ddv (to je pravilna pot, ce gre za popolnoma nov avto, ki bo sel direktno v Slovenijo in bo prvic regiatriran v SI). Drugace pa ja, povracilo je v taki situaciji mozno (ker placnik ddvja si ti) samo lahko traja in imas tezave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
borut_p ::
@Tidule ... je zaradi tega, ker se vozilo obravnava kot novo drugacna logika z ddv+dmv?
Pri uvozu rabljenega (3y 60kkm) vem da sem placal ddv gor, tukaj samo se dmv
Pri uvozu rabljenega (3y 60kkm) vem da sem placal ddv gor, tukaj samo se dmv
starfotr ::
Tidule ::
@Tidule ... je zaradi tega, ker se vozilo obravnava kot novo drugacna logika z ddv+dmv?
Pri uvozu rabljenega (3y 60kkm) vem da sem placal ddv gor, tukaj samo se dmv
Dajmo ljudje vsaj temo prebrat... Vse je razlozeno v prvih 4 postih...
In ja, rabljena vozila veljajo drugacna pravila kot nova.
boljši paket opreme, pa delano za nem trg najbrž
Naši novi avti so z enodnevnimi registracijami šli v tujino, kot rabljena vozila. Najbrž je cena tu odločilen faktor za te kupce. Oprema je najbrž precej podobna.
Kaj imas od tega, da lazes iz zavajas?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Nestoran ::
Torej za isto oprema in vse bi bil avto v Sloveniji dražji za več kot 5k eur. V vse sem vključil 3% razlike v DDV in vse stroske transporta itd.
Ne razumem zakaj si naši hočejo vzeti toliko vec in tudi ze konfigurator za isti avto je drugacen v Nemciji kot v Sloveniji. Tudi jaz sem bil presenečen nad vsem skupaj, ampak taka je realnost.
Ne razumem zakaj si naši hočejo vzeti toliko vec in tudi ze konfigurator za isti avto je drugacen v Nemciji kot v Sloveniji. Tudi jaz sem bil presenečen nad vsem skupaj, ampak taka je realnost.
rawlit ::
Če ni skrivnost, za kateri avto gre? Ko sem jaz kupoval in primerjal cene s tujino imam v spominu, da je bilo v Nemčiji vse bistveno dražje.
Nestoran ::
karafeka ::
Ah pa daj no, tule talamo zastonj nasvete nekomu, ki si lahko privošči avto za več kot 60k€. Kako sploh imaš toliko denarja, če sprašuješ o takih osnovnih stvareh.....
Nestoran ::
karafeka ::
A niti tega ne veš, da za to obstajajo firme, ki ti to vse uredijo, če se sam ne spoznaš? Pride mogoče jurja ali dva, ampak tebi je to drobiž.
Poleg tega je pa toliko tem napisano na internetu, bi bi lahko z lahkoto našel sam, če bi imel vsaj malo volje, ne pa druge izkoriščal. Me prav zanima od kod ti denar, če še po internetu ne znaš iskat. Še celo link sem ti dal na fursovo stran, ti pa potem sprašuješ če je "DDV v Sloveniji obračunan od neto cene avtomobila"... Očitno si linka sploh prebral nisi.
Poleg tega je pa toliko tem napisano na internetu, bi bi lahko z lahkoto našel sam, če bi imel vsaj malo volje, ne pa druge izkoriščal. Me prav zanima od kod ti denar, če še po internetu ne znaš iskat. Še celo link sem ti dal na fursovo stran, ti pa potem sprašuješ če je "DDV v Sloveniji obračunan od neto cene avtomobila"... Očitno si linka sploh prebral nisi.
NightHawk ::
A niti tega ne veš, da za to obstajajo firme, ki ti to vse uredijo, če se sam ne spoznaš? Pride mogoče jurja ali dva, ampak tebi je to drobiž.
Poleg tega je pa toliko tem napisano na internetu, bi bi lahko z lahkoto našel sam, če bi imel vsaj malo volje, ne pa druge izkoriščal. Me prav zanima od kod ti denar, če še po internetu ne znaš iskat. Še celo link sem ti dal na fursovo stran, ti pa potem sprašuješ če je "DDV v Sloveniji obračunan od neto cene avtomobila"... Očitno si linka sploh prebral nisi.
Ali ti veš, da je po zakonu dovoljeno, da mu prav nič ne odgovarjaš in ga preprosto ignoriraš?
Resno. Sploh ti ni treba pomagati. Kdo bi si mislil...
miha98 ::
A niti tega ne veš, da za to obstajajo firme, ki ti to vse uredijo, če se sam ne spoznaš? Pride mogoče jurja ali dva, ampak tebi je to drobiž.
Poleg tega je pa toliko tem napisano na internetu, bi bi lahko z lahkoto našel sam, če bi imel vsaj malo volje, ne pa druge izkoriščal. Me prav zanima od kod ti denar, če še po internetu ne znaš iskat. Še celo link sem ti dal na fursovo stran, ti pa potem sprašuješ če je "DDV v Sloveniji obračunan od neto cene avtomobila"... Očitno si linka sploh prebral nisi.
Voham nekaj kar je pogosto tukaj v Sloveniji... -.-
Ka ma to veze od kot ima? Verjetno je iz radničke klase Slovenije in mu je foter privatnik... Od tod pač imajo eni... Ni jih našteto so pa.. :) (tudi sam sem sin od privatnika) :D
Dzhimen ::
Žlahtnik je kupil nov avto iz Nemčije, in je v podobni situaciji kot OP. Zanima me če se vam zdi situacija glede plačila DDV po regulah, ali je kaj sumljivega na stvari...
Gre za nov avto, kupljen v DE od avtohiše. Na strani Europa.eu piše sledeče:
Timeline je nekako tak:
- Izbere avto, dobi predračun za znesek + 19% nemški DDV
- Plača celoten znesek predračuna (vključno z 19% DDV)
- Ob prevzemu avta dobi račun, na kateremu je znesek brez DDV. DDV ni nikjer naveden.
- Avto registrira v DE z začanimi tablicami in ga pripelje v SLO
- Na FURS-u mu pravijo da je potrebno za registracijo v SLO plačati 22% davek
Meni se tukaj porajajo vprašanja:
1) A je redna praksa da je račun brez davka, kljub temu da je bil nazakan celoten znesek (torej z 19% DDV)? Ali lahko prodajalec kasneje ignorira zahtevo za povračilo davka, pri nemškem FURS-u pa zahteva za povračilo davka ne bo pila vode, ker ni dokaza da je DDV bil plačan (ga ni na računu)?
1) "DDV morate plačati v državi, v kateri registrirate avto" a to velja tudi za začasne tablice? Ker tehnično gledano je bil avto prvo registriran v DE potemtakem?
2) Ali je mogoče na FURS-u plačati samo razliko 3% DDV-ja?
Komunikacija s prodajalcem je otežena ker ne govori dobro Angleško. Ampak trdi da je pravilno da je račun brez DDV-ja, in da je DDV zadržal kot neko "kavcijo".
Ni pa še razčiščeno ali bo on ta DDV vrnil (ko bo avto enkrat registriran v SLO), in ali je možno da pride do kakih komplikacij zaradi tega ker na računu ni navedenega DDV-ja.
Sigurno je kdo že bil v tej situaciji, pa me zanimajo vaše izkušnje o tem kako zadeva običajno poteka...
Gre za nov avto, kupljen v DE od avtohiše. Na strani Europa.eu piše sledeče:
DDV morate plačati v državi, v kateri registrirate avto. DDV se plača na celotno ceno avtomobila - sem štejejo vsi dodatki in povezani stroški, denimo stroški dobave.
Če avto kupujete v eni državi EU in ga nameravate registrirati v drugi državi EU, morate o tem obvestiti trgovca z avtomobili, da vam tam ne bo treba plačati DDV.
Če ste DDV plačali dvakrat, tako v državi nakupa kot v državi registracije, ste upravičeni do vračila denarja. Vračilo denarja morate najprej zahtevati pri prodajalcu ali, kot drugi korak, pri davčnem organu v državi, kjer ste avto kupili.
Timeline je nekako tak:
- Izbere avto, dobi predračun za znesek + 19% nemški DDV
- Plača celoten znesek predračuna (vključno z 19% DDV)
- Ob prevzemu avta dobi račun, na kateremu je znesek brez DDV. DDV ni nikjer naveden.
- Avto registrira v DE z začanimi tablicami in ga pripelje v SLO
- Na FURS-u mu pravijo da je potrebno za registracijo v SLO plačati 22% davek
Meni se tukaj porajajo vprašanja:
1) A je redna praksa da je račun brez davka, kljub temu da je bil nazakan celoten znesek (torej z 19% DDV)? Ali lahko prodajalec kasneje ignorira zahtevo za povračilo davka, pri nemškem FURS-u pa zahteva za povračilo davka ne bo pila vode, ker ni dokaza da je DDV bil plačan (ga ni na računu)?
1) "DDV morate plačati v državi, v kateri registrirate avto" a to velja tudi za začasne tablice? Ker tehnično gledano je bil avto prvo registriran v DE potemtakem?
2) Ali je mogoče na FURS-u plačati samo razliko 3% DDV-ja?
Komunikacija s prodajalcem je otežena ker ne govori dobro Angleško. Ampak trdi da je pravilno da je račun brez DDV-ja, in da je DDV zadržal kot neko "kavcijo".
Ni pa še razčiščeno ali bo on ta DDV vrnil (ko bo avto enkrat registriran v SLO), in ali je možno da pride do kakih komplikacij zaradi tega ker na računu ni navedenega DDV-ja.
Sigurno je kdo že bil v tej situaciji, pa me zanimajo vaše izkušnje o tem kako zadeva običajno poteka...
Alexius Heristalski ::
Nimam še izkušenj, vendar se zanimam prav za tak nakup in sem v zadnjem času iskal informacije. Meni se zdi, da bo avtohiša vrnila znesek nemškega DDV, potem ko bo kupec dokazal, da je avto registriral v Sloveniji. Ali ga lahko zafrknejo, ne vem.
Ali je avto registriral z nemškimi izvoznimi tablicami? To ne velja kot prva registracija.
FURSu bo moral plačati celoten DDV, ne le 3% razlike. Bo moral založiti, dokler mu avtohiša ne vrne nemškega DDV.
Ali je avto registriral z nemškimi izvoznimi tablicami? To ne velja kot prva registracija.
FURSu bo moral plačati celoten DDV, ne le 3% razlike. Bo moral založiti, dokler mu avtohiša ne vrne nemškega DDV.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Tidule ::
Žlahtnik je kupil nov avto iz Nemčije, in je v podobni situaciji kot OP. Zanima me če se vam zdi situacija glede plačila DDV po regulah, ali je kaj sumljivega na stvari...
Gre za nov avto, kupljen v DE od avtohiše. Na strani Europa.eu piše sledeče:
DDV morate plačati v državi, v kateri registrirate avto. DDV se plača na celotno ceno avtomobila - sem štejejo vsi dodatki in povezani stroški, denimo stroški dobave.
Če avto kupujete v eni državi EU in ga nameravate registrirati v drugi državi EU, morate o tem obvestiti trgovca z avtomobili, da vam tam ne bo treba plačati DDV.
Če ste DDV plačali dvakrat, tako v državi nakupa kot v državi registracije, ste upravičeni do vračila denarja. Vračilo denarja morate najprej zahtevati pri prodajalcu ali, kot drugi korak, pri davčnem organu v državi, kjer ste avto kupili.
Timeline je nekako tak:
- Izbere avto, dobi predračun za znesek + 19% nemški DDV
- Plača celoten znesek predračuna (vključno z 19% DDV)
- Ob prevzemu avta dobi račun, na kateremu je znesek brez DDV. DDV ni nikjer naveden.
- Avto registrira v DE z začanimi tablicami in ga pripelje v SLO
- Na FURS-u mu pravijo da je potrebno za registracijo v SLO plačati 22% davek
Meni se tukaj porajajo vprašanja:
1) A je redna praksa da je račun brez davka, kljub temu da je bil nazakan celoten znesek (torej z 19% DDV)? Ali lahko prodajalec kasneje ignorira zahtevo za povračilo davka, pri nemškem FURS-u pa zahteva za povračilo davka ne bo pila vode, ker ni dokaza da je DDV bil plačan (ga ni na računu)?
1) "DDV morate plačati v državi, v kateri registrirate avto" a to velja tudi za začasne tablice? Ker tehnično gledano je bil avto prvo registriran v DE potemtakem?
2) Ali je mogoče na FURS-u plačati samo razliko 3% DDV-ja?
Komunikacija s prodajalcem je otežena ker ne govori dobro Angleško. Ampak trdi da je pravilno da je račun brez DDV-ja, in da je DDV zadržal kot neko "kavcijo".
Ni pa še razčiščeno ali bo on ta DDV vrnil (ko bo avto enkrat registriran v SLO), in ali je možno da pride do kakih komplikacij zaradi tega ker na računu ni navedenega DDV-ja.
Sigurno je kdo že bil v tej situaciji, pa me zanimajo vaše izkušnje o tem kako zadeva običajno poteka...
Zacasne tablice nimajo nic z DDV.
Frus se placal lolnih 22%, to kar si domnevno placal v Nemciji urejas z nemci.
Da je racun brez ddv je pravilno glede na to da age avto v tujino. Da pa nismas na papirju potrdilo o tem kaj in zakaj si placal je pa tvoj problem.
Zdaj ali Nemec zadrzuje razliko kot kavcijo, da se izogne zapletom ce ti ne bos placal ddv v Sloveniji ali zato ker te hoce nategnit pa moras kristalno kroglo vprasat.
pe3c ::
DDV placas pri nas, ce je avto po pogojih nov. Takrat placas DDV v SI in v primeru, da si ga ze placal drugje, dobis nazaj.
V 2016 sem tako uvozil nov avtomobil iz AT.
Tablice ne stejejo nic, ti zgolj dajejo moznost, da se med postopkom z avtom tudi prevazas. Postopek zna trajati, tudi mesec ali vec.
DDV
Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov.
Za rabljeno kopensko prevozno sredstvo se šteje prevozno sredstvo, ki je bilo dobavljeno po preteku 6 mesecev, ko je bilo prvič dano v uporabo in če je z njim prevoženih več kot 6000 kilometrov.
V 2016 sem tako uvozil nov avtomobil iz AT.
Tablice ne stejejo nic, ti zgolj dajejo moznost, da se med postopkom z avtom tudi prevazas. Postopek zna trajati, tudi mesec ali vec.
DDV
Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov.
Za rabljeno kopensko prevozno sredstvo se šteje prevozno sredstvo, ki je bilo dobavljeno po preteku 6 mesecev, ko je bilo prvič dano v uporabo in če je z njim prevoženih več kot 6000 kilometrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pe3c ()
Neon87 ::
Pozdravljeni,
če kupim rabljeno (3leta staro) vozilo v Nemčiji in plačam 19% DDV gor ter ga potem uvozim, pri nas plačam DMV, ga registriram, potem dobim nazaj 19% Nemški DDV.
Ali moram plačati v Sloveniji tudi 22% DDV ali ne?
Hvala!
Lp
če kupim rabljeno (3leta staro) vozilo v Nemčiji in plačam 19% DDV gor ter ga potem uvozim, pri nas plačam DMV, ga registriram, potem dobim nazaj 19% Nemški DDV.
Ali moram plačati v Sloveniji tudi 22% DDV ali ne?
Hvala!
Lp
pe3c ::
V primeri, da se vozilo tretira kot da ni novo (poglej FURS pogoje), potem placas v SI samo DMV. Kot je ze napisal Kodrnusa.
DDV placas samo v primeru, da je vozilo novo; za FURS morata biti izpolnjena oba pogoja (cas in kilometri): Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov.
DDV placas samo v primeru, da je vozilo novo; za FURS morata biti izpolnjena oba pogoja (cas in kilometri): Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pe3c ()
Neon87 ::
V primeri, da se vozilo tretira kot da ni novo (poglej FURS pogoje), potem placas v SI samo DMV. Kot je ze napisal Kodrnusa.
DDV placas samo v primeru, da je vozilo novo; za FURS morata biti izpolnjena oba pogoja (cas in kilometri): Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov.
Aha, torej, če sem fizična oseba 19% nemški DDV ne dobim vrnjen po registraciji v SLO? Vozilo je rabljeno (starejše od 6 mesecev in ima več kot 6000km).
pe3c ::
DDV se mora vedno "nekje" placati.
Za "staro" vozilo je DDV ze bil placan v DE.
Za "novo" vozilo, pa moras ob uvozu DDV placati v SI in sele ob dokazilu placila dobis povrnjen DDV placan v DE oz v drugi drzavi EU.
Za "staro" vozilo je DDV ze bil placan v DE.
Za "novo" vozilo, pa moras ob uvozu DDV placati v SI in sele ob dokazilu placila dobis povrnjen DDV placan v DE oz v drugi drzavi EU.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pe3c ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | uvoz avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 31847 (2275) | Gogo |
» | Uvoz avtomobila iz Nemčije (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33825 (2852) | korenje3 |
» | Uvoz avtomobila iz tujineOddelek: Na cesti | 25118 (5189) | benjaminp |
» | Uvoz avtomobila iz Italije, IVA deducibile?Oddelek: Na cesti | 4315 (4235) | zk_eu |
» | Nakup avtomobila katerega se ne dobi v Sloveniji ?Oddelek: Na cesti | 3616 (2184) | pe3c |