Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi
pingme ::
Marže so padle "ker so obrestne mere za posojila tako narasle"?!
Kakšna logika pa je to?
Marže so jim padle, ker so znižali cene, zaradi tega jim je tudi zrasla prodaja.
Rezultati so vsekakor razočaranje, kar se opazi tudi na borzi.
Kakšna logika pa je to?
Marže so jim padle, ker so znižali cene, zaradi tega jim je tudi zrasla prodaja.
Rezultati so vsekakor razočaranje, kar se opazi tudi na borzi.
kow ::
Cene so znizali, ker je narasla cena obroka za nakup avtomobila, vsi proizvajalci. Ce bi cene ohranili, bi avto namesto 600$ stal 700$ dolarjev na mesec - samo karikiram, ne gre za prave cene.
Rezultati so razocarali, drzi. Ni pa padla prodaja. To ne drzi, ker prodaja se vedno primerja z istim kvartalom prejsnejga leta zaradi sezonskosti prodaje itd.
Rezultati so razocarali, drzi. Ni pa padla prodaja. To ne drzi, ker prodaja se vedno primerja z istim kvartalom prejsnejga leta zaradi sezonskosti prodaje itd.
Utk ::
Mislim, da bojo marže nižje pri 5 mio avtih kot pri 0,5, smo napovedali že kar nekaj let nazaj. Seveda se forumski ekonomisti niso strinjali s tem. Ne bom niti razglabljal o teoriji tega, ampak pri tesli je bilo to jasno. Guess what, ko enkrat izdavijo model 2 in začnejo delat 8 mio letno, bojo marže v procentih in denarju še nižje. A mislite da Musk tega ne ve?
kow ::
Zanimivo bo videti konkurenco. Recimo Xpeng na Kitajskem, ki se vedno tolce izgubo in dvomim, da bo v tem makroekonomskem okolju splaval v zelene stevilke. Je pa res, da so dobro zalozeni s cashom (4.6 milijarde dolarjev). V prejsnjem kvartalu so spusili skoraj 0.4 milijarde dolarjev.
Zaenkrat kaze, da sta glavna zmagovalca novih proizvajalcev BYD in Tesla. Ostalo brdo novih EV proizvajalcev pa tolce konkretne izgube.
Zaenkrat kaze, da sta glavna zmagovalca novih proizvajalcev BYD in Tesla. Ostalo brdo novih EV proizvajalcev pa tolce konkretne izgube.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Mr.B ::
Electric vehicle (EV) sales volumes set another record in Q3, as total sales of battery-powered vehicles jumped past 300,000 for the first time in the U.S. market. Year-to-date EV sales through September reached just over 873,000, putting the market firmly on track to surpass 1 million for the first time ever. The milestone will likely be achieved in November.
Total EV sales in Q3, according to an estimate from Kelley Blue Book, hit 313,086, a 49.8% increase from the same period one year ago and an increase from the 298,039 sold in Q2. Most automakers posted sizeable gains over 2022, with Volvo, Nissan, Mercedes and Hyundai delivering increases above 200%, thanks mostly to new products entering the market. In Q3, 14 new EV models that did not exist one year ago were in the mix, including Chevrolet Blazer and Silverado EVs. (The new Chevy EVs had very low sales - just an initial few to mark a Q3 launch). The EV market is transforming, to be sure.
z podatkom..
EV transaction prices in Q3 were down significantly from 2022. In an attempt to increase sales volume, Tesla slashed prices, which are now down roughly 25% year over year. The price cuts have helped, as Tesla's Q3 sales grew by 19.5% year over year, surpassing the industry's overall growth rate of 16.3%. However, Tesla's share of the EV segment continues to plunge, hitting 50% in Q3, the lowest level on record and down from 62% in Q1. The long-promised Cybertruck may reverse the downward trend, although competition from Ford, Rivian and Chevrolet will likely impact Tesla's electric pickup volume potential.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Kawhi ::
Če bi bil delničar Tesle bi se sam vprašal tole (Bloomberg):
Tesla's price cuts this year show customers are no longer willing to pay a premium for its vehicles.
That raises a key question on Wall Street: Does its lofty stock-market valuation make sense anymore?
Tesla's price cuts this year show customers are no longer willing to pay a premium for its vehicles.
That raises a key question on Wall Street: Does its lofty stock-market valuation make sense anymore?
Sparkxl ::
Ja je. Do 2020. Od takrat pa je valuacija samo produkt free money, fanboyev in špekulantov. Z realnostjo nima nobene veze
kow ::
Valuacija je temeljila na veliki rasti prihodkov, ki pa se je sedaj ustavila. Naslednje leto nimajo izdelka s katerim bi lahko videli veliko rast prihodkov. Za Cybertruck so pravkar omenjali "slow ramp up"... Tudi energy storage business ni dovolj velik. Nov, manjsi model, bo verjetno v produkciji sele leta 2026.
Imo, trenutna valuacija temelji na nadaljnem napredku FSD. Ce ga naslednje leto ne bo, bi morala delnica konkretno pasti.
Glede trznega deleza - zgoraj je omenjeno, da pada. Trzni delez na trgu avtomobilov jim konkretno raste, pada pa jim trzni delez pri EV. Tukaj se ne dogaja nic presenetljivega. Noben model avtomobila na cesti ne more imeti 50% delez, ker ljudje nocemo enak avto kot vsi ostali.
Imo, trenutna valuacija temelji na nadaljnem napredku FSD. Ce ga naslednje leto ne bo, bi morala delnica konkretno pasti.
Glede trznega deleza - zgoraj je omenjeno, da pada. Trzni delez na trgu avtomobilov jim konkretno raste, pada pa jim trzni delez pri EV. Tukaj se ne dogaja nic presenetljivega. Noben model avtomobila na cesti ne more imeti 50% delez, ker ljudje nocemo enak avto kot vsi ostali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
... zaradi tega njihovega "Full Self-Driving Capability" delnica že dosedaj ne bi smela zrasti niti za cent, a kljub temu so delali rekordne dobičke na Muskovih praznih obljubah (ki so bile v bistvu laži - ker tok pa je že tehnika, da je moral vedeti kaj govori?!?); tako da bo raslo vse skupaj toliko časa, dokler lahko Musk prodaja te "vizije" investitorjem.
Imo, trenutna valuacija temelji na nadaljnem napredku FSD. Ce ga naslednje leto ne bo, bi morala delnica konkretno pasti.
Se pa strinjam, da če splavijo na trg kakšen poceni M2/1 bi morali biti spet nazaj na konju.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Se pa strinjam, da če splavijo na trg kakšen poceni M2/1 bi morali biti spet nazaj na konju.
Kaj ti spet govoriš? Kako bojo nazaj na konju, a so slučajno padli s konja zdaj?
kow ::
Še vedno so na konju, le dobiček bo letos podoben kot lani. Kar bodo mediji prikazali kot "začetek konca", ker se tak senzacionalizem pač prodaja.
Utk ::
Tudi če bi bil pol manjši kot lani, to ne bi v ničemur vplivalo na to kam gremo naslednjih 5 let. In to je tisto kar je pomembno, ne pa par 100 mio dobička tesle več ali manj. Kakšne veze ima to.
Gregor P ::
Ja ima, če si njihov delničar, a ne
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Najboljs, da odpremo se temo o zacetku konca nvidia. Vredni vec kot Tesla, pa stancajo neke grafe, ki so trenutno pac potrebne, konkurenca te pa lahko ujame v 2 letih.
V praksi je pac tezko vrednotiti taksna podjetja.
V praksi je pac tezko vrednotiti taksna podjetja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Kawhi ::
se pa strinjam, da če splavijo na trg kakšen poceni M2/1 bi morali biti spet nazaj na konju.
IMO ne. Tudi če dajo na trg poceni T2 bodo še vedno samo en izmed avtomobilskih proizvajalcev, lahko da bodo imeli premium cene in/ali premium zaslužke ampak ima jih tudi BMW, Merc je pa valutacija povsem druga.
kow ::
BMW nima ravno potencial, da postane oz. ostane kaj vec kot premium proizvajalec avtomobilov. Tesla je bolj ambiciozno podjetje, ki vlaga na vec podrocjih. Ne mores primerjati. Tudi, ce mislis da je za Teslo samo 1% moznosti, da jim uspe, je za BMW jasno, da gre za 0% moznosti, da so cez 10 let bistveno vecje podjetje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Kawhi ::
kow ::
Nekateri so 2015 nabijali, da bo Tesla postala velik avtomobilski proizvajalec. Drugi so do leta 2019-2020 trdili, da "to nabijajo ze žnj let".
Morda narobe pomnim?
Vsak ima svoje mnenje. Kdo pa je imel oz. bo imel prav, lahko vidimo samo v retrospektivi.
Morda narobe pomnim?
Vsak ima svoje mnenje. Kdo pa je imel oz. bo imel prav, lahko vidimo samo v retrospektivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ne pozabimo še nabijanja o skorajšnem bankrotu. Sej ne da je bilo daleč od njega, ampak od tam do zdaj so naredili kar velik posel.
Pa ne pozabimo kako je blo ko so delali 100, 200 jurjev komadov letno, "tolk naredi VW v enem vikendu". Zdaj niso stvari več tako smešne. VW zapira tovarne, ker nihče noče njihove krame, Tesla se pa širi.
Pa ne pozabimo kako je blo ko so delali 100, 200 jurjev komadov letno, "tolk naredi VW v enem vikendu". Zdaj niso stvari več tako smešne. VW zapira tovarne, ker nihče noče njihove krame, Tesla se pa širi.
Kawhi ::
Zakaj sedaj uporabljata nabijaanje nekaterih? Pa zakaj se ne spomnita tudi nabijanja vernikov - monopol EV proizvajalec, robo taxi samno što nije, ko boš kupil Teslo bo to naložba, ker je boš samovozečo oddajal in služil itd...
Kawhi ::
aja, saj imaš tudi še danes zgoraj primerek nabijanja vernika:
"BMW nima ravno potencial, da postane oz. ostane kaj vec kot premium proizvajalec avtomobilov. Tesla je bolj ambiciozno podjetje, ki vlaga na vec podrocjih. Ne mores primerjati."
;))
"BMW nima ravno potencial, da postane oz. ostane kaj vec kot premium proizvajalec avtomobilov. Tesla je bolj ambiciozno podjetje, ki vlaga na vec podrocjih. Ne mores primerjati."
;))
kow ::
Ne vem, če gre za "vero". Bolj za dejstva.
Saj razumeš, da Tesla "dejansko" vlaga v BESS, podatkovne centre in humanoidno robotiko. Pravi dolarji gredo iz računa v te investicije.
Lahko bodo seveda na koncu zgrešene (kot npr. solarna streha), ampak niso fiktivne.
Kolikor vem, BMW vlaga evre v razvoj in integracijo boljših vozil, ne pa v druge industrije. Kolikor vem.
Saj razumeš, da Tesla "dejansko" vlaga v BESS, podatkovne centre in humanoidno robotiko. Pravi dolarji gredo iz računa v te investicije.
Lahko bodo seveda na koncu zgrešene (kot npr. solarna streha), ampak niso fiktivne.
Kolikor vem, BMW vlaga evre v razvoj in integracijo boljših vozil, ne pa v druge industrije. Kolikor vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Kresnik ::
valinoratina je izjavil:
S tem da edini idiot tukaj si ti. ;) Ne gre za umikanje oči stran, to delaš ti z kurjenjem svoje nafte ljudem direkt pod nos. Gre za izboljšanje stanja na mnogih področjih, tudi na izboljšanju kvalitete zraka v mestih ki je trenutno zaradi naftnih avtomobilov izredno problematična.
Nekaj dejstev zate:
1. V Sloveniji iz premoga proizvedemo samo eno tretjino energije, kar dve tretjini električne energije je proizvedene brez onesnaževanja zraka.
2. Naftni avto kuri ranga 6 do 8 litrov na 100 kilometrov, električni avto pa samo ekvivalent 1,5 litra na 100 km. Manj skurjene energije -> manjše onesnaževanje.
3. V mestih je zaradi avtomobilov na naftne derivate koncentracija strupenih dušikovih oksidov tudi po 500x višja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje. Električni avtomobili ta problem rešijo.
4. V Šoštanju kjer stoji naša termoelektrarna imajo boljšo kakovost zraka kot v Ljubljani. Plus tega da je v Šoštanju cca 100x manj ljudi kot v Ljubljani.
5. Električni avtomobili onesnažujejo manj po kilometru in kar je najbolj pomembno, ne onesnažujejo tam kjer so ljudje, kar je KLJUČNEGA POMENA za zdravje in počutje.
Proizvodnja, rafiniranje in predvsem kurjenje nafte je izredno škodljiv proces, z električnimi avtomobili lahko stanje neprimerljivo izboljšamo. Pa ne samo na kakovosti zraka, tudi cena vožnje je 7x nižja, potem je tukaj tudi zmanjševanje energetske odvisnosti Slovenije, kajti nafto uvozijo vso, elektrike pa izredno malo..
Se strinjam, ampak ena stvar me je zelo zmotila
Am I a joke to you?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kresnik ()
Kresnik ::
Ne pozabimo še nabijanja o skorajšnem bankrotu. Sej ne da je bilo daleč od njega, ampak od tam do zdaj so naredili kar velik posel.
Pa ne pozabimo kako je blo ko so delali 100, 200 jurjev komadov letno, "tolk naredi VW v enem vikendu". Zdaj niso stvari več tako smešne. VW zapira tovarne, ker nihče noče njihove krame, Tesla se pa širi.
Leta 2022 je Volkswagen bil drugi na lestvici 10 največjih proizvajalcev po tržnem deležu (na vrhu je Toyota, BTW). Tesla je bil... pravzaprav ga ni bilo na lestvici.
Tast je sicer nekaj drugega ampak saj veš...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kresnik ()
kow ::
Brez veze se nekaj drkata brez podatkov. Po svezih podatkih, je Tesli prodaja v EU padla septembra 2023 glede na 2022:
Iz 26,436 -> 23,834 (trzni delez je padel iz 3.4% na 2.8%)
Ce gledas celo leto 2023 vs 2022 (torej prvih 9 mesecev), pa je prodaja narasla:
iz 87,791 -> 203,010 (trzni delez je sel iz 1.3% -> 2.6%)
Nekdo je moral izgubiti 1.3% trznega deleza v EU. Podatki kazejo, da so najvec izgubili korejci ter Stellantis.
Seveda pa trzni delezi ves cas nihajo, ker niso vsi proizvajalci v istem ciklu menjav model itd.
Znamka (ne grupa, torej brez Minija) BMW je septembra prodala 46k avtomobilov. Tesla je v EU "samo" pol manjsa firma kot BMW.
Iz 26,436 -> 23,834 (trzni delez je padel iz 3.4% na 2.8%)
Ce gledas celo leto 2023 vs 2022 (torej prvih 9 mesecev), pa je prodaja narasla:
iz 87,791 -> 203,010 (trzni delez je sel iz 1.3% -> 2.6%)
Nekdo je moral izgubiti 1.3% trznega deleza v EU. Podatki kazejo, da so najvec izgubili korejci ter Stellantis.
Seveda pa trzni delezi ves cas nihajo, ker niso vsi proizvajalci v istem ciklu menjav model itd.
Znamka (ne grupa, torej brez Minija) BMW je septembra prodala 46k avtomobilov. Tesla je v EU "samo" pol manjsa firma kot BMW.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Tole si moram šele ogledati, a bi lahko bilo zanimivo poslušati :-)
(nimam časa sedaj, je treba kaj tudi narediti)
(nimam časa sedaj, je treba kaj tudi narediti)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mr.B ::
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Mr.B ::
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
krucymucy ::
Naslov teme se ni lepo postaral.
Tesla in BP sta sklenila posel za dobavo "superchargerjev"
https://www.bp.com/en/global/corporate/...
Tesla in BP sta sklenila posel za dobavo "superchargerjev"
https://www.bp.com/en/global/corporate/...
2dark ::
Naslov je res napačen. ampak nič hudega.
Prihodnost bo pokazala.
BMW se sedaj lahko pohvali, d aima v novi električni petki snemanje okolice. Samo ob tem pozabijo povedat, da je začetna cena tam pri 76.000€ brez subvencije.
Pri tesli je v serijski orpemi za 37.500€.
Prihodnost bo pokazala.
BMW se sedaj lahko pohvali, d aima v novi električni petki snemanje okolice. Samo ob tem pozabijo povedat, da je začetna cena tam pri 76.000€ brez subvencije.
Pri tesli je v serijski orpemi za 37.500€.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Mr.B ::
Tesla ima 26 milijard v cashu. Samo od obresti dobijo 1 milijardo letno.
In ti si inflacijski expert.. No res pa je da je letos to mijardo že pojedla inflacija.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
kow ::
Moras razumet kaj pise oz. brati med vrsticami.
Pise, da Hertz ni PREDVIDEL tako nagle rasti obrestnih mer ter, da bo cene avtomobilov tako nagle padle. Tipi so, kot se rece, 'kupili vrh'. Skratka, Hertz je zaj**al, po domace.
Pise tudi, da so popravila elektricnih avtomobilov drazja kot so predvideli - zopet so se proglasili za nesposobne, da so kupovali brez dovolj testiranja. Verjetno je glavnina stroskov enostavno manjse stevilo mehanicnih delavnic. Ta del bo avtomatsko popravil cas oz. vecja kolicina BEV na cesti.
Pise, da Hertz ni PREDVIDEL tako nagle rasti obrestnih mer ter, da bo cene avtomobilov tako nagle padle. Tipi so, kot se rece, 'kupili vrh'. Skratka, Hertz je zaj**al, po domace.
Pise tudi, da so popravila elektricnih avtomobilov drazja kot so predvideli - zopet so se proglasili za nesposobne, da so kupovali brez dovolj testiranja. Verjetno je glavnina stroskov enostavno manjse stevilo mehanicnih delavnic. Ta del bo avtomatsko popravil cas oz. vecja kolicina BEV na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Kawhi ::
;) ja, jebiga, imamo Tesla loverje da razumete. Če ne bi bilo višjih obrestnih mer, tudi 6x dražje popravilo v povprečju Tesle od ICE vozil ne bi nič pomenilo. ;). Tale fanboyizem je že za zdravit...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kawhi ()
TilenS ::
Naslov je res napačen. ampak nič hudega.
Prihodnost bo pokazala.
BMW se sedaj lahko pohvali, d aima v novi električni petki snemanje okolice. Samo ob tem pozabijo povedat, da je začetna cena tam pri 76.000EUR brez subvencije.
Pri tesli je v serijski orpemi za 37.500EUR.
Kako pa kaj kaže Tesli z matričnimi lučmi? 360° pogled (to sigurno imajo saj so vodilni v video procesiranju)? Parkirni senzorji so že kaj boljši od 1m resolucije? Android/ carplay že dela, da lahko maš kaj več kot 4 appe kolikor jih ponujajo? Verjetno ima to tesla že vse poštimano v tej 37k ceni ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
kow ::
Kateri avto pa ima VSE postimano? Glavno vprasanje je kateri primerljiv avto bi pac kupil v rangu cene 43k kot stane Tesla 3.
Mimogrede, kaj je sploh poanta 360 stopinj? Kdaj je uporabno?
Mimogrede, kaj je sploh poanta 360 stopinj? Kdaj je uporabno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Predvidevam, da pride nor. prav pri tistih nizkih cvetličnih lončkih, ki jih nikakor ne vidiš dokler ni prepozno
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
A ne piskajo senzorji? Itak pa vidis v kameri. Ne vem, 360 se mi zdi uporaben samo za vecja vozila, ko parkiras v kaksni garazni hisi ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
2dark ::
Predvidevam, da pride nor. prav pri tistih nizkih cvetličnih lončkih, ki jih nikakor ne vidiš dokler ni prepozno
Sej na kameri vidis tudi nizke cvetlične lončke. Pišeš tako, kot da ima kamera samo delni pogled.
A ne piskajo senzorji?
Nima senzorjev. Ima pa kamere. Pise se tako, kot da pri vklopu kamere za vzratno vožnjo manja spodnji del slike.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Zgornji je govoril o drugih znamkah, ki naj bi imele 360. Sprasujem, zakaj ga potrebujejo, ce imajo senzorje.
2dark ::
A ne piskajo senzorji?Ja ne, če jih nima
A si ti že peljal kakšen avto, ki ima kamero?
Zgornji je govoril o drugih znamkah, ki naj bi imele 360. Sprasujem, zakaj ga potrebujejo, ce imajo senzorje.
Sej tesla ma 360 stopinjski pogled ..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15098 (10602) | Mr.B |
» | Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponovOddelek: Novice / Rezultati | 15689 (9222) | nekikr |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 37346 (32568) | kow |