Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi
Mr.B ::
Ostalo pa bo delovano na subvencijah in tarifah..
Tesla je zrasla izključno zaradi subvencij in CO2 kuponov.
Vsak izgovor je dober, če lastniki konzerna kot je VW nimajo ideje, pa msilijo da bodo služili na revnih balkancih. Svet gre dalje.
Ja, seveda, ampak brez CO2 kuponov in vseh možnih subvencij danes ne bi bili kjer so. Zato ne moreš reči, da bodo ostali pa na subvencijah delali. Najbrž res, če tudi drugi to počnejo...
Sej bodo v EU uvedli tarife na kitajske EV avte.
V avto industriji se gre kar na nož zaradi konkurence. Samo sedaj so natlačili v avte toliko različnih(ali dragih) sistemov, da je vse postalo že pregrešno drago. In ko potrešnik reče, da ne gre več, nastanejo težave. Se mi zdi, da je avto industrija zadnjih pet let delal zgolj na novitetah. Cena je bila pa v ozadju, sedaj pa prihajajo posledice. Samo kot sem rekel, zdaj bodo pobrali bailoute, da zadeve optimizirajo in pocenijo.
Volkswagen slashes ID.3 price in China to boost EV sales, starts at under $18K
Ej koliko tak avto stane v EU ? Sem prepričan da brez elektronike in vsega, id.3 ne more vozit, pustimo razliko v ceni
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
Sparkxl ::
Aja EU bo uvedla tarife za kitajce? Čakaj zdaj sem se spomnil....kaj pa če kitajci naredijo isto? Daj spomni me, koliko že mi pleha izvozimo tja in koliko ga pride sem?
mikhaair ::
A kdo spremlja zaloge MY? Kam jih sploh parkirajo, ker tole gre v višave.
Kaj pa vidiš tako drastičnega? Na Teslini strani je nekaj deset avtomobilov, za katere piše da so v prihodu. Kar pa ne pomeni, da jih bodo razložili v Ljubljani oz. Sloveniji na skladiščenje. Prodajajo se po celi Evropi, sedaj pa so verjetno še na ladji. Če ga kupiš ti, ga bodo poslali v LJ, če pa Janus s Poljske bo šla pač Tesla tja.
Kriza za Teslo bo, ko bomo gledali polna skladišča neprodanih Tesel po Evropi, Koper npr.
Maxlos ::
Tesla mora pripeljati vsa vozila v Ameriki nazaj na servis, ker avtopilot ni ravno avtopilot avtonomne vožnje , samo IQ je pač previsok.
Barking up the wrong tree
billy ::
Kak eni takoj skočijo ko je karkoli "slabega" okoli tesle, pa tudi če je OTA "recall"...medtem ko bi zaradi kakih mercedesev morali na servis in čakat nekaj dni :)
Gregor P ::
To je res. A še vedno ne smemo zanemariti dejstva, da je to še vedno "odpoklic" vozil, torej dokaj resna zadeva (ki se jo je v tem primeru Tesla pač lotila z OTA-posodobitvijo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
billy ::
Koliko jaz razumem, je to samo "prilagajanje" novim safety smernicam...ki so v primeru "avtonomnih" vozil itak šele v povoju, torej prozivajalci prehitevajo regulatorje ki naknadno izdajajo ven "direktive", ker se pač vsega ne more pripraviti vnaprej?
Moe_Lester ::
Zakaj? Kaj je resnega oz. kakšne so posledice za Teslo in lastnike avtomobilov?
Tesla s tem praktično nima stroškov oz. so zanemarljivi. OTA updati so pogosti. Uporabniku tudi ne bo treba narediti nič, zjutraj se bo vsedel v posodobljen avto.
Tesla s tem praktično nima stroškov oz. so zanemarljivi. OTA updati so pogosti. Uporabniku tudi ne bo treba narediti nič, zjutraj se bo vsedel v posodobljen avto.
Utk ::
Resen odpoklic je bil odpoklic bmwjev, ki so se radi vžigali. Ne pa to.
S tem da ta odpoklic bo dejansko opravljen na vseh avtih brez pardona.
Bmwji bakle se še zmeraj vozijo po cesti, ker nihče nima kontrole nad tem, da je odpoklic nad nekim avtom bil res opravljen.
Da ne govorimo o goljufivih volkswagnih.
S tem da ta odpoklic bo dejansko opravljen na vseh avtih brez pardona.
Bmwji bakle se še zmeraj vozijo po cesti, ker nihče nima kontrole nad tem, da je odpoklic nad nekim avtom bil res opravljen.
Da ne govorimo o goljufivih volkswagnih.
billy ::
Čudno, da ni v tem primeru regulator, naložil BWMju, da mora vse avte, ki nimajo updejta po xy tednih dat offline oz da postanejo ne-vozni.
deco16 ::
Pač fora je da so lahk dali na prvi strani wall street jurnala da bo VPOKLIC in je bla klik fešta.
To že vrabci čvikajo da bodo z updejtom to rešili. Problem je ko drugi tega niso sposobni tko naredit. Torej po eni strani spet reklama za teslo.
Je pa res da tesla kako HW stvar kar molči in noče priznat da imajo problem.
To že vrabci čvikajo da bodo z updejtom to rešili. Problem je ko drugi tega niso sposobni tko naredit. Torej po eni strani spet reklama za teslo.
Je pa res da tesla kako HW stvar kar molči in noče priznat da imajo problem.
BigWhale ::
Jaz moram Leafa pripeljati na servis, ker zgleda da lahko pride do nezeljenega pospesevanja pri uporabi ProPilota. Na dom sem dobil priporoceno posto s povratnico. :>
Mr.B ::
No tesla ima kar katastrofalni padec prodaja v Evropi, v celoti na zahodu kar stagnira. Le kitajska mu nekako stoji.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Gambino ::
Cene rabljenih el. vozil v nemčiji strmo padajo. Nekatera eno leto stara el. vozila izgubljajo tudi 50% in več. Zanimivo, zanimivo :)
nekikr ::
Moe_Lester ::
Utk ::
Nekatera eno leto stara el. vozila izgubljajo tudi 50% in več. Zanimivo, zanimivo :)
Če verjameš, da je nek id3 res kdaj bil vreden 40 jurjev, potem res tako zgleda.
Machete ::
Točno to. Id3 in 4.. že od daleč zgleda kot odpadek. Kaj šele od blizu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
nekikr ::
Ne nakladaj. Sem ga imel na testu, id.4 in je super avto. Prostoren, notri precej ok glede na EV standard. Nima pa 3 sekunde do 10, ja, ok.
Machete ::
Še clio je bolj atraktiven zunaj in notri.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Moe_Lester ::
id4 je konkrenca Tesli Y. Pri Tesli dobiš boljši avto za manj denarja.
Najcenejši id4 na avto.net je 44.590€. Teslo Y dobiš trenutno za 44.440€.
S tem, da je Tesla hitrejša, bolj varčna, se hitreje polni, ponuja bistveno več prtljažnika, je precej boljše opremljena (tale na avto.net ima jeklena platišča, toplotna črpalka ni omenjena) itd.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Najcenejši id4 na avto.net je 44.590€. Teslo Y dobiš trenutno za 44.440€.
S tem, da je Tesla hitrejša, bolj varčna, se hitreje polni, ponuja bistveno več prtljažnika, je precej boljše opremljena (tale na avto.net ima jeklena platišča, toplotna črpalka ni omenjena) itd.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Utk ::
Meni id3 ni napačen, je pa absolutno predrag. Tudi i4 ni napačen, ampak tesla je dokazala da se da bolje in če ne bi bilo tesle, bi bilo to najbrž največ kar se da dobit za ta denar.
Moe_Lester ::
Pa zelo hitro razpade:
https://www.reuters.com/investigates/sp...
Tudi ID.4 ni ravno biser. V tem poročilu je uvrščen nižje od Model Y.
https://www.topspeed.com/the-most-relia...
Utk ::
Lol, preberi si Reuters special report kako dobra je tvoja Tesla...
Tudi če se vsaka tesla razpade, vzrok za to ni v tem, ker ima večji prtljažnik, boljšo aerodinamiko, nižjo porabo, itd., ampak ji pač malo manjka pri zaključni obdelavi. To je jurja ali pa 2 stroška za nekega proizvajalca, ne pa izgovor za 20 jurjev višjo ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Moe_Lester ::
Materiali v notranjosti so pri Tesli Y boljši kot v osnovnem id4. Tudi izdelava je pri berlinskih Y na nivoju.
Ampak razumem "novinarje". Je treba pisati nesmisle in click bait naslove. Podobno kot z zadnjim "recallom" 2 milijonov Tesel, ki je bil v resnici OTA software update, ki je dodal par opozoril na ekran. Naslovi v medijih pa:
"Tesla recalls nearly all vehicles on US roads over lack of Autopilot safeguards"
Ampak razumem "novinarje". Je treba pisati nesmisle in click bait naslove. Podobno kot z zadnjim "recallom" 2 milijonov Tesel, ki je bil v resnici OTA software update, ki je dodal par opozoril na ekran. Naslovi v medijih pa:
"Tesla recalls nearly all vehicles on US roads over lack of Autopilot safeguards"
Kawhi ::
Jaz pa razumem tebe da relativiziraš katastrofalen report (nič ni click bait, in še zdaleč ne nesmisel, je kar grozljivo kaj se vse dogaja Teslam). Fanboyizem je pač bolezen.
Moe_Lester ::
Če hočeš primerjati dva avtomobila med sabo je relativizacija nujna. V povprečju si z id4 na slabšem kot s Teslo kar se tiče okvar. V resnici pa pri nobenem zanesljivost ni resen problem.
Kawhi ::
Smešiš se, primerjaš hruške in jabolka.
Glede CR., CR v zanesljivost uvršča prav vse težave z avtom:
Pri ID4 eksplicitno navaja "One of the most significant issues with the ID.4 is its infotainment system. According to Consumer Reports, it is slow to respond and shuts down randomly, plus it requires a lot of adjustments that will make the driver take their eyes off the road."
Pri Tesli Y pa" Owners have reported issues with the electric motors, transmission, brakes, power equipment, and electrical system.
Enako? OK....
Reuters report pa beleži katastrofalne napake Tesle, od tega da pri 60miljah na uro odpade kolo, da se vzmetenje povsem pokvari in je avto nevozen itd itd. Preberi si in se zjoči.
Glede CR., CR v zanesljivost uvršča prav vse težave z avtom:
Pri ID4 eksplicitno navaja "One of the most significant issues with the ID.4 is its infotainment system. According to Consumer Reports, it is slow to respond and shuts down randomly, plus it requires a lot of adjustments that will make the driver take their eyes off the road."
Pri Tesli Y pa" Owners have reported issues with the electric motors, transmission, brakes, power equipment, and electrical system.
Enako? OK....
Reuters report pa beleži katastrofalne napake Tesle, od tega da pri 60miljah na uro odpade kolo, da se vzmetenje povsem pokvari in je avto nevozen itd itd. Preberi si in se zjoči.
nekikr ::
Moe_Lester je izjavil:
Materiali v notranjosti so pri Tesli Y boljši kot v osnovnem id4. Tudi izdelava je pri berlinskih Y na nivoju.
Ampak razumem "novinarje". Je treba pisati nesmisle in click bait naslove. Podobno kot z zadnjim "recallom" 2 milijonov Tesel, ki je bil v resnici OTA software update, ki je dodal par opozoril na ekran. Naslovi v medijih pa:
"Tesla recalls nearly all vehicles on US roads over lack of Autopilot safeguards"
To pa ni res. Prejšnji teden sem ga peljal (Y). Vse ok, ampak notranjost je pa katastrofa. Nič ni pritrjeno kot je treba. Tisti "leseni" pas je na pol v zraku, očitno je selotejp popustil. Če greš iz stare Dacie potem že morda da je ok, sicer pa ne. Id.4 je precej bolj kvalitetno narejen (pa čeprav ne brez tegob).
Moe_Lester ::
Reuters report pa beleži katastrofalne napake Tesle, od tega da pri 60miljah na uro odpade kolo, da se vzmetenje povsem pokvari in je avto nevozen itd itd. Preberi si in se zjoči.
Boš moral pokazati kakšno konkretno raziskavo, ki primerja primerljivo. To, da eni Tesli odpade kolo ne pove dosti. To, da imaš na netu polno zgodb o okvarah pri najbolj prodjanem avtu na svetu, tudi ne.
To pa ni res. Prejšnji teden sem ga peljal (Y). Vse ok, ampak notranjost je pa katastrofa. Nič ni pritrjeno kot je treba. Tisti "leseni" pas je na pol v zraku, očitno je selotejp popustil. Če greš iz stare Dacie potem že morda da je ok, sicer pa ne. Id.4 je precej bolj kvalitetno narejen (pa čeprav ne brez tegob).
Jaz imam obratne izkušnje. Je pa res, da sem testiral bolj osnovno verzijo id4.
Kawhi ::
Lol, imaš zgoraj črno na belem dve. Eno si še sam linkal. Res moraš biti pravi noj z glavo v pesku če si Tesla fanboy...
Moe_Lester ::
Številke kolega, številke. Ne "tens of thousands of people from last 7 years".
Jaz sem ti prilepil link, kjer jasno piše, da je Model Y bolj zanesljiv od id4. Lahko sicer obračaš številke in lepiš linke odpadlih koles, ampak končna ocena upošteva število in resnost napak.
V tvojem linku ni nobene primerjave z id4.
Jaz sem ti prilepil link, kjer jasno piše, da je Model Y bolj zanesljiv od id4. Lahko sicer obračaš številke in lepiš linke odpadlih koles, ampak končna ocena upošteva število in resnost napak.
V tvojem linku ni nobene primerjave z id4.
Gambino ::
Šleparske službe imajo največ dela z EV vozili, tudi pri nas. In še nalagat jih je zelo problematično, saj avto blokira, ga ne moreš premakniti, pa še težki so, v glavnem EVji so zaenkrat daleč od tega, kar se obljublja!!!
Kawhi ::
Lažeš kot tvoj idol Musk, kolega. Če bi sploh prebral kar si lepil, bi ugotovil da Consumer reports survey na katerem temelji raziskava iz tvojega linka šteje samo število okvar in ne tudi resnosti okvar. Glede resnosti okvar sem ti pa kopiral navedbe iz tvojega linka zgoraj,. kjer se vidi, da so napake na Tesli dosti bolj resne. Boš še verjetno to zanikal ;). Sicer sta po predicted reliability, ki pa tudi ne upošteva resnosti napak ampak zgolj njihovo predvideno število, TY in ID4 enaka.
Sam tudi nisem nikoli trdil da Reuters report dela primerjavo s komerkoli, ker je seveda ne. So pa navedbe v tem reportu, vsaj zame, ki se štejem za nevtralnega in ki že dlje časa razmišljam da bi kupil Teslo in če bom kupil EV bo skoraj sigurno Tesla (kar sem že tudi tu napisal), zelo, zelo zaskrbljujoče. Še posebej zato, ker je Tesla za te napake vedela in je vedela, da so vezane na serije, javno je pa trdila, da so napake posledica "grde uporabe avta" s strani voznikov. Malo spominja na dizelgate...
Sam tudi nisem nikoli trdil da Reuters report dela primerjavo s komerkoli, ker je seveda ne. So pa navedbe v tem reportu, vsaj zame, ki se štejem za nevtralnega in ki že dlje časa razmišljam da bi kupil Teslo in če bom kupil EV bo skoraj sigurno Tesla (kar sem že tudi tu napisal), zelo, zelo zaskrbljujoče. Še posebej zato, ker je Tesla za te napake vedela in je vedela, da so vezane na serije, javno je pa trdila, da so napake posledica "grde uporabe avta" s strani voznikov. Malo spominja na dizelgate...
deco16 ::
Šleparske službe imajo največ dela z EV vozili, tudi pri nas. In še nalagat jih je zelo problematično, saj avto blokira, ga ne moreš premakniti, pa še težki so, v glavnem EVji so zaenkrat daleč od tega, kar se obljublja!!!
Kaj pa blokira EV? Menjalnik se zatakne, motor?
Mislim kakšne pokate. Daj mal dokazov prosim. 12V baterija če je fuč se da na štarter, da se v N in ročno se sprosti.
Torej kaj bi blokiralo po tvoje, oziroma zakaj bi bilo bolj komplicirano kot moderen ICE avto, kvečjemu manj.
Moe_Lester ::
Lažeš kot tvoj idol Musk, kolega. Če bi sploh prebral kar si lepil, bi ugotovil da Consumer reports survey na katerem temelji raziskava iz tvojega linka šteje samo število okvar in ne tudi resnosti okvar.
Aha, ok...
Are All Problems Considered Equally Serious?
Engine major, engine cooling, transmission major, drive system, electric motor and EV battery problems are more likely to take a car out of service and to be more expensive to repair than the other problem areas. Consequently, we weight these areas more heavily in our calculations of model year overall reliability verdict. Problems such as broken trim and in-car electronics have a much smaller weight. Problems in any area can be an expense and a bother, though, so we report them all in the reliability history charts.
The overall reliability verdict summarizes a model's overall reliability over up to 20 trouble spots. Because problems with major engine and transmission components, the cooling system, electric motor, EV battery and drive system can be serious and more expensive to repair, our calculation gives extra weight to problems in these areas. The reliability scores show whether the model had more or fewer problems overall than the average model of that year.
https://www.consumerreports.org/cars/ca...
Bo šlo, ali prevedem?
Sicer sta po predicted reliability, ki pa tudi ne upošteva resnosti napak ampak zgolj njihovo predvideno število, TY in ID4 enaka.
Isto kot zgoraj, CR da večji ponder na resne težave, ker predicted reliability izhaja iz osnovne ocene.
Si pa potrdil, da si zgoraj pisal neumnosti. Glede na to, da imata avtomobila enak predicted reliabilty je tvoj senzacionalistični članek o odpadlih kolesih brez uporabne vrednosti.
Kawhi ::
Si tolk butast al se sam delaš? Uteženo upošteva score predicted reliability kjer imata oba score 2/5. Glede na napisano, a ti skopiram še enkrat?, pa ima ID4 več lažjih napak (infotainment, rear view camera), TY pa manj ampak mnogo težje. Pa dobro da Reuters survey uvrstiš med senzacionaliste, lol. Pa bistvo Reuters reporta je drugje - Tesla je vedela da imajo serije napake, pa je odklanjala umik in popravilo in trdila da so napake posledica napačne uporabe.
Moe_Lester ::
Uteženo upošteva score predicted reliability kjer imata oba score 2/5.
Are All Problems Considered Equally Serious?
Engine major, engine cooling, transmission major, drive system, electric motor and EV battery problems are more likely to take a car out of service and to be more expensive to repair than the other problem areas. Consequently, we weight these areas more heavily in our calculations of model year overall reliability verdict. Problems such as broken trim and in-car electronics have a much smaller weight. Problems in any area can be an expense and a bother, though, so we report them all in the reliability history charts.
Google translate:
Pri večjih težavah z motorjem, hlajenjem motorja, menjalnikom, pogonskim sistemom, električnim motorjem in baterijo EV je večja verjetnost, da bo avto ustavljen iz uporabe in da bo popravilo dražje kot druga problematična področja. Zato ta področja v naših izračunih splošne ocene zanesljivosti modelnega leta bolj utežimo. Težave, kot so pokvarjene obloge in elektronika v avtomobilu, imajo veliko manjšo težo. Težave na katerem koli področju pa so lahko strošek in motnja, zato jih vse poročamo v grafikonih zgodovine zanesljivosti.
Bo šlo?
Pa dobro da Reuters survey uvrstiš med senzacionaliste, lol. Pa bistvo Reuters reporta je drugje - Tesla je vedela da imajo serije napake, pa je odklanjala umik in popravilo in trdila da so napake posledica napačne uporabe.
Ja, bistvo je drugje. Jasno je, da report nima veze z debato kjer smo primerjali id4 in teslo y. Jasno je tudi zakaj si ga prilepil in zraven napisal butast komentar. Ni lepo.
Aja, pa da bo še bolj jasno.
Predicted reliability score imata oba 2/5.
Splošen reliability score je pa:
ID.4: 32
Tesla Y: 38
Več je boljše. Model 3 je na 2. mestu z oceno 54, kia EV6 pa vodi s 84.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Moe_Lester ()
Kawhi ::
Lol, pa ti si resno butast. Bereš pa ne veš kaj bereš....
Reuters report sem prilepil sem ker je to tema o Tesli in ker so ga danes objavili na X. V primerjave sem v izvornem postu sploh nisem spuštal. Te si ti potegnil ven v obupnem poiskusu preusmerjanja pozornosti z za Teslo uničujočega reporta. Ja, res ni lepo da tako blatantno lažeš. Ampak smo navajeni. Tvoj idol to neprestano počne.
Reuters report sem prilepil sem ker je to tema o Tesli in ker so ga danes objavili na X. V primerjave sem v izvornem postu sploh nisem spuštal. Te si ti potegnil ven v obupnem poiskusu preusmerjanja pozornosti z za Teslo uničujočega reporta. Ja, res ni lepo da tako blatantno lažeš. Ampak smo navajeni. Tvoj idol to neprestano počne.
Gregor P ::
S Teslami je definitivno nekaj na splošno narobe ... pač Muskov način dela oz. filozofije
https://www.forbes.com/sites/stevebanke...
https://www.forbes.com/sites/stevebanke...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15101 (10605) | Mr.B |
» | Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponovOddelek: Novice / Rezultati | 15696 (9229) | nekikr |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 37356 (32578) | kow |