» »

Garancija za procesorje

Garancija za procesorje

BlackAdder ::

Ugotovil sem, da so garancije za procesorje pri nas zelo različne, zato naprošam vse, ki vedo, pri katerem trgovcu/trgovini so le-te najbolj ugodne, naj to sporoči v ta post.

Zaželene so tudi (dobre ali slabe) izkušnje z uveljavljanjem garancije.
BlackAdder stroke again!

Justy ::

Uglavnem so za proce 3-letne garancije, tak da se ti najbolj tam splaca kupit...itaq pa garancijo zgubis ce zacnes proce razstavlat:D

Predator ::

BOX variante imajo 3 leta garancije by intel; zdej ko ni več p3 SLOT1 ti tud ne morjo dokazat da si mel drug ventilator gor in da by by garancija >:D;
so pa dobijo tud milim da se reče retail verzije s 7 dnevno garancijo; da maš box varianto veš tako da vse dobiš v eni škatli skupi s tistim jebentilatorjem ki ga dajejo zraven; Jes sem ga kupu v Daru pa mam 3 leta garancije ker majo box-e
Building a better mousetrap merely results in smarter mice.

keltus1 ::

Za božjo voljo, nikar ne kupi nič pri Power plusu , ker čim daš gor ventilator in hladilnik ter obdrgneš modro barvo na jedru-adijo garancija.
Za več informacij glej moj prispevek
Power plus+garancija =0 v tem forumu.

BlackAdder ::

Pri Comtronu imajo "celo!!!" 7 dni garancije na BOX procesorje.

Kar lahko pomeni, da ga danes kupiš, potem te pa viroza za kakšen teden dni položi v posteljo - pa gre garancija k hudiču, še preden si uspel preizkusiti novo pridobitev.

Jebeš, pa take močne računalniške firme.

Še vedno trdim, da smo banana država.
BlackAdder stroke again!

andro ::

Jaz mam 3 leta na mojega c500 kupljen pri www.toptex.si8-)
To have no errors, woud be life without meaning . No strugle no joy!

OZZY ::

mlacom samo 3 mesece, armani pa 21 dni. Za box varjante ne vem.

NiggerBob ::

Torej, da ne bo dileme: v SLO je NAJKRAJŠA možna garancija za teh. predmete 1 LETO, manj zakonsko NI MOGOČE, pa naj podjetje oglašuje, da ima samo 3 dni ali 1 mesec ali 3 mesece....itd....
Je pa popolnoma legalno in normalno, da garancija preneha zaradi nestrokovne vgradnje ali nepooblaščenega posega v predmet.
Če prodajalec v ustno ali v reklami ali podobno zagotovi DALJŠI garancijski rok od 1 leta, potem VELJA ta daljši rok garancije.
Z zamenjavo predmeta, ki je pod garancijo, začne garancija TEČI ZNOVA od dneva zamenjave oziroma se garancija PODALJŠA za toliko dni, kot je trajalo popravilo.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

StarY ::

1 leto za tehnično blago, ki je končni produkt oziroma se ga uporablja samostojno.

Zal procesor ne mores uporabljat brez matične plošče, zaradi tega se ne tretira kot končni produkt. Zaradi tega ima lahko poljubno garancijo (tud 1 minuto, ce kdo hoce).



Primer: ce ti nekdo zamenja neki del motorja od avtomobila ti pac ni dolzan dat nikakrsne garancije, pa ce se na glavo postavis.:(



Loki ::

Je pa popolnoma legalno in normalno, da garancija preneha zaradi nestrokovne vgradnje ali nepooblaščenega posega v predmet.


A to pomen, da neha veljati, tut ce prodajalec zajeba pri vgradnji (vsi se spomnimo tiste slikce o zlomljenem t-birdu).

BlackAdder ::

Vidim, da nekateri uporabljate termina "nestrokovna vgradnja" in "nepooblaščeno poseganje v predmet".

Zelo bi me veselilo, če mi to razložite v kontekstu nakupa in vgradnje box procesorja.
BlackAdder stroke again!

NiggerBob ::

StarY, ne modruj in ne nakladaj, lepo prosim. Po tvoji logiki bi bila garancija za rač. monitor lahko 1 dan, saj ga tudi ne moreš uporabljat samostojno, ampak samo v povezavi z računalnikom.
Če ti kdo vgradi nek del v motor avtomobila, ti velja za ta del garancija NAJMANJ 1 leto. Če se je ta vgrajeni del v garancijskem roku pokvaril in povzročil še kakšno dodatno okvaro, ti je ta, ki ti je vgradil ta del, dolžan na svoje stroške popraviti VSE okvare + pripeljati avto do servisa ali povrniti stroške prevoza avtomobila do servisa.Isto velja tudi za računalnike, ki se pokvarijo v garancijskem roku -> firma, ki ti je to prodala, JE DOLŽNA povrniti stroške prevoza računalnika na najbližji pooblaščeni servis ali pa ga pripeljati na servis na svoje lastne stroške! (Seveda če kupec pozna svoje pravice in to zahteva:D)
Roberto, če si v trgovini kupil procesor in dal, da ti ga vgradijo v trgovini, bodo seveda zamenjali, če se je serviserju kaj pokvarilo. Nepooblaščena oseba je mišljeno kupec, ne pa serviser, LOL
BlackAdder, če ti trgovina pogojuje garancijo za procesor s tem, da ti ga sami vgradijo, potem ga boš pač dal, naj ti ga vgradijo. Lahko pa prineseš svojega Gorba ali Corba, pa naj ti ga namontirajo in vse skupaj vgradijo. Če se jim bo kaj z(a)lomilo, bodo pač zamenjali.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

bloo screen ::

Re keltus1 : Kdo ti je pa kriv če si nam poslal MEHANSKO POŠKODOVAN procesor ki ti ne dela zdaj bi pa rad mel novega. Mislim da normalni bralci te strani razumejo da če fizično poškoduješ procesor nemoreš potem dobit novega !!!



:D
Life is a rollercoaster

keltus1 ::

Spoštovanemu zagovorniku Power plusa: Vso zadevo sem že prejšnji teden predal tržnemu inšpektorju v MB, tako da jaz zdaj nimam s tem več nič. Seveda sem prej preštudiral zakon o varstvu potrošnikov. Kupil pa sem nov procesor in deluje O.K. Pri vsem skupaj ne gre za 20 jurjev ampak za odnos. Primer: Ko sem kupil nov procesor, sem ga dobil v škatli in ne v plastičnem okvirčku pritjenem s selotejpom. Dobil sem pisno garancijo in ne zgolj račun. Pri vsem skupaj pa domnevam, da serviserji in prodajalci niso nujno najpametnejši in vsevedni, čeprav hočejo dati tak vtis. Saj smo pa vendar tudi nekateri kupci kdaj videli fakulteto od znotraj in nismo nevedneži, ki bi nas lahko vsak okoli prinašal in nam tolmačil zakon. Saj smo vendar pismeni-in znamo brati. Jaz sem na procesor že pozabil in ne rabim od Power plusa nič. Če pa je z njimi vse v redu, bodo preverile zato pristojne inštitucije. Pa brez zamere, Power plus, vi lahko živite brez mene, jaz pa tudi brez vas. Upam, da z vami nikoli več ne bom imel opravka. Za kupce pa se morate boriti vi in ne jaz za trgovce. Jih je dovolj.
Lep pozdrav in zaključujem za vekomaj to debato-AMEN.0:)

AndrejX ::

Powerplus: no, pa vam je lepo povedal. Vam in vsem podobnim.

Yohan del Sud ::

Keltus ima pač prav. Kot trgovec lahko povem, da sem še vsak poškodovan artikel (ponavadi je mojem primeru krivo pošiljanje po pošti) zamenjal bp. Res pa je, da zelo nerad vračam denar, če se kupec premisli in je artikel nepoškodovan, čeprav bi ga po zakonu moral v osmih dneh. Ponavadi se domenimo za dobropis.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

45 dnevni rok (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
819711 (7253) čuhalev
»

Uveljavljanje garancije

Oddelek: Pomoč in nasveti
202117 (1495) St235
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
787900 (4404) St235
»

Garancijska nalepka (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
827990 (5216) Invictus

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
837249 (5730) Mr.B

Več podobnih tem