» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
9 / 27
»»

Utk ::

Če domača ne more naredit nič konkurenčnega, je ne bom podpiral. Tudi meni nihče nič ne šenka.

-puhek- ::

Utk je izjavil:

Če domača ne more naredit nič konkurenčnega, je ne bom podpiral. Tudi meni nihče nič ne šenka.


Nepomembno, tudi to. Škodiš lastnemu trgu. Izdajalec. Američani niso tako zabiti. Mogoče si samo ti, kjer so te prepričali, da je bolje kupovati njihovo kot pa lastno. Bebec.

Boš svojo odločitev pojasnil na naslednjih kmečkih protestih v Lj? Se mi je zdelo... nočeš vile v hrbet... če niso ameriške, ob njihovih boš orgazmiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -puhek- ()

Utk ::

Kdo je tu bebec je že dolgo jasno.

-puhek- ::

Utk je izjavil:

Kdo je tu bebec je že dolgo jasno.

Me veseli, da nisi več sposoben argumentirati in si končno dojel - čeprav ne boš nikoli priznal - da imam prav.

K sreči nimam nizke samozavesti in nisem smrad, ki bi mu tvoje priznanje karkoli pomenilo. Vseeno mi je in se tudi ne bom naslajal nad tem, ker nimam sfukane samozavesti, za katero bi rabil ZDA (ali katerkoli drugo entiteto), da jo ohranjam celo. Sem čisto zadovoljen, če mi nehate primitivci tvojega tipa delati škodo in dojamete, da delate napako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -puhek- ()

Utk ::

Aha, kaj nisi takoj reku da brišeš rit bogatim nemcem in zato hočeš, da ostanejo bogati.

Netrunner ::

@Utk => Pa kaj ti ropotaš po vseh temah? Nimaš življenja?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

Raje svoje teme in sebe poglej...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Raje svoje teme in sebe poglej...

Smo užaljeni :) ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

Užaljen si bil ti, ko sem pokazal kake neumnosti pišeš.

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Užaljen si bil ti, ko sem pokazal kake neumnosti pišeš.

Tvoja komunikacija je na višku ni kaj :) Se opravičujem, ne bom več komentiral tvojih postov, da bova oba zadovoljna.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

Tako je. Kaj pametnega itak še nisi napisal, užaljenih snežinkic pa tudi nihče ne pogreša.

Mr.B ::

-puhek- je izjavil:

Mr.B je izjavil:

-puhek- je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Kupil bi ameriko, če bi bilo ameriško in ne samo nalepka. Pa pustimo da je minimalna plača v ameriki še vedno 7,25 $ in to od leta 2009. Tako da ni razloga da Američani nebi bili konkurenčni.

V zvez s tem bi lahko govoril mesece, ampak tule gre za večji in bolj obsežen problem, razni idioti se počutijo več vredni ker navijajo za ameriške korporacije, ki škodijo EU. Tako neumen pač ne bi smel biti 2023 nihče. To mentaliteto je treba izkoreniniti, ne samo, da so škodljivi EU, škodljivi so tudi Sloveniji. Dejansko izdajalci lastnega naroda.

Jp,
Počakaj na UDT.
Potem bodo pa "vpiši frazo" sicer rekli sedaj lahko najdem boljšo službo in podobno, samo zaradi avtomatizacije pač je ne bodo dobili.
Dejansko se bo vpeljal Fevdalizem. Verjetno en top milijarder porabi na dan, za lastni image več kot so leten plačane kampanje na socialnih medijih.


UTD bo povročil samo inflacijo, rešil ne bo nič. Konceptualno je zgrešen, denar je zamenjava za opravljeno delo (vsaj v teoriji), če ga vsi dobijo v obliki "nisem naredil nič zanj", zniža vrenost denarja. Ko ga dobijo vsi, cene poskočijo, da to kompenzirajo. Skratka - ne bo delovalo.


Nop,
UDT bo vpeljal fevdalizem in ne Levaške pravljice konteksta "fuck izkoriščevalci".
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mr.B ::

Utk je izjavil:

Tako je. Kaj pametnega itak še nisi napisal, užaljenih snežinkic pa tudi nihče ne pogreša.


Ne samo imajo Ameriko, ali druge. Amerikanci odkrito špijonirajo za Evropejci.

Why US allies are upset over electric vehicle subsidies in the Inflation Reduction Act


V bsitvu Američani in Izralci enostavno izkoriščajo nemško neumnost in evropejsko zgodovino. V nasprotnem primeru bi danes že zdavnaj bila resolucija v ZN da so Rjavosrajčniki prekoračili našo nacistično zgodovino.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

111111111111 ::

-puhek- je izjavil:

Dajmo drugače, dojel sem, da se pogovarjam s popolnimi debili, ki jim ni nič jasno. Dajte na plan svoj najboljši argument, v čem vaše podpiranje ameriške industrije in uničevanje lastne, delanje odvisnosti od kitajski industrije, koristi vam. Ja, saj razumem, da postavljate fotopanele ali preprodajate robo iz aliexpresa in vam kratkoročno koristi. Ampak mene zanima, kaj imate od tega dolgoročno, se pravi dlje od koničke vašega nosu. Dajmo quislingi, zagotovo najdete kakšen izgovor, ki bo držal vodo. Saj ne bo tako težko, mar ne? Zagotovo vam je jasno kaj počnete? Saj niste samo popolni idioti, ki jim ni jasno kaj počnejo, hkrati pa to na polno zagovarjajo zaradi prekratkega penisa?

Raje povej, kaj nam koristi, da podpiramo EU avtomobilsko industrijo, ki je zaradi svoje starosti in neprilagodljivosti obsojena na propad, če se ne spremeni? Strinjam se s teboj, da serjemo po sebi, ampak nam ob EU ponudbi in razvoju kaj drugega pravzaprav preostane? Naj kupujem slabše izdelke, da bo Nemčka industrija preživela?

10 let nazaj ne bi kupil bagerja iz Kitajske za noben denar. Danes je price/preformance bistveno boljši od uveljavljenih firm. Še vedno prednjačijo stara imena industrije, če teraš bager 24/7, če pa ga imaš za uporabo tu in tam, pa kitajc že zmaga.

-puhek- je izjavil:


Ti bi moral zaradi lastnih koristi izbrati karkoli razen Tesle. Pa si se odločil, da boš zajebal sebe in še vse svoje državljane, zato ker imaš homoerotična nagnjenja do Muska. Si sramota Sloveniji in EU.

Ne rabiš opravičevati, ne se niti trudit. Nihče pri pravi pameti, ne bo izbral podjetje zaradi katerega ima primarno stroške, napram podjetju, od katerega ima konkretne davke. Moraš biti prav specialen idiot, da pri sebi to opravicujes.

Hja, če bi še vedno slepo kupovali nemška vozila, se proizvajalci avtomobilov, še danes ne bi zganili v EV.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zgodovina sprememb…

111111111111 ::

-puhek- je izjavil:

Utk je izjavil:

Za isti denar bi jaz raje kupil enak vw kot teslo. Ampak trenutno za ta denar je tesla boljša, toliko boljša da se to ne da spregledat.


Seveda, ko pa odšteješ škodo svojemu lastnemu gospodarstvu, ki si mu jo naredil z nakupu tesle, svojim zvišanim davkom itd., pa ugotoviš, da si kreten. Seveda tega ne zmoreš in raje pametuješ kakšen car si, da škodiš lastni industriji, na račun katere plačuješ nižje davke.

Klasične zabloda njeizobraženih kretenov, ki se učijo od hollywooda.

Torej naj raje kupim nemški slab avto, da si bo lahko manađer kupil teslo. :D Pa ti si res eno teslo. :D

-puhek- je izjavil:




Ne bullshitiraj in ne dviguj megle. Čisto preprosto. Boš imel ti in vsi državljani EU več, če ljudje kupujejo BMW ali Tesla. Sva končala, vse jasno?

He, he, he... Ko ti je predstavil konkretne številke, si se pa zatekel k enovrstičnicam. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Kdo pravite, da bo crknil?
https://techcrunch.com/2023/04/19/tesla...
https://www.just-auto.com/news/bmw-prof...

Da ne bo pomote, dol mi visi za obe firmi, ampak glih lagati pa ni treba.
Btw Tesla je, kao, vredna 500 milijard usd.
Ubogi Bavarci pa 66 milijard eur.
Koliko je od koga dobička, si pa sami poglejte. Ni ravno 10 kratna razlika.

kow ::

Tema ni o tem kdo je koliko vreden ali kdo bo crknil, ampak je OP konkretno namigoval, da bo Tesla "crknila". Podatki (trenutno) kazejo popolnoma drugacno sliko. Tesla nima dolga, "v banki" ima 20 milijard dolarjev ter je vrednost njenega kapitala knjigovodskih 50 milijard dolarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

feryz ::

Podatki kažejo, da jim dobiček pada, cene padajo in zaloge rastejo.
Ti pa obračaj kakor hočeš. Lahko temu rečeš tudi, da je dober znak.

billy ::

Torej feryz, koliko časa še jim daš, do bankrota?

feryz ::

Jaz jim nič ne dajem, niti te teme nisem odprl.
Samo komentiram dejstva, trenutno so taka, nič kaj rožnata.
Samo na tem forumu je dober znak to, da spuščajo cene in jim dobiček pada. Ker je boljše, da prodaš več ceneje in zaslužiš manj. Baje.

Ker bodo nascali dinozavre, ki jim v enakem času dobiček zraste za 49%. Yep, Tesla jim je res dala po p...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

billy ::

Ampak kaj je tebi boljše videt, rast dobička za 50%, kar znese par mio, ali rast dobička za par %, kar pomeni par miljard?

kow ::

1) komentiraj temo, ne nakljucna dejstva
2) v svojem pametovanju si pozabil na preprosto dejstvo, da si primerjal razlicna casovna obdobja. Brihten nisi prevec, a?

Tesla operating income for the twelve months ending December 31, 2022 was $13.656B, a 109.35% increase year-over-year.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

feryz ::

Uuuu, ti primerjaš tisto, kar ti je prikladno.
Jaz sem navedel to, kar naj bi bilo posledica trenutne cenovne politike, se pravi zadnje četrtletje. Tako tudi oni objavljajo cifre, da se vidi, kam pes taco moli.
Navsezadnje so v zadnjem času, ne v zadnjem letu, ubrali popolnoma drugačno strategijo. Le zakaj, če celo leto šteje?
Lahko pa pogledamo Teslo od začetka, vseh 14 let ali kolikor že. Seveda bodo številke zelo dobre. Ultra dobre.

kow ::

Nehaj se delati neumnega. BMW sploh se ni objavil rezultate za Q1 2023. Ko jih bodo maja objavili, bos lahko primerjal rezultate.

Maxlos ::

Barking up the wrong tree

kixs ::

Js bi raje videl, da tudi drugi kaj spustijo cene... seveda nobenega ne briga, kaj bi js rad..

RedDrake ::

Jasno da ne.
Vsakega briga samo lasten, čim večji, zaslužek.
Dejstvo je da pravi test Teslo čaka ko bo konkreten ekonomski reset (skupaj z marsikaterim drugim proizvajalcem, izključujoč proper premiume).
Oni so še vedno na "hype trainu".
Kvaliteta/design vozil je semi-meh, vsekakor ne na premium nivoju, ki ga cena poskuša (oziroma je poskušala) narekovati.
Prave premium znamke pač preživijo, ker bogatunom ponavadi recesija ne stopi na prste.
Ko bodo pa razni IT wunderkindi, ki služijo po 100-200k letno vsi po spisku brez šihtov bodo pa razmislili ali a) sploh rabijo avto, b) če ga rabijo, ali ni shitbox za par K dovolj.

Ampak Tesla je sedaj dovolj velika da propad ni več v igri. Si upam staviti da bi jo sedaj že vlade bailoutale, če bi prišlo do SHTF trenutka.

Po drugi strani pa še vedno čakamo propad BMW, Mečke, Renaulta, PSA, pač kogarkoli realno. Še FIAT ni propadel, pa je warpi tam kakih 10 let nazaj pisal, da so vsi že z eno nogo v grobu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

billy ::

Tesla ni več hype train, z zadnjimi cenami so prišli v rang ostalih EU proizvajalcev. zdaj ni več razloga da se recimo kupi VW, ipd.

RedDrake ::

Mislil sem na dejstvo, da je visoko povpraševanje še vedno rezultat hype traina - aka FSD, autopilot, ipd ...
Ker realno, to je edini _potencialni_ fičr ki jih diferencira. Ker tistih 10% več ali manj učinkovitosti je vsakemu ki kupuje električarja takega ranga (50-60kWh+) manjša briga kot izgled/ergonomija/mogoče celo barva/...

DamijanD ::

A kdo ve koliko ima Teslina tovarna v Nemčiji lokalnih (oz. EU) dobaviteljev?

V splošnem sta za zmanjševanje cene dva glavna razloga:
- če ne gre prodaja
- uničevanje konkurence (sploh, če imaš dovolj marže, da si to lahko privoščiš).

Zakaj pa Tesla to dela pa ne vem, vsekakor je pa fino, da to dela.

billy ::

RedDrake je izjavil:

Mislil sem na dejstvo, da je visoko povpraševanje še vedno rezultat hype traina - aka FSD, autopilot, ipd ...
Ker realno, to je edini _potencialni_ fičr ki jih diferencira. Ker tistih 10% več ali manj učinkovitosti je vsakemu ki kupuje električarja takega ranga (50-60kWh+) manjša briga kot izgled/ergonomija/mogoče celo barva/...


Ne vem no, FSD je mimo, avtopilot pa med boljšimi.

Teslina prednost je v izjemni kvaliteti pogonskega sklopa in baterije, tu so daleč pred vsemi. In pa seveda, daleč najboljša pokritost s polnilnicami in enostavno uporabo le-teh.

RedDrake ::

Pogonski sklop in baterija ne bosta rezultirala v "world domination", ker kot rečeno, že 20 let nazaj so ljudje kupovali za podoben denar razne Citroene namesto VW-jev, čeprav si imel Citroena 3/4 časa na servisu (karikirano), je imel višjo porabo, bla bla bla.
Pač nekaj odtehta vsaka stvar, ampak v končni fazi pri avtu dostikrat pretehta ali ti je všeč in kako nahypean si (s strani sosedov/sodelavcev/prodajalcev/whatever).
Avtopilot je med boljšimi asistencami, vsekakor, ampak še enkrat, to zanima 5% kupcev, od tega si jih pol ne more niti avtomobila privoščiti, ostali pa tehtajo tudi še druge faktorje.

Še enkrat, če bi povpraševanje bilo neskončno, bi cena lahko ostala enaka. Je res?
Zakaj jo potem nižajo? Ker povpraševanje pada.
Zakaj pada?
Ker se hype train izteka (moje mnenje).

kixs ::

Kaj pada? Prodaja se vedno raste. In s primerno cenovno politiko bo se naprej... sigurno so pa neke "naravne" omejitve. Ampak, v vecini, je to cena.

billy ::

RedDrake, tesla niža cene, ker imajo preveč zaloge in bi jim avti stali in pa zato, da konkurirajo na kitajskem trgu.

Poleg tega pa bodo počasi prišli refreshi in se morajo rešit stare zaloge. Nimajo oni klasične avto-proizvajalci modela, zato se pač drugače lotevajo tega.

kow ::

RedDrake je izjavil:

Mislil sem na dejstvo, da je visoko povpraševanje še vedno rezultat hype traina - aka FSD, autopilot, ipd ...
Ker realno, to je edini _potencialni_ fičr ki jih diferencira. Ker tistih 10% več ali manj učinkovitosti je vsakemu ki kupuje električarja takega ranga (50-60kWh+) manjša briga kot izgled/ergonomija/mogoče celo barva/...


To ni topic, ampak so se ostale prednosti:
- dobavljivost
- range (sploh pri visjih hitrostih). Je sicer nekaj konkurencnih avtomobilov, ampak so drazji, ali pa se ne prodajajo mnozicno.
- polnilnice
- software, ki je dalec najboljsi: FSD - je pa drag.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Še enkrat, če bi povpraševanje bilo neskončno, bi cena lahko ostala enaka. Je res?
Zakaj jo potem nižajo? Ker povpraševanje pada.
Zakaj pada?
Ker se hype train izteka (moje mnenje).

To je tvoje mnenje, ki je napačno, kar se da enostavno preverit. Ne povpraševanje pada, ampak se kapacitete teslinih tovarn večajo. Že prej so prodajali 3 in Y praktično po celem svetu, potem so pa odprli še Kitajsko in Berlin. Pa še kakšno novo imajo v planu. Normalno, da ne moreš prodajat istega modela v trikratni količini na istih trgih kot prej za isto ceno. Če bi ga lahko, well, potem bi prej ko si imel manjšo proizvodnjo pač toliko bolj dvignil ceno. Kapacitete bojo še rastle. Ko bo potrebno, ko bojo na maksimumu prodaje za cenovni rang 40 jurjev in gor, bojo pač uvedli model 2, da spet zapolnejo kapacitete. Tesla si to lahko privošči, ker je ena redkih, ki z EV dejansko dela profit. Drugi pa ne bojo delali profita, dokler ne bojo vložili v malo bolj resne kapacitete. Tesla lahko naredi 2 mio kosov, in proda, vw svoje id3, 4, 5, ne more naredit niti prodat v več kot 0,5 mio kosih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Tega ne veš, ker jih ne naredijo toliko, da bi vedel. Kar probaj danes plačati in odpeljati vw ev.

Katera firma praviš da ima izgubo z ev?

Utk ::

Tega ne veš, ker jih ne naredijo toliko, da bi vedel. Kar probaj danes plačati in odpeljati vw ev.

Sej v tem je problem. Ne delajo jih. Kaj dost.

Katera firma praviš da ima izgubo z ev?

Zase to pravijo vse, jaz ne vem če res. Tako sami pravijo. Ampak dokler to pravijo, jim delničarji ne težijo, da naj delajo več električnih.

Gregor P ::

kow je izjavil:


- software, ki je dalec najboljsi: FSD - je pa drag.
... ker opažam, da se tale mit kar ponavlja ...

Gregor P je izjavil:

Vidim da tvoje navdušenje nad Muskovim FSD ne pojenja, kljub temu, da so ga v videu praktično označili za najslabše delujoč sistem.



kow je izjavil:

Se strinjam. Ne vem zakaj si sicer izpostavil samo Teslo. Vsi imajo bistveno slabse sisteme.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Kaj od tega na tej sliki lahko kupim danes v avtu?

feryz ::

V bistvu popolnoma nič.
Sicer pa bo kmalu ChatGpt tudi avto fural.

kow ::

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:


- software, ki je dalec najboljsi: FSD - je pa drag.
... ker opažam, da se tale mit kar ponavlja ...

Gregor P je izjavil:

Vidim da tvoje navdušenje nad Muskovim FSD ne pojenja, kljub temu, da so ga v videu praktično označili za najslabše delujoč sistem.



kow je izjavil:

Se strinjam. Ne vem zakaj si sicer izpostavil samo Teslo. Vsi imajo bistveno slabse sisteme.


Ti verjames slideom. Jaz pa svojim ocem. Kdo je tukaj nor - je verjetno ocitno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Ne, jaz bolj verjamem strokovnjakom, ki so to izjavili kot pa recimo tebi (imaš celo povezavo do videa). Če si pa dejansko strokovnjak na tem področju, potem so me pa sama ušesa:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Še enkrat, v katerih avtih lahko kupim tiste sisteme, ki so boljši?

feryz ::

Definiraj boljše?
Ker ne slišimo ravno pogosto, da še kakšen drug avto ubije lastnika, tako kot jih je Tesla.

Maxlos ::

RedDrake je izjavil:

Pogonski sklop in baterija ne bosta rezultirala v "world domination", ker kot rečeno, že 20 let nazaj so ljudje kupovali za podoben denar razne Citroene namesto VW-jev, čeprav si imel Citroena 3/4 časa na servisu (karikirano), je imel višjo porabo, bla bla bla.
Pač nekaj odtehta vsaka stvar, ampak v končni fazi pri avtu dostikrat pretehta ali ti je všeč in kako nahypean si (s strani sosedov/sodelavcev/prodajalcev/whatever).
Avtopilot je med boljšimi asistencami, vsekakor, ampak še enkrat, to zanima 5% kupcev, od tega si jih pol ne more niti avtomobila privoščiti, ostali pa tehtajo tudi še druge faktorje.

Še enkrat, če bi povpraševanje bilo neskončno, bi cena lahko ostala enaka. Je res?
Zakaj jo potem nižajo? Ker povpraševanje pada.
Zakaj pada?
Ker se hype train izteka (moje mnenje).


Potem pa odpreš internetni brskalnik in poizkusiš dobiti potrditev ideji, pa je ne najdeš. Iz neznanega razloga? Imaš pa rezultate, da cene EV in ostalih padajo.
Barking up the wrong tree

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Maxlos ()

Utk ::

Mislim, ko je bila samo tesla dobra in draga, vam ni bilo prav, ker zakaj ne naredijo poceni dober EV, ko tesla spušča cene, vam spet ni prav, ker potem jih očitno nihče noče.
Ja, sej pežoja 208 za 35 jurjev ali megana za 40 res nihče noče.

RedDrake ::

Osnove eknonomije ljudje.
Cena je vedno toliko, kot so ljudje pripravljeni plačati.
Če nastaja zaloga, pomeni da je ljudi, ki bi bili pripravljeni toliko plačati zmanjkalo.
Torej povpraševanje pada (pri neki ceni).
Ko se cena spusti, se "pool" strank spet poveča.
ITD ...
World domination še ni na vidiku.
Propad tudi ne.
Začuda tudi propad FIAT-a in BMW-ja še ni na vidiku, čeprav ne vem, W1 je trdil da bodo do danes lastniki tesel že furali Tesla Network, bili vsi multimiljonarji in da bodo prej omenjeni dinozavri že propadli.
Yeah, not really ...

Utk ::

Nam so osnove jasne, zato nam ni čudno da zdaj ko imajo 3 tovarne so cene nižje kot takrat ko so imeli eno.
Ko bojo imeli 6 tovarn, bojo cene še nižje. Na neki točki bojo seveda morali uvest tudi cenejši model za to.
Ampak takrat boste spet isto rekli kot zdaj. Spuščajo cene, ker nihče noče kupit tesle. Pri prodaji par mio avtov za 50 jurjev na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Še dobro da te imamo, da nas učiš ekonomije.
Cilj kapitalizma je, da več delaš, za manj denarja.
In Tesline najnovejše številke to potrjujejo. Utk pa nam je to pojasnil.
««
9 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla vpoklicala pol milijona vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7415330 (10834) Mr.B
»

Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponov

Oddelek: Novice / Rezultati
4415916 (9449) nekikr
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20837736 (32958) kow

Več podobnih tem