Novice » Znanost in tehnologija » V ZDA iztrošene avtomobilske baterije povezali v 25 MWh
m0LN4r ::
Ja sej to je bilo narejeno, dejanski kilometri so 35 km v povprečju na dan, slabe 13 tisoč na leto.Tvoje besede.
Na vprasanje ali so podatki dejansko dejanski, pa nimas dokaza.
Vidim, da ne dohajas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
Da vidim reciklažo teslinih strukturnih baterij, vse celice zalite z epoxijem.
Tesla pravi: Zato, da je avto lažji....
Jaz pravim: Zato, da nepooblaščeni mehaniki/štromarji ne morejo sami popravljat baterije.
Tesla pravi: Zato, da je avto lažji....
Jaz pravim: Zato, da nepooblaščeni mehaniki/štromarji ne morejo sami popravljat baterije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Holedino ::
Delam ankete za statisticni urad preko napotnice, pred Merkatorjem na Mlinski.
Sprasujem ljudi, ki ravnokar niso v sluzbi, kam in koliko se vozijo.
Res se mimoidoci vozijo presenetljivo malo. Vecina se jih pripelje iz sosednjih blokov.
Ampak hej, to bomo uporabili za statistiko voznje delavskega folka.
Na podlagi česa trdiš da so bili podatki res zbrani tako kot trdiš, a na podlagi kristalne kugle?! A se boš že enkrat začel zavedati da tvoje izmišljotine niso resnica al ne?
Holedino ::
Da vidim reciklažo teslinih strukturnih baterij, vse celice zalite z epoxijem.
In? Zadevo se tako ali ta ZMELJE in nato loči po materialih.
Vsakdo zna dat nek random facebook LOL.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Na podlagi cesa ti trdis, da nisem res zbiral podatke preko studenstkega dela?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kriptobog ::
stara mama je izjavil:
Da vidim reciklažo teslinih strukturnih baterij, vse celice zalite z epoxijem.
Tesla pravi: Zato, da je avto lažji....
Jaz pravim: Zato, da nepooblaščeni mehaniki/štromarji ne morejo sami popravljat baterije.
MA reciklaza je se najmanjsi problem pri vsej proizvodnji. Kaj pa rudniki v Kongu? Bogi domacini, ki jih izkoriscajo, zato da se inzenircek tolce po prsih kako je EV hud.
Holedino ::
Na podlagi cesa ti trdis, da nisem res zbiral podatke preko studenstkega dela?
Sem kje to trdil? Nisem. Greva od začetka. Ti praviš da statistični urad nima prav. Na poglagi česa to trdiš?
Holedino ::
Kaj pa rudniki v Kongu?
Prav nič ne lažem. Rudniki v kongu kopljeko Kobat. LFP baterije ki se danes uporabljajo že v več kot polovici Teslini vozil NE UPORABLJAJO KOBALTA niti grama. Ja? :)
In kobalt se uporablja tudi pri RAFINIRANJU NAFTE!
In tudi tiste baterije električnih avtomobilov ki uporabljajo kobalt ga porabijo samo 8 kg na eno celo baterijo električnega avtomobila. To ni veliko.
In večina kobalta ni iz KOnga.
Bogi domacini, ki jih izkoriscajo,
Pa jih res? Dobijo večjo plačo kot pa v ostalih službah v regiji. In pa ko se ta isti kobalt uporablja za rafiniranje tvojega bencina pa kar naekrat ni več problem? Zanimivo.. Jaz temu pravim dvoličnost. Da o LFP baterijah ki se uporabljajo že v več kot polovici Teslinih vozil, ki kobalta SLOH NE VSEBUJEJO sploh ne govorimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Ja sej to je bilo narejeno, dejanski kilometri so 35 km v povprečju na dan, slabe 13 tisoč na leto.Tvoje besede.
Na vprasanje ali so podatki dejansko dejanski, pa nimas dokaza.
So dejanski ali niso dejanski kilometri?
Kaj zdaj, rekel si da so, vira pa nimas al kako? Treba je klicat na urad?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Tvoje besede.
Ne. Besede statističnega urada RS: BOŠ ŽE POGLEDAL al boš večno ostal ignorant?
Povprečno število prevoženih kilometrov in poraba goriva osebnih avtomobilov, gospodinjstva, Slovenija, 2010, 2014
https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...
Na vprasanje ali so podatki dejansko dejanski, pa nimas dokaza.
TI nimaš nobenga dokaza da podatki niso dejanski. Pika basta. Definitivno pa statističnemu uradu zaupam bolj kot nekemu random papku na internetu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Kaj pa rudniki v Kongu?
Prav nič ne lažem. Rudniki v kongu kopljeko Kobat. LFP baterije ki se danes uporabljajo že v več kot polovici Teslini vozil NE UPORABLJAJO KOBALTA niti grama. Ja? :)
In kobalt se uporablja tudi pri RAFINIRANJU NAFTE!
In tudi tiste baterije električnih avtomobilov ki uporabljajo kobalt ga porabijo samo 8 kg na eno celo baterijo električnega avtomobila. To ni veliko.
In večina kobalta ni iz KOnga.
60% kobalta je iz Konga, amopak ok.
Bos se vedno ignoriral za dokazila ali lahko zakljucimo, da pac nisi strokovnjak?
m0LN4r ::
Najprej bos moral ti dokazati, da so kilometri dejanski (saj si izjavil, da so), ker z virom, ki ga limas dokazujes, da niso.
Po vrsti gremo, gospod EV fanatic.
Po vrsti gremo, gospod EV fanatic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Najprej bos moral ti dokazati, da so kilometri dejanski (saj si izjavil, da so), ker z virom, ki ga limas dokazujes, da niso.
Ne. Obratno je, dokazno breme je na tebi, ne na meni. TI SI TISTI ki trdi da statistični urad nima prav, kljub temu da nimaš niti enega dokaza za svoje neumne trditve. Torej TI dokaži da nimajo prav, če tako misliš.
Po vrsti gremo, gospod EV fanatic.
Fanatik je nekdo ki verjame nekaj za kar nima zanesljivih dokazov, jaz pa imam dokaze da so EVji superiorna tehnologija, torej nisem noben fantatik, si pa ti NAFTNI fanatik. Čisto osnovna logika.
Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
TI nimaš nobenga dokaza da podatki niso dejanski.Seveda imam, evo:
https://www.stat.si/StatWeb/File/DocSys...
Anketa != dejanski kilometri
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Anketa z reprezentativnim vzorcem je enako dejanski kilometri. PIka basta.
Ja v tvojem Regenbogenlandu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kriptobog ::
Najprej bos moral ti dokazati, da so kilometri dejanski (saj si izjavil, da so), ker z virom, ki ga limas dokazujes, da niso.
Ne. Obratno je, dokazno breme je na tebi, ne na meni. TI SI TISTI ki trdi da statistični urad nima prav, kljub temu da nimaš niti enega dokaza za svoje neumne trditve. Torej TI dokaži da nimajo prav, če tako misliš.
Po vrsti gremo, gospod EV fanatic.
Fanatik je nekdo ki verjame nekaj za kar nima zanesljivih dokazov, jaz pa imam dokaze da so EVji superiorna tehnologija, torej nisem noben fantatik, si pa ti NAFTNI fanatik. Čisto osnovna logika.
Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Superiorni z izjemo dosega in trajanja polnjenja. Dve pomembni zadevi. Aja, za vecino je se pomembna cena avta. Nekdo, ki kupuje avto za nekaj k eur, se ne bo stegnil 20+k za ev, zato da se bo poceni vozil.
Holedino ::
Pač izenačit moraš vzorec tako da se ujema s splošno populacijo. In to so oni naredili.
Če ne veš niti osnov statistike, to ni moj problem gospod nevedni.
Ja v tvojem Regenbogenlandu.
Če ne veš niti osnov statistike, to ni moj problem gospod nevedni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Ce ti neves, kaj je regenbogenland uporabi google.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Superiorni z izjemo dosega in trajanja polnjenja. Dve pomembni zadevi.
Drži. Ampak ostale prednosti močno prevagajo, ker čas polnjenja je važen samo nekaj dni na leto ko z avtom opravljamo razdaljo ki je daljša od njegovega dosega. In marsikateri današnji model se od 10 do 80 % nafila v samo 18 minutah (KIA EV6, IONIQ 5 ipd.), torej tako čas polnjenja kot tudi doseg ni noben problem za 99 % ljudi.
m0LN4r ::
Tako med nami, intermezzo, s cim se ti drogiras? Ker taksno fanaticno obnasanje na dolgi rok, brez substanc enostavno ni mozno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Aja, za vecino je se pomembna cena avta.
Cena avta je po navadi višja (ne vedno sicer), ampak celotni stroški avta vkljućno z nakupno ceno so pa nižji. To velja v splošnem, seveda pa obstajajo tudi izjeme za katere to ne velja (recimo stare mame ki se vozijo samo do trgovine in podobno). Več kot se voziš, bolj se EV splača, ker je kilometer 10x cenejši kot pri naftnih derivatih.
Tako med nami, intermezzo, s cim se ti drogiras? Ker taksno fanaticno obnasanje na dolgi rok, brez substanc enostavno ni mozno?
Z ničemer, spet se motiš in ker si DESPARATE si se zatekel k AD HOMINEM LOGICAL FALLACY. Bošček, smiliš se mi.
https://www.logicallyfallacious.com/log...
When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Superiorni z izjemo dosega in trajanja polnjenja. Dve pomembni zadevi.
Drži. Ampak ostale prednosti močno prevagajo, ker čas polnjenja je važen samo nekaj dni na leto ko z avtom opravljamo razdaljo ki je daljša od njegovega dosega. In marsikateri današnji model se od 10 do 80 % nafila v samo 18 minutah (KIA EV6, IONIQ 5 ipd.), torej tako čas polnjenja kot tudi doseg ni noben problem za 99 % ljudi.
Ta procent je velko manjsi. Ni 99%. Imas en kup ljudi, ki pujujejo samo rabljene poceni avte. Rabljenih poceni EVjev se nimamo. Tako da... :)
Ampak, ne bomo o tem, ker itak nisi strokovnjak. Lahko ti recemo edino strokovnjak v trolanju in zaljenju.
Aja, za vecino je se pomembna cena avta.
Cena avta je po navadi višja (ne vedno sicer), ampak celotni stroški avta vkljućno z nakupno ceno so pa nižji. To velja v splošnem, seveda pa obstajajo tudi izjeme za katere to ne velja (recimo stare mame ki se vozijo samo do trgovine in podobno). Več kot se voziš, bolj se EV splača, ker je kilometer 10x cenejši kot pri naftnih derivatih.
Tako med nami, intermezzo, s cim se ti drogiras? Ker taksno fanaticno obnasanje na dolgi rok, brez substanc enostavno ni mozno?
Z ničemer, spet se motiš in ker si DESPARATE si se zatekel k AD HOMINEM LOGICAL FALLACY. Bošček, smiliš se mi.
https://www.logicallyfallacious.com/log...
When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part.
Smo ze predelali, da spadas sem notri. Prilepim se enkrat? Delime moje login podatke, da se lahko ostali prepricajo, kako zalis na ZS?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
m0LN4r ::
Aja, za vecino je se pomembna cena avta.
Cena avta je po navadi višja (ne vedno sicer), ampak celotni stroški avta vkljućno z nakupno ceno so pa nižji. To velja v splošnem, seveda pa obstajajo tudi izjeme za katere to ne velja (recimo stare mame ki se vozijo samo do trgovine in podobno). Več kot se voziš, bolj se EV splača, ker je kilometer 10x cenejši kot pri naftnih derivatih.
Tako med nami, intermezzo, s cim se ti drogiras? Ker taksno fanaticno obnasanje na dolgi rok, brez substanc enostavno ni mozno?
Z ničemer, spet se motiš in ker si DESPARATE si se zatekel k AD HOMINEM LOGICAL FALLACY. Bošček, smiliš se mi.
https://www.logicallyfallacious.com/log...
When others verbally attack you, take it as a compliment to the quality of your argument. It is usually a sign of desperation on their part.
Resno mislim. S cim?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Imas en kup ljudi, ki pujujejo samo rabljene poceni avte.
Ja prav. Tudi rabljen električni avto lahko kupiš že za 4 jurje. Torej poceni rabljen. Your point?
m0LN4r ::
Predajam stafeto, grem malo filtrirat zrak v Ljubljani s svojim dizlom, da bo zrak bolj cist.
BBL.
BBL.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Resno mislim. S cim?
Kako s čim? A s katerimi izmišljotinami si me verbalno napadal, kar je proti pravilom foruma? A resno to sprašuješ, si pozabil kaj si govoril zadnje pol ure? Ti skopiram kaj si govoril?
kriptobog ::
Imas en kup ljudi, ki pujujejo samo rabljene poceni avte.
Ja prav. Tudi rabljen električni avto lahko kupiš že za 4 jurje. Torej poceni rabljen. Your point?
Folk ni neumen. Za ta denar bodo dobili bolje opremljen klump, kot tole poceni ev jajce.
Predajam stafeto, grem malo filtrirat zrak v Ljubljani s svojim dizlom, da bo zrak bolj cist.
BBL.
Jaz se z drugo vozim in pospesujem na polno, da cim bolj zakadim inzenircka :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Predajam stafeto, grem malo filtrirat zrak v Ljubljani s svojim dizlom, da bo zrak bolj cist.
BBL.
Tipičen predstavnik dnevnega migranta v Ljubljano, zastrupi zrak nato pa spizdi v svojo vasico. Si vse povedal. Kaj vse tlači to zemljo..
kriptobog ::
Predajam stafeto, grem malo filtrirat zrak v Ljubljani s svojim dizlom, da bo zrak bolj cist.
BBL.
Tipičen predstavnik dnevnega migranta v Ljubljano, zastrupi zrak nato pa spizdi v svojo vasico. Si vse povedal. Kaj vse tlači to zemljo..
Spet mislis, da si boljsi od ljudi izven mesta? Tebi res ni pomoci.
Holedino ::
Za ta denar bodo dobili bolje opremljen klump, kot tole poceni ev jajce.
"Ta denar" ne pomeni samo nakupno ceno, ampak tudi vse stroške ki jih avto prinese. In tale NIssan LEaf ima 5x manj stroškov vključno z nakupno ceno v primerjavi z nekim rabljenim Cliotom na bencin. TOrej ni isti denar, ampak je 5x manjši denar.
Spet mislis, da si boljsi od ljudi izven mesta? Tebi res ni pomoci.
Sem kje napisal da sem boljši od ljudi izven mesta? Samo povem da naši karakterji pač niso kompatibilni, življenje izven mesta sem SPROBAL in mi ni bilo všeč. Zaradi karakterja vaških ljudi. Če komu tak vaški karakter ustreza, pa go for it, nimam nič proti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Za ta denar bodo dobili bolje opremljen klump, kot tole poceni ev jajce.
"Ta denar" ne pomeni samo nakupno ceno, ampak tudi vse stroške ki jih avto prinese. In tale NIssan LEaf ima 5x manj stroškov vključno z nakupno ceno v primerjavi z nekim rabljenim Cliotom na bencin. TOrej ni isti denar, ampak je 5x manjši denar.
Ce jaz kupim takega cliota, ga bom sravfal sam ali pa sosed, ki je mehanik. Za six pack piva in material po nabavni ceni. Ce mu pripeljem sfukane EV jajca, mi ga ne bo sravfal in bom placeval za vzdrzevanje vec.
Za ta denar bodo dobili bolje opremljen klump, kot tole poceni ev jajce.
"Ta denar" ne pomeni samo nakupno ceno, ampak tudi vse stroške ki jih avto prinese. In tale NIssan LEaf ima 5x manj stroškov vključno z nakupno ceno v primerjavi z nekim rabljenim Cliotom na bencin. TOrej ni isti denar, ampak je 5x manjši denar.
Spet mislis, da si boljsi od ljudi izven mesta? Tebi res ni pomoci.
Sem kje napisal da sem boljši od ljudi izven mesta? Samo povem da naši karakterji pač niso kompatibilni, življenje izven mesta sem SPROBAL in mi ni bilo všeč. Zaradi karakterja vaških ljudi. Če komu tak vaški karakter ustreza, pa go for it, nimam nič proti.
Dejansko si. Vceraj. In non stop se postavljas nad ostale.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Ce jaz kupim takega cliota, ga bom sravfal sam ali pa sosed, ki je mehanik.
PRav, ga boš šraufal sam. IN? Your point? Sej veliko večino stroškov ni "šraufanje" ampak je GORIVO (bencin ali dizel). Računej recimo če voziš nekih 50 km na dan je to 1800 EUR na leto, kar je 27.000 EUR v 15 letih. Za električni avto za isto kilomerino samo 3000 EUR, torej 24.000 EUR prihranka. Nakupno ceno rabljenga Clita in tega NIssana Leafa je pa ista, torej "ta denar" ni "ta denar", ampak je cca 5x manjši denar. Ne smeš gledat samo nakupne cene tako kot večina ljudi, ampak vse stroške.
Dejansko si. Vceraj.
Potem ti ne bo težko to citirati, knede? Nikjer nisem rekel da sem boljši od ljudi izven mesta, povem pa iskreno da meni vaški karakter ne paše. Če paše tebi, nimam nič proti.
ZDej mi pa vidva povejta nekaj, zakaj kljub temu da je že več kot 10 let odkar je Evropska agencija za raziskave raka dizlov izpuh uvrstila v najhujšo 1.kategorijo večina ljudi še vedno ni seznanjena z temu ugotovitvami? Zakaj o tem ne pišejo mediji, ima nafni lobij kaj pri tem? Kaj pa avtomobilski lobij?
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Kaksnih 50km na dan? A nisi navajal, da je povprecje nizje? Zdaj ko ti pride prav daljsa voznja pa pozabis na svoje statistike? Res si poseben model haha.
Jih je pac uvrstila. So what? Z novejsimi tehnologijami se je zadeva precej izboljsala, problem je ker se raja ne vozi vecinoma z novimi avti, blendirajo dpfje, egrje itd, itd.
Japonci so se spravili razvit kar novega dizla pri vsej anti diesel gonji. In to celo V6
Jih je pac uvrstila. So what? Z novejsimi tehnologijami se je zadeva precej izboljsala, problem je ker se raja ne vozi vecinoma z novimi avti, blendirajo dpfje, egrje itd, itd.
Japonci so se spravili razvit kar novega dizla pri vsej anti diesel gonji. In to celo V6
Holedino ::
Kaksnih 50km na dan? A nisi navajal, da je povprecje nizje?
Seveda je povprečje nižje, povprečje je 35 km na dan. Ampak primer izračuna sem pa dal za 50 km kolikor delam jaz kilomerine v povprečju, ampak vsak pa si lahko izračuna za svoj primer.
Zdaj ko ti pride prav daljsa voznja pa pozabis na svoje statistike? Res si poseben model haha.
Nisem, se bojim da si ti. Kot sem povedal, vsak naj izračuna za svoj primer. Za primer povprečne kilometrine da pa nekdo ki ima dizla ranga 1250 EUR na leto za gorivo, kar je 18.750 EUR v 15 letih. Za električni avto za isto kilometrino je strošek manj kot 2000 EUR, torej ranga 16 jurjev prihranka v 15 letih. Moj point je samo to da: "Ne smeš gledat samo nakupne cene tako kot večina ljudi, ampak vse stroške.".
Jih je pac uvrstila. So what?
To ni so what. Dizelski izpuh je dokazano rakotvoren, večina ljudi pa tega sploh ne ve.
? Z novejsimi tehnologijami se je zadeva precej izboljsala, problem je ker se raja ne vozi vecinoma z novimi avti, blendirajo dpfje, egrje itd, itd.
Tudi vse to je problem. Ampak tudi z "novimi tehnologijami" kot so EURO 6 se zadeva ni izboljšala tako da bi postala sprejemljiva. Oziroma po domače, EURO 6 dizel je boljši kot EURO 4 ali 5, ampak še vedno slab.
Tudi Euro 6 dizel MOČNO presega zakonsko predpisane izpuste. Afrera dizelgate pa to ane, prepričan sem da poznaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Kaksnih 50km na dan? A nisi navajal, da je povprecje nizje?
Seveda je povprečje nižje, povprečje je 35 km na dan. Ampak primer izračuna sem pa dal za 50 km kolikor delam jaz kilomerine v povprečju, ampak vsak pa si lahko izračuna za svoj primer.
Zdaj ko ti pride prav daljsa voznja pa pozabis na svoje statistike? Res si poseben model haha.
Nisem, se bojim da si ti. Kot sem povedal, vsak naj izračuna za svoj primer. Za primer povprečne kilometrine da pa nekdo ki ima dizla ranga 1250 EUR na leto za gorivo, kar je 18.750 EUR v 15 letih. Za električni avto za isto kilometrino je strošek manj kot 2000 EUR, torej ranga 16 jurjev prihranka v 15 letih. Moj point je samo to da: "Ne smeš gledat samo nakupne cene tako kot večina ljudi, ampak vse stroške.".
Jih je pac uvrstila. So what?
To ni so what. Dizelski izpuh je dokazano rakotvoren, večina ljudi pa tega sploh ne ve.
? Z novejsimi tehnologijami se je zadeva precej izboljsala, problem je ker se raja ne vozi vecinoma z novimi avti, blendirajo dpfje, egrje itd, itd.
Tudi vse to je problem. Ampak tudi z "novimi tehnologijami" kot so EURO 6 se zadeva ni izboljšala tako da bi postala sprejemljiva. Oziroma po domače, EURO 6 dizel je boljši kot EURO 4 ali 5, ampak še vedno slab.
Tudi Euro 6 dizel MOČNO presega zakonsko predpisane izpuste. Afrera dizelgate pa to ane, prepričan sem da poznaš.
Ce kupim EV privarcujem 16k evrov v 15 letih? Ev me stane precej vec kot 15k vec od dizlce. PRvi fail. Durgi fail, avta nikakor ne bom imel 15 let. Ga prej zvozim. V povprecju menjam avto na 6-7 let.
Holedino ::
Oziroma lahko tudi tole sliko pogledaš, prikazuje iste podatke. Predvsem bodi pozoren na zakonsko predpisano mejo in realne izpuste v prometu in koliko realni izpusti presegajo zakonsko predpisane:
Lahko te stane 15k več od dizelce v premium razredu, pa še to ne za isto moč motorja in iste pospeške (torej avte za 80 tisoč evrov in podobno kar ti gledaš). Za iste specifikacije bo EV cenejši tudi v premium razredu. Lahko pa te stane manj. Dizelski golf je bil 2 leti nazaj v akciji pod 20 tisoč evrov NOV. Koliko je stal bencinski golf za nakup? 28.000 €, tako je. In 28 jurjev je dražje od 20 jurjev, torej 8 jurjev prihranka že ob nakupu, potem pa še 16 tisoč evrov prihranka na gorivu v 15 letih, torej skupaj 24 tisoč evrov prihranka.
Primerjala sva prej rabljenega Cliota na bencin za 4000 € in NIssana Leaf rabljenega za 4000 €. Nissan leaf je bolje opremljen od Cliota (ima vso od ogrevanja sedežev in volana naprej, ni da ni), torej cena za nakup ISTA, a 16.000 € prihranka na gorivu če se voziš samo 35 km na dan. Če pa se voziš 2x več od povpračja, pa že 32.000 € prihranka na gorivu v 15 letih. Več kot se voziš, večji so prihranki.
Ce kupim EV privarcujem 16k evrov v 15 letih? Ev me stane precej vec kot 15k vec od dizlce. PRvi fail.
Lahko te stane 15k več od dizelce v premium razredu, pa še to ne za isto moč motorja in iste pospeške (torej avte za 80 tisoč evrov in podobno kar ti gledaš). Za iste specifikacije bo EV cenejši tudi v premium razredu. Lahko pa te stane manj. Dizelski golf je bil 2 leti nazaj v akciji pod 20 tisoč evrov NOV. Koliko je stal bencinski golf za nakup? 28.000 €, tako je. In 28 jurjev je dražje od 20 jurjev, torej 8 jurjev prihranka že ob nakupu, potem pa še 16 tisoč evrov prihranka na gorivu v 15 letih, torej skupaj 24 tisoč evrov prihranka.
Primerjala sva prej rabljenega Cliota na bencin za 4000 € in NIssana Leaf rabljenega za 4000 €. Nissan leaf je bolje opremljen od Cliota (ima vso od ogrevanja sedežev in volana naprej, ni da ni), torej cena za nakup ISTA, a 16.000 € prihranka na gorivu če se voziš samo 35 km na dan. Če pa se voziš 2x več od povpračja, pa že 32.000 € prihranka na gorivu v 15 letih. Več kot se voziš, večji so prihranki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Dobro si povedal. Bil dve leti nazaj. BIL. In golf ni avto, ki bi lako zamenjal mojo dizelco. Ce gledam primerljiv avto v istem razredu je razlika v ceni 60k. Ni racunice.
Cliota si ti privlekel. JAz bi za 4 jurje vzel kak boljis in bolje opremljen avto, kot pa Nissan klump.
Cliota si ti privlekel. JAz bi za 4 jurje vzel kak boljis in bolje opremljen avto, kot pa Nissan klump.
Holedino ::
Japonci so se spravili razvit kar novega dizla pri vsej anti diesel gonji. In to celo V6 :))
Mazda ane. Sem videl članek včeraj ja. Ampak dizel je mrtev, bodo že videli.
Dobro si povedal. Bil dve leti nazaj. BIL.
Tako je, bil je 2 leti nazaj. Daneš imaš pa druge deale, ravno tako ugodne deale. Vsekakor pri primerljivem avtu z istimi pospeški, opremljenostjo in močjo motorja bo EV cenejši za lastništvo v 90 % primerov. Seveda so izjeme, normalno da so, tak kot so povsod, ampak pri večini bo pa cenejši. POglej kaj je tukaj v videu preračunano:
Cliota si ti privlekel. JAz bi za 4 jurje vzel kak boljis in bolje opremljen avto, kot pa Nissan klump.
Privlekel sem ga zato da imamo en avto za primerjavo z rabljenim Nissanom Leaf, ker je debata nanesla na to da si ti rekel: "ampak večina folka kupuje rabljena vozila" in jaz sem ti povedal da tudi rabljena električna vozila ravno tako obstajajo in ti dal primer tega Nissan Leafa za 4 jurje. Ne samo da te stane cca 5x manj kot Clio na bencin v 15 letih, ampak se voziš tudi BOLJE, ker je NIssan dosti bolje opremljen kot pa zjahan Clio na bencin. V cliotu lahko o ogrevanju zicov, volana in vseh ostalih dobrotah samo sanjaš. In da dobiš takšno udobje po 5x nižji ceni kot pri Cliotu na bencin, to je tisto kar šteje. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Več kot 90 % EURO 6 dizlov močno presega predpisane izpuste NOx strupenih plinov. Da o nižjih EURO clasah sploh ne govorimo. Pri bencinarjih je stvar boljša, vendar še vedno zelo slaba.
Vir:
All new diesel cars fail EU NOx emissions standards in real-world driving, says study
https://www.fleetnews.co.uk/news/fleet-...
TOrej te tvoje "nove tehnologije dizla" so malo boljše, to drži, vendar so še vedno zelo slabe.
Vir:
All new diesel cars fail EU NOx emissions standards in real-world driving, says study
https://www.fleetnews.co.uk/news/fleet-...
TOrej te tvoje "nove tehnologije dizla" so malo boljše, to drži, vendar so še vedno zelo slabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Na žalost res ja.
Prepoved Evropske uniji se nanaša samo na prodajo novih vozil.
Res pa je da mnoga evropska mesta napovedujejo prepovedi vsota vozilom na naftne derivate. Torej vozili se bodo, ampak ne po mestih.
Prepoved Evropske uniji se nanaša samo na prodajo novih vozil.
Res pa je da mnoga evropska mesta napovedujejo prepovedi vsota vozilom na naftne derivate. Torej vozili se bodo, ampak ne po mestih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Holedino ::
NA tvojo zalost bo pa tudi ta prepoved padla in se bo zavlekla v kako drugo leto. Samo glej in se cudi.
No seveda ne bo padla, boš videl. :) Živeli pa videli ane. Glede na projekcije že leta 2030 v Evropi skoraj nihče ne bo več ŽELEL kupit novega avta na naftne derivate. Prepoved je pa šele leta 2035, kar je 5 let prepozno!
TREBA se je znebit ODVISNOSTI od tuje nafte, nehat je treba zastrupljat svoj lasten zrak ki ga dihamo, ter treba je prevoz naredit bolj energetsko učinkovit. Prepoved prodaje dizlov in bencinarjev leta 2035 je PREMALO ambiciozna (ne preveč kot jo nekateri obtožujejo, ampak PREMALO ambiciozna), moglo bi bit 2030, tako kot tudi hoče večina Evropejcev. Kdo bo leta 2030 še HOTEL kupit naftni avto? Skoraj nihče. Poglejmo podatke. Tole so deleži prodaje električnih avtomobilov po letih v Evropski uniji:
2020: 11 %
2021: 19 %
2022: 29 %
Torej kdaj bo blizu 100 %? Okrog 2030, tako je. ;) Al pa še prej, ker rast ne bo linearna, ampak bo eksponentna, ker adopcija vsake nove tehnologije slej ko prej preide v eksponentno fazo. Da prepoved nastopi šele leta 2035 je PREMALO ambiciozno, ker že 5 let prej naftnega avtomobila ne bo HOTEL kupit skoraj nihče. Prepoved bo tako samo simbolična.
Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
fikus_ ::
Linkaš nek članek, katerega komentarji ustvarjajo kontra sliko
https://forum.finance.si/?specialid=897...
Eno je woke/eko/... agenda in njihove raziskave, drugo pa mnenje množice ljudi.
https://forum.finance.si/?specialid=897...
Eno je woke/eko/... agenda in njihove raziskave, drugo pa mnenje množice ljudi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Holedino ::
Si predstavljaš, lani je bila KAR 29 % vseh prodanih avtov v Evropski uniji že električnih? HITRO GRE GOR! :)
kriptobog ::
Kdo bo hotel leta 2030 kupiti avto na nafto? Veliko ljudi.
Sam iz sebe delas norca. Niti laik nisi, kaj sele kaksen strokovnjak.
Evropska unija je v 15 evropskih mestih izvedla spletno raziskavo, v kateri je sodelovalo 10.050 prebivalcev. Glavno vprašanje je bilo, ali podpirajo zamisel o prepovedi prodaje avtomobilov na...
Sam iz sebe delas norca. Niti laik nisi, kaj sele kaksen strokovnjak.
Holedino ::
Dragi fikus, komentarji ne predstavljajo realne slike, kot sem pripričan da tudi sami veste. Kdo komentira? Večinoma tisti ki se ne strinjajo. Tisti ki pa se, pa po navadi ne komentirajo, zato komentarji predstavljajo izkrivljeno nerealno sliko realnosti.
Koliko je "veliko ljudi" po tvoje? Za mene tistih 5 do 10 % ljudi ni veliko ljudi. Veliko ljudi je 90 % ljudi ki bodo do 2030 če bodo kupili nov avto kupili električni avto in to sami po sebi.
Kdo bo hotel leta 2030 kupiti avto na nafto? Veliko ljudi.
Koliko je "veliko ljudi" po tvoje? Za mene tistih 5 do 10 % ljudi ni veliko ljudi. Veliko ljudi je 90 % ljudi ki bodo do 2030 če bodo kupili nov avto kupili električni avto in to sami po sebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 82462 (3531) | FrRoSt |
» | Tesla Powerwall v Sloveniji (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23410 (16568) | hruske |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58614 (52940) | Jackass |
» | Avstralci za zdaj zadovoljni s Teslino megabaterijoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 10427 (6697) | fikus_ |
» | V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 48397 (41016) | NSA Agent |