Forum » Strojna oprema » 14th Gen Intel Core - Meteor Lake
14th Gen Intel Core - Meteor Lake
Jarno ::
To niti ni nekaj, kar bi razočaralo v splošnem, če ostajamo realistični.
MT zmogljivost prihajajočih intelovih procesorjev je precej poskočila zaradi proizvodnega procesa in dokaj višjih frekvenc e-jeder.
Da bi prihajajoči X86-64 cpuji dobili pospeške v obstoječih igrah, je potrebno predvsem naslednje:
- višanje frekvenc, ampak 6 GHz je že neka trda meja, ta bo težka
- višanje frekvenc pomnilnika, tudi ta bo težka, nad 10000 MT/s so že težave s hlajenjem modulov
- več "performance" jeder na cpu - včasih bi lahko pospešilo igre, pogosto pa ne
- boljša tehnologija predpomnjenja - tukaj pri L1 in L2 prednjači Intel, pri L3 pa AMD, izboljšave so možne
Razvijalci iger lahko storijo naslednje:
- naslploh bolje optimizirajo igre
- učinkovito izrabijo več jeder procesorja
- uporabljajo nove razširitve ukazov
Tukaj je situacija takšna, da optimizacije podaljšajo in podražijo razvoj igre. Zato včasih izdajo dokaj neoptimizirana skropucala.
V splošnem ni za pričakovati, da se bodo dogajali magični preboji v IPC in ST zmogljivosti. Če uspejo izboljšati pomnilniško tehnologijo, bi to lahko pomenilo nov pospešek v splošni zmogljivosti (bandwidth, dostopni časi), kot tudi manj potrebe po optimizacijah.
Omenjam, da si kdo ne bi mislil, da se s sodobnimi procesorji za potrošnike premalo trudijo. Špekulativno izvajanje so že "exploitali", dodajanje širine pri cevenju lahko povzroči regresije.
Še največ bodo v naslednjem obdobju pridobili tisti "domači uporabniki", kateri računajo na neko zmernejšo porabo pri obremenitvi, posledično tudi močnejše procesorje v namizne in prenosne konzole.
MT zmogljivost prihajajočih intelovih procesorjev je precej poskočila zaradi proizvodnega procesa in dokaj višjih frekvenc e-jeder.
Da bi prihajajoči X86-64 cpuji dobili pospeške v obstoječih igrah, je potrebno predvsem naslednje:
- višanje frekvenc, ampak 6 GHz je že neka trda meja, ta bo težka
- višanje frekvenc pomnilnika, tudi ta bo težka, nad 10000 MT/s so že težave s hlajenjem modulov
- več "performance" jeder na cpu - včasih bi lahko pospešilo igre, pogosto pa ne
- boljša tehnologija predpomnjenja - tukaj pri L1 in L2 prednjači Intel, pri L3 pa AMD, izboljšave so možne
Razvijalci iger lahko storijo naslednje:
- naslploh bolje optimizirajo igre
- učinkovito izrabijo več jeder procesorja
- uporabljajo nove razširitve ukazov
Tukaj je situacija takšna, da optimizacije podaljšajo in podražijo razvoj igre. Zato včasih izdajo dokaj neoptimizirana skropucala.
V splošnem ni za pričakovati, da se bodo dogajali magični preboji v IPC in ST zmogljivosti. Če uspejo izboljšati pomnilniško tehnologijo, bi to lahko pomenilo nov pospešek v splošni zmogljivosti (bandwidth, dostopni časi), kot tudi manj potrebe po optimizacijah.
Omenjam, da si kdo ne bi mislil, da se s sodobnimi procesorji za potrošnike premalo trudijo. Špekulativno izvajanje so že "exploitali", dodajanje širine pri cevenju lahko povzroči regresije.
Še največ bodo v naslednjem obdobju pridobili tisti "domači uporabniki", kateri računajo na neko zmernejšo porabo pri obremenitvi, posledično tudi močnejše procesorje v namizne in prenosne konzole.
#65W!
KTr1sk ::
Danes je prišel nov bios, ki naj bi odpravil težave
"
"
Checksum : 1918
Introduce the "Intel Default Settings" and enabled as default, user needs to disable it first to use GIGABYTE PerfDrive profiles
Introduce microcode 0x12B as the final mitigation of 13/14th Gen desktop processor Vmin Shift Instability issue according to Intel official
i. 0x12B encompasses 0x125 and 0x129 microcode updates, and addresses elevated voltage requests by the processor during idle and/or light activity periods.
ii. microcode 0x129 (August 2024) addresses high voltages requested by the processor.
iii. microcode 0x125 (June 2024) addresses eTVB algorithm issue.
Add EZ-OC support for AORUS x XPG co-branding DRAM
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Intel naj bi dokončno popravil napako v 13. in 14. generaciji procesorjevOddelek: Novice / Procesorji | 4183 (308) | Ghost7 |
» | Defektni Intelovi procesorji 13. in 14. generacije so nepopravljivi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Procesorji | 11207 (3191) | Ghost7 |
» | 12th Gen Intel Core - Alder Lake (strani: 1 2 3 4 … 32 33 34 35 )Oddelek: Strojna oprema | 199869 (47441) | FireSnake |
» | 11th Gen Intel Core (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Strojna oprema | 98004 (55183) | mtosev |