Forum » Na cesti » Nenormalno visoka poraba
Nenormalno visoka poraba
River0123 ::
Ko je govora o porabi, se mi zdi da vecina na avtocesti govori o enih 5,5-6,5 litrih.
Moj 1.6 z 110 konji letnik 2005 porabi na avtocesti 9litrov, kadar je vklopljena klima pa 10. Z voznjo 110 brez klime mi ga je uspelo spravit na 8,6 litrov. Vozim pa v povprecju 160. Je taka poraba za star avto normalna?
Moj 1.6 z 110 konji letnik 2005 porabi na avtocesti 9litrov, kadar je vklopljena klima pa 10. Z voznjo 110 brez klime mi ga je uspelo spravit na 8,6 litrov. Vozim pa v povprecju 160. Je taka poraba za star avto normalna?
sbawe64 ::
Prenizek tlak gum, zamašen zračni filter, stare svečke ?
Olje iz 2005 ?
Prtljažnik na strehi ?
Olje iz 2005 ?
Prtljažnik na strehi ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
IL_DIAVOLO ::
Je normalna poraba za taksno hitrost.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
starfotr ::
Povprečna hitrost na naših cestah nikoli ne more biti 160 km/h.
Ja pa to prvič laž, drugič pa fail šolskega sistema, ker ljudi ne nauči kaj je to povprečna vrednost. Ta je zagotovo nižja od 60 km/h.
Ja pa to prvič laž, drugič pa fail šolskega sistema, ker ljudi ne nauči kaj je to povprečna vrednost. Ta je zagotovo nižja od 60 km/h.
River0123 ::
Prenizek tlak gum, zamašen zračni filter, stare svečke ?
Olje iz 2005 ?
Prtljažnik na strehi ?
Ne, gume napumpane, filter ok, brez prtljaznika. Svecke pa ne vem.
Povprečna hitrost na naših cestah nikoli ne more biti 160 km/h.
Ja pa to prvič laž, drugič pa fail šolskega sistema, ker ljudi ne nauči kaj je to povprečna vrednost. Ta je zagotovo nižja od 60 km/h.
Pa dobro no, mislim da je vecina funkcionalno pismenih razumela moje vprasanje. Pac ja, jajckanje na obvoznici fajn zniza povp hitrost. Mislil sem pac, da vecinoma vozim 160, kadar se le da. Nad tem pa redko, edino kdaj pri prehitevanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: River0123 ()
Senzor ::
Normalna poraba za 1.6 atmosferca, če voziš bolj agresivno.
Edino tole: "Z voznjo 110 brez klime mi ga je uspelo spravit na 8,6 litrov." je mal visoko. Če nima ravno aerodinamike opeke (Berlingo, terenc itd.), bi bila pri konstantni vožnji 110 pričakovana poraba okrog 7 litrov.
Na porabo drugače vpliva tudi velikost in širina gum. Kakšno dimenzijo imaš? In (če ni skrivnost), o katerem avtu je govora? Nekateri atmosferski bencinarji so znani kot požrešni, nekateri pa znajo biti pri umirjeni vožnji presenetljivo varčni.
Edino tole: "Z voznjo 110 brez klime mi ga je uspelo spravit na 8,6 litrov." je mal visoko. Če nima ravno aerodinamike opeke (Berlingo, terenc itd.), bi bila pri konstantni vožnji 110 pričakovana poraba okrog 7 litrov.
Na porabo drugače vpliva tudi velikost in širina gum. Kakšno dimenzijo imaš? In (če ni skrivnost), o katerem avtu je govora? Nekateri atmosferski bencinarji so znani kot požrešni, nekateri pa znajo biti pri umirjeni vožnji presenetljivo varčni.
starfotr ::
Pa dobro no, mislim da je vecina funkcionalno pismenih razumela moje vprasanje. Pac ja, jajckanje na obvoznici fajn zniza povp hitrost. Mislil sem pac, da vecinoma vozim 160, kadar se le da. Nad tem pa redko, edino kdaj pri prehitevanju.
Potem to ni povprečna vrednost ampak je modus oz. gostiščnica. Je očitno največkrat zastopana številka na tvojem merilniku hitrosti.
Če uporabljaš besede, moraš poznati njihov pomen. Če tega ne veš so samo 2 opciji. Nepismenost ali pa pomanjkanje znanja.
RatedR ::
Čudno mi je da ni noben omenil 1.6 mlinčka od motorja, ki bi moral imet 70 konjev, je pa navit na 110 konjev.
OP, ne čudi se porabi, motor ima zelo majhno prostornino in je na avtocesti zelo obremenjen. To skupaj nanese tvojih 9L porabe.
Letnik pa kot drugi pravijo nima veze...sam vozim 1998 nemškega turbo dizla pa mi na AC pije 7L/100km pri 160km/h
OP, ne čudi se porabi, motor ima zelo majhno prostornino in je na avtocesti zelo obremenjen. To skupaj nanese tvojih 9L porabe.
Letnik pa kot drugi pravijo nima veze...sam vozim 1998 nemškega turbo dizla pa mi na AC pije 7L/100km pri 160km/h
asdf_jklc ::
Pojdi na spletno stran spritmonitor.de in poišči svoj avtomobil ter primerjaj porabo. Lahko ti tudi kakšna lamda sonda nagaja ali kaj podobnega.... je pa res odvisno od avtomobila do avtomobila. Ti dam primer: Seat Leon druge generacije sta se takrat prodaja dva modela: 1.9 TDI s 105 KM in 1.6 s 102 KM. Medtem ko sem TDIja brez težav vozil na slabih 5 litrih, je bencinskim motor pil kot žolna: nežna vožnja 7L, da si ga malo stisnil, si bil na vsak 9L, v mesto je bilo takoj 10.
Še vedno pa imam dobro tono in pol težko družinsko vozilo, turbobencinec, dobrih 150 konjev, pa je poraba pri 110 med 6.0 in 6.4... ampak motorji so v 14 letih napredovali...
Še vedno pa imam dobro tono in pol težko družinsko vozilo, turbobencinec, dobrih 150 konjev, pa je poraba pri 110 med 6.0 in 6.4... ampak motorji so v 14 letih napredovali...
m0LN4r ::
Ko je govora o porabi, se mi zdi da vecina na avtocesti govori o enih 5,5-6,5 litrih.
Moj 1.6 z 110 konji letnik 2005 porabi na avtocesti 9litrov, kadar je vklopljena klima pa 10. Z voznjo 110 brez klime mi ga je uspelo spravit na 8,6 litrov. Vozim pa v povprecju 160. Je taka poraba za star avto normalna?
To ma 1.9 TDI pri tej hitrosti tocno 5,8L
Tisti z 5. prestavami.
Konji niso vse, je tudi dosti na prestavnem razmerju, tezi in tipu motorja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dela ::
Ni vse v motorju in mehaniki. Ogromen faktor so masa avtomobila (posebej pri pospeševanju), kotalni upor (širina in tlak pnevmatik), zračni upor (zelo hitro narašča s hitrostjo), o tem ni skoraj nihče nič napisal. Pa stil vožnje - če moraš dosti bremzat, mečeš energijo proč in je ne izkoristiš, pa si v njo investiral litre bencina.
zobnik ::
1.6 so požrešni, normalna regionalna vožnja porabi 7l. Megan 1.6 je že tak.
Men je pred 10 leti cordoba 1.6 75km popila 8.5l povprečno....take motorje še danes notri tlačjo.
Vozil sem tudi 1.4 101km v ibizi pa je bla poraba 6.5-7l.
Zdaj mam plin 1.2 pa je poraba okol 7.5l oz. 7 evrov/100km....ker plin je cenejši, avto pa nič ne šparam večkrat vid blokadi in teranje.
Men je pred 10 leti cordoba 1.6 75km popila 8.5l povprečno....take motorje še danes notri tlačjo.
Vozil sem tudi 1.4 101km v ibizi pa je bla poraba 6.5-7l.
Zdaj mam plin 1.2 pa je poraba okol 7.5l oz. 7 evrov/100km....ker plin je cenejši, avto pa nič ne šparam večkrat vid blokadi in teranje.
GrimReaper ::
Čudno mi je da ni noben omenil 1.6 mlinčka od motorja, ki bi moral imet 70 konjev, je pa navit na 110 konjev.
OP, ne čudi se porabi, motor ima zelo majhno prostornino in je na avtocesti zelo obremenjen. To skupaj nanese tvojih 9L porabe.
Letnik pa kot drugi pravijo nima veze...sam vozim 1998 nemškega turbo dizla pa mi na AC pije 7L/100km pri 160km/h
Za 1.6 16V je 110KM standard. Že v 90-ih letih je imela Cordoba 1.6 8V 75KM in 1.6 16V 100KM:
SEAT C%C3%B3rdoba @ Wikipedia
Kakšen mlinček neki, 1.6 imajo še rally avtomobili in formule. S svojim 1.6T 200 sem ta teden dosegel 210 na AC, pač je bila povsem prazna ravnina na obeh pasovih, čeprav za sedanje vremenske razmere še vedno ne najbolj pametno.
Bencinar več kot 1.6 je itak največja bedarija, ki jo lahko narediš, že 1.6 kuri ko zmešan.
Jaz sem tudi zadnja 2 tanka probal vozit 140-160 kjer se le da in sem imel 8,1 in 8,2l, z vožnjo 120 pa povprečje zadnjih 14 tankov 7,0l. Tako gre 5l na teden manj, na leto nekje 300EUR.
Nisi pa nič prej na šihtu, mogoče 2min na celih 30min. Tudi vožnja se nič manj ne vleče, ker 120 je že ravno hitrost kjer se ti ne vleče več.
Kdor si želi voziti hitreje, naj si raje ne želi, ta 2 tedna je bilo kar pestro. Kar nekaj desnih prehitevanj, ki se hitro lahko končajo slabo, npr. eden mi je dal desni smernik medtem ko sem prehiteval. Ali pa takrat ko je bila pri izvozu Tržič stoječa kolona, jaz pa s 160 v levi ovinek, kdo bi si mislil da tudi na AC ni pametno prehitevat v nepregleden ovinek.
Pa včeraj prehitevam tovornjak iz tunela proti Radovljici, pa luža na levi strani. WTF, ravno tukaj čakam že 1 mesec da popravijo cesto. Da bi imel manj kot mojih 5,5mm profila, bi šel samo pod tovornjak.
Tako da raje počasi in pametno, hitrosti željni dečki. Raje pojdite igrati novi NFS Unbound.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Blinder ::
Ja dobro edina podobnost med tistim 1.6 55 kW in tem 1.6 110 km od avtorja teme je zaokrozena prostornina.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Bencinar več kot 1.6 je itak največja bedarija, ki jo lahko narediš, že 1.6 kuri ko zmešan.
Odvisno koliko ga tiščiš. 1.5 150 TB ga imaš komot med 5 in 6, seveda ne pri 200 ali 150.
m0LN4r ::
Ni vse v motorju in mehaniki. Ogromen faktor so masa avtomobila (posebej pri pospeševanju), kotalni upor (širina in tlak pnevmatik), zračni upor (zelo hitro narašča s hitrostjo), o tem ni skoraj nihče nič napisal. Pa stil vožnje - če moraš dosti bremzat, mečeš energijo proč in je ne izkoristiš, pa si v njo investiral litre bencina.
Pri konstantnih 160 z tempomatom ima pospesevanje bolj malo, tudi teza relativno malo, dalje nisem bral.
3 Litre razlike ziher ne bo.
Za 1.6 od VW-ja je bilo normalna poraba tam okrog 9.
Za TDI oz. TSI?
Never.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
b3D_950 ::
S svojim 1.6T 200 sem ta teden dosegel 210 na AC
Zimske so običajno v H hitrostnem razredu.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Mato989 ::
1.6 so požrešni, normalna regionalna vožnja porabi 7l. Megan 1.6 je že tak.
Bullshit... jaz sem imel megana 2 1.6 16v kar nekaj let, vozil relacijo Ptuj - MB ipd... po regionalki je poraba manj kot 6l glaaadko...če se pelješ v 5 povprečno 70km/h
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
hojnikb ::
1.6 so požrešni, normalna regionalna vožnja porabi 7l. Megan 1.6 je že tak.
Bullshit... jaz sem imel megana 2 1.6 16v kar nekaj let, vozil relacijo Ptuj - MB ipd... po regionalki je poraba manj kot 6l glaaadko...če se pelješ v 5 povprečno 70km/h
pri dizlu bi bla to 3,5l... seprav se vedn pozresna prasica.
Same babe s temi VAGi in Renaulti. A ma kdo Subaruja?
Ni jih tle, ker so pr mehaniku, cakajo avtovleko al pa pisejo oglas za avtonet.
GrimReaper je izjavil:
Čudno mi je da ni noben omenil 1.6 mlinčka od motorja, ki bi moral imet 70 konjev, je pa navit na 110 konjev.
OP, ne čudi se porabi, motor ima zelo majhno prostornino in je na avtocesti zelo obremenjen. To skupaj nanese tvojih 9L porabe.
Letnik pa kot drugi pravijo nima veze...sam vozim 1998 nemškega turbo dizla pa mi na AC pije 7L/100km pri 160km/h
Za 1.6 16V je 110KM standard. Že v 90-ih letih je imela Cordoba 1.6 8V 75KM in 1.6 16V 100KM:
SEAT C%C3%B3rdoba @ Wikipedia
Kakšen mlinček neki, 1.6 imajo še rally avtomobili in formule. S svojim 1.6T 200 sem ta teden dosegel 210 na AC, pač je bila povsem prazna ravnina na obeh pasovih, čeprav za sedanje vremenske razmere še vedno ne najbolj pametno.
Bencinar več kot 1.6 je itak največja bedarija, ki jo lahko narediš, že 1.6 kuri ko zmešan.
Jaz sem tudi zadnja 2 tanka probal vozit 140-160 kjer se le da in sem imel 8,1 in 8,2l, z vožnjo 120 pa povprečje zadnjih 14 tankov 7,0l. Tako gre 5l na teden manj, na leto nekje 300EUR.
Nisi pa nič prej na šihtu, mogoče 2min na celih 30min. Tudi vožnja se nič manj ne vleče, ker 120 je že ravno hitrost kjer se ti ne vleče več.
Kdor si želi voziti hitreje, naj si raje ne želi, ta 2 tedna je bilo kar pestro. Kar nekaj desnih prehitevanj, ki se hitro lahko končajo slabo, npr. eden mi je dal desni smernik medtem ko sem prehiteval. Ali pa takrat ko je bila pri izvozu Tržič stoječa kolona, jaz pa s 160 v levi ovinek, kdo bi si mislil da tudi na AC ni pametno prehitevat v nepregleden ovinek.
Pa včeraj prehitevam tovornjak iz tunela proti Radovljici, pa luža na levi strani. WTF, ravno tukaj čakam že 1 mesec da popravijo cesto. Da bi imel manj kot mojih 5,5mm profila, bi šel samo pod tovornjak.
Tako da raje počasi in pametno, hitrosti željni dečki. Raje pojdite igrati novi NFS Unbound.
a sam 210 gre ta kanta? a 8,2 litra pije? Zakaj tega shitboxa ze ne prodas enkrat...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
feryz ::
dela ::
Ni vse v motorju in mehaniki. Ogromen faktor so masa avtomobila (posebej pri pospeševanju), kotalni upor (širina in tlak pnevmatik), zračni upor (zelo hitro narašča s hitrostjo), o tem ni skoraj nihče nič napisal. Pa stil vožnje - če moraš dosti bremzat, mečeš energijo proč in je ne izkoristiš, pa si v njo investiral litre bencina.
Pri konstantnih 160 z tempomatom ima pospesevanje bolj malo, tudi teza relativno malo, dalje nisem bral.
3 Litre razlike ziher ne bo.
Res je, da teža pri konstantni hitrosti ne igra večje vloge. Zračni upor pa. Za vzdrževanje 150 km/h je potrebna več kot dvojna moč kot za vzdrževanje 100 km/h. Pride pa menda iz goriva z neko dokaj konstatno energetsko vrednostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()
feryz ::
Konstantna hitrost ne obstaja v Sloveniji. Na relativno prazni AC pri nas, to pomeni vsaj 100 zaviranj iz 160 km/h na 105 km/h in pospeševanj nazaj na 160 km/h, na relaciji Unec - Ljubljana, bogih 30 km. Ker se folk s tako brzino vozi po prehitevalnem, telefonira in so pri tem možgansko mrtvi. Ni šans, da se preselijo na prazen vozni pas.
To pa je ogromno stran vržene energije in goriva.
Prejšnji teden sem ga v nedeljo žgal dol iz Poljske. Poljska, Češka, Avstrija, tempomat na 180 km/h, avto skoraj vse sam zvozi, naložiš se na prehitevalni pas in ležerna vožnja. Parkrat je zabremzal, to je vse. 900 km relacijo preletiš kot sneta sekira.
Potem pa prideš do Štajerke. Instantno konec. Čeprav prepovedano za kamione, gužva in oba pasa 110 km/h. Popolnoma nič ne moreš prehiteti, vlečeš se kot pasja jajca.
To pa je ogromno stran vržene energije in goriva.
Prejšnji teden sem ga v nedeljo žgal dol iz Poljske. Poljska, Češka, Avstrija, tempomat na 180 km/h, avto skoraj vse sam zvozi, naložiš se na prehitevalni pas in ležerna vožnja. Parkrat je zabremzal, to je vse. 900 km relacijo preletiš kot sneta sekira.
Potem pa prideš do Štajerke. Instantno konec. Čeprav prepovedano za kamione, gužva in oba pasa 110 km/h. Popolnoma nič ne moreš prehiteti, vlečeš se kot pasja jajca.
b3D_950 ::
Na prehitevalnem je bolj kot ne loterija, folk vozi par metrov za šleparjem, potem pa mu enkrat na random klikne in zavije na prehitevalnega in se jajca s 5kmh več kot šlepar...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
River0123 ::
Hvala za odgovore. Torej je 9-10l za 1.6 2005 normalno, ob prizgani klimi.
Ps: koliko pa porabi bencinar s podobnimi specifikacijami, ce je letnik 2020 plus?
Ps: koliko pa porabi bencinar s podobnimi specifikacijami, ce je letnik 2020 plus?
asdf_jklc ::
Hvala za odgovore. Torej je 9-10l za 1.6 2005 normalno, ob prizgani klimi.
Ps: koliko pa porabi bencinar s podobnimi specifikacijami, ce je letnik 2020 plus?
Težko primerjaš atmosferski motor in turbobencinske motorje... pač tehnologija je močno napredovala. Pri 110 imaš bencinske motorje ki bodo v golfovem razredu pili med 5.5 in 6.5 litra - odvisno teže avtomobila, aerodinamike, gum, konkretnega motorja in tako naprej. Je pa tako: turbo bencinski motorji so varčni dokler jih voziš lepo in z relativno nizkimi hitrostmi; tja do 120 potem pa gre poraba (tudi zaradi zračnega upora) znatno navzgor. Naprimer: mojih 160 konj pride na nekje 6.3 pri 110 na uro. Če ga pritisneš na 160 pa se poraba že bliža 11l / 100km. Ob podobni vožnji je 120 konjski dizel (ki sem ga imel prej - enak avtomobil) porabil dobrih 8 litrov, pri 110 pa se je poraba vrtela okoli 5.5.
Pa tudi sicer če rečeš vozim 130 po avtocesti, je spet vprašanje, kako voziš - saj se da samo zaradi pameti zbiti porabo goriva tudi za pol litra na avtocesti. Naprimer: en prpele v kolono 130 zambreza na polno in potem spet na polno po gasu in spet bremza k nor; namesto da držiš tempo kolone in zaviraš h motorjem... Podobno nekaterim pije motor v mestu 2L več kot drugim, le zakaj...
Za tvoj avtomobil pa: poglej na spritmonitor.de pa boš dobil jasno sliko, kar je normalno za tvoje vozilo.
@feryz obstaja, vendar potem moraš v službo ob 5tih zjutraj ali it na izlet ob 11tih zvečer. Sicer vse kar je nad 120 je utopija :). Zato jaz ne vzamem več službe, kjer je treba bit v ofisu. No way. Enaka izkušnja pri vožnji čez celo nemčijo, avstrijo. Na meji konec, pele se 90 po avtocesti (po prehitevalnem pasu seveda). Mene osebno nč ne moti, če se kdo vozi 90 po AC - ampak vozi na varni razdalji za šleperjem in ne prehitevaj s tako hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
m0LN4r ::
Ni vse v motorju in mehaniki. Ogromen faktor so masa avtomobila (posebej pri pospeševanju), kotalni upor (širina in tlak pnevmatik), zračni upor (zelo hitro narašča s hitrostjo), o tem ni skoraj nihče nič napisal. Pa stil vožnje - če moraš dosti bremzat, mečeš energijo proč in je ne izkoristiš, pa si v njo investiral litre bencina.
Pri konstantnih 160 z tempomatom ima pospesevanje bolj malo, tudi teza relativno malo, dalje nisem bral.
3 Litre razlike ziher ne bo.
Res je, da teža pri konstantni hitrosti ne igra večje vloge. Zračni upor pa. Za vzdrževanje 150 km/h je potrebna več kot dvojna moč kot za vzdrževanje 100 km/h. Pride pa menda iz goriva z neko dokaj konstatno energetsko vrednostjo.
Vsekakor, ampak ne primerjamo zamrzovalno skrinjo z avtom. Pa nismo pri formuli 1 in 300km/h.
Zato pa jaz na AC popravim not ogledala. Poraba pade za en liter /s
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Konstantna hitrost ne obstaja v Sloveniji. Na relativno prazni AC pri nas, to pomeni vsaj 100 zaviranj iz 160 km/h na 105 km/h in pospeševanj nazaj na 160 km/h, na relaciji Unec - Ljubljana, bogih 30 km. Ker se folk s tako brzino vozi po prehitevalnem, telefonira in so pri tem možgansko mrtvi. Ni šans, da se preselijo na prazen vozni pas.
To pa je ogromno stran vržene energije in goriva.
Prejšnji teden sem ga v nedeljo žgal dol iz Poljske. Poljska, Češka, Avstrija, tempomat na 180 km/h, avto skoraj vse sam zvozi, naložiš se na prehitevalni pas in ležerna vožnja. Parkrat je zabremzal, to je vse. 900 km relacijo preletiš kot sneta sekira.
Potem pa prideš do Štajerke. Instantno konec. Čeprav prepovedano za kamione, gužva in oba pasa 110 km/h. Popolnoma nič ne moreš prehiteti, vlečeš se kot pasja jajca.
Cista resnica. Od MS do Kopra kolona tovornjakov, potem pa na prehitevalnem mesano na zaru, prevelik razpon.
Na severu je vsakemu jasno, da je na prehitevalnem 140 na stevcu minimum in ko v ogledalu nekaj vidis, se odstranis takoj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pegasus ::
Konstantna hitrost ne obstaja v Sloveniji. Na relativno prazni AC pri nas, to pomeni vsaj 100 zaviranj iz 160 km/h na 105 km/h in pospeševanj nazaj na 160 km/h, na relaciji Unec - Ljubljana, bogih 30 km. Ker se folk s tako brzino vozi po prehitevalnem, telefonira in so pri tem možgansko mrtvi. Ni šans, da se preselijo na prazen vozni pas.Drži. Vsi bi morali voziti 70km/h, bi bilo daleč najbolj učinkovito. Moramo enkrat z EVji organizirat trip Lendava-Koper po vseh pasovih 70km/h, da vam pokažemo, kako se vozi varčno.
To pa je ogromno stran vržene energije in goriva.
Hvala za odgovore. Torej je 9-10l za 1.6 2005 normalno, ob prizgani klimi.Moje številke na 1.6 atmosfercu so 5.2 pri 70km/h in 11.5 pri 160km/h. V praksi na autobahnu na relaciji 800km dosegam okrog 90km/h povprečno hitrost pri porabi med 6 in 7.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
m0LN4r ::
Pri 70 se lahko pridruzite SDIjevcem na regionalki, ti se tudi konstantno vozijo 70 izven in v naselju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
johnnyyy ::
Po mojem je tole kar normalno, glede na to kar praviš. Jaz imam dizla 1.9 TDI, 2006, 5 prestav, pa se mi pri višjih hitrostih poraba konkretno poveča. Če pridem s porabo pri cca 110km/h - 5l/100km, se mi pri 160km/h poveča na 6.5l/100km.
Mato989 ::
Hvala za odgovore. Torej je 9-10l za 1.6 2005 normalno, ob prizgani klimi.
Ps: koliko pa porabi bencinar s podobnimi specifikacijami, ce je letnik 2020 plus?
Jaz mam novo Kio avtomatika sicer (malo višja poraba kot ročni) ampak če se peljem cca 110 po avtocesti žre slabih 5,5l/100... najbolj varčna je na regionalkah, kjer lahko z vožnjo na tempomat na cca 75km/h ob malu prometa pridem pod 4,3l/100
Je pa mašina 1,5 160KM
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
dela ::
Ni vse v motorju in mehaniki. Ogromen faktor so masa avtomobila (posebej pri pospeševanju), kotalni upor (širina in tlak pnevmatik), zračni upor (zelo hitro narašča s hitrostjo), o tem ni skoraj nihče nič napisal. Pa stil vožnje - če moraš dosti bremzat, mečeš energijo proč in je ne izkoristiš, pa si v njo investiral litre bencina.
Pri konstantnih 160 z tempomatom ima pospesevanje bolj malo, tudi teza relativno malo, dalje nisem bral.
3 Litre razlike ziher ne bo.
Res je, da teža pri konstantni hitrosti ne igra večje vloge. Zračni upor pa. Za vzdrževanje 150 km/h je potrebna več kot dvojna moč kot za vzdrževanje 100 km/h. Pride pa menda iz goriva z neko dokaj konstatno energetsko vrednostjo.
Vsekakor, ampak ne primerjamo zamrzovalno skrinjo z avtom. Pa nismo pri formuli 1 in 300km/h.
Zato pa jaz na AC popravim not ogledala. Poraba pade za en liter /s
Primerjam isti avto pri 150 in 100 km/h in poudarjam dejstvo, da se za prvo porabi več kot dvojna moč kot za drugo, v kolikor ti ni bilo jasno. Ne pa nekih minimalnih razlik v Cd, še manj pa nekih minimalnih razlik v izgubah različnih motorjev. Podcenjujete, kako dvigne porabo to, da vozite 160, ne tega, da špegla ne zaprete ali brisalcev ne odstrante.
m0LN4r ::
Primerjam isti avto pri 150 in 100 km/h in poudarjam dejstvoOP je omenil 160km/h in ne neke penzionisticke hitrosti. Ce bi mu bilo vseeno o kateri hitrosti je govora, potem je nebi omenil. Potem se lahko pogovarjamo tudi o tem, da pri 60km/h porabim skoraj 3L, kar z debato o 160km/h nima nobene blage veze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dela ::
Meni tud ni vseeno za hitrost, prav nasprotno, pišem zakaj je poraba pri teh avtorjevih 160 pač visoka.
dela ::
Potem se lahko pogovarjamo tudi o tem, da pri 60km/h porabim skoraj 3L, kar z debato o 160km/h nima nobene blage veze.
Seveda se lahko in ima vezo. Predvsem na račun veliko manjšega zračnega upora. Avtor v prvem prispevku tudi pravi, da drugi na AC porabijo manj. Ne ve pa, ali tudi vozijo 160 in ali nasploh vozijo podobno kot on.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()
m0LN4r ::
Seveda ve, samo ti neves tega iz konteksta razbrat.
OP:
B6 Avant 1.9TDI - 160km/h - 3000 obratov
Octavia 2003 1.9TDI - 160km/h ca. 2650-2700 obratov
Kok mas obratov? Stari rocni 6. prestav 1.9 TDI je bil king of the autobahn za kruzanje pr malce visjih hitrostih.
Tudi zanimivo:
OP:
B6 Avant 1.9TDI - 160km/h - 3000 obratov
Octavia 2003 1.9TDI - 160km/h ca. 2650-2700 obratov
Kok mas obratov? Stari rocni 6. prestav 1.9 TDI je bil king of the autobahn za kruzanje pr malce visjih hitrostih.
Tudi zanimivo:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
dela ::
Seveda ve, samo ti neves tega iz konteksta razbrat.
Napisal ni, tako da jaz ne bom sklepal, da ve ali da misli, da je to pomembno - ampak je zelo. Kaj šele, da bi vedel, kako agresivno drugi vozijo in koliko morajo bremzat (niti za sebe ne ve in bi bilo tudi težko zapisat), kakšen promet je bil pri komu in vse ostalo, kar vpliva na porabo.
m0LN4r ::
Pa saj pogovarjamo se o 160kmh ne pa o 200
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
blay44 ::
Ko je govora o porabi, se mi zdi da vecina na avtocesti govori o enih 5,5-6,5 litrih.
Moj 1.6 z 110 konji letnik 2005 porabi na avtocesti 9litrov, kadar je vklopljena klima pa 10. Z voznjo 110 brez klime mi ga je uspelo spravit na 8,6 litrov. Vozim pa v povprecju 160. Je taka poraba za star avto normalna?
Večne dileme, pa zgodbe marketinga.
Kar normalna poraba.
Porabil si svojih cca. 10 kW čiste energije.
Dizel ima ene 80% boljši izkoristek od benza,
v litru nafte je več energije, ima pa večjo težo in
nafta počasneje gori.
Zdej, lahko pa samo držiš motor na delovni temperaturi
pa bo šlo za ogrevanje ene 3 litrčke, pa 3l za lahkotno
pomikanje kake kartonaste škatlice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blay44 ()
dela ::
Pa saj pogovarjamo se o 160kmh ne pa o 200
Pogovarjamo se nasploh o tem, zakaj je poraba pri 160 visoka. Vem, da bi se ti rad o menjalnikih pogovarjal in naj si kupi 6-gang tdija, ampak Mato989 mu je npr. napisal povprečje za 110, GrimReaper za 120, kar so precej uporabne informacije, pa ni številke 160 not.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59257 (9934) | hojnikb |
» | Avto z najnižjo "potovalno" porabo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 28338 (10895) | WizzardOfOZ |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46382 (42090) | Mavrik |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34092 (29692) | Siddh |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22004 (20160) | WarpedGone |